Ziar rus: Dmitri Medvedev critica dur instalarea sistemului antiracheta in Romania. Bulgaria se anunta gata sa gazduiasca scutul american

de Olga Popescu     HotNews.ro
Luni, 23 mai 2011, 19:21 Actualitate | Internaţional

Presedintele Rusiei, Dmitri Medvedev, s-a exprimat in termeni duri referitor la desfasurarea in Romania a sistemului american de aparare aeriana. Potrivit spuselor sale, daca elementele acestui scut vor fi instalate pe teritoriul ei, „acest lucru va impune accelerarea dezvoltarii potentialului nuclear” al Moscovei si „ne va arunca in epoca razboiului rece”. La Bucuresti, unii observatori asteapta acum o crestere a prezentei ruse in Transnistria. Deocamdata, conducerea Romaniei nu a reactionat la afirmatiile liderului rus. Intre timp, interesul pentru scutul american a fost exprimat de Bulgaria, scrie Kommersant.md.

La conferinta de presa, Medvedev si-a exprimat speranta ca nu a fost epuizata posibilitatea de a gasi cu Washington un model de colaborare in privinta scutului. In caz contrar, a spus seful statului rus, Rusia va „forta dezvoltarea potentialului ofensiv al mijloacelor sale nucleare”, ceea ce „Moscova nu isi doreste”. „Ar fi cel mai rau dintre scenarii, un scenariu care ne-ar arunca in epoca razboiului rece”, a adaugat Medvedev. „Am dori ca dezvoltarea apararii aeriene europene sa fie subordonata unor reguli clare. Cred ca toti inteleg ca scutul antiracheta constituie o modalitate de a bloca sau de a diminua posibilitatile strategice a multor tari”, a subliniat presedintele rus.

Anterior, scrie publicatia citata, un avertisment similar la adresa Washingtonului si Bucurestiului a fost lansat, inclusiv prin intermediul Kommersant.md, de reprezentantul special al Rusiei la ONU, Dmitri Rogozin. „A crea un sistem de aparare aeriana in Europa  fara participarea Rusiei este imposibil, este un bluf”, a afirmat oficialul rus. „Sa te faci ca nu observi ce se intampla, ca nu exista Rusia cu potentialul ei nuclear, este o dovada de iresponsabilitate”, a subliniat Rogozin, exprimand speranta ca Rusia si NATO vor ajunge, intr-un final, la o intelegere. „In orice caz, Rusia va incerca acest lucru”, a afirmat diplomatul.

Bucurestiul a primit insa declaratia lui Rogozin cu scepticism. Anterior, presedintele tarii, Traian Basescu, a declarat ca Rogozin nu-i da lui ordin si ca el nu va acorda atentie numai declaratiilor presedintelui Medvedev sau ale premierului Putin. Domnul Basescu a primit, acum, declaratia dura a presedintelui rus. Dar presedintia romana nu s-a grabit sa reactioneze.

Intre timp, o parte dintre politicienii si diplomatii romani au vazut in atitudinea presedintelui Basescu o amenintare pentru linistea din regiune si pentru un posibil „raspuns” din partea Moscovei.

Comentand reactia partii ruse la desfasurarea scutului antiracheta in Romania, Iulian Chifu, a cerut Rusiei sa renunte la logica „razboiului rece” si sa se concentreze pe problemele curente. In opinia lui, apelurile la un raspuns rus via Transnistria, pornesc din Duma de stat, unde „destul de multi adepti ai regimului transnistrean, care ridica, de altfel, aceasta chestiune”.

Deputatul rus Andrei Klimov a declarat, intr-un interviu acordat publicatiei on-lina Inforusia, ca pozitia Bucurestiului in problema sistemului antiracheta a indignat Rusia. „Nu putem accepta desfasurarea unor asemenea sisteme in aproierea granitelor noastre, fie ca e vorba de Cehia, Slovacia, Romania sau Bulgaria, pentru ca noi credem ca ele sunt indreptate impotriva noastra si exercita presiuni asupra securitatii noastre nationale”, a explicat politicianul.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

8579 vizualizari

  • -12 (32 voturi)    
    bulgaria (Luni, 23 mai 2011, 19:01)

    simi [anonim]

    bulgaria sa isi vada de problemele ei,, si sa nu se bage in seama peste romanai si america... mai degraba se pot duce la frati lor rusi comunisti si mafioti...
    • -2 (18 voturi)    
      ca romanii sunt altfel? (Luni, 23 mai 2011, 19:33)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui simi

      poate mai rai.. dar cat de buni se dau ei...
    • -7 (13 voturi)    
      Presedintele (Marţi, 24 mai 2011, 7:41)

      vladi [anonim] i-a raspuns lui simi

      Medvedev are dreptate. E ca si cum Rusia ar instala echipamente militare in Cuba sau Venezuela.
      • +14 (16 voturi)    
        prietene (Marţi, 24 mai 2011, 8:50)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui vladi

        nu ai dreptate. este vorba doar de rachete aer-sol. E vorb a doar de defensiva. Rusii sunt iritati ca le este subminata capacitatea de amenintare nucleara.
        Scutul anti-racheta nu este o arma ofensiva! Nimeni nu are de ce sa se teama de el.
        • +4 (8 voturi)    
          arma exclusiv defensiva... da... (Marţi, 24 mai 2011, 11:33)

          valahul [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

          cum sa te fac sa intelegi... meci de box. rus vs american. nici unul nu tine garda. la mijlocul meciului, americanul ridica garda si pumnii rusului lovesc garda, nu mai ating figura americanului. acum pricepi de ce o arma defensiva schimba pozitia de forta?

          Si daca nu mai exista echilibru de forte, ce se intampla? O sa vezi. Intotdeauna cel care are puterea va abuza de ea.
      • +7 (9 voturi)    
        hahaha (Marţi, 24 mai 2011, 9:22)

        valentin rusu [anonim] i-a raspuns lui vladi

        exact :)) scurt dar bun comentariu. cum sa fie un mijloc de aparare o amenintare pentru ei asta nu inteleg :|
      • +11 (11 voturi)    
        si depinde mult din punctul de vedere (Marţi, 24 mai 2011, 9:44)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui vladi

        al cui privesti ...
        cat 4 milioane de romani sunt inca sub bocancul sovietic ... n-am mila si compasiune pt bolsevici si urmasii lor
  • +41 (45 voturi)    
    Rusii astia... (Luni, 23 mai 2011, 19:04)

    Andradda [utilizator]

    probabil ca daca Romania va dori sa importe tractoare din USA, acest lucru nu va fi posibil pana cand Rusia nu-si va da acordul, convinsa fiind ca acele tractoare nu au montate in loc de pug, vreun lansator de rachete.

    Rusii astia trebuie pusi cu botul pe labe.
    Politic, bineinteles....
    Altfel e imposibil.
    • +8 (12 voturi)    
      georgia ... saraca acolo unde este ea ... (Luni, 23 mai 2011, 21:57)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      singura a reusit sa tina rusul departe si chiar sa ii dea lovituri semnificative, nu te gandi ca un scenariu militar ar inclina decisiv balanta in favoarea rusiei ... ;)
    • +11 (11 voturi)    
      cam multa paranoia (Marţi, 24 mai 2011, 9:32)

      Fabian [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Rusia demonstreaza o atitudine paranoica care nu serveste nimanui; Romania nu detine armament nuclear si nici nu doreste ca pe teritoriul sau sa fie stocat armament nuclear - atunci de ce se teme Rusia cea puternica? De un simplu scut antiracheta?
      • +10 (10 voturi)    
        nu e paranoia (Marţi, 24 mai 2011, 9:59)

        unu [anonim] i-a raspuns lui Fabian

        de fapt scutul nu incurca cu nimic pe rusi. rachetele catre SUA pot zura fie pe la polul nord, fie pe cealalta pare (din Kamceatka). De asemenea sunt suficiente submarine la dispozitia lor.
        Singurul motiv de a face atata galagie este de a obtine altceva. La romani preturi mai mari la gaz pentru ca nu suntem parteneri de incredere, cu SUA sigur mai fac ei ceva intelegeri care nu se rostesc in gura mare iar la restul li se aminteste ca Rusia nu e un copil olog.
        • +4 (6 voturi)    
          ai dreptate! (Marţi, 24 mai 2011, 11:31)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui unu

          Categroic, rusii nu sunt prosti, nu are de ce sa ii afecteze, direct sau indirect, un scut care este strict DEFENSIV si are oricum o capacitate limitata de interceptare. Deci este "bate saua ca sa priceapa iapa!"

          Si trebuie sa recunoasteam ca pretul gazelor este un instrument de convingere foarte eficient ...
      • +2 (2 voturi)    
        E de la vodca... (Marţi, 24 mai 2011, 19:58)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Fabian

        ...adica atitudinea...
    • -6 (12 voturi)    
      tare inteligent... (Marţi, 24 mai 2011, 9:51)

      vlahul [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      comentariul...

      Cand te-ai uitat ultima oara pe harta politica a lumii? Poate nu stii, sau ai uitat ca Rusia este cea mai mare tara din lume. Rusia este furnizoarea de energie Europei de vest. Relatiile de afaceri intre Rusia si Germania sunt extrem de stranse si profitabile pentru ambele parti. Sa ignori pozitia Rusiei este politica strutului. Sa spui ca Rusia trebuie 'pusa cu botul pe labe' - si de cine, ti-ai gasit! - de superputerea Romania - e o afirmatie de politruc populist. Buni sau rai - si intr-adevar, de multe ori rai - rusii sunt vecinii nostri (R. Moldova fiind tot "noi"), deci avem o istorie de sute si sute de ani cu ei. Ce istorie avem noi cu americanii?... Suntem folositi ca pion in jocul de sah al celor mari, in care putem fi oricand sacrificati.

      Din cate vad eu, instalarea acestor scuturi antiracheta CHIAR SUNT o miscare agresiva a SUA. Economia americana este in cadere libera. Americanii stiu asta. Pentru a continua sa dicteze politica mondiala, cartea lor este amenintarea cu violenta militara. Se comporta ca repetentul scolii care, fiind mare, ii poate intimida pe ceilalti sa ii dea banii lor de sandvichuri.
      • +2 (2 voturi)    
        Rusia cea mai mare tara din lume. (Marţi, 24 mai 2011, 19:02)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui vlahul

        Dar si una din cele mai inapoiate.
      • +2 (2 voturi)    
        Frica (Miercuri, 25 mai 2011, 23:10)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui vlahul

        Rusii trebuie sa fie inferiori NATO in zona noastra. Scutul e bun. Rusilor le e frica si bine fac. Ce alternativa propui pentru Romania, tara NATO ? Sa ne aparam fara sa-i suparam pe altii ? Lasa-i sa se supere ca le trece ! Iar daca iti este foarte frica de rusi, ai dreptate. De-aia si punem scutul aici, sa le fie lor mai multa frica, si noua mai putina.

        Iar notiunea de vecin teritorial e tot mai putin importanta. Caci traim in "global village". In 24 de ore putem ajunge in orice punct de pe glob.
  • +51 (53 voturi)    
    Culmea e ca... (Luni, 23 mai 2011, 19:10)

    Andradda [utilizator]

    ...pana acum, niciun oficial rus nu a explicat in ce consta pericolul pt Rusia a unui scut antiracheta plasat in Romania!
    Aici nu mai intelege nimeni despre ce este vorba.
    Romanii vor un scut antiracheta, un scut 100% defensiv, iar rusii nu sunt de acord.
    Ajungem iar la faza in care Rusia sa decida ce drepturi au romanii, polonezii, cehii sau bulgarii?
    Sper ca Basescu sa se mentina pe pozitie si totodata NATO si UE sa-si faca datoria.
    Ori Romania e in UE si in Nato, ori ramane la cheremul rusilor.
    Altfel nu se poate.
    Exact acest ultimatum l-a dat si Medvedev Ucrainei cand a spus clar.
    Ori cu Rusia ori cu UE.
    Ei bine, Romania a hotarat ca e cu UE.
    ce-o sa faca rusii?
    O sa ne atace?
    sa le fie de bine.
    Daca chiar isi doresc sa ne faca praf, reusesc asta in cateva ore, cu sau fara scutul de la Deveselu.
    dar nici nu ne putem lasa chioar asa intimidati de toti rusnacii.
    Ori, ori.
    Pana la urma trebuie luate niste decizii.
    • +21 (25 voturi)    
      mda (Luni, 23 mai 2011, 19:42)

      popas [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Nu este greu sa intelegi teama rusilor...
      Iingrijorarea lor este aceea ca daca NATO are un scut la granita lor, Rusia ar putea fi atacata a doua zi de catre NATO, si nu ar putea sa riposteze impotriva aliantei, pentru ca ar fi inofensiva in fata unui scut...

      Imi pare rau pentru voi baieti, dar asta inseamna avand tehnologic militar... "ai tehnologie, esti mare; nu ai, ciocu' mic"
      Ce se intampla daca tehnologia scutului era in manile Rusiei???
    • +25 (27 voturi)    
      ba a zis (Luni, 23 mai 2011, 19:57)

      lb [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      le scade puterea de intimidare. sunt o mare putere nucleara si vor sa isi pastreze puterea din punctul asta de vedere.
      • +27 (27 voturi)    
        Pai in acest caz (Luni, 23 mai 2011, 20:30)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui lb

        Inseamna ca scutul ala chiar ca trebuie amplasat!
        sau am ajuns la faza in care n-avem voie sa plasam in Romania scut antiracheta ca nu cumva rachetele rusesti sa nu-si mai atinga tintele?
        Rusia:
        Noi avem rachete, ca atare, voi n-aveti voie sa va faceti scut impotriva rachetelor noastre.
        Care-i logica?
        Ori incep razboiul rece ori ne lasa in pace.
        Motivul invocat de rusi, cum ca Romania n-ar avea voie sa se apere de rachetele rusesti, este de-a dreptul imbecil.
        Acel scut este indreptat impotriva oricarei rachete care ataca UE. Rusii vor sa interzica acest lucru pe motiv ca s-ar putea ca si rachetele lor sa fie interceptate?
        Adica rachetele lor or fi pline cu flori si cu pachete de unt si de aceea nu trebuie interceptate?

        la mijloc e de fapt razboiul intern dintre Putin si Medvedev. Iar poporul rus e invatat cu populisme de genul "noi suntem cei mai tari, noi hotaram ce se intampla in lume"
        Asa ca, mai mult ca sigur ca in viitorul apropiat vom asista la un razboi al declaratiilor belicoase si populiste intre Medvedev si Putin.

        Sper sa am dreptate si sa nu fie altceva la mijloc.
        • 0 (4 voturi)    
          te inseli... (Marţi, 24 mai 2011, 10:13)

          Vendetta [anonim] i-a raspuns lui Andradda

          miza acestui conflict politic este: "cine sa detina suprematia in europa/lume... Rusia sau America?"... Defapt nici noi, nici macar UE sau NATO nu conteaza in aceasta ecuatie, lupta dandu-se intre "baietii mai mari"...

          Acum, ca sa intelegi, rusii au cateva mii de focoase nucleare indreptate catre orasele vestice, la randul lor americanii si NATO au alte cateva mii de focoase indreptate catre fosta URSS... Diferenta dintre perioada actuala si razboiul rece este ''nivelul de alarmare - (state of readiness) ", atat... Teoretic, vesticii erau intr-un "mic" dezavantaj, deoarece orasele vestice "tintite" de rusi sunt considerabil mai mari si mai importante decat cele din Rusia iar in cazul cel mai nefericit al unui razboi (presupunand ca lumea ar supravietui), civilizatia vestica ar avea considerabil mai multe pierderi... Rusii, stiu asta, la fel si americanii asa ca, ultimii au ajuns la concluzia ca ar fi mai bine sa gaseasca o metoda sa se impiedice cat mai mult rachete sa ajunga la tinte... In mod clar nu le pot impiedica pe toate... dar pot impiedica suficiente cat sa schimbe "balanta pierderilor"... Defapt, asta e miza jocului...Pana la instalarea scutului, rusii erau pe pozitia de forta, ei aveau "cutitul in mana, ei faceau portiile", cu instalarea scutului regulile jocului se schimba....

          Cu ce ne afecteaza pe noi?
          Militar: Pai, pe noi rachetele de interceptare cu raza medie de actiune nu ne apara prea tare de un posibil atac rusesc, Iar, in cazul cel mai nefericit al unui razboi "intre giganti", comuna Deveselu o sa fie prima tinta a rusilor...
          Politic: Amplasarea scutului vine sa intareasca ideea ca noi avem acum alti stapani... Mai rau decat "sa fim cu rusii" nu are cum sa ne fie, dar, cred, ca nici mai bine...
          Economic: E greu de estimat... Pe de-o parte "ruperea" de Moscova va insemna un pret mai mare, pe care il vom plati pt gaze... Pe de alta parte, o baza americana in sudul tarii ar putea insemna devzoltarea unei zone alfate la pragul subzistentei...
      • +5 (7 voturi)    
        strict imagine si PR (Luni, 23 mai 2011, 22:05)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui lb

        cateva rachete interceptoare nu vor putea opri o singura racheta nucleara cu un cap MIRV.
        In concluzie:
        Daca Rusia chiar va dori sa atace nuclear Romania, o sa poata sa o faca chiar si cu un general matol de vodca care apasa cu piciorul butonul de lansare.
        Este strict PR ca politicienii nu dorm.
        Se poarta si pe la ei si nu doar la Oprescu si Vanghelie ai nostri.
      • 0 (0 voturi)    
        Puterea de intimidare (Marţi, 24 mai 2011, 19:05)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui lb

        Rusii se insala.Ei intimideaza prin sirul abominabil de crime ce le-a caracterizat istoria.Armelor lor nucleare nu intimideaza in aceeasi masura ca "Arhipelagul Gulag".
    • -3 (5 voturi)    
      UE??? (Marţi, 24 mai 2011, 10:58)

      valahul [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Mai citeste, mai documenteaza-te.... Ce treaba are UE cu scutul AMERICAN antiracheta? Tu le amesteci pe toate si faci o ciorba politruca. Nu m-ar mira sa fii implicata in politica romaneasca de tip mahala...

      Cauta aici pe Hotnews.ro articolul de sambata, 21 mai:

      "Rusia a insistat sambata asupra necesitatii de a obtine garantii scrise care sa stipuleze ca proiectul de scut antiracheta american din Europa de Est nu este indreptat impotriva Moscovei, a statelor europene sau a NATO".

      Scutul asta este un proiect MILITAR AMERICAN. Ce vor americanii prin asta? Sa se apere de terorism? Vrajeala! E vorba de dezvoltarea amenintarii militare pentru a intimida statele lumii sa ii sustina economia (in cadere libera), si asadar suprematia mondiala. IT'S ALL ABOUT THE MONEY, baby! Money and power.
      Cine va plati costurile inarmarii si a scoaterii economiei americane din groapa? Tot cetatenii de rand, in nici un caz institutiile financiare mamut care au generat criza, si care sunt subventionate de guverne pt ca sunt "too big to fail"...

      Trezeste-te.
    • 0 (2 voturi)    
      UE??? (Marţi, 24 mai 2011, 11:20)

      vlahul [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Mai citeste, mai documenteaza-te.... Ce treaba are UE cu scutul AMERICAN antiracheta? Tu le amesteci pe toate si faci o ciorba politruca. Politica romaneasca de tip mahala...

      Cauta aici pe Hotnews.ro articolul de sambata, 21 mai:

      "Rusia a insistat sambata asupra necesitatii de a obtine garantii scrise care sa stipuleze ca proiectul de scut antiracheta american din Europa de Est nu este indreptat impotriva Moscovei, a statelor europene sau a NATO".

      Scutul asta este un proiect MILITAR AMERICAN. Ce vor americanii prin asta? Sa se apere de terorism? Vrajeala! E vorba de dezvoltarea amenintarii militare pentru a intimida statele lumii sa ii sustina economia (in cadere libera), si asadar suprematia mondiala. IT'S ALL ABOUT THE MONEY, baby! Money and power.
      Cine va plati costurile inarmarii si a scoaterii economiei americane din groapa? Tot cetatenii de rand, in nici un caz institutiile financiare mamut care au generat criza, si care sunt subventionate de guverne pt ca sunt "too big to fail"...

      Trezeste-te. Desteapta-te.
  • +11 (13 voturi)    
    e veche (Luni, 23 mai 2011, 19:29)

    jw [anonim]

    E veche declaratia lu nea Medve bre, de vre 2 zile, acuma a aflat si presa rusa, ce naiba ?
  • +17 (23 voturi)    
    Ooops! (Luni, 23 mai 2011, 19:32)

    AFM [anonim]

    Asta e semnalul codificat pt lansarea procedurii de suspendare a presedintelui. Ca pe vremuri, cand batea sultanul din papuc.
  • +28 (34 voturi)    
    Tovarasi din URSS.... (Luni, 23 mai 2011, 19:35)

    Andrei [anonim]

    Non facit larma....decit la voi acasa. Ne-ati batjocorit 50 de ani cu evreii vostrii comunisti, stalinizati pana in maduva oaselor si ne-ati tocat marunt in puscariile pe care le-ati condus si in care ati torturat fara sa fiti trasi la raspundere toata elita si materia cenusie romaneasca. Latrati la voi acasa. NU la noi acasa. Sper sa imi fie postat mesajul pentru ca daca nu este postat din cauza faptului ca am numit aici evreii tortionari (Nicolski, Pauker &Co.) atunci nici nu mai merita sa citesc stirile de pe Hotnews. Pentru ca inseamna ca politically correctness-ul a invins in detrimentul realitatii si al faptelor. Doamne ajuta!
    • +7 (7 voturi)    
      Оленка, Сибирь пойти !!! (Marţi, 24 mai 2011, 9:56)

      чертенок [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Rusii latra la ei acasa; la noi acasa latra rusofilii din media romaneasca care dau stirea de doua ori si au ca scop sa semene confuzie si teroare in populatie si bineinteles ca Basescu e de vina.
  • +15 (19 voturi)    
    Musca pe caciula (Luni, 23 mai 2011, 19:58)

    Bercu [anonim]

    Un sistem defensiv nu poate fi "impotriva " cuiva : sistemul este menit saapere aproape tot estul europei de atacurile cuiva din exteriorul (si poate chiar din interiorul?) teritoriului aparat . Se tem ca va actiona si impotriva rachetelor lor ?
    • +18 (18 voturi)    
      Pai e vorba de pacea razboiului rece (Luni, 23 mai 2011, 19:45)

      Petru Moldovan [utilizator] i-a raspuns lui Bercu

      Si rusii si americani au de 2-3 ori mai multe rachete decat e necesar ca sa omori (macar in timp din cauza emisiilor radioactive) toti oamenii, ei stau de circa 40 de ani fiecare cu revolverul sprijinit de creierul celuilalt si asa e pacea de azi.
      Daca pui rachete defensive (rachetele ce se vor amplasa la noi sunt 100 cinetice, adica in termeni mai populari distrug cealalta racheta pleznind-o tare, nu folosind explozivi), aceste rachete ar putea da jos unele din rachetele strategice nucleare intercontinentale, adica americanii pot sa lanseze 1000, dar din alea 1300 pe care le pot lansa rusii 20 sau 40 ar putea fi doborate de rachetele de la Deveselu. De fapt noi suntem azi intr-un razboi rece mai relaxat in care pe langa ca astia doi isi tin revolverele lipite de tampla adversarului din cand in cand mai danseanza un tango ca se plictisesc sa stea asa crispati fara sa bea macar o vodka din cand in cand...
    • 0 (12 voturi)    
      explicatie posibila (Luni, 23 mai 2011, 19:45)

      popas [anonim] i-a raspuns lui Bercu

      Nu fi naiv!
      Odata cu scutul in Romania, NATO poate ataca Rusia cand doreste, si nu se va teme de rachetele lor nucleare, pentru ca odata lansate pe teritoriul rus, vor fi explodata tot pe teritoriul rus...

      De aici provine ingrijorarea rusilor... sa tot palavragim ca un scut este pentru aparare doar... nu facem nimic. Intelege frustarea rusilor... Daca exista scut in coasta lor, ei nu mai pot riposta la un atac din partea NATO
      • +11 (15 voturi)    
        Mai popas (Luni, 23 mai 2011, 21:50)

        aaa [anonim] i-a raspuns lui popas

        Poate le spui rusilor sa-si faca si ei un scut si nu ne mai plictisi.
        • +6 (6 voturi)    
          au deja (Luni, 23 mai 2011, 22:06)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui aaa

          inca din anii '70.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu, nu , nu mamica nu... (Marţi, 24 mai 2011, 20:02)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

            ...Luciane , ala , scutul rusesc din '70, de-l stii tu, spune tot , e din cornier de 12, nu prea mai e eficace...trecut-au anii, ca nouri grei...pe sesuri.
      • +1 (5 voturi)    
        Ai dreptate! (Luni, 23 mai 2011, 22:32)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui popas

        Acum isi da seama toata lumea de ce pe toate posturile americane oamenii sunt montati impotriva rusilor. Dau exemple cu ala... Rambo, cu alalalt... Rocky si mai stiu eu cu cati, doar ca sa infierbante lumea ca sa-i poata ataca apoi pe rusi. Este o uneltire internationala, francezii il au si ei pe ala cu nasu' mare, englezii pe Bond, James Bond, (de fapt au vreo 4-5) Ce sa mai,: Intreg NATO comploteaza sa-i bombardeze pe rusi si daca n-au facut-o pana acum era ca nu se pusese inca bateria de la Deveselu.
        Ne lasi?
        • 0 (0 voturi)    
          super :) (Marţi, 24 mai 2011, 13:57)

          Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          intr-adevar am ras cu pofta! :)
          +1 :)
      • +3 (3 voturi)    
        asta... s-o crezi tu... (Marţi, 24 mai 2011, 11:04)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui popas

        rusii au cateva sute (daca nu mii) de rachete (fiecare avand mai multe focoase) sa nu mai vorbim de un numar destul de mare de submarine cu armament nuclear.... De ripostat, vor riposta, doar ca armamentul lor nu va mai distruge intreaga america ci doar o parte...
        • 0 (0 voturi)    
          Rusii trag...si se scufunda Kursk. (Marţi, 24 mai 2011, 19:10)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Vendetta

          Supeeerputerea care si-a lasat soldatii sa se inece...de vii!!!
  • +16 (18 voturi)    
    bolsevicii (Luni, 23 mai 2011, 20:01)

    Angoasat [utilizator]

    nu se dezmint...totusi au sanse reale de reusita avand cozile lor de topor bine implantate in ro..ilici,geoana,crin
  • +9 (13 voturi)    
    facem ce vrem in tara noastra (Luni, 23 mai 2011, 20:09)

    Ghem de par [anonim]

    Rusii asta au si acum pretentii in Romania, nesimtitii.
    Sa stea la ei in rusia si sa taca, si in plus ei se baga peste porblemele interne ale Romaniei, ceea ce nu e permis.
    • -2 (2 voturi)    
      ghem de prostie (Marţi, 24 mai 2011, 8:46)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Ghem de par

      americanii bai.....nu rusii..americanii au pretentii in romania si se baga in problemele interne ale tarii..ti-e rau?
  • +7 (9 voturi)    
    Flasnetarul rus (Luni, 23 mai 2011, 20:23)

    hotnewsfil [utilizator]

    Citat din inegalabilul Rogozin :
    "„Sa te faci ca nu observi ce se intampla, ca nu exista Rusia cu potentialul ei nuclear, este o dovada de iresponsabilitate”
    Rogozin ar fi pus aceasta placa si daca americanii ar fi anuntat ca au majorat salariul minim cu 50%.
  • +18 (20 voturi)    
    granite rusesti :) (Luni, 23 mai 2011, 20:31)

    Lucian* [utilizator]

    „Nu putem accepta desfasurarea unor asemenea sisteme in aproierea granitelor noastre, fie ca e vorba de Cehia, Slovacia, Romania sau Bulgaria"
    Mai sa fie, sa anunte careva pe rusi ca s-a desfiintat de mult URSS pt ca niciuna din aceste tari nu are granita cu Rusia.
    • +11 (11 voturi)    
      Polonia nu e mentionata! (Luni, 23 mai 2011, 19:55)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      Probabil ca polonezii sunt o nuca prea tare...
      • +11 (11 voturi)    
        pai (Luni, 23 mai 2011, 20:27)

        Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui sile

        avand in vedere trecutul celor doua tari..nu ti-as dori sa intrebi pe un polonez parerea lui referitoare la rusi..scuipati si ijuraturi nimic altceva
      • +10 (10 voturi)    
        mda (Luni, 23 mai 2011, 21:47)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui sile

        dar are granita cu rusii.
        • 0 (0 voturi)    
          Din pacate!!! (Marţi, 24 mai 2011, 20:03)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

          Ce crud esti...
  • +10 (10 voturi)    
    Iar ? (Luni, 23 mai 2011, 20:39)

    dan [anonim]

    Nu mai speriatzi pe cei slabi de inger degeaba.Baietzii sunt in campanie electorala si scot flacari pe nari.Uitatzi-va pe sait-urile lor si o sa vedetzi ca ce ii preocupa este daca Medvedev il schimba sau nu pe ministrul Fursenco.
    • +5 (5 voturi)    
      corect (Luni, 23 mai 2011, 22:07)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui dan

      aia ziceam si eu. Strict PR si nimic altceva.
  • -2 (8 voturi)    
    astept iarna (Luni, 23 mai 2011, 20:40)

    geo12 [utilizator]

    cu 'infrigurare"... permiteti-mi sa nu fiu de acord cu cei de mai sus: rusia nu trebuie subestimata, are parghii sa loveasca parsiv ! nemilitar, desigur... tocmai pentru ca este de neincredere, salbatica si nesimtita! tare cred ca romania va avea numai de pierdut pt ca s-a bagat ca "musca in lapte" in acest conflict mocnit...
    • +5 (7 voturi)    
      @geo12 (Luni, 23 mai 2011, 21:06)

      torna_fratre [anonim] i-a raspuns lui geo12

      Hmmm,probabil vor spune ca tezaurul il vor pastra ei,asa-i?
      Poate a venit timpul sa mai deranjam nu doar sa fim deranjati.
      • +3 (7 voturi)    
        Sa nu mai fim 'pres' la usa Moscovei! (Marţi, 24 mai 2011, 6:26)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

        Bravo, domnule torna_fratre!
        Unii dintre noi, romanii, citim ceea ce nu este scris, pe drapelul tarii : 'Capul ce se pleaca, sabia nu-l taie!'
        Fara sa fiu un pro-Basescu infocat, consider ca acesta a exprimat perfect, in putine cuvinte, pozitia demna pe care trebue sa o avem in relatia cu lacomia, infatuarea, duritatea Moscovei : 'Daca Rusia vrea sa ii dam garantii de securitate, sa ne dea si ea noua'.
        Ungurii (1956), Cehii (1968) i-au tratat demn pe rusi, nu s-au lasat intimidati de impertinenta acestora. O asemenea pozitie, in conditii extrem de dificile, specifica acestor popoare, le-a adus respectul intregii lumi, de care se bucura si azi.
        Ar putea si Romania, in conditiile in care nu este ocupata de armata rosie, cand este protejata de NATO, de parteneriatul cu SUA si de prezenta ei in UE, sa fie demna, sa ii trateze pe rusi de pe pozitia 'stat suveran', egal in drepturi cu toate statele onorabile.
        • -1 (5 voturi)    
          nu e tot aia (Marţi, 24 mai 2011, 10:02)

          vlahul [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

          ce au facut ungurii si cehii pe vremea URSS e complet diferit. Atunci a fost vorba de o rezistenta a poporului ceh resp. magiar impotriva unui regim totalitar si nedrept impus de rusi prin forta.

          Acum e vorba de o miscare agresiva a americanilor pe tabla de sah a lumii, in care noi suntem folositi ca pion. Ce respect castigam din asta? Tot ala pe care l-am castigat si in trecut cand am fost ba cu germanii - cat au fost tari - ba cu rusii, cand i-au batut. Ne aliem mereu cu 'al mai tare, pe termen scurt. Eu cred ca asta arata lipsa de coloana vertebrala, deci ce respect sa castigam?
        • 0 (2 voturi)    
          Sa nu mai fim 'pres' la usa Moscovei! (Marţi, 24 mai 2011, 10:28)

          Liviu Stoian [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

          Renuntati la ideea cu "Ungaria (1956)". Acolo a fost mama revolutiei noastre din decembrie. Tot cu preot mobilizator, tot cu tricolor gaurit, tot cu coordonare prin Radiolul national ocupat de revolutionari (pe atunci nu era TV) si Europa Libera, cu atacarea si maltratarea militienilor si securistilor, doar ceva mai bestial - deh! asiatici...
    • +5 (7 voturi)    
      Fara gazul rus noi o ducem rau (Luni, 23 mai 2011, 22:38)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      Dar mai rau o duc rusii fara euro-dolarii pe care ii primesc contra gazului. Nu te speria, noi o sa dormim cate 4 in camera ca pe vremea lui Ceasca, in timp ce jumatate dintre rusi or sa adoarma singuri. De foame. Definitiv.
      Un embargo economic ar putea aduce Rusia in ruina in mai putin de un an. Toti multimiliardarii ar fugi ca soarecii saracind definitiv si ultimele resurse financiare. Cam cat crezi ca le ajung la 150 milioane de suflete aurul adunat in ultimii 100 ani?
      • +3 (5 voturi)    
        rusii si comertul (Luni, 23 mai 2011, 22:37)

        Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        ei au fost repetenti la capitolul tehnologie ..ce au realizat in ultimii 60 de ani a fost cu ajutorul tehnologiilor si resurselor confiscate din germania..
    • -1 (3 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 24 mai 2011, 9:46)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui geo12

      Ai dreptate, dar p-acilea lumea se bucura in mod naiv (ca sa nu zic altfel) ca gata, le aratam noi rusilor. Imi vin in minte bancurile alea cu soricelul si elefantul, Romania jucand rolul soricelului, evident, iar SUA si Rusia rolul elefantilor.
      Multi nu-si dau seama ca o tara nu poate fi "terminata" doar militar, ci si economic, iar asta ustura mai tare. In sfarsit, mai vedem noi la iarna ...
      Nu zice nimeni sa stam pres in fata rusilor, dar nu e inspirat sa ne bagam in ciorba altora.
  • +7 (9 voturi)    
    Rusii in prostia lor ne fac un bine. (Luni, 23 mai 2011, 20:52)

    mircea [anonim]

    Se conving si americanii ca rusii sunt salbatici,nu poti avea incredere in ei si-si intaresc prezenta in Romania.Sa moara rusii de oftica.Sau poate invata sa fie civilizati.
  • +15 (17 voturi)    
    the bully syndrome (Luni, 23 mai 2011, 21:01)

    dadan [utilizator]

    Rusia sufera de sindromul batausului obosit care se trezeste dintr-o data ca nu isi mai poate agresa victimele dupa propriul plac si cere imperativ ca victima sa vina urgent in spatele scolii fara prieteni sa poata sa i-o traga la fel ca pe vremuri...adica nu poate sa conceapa ca nu-i mai poate lua sandwich-ul cand doreste si asta ii infurie la culme pe rusnaci... adica cine ne credem noi sa schimbam randuiala lumii si sa incetam sa mai stam capra? cine ne da noua acest drept? se intreaba cu alte cuvinte Medvedev....
    Daca toata lumea ar construi scuturi, atunci cu siguranta surfingul ar fi cel mai popular sport insa unii si-au gasit vocatia in a contrui sulite (de toate tipurile si calibrele) si uite asa razboiul a devenit cel mai popular sport - se practica in toata lumea , fara incetare, in diverse echipe , din cele mai vechi timpuri...adica de cand s-a inventat sulita....
    • +5 (7 voturi)    
      Excelent comentariu! (Marţi, 24 mai 2011, 0:36)

      marius v [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Aș mai adăuga doar 2 aspecte:

      1. Prin tradiție, rușii nu mai știu să înapoieze ceea ce au luat la un moment dat - mă gândesc la tezaur și la Moldova, iar în situația asta sunt mai toate țările peste care a dat „norocul“ să aibă vecinătăți cu Rusia.

      2. În 2009 am fost la distanță de doar câteva mii de voturi de a deveni gubernie sub acoperire. La cât de solidari, isteți și patrioți sunt românii, tare mi-e teamă că a fost vorba doar de o amânare.
      • -1 (3 voturi)    
        ... (Marţi, 24 mai 2011, 8:46)

        alex [anonim] i-a raspuns lui marius v

        1.tezaurul nu-l vom mai vedea niciodata. noi suntem considerati tara agresoare.
        2.gubernie sub ei am fost intodeauna , exceptand perioada cand eram pasalac sau sclavi la austro-ungari( vorbim de neamul romanesc, nu de romania care a inceput sa existe de curand ). intereseaza-te de prezenta rusilor in economia romaneasca.
        intre usa si rusia suntem doar o biluta mica careia ii dau bobarnacuri de la unul la altul :)
        noi ca si popor suntem prea indoctrinati de istoria predata in perioada comunista. ne credem mari si tari dar doar din vorbe :(
        • +4 (4 voturi)    
          istorie (Marţi, 24 mai 2011, 12:56)

          piktor [anonim] i-a raspuns lui alex

          poate tu ai fost pasalac.... Tarile Romane n-au fost niciodata
        • +1 (1 vot)    
          Romania tara agresoare. (Marţi, 24 mai 2011, 19:53)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui alex

          Tezaurul e din Primul Razboi Mondial, Rusia considera Romania tara agresoare din...Primul, nu din al Doilea Razboi?????Si ocuparea Basarabiei si Nordului Bucovinei in '40??Actiune pacifista...
          Baga alta minciuna...asta nu ,nu...
  • +8 (8 voturi)    
    Come on... (Luni, 23 mai 2011, 23:25)

    Mitică [anonim]

    Iar eu ar trebui să cred că decizia americanilor de a planta scuturi prin prazul nostru a fost luată fără acordul discret al ruşilor...

    Nu sufăr de scenarită, dar găluşca asta nu pot să o înghit. Vrăjelile lui Medvedev sunt pentru prostit muscalii, nu pentru noi. Medvedev i-a vândut de nu s-au văzut.
    • +5 (5 voturi)    
      Mitica , esti DESTEPT! (Marţi, 24 mai 2011, 8:16)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Mitică

      Rusii de rand sunt vanduti de mult.Toti oligarhii sunt mana in mana cu conducerea de la Kremlin.Restul e teatru, pentru a monta mujicul...Tipa la americani din simplul motiv ca vor (cu disperarte) papica si bani...Vizitele de lucru ale lui Putin prin lanurile de grau sunt facaturi ordinare...sunt scaieti vopsiti in galben de securisti...
    • +3 (3 voturi)    
      CORECT !! (Marţi, 24 mai 2011, 8:19)

      val [anonim] i-a raspuns lui Mitică

      Mi se pare cel mai lucid comment de pe aici !!!
    • +4 (4 voturi)    
      I-a prostit pe rusi si i-a vandut ieftin... (Marţi, 24 mai 2011, 9:13)

      Mitica (Palarierul) - varul celui de mai sus [anonim] i-a raspuns lui Mitică

      Ursu' Mare (care-i totusi mic de statura) i-a vandut pe ursii mai mici, cu barlog cu tot.

      Aceste declaratii de genul - bau bau razboiul rece - nu mira pe nimeni. In cazul particular al unei invazii in Romania - Armata Rosie nu are nevoie de atac nuclear, ci va folosi mijloacele terestre amplasate in prezent in Transnistria. Este vorba de Armata a XIV-a Rusa - cu cartier general la Tirasopol, unde are in depozite atata material clasic de razboi, incat zona prezinta anomalii ale campului magnetic terestru.

      Enclava din Transnistria este a doua concentrare de forte armate dupa enclava Kaliningrad de la Marea Baltica - spin intre Polonia si Lituania.

      Dormiti in pace la umbra lanului de cucuruz, caci scutul antiracheta de la Deveselu nu apara Romania, ci alte parti ale Europei.

      "Patria si Dreptul Meu!"

      .
  • -1 (3 voturi)    
    scut (Marţi, 24 mai 2011, 8:02)

    Silviu [anonim]

    De ce tem rusii de un scut care este defensiv pana la urma si nu ofensiv ????Cu acest scut nu putem sa ne luam inapoi tezaurul confiscat de bolsevici,Basarabia care este faramitata sau Bucovina de nord.
  • -2 (4 voturi)    
    rusii sunt rai, dar nici cu americanii nu mi-e rus (Marţi, 24 mai 2011, 8:37)

    Normales [anonim]

    Da, stim cu totii, rusii sunt rai, dar nici cu americanii nu mi-e rusine.
    Din ce-am inteles, rusii nu vroiau decat o participare la acest scut, caci altfel este absolut justificat sa devina paranoici.
    Iar noi ne-am nimerit printre talpile acestor elefanti
    • +3 (3 voturi)    
      saracii rusi.... (Marţi, 24 mai 2011, 10:26)

      xilaforce [anonim] i-a raspuns lui Normales

      participarea pe care o vor rusii nu este inghitita de oficialii nato pentru ca presupune dependenta nato de butonul rus (e vorba de aparare sectoriala, rusii apara o zona si nato ce ramane. deci daca rusii nu au chef sa apese butonul la timp, racheta balistica loveste partea de est a europei...). ne invata istoria poate ca rusii sunt parteneri de incredere si ca acordul scris e suficient? mmmm nu prea.
    • 0 (0 voturi)    
      rusii sunt rai (Marţi, 24 mai 2011, 10:36)

      Liviu Stoian [anonim] i-a raspuns lui Normales

      Rusii, adica salariatii din Rusia nu sunt nici buni nici rai. Nu se deosebesc cu nimic de salariatii nostri. Singurii responsabili sunt guvernantii, si ai lor si ai nostri. Nu trebuie sa ne isterizam. Sabloanele nu ajuta la nimic, nici acolo, nici aici. In rest, jocuri si ambitii personale care asteapta gura casca...
  • -1 (3 voturi)    
    Dmitri Medvedev critica dur instalarea sistemului (Marţi, 24 mai 2011, 10:11)

    Liviu Stoian [anonim]

    Am mai spus-o si altora, o repet si aici. Intr-un conflict major SUA-Rusia, rolul Europei este doar de a incetini actiunea rusilor, deci un rol sinucigas. In acest fel a fost si este conceputa si reactia NATO la care am aderat. Tragic, dar adevarat. In privinta scutului american, toti stiu, inclusiv rusii, ca acesta face fata doar unei eventuale rachete scapate de sub control ori a unui atac terorist (urmarea unui furt, etc.).
    Cine crede ca scutul ne apara de un atac militar coordonat rus se inseala. Un asemenea atac ar fi cu siguranta coplesitor si scutul nu i-ar face fata cu cele cateva lansatoare ce se instaleaza. Pe de alta parte, iritarea rusilor este justificata pentru ca nu despre Romania este vorba ci de numarul de rachete care ipotetic ar ajunge peste ocean. In acest sens este importanta paritatea amenintarii reciproce a celor doi giganti. In concluzie ar trebui sa fim de acord ca rusii sa vina si sa participe la o actiune comuna si sa incurajam increderea reciproca. Mai mult, ar fi de dorit ca in contramasura si rusii sa isi instaleze scuturi antiracheta pe tot perimetrul frontierei lor. Sa inlocuim amenintarea cu agresiunea cu descurajarea prin protectie. Popoarele rus si roman vor cu siguranta sa fie lasate sa isi traiasca viata in pace si prosperitate, fara amenintari. Politica amenintarii nucleare, deschisa din pacate de americani si blocul NATO dupa razboi a gasit totusi in cei 50 de ani de pace un partener responsabil in Rusia si pentru asta trebuie sa le multumim. Sahul jucat de cei doi giganti a asigurat linistea planetei. Acum si Rusia si SUA au simtit loviturile marsave ale terorismului si trebuie ca impreuna sa gaseasca solutii, ramanand in acelasi timp in echilibru strategic. Va fi greu, dar nu imposibil. Avem probleme istorice cu Rusia insa asta nu inseamna sa ne isterizam si sa creem o rusofobie i tara. Cu calm si intelepciune putem gasi impreuna solutii.
    • +3 (3 voturi)    
      Incredere reciproca? (Marţi, 24 mai 2011, 10:36)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Liviu Stoian

      Rusii sunt datori europei de est cu niste actiuni care sa castige increderea, nu europa. Rusii au fost ocupanti, mincinosi si agresivi asadar rusii trebuie sa faca ceva pt a stabili aceasta incredere. In momentul asta rusul ju face decat sa urle ca el vrea sa pastreze aceeasi pozitie de bataus guraliv si nimic mai mult. Asadar, de ce ar trebui Romania sa faca ceva?
    • +3 (3 voturi)    
      Tu chiar crezi ca Rusia ar (Marţi, 24 mai 2011, 12:08)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Liviu Stoian

      ca Rusia ar folosi arme nucleare impotriva Romaniei? Tu chiar crezi ca si-ar irosi rachetele pe Romania? Rachetele acelea au fost construite pentru America, nu pentru o tara mica, fara arme nucleare, cum e Romania. Oricum, rusii stiu foarte bine ca scutul anti-racheta din Romania nu are cum sa prezinte un pericol pentru arsenalul rus. Dar ei vor tehnologie. De asta vor un sistem comun, care le-ar permite sa inspecteze locurile in care sunt amplasate rachetele interceptoare, sa vada cum functioneaza si sa aibe acces la tehnologie. Asta e tot ce vor rusii pt ca sunt niste obsedati de arme si armata care nu suporta sa vada ca americanii sunt mai avansati decat ei intr-un anumit domeniu militar. Si mie mi se pare foarte normal ca America sa nu fie de acord sa le dea tehnologie anti-racheta rusilor. Ei au investit multi bani si efort in dezvoltarea acestei tehnologii, in timp ce rusii au frecat menta, deci mi se pare normal sa nu fie de acord sa le rusilor tehnologie.
      • 0 (0 voturi)    
        Bune rachetele rusesti... (Marţi, 24 mai 2011, 19:57)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        ...dar numai sa porneasca...Fac zob America...sau explodeaza la sol si ...Rusia ramane la acelasi... stadiu de dezvoltare...
        • 0 (0 voturi)    
          Cel putin despre (Marţi, 24 mai 2011, 21:55)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui Costin1968

          rachetele R-36M (sau SS-18 in terminologia NATO) s-ar putea sa ai dreptate. Sunt vechi si complexe. Mai ales la ultimul etaj si cand ajung in faza terminala de zbor cand trebuie sa-si lanseze focoasele. Sistemul de lansare al focoaselor este unul foarte sofisticat si s-ar putea nici sa nu functioneze. Rachetele americane nu sunt asa compexe dpdv mecanic si sunt mai fiabile. Sunt si mai precise decat cele rusesti.
  • 0 (0 voturi)    
    vrajeala (Miercuri, 6 iulie 2011, 9:50)

    adi [anonim]

    Hai sa fim seriosi.....Rusia se teme de cineva !!!???
    Totul este o vrajeala....avem tendinta -noi oamenii- sa tratam evenimente istorice, in actual. Este o prostie.Rusia are un arsenal militar care in lume rivalizeaza numai si numai cu cel american....restul sunt aproape apa de ploaie ! Una peste alta, a cui este Basarabia si era atunci cumva Rusia, sau C.C.C.P, Acum daca este Rusia, poate ne dau si noua tezaurul innapoi. Iar ambasadorul rus sa povesteasca si ce au facut soldatii sovietici dupa ocuparea Romaniei, daca tot ne face fascisti....acest domn cunoaste un singur fel de istorie....stalinist...si din punctul meu de vedere isi dezimformeaza sefii ca sa para ce erte vigilent..ha ..ha.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri