Malaysia Airlines a lansat o competitie in Australia si Noua Zeelanda in care ofera bilete gratuite la clasa economica, precum si iPaduri viitorilor pasageri. Concurentii trebuie sa explice "Ce ar dori sa bifeze de pe lista ultimelor dorinte si unde ar vrea sa faca acest lucru", scrie Time.

Cu toate acestea, concursul se pare ca a fost retras, pagina originala a competitiei ducand la o eroare. Documentul cu termenii si conditiile concursului poate fi gasit aici, dar in afara de acesta nu mai exista alte detalii referitoare la competitie pe site-ul Malaysia Airlines.

Lansarea concursului a fost preluata de presa australiana si a fost prezentata si de catre tabloidul britanic Daily Mail.

Este posibil ca Malaysia Airlines sa fi realizat ca initiativa de a cere viitorilor pasageri sa se gandeasca la ultimele lucruri pe care vor sa le faca inainte sa moara ar putea fi prea macabra, scrie Time.

O gafa similara a facut si Comitetul de Turism din Hong Kong in 2003, cand a lansat o campanie in care promitea potentialilor turisti ca "Hong Kong-ul le va taia rasuflarea". In acea perioada, sindromul respirator acut sever provocase moartea a 100 de persoane, in mare parte in Hong Kong si China.