VIDEO UPDATE A treia zi de violente la Londra.  Violentele se extind in Birmingham, Liverpool, Manchester si Bristol. Premierul Cameron si-a intrerupt vacanta

de Cristina Brucker     HotNews.ro
Luni, 8 august 2011, 23:04 Actualitate | Internaţional

Proteste violente la Londra 14
Foto: Reuters
O noua zi de proteste la Londra. Violentele din capitala Marii Britani s-au extins si in districtul Hackney din nordul Londrei, informeaza BBC.

UPDATE 05.00: Mai multe incendii au izbucnit in anumite zone ale Londrei, dupa o a treia zi de violente si jafuri pe strazile Londrei. In timpul ciocnirilor dintre politisti si tineri, magazinele au fost jefuite, iar cladirile incendiate. Violentele s-au raspandit si in Birmingham, Liverpool, Manchester si Bristol.

UPDATE: Premierul britanic David Cameron si-a intrerupt vacanta pentru a reveni la Londra, dupa trei zile consecutive de revolte, si va convoca de urgenta serviciile de securitate.

Protestatarii distrug magazinele locale si sparg geamurile. De asemenea, mai multe masini au fost incendiate in Levisham, iar un autobuz si un magazin din Peckham au fost distruse, relateaza BBC. In Hackney, politia a izolat o strada dupa ce cativa tineri au spart geamurile unei masini de politie.

Ministrul de interne, Theresa May, a caracterizat revoltele prin "criminalitate pura" si a adaugat ca cei responsabili de provocarea violentelor vor fi adusi in fata justitiei.

"Acesti oameni vor fi adusi in fata justitiei, ei vor suporta consecintele faptelor lor si fac apel ca toti membrii comunitatii locale sa colaboreze in mod eficient cu politia", a declarat secretarul de stat, adaugand cu nu exista nici o scuza pentru "jaf si banditism".

Aproximativ 300 de persoane s-au adunat sambata seara in fata unei sectii de politie din Tottenham pentru a cere "dreptate", dupa ce un sofer de taxi de 29 de ani, tata a patru copii, a fost ucis joi in schimbul de focuri cu politia. Cel putin 11 persoane, printre care si opt ofiteri de politie, au fost raniti in timpul protestelor din nordul Londrei, potrivit declaratiilor unor oficiali din domeniul sanatatii.

Violentele au reinceput atunci cand un politist a incercat sa legitimeze un tanar.



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

11828 vizualizari

  • +53 (65 voturi)    
    uluitor (Luni, 8 august 2011, 23:24)

    uck [anonim]

    este uluitor noul limbaj de lemn. citesti si nu intelegi nimic. s-au revoltat tinerii? ce fel de tineri? aia blonzi? nu. e o revolta a emigrantilor de culoare. sunt foarte deranjati ca risca si ei sa fie impuscati atunci cand vand droguri. ca de muncit e greu si plictisitor.
    ce o fii asa de greu sau mentionezi chestia asta? deranjeaza pe cineva? saracul sofer de taxi impuscat era traficant de droguri si tocmai trasese intr-un politist inainte de a fi la randul sau impuscat.
    ar trebui sa scoata armata pe strada si sa aresteze toti jegosii aia din strada. daca sunt asa de deranjati de lipsa de drepturi sa se intoarca de unde au venit.
    • +15 (21 voturi)    
      tare (Luni, 8 august 2011, 23:39)

      Heydrich [anonim] i-a raspuns lui uck

      UK trebuie sa multumeasca lui Churchil ca i-a condus pe culmile democratiei.In curand vor avea o puternica comunitate araba cu o rata a natalitatii infricosatoare.Ce se intampla acum e doar o evaluare a capacitatii englezilor de reactie. Viitor va fi f luminos ca vremea depe tamisa. Le dorim succces in apararea drepturilor democratice.
      • -2 (14 voturi)    
        Din pacate (Marţi, 9 august 2011, 2:11)

        Rollo Tomasi [anonim] i-a raspuns lui Heydrich

        Din pacate nu i-a venit nimanui ideea de a introduce urmatoarea lege: daca nu dovedesti ca ai mijloace pentru a intretine copiulul, ti se ia copilul.
        • +10 (10 voturi)    
          Si cui sa-l dea? (Marţi, 9 august 2011, 8:37)

          Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Rollo Tomasi

          Tie?
          • +1 (9 voturi)    
            Nu (Marţi, 9 august 2011, 8:59)

            Jiji [anonim] i-a raspuns lui Veetor

            Il va lua satul. macar nu va invata ca allah e mare si crestinii niste porci.
            • +2 (2 voturi)    
              Daca (Marţi, 9 august 2011, 11:38)

              cristi [anonim] i-a raspuns lui Jiji

              te referi la Marea Britanie, am dubii ca la orfelinatele lucreaza britanici get-beget sau macar europeni.
      • +15 (15 voturi)    
        Churchill (Marţi, 9 august 2011, 5:00)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Heydrich

        Churchill avea niste pareri interesante despre mahomedani, iar astazi ar fi fost considerat de extrema dreapta.
    • +22 (24 voturi)    
      subscriu (Luni, 8 august 2011, 23:40)

      nae [anonim] i-a raspuns lui uck

      este plina londra de infractori, si nu genul cu cersit si burta mare ci genul violent, care te injunghie si iti da cu ceva in cap.

      nu pot decat sa subliniez ca punctul tau de vedere este foarte corect !
    • -18 (26 voturi)    
      hm (Marţi, 9 august 2011, 0:22)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui uck

      daca ar face asa cum zici tu, toate planurile Ocultei de a distruge civilizatia iudeo-crestina s-ar duce dracului! tocmai asta e ideea, sa-i lase pe retardatii agresivi sa-si continue "opera" de distrugere pentru a se instaura Haosul si, apoi, sa apara brusc gasca lor, pe post de Salvatori; sorry, dar teoria conspiratiei devine tot mai credibila.
      • +10 (14 voturi)    
        teoria consipartiei (Marţi, 9 august 2011, 1:07)

        daroc [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Bun, si hai sa continuam rationamentul tau. Si ce vor face "Salvatorii" cu haosul din socientate? Cum vor reinstala in timp util ordinea si mai ales prosperitatea (prosperitate pentru interesul lor)?
        Vezi, cand s-a prabusit imperiul roman, probabil ca exista si atunci oculta la greu. De fapt nu probabil, ci sigur! Si pe atunci existau oameni puternici, grupuri si grupuri de interese.... Cu singuranta ca existausi "gasti de salvatori" proveniti din oculta.
        Dupa prabusirea imperiului roman s-a instaurat haosul, si celebrul (in sens negativ) ev mediu. Care - in ciuda ocultei de atunci si a gastilor aferente - a durat peste un mileniu....
    • +27 (29 voturi)    
      De acord (Marţi, 9 august 2011, 0:28)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui uck

      Peste tot in stiri oamenii astia sunt prezentati ca victime.

      De cand sa jefuiesti si sa arzi tot ce-i intr-un oras se numeste protest ?
    • +5 (13 voturi)    
      Nu sunt imigranti (Marţi, 9 august 2011, 0:34)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui uck

      Cei care se revolta sunt in mare parte africani, dar asta nu inseamna ca sunt imigranti. Nu uitati ca Marea Britanie a fost cea mai mare putere coloniala.

      Am comentarii ale britanicilor pe marginea evenimentelor - si se vorbeste despre faptul ca oamenii in cauza sunt in mare parte negri, dar nu mentioneaza nimeni subiectul imigrantilor. (Si nu e pentru ca s-ar feri de subiect, dupa cum am vazut cu alte ocazii, de exemplu cand era vorba de romani in UK).
      • +12 (14 voturi)    
        nici nu sunt imigranti (Marţi, 9 august 2011, 1:33)

        daroc [utilizator] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        SI eu tot asa stiu, nu sunt imigranti. Sunt copiii si nepotii imigrantilor ce au venit din Africa si din Asia in special dupa ce-l de-al doilea razboi mondial.
        Asta face situatia si mai trista. Daca erau imigranti puteai spune ca multi nu s-au integrat si gata. Dar s-au nascut acolo, au mers la aceleasi gradinite cu englezii, au urmat aceleasi scoli si totusi mare parte dintre ei, precum acesti tineri, au esuat lamentabil! (a fi in general asistat social si a participa la asemnea fapte se cheama esec!) Parintii si bunicii lor - prima generatie care au trait in Anglia - erau mult mai integrati decat astia: avea job-uri, chiar daca nu cele mai grozave si isi vedeau de treaba lor.
        Francezii de etnie araba, cei care au imigrat prin anii 50', 60' si '70, care acum sunt batrani si care chiar au muncit la viata lor si si-au vazut de treaba, au o vorba celebra cand se refera la copiii si nepotii lor: "ne-au scapat de sub control".
        • +10 (14 voturi)    
          Efectele multiculturalismului (Marţi, 9 august 2011, 8:25)

          Gigi-Contra [utilizator] i-a raspuns lui daroc

          Angela Merkel a avut foarte mare dreptate cand a spus ca multiculturalismul a esuat...iar faptele vorbesc cel mai bine.
          • 0 (0 voturi)    
            violente la londra (Marţi, 9 august 2011, 19:08)

            ena [anonim] i-a raspuns lui Gigi-Contra

            dreptate va dau si eu , sa vedem cum vor mai continua
    • +4 (10 voturi)    
      ... (Marţi, 9 august 2011, 8:38)

      anca [anonim] i-a raspuns lui uck

      asa este. citesc de 3 zile articolele pe aceasta tema si nu am inteles nici pana acum de ce a fost impuscat.....ca e una daca a fost impuscat din greseala, in timp ce-si vedea de treaba dar s-a aflat la locul nepotrivit in mom nepotrivit si alta daca era si traficant de droguri si alte chestii de genu asta si a fost urmarit sau ... in orice situatie, ce se intampla acum in uk nu se justifica ... nu vrea nea Ilici sa trimitem niste mineri sa faca ordine ????
      • +2 (2 voturi)    
        schimb de focuri (Marţi, 9 august 2011, 11:05)

        stan [anonim] i-a raspuns lui anca

        mie mi se pare destul de clar: a fost impuscat intr-un schimb de focuri cu politia. asta inseamna ca a tras in politie.
    • +2 (4 voturi)    
      E un experiment.. (Marţi, 9 august 2011, 11:16)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui uck

      .. pentru a se vedea ractia maselor la astfel de lupte de strada. Si, avand in vedere politica pasilor mici nu e exclus ca astfel de lupte urbane sa se extinda in toata Europa de Vest. Sa nu uitam de episoadele de asemenea lupte de strada cu fortele de ordine din Franta, lupte ce au durat cateva saptamani.

      Ce au in comun toate aceste evenimente? O puternica minoritate (inca!!) musulmana, care incepe sa devina pe zi ce trece tot mai tupeista, vazand ca i se permit atatea - servicii sociale, case asigurate in cazul in care faci un copiul, desi nu esti cetatean al tarii care te-a adoptat, ajutoare sociale, etc
    • -3 (3 voturi)    
      e mai lată, domnule! (Marţi, 9 august 2011, 11:42)

      brod [anonim] i-a raspuns lui uck

      este o revoltă care se tot întinde: ţările arabe, spania, acum marea britanie... să vezi, din toamnă, italia, franţa... tinerii nu mai suportă lipsa de perspective şi sărăcia tot mai ameninţătoare. vor socialism? nu! vor regimuri moderate, legislaţie de bun simţ - ca în suedia, ca-n noua zeelandă...
    • 0 (0 voturi)    
      asa e (Marţi, 9 august 2011, 15:36)

      sdsds [anonim] i-a raspuns lui uck

      mare dreptate ai
  • -1 (23 voturi)    
    Salutam decizia NATO... (Luni, 8 august 2011, 23:29)

    don giovanni [anonim]

    ... de a trimite forte de mentinere a pacii in Republika Tottenham. Este clar ca guvernul corupt de la Londra nu mai are nici o legitimitate asupra unui teritoriu independent de abuzurile grave asupra drepturilor omului comise de guvernul controlat de o clica supusa unie majestati dubioase. Asa cum sublinia si presedintele Obama... etc... etc....
  • +8 (12 voturi)    
    Intrebare (Luni, 8 august 2011, 23:33)

    Kontiki [anonim]

    In Londra exista Politie? Eu n-am fost niciodata, asa ca nu stiu! Exista pompieri? Ei au auzit de linistea publica? Sau la rosbifi asta inseamna drepturile omului, dreptul meu de a da foc masinii vecinului?
    • +5 (5 voturi)    
      Exista (Marţi, 9 august 2011, 1:19)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Kontiki

      Insa pe langa ca i-au prins pe toti sefii in concediu, "focarele" sunt in colturi opuse, asa ca trebuie sa isi imparta fortele dintr-o parte in alta.

      Apropo, legat de cat de departe s-a ajuns cu "multiculturalismul" in UK cititi articolul asta:

      http://www.thisisleicestershire.co.uk/English-needed-says-Indian-battling-join-wife/story-13070252-detail/story.html
  • +3 (25 voturi)    
    ce coincidenta.... (Luni, 8 august 2011, 23:52)

    s73j4r [anonim]

    oare cum de aia care sparg geamurile sunt toti de culoare inchisa ?!?!? fiti seriosi ca nu e nici un britanic acolo, sunt numai colorati emigranti care nu au ce sa faca si mai vand o parasuta, mai vand un kg de droguri si cand vine politia scoate pistolul si trage, pai daca nu a fost la tir sa se antreneze, ratezi nene ca asa e cand faci shootout, militianul a stiu sa tinteasca si brusc talibanii au sarit in sus.
    oare masacrul din norvegia incepe sa arate de unde a pornit ? pai daca astia sunt sunt toti negri, oare ce sa inteleg eu ? ca si anume comunitate de culoare este stigmatizata ?! sau ca ei sunt niste animale necontrolabile care nu stiu ce inseamna legea ?

    sa aduca niste baieti roscati din scotia sa ii alerge un pic pe strazi si sa vedeti ce intra in case, ca altfel nu ii poti potoli.

    Mandru ca sunt ALB !

    iliescu - pleaca, vinde, mori !
    • +3 (17 voturi)    
      rasism (Marţi, 9 august 2011, 8:43)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui s73j4r

      Un comentariu rasist pe fata votat cu plus. Ce sa zic, spune multe despre comunitatea de cititori hotnews.

      Corelatia nu imlica o cauzalitate.
      Cei care jefuiesc sunt negri, dar asta nu inseamna ca jefuiesc deoarece sunt negri.
      Alt exemplu: cei mai multi romani plecati in occident se ocupa cu munci de jos, dar asta nu inseamna ca noi avem inclinatia genetica spre a fi muncitori necalificati.

      Si omule, nu are sens sa fii mandru de un lucru care nu depinde de tine. Fii mandru de ce ai realizat tu, atat.
      • -2 (6 voturi)    
        nu e bine (Marţi, 9 august 2011, 9:08)

        Jack al-II-lea [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        e mai bine in ziarele englezesti. aia au prins un infractor dinasta alb si l-au pus pe prima pagina. si gata, au zis ca nu e nici o problema rasiala.

        desteptule. daca nu stii, stai in banca ta.

        uite la articolul asta. sint 6000 de comentarii. si toate sint rasiste, ai dreq.

        http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/8687177/London-riots-live.html
        • 0 (0 voturi)    
          telegraph (Marţi, 9 august 2011, 13:45)

          cos [anonim] i-a raspuns lui Jack al-II-lea

          telegraph oricum e conservator deci mai multi cititorii vor fi inclinati spre pozitii de dreapta/nationaliste, dar cam asta e spiritul general
  • +18 (24 voturi)    
    Cosmar (Marţi, 9 august 2011, 0:12)

    Daniels22026 [utilizator]

    Imagini de cosmar. Regula gloatei in Londra. Gloata nu cere nimic. Sparge magazine, fura si da foc. Dar isi tin fetele acoperite, si chiar incearca sa ascunda sub haine furturile. Sobolanii banuiesc ca-i asteapta ani grei de puscarie. Parca le vad figurile pleostite la procese, implorind iertare si mai ales mila fata de tineretea lor. Niciunul nu se va crede cu adevarat vinovat. Fiecare va da da vina pe ceilalti. Deocamdata se intrec in grozavii, dar le vor contempla curind de dupa gratii.
  • -11 (21 voturi)    
    Cam asa va arata situatia post-colaps. (Marţi, 9 august 2011, 0:20)

    AlinN [utilizator]

    Ar fi bine sa nu va prinda intr-un oras mare sau zona suprapopulata.
    Bine, ce se intampla acum in UK va fi rapid rezolvat. Dar au mai fost rabufniri, si vad ca sunt tot mai intense. Pe fondul deteriorarii constante a vietii, pe masura ce Peak Oil va musca tot mai adanc din economie, blonzii infometati se vor uni cu imigrantii si va fi un mare haos.
    Mereu m-am intreabat de ce la Discovery de vreo 5 ani au inceput sa se dea in draci emisiuni de survivalism. Cred ca am raspunsul: pentru ca se stia ca vom avea nevoie de ele.
    In Romania nu cred sa fie la fel de dur colapsul. Probabil Bucurestiul va fi trecut prin foc si spada (minorritarra). O masura inteleapta ar fi mutarea capitalei intr-un oras mai mic, stabil la astfel de fenomene, cum ar fi Alba Iulia. Astfel cand foamea va lovi in Bucuresti, si se va constientiza ca mancarea nu va mai veni ca in situatia de "bussiness as usual", statul va avea un "cap limpede" (ca tot era la moda acum cateva luni), si va putea lua masuri de limitare a haosului (executarea cu ajutorul armatei a anarhistilor si incercarea de salvare a restului bucurestenilor pasnici)
    In restul zonelor noi de vreo doua milenii suntem "suvivalisti". La populatia noastra putem asigura hrana, nu suntem inconjurati de state suprapopulate, oricum trebuie sa ne asteptam la valuri de imigranti germani, francezi, englezi, dar si nord africani.
    Nu radeti, in 2020, la 5 ani dupa Peak Oil, asa va fi!
    Chiar si ce se intampla acum in Londra este legat de Peak Oil. Este un fel de "preview".
    • +5 (11 voturi)    
      Vizionarule, (Marţi, 9 august 2011, 2:54)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      de ce nu te angajezi la OTV ? Sau esti deja ? Dan Diaconescu... scuza-ma, nu te-am recunoscut ! Deci, asta se numeste Apocalipsa dupa matale ?
      • -3 (5 voturi)    
        :)) (Marţi, 9 august 2011, 8:54)

        AlinN [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

        Neagarea este primul pas pozitiv pe care l-ai facut. Inseamna ca ai citit si ai aflat de concept. Tot ce ramane este sa vezi cat de mult se va indeplini. Vei vedea ca despre astfel de idei in cativa ani se va discuta ca si cand ar fi de la sine intelese, si acceptate de cand hau.
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Marţi, 9 august 2011, 10:14)

          Aph [anonim] i-a raspuns lui AlinN

          Amice, tu ai idee la ce stire comentezi, ce se intampla in Londra? Nu se mai protesteaza pentru nimic, nu se sparg supermarketuri si nu se fura mancare - se fura adidasi si electronice, se da foc la orice...
      • +3 (7 voturi)    
        Emotii (Marţi, 9 august 2011, 11:20)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui AlisCuPar

        OK, hai sa fim destepti si sa ignoram realitatea.
        Daca nu ne place, inseamna ca nu e asa si ca trebuie sa se duca omul la OTV.

        Aceste revolte sunt rezultatul colapsului economic si a dezintegrarii puterii.

        Vezi pe net ce s-a intamplat in timpul colapsului economic din Argentina in 2001 - huliganii astia sunt copii micuti pe langa ce era acolo.


        Oamenii aia de pe strazi au fost lasati in voia soartei prin masurile de austeritate din ultimii ani si acum se vede rezultatul. Ei nu au nimic de pierdut, sunt flamanzi si fara nicio perspectiva.
        Revolta asta este *foarte* politica. De fapt, socio-economico-politica.

        Si cei care striga OTV!, deschideti ochii:

        - Suntem in cea mai mare cadere economica din istoria umanitatii

        - Criza energetica (petrolul) este reala si devine tot mai stringenta in fiecare zi

        - Schimbarea climatica este reala si devine din ce in ce mai stringenta in fiecare zi

        - Globalizarea inseamna ca daca pica unul, pica toti

        - "Pica" inseamna prabusirea bancilor, falimentarea corporatiilor, somaj de 50% sau mai mult, intreruperea livrarii materiilor prime si a energiei, respectiv, intreruperea alimentarii oraselor cu mancare si apa.

        - "Pica" inseamna ca politistii si fortele de ordine vor sta in casa sa-si protejeze familiile, iar strazile vor fi impanzite de cei "invizibili", flamanzi, cu pistoale si rangi.

        - "Pica" inseamna militari care preiau puterea si scot tankurile in strazi sa opreasca revoltele.

        "Pica" inseamna politicieni extremisti care dau vina pe altii pentru greutati si cer distrugerea lor.

        Inseamna razboi mondial.

        SF ? S-a intamplat de 2 ori secolul trecut. Diferenta este ca acum butoiul cu pulbere este de cam un milion de ori mai mare :).
  • +5 (15 voturi)    
    se joaca cu focul (Marţi, 9 august 2011, 0:34)

    daroc [utilizator]

    Tinerii aia care provoaca toate astea, din care am inteles ca majoritatea, daca nu cumva toti, sunt minoritati, se joaca cu focul!
    Faptul ca englezii si-au construit o societate extrem de toleranta si ca au ridicat multiculturalismul la rang de virtute, nu inseamna ca sunt blegi sau idioti, poate doar naivi.
    Dar naivitatea trece.....
    Asa zisii protestatari uita totusi ceva elementar: poporul asta, englez, asa relativ micut cum a fost, a cucerit totusi 3 continente in acelasi timp, inclusiv toate tarile din care ei provin. Poate ca nu din intamplare. Si chiar daca nu englezii din prezent au facut asta, totusi sunt sunt nepotii si stranepotii acelor oameni ce au cucerit planeta. Si stiti cum se zice... sangele apa nu se face....
    Nu stiu, evident ca nu e cazul acum, dar si povestea asta ii mai indeparteaza pe englezi putin de toleranta si ii apropie de..... de adevaratul rasism! Repet, nu acum, dar in stilul asta....
    Si acceasi treaba e valabila si pentru alte tari din vestul Europei, cu aceleasi probleme, cu acelasi gen de oameni!
    Daca urmaresti atenti tendinta in Europa, multiculturalismul, ca idee, a pierdut enorm din simpatie in ultimii ani. Ma refer in Europa de Vest, iar politicieni considerati (de cele mai multe ori gresit) de extrema dreapta, ajung tot mai sus in sondaje si in parlamente.
    In fine... dar eu zic ca tinerii astia, in primul rand lor si comunitatii lor isi fac rau cu valul asta de infractiuni si nu numai cu asta de acum. Se joaca cu focul!
    • +1 (1 vot)    
      multiculturalism (Marţi, 9 august 2011, 12:51)

      chruchill [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Intr-adevar nu poti umbla cu fusta scurta si decolteu si sa dai vina pe priviri indiscrete, sau pe ceva mai agresiv. Ce trebuie reformulat sau lepadat este chiar multiculturalismul, care nu e decit o gogorita rasuflata si ideologica, pentru avantajul miini de lucru ieftine si docile. Problema e cind mina de lucru, e de fapt mina de persoana, fara probleme de identitate, ba chiar are si nevoi, mai cere si drepturi si cind e tratata ca outsider, mai si protesteaza.
      Asa zisa naivitate nu prea exista, decit printre cei spalati pe creier.
      Nu inteleg ce nevoie era sa inlocuiesti ideea alteritatii, a aproapelui si solidaritatii din mostenirea crestinsa si sa o formulezi in limbajul de lemn al liberalismului ideologic, propriu-zis al economiei de piata, care nu legitimeaza valori, ci doar profitul.
      Dar iata ca avantajele economiei de piata, devin motor al violentei si urii rasiale. Si acolo unde trebuie rezolvata problema de identitate si de lacomie a gazdei, ajungi sa dai vina pe imigrant, pe care tu l-ai vrut sa-ti faca munca de jos, ai reteta pentru cocktail molotiv, nu penru normalitate.
      De la pseudovalori si masti ideologice pentru profit si consumism, sa treci la valori traditionale si clasice, ale bunului simt si solidaritatii, de la progres si consumism, la realismul limitelor umane si la societate a bunei vecinatati, care nu presupune toleranta oarba, ci respect reciproc. Si nu ai cum sa il pretinzi, daca nu il practici si tu.
      • 0 (2 voturi)    
        precizari (Marţi, 9 august 2011, 13:26)

        daroc [utilizator] i-a raspuns lui chruchill

        Nu cred ca englezii, dupa cel de-al doilea razboi mondial pot fi acuzati de rasism! Nici n-are sens sa mai scriu despre asta.
        Legat de aspectul economic, ca au avut nevoie de mana de lucru ieftina sunt de acord cu tine pana la un punct. Da, asta e adevarul, le-a convenit sa aduca mana de lucru ieftina si - nu de putine ori - la negru si asa mai departe.
        Numai ca stii ce s-a intamplat, cu timpul? De exemlu un imigrant, negru, arab, pakistanez sau ce-o fi fost el, vine in Anglia si munceste. Nu creaza probleme, isi vede de treaba lui si mai ales, munceste. Numai ca odata cu el, isi mai aduce in vreo 5-10 neamuri. Care o parte muncesc, o parte nici nu se gandescv la asa ceva.
        Pe urma, sa continuam exemplu cu acel negru sau arab imigrant. El muncete si e serios, dar are 7 copii, cum e obiceiul la ei. Dintre astia 7 sa zicem ca 3 muncesc si ei, dar ceilalti patru fac ce fac astia pe strada in Londra.
        Si uite cum de fapt tu ai oferit un singur loc de munca si te-ai trezit ca, dupa ani, datorita acelui loc de munca te-ai trezit cu 4 infractori!
        Exemplu meu e simplist si voit fortat, dar ca idee, asa am inteles ca se intampla.
        Iar statul social a agravat rau de tot situatia. Adica muncesti, nu muncesti, tu traiesti bine mersi ca ai garantat un venit tot restul vietii. Care, daca e sa fiu sincer, care venit de asistenta sociala, bani care ii primesc fara sa munceasca nimic, este mult mai mare decat un salariu foarte bun in tarile lor de origini, pentru care ar trebui sa munceasca pe rupte.
        Si o ultima precizare! Foarte importanta. Tot ce s-a intamplat la Londra si in celelalte orase nu are nici o legatura cu criza, cu bancile, cu sistemul financiar, e vorba doar de jafuri, huligansim si pe alocuri tentative de crime (la adresa politistilor).
    • 0 (0 voturi)    
      multiculturalism (Marţi, 9 august 2011, 12:51)

      chruchill [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Intr-adevar nu poti umbla cu fusta scurta si decolteu si sa dai vina pe priviri indiscrete, sau pe ceva mai agresiv. Ce trebuie reformulat sau lepadat este chiar multiculturalismul, care nu e decit o gogorita rasuflata si ideologica, pentru avantajul miini de lucru ieftine si docile. Problema e cind mina de lucru, e de fapt mina de persoana, fara probleme de identitate, ba chiar are si nevoi, mai cere si drepturi si cind e tratata ca outsider, mai si protesteaza.
      Asa zisa naivitate nu prea exista, decit printre cei spalati pe creier.
      Nu inteleg ce nevoie era sa inlocuiesti ideea alteritatii, a aproapelui si solidaritatii din mostenirea crestinsa si sa o formulezi in limbajul de lemn al liberalismului ideologic, propriu-zis al economiei de piata, care nu legitimeaza valori, ci doar profitul.
      Dar iata ca avantajele economiei de piata, devin motor al violentei si urii rasiale. Si acolo unde trebuie rezolvata problema de identitate si de lacomie a gazdei, ajungi sa dai vina pe imigrant, pe care tu l-ai vrut sa-ti faca munca de jos, ai reteta pentru cocktail molotiv, nu penru normalitate.
      De la pseudovalori si masti ideologice pentru profit si consumism, sa treci la valori traditionale si clasice, ale bunului simt si solidaritatii, de la progres si consumism, la realismul limitelor umane si la societate a bunei vecinatati, care nu presupune toleranta oarba, ci respect reciproc. Si nu ai cum sa il pretinzi, daca nu il practici si tu.
  • -7 (17 voturi)    
    Ce revolte? (Marţi, 9 august 2011, 0:58)

    KiaV [utilizator]

    Lucrurile astea sunt teribil exagerate. Intr-adevar s-au vandalizat anumite magazine din cartierele marginase, dar situatia nu este atat de grava pe cat se propaga prin media. In Ferentari se intampla lucruri mult mai grave dar mai putin mediatizate.

    Eu stau la 2 statii (mai putin de o mila) de zona unde a fost impuscat tanarul si la mine inca nu au ajuns revoltele astea despre care se tot vorbeste...

    Salutari din Londra si vremuri mai bune! ;)
    • +5 (5 voturi)    
      hmmm (Marţi, 9 august 2011, 1:20)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui KiaV

      Aia e important pentru tine, faptul că "la mine nu au ajuns revoltele"? Recunosc că nu-ţi înţeleg nicicum ";)" în situaţia de faţă - şi ţi-o spun tot ca un căpşunar ca şi tine.
      • -2 (6 voturi)    
        Confrate capsunar (Marţi, 9 august 2011, 5:50)

        KiaV [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Cred ca nu ar fi trebuit sa iei lucrurile atat de... mot-a-mot, dragule confrate capsunar. Dar evenimentele desfasurate nu justifica isteria din presa. Aici voiam sa ajung. Faptul ca-s 50 de maimute care sparg magazine in 5 parti ale Londrei si politia se face ca se implica e partea a doua. Imi vine tare greu sa cred ca securitatea de aici e atat de slaba cu CCTV la fiecare colt de strada incat politia nu poate calma spiritele.

        Nu cred in teoria conspiratiei dar nu pot sa concep ca Met Police-il e dat peste cap de pusti in care urla testosteronul si care se rebelizeaza pt ca nu ai bani de adidasi si nu pot vinde droguri linistit la coltu' strazii.

        P.S. Ducko iti recomand The Guardian sa numeri cati negri is pe acolo prin poze si cati albi.

        http://www.guardian.co.uk/uk/gallery/2011/aug/08/violence-looting-london-in-pictures#/?picture=377670944&index=1

        Ca sunt mai mult imigranti si oameni saraci/fara locuri de munca, asta e partea a doua...
        • 0 (0 voturi)    
          met police (Marţi, 9 august 2011, 11:22)

          ady [anonim] i-a raspuns lui KiaV

          se razbuna pt taierile de personal..simplu si eficient..
    • +3 (7 voturi)    
      chiar asa? (Marţi, 9 august 2011, 1:36)

      daroc [utilizator] i-a raspuns lui KiaV

      In Ferentari se incendiaza zeci de masini de politie in decursul a trei zile? In Ferentari se dau foc la cladiri care ard complet? In Ferentari se spar in fiecare noapte si zi zeci de magazine?
      • -3 (5 voturi)    
        Statistic vorbind... (Marţi, 9 august 2011, 5:52)

        KiaV [utilizator] i-a raspuns lui daroc

        Daca comparam intr-un interval de timp rata criminalitatii din Ferentari cu cea de aici incluzand zilele astea, eu zic ca ajungem la valori superioare in favoarea Ferentariului.
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Marţi, 9 august 2011, 2:41)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui KiaV

      Nu stiu unde stai tu la 2 statii de Hackney, dar eu nu am vazut atata politie si atatea salvari in misiune pana acum...
  • -5 (9 voturi)    
    Dragi tineri,stati linistiti la locurile voastre ! (Marţi, 9 august 2011, 1:52)

    Eugenius [anonim]

    Nu fiti naivi sa va lasati manipulati , in ideea ca e vorba de niste golani...Este simplu si evident ca organizarea sociala in care unii au totul si altii nimic va duce, cat de curand, la o schimbare radicala ! Problema este daca vom revenii la sclavagism sau la comunism !!! In rest nu fiti asa suparati...caderea capitalismului a fost amanata de caderea comunismului...Veti vedea pe dracu ! Oricum stati linistiti la locurile voastre...Ma refer la generatia etnobotanica !
  • -1 (7 voturi)    
    "tinerii" (Marţi, 9 august 2011, 3:04)

    ducko [anonim]

    e chiar amuzant ca nimeni ( din media) nu zice ca sunt numai negrii .

    http://4chon.net/new/res/684565.html
  • 0 (6 voturi)    
    Saracu' de el premier (Marţi, 9 august 2011, 6:27)

    Vizitiul [utilizator]

    Sa facem o pagina de donatii ca si-a intrerupt vacanta :)
  • +3 (3 voturi)    
    Linistea publica in UK (Marţi, 9 august 2011, 8:04)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Nu va mai framantati pentru UK. Fortele de securitate au experienta vasta cu asemenea manifestari , dar nu intra in functiune fara ordin.

    Tottenham este majoritar de culoare. La fel si multe cartiere din Manchester si Livepool.

    Englezii se muta in zone linistite, de multe ori afara din marile orase.
    • +3 (5 voturi)    
      Ce au facut englezii cu tara lor? (Marţi, 9 august 2011, 9:23)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Nu am fost niciodata in Anglia. Poate ca spun prostii. Dar hai sa le spun :)

      Mie mi se pare ca afirmatiile se bat cap in cap:
      "Linistea publica in UK. Nu va mai framantati pentru UK, etc"

      si apoi

      "Tottenham este majoritar de culoare. La fel si multe cartiere din Manchester si Livepool. Englezii se muta in zone linistite.."

      Eu m-as cam framanta daca as fi englez. Mai ales daca as fi englez. Ce au facut astia cu tara lor? Si atentie, ca nu ma refer la culoarea pielii. Ma refer ca acesta tara (si nu e singura) si-au creat practic o gramada de ghetouri cu o populatie care se va integra extrem de greu, daca se va integra vreodata. Si care le va crea o gramada de probleme sociale, violenta pe strazi, etc

      De ce au facut asta? Doar pentru forta de munca ieftina? Rele calcule si-au facut pe termen lung.
  • 0 (0 voturi)    
    Despre motive (Marţi, 9 august 2011, 8:55)

    Vasile [anonim]

    http://www.youtube.com/user/RussiaToday#p/u/3/53XnvNOR5EU
  • +2 (8 voturi)    
    e manipulare (Marţi, 9 august 2011, 9:04)

    Lache [anonim]

    Imi este greu sa cred ca o forta cum e Anglia nu poate controla cativa vagabonzi colorati. Ideea principala este creeaza o problema si vino cu solutie radicala imediata, care va fi limitarea accesului in UK imigrantilor in special musulmani si africani, precum unele ingradiri ale drepturilor acestor natii. Toata lumea se pregateste de o schimbare economica si politica este interesant de vazut ce va urma in viitorul apropiat.
    • -1 (1 vot)    
      n-au nevoie de asa ceva (Marţi, 9 august 2011, 10:27)

      daroc [utilizator] i-a raspuns lui Lache

      Orice tara din lumea asta are dreptul sa interzica imigratia din alte tari, sau s-o limiteze drastic. E 100% normal si moral.
      Altfel, nici n-ar mai avea sens sa existe tari si granite. Am fi toti un mare sat plantar, in care spre exemplu vreo 100 de milioane de afgani ar imigra in UK cand ar avea chef, sau sute de milioane de negri din Africa ar pleca spre Franta.
      NU au nevoie englezii sa-si dea foc la capitala ca sa limiteze drastic nr. imigrantilor.
      Si oricum, la cat multiculturalism au deja englezii, din care o partea prea mare sunt de meseria asistati sociali, ma si mir ca nu au ingradit deja foarte mult imigratia. Ce sens are sa primesti tot primesti sute si sute de mii de oameni, majoritatea fara meserii, din momemt ce ai tu la tine acasa milioane de "defavorizati" care nu vor sa munceasca?
      Si normal, cand nu lucrezi nimic si stai toata ziua bine mersi pe asistenta sociala, normal ca ai energie sa spargi magazine, sa incendiezi masini de politie si sa dai foc la cladiri.
    • -1 (1 vot)    
      cei 4 au fost 2 ! .............. (Marţi, 9 august 2011, 13:17)

      unknownforever [anonim] i-a raspuns lui Lache

      Chiar !! Ce o sa urmeze ?!
      Oare, nu cumva, au avut dreptate clasicii marxismului, insa, cu o eroare " tolerabila " de aproape un secol si jumatate ?! Persoanele indicate au prevazut ca " revolutia mondiala " trebuie, obligatoriu, sa inceapa in tarile industrializate !!
      Cam asta se petrece acum, chiar daca au " purces " la aceasta miscare copiii si nepotii celor care au fost oprimati in tarile lor de catre colonialismul britanic, francez(si ei au avut parte de razmerita, nu-i asa ?) etc.
      I said !
  • +2 (8 voturi)    
    Lucruri vechi la timpuri noi (Marţi, 9 august 2011, 9:06)

    Apostolu [anonim]

    Au si englezii nevoie de o noua "lege a sigurantei nationale" (ca de sunt vremuri de crizate), si cum sa o promoveze fara motive ?
    Noroc ca ai nostrii au fost prevazatori si au promovat-o mai demult. :)
  • +1 (1 vot)    
    Potolirea (Marţi, 9 august 2011, 11:31)

    CGiboi [utilizator]

    Nu de alta, dar am treaba pe acolo intr-o saptamana...
    Ce-i cu banditismul aista? :))
  • +3 (3 voturi)    
    Englezoii... (Marţi, 9 august 2011, 11:31)

    M&Ms [anonim]

    n-au avut chef sa lucreze la salubritate, vanzari bilete de metrou si alte job-uri "injositoare". Acum le-a venit nota de plata. In lumea asta nu exista nimic ieftin, ceea ce difera e doar esalonarea platii. Sper ca nu vor ajunge sa regrete ca au castigat razboiul si in loc de colonie germana vor ajunge una pakistaneza... Mai ales ca acum cativa ani si-au achitat datoria de razboi fata de SUA...
  • 0 (0 voturi)    
    Turbulente, integrare, (Marţi, 9 august 2011, 12:00)

    LEC [anonim]

    Chestiunile vin din timp ; englezii , ca sa nu piarda complet imperiul, au creat COMMONWEALTH,
    adica o bunastare comuna tuturor fostelor colonii;
    Au creat unele facilitati de circulatie a persoanelor din fostele colonii , dintre care multe, au uitat sa se reintoarca. Asta se intampla dupa al doilea razboi mondial. Si tot asa , vre-o 70 de ani; numai ca , englezii nu au , in sinea lor o mare dip[onibilitate in a-i integra pe venetici, dar, nici veneticii nu s-au lasat, si au crescut in numar, ajungand dupa o vreme sa devina vizibili, iar acum, le creaza probleme serioase.
    Tinerii aceia , nu au inca senzatia ca sunt
    " british subjects" , nu o respecta pe regina , si in general , nu au nimic, nici macar ce pierde, chiar daca sunt arestati. De aceea , sunt dezinvolti si chiar brutali. In plus , criza i-a lovit rapid pe sustinatorii lor, poate chiar ca nu mai au bani pentru droguri, etc
    Sper sa se termine repede, dar ma tem ca, este abia inceputul;; se mai adauga inca o zona fierbinte pe harta , dupa Irak, Afganistan, Libia ,Siria Egipt, tunizia , Israel


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă