Un angajat newyorkez este suspendat fara plata de la locul de munca pentru ca imita vocea unui robot in conversatiile purtate la telefon cu clientii sai

de G.T.     HotNews.ro
Miercuri, 30 septembrie 2015, 10:09 Magazin

Robot
Foto: captura Google
Ronald Dillon, care lucreaza ca specialist IT in cadrul Ministerului Sanatatii din New York, obisnuieste sa foloseasca o voce robotica in convorbirile cu clientii sai, carora trebuie sa le ofere asistenta tehnica prin telefon.

Superiorii acestuia au depus o plangere impotriva lui, mentionand ca Ronald continua sa foloseasca vocea de robot in ciuda insistentelor acestora de a renunta la acest lucru, scrie mashable.com.

In plus, sefii lui Ronald au mentionat ca acesta nu isi indeplineste responsabilitatile de munca conform fisei postului, nu rezolva problemele tehnice in timp util si nu completeaza in raportul tehnic informatiile de contact ale apelantilor.

In data de 15 septembrie judecatoarea Ingrid Addison a decis ca Ronald Dillon sa fie suspendat de la locul de munca timp de 30 de zile pentru ca nu si-a facut treaba in mod corespunzator.

Aceasta nu este prima data cand Dillon a fost suspendat. Anul trecut Ronald a fost suspendat fara plata pentru 20 de zile din aceleasi motive.

Dillon lucreaza in cadrul departamentului de asistenta tehnica de aproape 40 de ani si, conform declaratiilor facute de judecatoare, acesta se considera superior sefilor sai.

Un apel inregistrat al conversatiei sale cu un client poate fi ascultat  aici.























2649 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    .... (Miercuri, 30 septembrie 2015, 10:56)

    manole [anonim]

    Ce tare! Asta inseamna un om relaxat, care nu are rate la banca... isi permite sa-si trolleze superiorii.
  • +3 (3 voturi)    
    Asa e cind lucrezi la stat (Miercuri, 30 septembrie 2015, 11:22)

    Trojan.H [utilizator]

    La privat il faceau vedeta si isi triplau numarul de clienti.
  • +1 (3 voturi)    
    pai nu vorbeste robotic (Miercuri, 30 septembrie 2015, 13:44)

    stefan2008 [utilizator]

    Partea aia cu "you have reached the help desk, this is Mr.Dillon, how may I help you" de obicei este inregistrata si se reda automat inainte sa vorbesti cu un operator call center.
    Asa ca nu inteleg tot tam-tam-ul asta... omul zicea robotic ceva ce oricum intr-un call center normal nu ar fi trebuit sa zica de fiecare data.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri