Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Ce mancam inainte si dupa alergarile lungi – cateva sfaturi de la nutritionistul Serban Damian. Plus, ponturi pentru vegetarieni si persoane cu dieta gluten free

de C. Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 13 mai 2016, 11:04 Magazin

Serban Damian
Foto: Facebook
Cu cateva zile inainte de un maraton/alergare lunga, sportivii trebuie sa inceapa “incarcarea cu carbohidrati”, iar cu o zi inainte si in dimineata cursei, hidratarea este esentiala, spune nutritionistul Serban Damian. Dupa cursa este nevoie de un mix de proteine si carbohidrati pentru refacerea organismului. Vegetarienii trebuie sa aiba grija la proteine, in absenta carnii principalele surse fiind laptele, ouale, fasolea rosie, lintea, nautul etc.

In cazul persoanelor cu o dieta gluten free, deficitul carbohidratilor din dieta reprezinta o problema, insa se poate apela la cereale negluteline – orez, hrisca, mei, quinoa, amarant etc – care compenseaza.

Citeste mai mult aici.


Citeste mai multe despre   



















3325 vizualizari

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri