Așa cum a anunțat încă de la începutul anului, compania Shazam își extinde orizonturile în afara softului de identificare a pieselor audio, cuprinzând acum și spatiul vizual, conform thenextweb.com.

ShazamFoto: Hotnews

Compania a lansat oficial aplicația Visual Shazam prin care utilizatorii pot scana diverse produse, imagini, coduri QR și postere publicitare, împreună cu câțiva parteneri din industrii variate, precum Levi’s, Guerlain, Hearst, Condé Nast, Time, Harper Collins, dar și Disney, odată cu apariția noii producții cinematografice "Tomorrowland."

Aplicația poate fi folosită prin scanarea, cu ajutorul camerei smartphone-ului, logo-ului Shazam ce apare în sursele menționate. Scanarea face posibilă experiența interactivă ce redă realitatea augmentată a obiectului scanat, videoclipuri în exclusivitate și cupoane de reduceri.

Cu Visual Shazam utilizatorii pot scana orice obiect vizual ce poartă pictograma Shazam. Noua aplicație folosește aceeași tehnologie de citire a codurilor QR, cu deosebirea că Visual Shazam oferă un conținut informațional mult mai variat.