LIVE TEXT Violentele din Marea Britanie au reizbucnit marti seara. Peste 100 de politisti, raniti in confruntari. 16.000 de politisti asteptati pe strazile Londrei in aceasta noapte

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 9 august 2011, 12:53 Actualitate | Internaţional



Seara de marti aduce noi violente in marile orase din Marea Britanie, in ciuda anuntului premierului David Cameron ca 16.000 de politisti vor patrula pe strazi pentru a preveni distrugerile. Este cea de-a patra noapte de vandalisme, si de data aceasta tonul a fost dat in Birmingham si Manchester. Reamintim ca un barbat de 26 de ani din Londra a devenit prima victima a violentelor de strada de la Londra, iar Politia britanica ia in calcul folosirea gloantelor de cauciuc in aceasta noapte.


Ora 8:15: Violente sporadice au izbucnit, marti noaptea, in mai multe orase din Anglia, desi in Londra a fost in mare masura liniste, dupa ce numarul politistilor din strada a fost marit. Cu 16000 de politisti desfasurati la Londra, pe strazi a domnit calmul dupa trei nopti anterioare de revolta.
Dar, au fost  tensiuni orase precum Manchester, Salford, Liverpool, Nottingham si Birmingham unde mai multe magazine au fost jefuite si incendiate, transmite BBC News.

Ora 7:00: Politia a inceput o ancheta dupa uciderea a doi barbati si ranirea grava a inca unuia, intr-un incident suspect in Birmingham. Nu se stie daca uciderile au legatura cu violentele de noaptea trecuta din zona, transmite BBC News.

Ora 02:21: Miile de politisti au reusit in mare masura sa linisteasca tinerii revoltati, dupa trei nopti de violente in capitala Angliei.

Ora 00.15: Pompierii se lupta cu flacarile izbucnite la un depozit de produse electrice din Enfield, in nordul Londrei, anunta Reuters.

Ora 22.04: Scotland Yard a anuntat ca 111 ofiteri si cinci caini de politie au fost raniti in timpul celor trei nopti consecutive de revolte din capitala Marii Britanii, informeaza BBC.

Ora 21.22: BBC anunta ca mai multi tineri au vandalizat un magazin din centrul orasului Manchester.

Grupuri de tineri au incendiat cladiri si masini in Manchester iar o alta multime a atacat principalul centru comercial din Salford, unde au spart vitrinele magazinelor si au furat bauturi alcoolice.

Ora 21.03: Revoltele care afecteaza Londra de cateva zile si s-au raspandit in mai multe orase au reinceput marti langa Birmingham, al doilea oras ca marime din Marea Britanie, a anuntat politia, citata de AFP.

"Avem informatii privind miscari de strada in Wolverhampton,", un oras in apropiere de Birmingham, unde cateva magazine au fost vandalizate, "si la West Bromwich", unde doua masini au fost incendiate, au anuntat fortele de ordine.

Ora 18:02: Politia britanica a facut peste 650 de arestari la Londra si Birmingham, in cazul violentelor de strada din ultimele zile.

Ora 17:21: MAE roman anunta ca nu a primit nicio notificare cu privire la existenta unor cazuri de cetateni romani care sa fi fost raniti sau retinuti in urma violentelor din Marea Britanie.

Ora 15:20: Politia britanica ia in calcul folosirea gloantelor de cauciuc, in cazul in care violentele se vor repeta in noaptea urmatoare, potrivit The Guardian.

Ora 15:15: Un barbat de 26 de ani care a fost impuscat intr-o masina, in zona Croydon din sudul Londrei, a devenit prima victima a violentelor de pe strazile Marii Britanii, anunta Reuters.

Ora 14:48: Marti dupa-amiaza, primii voluntari si-au facut aparitia pe strazile Londrei pentru a
Voluntari pe strazile Londrei
Foto: Reuters
inlatura urmele violentelor de strada.

Ora 14:01: Politia britanica cere fotografii si informatii pe Facebook si Twitter despre protestatarii violenti si despre cei care au jefuit magazine,
Ora 13.59: Un site are initiativa de a cere publicului recunoasterea celor care au participat la actiunile violente. Vezi aici fotografii cu fetele surprinse in Londra in ultimele trei zile.

        >>> Un editorialist al cotidianului britanic The Telegraph scrie despre un efect neasteptat al corectitudinii politice duse la extrem: autoritatile britanice au devenit atit de sensibile la problema rasiala incit au paralizat in fata violentelor nejustificate. Citeste aici tot editorialul semnat de David Green


Ora 13:41: Ministerul iranian de Externe cere politiei britanice sa dea dovada de "moderatie" in confruntarile cu protestatarii si sa puna capat "confruntarilor violente" cu oamenii iesiti in strada, scrie The Guardian.

Ora 13:23: David Cameron anunta ca va convoca joi, pentru o zi, Parlamentul, aflat in vacanta, in cazul revoltelor de strada.

Ora 13:21: David Cameron: "Avem de-a face cu acte de criminalitate pura, care trebuie combatute si invinse".

O
ra 13:15: Premierul David Cameron: "Vom face tot ce este necesar pentru a restabili ordinea pe strazi. 16.000 de membri ai fortelor de ordine vor fi pe strazi in noaptea urmatoare."

Premierul David Cameron si-a intrerupt vacanta si a revenit in tara, convocandu-i urgent pe reprezentantii serviciilor de securitate, in incercarea de a pune punct crizei.

In timp ce politicienii sustin ca responsabili de revoltele din Marea Britanie sunt huligani si tineri cu antecedente penale, locuitori din zonele afectate, citati de Reuters, spun ca de vina pentru proteste este sentimentul tot mai acut de insecuritate economica.

Marti, Federatia Engleza de Fotbal a decis anularea meciului amical de fotbal cu Olanda, care era programat sa se joace miercuri seara, pe stadionul Wembley, din cauza violentelor de strada.

Imagini socante filmate de un amator, in care un grup de protestatari jefuieste un tinar ranit in urma batailor de strada:



Incepand din noaptea de sambata spre duminica, protestatarii au vandalizat si jefuit magazine, au incendiat masini si cladiri.

Ministrul de interne, Theresa May, a caracterizat revoltele prin "criminalitate pura" si a adaugat ca cei responsabili de provocarea violentelor vor fi adusi in fata justitiei: "Acesti oameni vor fi adusi in fata justitiei, ei vor suporta consecintele faptelor lor si fac apel ca toti membrii comunitatii locale sa colaboreze in mod eficient cu politia", a declarat secretarul de stat, adaugand cu nu exista nici o scuza pentru "jaf si banditism".

Protestele au izbucnit sambata seara, in fata unei sectii de politie din Tottenham (cartier multietnic de la periferia de nord a Londrei), unde in jur de 300 de persoane s-au adunat  pentru a cere "dreptate", dupa ce un sofer de taxi de 29 de ani, tata a patru copii, a fost ucis joi intr-un schimb de focuri cu politia.
  • Ramai pe HotNews.ro pentru a urmari cele mai importante evolutii din Marea Britanie.

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

15406 vizualizari

  • +14 (26 voturi)    
    Solutie. (Marţi, 9 august 2011, 13:01)

    AlinN [utilizator]

    Stare de urgenta, armata in strada, identificarea tuturor "protestantilor" condamnarea la 100 de ani inchisoare pe o insula nelocuita din care UK, slava Domnului o gramada prin Pacific. Ii duce cu vaporul acolo si pa, la revedere, o zi placuta in continuare. Nu inteleg de ce le ia asa de mult sa actioneze.
    • +8 (10 voturi)    
      naivitate (Marţi, 9 august 2011, 13:10)

      ady [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      politics...
      • +2 (6 voturi)    
        corect (Marţi, 9 august 2011, 14:47)

        cetatean turmentat [anonim] i-a raspuns lui ady

        la cati posibili votanti is acolo... fie ei si martieni, nu risti ca vin alegerile
    • +15 (17 voturi)    
      :) (Marţi, 9 august 2011, 13:15)

      alex [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Ii lasa sa se "desfasoare", dupa care se va linisti totul si cei care au jefuit si dat foc o sa faca inchisoare pentru ca toti sunt filmati pe camere.

      E ca nebunul pe care il lasa in celula sa strige, sparga etc Se mai elibereaza din presiunea din cazan si se mai vede care e starea sociala generala.

      Nu e cazul de armata. Iti zic eu care stau in Londra in mijlocul evenimentelor :)
      • +2 (10 voturi)    
        Si ti se pare bine asa (Marţi, 9 august 2011, 14:29)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui alex

        Rolul politiei e si de preventie a infractionalitatii.
        Degeaba il prinde pe ala dupa ce mi-a distrus mie casa masina tot. Ca de la ala nu recuperez nimic, plus il mai si intretin in inchisoare de lux.

        Pana si asta, cer poze de la populatie, mergeti mai in strada si ii prindeti, de poze va ocupati dupa ce se calmeaza treaba,
        • 0 (4 voturi)    
          Marius, (Marţi, 9 august 2011, 15:33)

          c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Marius

          tu ai proprietatea termenilor pe care-i utilizezi ? Din ce ai scris tu oricine intelege ca e "mana cereasca",esti chiar norocos sa faci vreo cativa ani de puscarie intr-o inchisoare "de lux" cum o numesti tu. Nu ti-as dori a asemenea experienta.
        • +4 (4 voturi)    
          :) (Marţi, 9 august 2011, 16:01)

          alex [anonim] i-a raspuns lui Marius

          Da, este foarte bine ce face politia.

          "Degeaba il prinde pe ala dupa ce mi-a distrus mie casa masina tot.". Cam care crezi ca e procentul infractiunilor prevenite de politie? 10-15%? Oriunde in lume e asa. Doar cand te gandesti la ce costuri implica sa protejeze pe toata lumea de 1000 de derbedei...iti trece cheful.

          PS: pentru masini case distruse exista intotdeauna asigurari. Sunt caramizi si fiare, nu oameni- se construiesc/repara la loc.
          In momentul in care apar victime umane sa vezi ce se va intampla. Deja au aparut anunturi ca o persoana impuscata ieri in Croydon a murit la spital, ceea ce inseamna ca diseara va fi politie "la greu"...

          http://www.bbc.co.uk/news/magazine-14459127
    • +1 (9 voturi)    
      Leaganul civilizatiei. (Marţi, 9 august 2011, 13:31)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Desi nu este bine sa generalizez , dar, îmi place sa le scot în evidenta aceste elemente penale, ale lor , ale asa numiților leagăn al civilizației umane.
    • +5 (5 voturi)    
      too late... (Marţi, 9 august 2011, 13:59)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      trebuiau s'o faca cu parintii lor. astia sunt cetateni britanici, prin nastere.
    • +2 (4 voturi)    
      formulare eronata (Marţi, 9 august 2011, 15:46)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      "Ora 14:01: Politia britanica cere fotografii si informatii despre protestatarii violenti si despre cei care au jefuit magazine pe Facebook si Twitter. "

      Parca am fi la rubrica cu anunturi amuzante cu "manusi din pielea clientului" si "patut pentru copii de lemn".

      Cum adica "au jefuit magazine pe fasbuc si twister"?!?
    • +2 (8 voturi)    
      Regatul Islamic al Britonilor se duce de rapa (Marţi, 9 august 2011, 19:09)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      in opinia mea englezii nu vor invata decat cu Londra in flacari ce inseamna negrii,pakistanezii,indienii,arabii ,etc., adusi cu nemiluita in UK doar ca sa se zica ca a ramas un imperiu...
      • +1 (9 voturi)    
        din nefericire... (Marţi, 9 august 2011, 20:19)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        ...constipatul care i-a jefuit ghiozdanul tanarului era destul de ... european. Vezi constipati dinastia care umbla cracanati si prin Bucuresti, deci s-ar parea ca nu sunt numai penalii de islamoizi..
        • +3 (3 voturi)    
          un detaliu (Miercuri, 10 august 2011, 1:10)

          Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

          Uiti ca emigrantii se scolesc de la englezi iar copii englezi care locuiesc in zonele populate masiv de emigranti colorati invata si ei cate ceva. Schimbul cultural este in amblele sensuri, manelele iti spun ceva ?
    • -1 (7 voturi)    
      Comunicat NATO/SUA, UK si altii (Marţi, 9 august 2011, 21:14)

      Zulu [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Recunoastem rebelii ca reprezentanti legitimi ai poporului britanic si avertizam autoritatile ca daca nu inceteaza represaliile impotriva lor vom institui zona de interdictie si vom lansa bombardamente asupra tuturor tintelor legitime.
      Oups, asta e valabil doar pentru Libia, nu si la "ai nostrii" :(
    • 0 (0 voturi)    
      esti orb, domnule? (Miercuri, 10 august 2011, 12:49)

      brod [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      nu vezi că lumea se mişcă? prima care s-a revoltat a fost islanda, apoi unele ţări arabe, spania, acum anglia... sunt tinerii, care nu mai vor acest gen de capitalism sălbatic. ce vor, comunism? nici vorbă! vor legislaţii naţionale echilibrate (vb lui iliescu: economie socială de piaţă), aşa cum există în suedia, în noua zeelandă. tinerii şi-au dat seama că, în 2008-2009, băncile au luat peste 1000 de miliarde de dolari de la bugetele naţionale, adică din banii contribuabililor... iar acum îi păstrează la saltea (este un articol de analiză f. bun în ziarul "gîndul" de azi)
  • +8 (12 voturi)    
    aha (Marţi, 9 august 2011, 13:13)

    sg [anonim]

    pana acum vorbeati numai de mercenari, ca armata consuma dar nu produce.... acum sa vina armata. pai.. avem sau nu nevoie de armata? unde sunt postacii care ii denigrau pe eroii nostri cazuti in irak sau afganistan?
    • 0 (0 voturi)    
      N-ai inteles (Miercuri, 10 august 2011, 0:57)

      apr [anonim] i-a raspuns lui sg

      Sa vina armata iraniana si irakiana ca sa apere drepturile celor iesiti in strazi.

      Astfel soldatii (citeste mercenarii ca de obicei) arabi vor fi de partea rebelilor rasculati impotriva dominatorilor capitalisti.
  • -13 (25 voturi)    
    hooligans (Marţi, 9 august 2011, 13:23)

    englez [anonim]

    englezii sunt niste huligani, hoti, betivi. acum se vede latura lor negativa si ce gunoaie au in societate. un fost imperiu care a subjugat natiuni intregi. acum traiesc toti intr-o cloaca condusa de o monarhie depasita de vremuri. poate acum nu-i mai pupati atat in dos ! pe acesti europeni "civilizati" .
    • +9 (17 voturi)    
      :) (Marţi, 9 august 2011, 13:37)

      alex [anonim] i-a raspuns lui englez

      Mai ai multa rautate in tine? Scoate-o, du-te si bea o bere si iti revii.

      PS: dupa toate aceste evenimente englezii astia huligani hoti betivi nu dau vina pe negri, arabi, gay, politie, armata, politicieni samd. In Romania daca ar avea loc asa evenimente sunt sigur ca ar sari lumea: "tiganii sunt de vina", "minerii sunt de vina", "politicienii sunt de vina" etc. Nu dragilor, de vina sunt strict cei care aleg (de buna voie si nesiliti de nimeni) sa iasa pe strada, sa dea foc, sa fure, sa dea in cap etc
      PS2: toate partidele politice din UK au condamnat evenimentele. Ar trebui sa luam aminte si sa fie si in Romania front comun.
      • +5 (7 voturi)    
        mare dreptate ai! (Marţi, 9 august 2011, 15:19)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui alex

        nu vinovati se cauta, ci solutii!
        • +1 (1 vot)    
          Solutia (Miercuri, 10 august 2011, 0:59)

          apc [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Pai o solutie ar fi cea prezentata in Z3MF

          Iar daca nu-ti place mai sunt alte n alternative la sistemul actual care e pe duca.
    • 0 (2 voturi)    
      Bine ca am avut noi (Miercuri, 10 august 2011, 2:25)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui englez

      numai presedintii ultra-moderne. Cu un presedinte atat de modern ca l-au si impuscat; cu altul care a adus minerii super-civilizati sa faca educatia populatiei, de nu mai avem noi deloc acum huligani, hoti si betivi; cu un alt lresedinte atat de respectat ca-l injura toti in toate felurile si propria lui politie il face javra ordinara.... Tu chiar nu vezi in ce tara traiesti, de spui ca Marea Britanie e o cloaca?
  • +18 (20 voturi)    
    Protestatari? (Marţi, 9 august 2011, 13:24)

    Closed [anonim]

    Cum puteti sa-i numiti "protestatari" pe indivizii care au jefuit un tanar sau magazine? Acele persoane sunt hoti si talhari, nu protestatari. Impotriva a ce protestau cei ce buzunaresc pe altii, impotriva legii ce le ia "dreptul" de a se bucura necinstit de munca altuia?
    • +14 (16 voturi)    
      Ramasite dragule. ramasite . . . (Marţi, 9 august 2011, 13:37)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Closed

      . . .din educatia comunista care le spunea la ziaristi sa-i numeasca protestaari pe toti cei ce se revolta impotriva ordinei de drept la altii si huligani sau golani daca se intampla la noi. Clar!
  • +4 (10 voturi)    
    frate... (Marţi, 9 august 2011, 13:32)

    me [anonim]

    nu inteleg d c englezi isi francezii nu ii iau de manuta pe protestatari (Care in marea majoritate sunt/au fost emigranti care stau degeaba pe banii statulu) ii pun in avion si-i trimit acasa... simplu. nu va convine in tara asta, plecati!
    • -5 (11 voturi)    
      Intrebare (Marţi, 9 august 2011, 13:48)

      Prostu [anonim] i-a raspuns lui me

      Cum adicatelea ?
      Prezidentul nostru a indicat: go to West Romanians.
      Iar westicii:go to East Romanians ?
      Incurcata treaba ! Ametesti !
      • +1 (7 voturi)    
        Ura dauneaza grav sanatatii (Marţi, 9 august 2011, 16:45)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Prostu

        Ma uslasilor voi sunteti obsedati de Basescu. Asa e ca del e vinovat dpentru ceea ce se petrece in marea Britanie Si in genral de tot ceea ce se petrece rau pe Tera?
    • -1 (11 voturi)    
      Pentru că depind de ei (Marţi, 9 august 2011, 13:56)

      ha [anonim] i-a raspuns lui me

      Am fost în Anglia şi în Franţa. Majoritatea celor care făceau munca de jos (curăţenie, şoferi, paznici, vânzători prin benzinării) sunt imigranţi. În Anglia... indieni, în Franţa... marocani, algerieni, libieni...

      Dacă mâine Franţa şi Anglia ar decide să-i trimită pe toţi acasă, ţările n-ar mai putea funcţiona. Cine să facă curăţenie după beţiile englezilor? Cine o să mai fie şofer (de taxi, TIR... etc)? Cine să ţină benzinăria deschisă toată noaptea, când francezul la 5 trebuie să fie acasă? Ţările dezvoltate depind de forţă de muncă ieftină. Altfel... nu cred c-ar reuşi să supravieţuiască.

      Poate 2-3 inşi stau pe banii statului, dar alţi 10 fac munca de jos, munca necalificată.
      • +3 (5 voturi)    
        pai... (Marţi, 9 august 2011, 21:55)

        me [anonim] i-a raspuns lui ha

        eu n-am zis de aia care mucesc...
        cel mai probabil aia n-au timp sau sunt prea obositi de la munca, pentru a se mai duce la proces...
        tot asistatii sociali fac asa ceva... probabil din prea mult timp liber...
    • 0 (0 voturi)    
      foarte simplu (Miercuri, 10 august 2011, 11:20)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui me

      Raspunsul este foarte simplu: pentru ca ACOLO este casa lor, in UK! parintii lor au fost imigranti, dar ei sunt de o gneratie sau chiar doua cetateni englzi cu drepturi depline. Daca sunt prinsi asupra faptului, ar putea in principiu sa faca puscarie, dar in nicun caz sa fie deportati!
  • +4 (30 voturi)    
    naivitate & lipsa de respnsabilitate (Marţi, 9 august 2011, 13:41)

    yahuuu [anonim]

    asta e rezultatul granitelor deschise pentru toata lumea...ce prostie sa lasi sa-ti intre in tara sute de mii de salbatici din africa, care sunt mai aproape de cimpanzei decat de oameni civilizati...nu toti oamenii sunt la fel....e evident ca negrii africani se dezvolta in alt ritm decat albii...nu e o coincidenta ca nu au reusit sa se dezvlte tehnologic in nici o directie, nu e o coincidenta ca nu pot traii in zone urbane fara a le transforma in ghetou

    in mom de fata negrii de peste tot de prin lume unde convietuiesc multietnic ocupa ultima pozitie in comparatie cu celelalte rase....dar pozitia 1 la crime...sunt lenesi,incapabili sa-si rezolve singuri problemele,iresponsabili...si astea toate pentru ca negrii nu sunt chiar oameni...sunt o etapa intermediara intre om si maimuta...iar daca am aduce maimute din africa si le-am lasa libere in orase tot acelasi gen de probleme le-ar genera
    • 0 (0 voturi)    
      Cine s-a luat de ei ? (Miercuri, 10 august 2011, 1:03)

      apr [anonim] i-a raspuns lui yahuuu

      Pai cine s-a dus sa caute pricina ? Sa aduca sclavi din africa ? Sa omoare indienii prin america ? Sa le jefuiasca pamanturile si sa le exploateze subsolurile ?

      Nu cumva aia "civilizati" au facut asta ?
    • 0 (2 voturi)    
      Naivitate (Miercuri, 10 august 2011, 9:05)

      Razboinic [anonim] i-a raspuns lui yahuuu

      Crezi ca pentru simplul motiv ca ai avut norocul sa te nasti alb esti mai bun decat ceilalti? Cati negrii ai cunoscut? Cati arabi ai cunoscut? Cati asiatici ai cunoscut? Si ma refer cati ai cunoscut personal? Nu se poate sa emitem pareri si judecati doar pentru ca asta vedem la tv, asta ni se prezinta in media. Ai fost intr-o tara africana sa vezi cum sunt cei de acolo/cum se traieste acolo? Noi albii am inceput colonizarile...noi suntem cei de vina.
  • +10 (14 voturi)    
    solutia : Legea Martiala (Marţi, 9 august 2011, 14:08)

    dino [anonim]

    Ei acum sa vad unde-i umorul englezesc... Ca din bascalie nu-i mai scoateau pe romani. Strategia lor sociala e ZERO BARAT, ca toata conceptia multiculturalismului... Raul e facut, periferiile oraselor gem de lepre puse fapte antisociale. Englezii (ca si francezii) culeg acum roadele indiferentei in fata emigratiei: copiii generatiei emigrate sunt crescuti in spiritul urii fata de valorile occidentale, salbaticia copiilor exprima furia neputintei parintilor lor pt a se adapta la viata tarii gazda ! Se pare ca nemtii au reusit mai bine sa-si forteze turcii sa se integreze.
    Ce-i de facut ? Reevaluarea din radacina a politicilor de emigrare, repatrierile masive a familiior de paraziti: unul calca pe bec, tot clanul e trimis acasa !
    Insa acum, cand orasele le-au luat foc, englezii ar putea usor sa scape de amenintarea la adresa securitatii cetetenilor de rand aplicand pt scurt timp (chiar si o saptamana) Legea Martiala: masuri extreme (uciderea talharilor fara avertisment in plina strada) pt o situatie extrema ! In felul asta parazitii Angliei care aplica jaful si indeamna la anarhie, ar dispare in 24h de pe strazi.
    • -1 (1 vot)    
      Habar nu ai ce vorbesti (Miercuri, 10 august 2011, 1:06)

      apr [anonim] i-a raspuns lui dino

      Iar ca sa-ti demonstrez uite mai jos:

      OMUL se afla intr-o stare continua de legitima aparare impotriva STATULUI. De abia este nascut si deja este strivit sub greutatea legilor, care sunt facute nu de el, nici pentru el, fara el, impotriva lui.
      "A fi guvernat înseamnă a fi ținut la vedere, inspectat, spionat, dirijat, legiferat, reglementat, priponit, îndoctrinat, povățuit, controlat, estimat, reevaluat, cenzurat, comandat de către ființe care nu au nici înțelepciune, nici știință și nici virtute."
      Constitutia Romaniei, in articolul 30 proclama: "Libertatea de exprimare"
      Ati fost invatati, educati, indoctrinati , ca ANARHISMUL este ceva RAU, de fapt asa cum gandim NOI ,ganditi si DUMNEAVOASTRA dar va este frica sa RECUNOASTETI ! Cititi si veti vedea ca suntem la fel ca voi, nici mai buni, nici mai rai!De ce avem FATA ASCUNSA DE O BATISTA? Simplu, fiindca PUTEREA ne haituieste, vor sa ne identifice, sa ne aresteze,LE ESTE FRICA DE NOI!

      Majoritatea cred ca a fi ANARHIST, inseamna a fi hot, criminal, terorist, caruia ii place dezordinea si haosul. Aceasta este imaginea pe care GUVERNANTII doresc sa ne-o faca pentru ca populatia sa ne condamne, sa ne urasca, sa le fie frica de noi,sa fim priviti ca niste paria ai societatii.
      ANARHISMUL este o doctrină și mișcare politică ce a luat naștere in secolul al XIX-lea pe continentul european. Termenul "anarhism" provine din grecescul "anapxia" (care înseamnă „an- archon“ (fără stăpân) ( derivat din cuvântul din limba greaca vechean-archos, care s-ar traduce în limba română prin expresia fără conducere sau fără conducători). În sensul cel mai general, "ANARHISMUL este convingerea fermă că toți conducătorii sunt în ultimă instanță opresivi și, ca atare, trebuie eliminați/înlăturați.
      • +2 (2 voturi)    
        Anarhismul nu este o doctrina (Miercuri, 10 august 2011, 6:54)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui apr

        Anarhismul este o scuza anemica pentru a masca ura fata de semeni.
        Atunci cand pretinzi ca nu ai stapani de fapt vrei sa ascunzi dorinta de a fi tu insuti STAPANUL.
        In sinea ta recunosti ca orice actiune ai intreprinde mai intai iti faci un plan si apoi te tii de el pentru a obtine succesul. Pe parcurs constati ca planul tau are o hiba: ai nevoie de cooperare cu alti semeni ai tai. Nu poti, de ex. sa-ti asiguri in fiecare dimineata atat ceasca de cafea cat si cornul cu gem decat daca ai o colaborare cu cel care a produs ceasca, cu cel care a culrivat si cules cafeaua, cu cel care a transportat-o pana la Londra, cu cei care au produs samanta de grau, cu proprietarul pamantului, s.a.m.d. NU ESTI SINGUR !
        Depinzi de viata si munca altora. Desigur, asta nu-i face stapanii tai ci colaboratori in Planul tau de a avea i cesca de cafea si un corn IN FIECARE DIMINEATA !
        De asta exista STATUL: el te pazeste de gasca de shmecheri care se considera anarhisti si dau foc la magazin dupa ce l-au golit de cafea si de cornuri. Te intreb: dupa ce se termina magazinele astea de unde mai fac ei rost de cornul cu gem ? Ataca silozurile de cereale ? Dupa ce le goleste si pe astea ce fac ? Trec Canalul Manecii ? Ei bine, acolo s-ar putea sa aiba o surpriza: si acolo exista anarhisti care si-au au terminat silozurile. Now what ?
    • -1 (1 vot)    
      mda, drum lung si imposibil (Miercuri, 10 august 2011, 1:15)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui dino

      Mi se pare ca in actuala situatie politica nu se poate da nici macar o declaratie mai dura, dar sa poti expulza negrii cu cetatenie engleza prin nastere. Este o utopie. Ca sa-ti dau un ex., in noaptea cutitelor lungi, la inceputul carierei nazite, nici macar atunci nu se putea expulza legal un evreu german.
  • +7 (11 voturi)    
    e clar (Marţi, 9 august 2011, 14:10)

    cet23 [anonim]

    Toate comentariile, toate parerile legat de evenimentele din ultimile zile din Marea Britanie se pot rezuma intr-un mod absolut corect la un singur cuvant: MULTICULTURALISM!
    • 0 (10 voturi)    
      chiar asa? (Marţi, 9 august 2011, 15:02)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      Poate parerile romanilor care comenteaza pe hotnews se rezuma asa. Pe unde am vazut comentarii ale britanicilor pe 'net nu face nimeni legatura intre imigratie sau multiculturalism si evenimentele astea, pentru ca nu exista.

      De altfel, si in clipul din articol se vede ca cel care l-a jefuit pe tanarul ranit era cat se poate de alb.
      • +4 (8 voturi)    
        ? (Marţi, 9 august 2011, 15:46)

        cet23 [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        Majoritatea, daca nu cumva cam toti care au facut ce au facut acolo sunt minoritati etnice. Si tu afirmi ca nu exista legatura intre multiculturalism si evenimentele de acolo? M-ai lasat fara replica.
        • 0 (12 voturi)    
          hm (Marţi, 9 august 2011, 16:07)

          alex [anonim] i-a raspuns lui cet23

          E momentul sa te opresti din prostiile pe care le spui.

          Problemele astea nu au legatura nici cu multiculturalismul nici cu rasismul. In UK au fost probleme si revolte sociale de zeci si sute de ani, inainte de societatea multiculturala. Nici macar saracia nu e o cauza, asa cum am vazut ca incearca sa induca ideea anumite curente de mass-media.

          Indiferent...ca e negru/alb...imigrant/englez...bogat/sarac... nu i-a pus nimeni bata/cutitul/pistolul/molotovu in mana si l-a trimis pe strada. Sunt multe metode de a protesta, iar jaful organizat nu e o modalitate de protest.

          Responsabilitatea e personala si nu de grup.

          PS: majoritatea magazinelor distruse si jefuite sunt franchize ale marilor lanturi si ale caror proprietari si angajati sunt de fapt etnici indieni, arabi, turci, italieni samd.
          • +2 (8 voturi)    
            rase umane (Marţi, 9 august 2011, 16:58)

            cet23 [anonim] i-a raspuns lui alex

            Rasele umane, daca exista sau nu diferenta genetica intre ele, ca si comportament, inclinatii si asa mai departe...
            Exista un profesor universitar in Canada, care asta e domeniul lui. Si-a inchinat intreaga viata cercetarii raselor umane. Cartile lui au fost publicate, si nimeni n-a indraznit sa-l faca rasist, dar nici prea popularizat n-a fost, dintr-un motv evident: pur si simplu anumite adevarur nu pot fi tolerate a fi spuse.
            Exista si o traducere romaneasca a unui carti de-a lui (varianta prescuratat). Uite aici link-ul: http://www.charlesdarwinresearch.org/Romanian.pdf
            Eu personal nu pot aici sa iti dau cateva exemple din ce zice acest cercetator despre rasa alba sau neagra, caci nu cred ca mi-ar publica Hotnews comentariul, fiind considerat rasist.
            Dar anumite afirmatii din cometariul tau de mai sus vor primi raspunri neasteptate. Spre exemplu cand spui ca indiferent ca e alb/negru nu i-a pus nimeni bata in mana. O afirmatie de bun simt, doar ca nu in totalitate adevarata...
            In fine... multiculturalismul asta intr-un final se va sparge definitiv, dar nu cred ca mai e loc de intors inapoi, spre o societate pasnica si prospera, aici in Europa. Adevarul e atat de sumbru, si e atata de "incorect politic", incat normal ca provoaca un disconfort teribil. Dar este inevitabil, indiferent daca ma opresc eu sau nu, asa cum imi sugerezi sa fac.
            • +4 (6 voturi)    
              "aici in Europa" (Marţi, 9 august 2011, 18:43)

              un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui cet23

              "[...] dar nu cred ca mai e loc de intors inapoi, spre o societate pasnica si prospera, aici in Europa [...]"

              Poate vrei sa zici "acolo in Europa Occidentala". Daca tot vorbim de multiculturalism, ar fi bine sa recunoastem ca e o distanta culturala mare intre occidentul protestant si cu traditie democratica si Romania ortodoxa si post-comunista. Noi suntem mai aproape de Rusia sau de Turcia decat de Germania sau Marea Britanie.

              Nu suntem noi in postura de a ne plange de intrusii care corup civilizatia vest-europeana, pentru ca noi facem parte mai degraba din acesti intrusi decat din vest-europeni.
              • +2 (4 voturi)    
                Asta e parearea ta (Marţi, 9 august 2011, 18:58)

                Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

                Nu ca ma fi noi buricul pamantului dar un roman (etnic roman, nu minoritar si aici nu ma refer la unguri, germani sau evrei) este mult mai apropiat de cultura europeana decat un musulman eventual si islamist sau un etnic african. Si oricum chiar si infractori, cetatenii romani nu produc decat infractiuni indviduale si nu se comporta ca hoardele primitive. Etnicii romani nu sau nimic in comun cu intrusii, poate minoritarii despre care am pomenit mai sus. Iar acum astept corectii politic si adeptii mullticulturalismului sa-mi dea minusuri.
            • +1 (5 voturi)    
              mersi (Marţi, 9 august 2011, 19:47)

              doc [anonim] i-a raspuns lui cet23

              foarte bun studiul la care ai pus link, referitor la diferentele intre rase

              http://www.charlesdarwinresearch.org/Romanian.pdf
          • +3 (3 voturi)    
            Intrebare (Marţi, 9 august 2011, 17:12)

            V.R. [utilizator] i-a raspuns lui alex

            De cate ori s-a diminuat criminalitatea in Marea Britanie din epoca victoriana pana astazi?

            R: Nu s-a diminuat, s-a marit de vreo 50 de ori!

            http://www.parliament.uk/documents/commons/lib/research/rp99/rp99-111.pdf
            • +1 (3 voturi)    
              :) (Marţi, 9 august 2011, 19:46)

              alex [anonim] i-a raspuns lui V.R.

              Hai sa imi pierd timpul sa iti raspund, desi...

              1. Nu stiu unde ai vazut tu 50 de ori in documentul ala.
              2. Cresterea criminalitatii se refera la "cresterea criminalitatii raportate". Ai tu de unde sa stii ca in 1900 toamna se raportau toate furturile sau violurile? Acum criminalitatea se raporteaza de catre BCS si include o "extrapolare" a infractiunilor neraportate (se considera ca jumatate din infractiuni-aprox- raman neraportate). In 1900 nu auzisera astia de extrapolari.
              3. Populatia a crescut in secolul XX. La fel si numarul de acte considerate infractiuni.
              4. http://www.statistics.gov.uk/pdfdir/stcj0811.pdf
              5. http://www.statistics.gov.uk/downloads/theme_social/Social_Trends37/ST37_Ch09.pdf

              Te las sa te distrezi cu datele. Succes.
        • -2 (8 voturi)    
          . (Marţi, 9 august 2011, 16:36)

          un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui cet23

          Sunt negri in Marea Britanie de sute de ani, deci nu vad de ce ar trebui sa fie considerati minoritati etnice. Asa, bine, si eu sunt parte a minoritatii blonzilor din Romania.
        • +1 (5 voturi)    
          Minoritati etnice (Marţi, 9 august 2011, 17:10)

          Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui cet23

          Oare cati dintre cei care au postat impotriva multiculturalismului, impotriva minoritatilor etnice din tarile bogate au rude, prieteni plecati pe afara ca sa isi faca o viata mai buna? Ce propuneti sa se faca cu acestia? Se aplica toate aceste comentarii si in cazul lor? Toate aceste mesaje le-ati transmis lor vreodata in fata, la o bere, cand au venit in concedii pe acasa? Sau poate cand v-au adus cadouri simbolice, in concediul lor amarat, cand vin acasa o data pe an sa va vada ca doar le e dor de voi? Ori asa percepeti voi lucrurile in mod generalist, fireste, din fata calculatorului iar cei cunoscuti ies din calcule?
          • 0 (4 voturi)    
            Grsesti grav (Marţi, 9 august 2011, 19:02)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

            Am mai spus, nu suntem buricul pamantului, dar un etnic roman se poate incadra relativ usor in cultura vest europena si de regula munceste si nu are comportamnt de membru al unei hoarde barbare. Poate ca aceste evenimente vor schimba si perceptia fta de emigrantii romaniin special si est europeni in general. Cat despre multiculturalism, nu se refera, cum consideri tu la europenii estici ci la extra europeni. Asa ca comentariul tau nu isi are sensul.
            • 0 (0 voturi)    
              Pe dracu (Miercuri, 10 august 2011, 2:14)

              Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

              Daca vrei sa spui majoritatea romanilor, poate - am asistat la discutii intre romani get beget intr-o tara civilizata in autobuz cum sa furi mai bine din magazine sau cum sa faci sa tragi mai bine la ajutoare sociale. Infractionalitatea nu are etnie.
          • +1 (1 vot)    
            mda (Miercuri, 10 august 2011, 1:18)

            Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

            Gresesti comparatia, depinde ce alegi, protrstatarii au multe caracteristici: baieti, tineri, musulmani, de origine africana, emigranti, sanatosi fizic, le place sportul, bataia, etc.
          • 0 (0 voturi)    
            pardon ! (Miercuri, 10 august 2011, 11:05)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

            e vorba despre minoritati rasiale, nu etnice !
  • -3 (11 voturi)    
    violentele din londra (Marţi, 9 august 2011, 14:23)

    robert radu [anonim]

    cat timp au muncit toti tiganii din africa in UK, a fost bine. acum , ce credeau snobii de englezi, ca astia se emancipeaza??? nu! iata rezultatul conservatorismului, snobismului si verticalitatii curului britanic!!! o regalitate basinoasa in spatele careia peste putin timp (istoric vorbind), se vor vedea rezultate mai negre ca dracu!
    • +8 (8 voturi)    
      Pe naiba... (Marţi, 9 august 2011, 14:59)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui robert radu

      Peste tot o sa fie la fel. Ca daca nu era regalitate (basinoasa sau nu), toti erau acum niste culti si cantau Kant pe strazi. Ce are a face? In Franta nu mai e regalitate, ci presedintie basinoasa. Altele sunt problemele. Daca acolo vor fi rezultate negre, in tara la noi vor fi si mai negre.
  • +6 (16 voturi)    
    La indemnul lui Ponta si Antonescu. (Marţi, 9 august 2011, 14:58)

    mircea [anonim]

    Romania poate avea soarta Londrei.La asta indeamna Ponta si Antonescu.La jaf si violenta.Asta-i societatea pe care o ofera daca vor castiga alegerile.Studiati cu atentie vocabularul fanilor lui Ponta si Antonescu si veti vedea ca tot programul lor se reduce la a crea haos si nesiguranta.Amenintari la adresa judecatorilor,procurorilor,opozitiei politice.Se deosebesc cu ceva de gastile mafiote?
  • +11 (15 voturi)    
    ce contrast teribil (Marţi, 9 august 2011, 15:12)

    cet23 [anonim]

    In toate filmele si pozele aparute cu faradelegile de acolo, cam toti tinerii astia implicati erau negri.
    In articolul de aici se spune ca au aparut gruprui de voluntari care curata mizerile in urma dezastrului. Si apare si o poza cu ei. Toti sunt albi!
    Ce contrast: negrii distrug si albii curata in urma lor. Sigur, printre voluntarii astia o sa fie si ceva negri, dar totusi contrastul e oricum asa mare!
  • +6 (6 voturi)    
    Iranienii (Marţi, 9 august 2011, 15:21)

    ska [anonim]

    au simtul umorului :)
    dar presimt ca englezii nu vor gusta "gluma"
  • +7 (7 voturi)    
    Democratie prea multa (Marţi, 9 august 2011, 15:34)

    Mihai [anonim]

    omul nu este invatat sa respecte legea decat constrans, de buna voie nu o va face. Acesta este partial rezultatul unei Europe in care libertatea este vecina cu anarhia. Ma intreb oare ce se intampla daca se facea asa ceva in China sau in tarile arabe? De multe ori liberatatea prost inteleasa si manipulata pentru castigarea voturilor ajunge la crima cum e cazul acestui tanar.
  • +4 (8 voturi)    
    :\ (Marţi, 9 august 2011, 15:56)

    rakkone [utilizator]

    Golanii sunt in majoritate negri/arabeti, cei care sunt voluntari pentru curatenie sunt toti albi (cf pozelor). Ce ne spune asta despre nivelurile de civilizatie diferite in functie de rase?
  • +5 (11 voturi)    
    Iata! (Marţi, 9 august 2011, 16:19)

    Andrei [anonim]

    Iata unde a dus multiculturalismul cretin promovat de clasa politica de stanga in Europa occidentala!!! Acum cativa ani asemenea nenorociri se intamplau in Franta, la Paris si in alte mari orase. Europa e pe cale sa se duca naibii in conditiile in care nu se iau masuri pentru interzicerea imigratiei din Africa, Orientul mijlociu si Orientul indepartat.
  • +6 (10 voturi)    
    James Watson (Marţi, 9 august 2011, 17:01)

    V.R. [utilizator]

    "Sunt, in mod inerent, pesimist cu privire la Africa pentru ca toate politicile noastre sociale se bazeaza pe premisa ca inteligenta lor este aceeasi cu a nostra - in timp ce toate testarile arata contrariul."
    - James Watson, laureat Nobel, co-descoperitorul ADNului

    Mi-as permite sa adaug: si faptul ca negrii sunt, in medie, la fel de predispusi spre violenta ca albii s-ar putea sa fie o premisa falsa, care niciodata nu va fi discutata pentru ca nu este politic corecta. In orice caz, IQul scazut este corelat cu predispozitia spre criminalitate si violenta.

    Nu sustin pedepsele colective si cred ca exista si multi negri mai civilizati si decenti decat majoritatea albilor, multi dintre ei in tarile occidentale. Aici vorbim insa despre mediile statistice din randul unor populatii intregi. Care sunt primite, fara nicio discriminare, in tarile occidentale. Daca s-ar accepta doar imigranti de succes in mediul academic sau in cel de afaceri - care insa in Africa sunt capusati de prostimea populatiei de rand (o senzatie similara s-ar putea s-o aiba si romanii inteligenti, chiar in tara lor) - altfel ar sta situatia.

    Atunci cand primesti imigranti doctori, ingineri, oameni de stiinta, antreprenori, vei avea parte de o comunitate model. Atunci cand primesti oameni mediocri sau submediocri... iata rezultatele!
    • +3 (5 voturi)    
      studii universitare asupra a ce spui tu (Marţi, 9 august 2011, 17:20)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      http://www.charlesdarwinresearch.org/Romanian.pdf
  • +2 (10 voturi)    
    prostie (Marţi, 9 august 2011, 17:23)

    guitarist2 [utilizator]

    pentru prima data vad pe mediafax o prezentare mult mai buna a acestei stiri, unde nu se specifica nimic de "protestatari"
    hotnews cade incet incet in butoiul stangist european, unde vandalismele sunt proteste, orice criminal ne-musulman e fundamentalist crestin si orice criminal musulman e din nou un "protestatar"
    • +3 (3 voturi)    
      tind sa cred (Marţi, 9 august 2011, 20:11)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui guitarist2

      ca hotnews a preluat termenul de protestatar de pe bbc
  • +6 (6 voturi)    
    Apel catre FRF si Mircea Sandu (Marţi, 9 august 2011, 17:35)

    lf_iron [utilizator]

    Invitati Olanda si Anglia sa joace maine pe Arena Nationala
    • +3 (3 voturi)    
      excelent comentariu! (Marţi, 9 august 2011, 20:27)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui lf_iron

      ...bine-ar fi daca le-ar pica fisa...
  • +1 (3 voturi)    
    eu zic sa le trimitem (Marţi, 9 august 2011, 17:43)

    visio [anonim]

    o mana de mineri; baieti seriosi, cu cv curat si experienta de invidiat, rezolva problema imediat; mai nu ca zic, dar mare rusinica sa se intample asa ceva in Anglia, cea mai democrata tara.....haide mai, suntem noi carcotasi; oricum, cei care sparg si incendiaza si fura sunt infractori nicidecum nemultumiti de nivelul de trai; ce vina are patronul unui magazin ca guvernul mareste taxele? niciuna insa alcoolistul ii sparge magazinul si ii fura marfa....si se intampla in Anglia oameni buni; tot englezii ziceau de noi ca suntem departe de ciuvilizatie..hai pa pa ca nu am timp de cheltuit cu infractorii...
  • -2 (8 voturi)    
    .. (Marţi, 9 august 2011, 18:37)

    dan a. [utilizator]

    Tare mi-e ca violentele astea se vor raspandi si in alte zone din Europa si mai mult ca sigur vor urma si in SUA unde 1 din 7 locuitori este asistat social.
    Toate chestiile astea sunt provocate, tineri manipulati, totul cu un scop precis - introducerea legii martiale/politia martiala.
    • -2 (6 voturi)    
      democratie (Marţi, 9 august 2011, 21:21)

      valahul [anonim] i-a raspuns lui dan a.

      introducerea legii martiale inseamna suprimarea democratiei. Cine manipuleaza 1000 de tineri? Saracia cred.
      Te-ai gandit cum ai reactiona tu in cazul lor. Sa ai 23 - 30 ani si sa nu gasesti un servici sa iti poti cumpara o casa, face o familie. Sau sa ti se mareeasca taxa la scoala sau creste costul biletului de autobuz (atunci cand si banii aia conteaza)? Atunci cand nu ai sansa la asistenta mediacala? Daca te duci cu copilul la spital si spune ca nu te poate baga in seama ca nu ai asigurare? Dar sint bani publici ca sa sustii banci private? Ala e furt, nu ce au facut ratatii astia ai societatii. Astia de au iesit pe strada reprezinta esecul societatii.
      Poti sa ii bagi pe toti la inchisoare, vor aparea alti "punker-i". Mereu un anumit procent din populatie va fi de ratati.
      Gandeste-te ca lumea a iesit in strada si in Israel, Tunisia, Egipt, Spania etc. din acelasi cauze. Austeritatea impusa fortat de salavarea bancilor private cu bani publici. Altfel capitalismul murea singur. Asa l-au salvat.
      • +6 (8 voturi)    
        nu ai toate informatiile (Marţi, 9 august 2011, 22:20)

        mra [utilizator] i-a raspuns lui valahul

        aia din UK care n-au loc de munca traiesc din ajutoor social mai bine decat noi in Romania,
        Problema lor e ca au prea multe drepturi si prea putine obligatii (asta e un pret pe care il plateste Anglia pentru colonialismul de sute de ani)
        • 0 (0 voturi)    
          ajutor social (Miercuri, 10 august 2011, 13:01)

          valahul [anonim] i-a raspuns lui mra

          EU nu as fi asa sigur ca tinerii aia traiesc din ajutor social. Nu cred ca la asa virste primesti ajutor social. Stii tu ce ajutor primesc?
          Oricum ajutorul social e o mita data celor care nu reusesc sa se angajeze ca sa nu iasa in strada, sa nu faca scandal.
          Problema lor e ca alti hotarasc in locul lor. Ca nu sint reprezentati politic.
          Eu am citit ca printre cei arestati sint in mare parte si studenti si angajati. Nu sint doar golani.
          Stii cum a inceput scandalul? Ca un tanar a fost ucis de politie deliberat? Politistul a fost dat afara din politie si atit. Initial s-a mintit de catre Politie ca cel ucis a tras un foc de arama.
          Deci saracii astia au prea multe drepturi? Sint impuscati cind sint cu fata la pamant.
      • +2 (4 voturi)    
        raspuns (Miercuri, 10 august 2011, 1:29)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui valahul

        Am 35 de ani si inca nu am facut un copil pt. ca vreau sa am o situatie financiara mai buna, cum de avea tanarul impuscat 4 ? cine l-a fortat sa faca atatia ? Aveti un fix, vreti sa explicati lumea cu teorii care se sfarsesc fumos, o cosmologie perfecta, raiul pe pamant. Domnule orice se intampla pe pamant are o cauza sau f. multe, si :nazismul, pirateria, inchizita, violul, razboiul , ciuma, . oricarui lucru sau fenomen ii poti gasi ceva explicatii.
        • 0 (0 voturi)    
          democratie (Miercuri, 10 august 2011, 12:51)

          valahul [anonim] i-a raspuns lui Vlad-I

          @Vlad - I:
          si e bine? Eu iti doresc sa ai copil.
          E trist ca nu ai copil si ca nu iti poti permite unul.
          Si nu cred ca e vina ta ca nu ai bani sau situatie financiara buna.
          Cred ca vina e impartita cu sistemul.
          Ai acceptat sa te sacrifici pentru ce? Ca sa respecti o morala? Morala e pentru cei slabi. Morala e ca sa ii conduci pe cei creduli.
          Iar cei puternici nu tin cont de morala.
          Gandeste-te ca nu ai bani pentru ca te-au furat politicienii ca sa isi salveze finantatorii (capitalistii).
          Nu ai un copil pentru ca te-a furat statul pentru bogatasi.
          Emanicipare nu inseamna civilizare.
          Emanicipare inseamna dreptruri. Asta fac saracii si ratatii aia din Anglia. Cer de fapt dreptrui. Vor sa se emancipeze.
      • 0 (0 voturi)    
        combinatie de factori (Miercuri, 10 august 2011, 11:32)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui valahul

        De ce ai primit minusuri?
        Exact ca la noi in 1989, a fost o combinatie de factori. Da, au fost manipulati, provocati!
        Dar manipularile aveau efect, daca le era bine?
        DE CE a iesit atita lume in strada?
        Cineva a provocat scantaia ce a declansat incendiul, insa "materialul inflamabil" categoric exista!
  • +3 (5 voturi)    
    devastari, ticaloşii (Marţi, 9 august 2011, 20:18)

    Lena [anonim]

    copii, mici si mari, drogaţi
  • +8 (8 voturi)    
    facts from London (Marţi, 9 august 2011, 20:23)

    Clujeanul [anonim]

    Acum doi ani si ceva venisem mai tarziu de munca (dupa ora 23:00), si ieseam din statia de tren East Croydon. Mai eram cu un prieten ce facuse multi ani de box in Romania si fusese si ceva bodyguard.
    Pe drum ne intalnisem cu un grup de pusti (16-18 ani), 6 copii, care ne abordeaza si ne cer tigari. Nu aveam (ambii fiind nefumatori), si din cauza ca nu le-am dat unul mi-a dat un pumn in gura.
    Mare greseala, prietenul asta al meu s-a ocuput de 5 din ei si eu de unul. Seara e foarte aiurea cu copii astia vagabonti (negri, arabi si albi, deopotriva).
    Numai cu intervenitii promte si cu mana dura a politiei se poate restabili ordinea. Trebuie sa faca arestari si sa bata in ei la greu.
  • -1 (3 voturi)    
    Civilizatie (Marţi, 9 august 2011, 20:28)

    MM [anonim]

    Astia sunt cei care ne dau noua sfaturi cum sa ne comportam civilizat?! Spurcat popor englezii astia!
  • +2 (4 voturi)    
    =)) (Marţi, 9 august 2011, 20:32)

    stefan2008 [utilizator]

    Ora 13:41: Ministerul iranian de Externe cere politiei britanice sa dea dovada de "moderatie" in confruntarile cu protestatarii si sa puna capat "confruntarilor violente" cu oamenii iesiti in strada, scrie The Guardian.
  • +4 (6 voturi)    
    Fructele multiculturalismului... (Marţi, 9 august 2011, 21:04)

    Samael [anonim]

    Pentru ce au iesit in strada "defavorizatii", "saracii" din Londra?
    Pentru: free beer, free drugs, "legulize dope", free huge LCD, LED and plasma TV's, free porn, free expensive cars, free jewelry, free champagne, "legulize" illegal car and motorcycle races, free iphones, free PSP, Xbox, and WII consoles, free booze. etc.
  • -6 (10 voturi)    
    Revolta saracei suburbii asupra bogatului centru (Marţi, 9 august 2011, 22:29)

    vbjgjfjd [anonim]

    Eu nu cred ca toti sunt huligani , ci ca sunt oameni care nu mai pot suporta ca ei sa traiasca in saracie crunta si altii sa aiba superbogatiile din lume , ca nunta de un miliard de euro a printului .
    Mai cred ca societatea moderna trebuie putin purificata , iar ce se intampla in Londra sa-i trezeasca putin si pe politicienii din lumea asta si pe bogatii planetei si sa le arate ca si ei devin vulnerabili daca conduc stfel incat sa accentueze saracia.
    • +5 (7 voturi)    
      du-te fa un dus! (Marţi, 9 august 2011, 22:53)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui vbjgjfjd

      Tu vorbesti fix pe langa realitate!
      Aia de acolo, huliganii aia din Londra, chiar daca n-au muncit niciodata in viata lor, primest asistenta sociala, un venit lunar, constant si fara limita de timp, care venit este clar mai mare decat salariu mediu din Romania. In conditiile in care - poate cu exceptia chiriilor - preturile din occident sunt relativ similare cu cele de la noi!
      Asa ca mai lasa-ma naibii cu "saracia crunta"!
      Ce ai scris tu, poate ai scris cu buna credinta, dar e exact, exact propahanda comunista de acum 20 de ani din Romania: "societatea exploatatoare capitalista care suge sangele popoarelor, care popoare traiesc exploatati la sange si in saracie si bla bla bla".....
      Du-te fa un dus!
      • -1 (1 vot)    
        Si atunci de ce de extinde? (Miercuri, 10 august 2011, 8:53)

        fhkkhfk [anonim] i-a raspuns lui cet23

        Pentru ca nu mai pot oamenii de bine ?
        Nude asta , ci pentru ca societatea este putreda, unii din ce in ce mai bogati si altii din ce in ce mai saraci.
        • 0 (0 voturi)    
          e simplu! (Miercuri, 10 august 2011, 11:09)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui fhkkhfk

          au fost crescuti doar cu drepturi si fara obligatii, interdictii, reprimare! de aia! alte nedumeriri?
    • +3 (3 voturi)    
      mda (Miercuri, 10 august 2011, 1:33)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui vbjgjfjd

      Si cum rezolvi saracia cu grupurile care nu au cultura muncii si se imultesc ca iepurii ? poti lua de la cel care munceste, dar cand parazitii se impultesc prea mult sau este criza, situatia devine insuportabila. problema ta este ca esti intoxicat sau ai asimilat ideea ca saracul trebuie sa fie prin definitie virtuos.
  • +3 (3 voturi)    
    Jos burjuii consumerishti (Marţi, 9 august 2011, 22:55)

    Abelard [anonim]

    Camarazi! Rivulutzia a-nceput! Jos burjuii consumerishti, carele n-au nimic in creier decit "how to make money and how to spend it", distrug mediul si seaca resursele planetei!
    • +1 (3 voturi)    
      Huuo...La munca "camarazi" nu la furat (Miercuri, 10 august 2011, 2:02)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui Abelard

      La munca camarazi nu la furat, jefuit, dat in cap cum fac camarazii tai.

      Pe "rivulutionarii" ca astia ar merita sa fie impuscati ei si tot neamul lor de nenorociti

      Semnat,
      Un "burjui" care munceste 8 ore pe zi (L-V) si nu da in cap la nimeni si nu fura de la nimeni.
      • 0 (0 voturi)    
        a fura (Miercuri, 10 august 2011, 13:09)

        valahul [anonim] i-a raspuns lui T+C

        Esti sigur ca nu furi de la nimeni?
        Crezi ca tot ce primesti de la angajator sau de la stat, ti se cuvine? Poate sint bani luati cu forta.
  • +1 (1 vot)    
    Sindromul multimii dezlantuite (Miercuri, 10 august 2011, 7:22)

    Fisherman [utilizator]

    Este o "boala" de care sufera orice multime atunci cand i se administreaza "virusul" corespunzator.
    Eu cred ca protestul initial a fost folosit de cineva interesat sa creeze dezordine cunoscand faptul ca este suficient sa dai unei multimi fara conducator un impuls pentru a o transforma intr-un monstru fara minte. Daca unuia dintre cei care au spart un magazin i s-ar fi intamplat un accident grav (de ex. un ciob de geam i-ar fi taiat o artera) crezi ca ar fi primit ajutor de la ceilalti ? Dimpotriva ! Ar fi spalat rapid putina cu totii si nenorocitul ar fi murit la locul faptei.
    A cui este vina ca grupul respectiv a ajuns in situatia asta ? Este vina Politiei ca nu a avut cate o trupa de comando in fata fiecarui magazin ?
    Sa fim seriosi !
    Intr-o societate liberala educatia individuala poate scapa cu usurinta de sub control mai ales acolo unde lupta pentru existenta de zi cu zi se desfasoara intr-o concurenta care nu este supusa nici unui fel de control.
    Acolo unde bancile dau faliment din cauza ca educatia individuala (cei sapte ani de acasa) a fiecarui manager in parte nu l-a oprit sa promoveze produse otravite care au produs falimentul in lant nu poti pretinde societatii sa livreze oameni care sa nu dea foc magazinelor la prima ocazie.
    Deci nu de Lege Martiala este nevoie; asta nu ar face decat sa produca organizarea multimii dezlantuite care si-ar putea descoperi Conducatorul, moment in care acel cineva interesat sa foloseasca forta inconstienta a multimii dezlantuite in interesul sau isi va activa Marioneta care sa joace rolul Conducatorului.
    Cum credeti ca a ajuns la putere Hitler ? Cum credeti ca a ajuns la putere Ceausecu ?
    • +1 (1 vot)    
      cei sapte ani de acasa (Miercuri, 10 august 2011, 13:35)

      cer [anonim] i-a raspuns lui Fisherman

      Problema e ca nu dau bancile faliment. Ca sint salvate cu bani publici.
      Managerul trebuia sa faca profit pentru banca. D-aia a fost pus manager. Managerul trebuie sa se adapteze la piata si sa faca profit. Daca profitul se facea imprumutind tuturor cu buletinul, asa trebuia sa faca si el. Altfel nu ar fi avut profit banca.
      Si de acord cu tine ca daca ai astfel de manageri, ai si golani care dau foc la magazine. Nu se poate una fara alta.
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare: (Miercuri, 10 august 2011, 9:16)

    Fabiani [anonim]

    cum?! Marea Britanie e o tara civilizata, acolo e liniste si ordine ...
    cum?! Grecia, o tara cu stravechi traditii culturale ...
    cum?! in Israel oamenii sunt instruiti si domneste pacea si ordinea ...
    cum?! Spania e o tara linistita ...
    cum?! Egiptul are o cultura veche ...
    ... si totusi ... de ce atatea revolte? v-ai pus vreodata intrebarea?
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Miercuri, 10 august 2011, 13:22)

      cer [anonim] i-a raspuns lui Fabiani

      este costul social pentru salvarea bancilor / capitalistilor.
      Toate tarile au fost nevoite sa scada cheltuielile bugetare pentru a ajuta firmele cu subventii, finantari, chair bail-out-uri. Sa isi sacrifice populatia pentru a-i salva pe bogatasi.
      Vreti capitalism, salvati-i pe capitalisti. Salvati bancile falimentare. Finantati-le gratuit.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică