Actrita Jessica Alba se afla in negocieri preliminare cu managerii grupului Unilever pentru a-si vinde brandul de lifestyle, The Honest Company, care se bucura de o popularitate uriasa si care a fost estimat la 1 miliard de dolari, a anuntat presa din Statele Unite, potrivit contactmusic.com si News.ro.

Jessica AlbaFoto: Hotnews

Vedeta americana si-a lansat propria companie in 2012, cu obiectivul declarat si asumat de a vinde produse pentru bebelusi si diverse obiecte pentru locuinta care nu contin substante daunatoare. In 2015, compania lansata de Jessica Alba a fost estimata la o valoare de piata de 1 miliard de dolari.

Dupa lansare, The Honest Company s-a extins si include in prezent si produse cosmetice si de infrumusetare. In prezent, compania genereaza venituri de peste 300 de milioane de dolari pe an.

Popularitatea uriasa de care se bucura brandul actritei americane a atras atentia managerilor de la grupul britanico-olandez Unilever, care au initiat o serie de negocieri preliminare cu Jessica Alba si echipa ei manageriala in vederea unei posibile achizitii, precizeaza The Wall Street Journal.

Activitatea The Honest Company nu a fost insa scutita de controverse, intrucat unii dintre clienti au spus ca nu sunt satisfacuti de produsele companiei, pe care o acuza de reclama mincinoasa atunci cand isi promoveaza produsele pentru bebelusi si produsele de curatare a locuintei. Alti clienti s-au plans de lipsa de eficienta a cremelor antisolare create si comercializate de The Honest Company.

Aceste nemultumiri ale clientilor au generat si cateva procese in instantele civile americane in 2015.

In august 2016, actrita Jessica Alba a respins acuzatiile, spunand ca acestea sunt "lipsite de fundament", si a spus ca reclamantii au dat-o in judecata pentru a profita de numele ei si pentru a beneficia astfel de publicitate gratuita.