Numarul de cautari online pentru produse din categoria "Inapoi la scoala" - "Back to School" continua sa creasca si in 2017, cu circa 40% fata de anul trecut, dupa ce, incepand din 2014, s-a produs o crestere anuala de cate 50%, indica o analiza MoLoSo Agency. Circa 15% din cautarile online pentru rechizite au fost realizate din diaspora.

Cautarile online dupa rechizite, in crestereFoto: Shutterstock

Aproape doua treimi dintre potentialii cumparatori care au vizitat magazinele online cu campanii "Back to School" analizate au utilizat dispozitive mobile pentru a cauta online rechizite, carti, birotica si papetarie, indica datele MoLoSo. Bucurestenii sunt primii in topul potentialilor cumparatori din tara (29,2% din cautari), insa specificul acestui an il reprezinta faptul ca circa 15% din cautarile in limba romana pe aceasta categorie de produse sunt generate de utilizatori din diaspora.

In Romania, aproape o treime din cautarile de produse "Back to School" au fost realizate de utilizatori din Bucuresti (29,2%). 59,8% sunt generate din restul tarii, tot din mediul urban.

In ceea ce priveste mediul de acces online, aproape doua treimi din cautarile legate de rechizite realizate in luna iulie 2017 au fost facute de pe un dispozitiv mobil (63,5%), ceea ce reprezinta o crestere cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pornind de la aceste valori, MoLoSo estimeaza ca aproape doua treimi din totalul de cautari realizate in perioada vacantei de vara din acest an (iulie - septembrie) provin de pe un dispozitiv mobil.