VIDEO 28 de animale ciudate pe care, cel mai probabil, nu le-ai mai vazut

de G.T.     HotNews.ro
Marţi, 9 iunie 2015, 18:43 Magazin

Animale ciudate
Foto: Captura YouTube
Videoclipul de mai jos demonstrează că nu cunoaștem lumea atât de bine pe cât am crede. De altfel, nu ne putem aștepta să știm toate cele 1,367,555 de specii identificate până în prezent de către oamenii de știință, conform canalului de youtube Twisted Life.

În plus, noi specii de animale ar putea fi descoperite în timp ce vizionăm acest videoclip, astfel încât ne putem aștepta ca natura să ne surprindă întotdeauna.

Cum vede unul dintre cei mai cunoscuti astronomi relatia dintre stiinta si Dumnezeu, ideea de a coloniza planeta Marte si cautarea vietii extraterestre

Una dintre cele mai importante descoperiri din istoria astronomiei a fost facuta acum jumatate de secol de catre doi oameni cu un telescop. Acest lucru nu mai este posibil in prezent, cand proiectele stiintifice sunt mari si costisitoare, a spus la Timisoara, Robert Wilson, laureat al premiului Nobel in 1978 pentru o descoperire care a consacrat teoria Big Bang. Wilson a acordat un interviu pentru HotNews.ro si vorbeste despre stiinta si divinitate, despre proiectul nebunesc al lui Elon Musk pentru Marte si despre rolul norocului in stiinta. Wilson a fost invitat in Romania de compania Honeywell pentru a le vorbi studentilor interesati de o cariera in stiinta si inginerie.

​VIDEO Elon Musk a prezentat "tigle solare" gandite pentru acoperisurile caselor ecologice

​Elon Musk, carismaticul sef al Tesla Motors, a prezentat la Los Angeles tiglele care au panouri solare incorporate, ca parte a unei tendinte de diversificare a activitatilor companiilor conduse de celebrul antreprenor. Musk spune ca aceste tigle fac parte din "viitorul integrat" impreuna cu masina electrica si de bateria de perete Powerwall, viitorul in care casele pot deveni independente energetic.

​VIDEO Intre Dubai si Abu Dhabi s-ar putea construi un sistem ultra-rapid de transport Hyperloop, cu viteze maxime de peste 1.000 km/h

​Hyperloop One, una dintre cele doua companii care vor sa construiasca un sistem de transport prin tuburi speciale ce ar permite viteze de 1.000 km/h, a semnat o intelegere si va face un studiu de fezabilitate in Emiratele Arabe. Studiul de fezabilitate va fi gata in 2017 si, daca rezultatul va fi pozitiv, calatoria de aproape 150 km dintre Dubai si Abu Dhabi ar putea dura 12 minute. Planurile cele mai optimiste implica si prelungirea liniei pana in Riad, dupa 2030. Ideea Hyperloop a fost prezentata in 2013 de Elon Musk, dar inca nu exista in lume niciun sistem functional.
    Evolutie? (Marţi, 9 iunie 2015, 22:10)

Martens [utilizator]

O dovada in plus impotriva teoriei evolutiei. De unde au aparut aceste vietati? Nu exista nimic apropiat lor, iar evolutionistii le-au facut rude din pix cu altele cu care nu au nici o legatura.