Donatorii evrei il avertizeaza pe Barack Obama ca isi va pierde sprijinul financiar in urma declaratiilor despre Israel

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 20 mai 2011, 13:08 Actualitate | Internaţional

Netanyahu catre Obama: Take it back
Foto: Reuters
Donatorii evrei si cei care se ocupa de strangerea fondurilor il ameninta pe Barack Obama ca risca sa isi piarda sprijinul financiar in campania de realegere, in urma declaratiilor cu privire la Israel si Palestina, scrie Wall Street Journal.

O parte dintre evreii care doneaza bani pentru campanie spun ca Obama a fortat liderii israelieni sa inceteze constructia de asezari in teritoriile disputate cu Palestina. Unii sunt ingrijorati ca Obama pune mai multa presiune pe israelieni decat pe palestinieni pentru a lua parte la negocieri de pace si sunt dezamagiti ca Obama nu a vizitat pana acum Israelul.

Michael Adler, unul dintre principalii organizatori de strangere de fonduri pentru Obama, l-a indemnat pe managerul de campanie al presedintelui american sa fie "extrem de proactiv" in a demonta perceptia comunitatii evreiesti potrivit careia Obama este prea critic cu Israelul.

"Prietenii apropiati iti spun cum sa devii mai bun. Nu iti spun 'totul e foarte bine' pentru ca apoi sa afli ca nimeni nu cumpara mancarea in restaurant", a spus Adler, care a organizat o strangere de fonduri pentru Obama la inceputul anului.

Presedintele Barack Obama a declarat intr-un discurs sustinut joi ca valul de schimbare din regiunea araba "nu mai poate fi ignorat". Presedintele american a spus ca explozia de cereri pentru democratie din tarile arabe ar putea deschide calea reluarii negocierilor israeliano-palestiene de pace: frontierele Israelului si ale viitorului stat palestinian trebuie fondate pe cele din 1967.

O purtatoare de cuvant a campaniei lui Obama a refuzat sa comenteze asupra discutiilor pe care managerul campaniei le-a avut cu donatorii, dar a spus ca se asteapta in continuare la sprijin puternic.

Si vicepresedintele Conferintei Presedintilor Principalelor Organizatii Americane Evreiesti vede un potential pentru nemultumire, care sa afecteze strangerile de fonduri. "Este vorba de faptul ca oamenii se abtin, nu au entuziasm si nu se grabesc la strangerea de fonduri sa ofere sprijin. O sa se poata vedea mai multa abtinere acum", a declarat acesta.

Premierul Israelului, Benjamin Netanyahu, si-a exprimat oficial dezamagirea cu privire la declaratiile de joi ale lui Barack Obama.

"Israelul apreciaza devotamentul Presedintelui Obama pentru pace. Israelul crede ca, pentru ca pacea sa tina intre israelieni si palestinieni, viabilitatea statului Palestinian nu poate veni in detrimentul viabilitatii statului unic evreiesc. De aceea, primul ministru Netanyahu se asteapta sa auda o reafirmare din partea presedintelui Obama a angajamentelor facute catre Israel in 2004", a declarat acesta.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

10652 vizualizari

  • -10 (38 voturi)    
    LOGIC (Vineri, 20 mai 2011, 12:23)

    radu [anonim]

    Un lucru cat de logic posibil. Arabia Saudita sau Libia care are au teritorii destul de mari le-ar putea oferi palestinienilor un teritoriu unde sa-si formeze un stat independent.
    • +25 (39 voturi)    
      loc??? (Vineri, 20 mai 2011, 13:58)

      roman_roz [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Sigur, si daca nu le-ajunge, se pot duce in Siberia, sau in Groenlanda, ca acolo e loc destul...

      Eu nu pot sa inteleg de ce nu vor oamenii sa accepte realitatea: Sunt 2 popoare, care convietuiesc impreuna. Daca sunt prosti, se razboiesc permanent, si pierd si evreii si arabii. Daca sunt destepti pot fi "vecini buni" si castiga toata lumea. Dar, din pacate, o sa mai dureze cateva zeci de ani pana le vine mintea la cap si unora, si altora.
      • -10 (16 voturi)    
        Lucrurile sunt ceva mai complicata decat crezi tu (Vineri, 20 mai 2011, 16:17)

        sahmat [anonim] i-a raspuns lui roman_roz

        O dusmanie veche de 4000 de ani nu are cum sa se rezolva in "cateva zeci". Va fi pace acolo, dar doar dupa ce va veni Printul Pacii, Isus Hristos!
        • +8 (12 voturi)    
          ba se poate (Vineri, 20 mai 2011, 15:52)

          adrian_mm [anonim] i-a raspuns lui sahmat

          Uita-te la irlandezi si englezi ca in anii '90 inca isi mai aruncau bombe. Si acolo e ura de mii de ani. Si acum regina e in vizita in Irlanda. Se poate
          • +13 (17 voturi)    
            istoria de cauciuc (Vineri, 20 mai 2011, 17:18)

            Socrates [anonim] i-a raspuns lui adrian_mm

            "Si acolo e ura de mii de ani."
            Fratilor, de unde scoateti voi cifrele astea?
            Nu cumva vroiai sa spui cateva sute de ani?
            • +2 (4 voturi)    
              :D (Vineri, 20 mai 2011, 16:32)

              ... [anonim] i-a raspuns lui Socrates

              bine spus istorie de cauciuc - artificiala, dar durabila. ca orice manipulare, din pacate :(
        • +9 (15 voturi)    
          de mii de ani? mai cercetati nitelus (Vineri, 20 mai 2011, 16:17)

          ... [anonim] i-a raspuns lui sahmat

          e drept ca evreii ashkenazi detin majoritatea posturilor de conducere in Israel, dar populatia e compusa si din evrei sefarzi - majoritatea proveniti din celelalte tari ale orientului mijlociu. chiar si in iranul asta injurat de toata lumea, evreii o duc cat se poate de bine.
          de altfel, se face din nou greseala confundarii unei politici a unui stat, cu o etnie sau un popor. motivul pentru care politica Israelului e sustinuta atat de acerb inca de cetatenii sai e ca toti stiu ca au dreptul de a sta acolo, pe pamanturile altora, in baza unei nelegiuiri ce dateaza din 1948. e un comportament uman previzibil si usor observabil - studiati-va dihoniile pentru avere din familii :D
          nu se bat din cauza vreunei uri metafizice - la urma urmei sunt popoare destul de inrudite, ci pentru putere si teritoriu.

          alt exemplu: Spania maura si sfarsitul ei - evreii, crestinii si musulmanii (unii mauri, altii, majoritatea, localnici convertiti) au trait in pace pana in momentul reconquistei. a urmat apoi o prigoana a regalitatii (motivata religios) impotriva musulmanilor si evreilor - multi au fost ucisi, majoritatea expulzati. analize ale adn-ului populatiilor din maghreb au scos la iveala faptul ca multi descendenti ai maurilor au de fapt sange european.
          sa nu mai vorbim de fosta Palestina - evreii de pe teritoriul ei n-au avut, evident, nici o problema cu musulmanii sau crestinii.

          nu exista nici o "raca" evrei/arabi sau evrei/musulmani. mult mai multe probleme au fost pe teritoriul Europei. de altfel, Israelul isi "motiveaza" crimele de astazi prin sangele evreilor omorati in Europa... de parca s-ar mai putea vorbi de respect pentru morti atunci cand repeti crimele prin care aceia au fost omorati.
          • 0 (0 voturi)    
            zau? (Duminică, 22 mai 2011, 19:39)

            sdg [anonim] i-a raspuns lui ...

            dar ce zici de razboaiele evreilor cu filistinii incepute de saul? de david si goliat ai auzit? goliat era filistin, adica palestinian. sunt multe de spus aici, dar as consuma orzul pe gaste. sa zici ca nu e "raca" evrei/arabi sau evrei/musulmani inseamna ca esti total pe dinafara subiectului. jenibil!
        • +6 (12 voturi)    
          4000 ani? (Vineri, 20 mai 2011, 17:14)

          Socrates [anonim] i-a raspuns lui sahmat

          Acum 4000 ani nu erau inca nici evrei, nici arabi, cu atat mai putin israelieni si palestinieni.
          Si dusmania asta dureaza doar de cateva zeici de ani.
          • -2 (2 voturi)    
            despre legatura dintre arabi si evrei (Vineri, 20 mai 2011, 22:12)

            adrianeke [utilizator] i-a raspuns lui Socrates

            tipul de mai sus s-a referit la pasajul biblic care intr-adevar dateaza cam de atunci si nu de zeci de ani, in care spune ca cele doua popoare i-au fiinta

            Agar a născut lui Avram un fiu; şi Avram a pus fiului, pe care i l-a născut Agar, numele Ismael. (popoarele arae se trag din acest Ismael)"

            "Geneza 21:8
            Copilul s-a făcut mare şi a fost înţărcat. Avraam a făcut un ospăţ mare în ziua când a fost înţărcat Isaac.

            Sara a văzut râzând pe fiul pe care-l născuse lui Avraam, egipteanca Agar.

            Şi a zis lui Avraam: „Izgoneşte pe roaba aceasta şi pe fiul ei; căci fiul roabei acesteia nu va moşteni împreună cu fiul meu, cu Isaac.”

            Cuvintele acestea n-au plăcut deloc lui Avraam, din pricina fiului său.

            ..........................................

            Dar şi pe fiul roabei tale îl voi face un neam, căci este sămânţa ta.”

            ......................

            "A doua zi, Avraam s-a sculat de dimineaţă; a luat pâine şi un burduf cu apă, pe care l-a dat Agarei şi i l-a pus pe umăr; i-a dat şi copilul şi i-a dat drumul. Ea a plecat şi a rătăcit prin pustiul Beer-Şeba.

            Geneza 21:15
            Când s-a isprăvit apa din burduf, a aruncat copilul sub un tufiş
            Geneza 21:16
            şi s-a dus de a şezut în faţa lui la o mică depărtare de el, ca la o aruncătură de arc; căci zicea ea: „Să nu văd moartea copilului!” A şezut, dar, în faţa lui, la o parte, a ridicat glasul şi a început să plângă.
            Geneza 21:17
            Dumnezeu a auzit glasul copilului; şi Îngerul lui Dumnezeu a strigat din cer pe Agar şi i-a zis: „Ce ai tu, Agar? Nu te teme, căci Dumnezeu a auzit glasul copilului în locul unde este.

            Geneza 21:18
            Scoală-te, ia copilul şi ţine-l de mână; căci voi face din el un neam mare.”"

            cam acesta e pasajul
            daca doriti puteti verifica in Biblie sau Sfanta Scriptura si daca sunteti mai mult sau mai putin atei puteti sa verificati ultimele studii genetice unde veti descoperi ca si evreii si arabii fac parte din acelasi haploid , sunt inruditi genetic si sunt de fapt din acelasi trunchi semitic
          • 0 (0 voturi)    
            acum 4000 (Duminică, 22 mai 2011, 6:17)

            nicolae [anonim] i-a raspuns lui Socrates

            nu erau arabii in orientul mijlociu - si nici Socrate la Athena,socrate
            Insa evrei si philistinieni (care nu aveau nimic in comun cu palestinienii de astaz) erau EGZACT in locul cu pricina.
      • 0 (0 voturi)    
        pai nu le vine mintea la cap (Duminică, 22 mai 2011, 12:57)

        gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui roman_roz

        totul e din cauza politici, jeguri care pt bani o vind si pe maicasa doar sa aiba ei bani, asa si cu jidani, care fac orice sa aiba intiietatea in orice, dar ei ramin pt tot deauna oameni fara tara, asta e soarta lor pt ca ei l-au ucis pe Iisus,si asta stiu sa insele si sa fure de la toata lumea
  • +12 (18 voturi)    
    Forta financiara (Vineri, 20 mai 2011, 12:34)

    Grasul [anonim]

    Da, se pare ca presedintele american risca sa ramana fara sprijin financiar din cauza declaratiilor sale!
    • 0 (8 voturi)    
      forta faptelor (Vineri, 20 mai 2011, 16:02)

      omo [anonim] i-a raspuns lui Grasul

      S-ar putea sa piarda multe milioane de dolari dar sa castige milioane de voturi. Oare ce-i mai important pentru el?
    • 0 (4 voturi)    
      are deja alti sponsori (Vineri, 20 mai 2011, 20:48)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Grasul

      ... arabi, ca la ce pret are petrolul acuma, nu mai are nevoie de sprijin financiar de la evrei, evreii nu au petrol :))
  • -7 (31 voturi)    
    Oricum, (Vineri, 20 mai 2011, 12:51)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    nu va mai fi ales!
    Cred ca este cea mai mare pacaleala a americanilor precum si a strainilor.
    Scade calitatea presedintilor SUA!
    • -5 (11 voturi)    
      invers proportional (Vineri, 20 mai 2011, 12:57)

      ady [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      cu imigrantii ...prevad O Africa de Sud cu multe decenii de neliniste
    • +15 (25 voturi)    
      Scade?? (Vineri, 20 mai 2011, 13:08)

      diaspora [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Adica de la Bush la Obama a scazut calitatea vrei sa spui?? Poate nu am inteles eu bine..
      • -1 (23 voturi)    
        Fata de asteptarile (Vineri, 20 mai 2011, 13:25)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui diaspora

        manifestate, Barack Osama (vezi e doar o litera diferenta!) e chiar mai jos decat Tufis al lor!
    • 0 (26 voturi)    
      Sa inteleg ca Bush a fost mai bun? (Vineri, 20 mai 2011, 13:17)

      io [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Oricum, nu pot sa nu remarc faptul ca evreii se cam joaca cu focul. Fara sprijinul SUA Israelul nu rezista un an pe harta.
      • +3 (21 voturi)    
        Pe bune? (Vineri, 20 mai 2011, 13:31)

        Mens Sana [anonim] i-a raspuns lui io

        Au rezistat mai mult decat orice alte natii, timp de multe secole. "Sprijinul SUA" sunt tot evrei.
        • +7 (17 voturi)    
          Au rezistat (Vineri, 20 mai 2011, 13:48)

          io [anonim] i-a raspuns lui Mens Sana

          Dar nu ca stat.
        • -1 (3 voturi)    
          ajutorul angliei (Vineri, 20 mai 2011, 22:15)

          adrianeke [utilizator] i-a raspuns lui Mens Sana

          de fapt ajutorul in pregatirea invaziei a fost facut cu ajutorul angliei si a armatei engleze imediat dupa cel de-al doilea razboi mondial

          bineinteles cu finanta evreieasca
          si unele promisiuni facut dinastiei engleze
      • +1 (11 voturi)    
        so (Vineri, 20 mai 2011, 15:03)

        neww [utilizator] i-a raspuns lui io

        Cea maui rasunatoare victorie a israelienilor impotriva arabilor, Razboiul de 6 zile din 1967, a fost un razboi in care israelienii s-au bazat exclusiv pe tehnica militara engleza si franceza, ( avioanele erau aproape numai frantuzesti, tancuri, frantuzesti si engleze, etc ).

        Bugetul apararii Israelului, fara cei 3 mld. $ anual primit de la SUA este de 17 mld$ ( 2011 ).
        Toate bugetele tarilor vecine adunate la un loc nu fac cat bugetul israelian.
      • -1 (1 vot)    
        nu cred (Vineri, 20 mai 2011, 22:14)

        adrianeke [utilizator] i-a raspuns lui io

        au mai multe bombe atomice decat ne putem imagina

        se stie ca in razboiiul de 6 zile au fost la un pas de a da bomba...
    • +6 (16 voturi)    
      . (Vineri, 20 mai 2011, 14:10)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Nici McCain nu parea mai breaz, doar ca fiind republican avea idei mai belicoase. Oricum, dupa Obama nu cred ca va mai exista un presedinte negru pana aceasta rasa n-o sa fie majoritara in SUA.
      De la Reagan n-au mai existat presedinti peste media de pana atunci.
  • -7 (25 voturi)    
    important (Vineri, 20 mai 2011, 12:56)

    ady [anonim]

    ideea e ca Mossadul oricand pot actiona ajutati de republicani ...asa cum au cazut si turnurile gemene
    • 0 (2 voturi)    
      dar democratii... (Vineri, 20 mai 2011, 22:16)

      adrianeke [utilizator] i-a raspuns lui ady

      si democratii de ce nu i-ar ajuta?
  • -4 (22 voturi)    
    Desteptare (Vineri, 20 mai 2011, 13:14)

    Mihair [anonim]

    Acum vad ca s-au desteptat si evreii americani. Cam tarziu. La fel din ce in ce mai multe grupuri realizeaza uriasa greseala de a alege un Obama. Si nu ma refer la faptul ca presedintele american este de culoare, ci ca il cheama Barack Hussein. Traumatizati de prostia lui Bush, americanii de rand s-au lasat dusi de valul populismului si a unor iluzii utopice si l-au ales pe acest om care este un factor destructiv pentru insasi tara lui, aliatii Americii si insasi cultura occidentala. Si inca vor urma si alte fapte prezidentiale dupa care America va plange multi ani. Sper ca la alegerile urmatoare, americanilor naivi li se va lua ceata de pe ochi pe care au avut-o si cand Bush l-a invins pe Al Gore. O a doua cadenta a lui Barack Hussein Obama va contribui din plin la slabirea economica si politica a Americii si la destabilizarea vestului in favoarea haosului mondial. Problema este ca se vede la orizont vreun candidat de valoare atat din tabara democrata cat si cea republicana. Pacat ca Rudolf Giulianni a renuntat la implicarea in politica, mi se parea singurul personaj inteligent, integru si carismatic si cu sprijin in mase. Cred ca istoria lui publica si politica il face mai eligibil printre personajele de prima linie a politicii americane.
  • -4 (24 voturi)    
    Amenintarea ... (Vineri, 20 mai 2011, 13:29)

    utug [anonim]

    Amenintarea este lipsita de importanta: Evreii reprezinta doar 1,7% din populatia USA: daca consideram si pe cei ce nu adera la religia Judaica, procentajul este 2,2%.
    • +2 (18 voturi)    
      false (Vineri, 20 mai 2011, 12:54)

      Caragiale [anonim] i-a raspuns lui utug

      false. chestia e ca ei controleaza mare parte din finantele mondiale.
    • +1 (15 voturi)    
      pt utug (Vineri, 20 mai 2011, 13:10)

      Adrian US [anonim] i-a raspuns lui utug

      Intr-adevar asa este dar banii sunt in mana celor 1,7% si aici e problema. Daca aia ii taie sponsorizarile de orice fel la Obana chiar nu il vad in lar pe presedintele asta de paie. Ca doar aca e in tenis.

      De ce nu le dau arabii loc la palestinieni sa isi faca tara la ei?

      Adrian US
    • +2 (8 voturi)    
      @utug (Vineri, 20 mai 2011, 13:10)

      adib [anonim] i-a raspuns lui utug

      Ai uitat sa spui cit din cei, sa zicem 2.2%, au mari afaceri, detin banci sau lucreaza in domeniul financiar si isi permit sa doneze sume importante pentru campania electorala. Dupa aia poti face procentajul celor de alta (nationalitate - hispanici, afroamericani, etc) care lucreaza in fix aceleasi domenii pe aceleasi functii si care cotizeaza.
    • +4 (6 voturi)    
      Procentaj (Vineri, 20 mai 2011, 13:16)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui utug

      N-or fi ei multi dar sunt bogati... si contribuie mult in politica.
    • +5 (13 voturi)    
      Era vorba de bani (Vineri, 20 mai 2011, 14:02)

      spysoby [anonim] i-a raspuns lui utug

      Nu intereseaza pe nimeni cit reprezinta ei din populatia U.S.A. ,ci citi bani doneaza.
      • +5 (9 voturi)    
        asa o fi - dar PENTRU CAMPANIA ELECTORALA (Vineri, 20 mai 2011, 15:55)

        ... [anonim] i-a raspuns lui spysoby

        banii nu sunt chiar totul pe lumea asta. banii sunt un stalp al puterii. celalalt stalp il reprezinta majoritatile - destul de usor de condus, convins, manipulat, dar nu intotdeauna previzibile.

        poate evreii au foarte multi bani, dar de muncit muncesc toti americanii, de votat, la fel, voteaza tot poporul american, chiar daca indirect.

        obama sau orice alt presedinte sta acolo pentru ca lucreaza toti sau o majoritate a cetatenilor tarii, nu pentru ca niste smecheri numiti bancheri, asiguratori, sefi de companii cu comisioane uriase stiu sa invarta in favoarea lor profiturile (si, evident, sa socializeze pierderile).

        e drept ca nimeni nu a ascultat pana acum de populatii, dar asta si pentru ca pana acum populatia a fost destul de usor de dus de nas. dar intr-un sistem in care comunicarea este inmiita fata de acum 20-30 de ani nu stiu daca lucrurile sunt atat de previzibile.

        in orice caz, Israelul trebuie sa aleaga: continua discursul cu "legitimitatea" lui acolo si atunci se intoarce la granitele permise de acea legitimitate, sau termina cu ipocrizia si recunoaste ca e un stat format prin jaf si putere, fie ea si financiara. cam asta este. e un stat care oprima, jefuieste, distruge si, pana acum, a castigat asa. tot respectul pentru eficienta lui, dar abjectia politicii sale duplicitare intrece orice limita.

        si, cu atat mai mult cu cat se recunoaste din ce in ce mai des influenta Israelului in politica interna a SUA, jos palaria pentru curajul lui Obama.
    • +8 (22 voturi)    
      esti incredibil de naiv din pacate (Vineri, 20 mai 2011, 14:16)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui utug

      aia 1.7% detin mare parte din economia SUA si nu numai SUA.

      poate nu stii dar 80% din televiziunile din Romania sunt detinute de companii din State controlate de evrei.

      WallStreet e evreiesc.
      • +3 (9 voturi)    
        lol (Vineri, 20 mai 2011, 13:47)

        me [anonim] i-a raspuns lui dorel

        ghiniolul lor e ca nu s-au bagat si-n economia chinei... ca pe viitor n-o sa mai controleze cea mai mare putere mondiala...
        • +3 (9 voturi)    
          De unde stii ,ca nu? (Vineri, 20 mai 2011, 15:23)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui me

          Si la noi,Petre Roman,Razvan Teodorescu,Stelian Tanase au nume neaose romanesti,dar sunt evrei get-beget.De ce nu ar fi si in China,cu nume chinezesti?
    • -1 (7 voturi)    
      bogatia materiala a evreilor e o legenda usoara.. (Vineri, 20 mai 2011, 16:47)

      vlahul [utilizator] i-a raspuns lui utug

      Subscriu la cele spuse de tine "utug", chiar daca toti cei de mai jos au sarit cu (-).

      Mai mult de cat atat!, daca ne uitam la top 10 cel mai bogat in 2010, 2009 etc, NU este niciun evreu! iata sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Forbes_list_of_billionaires
      In plus, in istoriea actuala a ultimilor 150ani in primii 10 oameni iar NU este niciun evreu: http://www.askmen.com/top_10/entertainment/11_top_10_list.html

      In istorie, de asemenea, comertul bazinului mediteranean a fost detinut pe rand de fenicieni, greci, romani, bizantini, genovezi si venetieni, dar niciodata de vre-o comunitate evreasca.

      Au si merite. Cel mai mare merit al lor este ca sunt extrem, extrem de uniti si se trag unii pe altii- considerandu-se pe buna dreptate "poporul ales", pana cum 2000 ani.
      Unitatea aceasta eu am mai regasit-o in general in randul sectelor (Mormoni, Jehovisti s.a.)
  • 0 (14 voturi)    
    Se repeta istoria? (Vineri, 20 mai 2011, 14:06)

    M.O [anonim]

    Eu cred ca e o mare greseala ceeace spune Adler si mai ales Netanyahu.

    Aceasta chestie cu israelu, trebuie luata in context, si anume ,e vorba despre ideologia evreiasca in general si in total.
    Exista o politica a lor de lunga durata si cu pasi mici dar siguri de a controla mult mai mult decit controleaza acum.
    Oricine ar fi la conducerea israelului, are in viziune aceasta politica, cei care nu sunt eliminati, va amintiti?

    Si vorbind de repetarea istoriei--
    Nu sunt un anti, deloc, dar trebuie sa privim si cealalta parte a colii, si sa vedem de ce sa intimplat mai demult ce sa intimplat.
    Trebuie vazut si studiat putin ca atunci si acolo ei au incercat prin toate mijloacele sa ,si mai ales economic, sa impuna viziuni zioniste.
    Au ajuns la un moment dat sa se implice mult mai mult in politica locala si alora le-a ajuns.
    Nu as dorii in niciun caz , doamne fereste, dar trebuie ca acesti oameni sa fie mai cumpatati putin prin asi impune vointele lor de, de multe ori maefice, in alte state.
    Trebuie sa se inteleaga faptul, ca, daca ai bani nu inseamna totusi sa si impui vointa ta asupra vointei locale. De aproape 30 de ani traiesc si cunosc acesti oameni, politici, economisti,religiosi, ai cunosc, le cunosc sistemul si stiu ce vor.
    Noi suntem doar niste "goy".
    • +2 (8 voturi)    
      ... (Vineri, 20 mai 2011, 15:06)

      neww [utilizator] i-a raspuns lui M.O

      Sa inteleg ca al nostru cuvant romanesc din DEX, "strain" este o jignire adusa acelora care nu sunt romani?
      • -2 (2 voturi)    
        romanesc? (Sâmbătă, 21 mai 2011, 1:25)

        mo [anonim] i-a raspuns lui neww

        The question is, is your blood "romanesc"?
    • 0 (12 voturi)    
      Incorect (Vineri, 20 mai 2011, 15:14)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui M.O

      Dupa cum scrii corect este "Noi suntem doar agaramati" nu este vorba de "goy". Lasati limba Romana in pace chiar si in chestiuni de "mare politica internationala".
  • +1 (11 voturi)    
    baniiii (Vineri, 20 mai 2011, 14:49)

    gigi [anonim]

    it's all about moneeey, tam ta tada da da
  • +2 (6 voturi)    
    America e pe moarte (Vineri, 20 mai 2011, 17:03)

    Alui [anonim]

    14 mii de miliarde de dolari deficit bugetar. Stiti cum se poate aproxima asta? Cu infinit.
    SUA nu-si mai permite "aliati" care s-o suga de miliarde de dolari anual cum sunt Israel si Pakistan.
    Obama isi da seama ca in curand America n-o sa mai aiba autoritate si influenta, si vrea ca evreii si arabii sa se inteleaga, pana nu devin arabii mai puternici decat evreii sau China se hotaraste sa-i sustina pe arabi(au petrol) in defavoarea Israelului(au nada). De fapt le face o favoare evreilor.
  • +2 (8 voturi)    
    Nicio zi fara evrei! (Vineri, 20 mai 2011, 19:59)

    Dragoch [utilizator]

    Mai incerc sa postez o data, dar faptul ca mi-ati blocat prima data comentariul dovedeste ca aveam dreptate.

    Spuneam cam asa:

    Nu trece nici macar o singura zi fara sa avem o stire despre cineva sau ceva care i-a suparat pe evrei. Ieri era Las von Trier, azi e Obama, etc. Ce popor sensibil...
  • +1 (5 voturi)    
    cat de mojic trebuie sa fii (Vineri, 20 mai 2011, 22:25)

    huiu [anonim]

    sa-l ameninti pe presedintele SUA ca-i retragi fondurile,si pentru ce motiv...
    • -2 (4 voturi)    
      filmul lui Michael Moore (Vineri, 20 mai 2011, 22:45)

      adrianeke [utilizator] i-a raspuns lui huiu

      ai dreptate

      uita-te la ultimul film Capitalismul dragostea mea, la secventa in care un personaj care sta in spatele lui ronald reagan ii sopteste sa grabeasca speechul dupa ce a fost ales

      si Moore se intreaba retoric cine poate sa ii spuna presedintelui celui mai puternic stat din lume sa se grabeasca

      asa si cu oamenii astia cu bani cred ca este acum pe fatza in vazul si in ausul lumii iar lumea nu are ce sa zica deja ei se dau pe fatza

      e un pas fata de anii 80 suntem martorii unei schimbari radicale in acest razboi psiholgic in care suntem toti mai mult sau mai putin implicati
    • -1 (1 vot)    
      Mojic? (Sâmbătă, 21 mai 2011, 11:03)

      Mens Sana [anonim] i-a raspuns lui huiu

      E mojic daca nu arunca banii degeaba?
    • 0 (0 voturi)    
      Si tupeisti. (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:08)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui huiu

      Dar nu poti amesteca pe toti evreii cu acesti tupeisti.Poate si sigur intr-o zi cetateanul american se va trezi si isi va da seama in mana cui a incaput AMERICA .
  • +1 (3 voturi)    
    PUTINA ISTORIE (Sâmbătă, 21 mai 2011, 7:46)

    Luptatorul [anonim]

    Raportul demografic, evrei/arabi afost modificat in timpul stapinirii otomane,in teritoriile palestiniene.A contribuit si rata de crestere a populatiei musulmane.Teritorial, Palestinaa fost ,,decimata"atit in timpul stapinirii turcilor dar mai ales in timpul mandatului britanic.Zona de conflict este mentinuta financiar de comunitatea araba si de rusi.de fapt de toti care au interese in zona.Din puctul de vedere al evreilor si istoric, teritoriul este al lor ,al ISRAELULUI,arabii care s-au integrat au aceleasi drepturi cu evreii, in plus sunt scutiti de serviciul militar.
    Diferentele religioase sunt un pretext pentru lupta de ,,eliberare",in realitate daca arabii din teritorii nu ar mai lucra in Israel ar fi muritori de foame.Cit despre toleranta religioasa, eu sunt sceptic ca un stat arab cu capitala la Ierusalim,nu va limita sau distruge vestigiile religiei crestine.
  • 0 (0 voturi)    
    Fara Ierusalimul de Est la palestinieni.... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 23:18)

    Boshe Bulanberg [anonim]

    .... nu va fi niciodata pace in Orientul Mijlociu.
    Stat palestinian liber, recunoscut oficial, la granitele din 1967.
    Israelienii nu vor sa recunoasca asta, desi o stiu si ei prea bine ca altfel va fi in continuare instabilitate.
    S-ar putea sa o cam ia peste bot.
    Lumea s-a cam saturat de ifosele lor.
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Duminică, 22 mai 2011, 6:41)

    costy [anonim]

    cele doua popoare au stras prea multa ura pentru a mai putea avea un numitor comun.sunt bonlavi de ura ,solutia ??


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version