Franta "nu are nevoie de zidari, de servitori in restaurante" proveniti din imigratie - ministrul de Interne Claude Gueant

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 22 mai 2011, 18:13 Actualitate | Internaţional

Ministrul francez de Interne, Claude Gueant, a declarat ca Franta "nu are nevoie de zidari, de servitori in restaurante" proveniti din imigratie, deoarece dispune de "resursele necesare", relateaza AFP.

"Contrar unei legende, este inexact faptul ca noi avem nevoie de astfel de competente" provenite din imigratie, a spus duminica Gueant, intr-un interviu acordat pentru radio Europe 1 si Le Parisien.

"Nu avem nevoie de zidari, de servitori in restaurante. Exista in Franta resurse", a continuat ministrul de Interne, care este insarcinat si cu chestiunea imigratiei.

In aprilie, guvernul a anuntat ca intentioneaza sa reduca lista meseriilor pentru care angajatorii pot recurge la imigranti in lipsa unor candidati adecvati in randul francezilor, stabilind ca prioritara este formarea somerilor pentru aceste posturi libere. Imigratia anuala pentru locuri de munca este de circa 20.000 de persoane.

In interviul acordat duminica, Claude Gueant a pus sub semnul intrebarii si reusita procesului de integrare a imigrantilor.

"Contrar a ceea ce se spune, integrarea nu merge atat de bine: un sfert din imigrantii care nu sunt de origine europeana sunt someri, doua treimi dintre copii au probleme la scoala, este un esec al copiilor imigrantilor".


Citeste mai multe despre   






















6282 vizualizari

  • +15 (19 voturi)    
    Socialistii sa-si ceara scuze (Duminică, 22 mai 2011, 17:22)

    Dolanescu [anonim]

    Socialistii sa-si ceara scuze pentru aberatiile ideologice si pentru problemele foarte grave pe care le vor cauza emigrantii neintegrati adusi de politicile lor cand acestia vor fi in viitor de 2-3 ori mai multi.
    • +8 (8 voturi)    
      i-migranti (Duminică, 22 mai 2011, 19:05)

      ... [anonim] i-a raspuns lui Dolanescu

      emigrantii sunt cei care pleaca - au avut si ei dintr-aia. acum nu mai e cazul
  • +12 (28 voturi)    
    De ce are nevoie Franta (Duminică, 22 mai 2011, 18:25)

    Vlad [anonim]

    In afara de ce stiu toti romanii, le-au placut negrii care lucrau pe plantatiile lor pe vremea colonialismului, acum cand au venit sa-si ceara salariile nu le mai plac.
    • +1 (7 voturi)    
      si mai (Luni, 23 mai 2011, 6:32)

      mmariusm [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      ..mult...aia pe la ei pe acasa
      au fost buni sa faca probe atomice ...in atoluri.etc!!
    • +6 (6 voturi)    
      are nevoie de directori si (Luni, 23 mai 2011, 9:11)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      alte persoane de decizie cu ca'pul pe umeri, chelneri si cameriste sunt peste tot .....
    • +2 (2 voturi)    
      haha (Luni, 23 mai 2011, 10:45)

      frantuzoaica nemernica [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      asa e asa e:))
    • +1 (1 vot)    
      Opa!! (Luni, 23 mai 2011, 10:49)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Vorbeste Lenin din Mausoleul din Piata Rosie? A inviat mumia??
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Luni, 23 mai 2011, 11:24)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Nu de salarii e problema. Ci ca sunt pigmentati, se roaga la Alah si femeile poarta val pe cap.
  • +15 (19 voturi)    
    minciuni ! (Duminică, 22 mai 2011, 18:29)

    jean [anonim]

    in constructii cam 25 % is imigranti LA NEGRU !
    electrician,rar,instalator cam astias francezii pe santiere !
    aveti resurse dom'ministru dar santeti prea domni si nu va plecati la astfel de meserii !
    daca va pleaca imigrantii,toti odata, din tara ,ramaneti falimentari in multe sectoare !
    asa ca lasati-o mai moale !
  • +24 (26 voturi)    
    atunci lasati-i naibii sa lucreze altceva (Duminică, 22 mai 2011, 18:57)

    :D [anonim]

    exista (existau, cel putin, acum vreo 2 ani) in Franta doua legi conform carora, daca esti absolvent de master francez (DEA) sau daca ai o diploma echivalenta cu un master francez, poti lucra fara autorizatiile acelea de munca temporare si imposibil de obtinut. ei bine, tu vii cu diploma, mai esti si student la o facultate de-a lor, si ai dori sa lucrezi legal - ce faci? incerci sa-ti echivalezi diploma... :D

    evident ca, daca ai gasit acea bresa cu care sa dai in cap sistemului, dumnealor se simt lezati si-ti dau si ei in cap tie: dupa un an de zile in care ti se cer dovezi peste dovezi ale amaratului aceluia de masterat, te anunta ca s-ar putea sa mai dureze ceva...

    asa ca te primesc sa lucrezi, semi-legal (adica impozitele le platesti, dar daca te prinde "Statul" esti "ilegal" si zbori - cu alte cuvinte, si f...t si cu banii luati :D), doar aia cu joburi mizere - fast food-uri, hoteluri etc.
    birocratia franceza este recunoscuta ca una dintre cele mai teribile orori ale contemporaneitatii :D

    cat despre someri, din pacate si multi dintre tinerii francezi sunt someri - pentru ca sistemul de invatamant spre asa ceva e orientat. exista sute de facultati fara nici o oportunitate de lucru dupa terminare, care ofera, insa, mii de locuri pe an. iar imigratia, mda, poate nu mai pot primi noi imigranti, dar cei veniti prin anii '60 care s-au trezit aruncati afara din fabrici pe la sfarsitul anilor '80, si ai caror copii au primit si ei onor "educatia de someri" - aia ce vina au?

    cand singur creezi dezastre de masa, are vreun rost sa vii si sa spui "e vina imigrantilor" sau "e vina somerilor" ca n-au stiut sa se orienteze mai bine? o fi vina unui imigrant, sau a unui francez - putin importa, atunci cand 99% dintre cei in aceeasi situatie cu el se descurca, iar el nu. dar cand 90% au probleme, iar 10% reusesc sa scape, atunci, cu parere de rau, trebuie umblat un pic la rotitele mecanismului - care, ca in cantecul lui pink floyd, devine o masina de tocat individualitati.
    • +9 (13 voturi)    
      Despre legile citate... (Duminică, 22 mai 2011, 23:12)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui :D

      ai doar pe jumatate dreptate. Legea iti da dreptul sa lucrezi fara sa mai treci prin formalitatile permisului de munca daca diploma este obtinuta in Franta. Daca este doar echivalata nu merge, ea foloseste doar angajatorului ca sa stiu ce salariu iti da (de zidar sau de master). In schimb daca beneficiezi de dreptul de munca in virtutea unei diplome franceze, dreptul asta se transmite automat sotului sau sotiei (merge si cu PACS).

      In privinta facutatilor producatoare de someri... ai si aici pe jumatate dreptate. Scopul unora e sa formeze cadre, iar al celorlalte este sa cultive. Statul francez isi ocupa cam 4 ani tinerii, exact in perioada vietii lor in care au potentialul tulburent cel mai mare. De exemplu daca tot 93-ul s-ar duce zilnic la universitate (fie ea si fabrica de someri) probabil ca ar arde mai putine masini in timpul "rascoalelor".

      Marea lor problema, si de altfel si a noastra, este ca dupa ce ai o diploma in litere sau in filozofie nu prea mai ai chef sa spoiesti pereti sau sa servesti prin restaurante.
    • +2 (2 voturi)    
      nu e numai asta (Luni, 23 mai 2011, 16:10)

      pcd [anonim] i-a raspuns lui :D

      stimate domn, am obtinut un contract in IT in sudul Frantei, cu 1000 de Eu/luna din care 300 casa+masa. Intelegeti? Nu gaseau un francez pentru jobul asta fara 2500 de Eu/luna + beneficii. Asta e una din probleme. A doua problema este cea ridicata de confratii nostrii in postarile de mai sus. Toata economia Europei occidentale(nu n umai a Frantei) se bazeaza pe munca la negru. Cata vreme au fost in boom economic si au avut nevoie de forta de munca tanara, au luat-o din estul Europei si din Nordul Africii. Acum cand suntem in recesiune, incearca sa scape de cei care le-au construit economia. Asta este de fapt ce se intampla si cu Romania. Cand au avut nevoie de materii prime si piata de desfacere ne-au ridicat in slavi. Acum, dupa ce ne-au secatuit ne lasa sa fim muritori de foame. Astia sunt occidentalii, asta e cultura lor. Prosti suntem noi ca-i acceptam...
  • +10 (12 voturi)    
    într-adevăr (Duminică, 22 mai 2011, 20:10)

    ION [anonim]

    mă întreb ce-o fi spunând antreprenorii francezi, dacă nu i-a sufocat deja socialismul și birocrația, de costurile lor cu forța de muncă... dar, de, ce să-i faci, chauvinismul e o creație franceză care nu are nimic de-a face cu capitalismul... și-i costă!!!
  • +13 (17 voturi)    
    Gura pacatosului, adevar...... (Duminică, 22 mai 2011, 20:15)

    STEFAN M [anonim]

    Nu au nevoie de zidari si servitori in restaurante, au nevoie de doctori in care statele sarace investesc 10 ani de zile din bugetele lor, ca apoi sa-i slugareasca pe francezi . Cinismul nu are margini.
    • 0 (6 voturi)    
      sclavie (Luni, 23 mai 2011, 8:12)

      pasteur [anonim] i-a raspuns lui STEFAN M

      medicii straini fac benevolat in franta? sunt sclavi adusi cu arcanul si obligati sa slugareasca pe gratis? sau sunt platiti de francezi (si inca bine)?
      • +3 (3 voturi)    
        da, se castiga bine (Luni, 23 mai 2011, 9:27)

        Dr Green [anonim] i-a raspuns lui pasteur

        In schimb esti om bun la toate si incepand cu profu si terminand cu sefii mai mici te fugaresc toti. plus iti iei liber cand le convine lor...ai un tratament "preferential"... si treb sa ai grija, sa fii platit pt toate orele lucrate, se mai intampla ca sefu sa se treaca el dar sa lucrezi tu; ah si bineinteles, depinde de echipa, poti sa fii privit ca un kkt; its a price you have to pay
  • +12 (14 voturi)    
    ahahaha (Duminică, 22 mai 2011, 20:25)

    klaudyuxxx [utilizator]

    ei au nevoie de oameni destepti, ca zidari si servitori sunt ei insesi =))))))
  • +1 (5 voturi)    
    De politicieni seriosi nu VIP-uri. (Duminică, 22 mai 2011, 20:47)

    Costin1968 [utilizator]

    Franta,saraca, condusa de Very Important Papagali (VIP). Chiar l-a dat Nicolas jos pe Ghadafi, ca n-am mai urmarit subiectul...Cei din Franta, zidarii servitorii,masteranzii... pot sa ma informeze si pe mine??
    • -1 (11 voturi)    
      Daca platesti bine,bine, te informam! (Duminică, 22 mai 2011, 21:35)

      traian [anonim] i-a raspuns lui Costin1968

      Cam aiurea chestia cu VIP-ul tau...Oricum,de aici din Franta iti spun ca prefer sa muncesc corect si onorabil aici decat intr-o tara in care smecherasi si mistocari de duzina inca isi permit sa piarda timpul pe net proferand injurii si jigniri second hand!
      • +3 (9 voturi)    
        uau (Duminică, 22 mai 2011, 23:14)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui traian

        si tu nu ai timp sa stai pe net???
      • 0 (0 voturi)    
        Ma rog, daca iti place sa fi sluga, chiar... (Luni, 23 mai 2011, 17:25)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui traian

        ...si cand stapanii nu au nevoie de tine...Daca nu-ti place Romania...abtine si tu...nu-ti mai jigni mama...injura-ma pe mine.Iti spun sincer, Sarkozy, cu "antiromanismul sau electoral" (am citat din Ioan Hollender...stii cine e?), mi se pare un mare PAPAGAL;dupa ce s-a pupat in cort cu Ghadafi, acum cauta sa-l elimine...Tu ai complexul "argatului" ...admiri stapanii, dar vezi ca sunt instabili psihic...ai de grija, vei veni inapoi in Romania, ranjind, dar...degeaba.
  • +3 (5 voturi)    
    mda (Duminică, 22 mai 2011, 23:13)

    MirceaA [utilizator]

    inseamna ca dl. ministru nu are firma. Sunt sigur ca cei care au firme nu sunt de acord cu el.
  • +7 (7 voturi)    
    Actualul presedinte (Duminică, 22 mai 2011, 23:25)

    Libelula vesela [anonim]

    Pai vor sa spuna ca actualul lor presedinte este neintegrat?? Si el este din parinti imigranti, nu?
  • +7 (9 voturi)    
    dar domnisoare mai sunt francezii acum (Duminică, 22 mai 2011, 23:50)

    visio [anonim]

    erau buni muncitorii moca la fabricile auto frantuzesti? cine a dat cetatenie unor inculti cuceriti de imperiul francezi? ma gandesc ca nu sunt in stare sa isi aleaga un Presedinte cu sange curat de francez, ma gandesc ca nationala lor de fotbal e format adin x si y...eu zic ca de vina pt toate astea este Alexandre Dumas...ori poate asta este democratia franceza deghizata intr-o dictatura...mai ma gandesc la cate razboaie religioase, numai de dragul sangelui, au tras francezii..just for fun..si acum se dau domnisoare..cred ca la numarul de asasinari a caoetelor regale, francezii sunt intrecuti numai de italieni....oare cati bani si-a tras din Statul francez numai de la Dacia mioveni? daca facem o diferenta a costului de productie si inmultim cu numarul de unitati vandute, vedem cam ce bani au intrat in unele buzunare sau visterii (dupa caz)...dar... hai pa pa, ca avem o criza de izgonit...
  • +3 (7 voturi)    
    curaj sau nebunie? (Luni, 23 mai 2011, 2:02)

    iancu jianu [anonim]

    Ce declaratii curajoase pentru un stat fost si actual colonial!!!
  • +9 (11 voturi)    
    Astia au luat-o tazna! (Luni, 23 mai 2011, 4:12)

    Gimmy [anonim]

    Scot jucatorii (cetateni francezi!) de culoare din nationala, inchid granitele pentru alogeni, iau valul muierilor (cetateni francezi, encore une fois!) de pe cap, declara limba franceza ubicua si obligatorie de ti se acreste sa-l asculti pe Jack Nicholson gavarind (sic!) in dialect galic, le vand rusilor tehnologie de lupta (nucleara!)..
    Mi se pare mie sau o iau pur si simplu pe urmele lui Hitler, fara insa sa aibe potenta nemtilor!

    Cred ca de cand cu Sarko cel marunt la stat si mare la fapt (in pat) au ajuns sa creada ca e de ajuns sa canti 'neata pe gard ca sa apara oua proaspete in cotet!

    Sper ca le vine mintea la cap mintenas, ca vaz ca nemtii nu zic nein! nici la zidari nici la agricultori (ma rog, mai cu masura dar no!..).
    • +2 (2 voturi)    
      tu de ce crezi ca... (Luni, 23 mai 2011, 7:19)

      MIHAI B [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      de ce crezi ca Sarkozy (Ungurul) nu ne-a vrut in spatiul "aerian" schengen? Pentru ca nu am mai fost atat de fraieri sa cumparam toate porcariile (tehnologia nucleara,scut antiaerian).
    • +1 (1 vot)    
      asa e (Luni, 23 mai 2011, 10:59)

      frantuzoaica nemernica [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

      am observat si eu ca au niste priviri de oameni cam dusi cu pluta :)))) au luat-o saracii razna de tot
  • +3 (3 voturi)    
    franţa (Luni, 23 mai 2011, 6:28)

    valeroctavian [anonim]

    în schimb au nevoie de câţi mai mulţi ca DSK!
  • +2 (2 voturi)    
    Franta nu mai este la moda (Luni, 23 mai 2011, 6:45)

    gogu [anonim]

    Canada este o optiune mult mai buna. Daca esti vorbitor de franceza mergi in Quebec, daca nu Canada este mare si goala, este loc pentru toata lumea!
  • +2 (2 voturi)    
    Franta (Luni, 23 mai 2011, 6:48)

    nicolae [anonim]

    Subscriu comentariilor anterioare. As dori sa adaug o completare referitoare la valoarea si echivalarea diplomelor universitare in Fr sau (si) in alte tari...In ultimii 20-30ani valoarea reala diplomelor a suferit o depreciere!!!Pentru ca invatamantul superior a devenit accesibil mai tuturor categoriilor sociale.Diploma franceza este folosita ca filtru probabil!!!Locuiesc de 10ani in Irlanda , si aici sunt oameni cu studii care nu reusesc sa lucreze nici macar in posturi de necalicati!!Povestea asta are raspandire mai mare.....!Spania,Nordul Africii,etc
  • +4 (6 voturi)    
    ADEVARATUL SUBIECT!!! (Luni, 23 mai 2011, 8:29)

    Aristo [utilizator]

    Adevaratul subiect al situatiei comentate este de fapt altul. Nu conteaza de ce are sau nu nevoie Franta, Italia, Spania, Germania, U.S.A. sau Canada, tari in care emigratia romaneasca este majoritara ci conteaza faptul ca Romania nu are nevoie de oamenii astia precum si de multi altii ce sunt platiti cu salarii mizerabile in propria tara sau nu au loc de munca. Problema adevarata este politica antinationala dusa de toate guvernele de dupa 1989 care si-au batut joc de romani distrugand toata economia romaneasca prin jaf, fapt care i-a impins pe oameni sa emigreze din propria tara pentru a supravietui. Golanii, bisnitarii, proxenetii si toata pleva cartierelor care au ajuns sa puna mana pe politica romaneasca in frunte cu tradatorii fara tara, au subminat in felul asta suveranitatea Romaniei si au atentat la insasi fiinta nationala romaneasca.
    Romanii ar trebui sa steie acasa si sa munceasca in propria tara, nu sa fie umiliti de toti nemernicii din lumea asta! Poate intr-o zi ne vom trezi si vom face ceea ce trebuie, fara mila cu cei ce ne-au adus in halul asta de injosire si denationalizare prin inlocuirea traditiilor cu tiganismele mocirlei din care se trag ei! DOAMNE AJUTA!
  • +1 (1 vot)    
    Mesterii lor ... (Luni, 23 mai 2011, 9:40)

    Ionica [anonim]

    Or avea ei zidari si chelneri, da' cersetori si manglitori ca ai nostri nu au de unde scoate.
    Asa ca cei cu meserii rare in Frnata sunt asteptati cu bratele deschise. Valea baieti! Ca aici nu prea mai aveti succes.
  • +1 (1 vot)    
    Are dreptate au nevoi de competenta (Luni, 23 mai 2011, 10:43)

    bogdan [anonim]

    in conducerea tarii. Decaderea abrupta a clasei politice franceze este semnalata de toata presa de acolo. Actualul guvern - poate doar cu exceptia ministrului economiei, o femeie- este de o rara incompetenta si lipsa de viziune si asa cum se vede in ultimul timp si de integritate (vezi fostul ministru al bugetului). Ar trebui sa le vina ministrii si secretarii de stat din imigratie.
  • +1 (7 voturi)    
    da ce mai cautam noi in UE?? (Luni, 23 mai 2011, 11:00)

    dares [anonim]

    adica noi pe ei trebuie sa-i lasam sa faca afaceri in Romania ..dar noi sa muncim la ei in tara nu avem voie ??
    da ce afacere mai este si UE cand noi iesim de ani de zile in pierdere ??

    cata vreme o sa mai tacem ???

    ar trebui proteste in fata ambasadelor tarilor care nu respecta dreptul la munca..

    UE e o mare teapa pentru noi .

    inainte de UE o duceam mult mult mai bine
  • -4 (4 voturi)    
    aspecte (Luni, 23 mai 2011, 14:03)

    Tzompi [anonim]

    Vrem au ba, FR si GER sunt super-puterile Europei, care aduc banul gros ca la Rolandgaros.
    Restul, plevusca.
    Iar Anglia e doar un port-avion american.
    • 0 (0 voturi)    
      Vezi ca... (Luni, 23 mai 2011, 20:15)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Tzompi

      ...Roland Garros avea caracter...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi