Ce se stie despre Nafissatou Diallo, femeia care l-a adus pe DSK in spatele gratiilor: musulmana practicanta, purta valul islamic, angajata model, mama celibatara exemplara

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 18 mai 2011, 13:14 Actualitate | Internaţional

Nafissatou Diallo, femeia care l-a acuzat pe DSK de agresiune sexuala, este descrisa drept o "mama celibatara exemplara". Deocamdata, femeia se afla sub protectia autoritatilor americane iar putinele informatii despre ea provin de la vecini, rude sau prieteni: musulmana practicanta, angajata model, mama celibatara, scrie France Soir, in editia electronica.

Duminica dupa-amiaza, cinci barbati au fost prezentati in fata ei pentru identificarea presupusului agresor, la comisariatul din Harlem. Ea l-a desemnat pe numarul 3, Dominique Strauss-Kahn.

Potrivit marturiei acestei angajate a hotelului Sofitel din New York, ea ar fi intrat sambata in apartamentul 2806, crezand ca este liber, in timp de DSK facea un dus. Favoritul sondajelor la urmatoarele alegeri prezidentiale din Franta s-ar fi aruncat atunci pe ea si ar fi incercat sa o violeze. Seful FMI neaga aceste acuzatii.

"Foarte putin seducatoare" sau "foarte frumoasa"

Deoacamdata, nu se stiu prea multe desprea aceasta femeie, a carei identitate si figura sunt ascunse de autoritatile americane. Intr-o prima etapa, a fost numita "Ofelia", posibil un pseudonim utilizat la hotel. Adevarata sa identitate, potrivit mediei, ar fi Nafissatou Diallo.

Singura certitudine: "Nafi" este o femeie de culoare, in varsta de 32 de ani. Potrivit mai multor marturii, ca origine ar fi din Senegal sau Guineea. In orice caz, ar proveni din vestul Africii. Potrivit informatiilor, ea ar vorbi limba franceza, ar fi o "musulmana practicanta", spune unul dintre vecinii sai, si ar purta valul islamic.

Nimeni nu i-a vazut inca figura. Se spune ca politistii americani ar fi negociat cu ziaristii pozele cu DSK incatusat in schimbul promisiunii ca vor lasa in pace presupusa victima.

Avocatii sefului FMI au lasat sa se inteleaga ca au fost surprinsi sa vada o femeie "prea putin seducatoare" la identificarea din sectia din Harlem.

O versiune dezmintita de un sofer de taxi care citeaza un valet al hotelului: "Este o femeie de 30 de ani, cu sani mari si fese frumoase". Rosie, o prietena citata de RTL, descrie "o femeie foarte frumoasa" si generoasa, "isi daruieste intreaga inima celorlalti".

Angajat model

Potrivit New York Daily News, "Nafi" are o inaltime de 1,80 m. Mama celibatara, locuieste de cateva luni in Bronx (nordul New York-ului) cu fiica sa de circa zece ani.

Potrivit tabloidului, unul dintre apropiatii sai o descrie drept o persoana "foarte discreta" si subliniaza ca este "o femeie bine". Citat de New York Times, portarul imobilului din caramizi rosii in care locuieste a povestit ca Nafi si-a amenajat recent apartamentul.

"De fiecare data cand o vad ma bucur", spune o vecina. "Nu a facut niciodata probleme. Nici zgomot. Totul merge bine. Acelasi lucru si la locul de munca, la Sofitel. "Este o femeie bine, foarte agreabila, foarte prietenoasa. Acum, este in stare de soc", confirma una dintre colegele sale, pentru New York Post. Alte amanunte sunt dificil de aflat. "Conducerea hotelului ne-a cerut sa nu-i punem prea multe intrebari pentru ca este foarte afectata. Ne-au spus: "Doar luati-o in brate cand revine!"

Conducerea hotelului a precizat, intr-un comunicat, ca femeia avea o conduita exemplara la locul de munca. "Angajata noastra lucreaza la Sofitel New York de trei ani si suntem deplin satisfacuti de munca sa si de comportamentul sau", a declarat pentru AFP directorul general al hotelului, Jorge Tito.

Cazier virgin

Femeia de serviciu, care nu are antecedente judiciare, nu se mai intalnise cu DSK pana la acel moment, potrivit presei americane. Acum, "Nafi" se ascunde. Politistii au plasat-o sub protectie intr-o locatie care este tinuta secreta.

"Este foarte obosita si are nevoie sa se odihneasca", povesteste fratele sau, pentru NY Post. Administrator al unei cafenele din Harlem, el se declara deranjat atunci cand citeste presa franceza, unde se discuta des despre un posibil complot pentru discreditarea favoritului sondajelor la prezidentiale. "Nu este drept. Sora mea este o femeie corecta, nu ar fi capabila de asa ceva".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

14834 vizualizari

  • +2 (52 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 18 mai 2011, 12:18)

    elena [anonim]

    La hotelurile de 4 - 5* nu exista niste reguli, niste proceduri pentru angajati? presupun ca se stia faptul ca DSK se afla in camera de hotel, mai ales ca era vorba despre o persoana publica. Si atunci, ce cauta dna in cauza in camera lui sa faca curat? La hotelurile care se respecta si isi respecta clientii, niciodata personalul nu merge sa curete camera cand clientul este acolo.
    • -6 (24 voturi)    
      mosu si cocosu (Miercuri, 18 mai 2011, 12:39)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui elena

      Ea a fost trimisa de la receptie , a vazut ca nu e NO DERANJE pe clanta ... a intrat . Nu pot crede ca ea a mers la usa sa-l dea afara pe DSK ca sa poata face curat !! Siii daca totusi a intrat ... de ce DSK nu si-a pus mainile in fata crucis , isi cerea scuze , si femeia iesea frumos afara sa se poata asta imbraca !!
      • +3 (11 voturi)    
        era semnul "nu deranjati" pe usa? (Miercuri, 18 mai 2011, 13:17)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Dan

        nu am citit pana acum detalii referitoare la acest aspect. Daca nu era, intr-adevar, femeia era obligata sa intre sa faca curat. Dar se stie sigur, s-a dovedit?
      • +3 (23 voturi)    
        ?! (Miercuri, 18 mai 2011, 15:04)

        zertty [anonim] i-a raspuns lui Dan

        chiar la hoteluri de "**" cind pleci lasi cartela sau cheia la receptie... Asa stiu cu precizie cind esti/ nu esti la hotel... Sincer, e ciudata povestea asta...
        • +6 (14 voturi)    
          Cder ca aberezi privind a lasa catrela la receptie (Miercuri, 18 mai 2011, 15:24)

          adrian1455 [utilizator] i-a raspuns lui zertty

          Cred ca aberezi privind obligatia de a lasa cartela la receptie. Normal ca o cheie trebuie sa o lasi pentru ca poti sa o pierzi sau este incomoda in buzunar. Dar o simpla cartela pe care nici macar nu este trecut numarul camerei sau hotelul de ce sa fie nevoie sa o lasi. Stiu ca ai sa spui ca poti sa o pierzi mai usor decat cheia. Trebuie sa ai in vedere ca cel care o gaseste nu are ce sa faca cu ea, nefiind trecute datele privind camera sau hotelul, cat si faptul ca nu este nici-o paguba daca o pierzi. Cei de la receptie pot sa iti faca pe loc o dublura cu ajutorul calculatorului. Am uitat sa iti spun ca aceasta cartela este personalizata si odata cu plecarea ta din hotel ea devine indisponibil de folosit, fiind schimbat cipul camerei, la fel ca in cazul pierderii acesteia. Cred ca am fost destul de clar si vreau ca pe viitor sa nu mai citesc ineptiile celor care vor sa se bage in seama asa ca la "roamni". Dar ce sa-i faci? Manipularea este platita foarte bine si de aceea este practicata in continuare de jegosi (scuze pentru cazul de fata cand nu pot sa spun nimic rau despre ante vorbitorul meu).
          • +2 (6 voturi)    
            MDA. Bati campii (Miercuri, 18 mai 2011, 17:47)

            Mircea [anonim] i-a raspuns lui adrian1455

            1.Cartela se da intr-un pliculet cu nr. camerei. 2. Nu se rescrie pe timpul cazarii! (decat daca nu mai functioneaza, sau se pierde)
            3. Dupa plecare, nu se schimba cipul, eventual codul.
            • 0 (4 voturi)    
              dar (Miercuri, 18 mai 2011, 18:24)

              newbie [anonim] i-a raspuns lui Mircea

              asta inseamna ca receptia stie cand se afla clientul in camera pentru ca el valideaza cartela.totul este electronic in zilele noastre:)
              • +1 (1 vot)    
                cartela (Joi, 19 mai 2011, 8:09)

                gogu [anonim] i-a raspuns lui newbie

                ba mai mult, la multe hoteluri lasi cartela intr-un cititor (pe intriour la usa sau linga) sa poti aprinde lumina si alte electrice.
                • 0 (0 voturi)    
                  cartela (Joi, 19 mai 2011, 8:09)

                  me [anonim] i-a raspuns lui gogu

                  Nu e nici asta obligatoriu. E suficient sa bagi o carte de vizita in acel intrerupator ca sa iti functioneze lumina in camera.
            • +1 (3 voturi)    
              Care este diferenta intre raspunsul tau si al meu? (Miercuri, 18 mai 2011, 19:27)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui Mircea

              Nu am inteles de ce bat campii? Ma contrazici doar de dragul discutiei.
              In concluzie cartela nu se lasa la receptie si nu se mai poate folosi in caz ca o pierzi (fiind anulata automat cand ti se da una noua cu un nou cod, ca vad ca cip nu iti place) sau la terminarea sejurului.
              Poate imi explici, ca tot vrei sa ne contrazicem, cum poti sa rescri o cartela pierduta (reciteste ce ai scris mai sus)?
              Vad ca nu scap de cei care fac discutii doar ca sa se afle in treaba.
              Ar trebui sa vedem lucrurile esentiale si anume cum isi face treaba una dintre cele mai sigure si functionale democratii din lume: politia l-a ridicat direct din avion, iar judecatorul nu l-a eliberat nici pentru cautiunea propusa de avocati de doua milioane de dolari. Pe cand la noi, (vezi dosarele Vantu, Patriciu, Nastase) justitia nu este oarba ci foarte atenta ca sa partineasca acuzatii. Adica sa ii apere de cei care au dreptate si sa ii elibereze pe cine stie ce motive medicale inventate. Halal...
      • +1 (19 voturi)    
        ,,Ea a fost trimisa de la receptie" (Miercuri, 18 mai 2011, 15:49)

        bagajierul [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Ca a avut sau nu pe clanta ,,NO DERANJE",capra care se da virgina este suspecta de HIV. La un hotel indiferent de cate stele camerista bate mai intai la usa mai ales ca era vorba de un VIP....trebuie sa dau cam multe explicatii asa ca o scurtez...
        L-au lucrat,cine...nu vom afla niciodata.
    • 0 (36 voturi)    
      noua forma de terorism (Miercuri, 18 mai 2011, 12:53)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui elena

      E o alta forma de terorism, care va avea efecte asupra stabilitatii economice mondiale la fel de negative ca si o bomba, si din nou islamul. Si in acelasi timp e clar ca lumina zilei ca e o inscenare, toata povestea e plina de contradictii. Omul facea dush..ok, inseamna ca asta vazand ca face dush trebuia sa iasa repede din camera eventual cerandu-si scuze. Nu cred ca ala a sarit in 2 secunde de sub dus si a inceput sa o violeze, nici pantera daca era....In plus cine naiba ar vrea sa violeze o negresa musulmana purtand in plus mizeria aia de val islamic???? Si ce hotelul lu' peste e ala unde cameristele nu sunt obligate sa poarte aceeasi uniforma? Eu as face reclamatie instant daca mi-ar intra o mumie din asta in camera si eu nu sunt ditamai seful FMI.
      • -2 (28 voturi)    
        multumesc pt precizari. (Miercuri, 18 mai 2011, 13:13)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

        nu stiam si nici nu ma gandisem la ce haine/uniforma avea femeia. Mai departe, la aspectul cu inscenarea, asa mi se pare si mie.
      • +9 (33 voturi)    
        subscriu la ceea ce ai spus, (Miercuri, 18 mai 2011, 14:12)

        leopold [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

        dar mai am niste observatii:facatura asta are miros de motel.Tocmai la Sofitel o menejera poarta valul islamic,tocmai in buricul targului si la o aruncatura de bat de Grand Zero.Cum se poate explica faptul ca asa o personalitate nu are nici macar o firava garda de corp? In care hotel de asemenea clasare menajera intra sa faca curat si nu lasa usa deschisa ?Unde era supervizorul?Daca omul facea dus,facea dus intr-o camera antiatomica?De obicei peretii despartitori sunt de rigips.
    • +9 (19 voturi)    
      diferenta dintre unii romani si Vest (Miercuri, 18 mai 2011, 13:40)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui elena

      Am vazut destul de des intrebarea asta pusa de cititorii romani, dar n-am vazut-o pusa de cititorii englezi, americani sau francezi in media online occidentala - de ce oare? Aia merg mai des prin hoteluri si stiu cand poate intra camerista in camera?
      • +12 (30 voturi)    
        POATE! (Miercuri, 18 mai 2011, 14:45)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        ... ca "intra camerista in camera", chiar daca sunt acolo - dar daca vede ca sunt acolo se scuza si iese IMEDIAT! la fel, daca aude apa curgand la baie! IESE, nu sta sa caste gura, sa ma vada cand ies din baie!
        Si am fost in nenumarate tzari (inclusiv in SUA si Canada, inclusiv musulmane) si la nenumarate hotelori, de la 2 la 5 stele! si NICAIERI camerista nu sta mai mult de 1 sec. in camera, daca vede ca e clientul acolo! NU trebuie sa am "no disturb" pe usa, ca sa nu ma trezesc cu camerista in camera!
        Apropo: la ce ora se intamplau chestiile alea din articol?
      • 0 (0 voturi)    
        nu ai citit comentariile.. (Joi, 19 mai 2011, 8:12)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        acolo unde erau permise si nu e cenzura prea mare.
    • -2 (22 voturi)    
      si uite asa o barba avea si-uite as si-o pieptana (Miercuri, 18 mai 2011, 13:41)

      Codin [anonim] i-a raspuns lui elena

      Pai Sarko a vrut sa scape de DSK...
      de cand cu interventia in Libia, SUA (nu stim cine de acolo) nu ii poate refuza nimic, a acceptat sa il ajute..
      Baietii de la urme si mirosuri care se pricep la toate (au luat ei urma lui Osama) i-au inscenat o chestie
      Cu cine? Pai ce poate fi mai de necrezut decat cu o femei musulmana plina de respect intunecos (ca sa nu zicem negru) ... Poate i-o fi pus ceva si in apa de baut sa il hotarasca sa fie convingator si tot asa...
      Iar din Franta s-au gasit imediat dragutze sa il dea in gat... E cea mai injositopare chestie din ultimii ani... Si sa nu crezi in teoria conspiratiei!
    • +3 (9 voturi)    
      La hotelurile care se respecta.... (Miercuri, 18 mai 2011, 14:21)

      Gigi Berlogea [anonim] i-a raspuns lui elena

      La hotelurile care se respecta, in fiecare camera se gaseste "ceva" pe care scrie DO NOT DISTURB. Daca vrei sa fii lasat in pace, pui "ceva-ul" pe clanta usii si nimeni nu intra peste tine accidental. Ma indoiesc ca DSK avea semnul pe usa!
    • +16 (20 voturi)    
      lamurire (Miercuri, 18 mai 2011, 14:21)

      zambara [anonim] i-a raspuns lui elena

      In hotelul respectiv (la 3000$ camera) cam toti clientii sunt persoane celebre, publice, bogate, etc. Nimeni intr-un hotel nu-ti tine evidenta cand pleci est, sau nu esti.
      Daca pleci poti lasa cheia la receptie. Atunci camerista stie ca poate intra pentru curatenie. Daca nu lasi cheia si nici nu pui pe usa placuta cu nu deranjati, nu are de unde sa stie daca esti sau nu in camera. Si cum curatenie trebuie sa faca normal ca intra, de aceea are si cheia.
      Se mai intampla uneori ca sa intre personalul responsabil cu curatenia in camera cand esti acolo, mai ales daca nici la bataile in usa nu a raspuns nimeni. Insa intodeauna cand se intampla asta se scuza si revin mai tarziu.

      Sper ca te-am lamurit cum putea "sa caute ceva" doamna respectiva in camera atunci cand era acolo si DSK.
      • +13 (15 voturi)    
        3000 USD (Miercuri, 18 mai 2011, 13:54)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui zambara

        Numai la romani am vazut ca au spus de camera ca ar fi de 3000 USD pe nopate. Pe RAI s-a precizat ca ar fi vorba de 500 si ceva de USD. Noua insa ne plac exagerarle.

        O zi buna !
        • +4 (14 voturi)    
          e adevarat ca ne plac exagerarile, mai ales presei (Miercuri, 18 mai 2011, 15:10)

          vlahul [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

          dar...daca intrii pe http://www.sofitel.com/gb/booking/rates.shtml?packId=59059215239
          alflii ca o camera clasica in hotelul in care a stat DSK costa azi 775USD. Avand in vedere ca a stat in Prestige ori Imperial Suite e posibil sa coste 3000 USD.
          Cat priveste paranoia conspiratiei este usor de demontat. Pur si simplu a crezut ca i se cuvine tot, DSK nu-i la prima nazdravanie de acest gen.
        • +6 (10 voturi)    
          si în Franta (Miercuri, 18 mai 2011, 16:49)

          lamuriri [anonim] i-a raspuns lui Valentin

          Eu locuiesc în Franta si aici am citit pentru prima oara despre pretul apartamentului de hotel, înainte de a citi stirea în România. Mai pot sa îti confirm faptul ca peste 60 la suta din francezii ce au raspuns unui sondaj, cred ca este vorba despre o facatura. Asta am citit astazi.
        • -1 (3 voturi)    
          dsk (Miercuri, 18 mai 2011, 18:50)

          carmaw [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

          se intimpla asa
          Camera era de 3000 dolari ,la schimb era deci 2117E Dar el avea degrevare (FMI) si trebuia sa plateasca 500E pe care i a achitat
      • +5 (11 voturi)    
        Si daca nu este cheie ce lasi ? (Miercuri, 18 mai 2011, 13:59)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui zambara

        In toate hotelurile moderne se face acces cu card nu cu cheie. Mai calatoriti ceva mai departe de Giurgiu inainte de a da astfel de lamuriri retarde. Cardurile pot fi luate ele fiind validate sau invalidate automat, electronic, functie de durata sederii.
      • +3 (9 voturi)    
        . (Miercuri, 18 mai 2011, 18:40)

        Eclesiastul [utilizator] i-a raspuns lui zambara

        Nu e nevoie să intre la duş pentru a-şi da seama că este cineva înăuntru asta este clar! Nu avea cum să facă mai mult de 3-4 paşi în interiorul camerei fără să îşi dea seama că este cineva înăuntru. NU trebuie să mă vadă cineva în ciocanul gol pentru a-şi da seama că exist în acea cameră şi fac duş! Este o făcătură. Nu ştiu de ce, dar aşa imi miroase!
        • 0 (2 voturi)    
          valeu conspiratiile astea (Miercuri, 18 mai 2011, 22:45)

          io [anonim] i-a raspuns lui Eclesiastul

          N-auzi ca statea in Imperial Suite, catamai apartamentul de nshpe camere, nu intr-o camera 2 metri pe 2.

          O fi intrat femeia si asta e iesit de la dus care cine stie in ce colt al apartamentului era. Foarte probabil sa nu mai fi putut iesi dupa aia.

          Romanul e fantastic. Majoritatea habar n-au de configuratia camerei respective, nici n-au fost la vreun hotel modern in viata lor, da stiu ei ca "nu se poate", mai ceva ca politia!
    • +8 (16 voturi)    
      raspuns (Miercuri, 18 mai 2011, 14:46)

      Locke [utilizator] i-a raspuns lui elena

      Spune sincer, Elena, la ce hoteluri selecte din capitale celebre ai fost, de vorbesti cu atata "autoritate" despre ce fac sau nu fac angajatii? Eu cred ca vorbesti sa te afli in treaba...

      Ce a facut menajera respectiva este practica standard la marile hoteluri: batut de 3 ori, lasat usa deschisa; retragere daca totusi clientul este in apartament.
      • -2 (10 voturi)    
        1. sunt hoteluri selecte (Miercuri, 18 mai 2011, 14:06)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Locke

        si in mari orase, nu neaparat in capitale celebre. New York, orasul unde s=a petrecut evenimentul respectiv, nu este capitala, presupun ca stiti asta. 2. nu cred ca foloseste cuiva sa enumar hotelurile la care am stat in calatoriile mele, incepand cu hoteluri de 2 si pana la hoteluri de 5*. 3.nu pretind ca sunt o autoritate in domeniu, de aceea majoritatea commenturilor mele au fost intrebari pt cei cunoscatori, poate dv de exemplu.
      • -2 (6 voturi)    
        ?! (Miercuri, 18 mai 2011, 15:07)

        zertty [anonim] i-a raspuns lui Locke

        Eu am fost cazat de multe ori la PAris la hoteluri de 2/3 stele... Dumneavoastra?
  • +17 (17 voturi)    
    Expresia "cazier virgin"... (Miercuri, 18 mai 2011, 12:31)

    eugen [anonim]

    ...adauga un plus de erotism textului incarcat de detalii tehnice... :)
  • +3 (11 voturi)    
    mai interesati-va (Miercuri, 18 mai 2011, 14:08)

    numaieu [anonim]

    camerista e obligata de procedurile hotelului sa intre in camera si sa respecte protocolul zilnic. Se intra daca nu exista semnul nu deranjati pe usa,chiar daca aparent clientul e sau nu in camera. Daca nu intra zilnic, atunci clientul poate reclama acest aspect,asa sint procedurile hotelului. Problema e ca pe masura ce apar detalii, tabloul evenimentelor devine tot mai neclar.
    • -1 (9 voturi)    
      asa este, dar, (Miercuri, 18 mai 2011, 13:19)

      elena [anonim] i-a raspuns lui numaieu

      am adresat aceeasi intrebare si altui cititor, se stie sigur ca pe usa nu era nici un semn? nu am auzit vreuo informatie referitoare la acest detaliu.
    • +4 (20 voturi)    
      no deranje!!!! (Miercuri, 18 mai 2011, 14:35)

      george [anonim] i-a raspuns lui numaieu

      hotelurile moderne din ziua de azi au carduri electronice, camerele au senzori de miscare. Deci se stie exact cand cineva este in camera pentru ca acel card se lasa intr-un card reader la intrarea in camera si nimeni nu poate intra in camera. Asa ca povestea cu camerista care a intrat in camera crezand ca nu e nimeni e doar pentru idioti. Hilar este ca acest articol scrie ca tipa este celibatara iar un alt articol tot de pe hotnews scrie ca era casatorita cu un om de afaceri din tara ei. Daca era casatorita cu un om de afaceri, la ce naiba mai avea nevoie sa lucreze ca si camerita. Povestea pute oricum
      • +5 (7 voturi)    
        atentie la detalii tehnice! (Miercuri, 18 mai 2011, 15:32)

        vlahul [utilizator] i-a raspuns lui george

        :-)..detectorii de miscare NU au legatura cu vre-un card de acces. Iar cardul camerei nu este necesar sa-l lasi in "reader" (ca se te citez)...il lasi unde ai chef, doar ca s-ar putea sa nu ai curent in camera (la unele hoteluri- depinde de solutia aleasa).

        Si apropos de hotelurile moderne din ziua de azi, de care ai pomenit....avem si pe langa Obor un hotel de 2* cu sisteme moderne de care ai pomenit tu.

        p.s. la hotelurile cu prenetentii camerista intra cel putin o data pe zi pt curatenie si schimb de asternuturi etc.
      • +1 (1 vot)    
        hilar esti tu (Miercuri, 18 mai 2011, 22:57)

        me [anonim] i-a raspuns lui george

        S-o crezi tu ca hotelurile instaleaza senzori de miscare ca sa vada unde sunt clientii ! Ar fi o invadare a vietii intime, doamne fereste de asa ceva, e aberant!

        Deci, am fost in zeci si sute de hoteluri si cu carduri si fara:
        1) De obicei nu ai nici o obligatie sa lasi nici cheia nici cardul la receptie; foarte rare exceptiile (daca sunt hoteluri mai vechi/ciudate/de moda veche, de obicei cu cheie)
        2) Cititorul ala de card nu impiedica pe nimeni sa intre in camera, este cel mult pt luminile din camera; apropo, daca usa se inchide automat, poti foarte bine sa lasi cardul in cititor si tu sa nu fii incamera (te incui afara, mi s-a intamplat); te duci la receptie si usa se deschide cu alt card fara nici o chestie
        3) Ca regula generala, nu-ti tine nimeni socoteala daca esti in camera sau esti plecat; pot cel mult sa sune in camera sa vada daca cineva intreaba de tine; dar poti sa le zici sa nu o faca
        4) Menajera: 1) Se uita daca e "Don't disturb" pe usa afara, caz in care pleaca; 2) Optional, bate la usa, daca nu intra direct; 3) Daca esti in camera, de obicei se retrage, dar uneori te intreaba daca vrei sa curete, e destul de flexibil

        In concluzie, 1) menajera n-avea de unde sa stie dinainte daca DSK era sau nu in camera, isi facea etajul ca mai sus; si 2) este foarte posibil sa fi ramas singura in camera cu DSK, nu e nimic ciudat sau improbabil.
  • +1 (25 voturi)    
    Hmmm ... (Miercuri, 18 mai 2011, 14:09)

    Dani.El [utilizator]

    Din ce in ce mai multe contradictii, justificari si atribute de "mare virtuoasa" ale musulmancei ...

    Mie personal mi se par din ce in ce mai putin verosimili americanii. Dar n-ar fi prima data si sigur nici ultima!

    P.S.
    Cred ca ar putea sa-si angajeze niste scenaristi mai buni ... Sau aia sunt toti pe la Hollywwod?
    • +3 (23 voturi)    
      un lucru-i clar: victima e de vina (Miercuri, 18 mai 2011, 13:50)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Dani.El

      cu atat mai mult cu cat e si musulmana.
      si, la urma urmei, toata lumea stie ca in caz de viol cea mai mare vina o poarta femeia, nu?

      uite la asa ceva sunt minunate tabloidele.

      asa ca, fratilor, calomnions, calomnions, il en restera toujours quelque chose
      • 0 (14 voturi)    
        asa e (Miercuri, 18 mai 2011, 14:22)

        alexm [anonim] i-a raspuns lui mda

        Numai ca victima este DSK...

        Cat de prost sa fii sa "te arunci" cand iesi din dus asupra unei cameriste.

        Ori nu s-a intamplat asa ori nu s-a intamplat deloc.
        deci:
        1 - camerista intra, aude dusul mergand - evident nu stia ca e nimeni in camera si il injura in gand pe client ca a lasat dusul deschis
        2. deschide usa la baie/dus (sigur era cu cada) si il vede pe asta gol facand dus
        3. omul, care nu mai vazuse de mult o femeie, mai ales imbracata, in prima secunda ii trece prin cap gandul marsav
        4. cum este un tip bine, cu reflexe perfecte, in jumatetea urmatoare de secunda se arunca efectiv asupra femeii
        5. luata prin surprindere asta nu face nimic cam 10 secunde cat sa aiba mosu timp sa lase urme - pe urma actioneaza si scapa (oricum nu merita sa astepte violul efectiv ca pentru tentativa se da mai multa parnaie...)

        Pe urma se duce la cops si le arata juliturile iar astia isi dau seama ca e mana criminalului DSK - il cautau de mult, il pandeau, asteptau prima lui greseala

        Deci sigur nu a fost asa, nu e plauzibil - ori altfel, ori nu a fost deloc
        • +2 (12 voturi)    
          nu stim ce s-a intamplat (Miercuri, 18 mai 2011, 14:51)

          mda [anonim] i-a raspuns lui alexm

          inculpatul este prezumat nevinovat pana la pronuntarea sentintei. dar oare de ce victima este a priori vinovata? de ce conteaza ca-i musulmana sau ca poarta val islamic, sau ca-i celibatara, sau mama sau whatever?

          mda, DSK nu a fost inca judecat, iar faptul ca si in trecut a dat dovada de comportamente asemanatoare sa spunem ca nu-i suficient documentat - probabil ca si atunci victimele au fost atat de diabolice incat lui DSK nu i-a mai ramas nici un piculet de vina.

          eu propun asa, e mai cinstit: nu se va accepta ca victima a unui viol vreo persoana de sex feminin, sau apartinand unor religii problematice, precum cea musulmana, sau prezentand o infatisare ce ar putea fi apreciata ca interesanta, frumoasa, sexy etc.
          nu, domne, ce, astea-s victime? e diavolul cu fusta si mai multe nu.
          iar daca bietul DSK are puseuri de agresivitate, e si el om, ce naiba, cu totii ne mai altoim muierile din cand in cand, nu?
      • -3 (3 voturi)    
        Victima? (Joi, 19 mai 2011, 16:07)

        Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui mda

        Dar intreb: care-i victima, de fapt?

        Mi se pare cel putin stranie asocierea asta "musulmanca = virtuoasa" ... Or fi monopolizat ei virtuzitatea morala? My friend, think about!

        Si, prietene, nu tine de calomnie ... tine de inteligenta de a intelege ce citesti. Si de a nu atribui altuia gandurile tale, de fapt.
    • +2 (2 voturi)    
      poa' sa subcontracteze (Miercuri, 18 mai 2011, 17:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Dani.El

      ... ci cineva de la Hollywood ;)

      In felul asta, se mai aleg si cu un "comision" :)))
  • +1 (9 voturi)    
    de la ce i se trage (Miercuri, 18 mai 2011, 15:01)

    DSK [anonim]

    In ultima vreme DSK a emis opii referitoare la scaderea rolului dolarului.(Cautati in presa ultimele luari de pozitie ale sefului FMI)
    In afara de asta era si aproape sa cistige alegerile in Franta.
    Deci avea suficient de multi dusmani.
    • 0 (4 voturi)    
      si sa nu uitam ca (Miercuri, 18 mai 2011, 18:34)

      newbie [anonim] i-a raspuns lui DSK

      fratele lui Sarkozy este la CIA si destul de sus in ierarhie:)
  • -1 (5 voturi)    
    Si musulmanii sint buni la ceva..... (Miercuri, 18 mai 2011, 15:07)

    Claude [anonim]

    ....cind e de scos in evidenta "omul rau", musulmanul care a luat contact cu el este o persoana "de nota 10" :))))
  • -1 (13 voturi)    
    Suspecta poveste (Miercuri, 18 mai 2011, 15:24)

    dan [anonim]

    Dintr-o data adversarul lui Szarkozy este aproape dovedit ca violator. Iar femeia era practicanta musulmana cu cagula islamica trasa pe fata si fara centura de castitate - explozibil , deci era aproape fecioara Maria fara putinta de tagada. Iar el un crestin dovedit si aproape violator - sodomizator. Ciudat cum a fi musulman iti confera , in anumite imprejurari, o aura de sfant mai ales cand interese de stat o cer. Iar Micul Napoleon i-a bagat mortul in casa concurentului. Aviz amatorilor , a atentionat el. Pai scuze dar, la 3000 de $/noapte toate cameristele trebuie sa umble fara chiloti sau, depinde de gusturi, ( nu stiu ,masculinul de la femininul camerista) cativa baieti docili si Viagra la discretie. Miroase de la distanta a 'afaceri de stat'.
    • +3 (3 voturi)    
      DSK (Miercuri, 18 mai 2011, 18:07)

      DV [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Pardon, el e evreu, nu crestin.
  • +1 (13 voturi)    
    Nu cred ca femeia agresata minte! (Miercuri, 18 mai 2011, 15:29)

    mucenic [utilizator]

    DSK are antecedente de comportari similare. Se pare ca ar fi sedus o fata in Franta. Mama fetei, o persoana proeminenta in Partidul socislist a convins-o sa nu faca plangere. Ea mai are un an timp sa faca plangere si a anuntat ca intentioneaza sa o faca. In plus, cand vine procesul, credeti ca aceasta femeie simpla si credincioasa poate mintii la intrebarile avocatilor si ziaristilor? Au facut americanii sa vorbeasca pe cei dela Al-Qaida, n-o sa afle adevarul dela aceasta femeie. Sant tentat sa dau crezare acestei femei.
    • -1 (11 voturi)    
      Ai dreptate dar sa vedem (Miercuri, 18 mai 2011, 16:44)

      HESS [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

      Cine este tanti asta.Cica musulmana practicanta cu val,sotia unui bogatas,traieste intr-un apartament destinat celor bolnavi de SIDA.Hai ca se bat cap in cap chestiile astea.
    • -4 (10 voturi)    
      ai stat tu de vorba cu femeia? (Miercuri, 18 mai 2011, 16:57)

      altul [anonim] i-a raspuns lui mucenic

      Faptul ca un ziar îti vorbeste cele mai frumoase cuvinte despre o femeie, nu înseamna ca acea femeie chiar si este usa de biserica, sau moscheie, daca vrei. Ar putea sa fie, dupa cum ar putea sa si nu fie. Cert este ca, cu cât respectiva va parea mai "fecioara" în ochii lumii, cu atât acuzatul va primi sageti mai multe din partea multimii.
      • +8 (10 voturi)    
        hmmm (Miercuri, 18 mai 2011, 17:50)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui altul

        pai asa, si kahn apare neprihanit, el n-a facut decat o tentativa de giugiulire, uita-te ce frumos vorbesc despre el actuala, fosta nevasta, colegii de partid si presa franceza. In termeni politici romanest, el doar "a glumit"...
  • -2 (6 voturi)    
    mai mult pentru HotNews (Miercuri, 18 mai 2011, 15:40)

    ampersand [utilizator]

    Un articol din Los Angeles Times ce mi s-a parut ca, desi scurt, sintetizeaza foarte bine:

    IMF chief's arrest stirs up anti-Americanism in France:
    http://www.latimes.com/news/nationworld/world/la-fg-france-backlash-20110518,0,1675294.story
  • -1 (13 voturi)    
    Facatura ! (Miercuri, 18 mai 2011, 15:45)

    mercylessu' [anonim]

    Multe din intrebarile voastre mi le-am pus si eu. Parerea mea este ca de la nivel foarte inalt s-a hotarat schimbarea directorului FMI. De regula, daca dpdv profesional nu ai ce motiv sa invoci, atunci i s-a "construit" ceva...Camerista este cu cazierul alb pentru ca asa trebuia sa fie pentru a nu exista nimic impotriva ei...S-a facut selectie inainte de "event", a fost parte din "scenariu" si "casting"...Si au speculat antecedentele lui. Simplu!
    • 0 (12 voturi)    
      de la nivel inalt (Miercuri, 18 mai 2011, 15:02)

      elena [anonim] i-a raspuns lui mercylessu'

      s-a hotarat schimbarea din functie a directorului FMI sau inlaturarea unui candidat puternic la presedintia frantei. Depinde care este scopul acestei facaturi
  • -6 (12 voturi)    
    dsk (Miercuri, 18 mai 2011, 15:57)

    dan [anonim]

    aceasta camerista ar trebui data afara in conditiile in care intri si inchizi usa dupa tine
    daca dsk era cu sotia si sotia era plecata si sosea exact in momentul in care incompetenta aia doar a deschis usa si umbla prin apartament ce impresie isi facea sotia?
    • -1 (5 voturi)    
      de fapt (Miercuri, 18 mai 2011, 18:38)

      newbie [anonim] i-a raspuns lui dan

      usa era deschisa. camerista sustine ca dsk a inchis usa cu cheia si astfel a sechestrat-o in camera
  • +7 (13 voturi)    
    sigur dsk est inocent? (Miercuri, 18 mai 2011, 16:17)

    facatura!!!??? [anonim]

    tipul nu este la primul eveniment in care "cade victima" inscenarilor cu tenta sexuala. primele 3 cazuri au ramas fara urmari din cauza de musamalizare subita. acum a iesit scandal, nasol pentru dsk! sincer vorbind, este numai vina lui, adica 100% vina lui. oricate eforturi ar fi facut sarko sau altii din marea finanta internationala sa-l compromita, daca nu ar fi fost defect, dsk ar fi reactionat altfel si scandalul nu ar fi avut loc.
  • 0 (10 voturi)    
    e criza (Miercuri, 18 mai 2011, 16:18)

    marius [anonim]

    sua sunt în criza grava, deci trebuie grabita criza altora (ue) pt a masca pe cea a sua
    dsk era totusi un european care apara si favoriza rezolvarea problemelor greciei, portugaliei, irlandei si ue în general
    cred ca moneda eur are perspective nelinistitoare

    Cu toate astea tabloul arata bine calitatea ''elitei conducatoare'', ipocrizia presei franceze si înca faptul ca pliticienii duc o relatie incestuoasa cu presa. Modelul nostru vine de acolo !
    • +3 (9 voturi)    
      Hotnews are dreptate; cursurile CIA de menajere (Miercuri, 18 mai 2011, 16:04)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui marius

      sunt cele mai bune! Ies de acolo numai menajere perfecte (chiar daca unele mai au si SIDA dar totusi au dreptul sa faca curatenie intr-un hotel prin care trec atatea persoane). Totusi aceste amanunte nu sunt intelese de catre bizoni.
  • -2 (10 voturi)    
    cred ca nu i-a pus-o bine (Miercuri, 18 mai 2011, 16:37)

    gopo111 [utilizator]

    parerea mea , ori nu i-a pus-o bine or aia a vrut mai multi bani si asta nu a vrut sa dea, de l-a dat in git la politie, oricum aia , este exact ca si ceea ce i s-a intimplat lui clinton, pusa de cineva sa faca asa ceva, se stie ca jidani l-au lucrat pe clinton, ca doar unde vezi tu una de lucra pe bani putini sa stea la hotel in DC, asa si asta , acu' e mama model , cind? , ziua poate, noaptea o parasuta de o mie de dolari ora
    • -3 (5 voturi)    
      Da cazul Levinski (Miercuri, 18 mai 2011, 17:35)

      HESS [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

      Dar si amanta lui Cuza .Astea au voie de la rabinat sa stea in pat cu dusmanul planuriilor lor.Gata nu mai este nechosher
      • +6 (6 voturi)    
        Sau JFK! (Miercuri, 18 mai 2011, 18:56)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui HESS

        Cred ca JFK i-a intrecut pe multi altii si culmea, era iubit pentru asta tocmai de catre cei care-l incrimineaza acum pe mosul asta (DSK, desi e batran, era cunoscut ca un cuceritor ceea ce e foarte diferit de notiunea de violator). Violatorii nu prea iubesc in general femeile. Mosul le iubea mai mult decat era normal.
        Nu stiu daca ati observat, dar toate acuzatiile se bazeaza pe declaratii ale unor persoane si nu pe alte dovezi palpabile (chestia cu zgarieturile nu tine, multe femei isi folosesc dintii si unghiile in acele momente intime).
        In cazul lui Clinton erau dovezi palpabile care-l incriminau (sperma, sperjur, sper....) si nu a patit nimic
        • +1 (3 voturi)    
          ce zice un cititor american (Miercuri, 18 mai 2011, 20:41)

          ampersand [utilizator] i-a raspuns lui ....

          I have always been told that we Americans are mopes who have no grasp of Euro-sophistication, no appreciation of "le nuance", blah, blah. Oddly though, it appears to be the French media and great "intellectuals" like leftist [Bernard Henri] Levy who conflate "le seduction" with forcible rape.

          I would think that such sophisticated and nuanced thinkers would know the difference between the activities of consenting adults and a violent crime.

          As for our putative Puritanism, while some Americans have less tolerance for the European idea of sexual "liberte", we don't throw people in jail for it. The vast majority of Americans could not care less if "le DSK" is into "menage a trois" (or treize or trente for that matter). However, we draw the line at rape.

          The apologists of the Left show that, for all their concern for the "little guy", they will band together if threatened and toss aside "disposable nobodies" such as an immigrant cleaning woman.

          This is so common as to be cliche. The left and its media enablers swept lots of disposable women under the rug to protect the political or professional viability of their favored misogynists: the woman that drowned in Ted Kennedy's car, the women Clinton crudely propositioned, the 13-year old child Polanski drugged and sodomized.

          It would appear that the EuroLeft's idea of LIBERTE is on a collision course with the USA's idea of EGALITE.
          • +7 (7 voturi)    
            bhl nu-i intelectual. poate doar cu ghilimele (Miercuri, 18 mai 2011, 20:37)

            ... [anonim] i-a raspuns lui ampersand

            socialist nici atata.

            e un personaj jenibil si, tocmai de aceea, foarte mediatizat.

            daca asta-i trupa care-l apara pe DSK, atunci e clar.
          • 0 (2 voturi)    
            you do hv a problem with (Joi, 19 mai 2011, 6:15)

            nicolae [anonim] i-a raspuns lui ampersand

            DSK's political colour being pink,whereas he had no such problems with the woman in question.
            Also ,as a newyorler, perhaps you wld like to tell us how many locks are there on yr front door - i reckon at least 4:
            -one for the latinos
            - one for the chinese
            -one for the irish
            - -and the largest one for Neffy's long-lost cousin,in case he calls uninvited
  • -2 (6 voturi)    
    DSK (Miercuri, 18 mai 2011, 19:21)

    carmaw [utilizator]

    Am mai multe de spus
    1 dupa parerea mea trebuie sa raspundem:"la cine foloseste iesirea din scena a lui DSK"?(deci ca in romanele politiste ...CHERCHEZ LA FEMME
    Daca DSK pleaca cine isi freaca miinile?? SARKO si americanii falimentati care vor pune omul lor de paie in fruntea FMI(deja este...)
    2 Africancele sunt dezvirginate de mici 5 sau 6 ani de vraci ,de cei cu SIDA( se zice ca se vindeca daca dezvirgineaza o fetita) si de familie(tatal,bunicul,verii,fratii toti)
    Deci ele ajungind mature stiu ce este sexualitatea stiu ca se pot apara...au si dinti nu??
    Acum este o mare posibilitate ca aceasta camerista care'nu stia cine e DSK' ...sa aiba si SIDA
    TOTUL SE LEAGA
  • -3 (5 voturi)    
    sfinta islamului (Joi, 19 mai 2011, 8:10)

    bulineli [utilizator]

    corecta si sfinta asta islamista are sida ! are copii facuti accidental,iar mutra ei se afla fara val pe internet.Nu ii tin partea bancherului ,ba chiar imi doresc sa fie condamnat, caci eu cred ca este vinovat,dar nici camerista nu trebuie laudata excesiv de mult, caci este poama cazuta din pom.
  • -1 (1 vot)    
    Nu ar trebui luat in (Joi, 19 mai 2011, 10:24)

    giga [anonim]

    considerare si faptul ca tipul are 62 de ani iar individa 1,80 m (nu stiu ce greutate) ? Nu sunt asa convins ca tipu' mai avea vioiciune si putirinta sa sara pe asa o femeie. Zic si eu..
  • -1 (1 vot)    
    Ce nu va e clar ?!? (Joi, 19 mai 2011, 19:10)

    NTatiana [anonim]

    Daca analizati ce tari au datorii de miliarde de euro catre BE si FMI veti afla cine l-a ''lucrat'' pe mister sef FMI .......si mai ales care au ''verisori'' in SUA ...( exclus grecii, spaniolii si portughezii ) ...
  • +1 (3 voturi)    
    trist (Joi, 19 mai 2011, 19:35)

    eu100 [utilizator]

    1, Numarati cate dintre raspunsurile la articol propun teorii conspirationiste.

    2, Numarati cate dintre raspunsurile la articol acuza victima.

    Oare de ce suntem atat de contorsionati moral, incat nu putem accepta realitatea, fara sa presupunem ceva grotesc, ceva ascuns, ceva "pe invers?"


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă