VIDEO Ratko Mladici, fostul lider militar al sarbilor bosniaci, a fost arestat

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 26 mai 2011, 13:23 Actualitate | Internaţional

Ratko Mladici
Foto: Agerpres
Fostul comandant militar al sarbilor din Bosnia, generalul Ratko Mladici, dat in urmarire de TPI pentru genocid si crime impotriva umanitatii, a fost arestat joi, in Serbia, dupa 16 ani de cautari. Anuntul a fost facut de presedintele sarb Boris Tadici, dupa ce anterior presa sarba relatase despre arestarea unui barbat suspectat a fi chiar Ratko Mladici.

"In numele Republicii Sarbe, va anuntam ca cel mai cautat criminal de razboi din Europa - Ratko Mladici - a fost arestat astazi", a anuntat Boris Tadic, care a precizat ca acesta a fost prins in Serbia.

Presedintele sarb a declarat ca arestarea acestuia va ajuta la procesul de reconciliere in Balcani. "Toti criminalii de razboi trebuie sa raspunda in fata justitiei", a spus Tadic.

Ratko Mladici a fost capturat, joi dimineata, in provincia sarba Voivodina, in satul Lazarevo, aflat la circa 80 de kilometri nord de capitala Belgrad, a informat pentru
BBC ministrul sarb al Justitiei, Slobodan Homan. Localitatea este situata foarte aproape de frontiera dintre Serbia si Romania.

Surse din cadrul serviciilor de securitate sarbe au declarat pentru AFP ca trei unitati ale fortelor speciale au descins intr-o casa din Lazarevo, care apartinea unei rude a lui Mladici si care se afla sub supraveghere de doua saptamani.

Mladici urmeaza sa fie prezentat in fata unui judecator sarb in cursul zilei de joi.



Anteror, presa a relatat ca politia sarba a arestat joi dimineata un barbat pe nume Milorad Komadici, suspectat a fi de fapt Ratko Mladici, fostul lider militar al sarbilor bosniaci, inculpat pentru genocid de justitia internationala.


Operatiunea secreta a politiei a fost demarata in urma unei informari ca Milorad Komadici "poseda unele semne de identificare ale lui Ratko Mladici si seamana foarte mult cu el din punct de vedere fizic", potrivit cotidianului croat Jutarnji List, citat de postul de radio sarb B92.

Politia sarba a confirmat pentru postul de radio B92 ca un barbat suspectat a fi Mladici se afla in custodia sa, teste ADN si alte verificari pentru determinarea identitatii acestuia fiind "in derulare".

Fostul lider militar al sarbilor din Bosnia, generalul Ratko Mladici, in varsta de 69 de ani, este acuzat ca a ordonat asediul de 44 de luni impotriva capitalei Bosniei, Sarajevo, soldat cu moartea a peste 10.000 de persoane. El este acuzat si de masacrul de la Srebenica, unde 8.000 de barbati si copii musulmani au fost ucisi de fortele sarbe.

Ratko Mladici era dat in urmarire din 1995, cand a fost pus sub acuzare de Tribunalul Penal International pentru fosta Iugoslavie (TPI) pentru genocid, crime de razboi si crime impotriva umanitatii. Arestarea lui reprezinta o conditie esentiala pentru progresul Serbiei in vederea aderarii la Uniunea Europeana.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

7702 vizualizari

  • -19 (23 voturi)    
    Tradatorul Tadic... (Joi, 26 mai 2011, 14:06)

    Borat [anonim]

    Sa nu uite ce ii sa intimplat lui Dindic.
    • +12 (18 voturi)    
      amintirile (Joi, 26 mai 2011, 15:02)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Borat

      nici tu nu uita zecile de mii de morti
      • +8 (14 voturi)    
        Interesant... (Joi, 26 mai 2011, 14:09)

        Costica [anonim] i-a raspuns lui ioan

        ...Fiecare contabiizeaza numai mortii din partea lui...Criminali au fost, criminali sunt ica ...si vor fi. In TOATE TABERELE !
        • -15 (21 voturi)    
          Mladici erou national (Joi, 26 mai 2011, 15:50)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui Costica

          Mladici ar trebui facut erou national si in Romania
          El a aparat Serbia de hoardele invadatoare musulmane si catolice
          Kosovo este Serbia
          Banatul este Serbia
          • +14 (16 voturi)    
            si (Joi, 26 mai 2011, 15:12)

            si [anonim] i-a raspuns lui gogu

            si timisoara? si aradul? si maramuresul? si iasiul? si bucurestiul? si constanta? cumva, tot serbia?
            si romanii de pe valea timocului, acei vlahi ponegriti de toata institutionalitatea sarba? lor nu le plangem de mila?
            • +1 (1 vot)    
              Lazareni/Lazarevo, sat de romani (Vineri, 27 mai 2011, 11:27)

              Timoc, 153 sate cu 300.000 romani [anonim] i-a raspuns lui si

              Mladic a fost arestat in zona locuita de romani in partea de Banat ocupata de Serbia dupa primul razboi mondial.

              Lazarevo e intre Becicherecul Mare si frontiera cu Romania.
              E la 20 de km de frontiera romaneasca, e plin de romani acolo.
              Mladic are rude acolo.

              Oficial, in Voivodina, provincie autonoma (sarbii i-au acordat atuonomie pt ca avea si pe timpul Iugoslaviei si se temeau sa nu izbucneasca un razboi ca in Bosnia sau Kosovo), traiesc circa 40.000 de romani, asta e recensamantul oficial.

              Numarul lor real e probabil de 2 ori mai mare, unii fiind asimilati lingvistic, altii preferand sa se declare sarbi pt a nu avea probleme ca functionari din cauza nationalismului sarb.

              Insa Becicherecul Mare, Varset, etc. toate sunt pline de romani, mai mult sau mai putin sarbizati (precum romanii transnistreni, 40% acolo, sunt mai mult sau mai putin rusificati).

              Pana in sec.15, nu existau sarbi dincoace de Dunare si Morava (in Timoc, fosta Dacia Ripensis sau Tribalia), dar dupa ce au fost zdrobiti de turci la Kosovo Polje (Kosovo e 'leaganul' lor), migratorii sarbi s-au deplasat spre nord, intrand peste romanii vlahi/vlasi (in perioada interbelica aveam si un judet Vlasca) din Banat si Timoc.

              La sf. primul razboi mondial Romania a primit intreg Banatul pt ca romanii erau etnia majoritara, dar Serbia a amenintat cu razboi si a intrat in sudul Banatului, ba chiar vroia..Timisoara (niciodata sarbeasca, dar asta e tupeul migratorilor..).
              Pt a mentine calmul (exista revolutie bolsevica in Rusia si Ungaria), marile puteri au divizat Banatul intre Romania si Serbia, zeci de mii de romani trezindu-se in afara tarii, sub ocupatie sarba.

              Va veni si vremea unor schimbari, e important ca Serbia sa intre in UE (cu conditii, Romania are drept de veto), sa dispara frontiera din Banat si apoi mai vedem..
          • +13 (19 voturi)    
            Ei ma' (Joi, 26 mai 2011, 16:07)

            highmage [anonim] i-a raspuns lui gogu

            ai, nu ma inebuni. de cand Banatul e Serbia. Credeam ca Banatul e in Romania.
            ai consumat entobotanice, ceva?
            • +11 (13 voturi)    
              add (Joi, 26 mai 2011, 15:45)

              tito [anonim] i-a raspuns lui highmage

              Este si in Serbia o bucata de Banat, pe unde trimbiteaza niste secesionisti, de aia vorbeste.
          • +11 (15 voturi)    
            sarbii (Joi, 26 mai 2011, 16:09)

            zet [utilizator] i-a raspuns lui gogu

            auzi, sarbane, vezi-ti tu de problemele tale, si nu te apuca sa imparti regiuni romanesti catre serbia. si in general, nu uita ca sarbii tai nu au facut decat sa o ia in barba cu talent in anii 90: au inceput 5 (cinci)!!! razboaie in fosta Jugoslavie, si au pierdut, ghici cate? 5 (cinci)!!!
          • +8 (10 voturi)    
            ai dat-o bine (Joi, 26 mai 2011, 16:22)

            ready4war [utilizator] i-a raspuns lui gogu

            ai spus-o tare bine... hoardele catolice...nu te doare sa fii atat de ....
          • +6 (8 voturi)    
            De ce nu? (Joi, 26 mai 2011, 16:51)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui gogu

            Eu zic sa redenumim Brasovul in Mladici. Daca tot a fost denumit Stalin, de ce nu s-ar chema si Mladici?
            In general ar trebui sa redenumim toate orasele si sa le dam nume de eroi. Hitler, Himmler, Stalin, Pol Pot, Gingis Han, Osama Bin Laden etc.

            Eventual ii cinstim si pe eroii nostri si denumim orasele cu nume de tortionari autohtoni:
            http://360romania.eu/360romania-53/lista-cei-cunoscuti-odiosi-tortionari-137/
          • +3 (3 voturi)    
            tu cine esti ba! (Joi, 26 mai 2011, 17:24)

            gogu [anonim] i-a raspuns lui gogu

            asta e numele meu, scriu pe aici de citiva ani. Alo, EVZ, asta mi-a furat numele!!
  • +12 (12 voturi)    
    criminalii trebuiesc pedepsiti indiferent.... (Joi, 26 mai 2011, 14:21)

    cosmin [anonim]

    din ce motive au savarsit crimele. iar liderii trebuie sa stie ca vor fi urmariti si pedepsiti daca deciziile lor duc la decesul oamenilor. asa a fost si la Nurmberg si asa ar trebui procedat si cu Iliescu insa din pacate justitia noastra e asa cum e. mai bine se facea un tribunal international si pentru el. ar fi gasit cu siguranta mai multe dovezi decat ai nostri
    • +14 (14 voturi)    
      Inca nu-i timpul pierdut. (Joi, 26 mai 2011, 15:54)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Iliescu si gasca lui vor trebui sa plateasca pana la urma.Nu se vor limpezi treburile in Romania ,pana nu vor fi aspru pedepsiti criminalii din dec.1989.
  • +12 (14 voturi)    
    serbia (Joi, 26 mai 2011, 14:58)

    itanhanga [anonim]

    in maxim 3 ani serbia este in UE si in max 5-6 ani ne depaseste economic
    • +8 (10 voturi)    
      Serbia (Joi, 26 mai 2011, 15:16)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui itanhanga

      Nu sunt asa de sigur cu prima afirmatie, dar a doua e destul de plauzibila
      • +3 (3 voturi)    
        una dintre (Joi, 26 mai 2011, 18:58)

        nelu [anonim] i-a raspuns lui V.R.

        conditiile aderarii Serbiei la UE era arestarea lui Mladic.
    • +6 (10 voturi)    
      ultranationalism (Joi, 26 mai 2011, 15:49)

      serj [anonim] i-a raspuns lui itanhanga

      1. Desi am trait langa ei (cuscrii nostri pt cunsoscatori), nu prea cred ca o sa ajunga curand in UE. Ii respect si imi sunt foarte dragi, dar , marele lor pacat este utranationalismul, care nu prea se pupa cu doctrina UE.
      2. Daca nu esti in UE esti decuplat si de la mecanismele economice , deci nu prea cred nici teoria cu cresterea economica.
      Ca o comparatie deplasata, sunt un fel de Cuba Europei.
      Toate nenorocirile acestui popor se datoreaza ultranationalismului , partial de inteles, avand in vedere ce le-a oferit istoria. In schimb, vremurile s-au schimbat si ei trebuie sa se adapteze la acestea (asa cum s-a intamplat in relatia RO-HU, de multe ori, oferita chiar ca exemplu etalon in UE)
      • +2 (6 voturi)    
        te inseli amice (Joi, 26 mai 2011, 15:43)

        iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui serj

        Sarbii vor intra in UE destul de repede. Iar ca putere economica vor fi deasupra noastra imediat in urmatorii 2 ani. Nu uita ca pe vremea lui Tito ei lucrau in Germania (de unde acum multi primesc pensie) iar noi le aram pamanturile pe linga vile. Esentialul este ca au "priza" la tarile vestice.
        • +3 (5 voturi)    
          exemplu (Joi, 26 mai 2011, 17:27)

          serj [anonim] i-a raspuns lui iancu jianu

          Dragul meu prieten, am sa-ti atasez un comentariu scris ceva mai sus. "Mladici erou national (Joi, 26 mai 2011, 15:50)
          gogu [anonim] i-a raspuns lui Costica
          Mladici ar trebui facut erou national si in Romania
          El a aparat Serbia de hoardele invadatoare musulmane si catolice
          Kosovo este Serbia
          Banatul este Serbia "
          Este punctat exact ceea ce am scris eu.
          Hoarde catolice si mulmane, etc etc. Aceasta atitudine este , din pacate inca in sufletul lor. Cu asemenea limbaj, UE nici nu va discuta cu ei. Nu mai exista hoarde!
        • +2 (4 voturi)    
          noroc cu Croatia si Slovenia... (Joi, 26 mai 2011, 22:20)

          Fabian, Campeni, Alba [anonim] i-a raspuns lui iancu jianu

          ca mureau sarbii tai de foame, ca mecedonenii , bosniacii si kosovarii, niste paraziti balcanici... si cu romanii ce au in Valea Timocului???? Serbia, Smaller and Smaller!!!! kosovo is Albania!!!! Valea Timocului e Romania!!!!
      • +2 (8 voturi)    
        ati mai fost in Serbia? (Joi, 26 mai 2011, 16:28)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui serj

        cand treceti frontiera din banatul romanesc in banatul sarbesc veti avea impresie ca ati ajuns in occident si civilizatie. In plus incercati sa comparati si infrastructura - sosele, autostrazi, investitii... Serbia seamana mai mult cu Ungaria decat cu Romania.
        • +3 (7 voturi)    
          domnule Vlad (Joi, 26 mai 2011, 16:11)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui vlad

          Va rog sa precizati pe unde ati intrat in Serbia si ati dat de sosele , autostrazi si investitii minunate. Pentruca v-a contrazis cinava mai jos ,si daca nu precizati va rezulta ca sunteti mincinos.
        • +8 (8 voturi)    
          unde? (Joi, 26 mai 2011, 16:52)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui vlad

          serios? pe unde si cand ati trecut dvs, ca eu am fost in Serbia acum cateva luni; drumuri mai proaste ca la noi, indicatoare rutiere nimic (ne-am si ratacit la intoarcere, noaptea); daramaturi cat cuprinde.
          am prins, in schimb, o vizita a presedintelui sarb, ocazie cu care locul a fost impanzit de securisti si n-am avut voie sa circulam in parc timp de 20 de minute, am stat pur si simplu pe loc.
          • +3 (3 voturi)    
            da (Joi, 26 mai 2011, 17:18)

            vlad [anonim] i-a raspuns lui Eu

            In banat - in zona parcului national Djerdap, (langa Portile de Fier - drumuri bune, trasee turistice, trasee pt biciclete, satele sunt foarte curate), + prin Vrsac, apoi autostrada Beograd - Nis - Skopje. da, indicatoare rutiere cam lipsesc. Cica si drumurile catre Muntenegru sunt destul de bune.
            In sudul tarii e cam saracie, nordul arata altfel. Salar mediu net cam 380-400 €. Dar mai mare somaj
        • +2 (2 voturi)    
          Serbia, cosmarul meu (Vineri, 27 mai 2011, 6:59)

          KTALIN [anonim] i-a raspuns lui vlad

          ani de zile am tinut eu cu sarbii: contra croatilor (ajutati de austrieci si nemti), contra bosniacilor (ajutati de arabia saudita si eau) , contra kosovarilor (ajutati de arabia saudita, turcia si sua), etc.
          asta pana i-am cunoscut mai bine, pana am fost la ei pt mai mult timp.
          nu exista popor mai rau ca sarbii, asupresc pe orcine, ce li se intampla vlahilor nu se intampla nici in transnistria.
          serbia=nici un respect
    • -3 (3 voturi)    
      serbia (Joi, 26 mai 2011, 16:44)

      fetita cu chibrituri [anonim] i-a raspuns lui itanhanga

      economic deja ne-a depasit ... la tot
  • -8 (14 voturi)    
    Criminali si Eliberatori (Joi, 26 mai 2011, 15:53)

    Cata [anonim]

    Cei care au luptat in sarbia sunt criminali de razboi, in schimb americanii care omoara civili prin bombordamente sau lupte la sol in multe tari sunt numiti eliberatroi sau pacificatori.
    Pentru cei omorati nu cred ca este nici o diferenta, difera doar marca glontului.
    • +8 (10 voturi)    
      difera (Joi, 26 mai 2011, 15:16)

      difera [anonim] i-a raspuns lui Cata

      difera si faptul ca cei care au luptat in serbia (nu toti, dar unii dintre ei, anume criminalii) au ucis nu doar combatanti ci si... prizonieri. ca sa nu mai spun de civili si de copii. si nu i-au ucis pentru ca luptau impotriva lor, ci pentru ca avusesera nenorocul sa se nasca avand o alta religie, o alta culoare a pielii sau o alta nationalitate.
      razboiul, cu toate ca se soldeaza cu ucideri, are regulile si legile lui. de aceea exista si sintagma "crime de razboi" tocmai ca sa deosebeasca intre cei care sunt victimele razboiului si cei care sunt victimele unor dezaxati marsavi si nemernici care ucid din pura placere si sadism.
    • +9 (13 voturi)    
      Stii ce imi place mie mai mult si mai mult (Joi, 26 mai 2011, 16:21)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Cata

      La Anti americani? Varza totala din argumentele lor. Si nu ma refer la tine sau alti postaci, ma refer si la antiamericani de calibru, ca cum ar fi marile puteri din Europa.
      Cand incepe cate un macel prin Somalia, Lybia, Bosnia, etc etc.... se umfla fasolea in Europeni si se zburlesc la macelari: bai, opriti macelul. Cand macelul nu se opreste, ca in general europa este fix la genunchiul broastei americane, alde Sarko si Merkel se zburlesc la americani plini de trufie: va imploram, faceti ceva! Cand americanii dau cu bombardeaua in macelari si ii linistesc definitiv, incep toti sa isi dea picioare pe sub masa: americanii vor petrol! americanii fac crime! americanii e rai.
      Intrebare pentru Cata: bre, ce cautau americanii in Sarajevo? Petrol? Serios, de ce au riscat ei viata militarilor si au investit resurse substantiale ca sa sparga blocada? Si de ce bosniecii le sunt recunoscatori? Ca doar bosniecii sunt musulmani, care cica au ceva in ADN cu America!
      • +1 (5 voturi)    
        intrebarea reala (Joi, 26 mai 2011, 16:54)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui zet

        este de ce au intervenit asa de tarziu...

        A stiu de ce, pentru ca rusii si chinezii au facut tot posibilul sa impiedice o rezolutie ONU si, culmea, americanii chiar tin la legalitatea interventiilor.

        Simplul adevar este ca adevaratii criminali in toata povestea asta sunt rusii, chinezii, sarbii si croatii. Si muntenegru are partea lui mare de vina, btw.
      • -1 (3 voturi)    
        Cunost i oare destul ? (Joi, 26 mai 2011, 21:29)

        mr hyge [anonim] i-a raspuns lui zet

        Cunosti destule despre situatia din Iugoslavia ? Stii ca armata sarba lupta in Kosovo - teritoriu national si leagan al poporului sarb - impotriva unei ARMATE dotata de americani sub numele de UCK , retine ARMATA si nu grup de partizani ? Cine poate accepta asa ceva , nimeni si cu atat mai mult sarbii ! Realitatea este ca - retine ! - sarbii asu fost epurati din Kosovo prin sporul natural al albanezilor , prin achzitii coordonate de mafia albaneza si stramutari in asa fel incat s-au trezit dintr-o data minoritari in provincie .Cand albanezii au inceput sa se miste era prea tarziu pentru sarbi iar americanii au fost pacaliti ca de obicei - vezi si Afganistanul inarmat de americani contra rusilor in anii 80 , Afganistanul in care lupta americanii acum !!! Istoria este grea si de regula o scrie invingatorul !
  • +10 (14 voturi)    
    Sârbii reali! (Joi, 26 mai 2011, 16:12)

    Milutinovici Slavomir [anonim]

    Ce-mi "place" mie la sârbi e faptul ca sunt plini de trufie si aroganta fata de români; abia mai ajung la degetul mic al românilor în schimb se dau mari nenorocitii, ei paria Europei, ca vezi Doamne cine sunt ei si ce avansata e tara lor de doi bani comparata cu România! Si când te duci în tara lor de doi bani vezi ca e cel putin 20 ani în spatele României, o tara paria a Europei, ravasita de razboi si ura; ce sa mai vorbesc de sârbii propriu zisi cu o mentalitate primitiv-agresiva! Ei cica au aparat Europa de "hoardele musulmane"! Asta zic toate popoarele Europei de rasarit, mai ales cele din Balcani; numai ca daca te uiti la istoria lor, a sârbilor, nu vei descoperi nici o victorie contra turcilor, absolut niciuna! Au avut si ei o mare batalie contra otomanilor, si au pierdut-o! Iar de atunci au încercat sa tot o drege si sa falsifice cum ca de fapt a fost o victorie în ceruri, etc. si blablabla-ul sârbesc de rigoare! Iar unii români mai prosti, plus cei manipulati de antene si iRealitatea, mai sustin ca "sârbii si românii sunt frati"! Ia faceti voi o calatorie prin tara aia de doua parale a sârbilor si spuneti acolo ca sunteti români, sa vedeti apoi câta stima si respect au sârbii genocidari pentru români! Iar faprul ca aici unii sârbotei nenorociti cred ca aceasta tara de doua parale a lor va fi în câtiva ani înaintea ROmâniei, denota numai cât de puternic este la sârbi instinctul de refulare si negare al realitatii si cât de avansat e la ei autismul hiper-nationalist!
    • +7 (7 voturi)    
      mda (Joi, 26 mai 2011, 18:08)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Milutinovici Slavomir

      Pentru cei cu stomacul tare (si vb f serios, nu va uitati daca nu aveti sange rece, altfel o sa aveti insomnii cateva saptamani), cautati pe net/youtube executia din trnovo. Un pluton de sarbi din scorpionii rosii se filmeaza cu o camera video in timp ce executa cu sange rece 6 civili bosnieci cu varste cuprinse intre 17 si 35 de ani. Fac misto de victimele lor si ii umilesc in timp ce le iau viata. Oribil. Nu e holywood, este crima reala.
      Executia a avut loc in 1995, caseta video a fost gasita in 1999. O mama bosniaca si-a recunoscut fiul printre cei 6 cand a fost difuzata caseta la tv, si a intrat in stare de soc. Toti cei 6 au fost identificati inclusiv prin teste ADN printre miile de cadavre din gropile comune. Sarbii respectivi, care au fost atat de cretini incat sa se filmeze in timp ce faceau crime de razboi, au fost arestati pe loc, judecati (in Serbia!!!) si condamnati la pedepse intre 10 si 25 de ani.
      Popor barbar. Sau, mai bine zis, specie barbara (specia umana).
      • -11 (11 voturi)    
        Foarte bine! (Joi, 26 mai 2011, 20:13)

        borat [anonim] i-a raspuns lui zet

        Ei au luptat pentru credinta noastra ortodoxa. Noi romanii am fost fricosi cand nu am stat alaturi de ei. Asta ne rusineaza ca natie. A venit timpul sa stergem aceasta humilinta nationala. Sa facem mandrie eroului Mladici. Sa luptam cu toate puterile impotriva occidentului si pentru credinta noastra ortodoxa.
        • +7 (7 voturi)    
          da (Joi, 26 mai 2011, 23:22)

          da [anonim] i-a raspuns lui borat

          da, cum sa nu. mergi in evul mediu. acolo e de tine. iti doresc sa ajungi pe mainile lui torquemada, sa iti arate si el cum lupta pentru credinta lui. catolica, catolica, dar tot... crestineasca.
        • +5 (5 voturi)    
          Sa-ti fie rusine (Vineri, 27 mai 2011, 0:20)

          Doc [anonim] i-a raspuns lui borat

          Eu nu ma consider un om religios dar ceea ce ai spus tu acolo e o insulta la adresa religiei ortodoxe.

          Nici nu ma voi mai chinui sa iti explic nonsensul din afirmatiile tale. Nu meriti efortul. Nici macar cuvintele acestea pe care ti le-am scris nu le meritai.
  • +14 (14 voturi)    
    Bine ca a fost arestat! (Joi, 26 mai 2011, 16:23)

    vali [anonim]

    Era si timpul sa fie arestat. Era un sadic criminal. Americanii nu ar fi ucis prin bombradament daca nu exista Milosevici, Mladici..etc
    Eu am avut o prietena de acolo, si mi-a povestit ce faceau cu croatii nemernicii. II luaua, arestau,ii torturau zile intregi sau simplu ii impuscau in cap. Chiar Mladici a executat cu mana lui jegoasa.Daca sunteti prietenii poporului sarb, nu inseamna ca trebuie sa luati apararea sadicilor criminali. La fel si in Ro, cand UDMR face ceva ne razbunam pe unguri.Daca Germania zice nu la Schengen ii uram pe cei cativa sasi ramasi. Transilvania arata altfel fara sasi, unguri si svabi dar ii uram. Moldova nu a avut parte de asa ceva si se vede de la o Posta. Lasati ultranationalismul. Nationalismul exacerbat e patriotismul prostilor. Vezi exemple Vadim, Funar etc.Patriotismul adevarat e cel american, cand cetatenii au grija de curatenie, de simbolurile nationale, si toti, indiferent de etnie, se simt americani si sunt mandri de asta. asta trebuie vazut nu ce face Obahma sau Osama. Eu sunt aici de 3 ani si e raiul pe pamant. Ai cat muncesti, faci ce vrei, dar trebuie sa te incadrezi sa respecti legile. Daca esti de treaba, esti apreciat, daca esti lenes , esti neutralizat. Mai bine luati de la altii lectii de democratie, nu de la sarbi. e cel mai prost exemplu. Si sa stiti ca ei nu prea ne iubesc. Si relatiile bune cu Franta au fost un mit, ne urasc de moarte. Iar cand am fost in Bulgaria, am fost privit ca un ciudat. Mai lasati la o parte prieteniile voastre si simpatiile balcanice. Nu ne aduce niciun beneficiu.
  • +2 (8 voturi)    
    mladici (Joi, 26 mai 2011, 17:51)

    val [anonim]

    daca tot sunt pusi pe facut dreptate, astept sa il aresteze si pe premierul kosovar, fost sef al uck - pentru cei care nu stiu, uck era un club unde se juca bridge in anii 90 prin serbia... ar mai fi cativa bosniaci si cateva mii de kosovari de arestat si abia dupa aia putem sa spunem ca se face dreptate. atit timp cit ii aduci la haga doar pe sirbi, inseamna ca le tii partea musulmanilor - kosovari si albanezi. si de aici pina la dezastrul europei nu mai e decit un pas...
    • +2 (2 voturi)    
      a (Joi, 26 mai 2011, 22:11)

      a [anonim] i-a raspuns lui val

      a ajuns si ante gotovina la arest. croat.
  • +5 (5 voturi)    
    poza (Joi, 26 mai 2011, 18:47)

    curios [anonim]

    parca seamana asa un pic cu adrian nastase, nu?
    • +1 (3 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 27 mai 2011, 9:00)

      da [anonim] i-a raspuns lui curios

      numai ca si adrian nastatse ar trebui judecat precum un criminal , nu de razboi , ci un care a distrus o patrie.
    • 0 (0 voturi)    
      si (Vineri, 27 mai 2011, 11:16)

      si [anonim] i-a raspuns lui curios

      si asemanarea o sa fie inca si mai mare (si, sa speram, premonitorie) cand o sa poarte zeghe.
  • -4 (4 voturi)    
    da (Vineri, 27 mai 2011, 6:52)

    beni [anonim]

    americanii au nevoie de Kosovo pentru CESIUL de acolo si crime au facut si taberele celelalte dar criminali au fost doar sirbii .E inculpat inclusiv presedintele Croatiei dar presa romaneasca nu sufla o vorba.Yugoslavia era o tara avansata economic si asta a deranjat .daca razboiul era in sud de ce s-a bombardat belgradul sau podurile de pe Dunare?
  • +2 (2 voturi)    
    GENERALUL MLADICI (Vineri, 27 mai 2011, 12:53)

    LEC [anonim]

    Romanii ziceau : " Vae victis "

    Vai de cei invinsi !

    Cate legi internationale au fost incalcate cand a fost bombardata Serbia ?

    Stiti de unde a pornit razboiul intre sarbi, croati , bosnieci...?

    Yugoslavia era un stat federal consolidat dupa al doilea razboi mondial.
    Tito, care era croat, a stabilit granitele intre componentele federatiei , dupa cum a crezut el.

    Numai ca , granitele istorice intre regiuni erau altele,
    Sarbii au zis ca daca se sparge federatia, sa se revina la granitele istorice; croatii, bosniecii, nu au fost de acord ; de aici a pornit totul
    • -1 (1 vot)    
      trebuia (Vineri, 27 mai 2011, 16:02)

      trebuia [anonim] i-a raspuns lui LEC

      trebuia sa se fi opus atunci, nu acum. sau, atunci le-a convenit. acum nu...

      ca si pupincuristilor ceausisti.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version