Noua Zeelanda: Un tehnician a murit dupa ce a fost aspirat de motorul unui avion pe care-l verifica

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 8 august 2011, 20:02 Actualitate | Internaţional

Un inginer in varsta de 51 de ani din Noua Zeelanda a murit dupa ce a fost aspirat de motorul unui avion pe care-l verifica, transmite HuffingtonPost. Operatorul aerian Air New Zealand  a confirmat incidentul, afirmand ca barbatul lucra la un aparat Lockheed C-130 Hercules.

Inginerul efectua "o operatiune de intretinere de rutina" la aparat, pe aeroportul Wodbourne din Blenheim.

Un purtator de cuvant al companiei Air New Zealand a declarat ca, in momentul accidentului, motorul se afla fixat pe un suport, fara elice si nu era atasat de avion.

Un oficial al politiei locale a spus ca personalul din echipele de urgenta a incercat sa-l resusciteze pe barbat, insa fara succes.

Victima lucra pentru Safe Air, o filiala a Air New Zealand.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2824 vizualizari

  • +2 (12 voturi)    
    IAR ABURITI (Luni, 8 august 2011, 20:13)

    Mircea [anonim]

    pentru a scoate o stire senzationala.
    Explicati informatiile:
    1. A fost aspirat = avionul avea turboreactoare
    2. Motorul era dat jos si nu avea elice = Deci nu era turboreactor ca avea elice.

    PS: Lockhead C130 are motoare cu elice.
    • +2 (2 voturi)    
      Turbo... (Luni, 8 august 2011, 20:36)

      Bubu [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Presupun ca esti din generatia Bac 2011...C130 este un avion care are 4 turbopropulsoare ( turboreactor ?!?!)
      Un turbopropulsor este un motor cu reactie care are elice (e mult mai complicat...).
      Si DA daca elicea nu este montata pot fi aspirate corpuri straine.
    • +2 (4 voturi)    
      La tara (Luni, 8 august 2011, 20:38)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      La cursul de mecanica zborului si motoare de la carciuma "Porcul zburator" din Cocarlatele asa se invata, precum bine ati spus - avioanele sunt cu elice si fara. Cele fara elice sunt turbo, iar cele cu elice nu sunt turbo.

      La o universitate insa, la acelasi curs, se invata ca exista motoare printre altele turbofan (alea de stati comod pe ele cand mergeti cu avionul de pasageri), turboprop (alea ca la Hercules) si turbojet (alea ca la avioanele de vanatoare).

      La Hercules turbina este conectata printr-un reductor la elice. Iar cand elicea nu e, turbina te poate trage de mana frumusel precum o tipa a carei dragoste se masoara in lei. Adica esti fucked-up, daca scapi inauntru anumite parti ale corpului. Ei bine, tehnicianul asta a calcat pe bec cu motorul. RIP.
    • +1 (1 vot)    
      mai mult decat tine nu.. (Luni, 8 august 2011, 20:39)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      referire la pct.2 ...turboreactoru cu ce naiba aspira aeru mai Henri Coanda ???nu cu niste pale asemanatoare unei elice ??
    • +2 (2 voturi)    
      ba e corect (Luni, 8 august 2011, 21:41)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      articolul e corect. Exista motoare de avion, ce sunt un mix intre motorul cu reactie si cel cu elice. Se numesc motoare turbopropulsoare.
    • 0 (0 voturi)    
      Se cheama . . . . (Marţi, 9 august 2011, 7:39)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      . . . motor turbo-propulsor, o combinatie de motor reactiv si elice. Se folosesc in general la avioanele de transport marfa sau militare mai putin sensibile la vibratii si zgomot .
  • +1 (1 vot)    
    Asa, si? (Luni, 8 august 2011, 22:09)

    Ion_Roaita [anonim]

    Daca un avion are elice nu inseamna neaparat ca motorul este cu piston, ia mai verifica matale, inainte sa postezi tampenii `logice`.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi