VIDEO In camera lui DSK au fost gasite fluide corporale. Un alt angajat al hotelului se afla in camera cand menajera a intrat

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 19 mai 2011, 12:12 Actualitate | Internaţional

Politia americana care ancheteaza agresiunea sexuala de care este acuzat Dominique Strauss-Kahn a gasit in camera sa de hotel fluide corporale care ar putea ajuta la stabilirea exacta a faptelor, scrie presa americana, preluata de AFP.

Esantioanele au fost gasite in timpul reconstituirii efectuate de politie impreuna cu camerista care spune ca a fost agresata de Strauss-Kahn.

Politia precizeaza ca femeia le-a aratat locul unde isi amintea ca a scuipat dupa ce Strauss-Kahn a incercat o felatie, potrivit televiziunii ABC.

Esantioanele de lichide corporale "sunt in curs de analizare" pentru a stabili daca este prezent ADN-ul lui Strauss-Kahn.

O bucata mare de covor a fost luata de anchetatori pentru a fi analizata, scrie Wall Street Journal, care adauga ca femeia de 32 de ani a desemnat doua locuri unde isi aminteste ca a scuipat.

Lentile de contact de unica folosinta, o scobitoare folosita, un pahar si mici pansamente patate de sange au fost de asemenea luate de anchetatori.

Impotriva lui DSK au fost formulate sapte capete de acuzare, cele mai grave fiind tentativa de viol si sechestrare de persoane. El a fost arestat luni de judecatoarea Melissa Jackson, care a refuzat sa-l elibereze in schimbul unei cautiuni de un milion de dolari, invocand riscul ca acesta sa fuga din tara.

Prezumtiva victima, originara din Guineea, ar trebui sa depuna marturie in fata justitiei in aceasta saptamana.

Un alt angajat al hotelului se afla in camera cand menajera a intrat

Pe de alta parte, doua surse, una din politie si alta apropiata grupului hotelier, afirma ca un angajat al Sofitel se afla deja sambata in apartamentul ocupat de Dominique Strauss-Kahn in momentul in care camerista a intrat.

Presupusa victima s-a prezentat sambata in fata apartamentului 2806 si a constatat ca "usa era deschisa", a explicat sursa din politie.

Tanara "a impins usa, un angajat debarasa micul dejun in apartament si i-a spus ca poate face curatenie in camera", a precizat o alta sursa, apropiata grupului hotelier.

Femeia a "revenit in camera cu caruciorul si celalalt angajat a plecat", a adaugat sursa citata.

Aceasta sursa apropiata Sofitel a explicat ca hotelul din Manhattan este dotat cu camere video "doar in lobby si la etajele 1 si 2, unde se afla salile de conferinta", precizand ca nu exista "nicio camera video pe holuri, in camere sau in apartamente".

Joi, Dominique Strauss-Kahn incearca din nou sa obtina eliberarea conditionata.



Citeste mai multe despre   






















19846 vizualizari

  • -2 (48 voturi)    
    wow (Joi, 19 mai 2011, 11:36)

    aurora [anonim]

    Sincer eu cred ca este o FACATURA perfect realizata asa cum numai americanii stiu sa faca (WTC) asta nu inseamna ca ei sunt si autorii. Cred ca oricum maharul asta avea enorm de multi dusmani importanti si cu mijloacele necesare pentru o razbunare. Dar daca nu este asa si gaboru e vinovat atunci...... sa mearga la multi ani de racoare.... Pentru ca un asemenea individ slab si libidinos nu merita sa conduca destinele lumii !
    • -2 (18 voturi)    
      facatura (Joi, 19 mai 2011, 15:12)

      maira [utilizator] i-a raspuns lui aurora

      Sunt de acord ca este o facatura .Presedintele Frantei a scapat de un adversar puternic.
  • -2 (34 voturi)    
    aranjament (Joi, 19 mai 2011, 11:44)

    George [anonim]

    Mda, se pare ca a fost lucrat. Sincer, nu prea cred ca un moshulica ca el poate sa constranga prin forta o femeie la 30 de ani. A avut chef de joaca si a cazut in capcana. Cu multa munca de la aparare, se poate demonstra ca nu a obligat-o. Din pacate indiferent de verdict, ramane demisia si scandalul.
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Joi, 19 mai 2011, 20:24)

      dominica [anonim] i-a raspuns lui George

      ...E facatura..clar!
      Dar sincer cum sa "obligi"pe cineva la sex oral...sincer...americanii astia sunt penibili...
  • +9 (41 voturi)    
    Parerologia e la moda (Joi, 19 mai 2011, 12:09)

    Andrei [anonim]

    Observ ca parerologia e la moda in Romania dar nu numai. Tot felul de "experti" in criminalistica si "conspiratii" prezenti pe-aici pe hotnews. Il dau pe DSK drept un nevinovat neprihanit, unul care nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase. ///Pe voi nu v-ar convinge realitatea si adevarul nici macar daca le-ati privi drept in fata propriilor vostri ochi. Daca menajera respectiva ar fi fost mama voastra, sora voastra sau chiar sotia voastra, ce-ati mai fi balmajit acum mai baieti? Tot asa ati fi "rationat"? ///(editat de HotNews.ro)(editat de HotNews.ro)
    • -1 (27 voturi)    
      Acum serios (Joi, 19 mai 2011, 13:57)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Andrei tu chiar crezi ca o persoana ca DSK care dorea sa candideze la presedentia Frantei si care are o imagine de pastrat, sa nu mai spunem ca are o situatie materiala destul de buna s-ar preta sa sara pe o camerista asa direct, daca chiar vroia o partida cred ca si-ar fi putut gasi cu usurinta o dama de companie care sa ii satisfaca toate poftele, fara sa riste sa portneasca un scandal care sa il afecteze in asemenea masura. Si in al doile rand daca se gasesc lichide corporale in camera care sa ii apartina asta nu inseamna ca a fost vorba de viol, se poate sa fi fost o partida de sex consimtita. Probabil ca totul se va termina cu o achitare dar DSK a fost inlatuirat de la conducerea FMi si nu va mai putea candida la alegerile din Franta.
      • +10 (30 voturi)    
        Da chiar cred asta (Joi, 19 mai 2011, 13:09)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        De ce?
        1. Are antecedente in ceea ce priveste comiterea de agresiuni sexuale asupra femeilor;
        2. Antecedentele au fost de fiecare data musamalizate - de precizat ca de fiecare data asta s-a intamplat in Franta, o tara dealtfel extrem de toleranta cu moravurile usoare in care sunt implicati politicieni;
        3. Individul este bolnav si nu-si poate controla pulsiunile sexuale;
        4. Este un om puternic si cu bani care crede ca totul se poate rezolva, in cazul in care ar avea probleme, folosindu-si influenta;
        De multe ori lucrurile si intamplarile aparent necredibile sunt adevarate. Adevarul este mai simplu decat ar vrea unii care, in dorinta lor de senzational, il complica dupa cum le este lor convenabil.

        P.S. As avea mai multe argumente in defavoarea lui DSK dar nu e timp si loc pentru asa ceva.
        • +8 (20 voturi)    
          Paradoxal (Joi, 19 mai 2011, 15:16)

          Andy [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          Sunt oameni care ocupa o pozitie inalta. Si la un moment dat fac un lucru reprobabil, sau se afla despre ei ca au facut un lucru reprobabil.Si toata lumea sare ca este o conspiratie. Si se fac scenarii.Si se aduc argumente.Si dai, si lupta. Bine zice un proverb"Hotul neprins, negustor cinstit". Iar cand in sfarsit e prins, se aduc argumente de tipul: la banii lui nu avea nevoie sa fure, sau sa violeze, sau sa minta.Deci e conspiratie. Poate o sa se afle pana la urma ca tipul avea o pasiune pentru sexul violent, ca a mai facut chestia asta si prin alte hoteluri, dar ca a intampinat mai putina rezistenta si a reusit la sfarsit sa dea niste bani si sa linisteasca lucrurile.
          • +9 (17 voturi)    
            Mda... (Joi, 19 mai 2011, 14:30)

            Andrei [anonim] i-a raspuns lui Andy

            Ai perfecta dreptate dar, uite!, vezi ce se intampla daca esti rational si logic? Iti iei o multime de minusuri de la niste ignoranti desavarsiti.
            • 0 (8 voturi)    
              mda (Joi, 19 mai 2011, 17:40)

              adriana1255359782720 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

              minusuri, plusuri, se ocupa natiunea cu ceva, are subiect, dezbat intre ei o prostie - ce vrei sa gandeasca la ceva ce ii priveste direct? nu, lasa-i la televizor si la hotnews (de la o vreme)
          • 0 (12 voturi)    
            Realitate, dar si Conspiratie (Joi, 19 mai 2011, 15:49)

            Ionela [anonim] i-a raspuns lui Andy

            S-ar putea sa fie adevarat ca a agresat-o sexual pe camerista si in acelasi timp sa fie si o conspiratie.
            I se stia slabiciunea.
            Nu era greu sa i se planuiasca treaba asta cu o camerista inocenta, atragatoare, tip angajat-perfect.
            Nu prea exista lucruri intamplatoare, mai ales la nivel inalt.
    • -4 (18 voturi)    
      Exprimare @Andrei (Joi, 19 mai 2011, 14:13)

      fny.ro [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Si totusi, indiferent de parerea exprimata, nu au jignit pe nimeni. Asta spre deosebire de tine, asadar pastreaza-ti epitetele pentru tine, se pare ca ti se potrivesc mai bine...
      • +1 (17 voturi)    
        Nicidecum (Joi, 19 mai 2011, 13:38)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

        Nu mi se potrivesc. Se pare ca ti se potrivesc tie pentru ca altfel nu ai fi reactionat... Reactia ta mi-o explic doar prin faptul ca te-ai simtit vizat si atata tot. "Amice", trebuie sa intelegi ca prostilor trebuie sa le spui ca sunt prosti si ca spun prostii. Si, mai ales, trebuie si este foarte important sa le arati de ce sunt prosti. N-ar trebui sa fie nici o suparare in asta. Paranoia asta cu teoriile conspiratiei care a cuprins Romania e ingrijoratoare. Observ si faptul ca aceste teorii sunt imbratisate cu mult entuziasm de ignoranti, neinformati, submediocri si, in general, prosti. Este inadmisibil ca s-a ajuns pana acolo incat unii se cred ba detectivi, ba procurori, ba avocati, ba judecatori, ba politisti, ba profeti. Eu nu sunt tolerant cu prostia. Te deranjeaza? Foarte bine. Nu-mi pasa. Crede-ma.
        • -2 (4 voturi)    
          draga andrei, (Vineri, 20 mai 2011, 4:53)

          nicolae [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          argumentele(?) tale pot fi valabile numai cu urmatoarele conditii:
          - esti de meserie detectiv deasemenea calificat in criminologie
          - erai ascuns in camera de hotel la ora cu pricina - deci martor ocular si olfactiff
          - esti,de fapt, parte din bucatica de wall-to-wall carpet pe care a cazut o picatura fie din camerista fie din acuzat.
          Nu am de unde sa stiu care dintre cele de mai sus ti se potrivesc.
          Arogantza de care dai dovada nu este o substitutie pentru nici una dintre posibilele cauze de mai sus
          (eu te banuesc ca esti - sau crezi ca esti - taxator pe ITB si probabil si din cauza asta faci blatu mai ales la apreciarile opiniilor altora.)
      • +3 (15 voturi)    
        Andrei are dreptate! (Joi, 19 mai 2011, 14:34)

        db [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

        Epitetele sunt corecte... este greu cand ti se spune adevarul in fata, nu???
    • -3 (7 voturi)    
      si totusi (Joi, 19 mai 2011, 16:21)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Uite, sa spunem ca sora mea s-ar fi fost plâns dupa plecarea din hotel al directorului FMI ca a fost violata de acesta. Chiar crezi ca ar fi fost arestat instantaneu? Arestat si pus într-o închisoare de maxima siguranta? Chiar crezi ca stirea ar fi ajuns pe prima pagina din toate ziarele de pe mapamond înainte de a fi "facute analizele"? Eu la asta ma gândesc.

      Nu îmi ofera el imaginea omului neprihanit, dar daca simpla marturie a unei cameriste ajunge sa faca asa ceva dintr-un om important, pai meseria de camerista poate deveni cea mai importanta si mai credibila. Pentru ca pe la hoteluri mai toti oamenii importanti trec. Si daca marturia oricarei cameriste are asa de mare greutate, apoi sa te tii ...
      • +1 (7 voturi)    
        pentru anonim (Joi, 19 mai 2011, 18:36)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Simpla marturie a cameristei? Te rog sa reiei la citit toate informatiile care s-au dat dspre caz. Apoi te astept , daca mai vrei, cu un comentariu inteligent.
      • +2 (2 voturi)    
        suntem dupa cum gandim (Vineri, 20 mai 2011, 2:46)

        Tia [anonim] i-a raspuns lui anonim

        "simpla marturie a unei cameriste"?!?! -- parca ar fi trebuit sa fim egali in fata legii...
        A, sau e valabil doar in SUA?, atunci asta explica de ce america e unde e si noi suntem unde suntem, si cu indivizi care gandesc ca tine n-avem nici o scapare, anonime!
  • +12 (36 voturi)    
    intrebare. (Joi, 19 mai 2011, 12:24)

    cucu [anonim]

    sunt curios cum se poate demonstra daca o felatie a fost sau nu liber consimtita.

    ipotetic vorbind,daca o doamna face in mod consimtit o felatie ca la carte dupa care se da victima ,automat fraierul picat pe bec e bagat la puscarie?

    unde e prezumtia de nevinovatie in acest caz?
    • +1 (9 voturi)    
      ... (Joi, 19 mai 2011, 12:12)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui cucu

      Felatia presupune cel putin un anumit grad de consimtamant intre cei doi. Din ce spune victima, DSK a si finalizat. :)
      • +5 (11 voturi)    
        Intrebari (Joi, 19 mai 2011, 12:46)

        Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Ei si tu acuma Dragose 234, daca victima a scuipat nu inseamna ca nenea DSK ( zici ca e nume de insecticid ) a si finalizat. Poate ca victima a scuipat scarbita de gustul organului sau de priveliste, intrebarea care s-ar pune corect este: ce contine fluidul scuipat de victima? Saliva, Fanta, barbecue, sfecla ? - sunt tot atatea necunoscute ca si materialul din care e facut covorul, lana, lycra, blana de urs, ratan?
      • +2 (14 voturi)    
        intrebarea (Joi, 19 mai 2011, 14:30)

        intrebarea [anonim] i-a raspuns lui dragos234

        intrebarea este: de ce nu a... muscat?
        • +1 (7 voturi)    
          ... (Joi, 19 mai 2011, 19:31)

          dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui intrebarea

          exact. pt ca a vrut si ea, obvious....
        • 0 (0 voturi)    
          daca musca o dadea nenorocitu acum in judecata (Vineri, 20 mai 2011, 20:00)

          warchild [anonim] i-a raspuns lui intrebarea

          pentru vatamare coporala!.... si daca era in romania menajera platea, daune, facea puscarie si era obligata sa isi ceara si scuze falimiliei victimei.....!
    • -5 (23 voturi)    
      Inselatul nevestei trebuie pedepsit drastic oricum (Joi, 19 mai 2011, 12:35)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui cucu

      Nu crezi?:)
      • +7 (9 voturi)    
        mda (Joi, 19 mai 2011, 12:41)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Alui

        totusi...nu se pedepseste cu puscarie.
    • -5 (23 voturi)    
      DSK (Joi, 19 mai 2011, 12:48)

      carmaw [utilizator] i-a raspuns lui cucu

      Da a deranjat multa lume DSK si cu umilul ajutor al prieteniloe CIA and FBI gata l am dat jos.
      Si daca colosul de 180 nu spune lectia cu dictie ...sa terminat si cu sejourul in state
      E de mirare ceva???
      Nu stiu sa fabrice probe?
      Au stiut sa ajunga pe Luna din carton si sa si omoare presedintele...
      In fine sa pastam tacerea caci camerista repeta lectia.
      Si cind te gindesti ca americani indoctrinati (multumim presei)...
      Imi e o....
      • +1 (11 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 19 mai 2011, 13:37)

        aa [anonim] i-a raspuns lui carmaw

        Si pe mine m-a suparat cu minciunile sfruntate despre Romania.
        Numai si pentru minciunile acelea si tot ar merita sa stea la racoare.
        In SUA daca exista cea mai mica indoiala a celor intamplate scapa.
        Cei 12 jurati dau verdictul de vinovat (toti cei 12) doar daca probele sunt zdrobitoare si atunci il priponesc bine. Asa ca lasa-ti teoria conspiratiei in acest caz.
    • +1 (7 voturi)    
      pai daca nu o tii in pantaloni (Joi, 19 mai 2011, 16:37)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui cucu

      si iesi cu ea la defilare peste tot risti sa stai cu ea cu tot la mititica.
      Vezi de asta ar trebui camere de luat vederi peste tot, ca sa nu mai pui intrebari d-aste!
  • +6 (24 voturi)    
    si inregistrarea video unde a disparut? (Joi, 19 mai 2011, 12:29)

    colombo [anonim]

    parca ieri politia avea inregistrari video care o aratau pe femeie iesind din camera lui DSK "in stare de soc". Azi aflam ca nu mai au camere video pe palier in schimb a aparut "martorul" viu. Maine apare si declaratia a vinovatului lasata la vedere pe masa inainte de a parasi camera de hotel:))
    • +11 (17 voturi)    
      Mare grija (Joi, 19 mai 2011, 12:50)

      sile [anonim] i-a raspuns lui colombo

      Nu confunda dovezile pe care le are politia cu dovezile pe care sustine presa ca le are.
    • -5 (17 voturi)    
      azi e laie, maine balaie... (Joi, 19 mai 2011, 12:54)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui colombo

      Pai si apararea spunea ca initial DSK nici nu era in camera, apoi ca toata treaba a fost consimtita.

      Ce sa zic, se mai intampla. Ce, Basescu nu spunea in direct la realitatea ca "o fi zis copilul ceva, o fi injurat", ca a doua zi sa-si aminteasca cu exactitate ca in viata lui n-a pocnit niciun copil?
    • -1 (5 voturi)    
      matale, dl. lo'tenent (Joi, 19 mai 2011, 13:10)

      tulumbo [anonim] i-a raspuns lui colombo

      ar trebui sa stii ca presa are rol de zumzaiala.
      cu, sau fara scop. adica, fie sa acopere fondul, fie sa faca reiting.
      probele urmeaza a fi filtrate de curte si retinute cele care sunt relevante. juratii, alesi cu acordul apararii, vor decide.
      resutul, e tacere !
      hamlet.
  • +8 (28 voturi)    
    scenariul ok, dar muzica? (Joi, 19 mai 2011, 12:44)

    hollywood [anonim]

    Oaspetele VIP e la dus. In acelasi timp, in camera lui usile sunt deschise vraiste si se tine sedinta angajatilor hotelului, lipseste doar receptionistul. Omul iese de la dus si se arunca disperat pe prima persoana care ii iese in cale (intamplator e femeia de serviciu, celalalt a scapat ca prin urechile acului) . Aceasta se "impiedica", uita sa tipe, uita sa-l muste, el isi termina treaba, se imbraca, face bagajele, plateste hotelul, pleaca. In 20 de minute. A, si telefoneaza apoi sa spuna de unde il poate ridica politia.
    • +1 (7 voturi)    
      Ai fost tu acolo? (Joi, 19 mai 2011, 14:56)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui hollywood

      Daca nu, de unde stii ce s-a intamplat?

      Nici DSK nu stie, daca ne luam dupa ce scrie presa ca ar fi declarat avocatii lui.
  • +3 (7 voturi)    
    Poate nu am experienta (Joi, 19 mai 2011, 13:04)

    moucha [anonim]

    Dar sincer nu as incerca o felatie in care partenera nu ar consimti liber. :) Mo muscatura ajunge. Prietenii stiu de ce...
  • +1 (17 voturi)    
    Din ce in ce mai clar: inscenare! (Joi, 19 mai 2011, 13:19)

    AlinN [utilizator]

    Maine poimaine se afla ca de fapt in camera lui DSK atunci cand facea el baie erau vreo 30 de angajati. Ce porcarie este asta? In hotel daca te vede in camera pleaca, nu intra cate 20 de menajere peste tine, mai ales cand faci baie. Si eu care apreciam rapiditatea cu care au reactionat americanii! Acum se explica si aceasta rapiditate: aveau tot interesul sa scape de DSK, nu le mai sprijinea FNI-ul mondial : dolarul.
    • +2 (8 voturi)    
      Super tare comentariul (Joi, 19 mai 2011, 13:05)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      =)) 30 de angajati =))
    • +8 (10 voturi)    
      un sfat... (Joi, 19 mai 2011, 13:06)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      nu stiu care este adevarul si , probabil, nici nu-l vom cunoaste vreodata, dar imi permit sa dau un sfat domnilor: nu incercati felatie cu forta, s-ar putea sa ramaneti fara ,,,gland (mai ales daca este negresa , cu dentitie sanatoasa!...)
    • -3 (5 voturi)    
      dsk (Joi, 19 mai 2011, 17:35)

      carmaw [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Caderea lui DSK e profitabila americanilor falimentati a lui sarko dar si a altora din PS francez
      Pacat ca nu si a tinut pliscul...ce trebuia sa spuna peste tot ca i plac tare mult femeile??
      II cred deasemeni pe amerloci in stare de multe ca doar si au omorit presedinte ,au ajuns si pe LUNA si lista e mare
  • -1 (11 voturi)    
    In atentia baietilor aia zglobii care... (Joi, 19 mai 2011, 13:26)

    Andrei [anonim]

    ... vorbesc de facaturi si, in general, au numai facaturi in capetele lor infierbantate te teori!!!! Nu-i asa ca toata lumea asta in care traim e o FACATURA? Ca voi, la randul vostru, sunteti niste FACATURI? Tot ceea ce se intampla pe lumea asta e un joc pe calculator pe care-l joaca cineva (spuneti voi cine ca stiti mai bine!) si in care, noi toti, suntem niste biete personaje. Nu-i asa mai conspirationistilor? Sunteti multumiti de viziunea mea asupra lumii in care traim? Hai, mai folositi-va nitelus imaginatia! Puteti gasi o explicatie mai "plauzibila" (desigur, pentru voi) decat cea pe care am spus-o eu! Hai, doar un mic efort!

    P.S. Deci DSK e defapt Elvis? Nu cumva DSK e bin Laden deghizat? Defapt DSK nici nu exista. La proces va fi prezenta o sosie de-a lui care, contra unei sume imense de bani, va accepta sa faca puscarie in locul adevaratului DSK. Asta e buna mai baieti?
  • -3 (7 voturi)    
    Facatura dar... (Joi, 19 mai 2011, 13:37)

    Nica [anonim]

    Credeti ca nu stia camerista cine este oaspetele hotelului? Eu am observat ca in hotelele de la noi, chiar daca nu spui ce functie ai, ei afla si se adreseaza cu un anumit respect: doamana profesor dr, domnule director, sau domnule academician, inginer sau pur si simplu domnule X.
    Cred ca e o facatura insa ce ma socheaza e minciuna la care se preteaza acest om, atat de influent.
    • +2 (12 voturi)    
      Doamnelor si domnilor, putin calm... (Joi, 19 mai 2011, 14:43)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Nica

      La ora asta (si de-acum inainte) singurii care stiu cu adevarat ce s-a petrecut acolo sunt NUMAI cei doi "protagonisti"
      Apoi, pe planul secund sunt procurorii de caz, cei cativa specialisti care se ocupa de luarea probelor, avocatii si probabil seful politiei din NY.

      restul sunt doar speculatii si un potop de informatii servite (si culese) de jurnalistii din intreaga lume, din surse care mai de care mai "sigure" .
      Ca fratele femeii a declarat, ca prietenul a spus, ca un oarecare politist ar fi spus, ca cine stie ce angajat de hotel ar fi vazut sau ar crede ca...astea sunt pure speculatii.
      Pana ieri se vorbea de dovezi video iar acum apare unul care spune ca acolo nici macar nu sunt instalate camere video.
      Cum isi imagineaza cineva ca poate exista o dovada video daca nici macar nu exista camere de filmat pe acele holuri?
      sau cum va imaginati ca unul poate declara ca nu exista camere video din moment ce exista imagini luate de camera video de pe hol?
      se bat cap in cap toate "dovezile" puse pe tapet de jurnalisti.
      Femeia a declarat inca de la inceput ca unul din personalul de la serviceroom i-a spus ca e goala camera si ca ea poate sa inceapa curatenia.
      Acum, dintr-o data, mare bomba, ca un alt angajat ar fi fost in camera...
      pai este exact ceea ce a declarat si femeia.
      Ala i-a spus ok, apuca-te de curatenie, ea s-a dus dupa carucior, si a inceput sa faca curat, intre timp celalalt angajat parasise camera.
      Ce-o fi atat de complicat aici?
      • +4 (8 voturi)    
        Bineinteles ca nu e complicat (Joi, 19 mai 2011, 14:17)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Andradda

        Dar asta (faptul ca lucrurile sunt simple) nu este deloc pe placul iubitorilor de teorii ale conspiratiei. Ei n-au liniste pana cand nu imagineaza si mai apoi vehiculeaza tot felul de scenarii, care mai de care mai aberante, care le sunt lor pe plac. Am mai spus-o cu atatea ocazii... adevarul este deseori atat de simplu. De-aia e si atat de greu de acceptat pentru baietii care isi dau ba aere de avocati, ba de politisti, detectivi, judecatori, procurori si, in general, care isi dau aere ca se pricep la toate.
        Datele exacte si dovezile in ce priveste acest caz sunt stranse de catre politie si procuratura. Numai pe baza acestor dovezi procuratura statului NY isi va alcatui rechizitoriul. Restul sunt doar speculatii si informatii care apar disparat, sunt incomplete si deseori neconforme cu realitatea. Agitatia si isteria asta care i-a apucat pe toti iubitorii de teorii ale conspiratiei (care defapt ii apuca pe acesti baieti ori de cate ori li se ofera prilejul asteptat) mi se pare caraghioasa, dezgustatoare si penibila. Practic din potential infractor (iar asta o va spune doar justitia pe baza probelor administrate in timpul procesului), DSK este acum zugravit ca victima inocenta a unei conspiratii mondiale. Din care, evident ca doar din punctul de vedere al iubitorilor de teorii ale conspiratiei, vor face parte si juratii care vor da verdictul final. Este de-a dreptul hilar ce se petrece.
      • 0 (0 voturi)    
        complicat este (Vineri, 20 mai 2011, 12:07)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        ca nu le sunt materializate teoriile conspirationiste.
    • +5 (7 voturi)    
      Si ce importanta are asta? (Joi, 19 mai 2011, 15:05)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Nica

      Iti garantez ca 90% din cameristele hotelurilor habar n-au ce-i aia IWF, FMI, VTV, NGF sau ce nume or mai fi avand organizatiile pe care le conduc.
      Ceea ce stia cu siguranta femeia, este ca respectivul nu este un paduche oarecare din moment ce isi permite o asemenea camera de hotel.
      Dar asta nu inseamna ca ea stia exact ce invarte Kahn.
      O fi asa cum spui intr-un hotel in care vine cate o personalitate o data la 3 luni si tot personalul numai despre asta vorbeste.
      dar cand e vb de un hotel de lux din NY unde zilnic se perinda cate 50 sau 100 de personalitatii, milionari si miliardari, nu cred ca personalul ocupat cu curatenia stie exact ce face fiecare, ce functie are sau cate milioane are pe cont.
      In asemenea hoteluri este o normalitate sa ai numai "oaspeti de vaza"
      Si oricum asta nu are nicio relevanta.
      Nu cred ca managerii de hotel le informeaza pe camneriste de fiecare data cand vine un client, vezi ca ala e sef la ...sau vice la... sau presedintele nus tiu carei organizatii.
      N-ar avea absolut niciun sens.
      Sau credeti ca acolo merge cu "fa curat mai bine ca ala e sef mai mare decat ala din camera vecina"?

      Hai sa fim seriosi.
  • +5 (9 voturi)    
    ahaaaa ! (Joi, 19 mai 2011, 14:12)

    ion cristoi scenarescu [anonim]

    iaca, deci : a fost unul care'a tinut de sase !
    conspiratie mie la suta !
    shere khan facea un dus fierbinte, sa'si puna sangele in miscare.
    tertzul, il avertizeaza s'o ia incet, ca vine.
    dupa care, o cheama pe fata cu caruciorul !
    ala precis era dela serviciile secrete ale lui sarcozea, iar fatuca, dela mossad.
    cooperare perfecta.
    shere khan, bine incalzit dela dus, iese si sare pe prada promisa. sarcozea urmareste pe monitor cum se desfasoara actiunea comandoului.
    directorfl hotelului sofitel va fi avansat in grad si numit ambasador la onu.
    shere khan ajunge intr'o cusca a unui penitenciar din ny, probabil la shawshank, for redemption.
    filmul va apare pentru sezonul de toamna.
    a falling star.
    • +2 (6 voturi)    
      revin cu actualizarea scenariului (Joi, 19 mai 2011, 15:28)

      i.c.scenarescu [anonim] i-a raspuns lui ion cristoi scenarescu

      dupa ultimele zvonuri, pe surse, fata era dela serviciile ruse. sarcozea nu urmarea singur. putin era cu el.
      cia si mossadul urmareau pe alt monitor.
      comandoul delta in alarma de gradul 0.

      se pare ca shere khan a visat cu cateva nopti despre ce va pati.

      se va actualiza.
      • +3 (5 voturi)    
        continuare (Joi, 19 mai 2011, 16:41)

        i.b. scenareanu [anonim] i-a raspuns lui i.c.scenarescu

        Între timp, doi vicepresedinti ai Consiliului Judetean de la Iasi, Victor Chirila si Constantin Adascalitei, au descoperit camere de luat vederi ascunse in peretii camerei de hotel. Actiunea de înlaturare a presedintelui FMI a fost desconspirata.

        În aceste conditii, presedintele Rusiei ameninta SUA cu posibilitatea reînceperii Razboiului Rece :)
        • 0 (0 voturi)    
          haios (Vineri, 20 mai 2011, 12:40)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui i.b. scenareanu

          ce n-am inteles, este lipsa de umor de care au dat dovada cei care ti-au dat "-". da' nu cred ca doare.
  • -1 (9 voturi)    
    O animatie ar fi interesanta. (Joi, 19 mai 2011, 15:04)

    sandu [anonim]

    Regia buna, dobitocul isi merita soarta. Vrea o felatie ieftina, cu siguranta va primi (si eventual va face) un in puscarie. Nu inteleg cum s-a pretat la asa ceva, dar ar fi interesant de vazut cum un evreu pitic a reusit sa se ridice pe varfuri pentru a oferi instrumentul unei musulmane de 1,80 metri, cum aceasta impotriva vointei, desi nu stia cum se face a dus la bun sfarsit activitatea...
  • +4 (4 voturi)    
    marea brambureala (Joi, 19 mai 2011, 16:37)

    CP [anonim]

    Din ce in ce mai palpitant si...logic. Oare angajatului care a debarasat micul dejun la ora 12 (???) cine i-a deschis usa- parca domnul Strauss facea dus? Camerista ce cauta pe hol fara caruciorul pentru curatenie- se plimba, asculta la usi? De cand, intr-un hotel care are proceduri foarte stricte, un ospatar/ aj. ospatar ce debarasa, ii spune unei cameriste sa intre in camera si sa se apuce de curatenie. Camerista se subordoneaza si primeste sarcini de la superiorii directi: guvernanta, sefa departament house kipping, receptie, in nici un caz de la departamentul de Restauratie.
    • -1 (1 vot)    
      :))) (Vineri, 20 mai 2011, 12:48)

      runa [anonim] i-a raspuns lui CP

      housekeeping :)) potrivit cercetatorilor in psihologie oamenii au tendinta sa creada mai repede o teorie conspirationista sau o explicatie fantezista decat o explicatie logica si rationala a unui eveniment.
  • +5 (5 voturi)    
    tradare, tradare dar sa stim si noi ! (Joi, 19 mai 2011, 17:02)

    nancy [anonim]

    .... este un persnaj cu toate defectele din lumeeee..!?
    rezon monser! , a cazut victima unui scenariu,
  • 0 (2 voturi)    
    fluidele (Joi, 19 mai 2011, 17:33)

    adriana1255359782720 [utilizator]

    e asta o stire? si voi abateti atentia oamenilor spre orice altceva decat ce ar trebui , poate, sa ii preocupe?
  • -3 (5 voturi)    
    In camera lui DSK au fost gasite fluide corporale. (Joi, 19 mai 2011, 17:38)

    nelu [anonim]

    In mediul in care se invart multi bani,legea este facuta cu.. si de.. ban.
    Acesti indivizii si-au pierduct calitatea de OM.
    Nimic neobijnuit daca priviti membrii politicului din tara noastra.
    La noi credeti ca nu s-au intamplat situatii de acest gen?
    Sunt sigur ca multe femei din Romania poarta secretul unor nemernicii de acest gen dar nu au dorit a face cunoscut din cvarii motive.
    Acest nemernic a gandit ca femeia fiind camerista nu va intrazni de a face plangere impotriva ditamai sefului FMI.
    Si apioi nu este prima data cand acest individ obtine favoruri sexuale prin forta fizica.
    PEDEAPSA MAXIMA!
  • 0 (4 voturi)    
    Principiul dominoului (Joi, 19 mai 2011, 18:18)

    florentin [anonim]

    Prezenta cameristei in apartamentul hotelului impreuna cu DSK este dubioasa . Ce s-a urmarit cu compromiterea directorului FMI ? In ce masura acesta influenta activitatea FMI ? Ce influenta are FMI in economia europeana ? Cine are interesul distrugerii monedei europene si a uniunii politice europene? Care sunt monedele concurente pt. euro si care este situatia lor in prezent si dupa caderea euro ?
  • +1 (3 voturi)    
    capcana neagra (Joi, 19 mai 2011, 20:20)

    ulisev2 [anonim]

    Mda, e cam clar...Moshulica asta de 62 de ani a cazut in capcana...( in capcana unor servicii)

    Obsedat fiind a tabarat pe momeala(negresa)...

    Nu inteleg chestia cum a reusit sa ii faca o felatie... cum o fi obligat-o ? Pe o femeie nu poti sa o obligi la asa ceva decat prin amenintare directa asupra vietii... sau poate i-o fi spus ca isi pierde slujba, dar nici asta nu prea merge.
  • 0 (2 voturi)    
    dezolaant (Vineri, 20 mai 2011, 7:15)

    Moromete [anonim]

    ... si cand te gandesti ca si libidinosul asta de DSK hotaraste politica economica a Romaniei ...
  • +1 (1 vot)    
    probe (Vineri, 20 mai 2011, 10:56)

    io [anonim]

    la arestarea preventiva se merge pe indicii plauzibile, insa pe fond nu mai merge , acolo trebuie probe.
    probe de netagaduit ca femeia a fost fortata,
    ca a recurs la toate mijloacele pentru a se impotrivi.
    asta legat de acuzatia de viol care, parerea mea, nu se sustine.
    DSK ramane cel mult cu acuzatiile "mai slabe" ... asta daca examenul de medicina legala nu atesta urme ale agresiunii fizice (vanatai, leziuni) sau psihice.
    desi, dupa noile detalii, cu felatia, cred ca nici asta nu prea mai tine.
    si nici macar acuzatia de sechestrare nu cred ca tine, femeia a iesit singura din camera, cateva minute mai tarziu.
    tare-s curios sa stiu care ar fi PROBA ca DSK a sechestrat-o?
    a incercat cineva sa intre si era inchisa usa?
    bine, e de inteles atitudinea presei, fabulatiile pe un subiect cu un personaj atat de sus-pus le fac rating pentru tot anul.
    e ca la magazine, de sarbatori :)
    ce nu e de inteles e atitudinea politiei, de a scorni capete de acuzare doar pe baza declaratiei menajerei.
    sa fim intelesi: prezenta ADN-ului lui DSK in "scuipaturile" din camera atesta eventual existenta unui act sexual, nicidecum faptul ca acesta ar fi fost unul realizat prin constrangere.
    Singura proba care poate atesta constrangerea este examenul medico-legal.
    si o intrebare, la final: daca DSK a fugit dupa episodul cu menajera, de ce ar mai fi sunat la hotel pentru telefonul mobil?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri