De ce oamenii devin din ce in ce mai inalti si mai inteligenti

de G.T.     HotNews.ro
Joi, 9 iulie 2015, 13:44 Magazin

Oameni
Foto: MorgueFile.com
Un studiu efectuat recent de un grup de cercetători scoțieni arată de ce, din punct de vedere evolutiv, oamenii devin mai înalți și mai inteligenți, conform spring.org.uk.

Studiul, publicat în revista de știință Nature, a constat în analizarea datelor genetice a peste 350.000 de oameni și consultarea altor 100 de studii diferite pe tema evoluției. Cercetatorii au evidentiat faptul că, de-a lungul timpului, diversitatea genetică favorizează dezvoltarea fizică și intelectuală.

În urma cercetărilor, oamenii de știință de la Universitatea din Edinburgh au concluzionat că oamenii ai căror părinți au coduri genetice diferite, au șanse mai mari să fie mai înalți și mai inteligenți decât cei ai căror părinți au coduri genetice asemănătoare. De asemenea, aceștia din urmă, împărtășind același cod genetic, au mai multe șanse să fie distant înrudiți.

"Rezultatele cercetărilor noastre vin ca răspuns la întrebările, puse pentru prima dată de Darwin, cu privire la beneficiile diversității genetice. Următorul pas în cercetările noastre este analizarea genomului care beneficiază cel mai mult de această diversitate”, declară doctorul Peter Joshi de la Institutul de cercetare Usher din Edinburgh.

"Acest studiu demonstrează puterea de analiză a datelor genetice care ne conduc la descoperirea unor informații fundamentale despre istoria evoluției noastre”, a adăugat doctorul Jim Wilson din cadrul aceleiași instituții.

Hmm (Joi, 9 iulie 2015, 15:30)

Kevi [utilizator]

Nu stiu daca sa fiu de acord cu a doua concluzie din titlu.. :) Realitatea o cam contrazice.
    sunt mai scunzi (Joi, 9 iulie 2015, 15:30)

ciumas [utilizator]

oameni in timpul evolutiei vor deveni mai scunzi , deoare ce vom fi mult mai multi pe aceeasi suprafata. Evolutia nu face greseli de genul articulolui :) nu e sustenabil ce vorbiti , mai destepti si mai micuti ;)