Un angajat newyorkez este suspendat fara plata de la locul de munca pentru ca imita vocea unui robot in conversatiile purtate la telefon cu clientii sai

de G.T.     HotNews.ro
Miercuri, 30 septembrie 2015, 10:09 Magazin

Robot
Foto: captura Google
Ronald Dillon, care lucreaza ca specialist IT in cadrul Ministerului Sanatatii din New York, obisnuieste sa foloseasca o voce robotica in convorbirile cu clientii sai, carora trebuie sa le ofere asistenta tehnica prin telefon.

Superiorii acestuia au depus o plangere impotriva lui, mentionand ca Ronald continua sa foloseasca vocea de robot in ciuda insistentelor acestora de a renunta la acest lucru, scrie mashable.com.

In plus, sefii lui Ronald au mentionat ca acesta nu isi indeplineste responsabilitatile de munca conform fisei postului, nu rezolva problemele tehnice in timp util si nu completeaza in raportul tehnic informatiile de contact ale apelantilor.

In data de 15 septembrie judecatoarea Ingrid Addison a decis ca Ronald Dillon sa fie suspendat de la locul de munca timp de 30 de zile pentru ca nu si-a facut treaba in mod corespunzator.

Aceasta nu este prima data cand Dillon a fost suspendat. Anul trecut Ronald a fost suspendat fara plata pentru 20 de zile din aceleasi motive.

Dillon lucreaza in cadrul departamentului de asistenta tehnica de aproape 40 de ani si, conform declaratiilor facute de judecatoare, acesta se considera superior sefilor sai.

Un apel inregistrat al conversatiei sale cu un client poate fi ascultat  aici.












Cum vede unul dintre cei mai cunoscuti astronomi relatia dintre stiinta si Dumnezeu, ideea de a coloniza planeta Marte si cautarea vietii extraterestre

Una dintre cele mai importante descoperiri din istoria astronomiei a fost facuta acum jumatate de secol de catre doi oameni cu un telescop. Acest lucru nu mai este posibil in prezent, cand proiectele stiintifice sunt mari si costisitoare, a spus la Timisoara, Robert Wilson, laureat al premiului Nobel in 1978 pentru o descoperire care a consacrat teoria Big Bang. Wilson a acordat un interviu pentru HotNews.ro si vorbeste despre stiinta si divinitate, despre proiectul nebunesc al lui Elon Musk pentru Marte si despre rolul norocului in stiinta. Wilson a fost invitat in Romania de compania Honeywell pentru a le vorbi studentilor interesati de o cariera in stiinta si inginerie.


​VIDEO Elon Musk a prezentat "tigle solare" gandite pentru acoperisurile caselor ecologice

​Elon Musk, carismaticul sef al Tesla Motors, a prezentat la Los Angeles tiglele care au panouri solare incorporate, ca parte a unei tendinte de diversificare a activitatilor companiilor conduse de celebrul antreprenor. Musk spune ca aceste tigle fac parte din "viitorul integrat" impreuna cu masina electrica si de bateria de perete Powerwall, viitorul in care casele pot deveni independente energetic.


​VIDEO Intre Dubai si Abu Dhabi s-ar putea construi un sistem ultra-rapid de transport Hyperloop, cu viteze maxime de peste 1.000 km/h

​Hyperloop One, una dintre cele doua companii care vor sa construiasca un sistem de transport prin tuburi speciale ce ar permite viteze de 1.000 km/h, a semnat o intelegere si va face un studiu de fezabilitate in Emiratele Arabe. Studiul de fezabilitate va fi gata in 2017 si, daca rezultatul va fi pozitiv, calatoria de aproape 150 km dintre Dubai si Abu Dhabi ar putea dura 12 minute. Planurile cele mai optimiste implica si prelungirea liniei pana in Riad, dupa 2030. Ideea Hyperloop a fost prezentata in 2013 de Elon Musk, dar inca nu exista in lume niciun sistem functional.
2615 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    .... (Miercuri, 30 septembrie 2015, 10:56)

    manole [anonim]

    Ce tare! Asta inseamna un om relaxat, care nu are rate la banca... isi permite sa-si trolleze superiorii.
  • +3 (3 voturi)    
    Asa e cind lucrezi la stat (Miercuri, 30 septembrie 2015, 11:22)

    Trojan.H [utilizator]

    La privat il faceau vedeta si isi triplau numarul de clienti.
  • +1 (3 voturi)    
    pai nu vorbeste robotic (Miercuri, 30 septembrie 2015, 13:44)

    stefan2008 [utilizator]

    Partea aia cu "you have reached the help desk, this is Mr.Dillon, how may I help you" de obicei este inregistrata si se reda automat inainte sa vorbesti cu un operator call center.
    Asa ca nu inteleg tot tam-tam-ul asta... omul zicea robotic ceva ce oricum intr-un call center normal nu ar fi trebuit sa zica de fiecare data.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version