AUDIO Interviu la BBC Radio 4 cu huligani din Manchester: "O sa facem asta in fiecare zi pana cand vom fi prinsi". Vezi care sunt motivatiile vandalilor

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 10 august 2011, 20:02 Actualitate | Internaţional

Violente in Marea Britanie
Foto: Reuters
Postul de radio BBC Radio 4 a realizat miercuri un interviu ca cativa vandali din Manchester, preluat de cotidianul Telegraph. "Inchisoriile sunt supra-populate? Ce imi vor face? Imi vor da un ordin de restrictie? Pot sa traiesc cu asta", spune unul dintre demonstranti, in timp ce altul afirma: "Voi continua sa fac asta in fiecare zi pana voi fi prins".

Interviul de doua minute "dezvaluie logica tinerilor jefuitori din Manchester", potrivit celor de la ConservativeHome. Blogul afirma ca declaratiile acestora indica faptul ca decizia lor de a merge in Manchester ca sa fure a fost "rationala si calculata".

Iata cateva dintre declaratile facute de vandali:

* sistemul de justitie nu este suficient de amenintator pentru a-i impiedica pe tineri: "Inchisoriile sunt supra-populate? Ce imi vor face? Imi vor da un ordin de restrictie (ASBO)? Pot sa traiesc cu asta".

o parte din motivatia lor e aceea ca guvernul nu mai controleaza lucrurile: "deoarece daca s-ar fi aflat, nu am mai fi putut sa facem asta, nu-i asa?"

* numarul mic de arestari este o motivatie: "Guvernul a esuat, nu? Cati oameni au arestat cu adevarat? Zece. Nu ma deranjeaza. Voi continua sa fac asta in fiecare zi pana cand voi fi prins".

* motivatia de a face bani rapid: "fur pentru ca nu vreau sa ratez sansa de a face rost de lucruri gratis care valoreaza o gramada de bani".

* o alta motivatie sunt familiile lor care nu au putere sa-i potoleasca: "Am vorbit cu cineva din familie. Mi-a spus sa ma duc acasa, ca am probleme. I-am spus nu si pur si simplu am inchis telefonul. Familia nu poate sa ajunga in oras, nu poate sa ma prinda si, atunci cand voi ajunge acasa, nu mi se va intampla nimic, nu voi fi pedepsit sau certat. Poate ca voi fi certat dar asta va fi totul, voi trai cu asta si voi continua sa o fac.



Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

12830 vizualizari

  • +19 (25 voturi)    
    ză cocalars (Miercuri, 10 august 2011, 20:15)

    asf [anonim]

    pe vremea lu tzepes ti-era frica sa n-adormi si sa-ti furi singur ceasu. si uite-asa statea lumea treza.
  • +12 (38 voturi)    
    vae victis!UK e depasita,propun bombadamente NATO (Miercuri, 10 august 2011, 20:32)

    Eneas [anonim]

    maruntisurile astea de britanici,depasiti de gunoaiele imigrationiste , nu sunt si nu vor fi in stare sa apere Europa!tot Tarile Romane ,tot Balcanii ,tot Serbia ,tot Rusia vor lupta impotriva Islamului si a negroteilor Asa au facut in Istorie ,asa o vor face din nou ! o Franta ,o Anglie au luptat numai cu triburi aflate in comuna primitiva ,de si-au tras coloniile!Lupta impotriva Islamului cade tot in sarcina ortodoxilor !
    • -1 (21 voturi)    
      In mare parte ai dreptate (Miercuri, 10 august 2011, 21:11)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      Europa de Est, care a trecut printr-o dictatura totalitara de stanga, a invatat niste lectii pe care Occidentul nu le cunoaste.

      Noi suntem cei mai in masura sa ducem mai departe civilizatia europeana in conditiile in care restul Europei se duce de rapa! Sincer insa, as prefera mai degraba o alianta cu tarile catolice est-europene, in frunte cu Polonia si (intr-o masura mai mica) Cehia si tarile baltice. Mi se pare ca dintre toate tarile europene, aceste tari au societatile si mentalitatile cele mai sanatoase. Conduse 50 de ani de la Moscova, ele nu vor renunta la identitatile lor in numele utopiei multiculturale. Sper ca si Rusia sa se responsabilizeze si sa nu mai sicaneze tocmai pe cei care sunt cei mai apropiati dpdv cultural de ea, est-europenii.
      • +2 (12 voturi)    
        ?!? (Miercuri, 10 august 2011, 21:58)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

        "Noi suntem cei mai in masura sa ducem mai departe civilizatia europeana"

        "Noi" cine? Românii?!?
        • 0 (2 voturi)    
          Cum? (Joi, 11 august 2011, 11:55)

          g [anonim] i-a raspuns lui ampersand

          Tu n-ai inteles? 'mericanii, englezii etc...e prosti.
          Romanii e destepti.
      • +4 (10 voturi)    
        in mare parte (Miercuri, 10 august 2011, 22:45)

        adyQ [anonim] i-a raspuns lui V.R.

        in mare parte vorbiti prostii amandoi, ati gasit solutia: xenofobia si discriminarea rasiala specifica europenilor, ai si dreptate in mica masura cand zici asta, daca europa occidentala cultiva aceasta xenofobie la adresa noastra voi de ce sa nu o faceti cu altii?
        utopia multiculturala functioneaza foarte bine in unele tari, dar nu alea europene...
        • 0 (8 voturi)    
          esti ratacit... (Joi, 11 august 2011, 9:49)

          Ci Ciong [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

          si clar nu ai avut de-a face cu sistemul "multicultural" din tarile astea smechere... eventual te-ai uitat si tu din masina... ai vb altfel daca ai cunoaste situatia... radicalismul, si segregarea rasiala sunt solutii viabile, nu amesteci apa de baut cu aia de canal si dupa aia te plangi ca tie rau...
          • +2 (4 voturi)    
            nazistii teoreticieni (Joi, 11 august 2011, 10:14)

            Sergiu [anonim] i-a raspuns lui Ci Ciong

            Ma si probabil ca tu esti unul din fondatori de-l cunosti atat de bine ?
            Macar de-ai fi comic ca aia de mai sus. "Radicalismul si segregarea bla bla", de unde vii din ceva tabara de minori nazisti ?:)).
            Si ca sa arunc si un pic de logica in joc, pe ce studii/experimente/ ce dovezi logice, concrete si aduse de institutii abilitate in domeniu iti bazezi tu afirmatia aia cu "solutii viabile"?
            Apa de baut cu apa de canal? ma tu ai sarit peste stirea in care un norvegian a omorat cateva zeci de oameni numai fiindca a putut? Care ar fi criteriile dupa care imparti tu oamenii in tipuri de apa?
          • 0 (0 voturi)    
            cam ai dreptate (Duminică, 14 august 2011, 4:16)

            adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Ci Ciong

            dar eu vad sistemul "multicultural" si nu numai din masina ci il traiesc zi de zi in canada, si desi nu stiu engleza foarte bine nimeni nu se enerveaza cand nu intelegi, nimeni nu sare la tine ca esti roman, si nimeni nu te face tigan si nimeni nu te umileste, pur si simplu toti zambesc la tine, chiar daca la unii este evident un zambet mai fortat, sunt si din astia cativa, dar sunt putini, si totusi asa fortat tot zambesc,
            oricum nu stiu la ce tari din alea smechere te referi tu...
      • 0 (0 voturi)    
        perfect (Joi, 11 august 2011, 13:32)

        stalin [anonim] i-a raspuns lui V.R.

        bai nene, ai gasit perfect liderul, Polonia, tara cu cei mai multi alcolisti, care se lupta continuu cu Rusia ptr primul loc la capitolul vodca ingurgitata. Iar daca stai printre polonezii de rand innebunesti, astia la un cuvant sau doua adauga "kurva", ce mai, iti vine sa o iei razna, primitivi! Iar in ce priveste Rusia, sigur, ei se vor responsabiliza cum au facut dintotdeauna si cum se pricep ei mai bine, sa ne fereasca D-zeu de responsabilizarea rusilor!
    • +12 (12 voturi)    
      nu vor (Miercuri, 10 august 2011, 22:01)

      george [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      nu ca nu pot. In Toronto, la G20 de anul trecut politia a intervenit in mare forta si a imprastiat demonstrantii in cateva ore. Au tras o gramada de focuri cu gaze lacrimogene de a facut ca aerul sa fie irespirabil in zona unde se manifesta si oamenii au fost nevoiti sa plece. basca cand au inceput si sa ii ude cu tunurile de apa.
      Asa ca daca politia vrea cu adevarat, ar putea sa termine cu violentele in cateva ore. Dar nu vor asta
    • -1 (13 voturi)    
      CE BINE AI ZIS... (Miercuri, 10 august 2011, 23:09)

      MARIA D. [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      ..in cateva cuvinte adevarul despre aceste tari....daca nu erau tarile balcanice( mai ales Tarile Romane acest Vest, plin de ifose si aroganta nu ar fi avut parte de o asa dezvoltare!...nu am absolut nimic cu ele, ba chiar le admir din unele puncte de vedere insa nu au recunocut niciodata ca si "amaratii" de balcanisti au asigurat linistea necesara dezvoltarii lor!..iar ele, in linistea asigurata si de noi, au pus mana pe colonii si au "supt" bogatii de acolo cat s-a putut!
    • 0 (8 voturi)    
      mda... (Joi, 11 august 2011, 8:13)

      bgdr [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      ai si tu habar de istorie.........
      inainte sa ne vezi primii din europa ar trebui sa mai citesti ceva.
    • -1 (5 voturi)    
      Vadim Tudor in standup comedy (Joi, 11 august 2011, 10:03)

      Sergiu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Du-te dracului , cat esti de comic :)).
      Stii ce-ar fi cel mai comic? sa si crezi ce ai scris.
      Stii ce ar fi si mai comic? sa fii Vadim Tudor. Desi parca asta n-ar fi asa surprinzator.
  • +13 (17 voturi)    
    munca (Miercuri, 10 august 2011, 20:44)

    gabbyy787 [anonim]

    asia nu stiu ce aia munca...iii doare la ciupalacus...
    • 0 (0 voturi)    
      salariul minim in UK (Vineri, 12 august 2011, 8:47)

      emilper [utilizator] i-a raspuns lui gabbyy787

      e peste 1000 de Euro, adica legea interzice angajarea celor fara experienta ... e un cerc vicios
  • +1 (15 voturi)    
    drepturile "omului" (Miercuri, 10 august 2011, 20:59)

    securistu [anonim]

    Pe vremuri de mult apuse si la noi le bagau un batalion de cateva zile in beciul politiei.... acum nu se mai poate, avem drepturile omului...
    ce ordine s-ar putea face in acesti baietasi cu cas la gura...
    • +5 (19 voturi)    
      lucrurile sunt mult mai complicate (Miercuri, 10 august 2011, 23:05)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui securistu

      Acum pentru a-i baga in case e clar ca violenta e necesara dar problema nu e rezolvata nici pe departe. Tinerii acestia vor trebui cumva integrati. Dupa ce ai distrus morala crestina si valorile familiei,fara sa pui nimic in loc, dupa ce ai legalizat casatoriile homosexuale, dupa ce ai promovat familia monoparentala ca o solutie de emancipare a femeii, dupa ce ai permis uzurparea tuturor principiilor sanatoase de educatie, dupa ce promovezi cu tarie vulgaritatea si violenta nu poti decat sa culegi astfel de roade. Daca acesti tineri fie ei si de culoare ar fi fost introdusi intr-un sistem sanatos si moral de educatie astfel de lucruri nu s-ar fi petrecut. Dar cand peste tot vezi violenta si sex, divorturi, abandon familiar, homosexualitate manifesta, imoralitate adusa la rang de virtute toate asezonate cu un sistem de asistenta sociala si o toleranta maladiva nu ai cum sa ai altfel de reactii. E un moment grav din care sper ca macar de aceasta data politicienii englezi sa fi tras concluzia corecta. Dar cu homosexuali declarati in guvern alaturi de lesbiene casatorite cum Dumnezeu sa instaurezi ordinea morala ?! Culmea e ca noi am adoptat cu drag sistemul ca de, vine de la Vest. Nu sustin Estul, Doamne fereste dar nu tot ce vine de la Vest e si bun.
      • -2 (4 voturi)    
        exelent (Joi, 11 august 2011, 9:02)

        pro-nicu [anonim] i-a raspuns lui nicu

        bravo felicitari sincere ai surprins cu mare precizie esenta.
      • 0 (0 voturi)    
        tranzitiv sau nu? (Joi, 11 august 2011, 11:02)

        prudent [anonim] i-a raspuns lui nicu

        verbul a integra o fi tranzitiv? poti integra pe cineva care nu vrea? ex. ai nostri cocalari? nu cumva cel ce ajunge -prin azil- intr-o societate care e altfel trebuie sa faca dovada ca vrea sa se integreze?? daca ceva nemti ar ajunge in Arabia Saudita ar modifica aceia regulile lor? i-ar lasa sa bea pe strada? sa calce islamul??? (sa nu confundam cu campusurile rezervate)
      • 0 (0 voturi)    
        subscriu.. (Joi, 11 august 2011, 12:43)

        vlahul [utilizator] i-a raspuns lui nicu

        ...logic si nepartinitor comentariul tau! ...felicitari.
        • 0 (0 voturi)    
          Ha? (Joi, 11 august 2011, 16:29)

          Closed [anonim] i-a raspuns lui vlahul

          Logic si nepartinitor? Ce-ai zice de fundamentalist si bigot?

          Ce treaba are morala cu crestinismul? Pretinzi ca cei ce nu cred in crestinism sunt imorali? Bleah, mi-e scarba de fanatici cu ochelari de cal.
  • +2 (8 voturi)    
    ce iubesc drepturile omului.... (Miercuri, 10 august 2011, 21:28)

    me [anonim]

    daca eu care n-am facut nimic rau toata viata mea... arman somer... mor de foame., imi pierd casa daca am rate etc...
    daca un "amarat" "imigrant" sau "defavorizat" face o gramada de chestii (vezi anglia si acu catvia ani franta ... nu pateste nimic...

    daca bati un puscarias (vb. legal) tre sa dai cu subsemnatu, etc... daca bate politia unu de pe strada nu tre sa faca nimic...

    nu-i asa ca-s frumoase drepturile omului?!
  • +5 (9 voturi)    
    stau si ma intreb... (Miercuri, 10 august 2011, 21:30)

    me [anonim]

    nu pot sa bage cateva camioane cu militari inarmati...
    eu cred ca totul s-ar rezolva cu cateva focuri de avertisment ... eventual indretate spre protestatari daca nu se potolesc...
    adica masa pe gheata... huliganii fac pagube si apoi oamenii cinstiti platesc prin marirea taxelor ca de... daunele trebuie sa le plateasca cineva...
    • -1 (3 voturi)    
      e londra si de aia nu or sa faca (Joi, 11 august 2011, 3:48)

      eba [anonim] i-a raspuns lui me

      e chestie de imagine...nu transforma ei leaganul civilizatiei in teatru de razboi...o mindrie intre natiuni, in schimb in bucuresti romani au fost confruntati cu romani, minerii au actionat de partea securistilor si a comunistilor. sa puna basescu mina de la mina sa trimita niste garnituri, nu invata nimica aia????
  • +3 (7 voturi)    
    hai sa fim seriosi (Miercuri, 10 august 2011, 21:59)

    george [anonim]

    In Norvegia politia a ajuns pe insula abia dupa o ora si jumatate,cu barca, ca nu au avut chipurule un elicopter. Poveste cusuta cu ata alba. Adica televiziunile sui-au putut permite sa inchirieze un elicopter dar politia nu. In Anglia huliganii devasteaza orasul de 4 zile si nu pot sa intervina cu gaze lacrimogene si cu tunuri cu apa. Hai sa fim seriosi. In fond politia poate justifica folosirea tunurilor de apa ca sa stinga incendiile. E clar ca se doreste escaladarea violentelor pentru ca sa se distraga atentia de la problema majora cu criza financiara si pentru a s introduce probabil niste masuri draconice pe modelul Patriot-Act -ului american.
    • +3 (5 voturi)    
      NU au tunuri cu apa! (Joi, 11 august 2011, 1:40)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui george

      In Marea Britanie este interzisa printr-o reglementare a politiei folosirea tunurilor cu apa contra manifestantilor. Pe de alta parte, in Regatul Unit al Marii Britanii si Irandei de Nord ( ca asa e numele complet) exista locuri unde a fost si este permisa utilizarea tunurilor cu apa, si anume in Irlanda de Nord. In Marea Britanie propriu-zisa nici nu au in prezent in dotare tunuri cu apa. S-a propus schimbarea reglementarii respective si aducerea de tunuri cu apa din Iranda de Nord sau din Franta, dar propunerea a fost respinsa. De asemenea s-a propus scoaterea armatei contra jefuitorilor, dar si aceasta propunere a fost respinsa. Evident, daca se luau astfel de masuri, tulburarile se incheiau rapid, dar guvernukl nu a dorit sa isi asume raspunderea unor masuri dure.
  • +1 (3 voturi)    
    Ce ti-e si cu educatia asta...... (Miercuri, 10 august 2011, 22:21)

    Serviciul social [anonim]

    Sigur ca acasa nu or sa fie pedepsiti, daca intra parintii ceva mai tare in ei, vin serviciile sociale si le iau copiii....asta e, cum si-au asternut, asa dorm acuma..
  • -2 (4 voturi)    
    Pomul se cunoaste dupa roade, omul dupa fapte (Miercuri, 10 august 2011, 22:40)

    muncitorul [anonim]

    Si se mai spune ca oamenii sunt mai inteligenti in Occident :)
  • +4 (4 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 10 august 2011, 22:53)

    ConstruireaCasei.wordpress.com [utilizator]

    Sursa jafului e ... plictiseala!

    Somnul ratiunii naste monstri!
  • +3 (5 voturi)    
    Cat de simplu e totul (Joi, 11 august 2011, 0:04)

    sile [anonim]

    Noi furam pentru ca putem, ei nu ne opresc pentru ca nu pot. O radiografie perfecta a starii in care ne-a adus "political correctness"-ul.
  • +1 (3 voturi)    
    inchisoare (Joi, 11 august 2011, 0:19)

    bellcross [anonim]

    Voi mai tineti minte filmul ala cu o insula-inchisoare unde erau lasati toti criminali de capul lor??

    Asta ar fi bine in momentul de fata in lume. ce atatea inchisori, bani dati pe mancare si alte prosti?? acolo daca ai vrea sa traiesti va trb sa muncesti punct. nu cu vizite de la parinti cu cosul cu mancare.
  • 0 (8 voturi)    
    u.k. (Joi, 11 august 2011, 0:28)

    carlsson225 [anonim]

    de prea mult bine au comportamentul asta. nu sunt rasist dar aprox in toate pozele si imaginile de la tv, apareau negrii. fura. astia sunt tiganii lor. nu muncesc, stau si o freaca toata ziua. same ca in sua. insa acolo...politia i ar macelari si nu prea au curaj;) insa aici in europa...unde e civilizatie..isi permit. o sa ajungem la vorba ''colegului'' hitler. a spus el ca istoria ii va da dreptate in cele din urma;)
  • +6 (6 voturi)    
    fara sens (Joi, 11 august 2011, 1:33)

    ics [anonim]

    aici nu mai e deloc vorba de ura rasiala si xnefobie. de la-nceput a fost un pretext tampit copiat dupa cel al atenienilor din 2009.
    au inceput sa dea in politisti si s-au gandit apoi ca, mai bine, se orienteaza spre magazine, ca sa fie mai productivi. si fenomenul a luat amploare fiindca politia nu intervine cu tunuri cu apa si toata forta necesara.
    deci nu e nici o farama de rasism. e vandalism.
  • 0 (0 voturi)    
    tara si baba (Joi, 11 august 2011, 2:56)

    poc [anonim]

    ha ,eu am ramas cu gura cascata ...nu mai urmaresc demult stirile ci imi vad de viata...acu mai recent am auzit de bataliliile de pe acolo si eram ferm convins ca din cauze economice s-au pus aia pe dat foc la tara...cind colo ei se plictisesc de prea mult bine...cred ca vine sf. lumii ca au innebunit toti frate!!!
  • +1 (1 vot)    
    Ce neputinciosi (Joi, 11 august 2011, 5:53)

    Axel [anonim]

    Pai daca in romania faceau niste golani asa la mine la casa muream cu ei de gat
  • +2 (2 voturi)    
    uuh (Joi, 11 august 2011, 9:23)

    anonim [anonim]

    ma enervez cand vad atata sfidare....
  • +3 (3 voturi)    
    UK (Joi, 11 august 2011, 10:46)

    cati [anonim]

    Traiesc in UK, Scotia. Deocamdata aici este liniste si sper sa ramana asa, dar au arestat 2 pusti care instigau la vandalism pe internet. Cand am auzit ca unul avea 16 ani nu mi-a venit sa cred. Daca il vedem bateam la el ca la fasole. 16 ani si instigi la vandalism...pai la 16 ani, in vacanta de scoala, ma duceam la antrenamente la volei, nu imi pierdeam timpul la calculatorul care oricum nu-l aveam. Ma bucur ca nu am copii. Cred ca nu as fi rezistat sa-mi cresc copiii in sociatate din ziua de azi. Asa cum au spus multi pe aici, din pacate politia nu are prea multa putere. De-abia ieri Cameron a nuntat ca vor pune la dispozitie tunuri cu apa. Prea tarziu...ieri un tata povestea cum fiul sa a fost omarat in fata lui doar ptr. ca isi apara casa, si omul tot intreba "Why?". Cameron ar trebuie sa-i dea raspunsul....
    • +1 (1 vot)    
      O parere. (Joi, 11 august 2011, 11:19)

      Omega [anonim] i-a raspuns lui cati

      Cred ca este abia inceputul cu copiii. Internetul, avantul drogurilor si libertatile exagerate pe care le au scot deja pe banda produse remercabile. Asteptati sa vedeti ce urmeaza. Tinerii educati faceau revolutii, tinerii de asemenea factura vor aduce razboaie. Internetul trebuie reglementat. Daca ati monitoriza putin activitata copiilor vostri pe internet v-ati infiora. Poate daca toti parintii ar face niste cursuri de calculatoare si ar avea educatie web lucrurile ar mai putea fi salvate dar primii care stiu despre ce vorbesc devin sau au devenit parinti abia acum.
      • 0 (0 voturi)    
        Bleah (Joi, 11 august 2011, 16:37)

        Closed [anonim] i-a raspuns lui Omega

        A vorbit si nea Ion, ca si el e om.

        Gata, am gasit vina suprema: Internetul. Nu parintii care isi ignora copiii si-i lasa cu orele in fata unui computer pentru ca e mai simplu asa. Nu educatorii care creeaza monstri de incultura si incompetenta. Nu guvernele care taie cheltuielile pentru educatie pentru a le mari pe cele militare. Nu societatea care promoveaza modele idioate. Nuuuuuuuu, Internetul e de vina, ala e raul suprem, Satana, trebuie distrus, reglementat. Bine ca-ti expui pareri aiuristice folosindu-l. Da' daca-l reglementeaza, ma indoiesc ca vei mai avea voie sa-l folosesti.
  • 0 (0 voturi)    
    Da (Sâmbătă, 13 august 2011, 8:51)

    Flow [anonim]

    Se incadreaza in grafic...... . Sunt curios cine urmeaza.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri