​VIDEO Cat timp ar putea supravietui o fiinta umana pe fiecare dintre planetele Sistemul Solar

de G.T.     HotNews.ro
Luni, 22 august 2016, 12:05 Magazin

Cat timp am putea supravietui pe fiecare dintre planetele Sistemul Solar fara costum de protectie
Foto: captura ecran
​Pamantul este cel mai frumos loc din Univers si pentru a il aprecia ca atare trebuie sa aflam cat timp am putea supravietui pe fiecare planeta in parte, fara protectia unui costum de astronaut, scrie curiosity.com. Iata o sugestie: din cate stim, nu exista niciun alt loc in intregul Univers unde fiintele umane ar putea supravietui mai mult de doua minute, Mercur si Marte fiind singurele planete pe care am putea trai cat timp ne putem tine respiratia.

In materialul video de mai jos, publicat pe canalul de youtube Business Insider, astrofizicianul Neil deGrasse Tyson ne ofera cateva explicatii stiintifice pentru a raspunde acestei curiozitati.

Citeste si:

inca una mica si ma duc (Luni, 22 august 2016, 13:12)

EXEs [utilizator]

Nu stiu de ce mi se pare mie ca toti asazisii astia oameni de stiinta din ultimul timp arata ca niste betivi cronici. Si Neil deGrasse Tyson si Bill Nye au inteligenta unor betivi care tocmai descopera acum gravitatia. Toata propaganda si bullshiturile vin din partea unor indivizi care nu au nici macar un doctorat tehnic, toate diplomele fiind luate pe considerente onorifice si nu stiintifice.
    Indivizii astia imi provoaca greata.
      #showComment
    Argumentele? (Luni, 22 august 2016, 13:44)

Ere [utilizator]

Care ar fi argumentele ca acesti domni au obtinut diplomele onorific? Ah, ca arata ca betivii. Am inteles! Nu sunt sustinatorul ideilor care ni se indruga manipulat si, dintre care multe contin, evident, erori de logica, dar cu toate astea, domnii astia sunt mai credibili decat flat earthers a caror minime cunostinte stiintifice lipsesc cu desavarsire.
      #showComment