Aruncarea cadavrului lui Osama bin Laden in apa, "un detaliu anecdotic" pentru musulmanii americani

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 2 mai 2011, 20:41 Actualitate | Internaţional

Aruncarea cadavrului lui Osama bin Laden in apa este "un detaliu anecdotic", a declarat luni directorul uneia dintre principalele asociatii musulmane americane, dupa polemica lansata in lumea islamica de mai multe autoritati islamice, relateaza AFP.

In cadrul unei conferinte de presa sustinute la Washington, Nihad Awad, directorul Consiliului pentru relatiile americano-islamice (CAIR), s-a referit la "problemele care au fost ridicate dupa scufundarea in apa" a cadavrului liderului al-Qaeda.

"Este un detaliu anecdotic", a precizat Awad. "Cel mai important lucru este ca teroristul a fost eliminat", a adaugat acesta, cerand guvernului american sa-si multiplice eforturile "pentru terminarea razboiului din Afghanistan si din Irak". "S-a facut dreptate", a spus acesta.

"Osama bin Laden nu a reprezentat niciodata nici comunitatea noastra de islamici, nici musulmanii. Ne alaturam concetatenilor nostri pentru a primi cu satisfactie anuntul eliminarii sale", a adaugat Awad.

"Pe langa faptul ca a ucis mii de americani in 11 septembrie, el si al-Qaeda au ucis nenumarati musulmani nevinovati", a incheiat acesta.

Cea mai inalta institutie a islamului sunit, al-Azhar, a declarat luni ca islamul se opune aruncarii cadavrelor in apa.

Cadavrul lui bin Laden a fost aruncat in apa in largul Pakistanului dupa ce o slujba religioasa musulmana a avut loc pe puntea unui portavion american stationat in zona.


Citeste mai multe despre   










4905 vizualizari

  • -5 (13 voturi)    
    De unde pana unde (Luni, 2 mai 2011, 20:54)

    Emil [anonim]

    "buried at sea" voi îl traduceţi ca "aruncat în mare"? Să vă mai miraţi de proporţia mare de tinichigii şi ospătari care vă citesc.
    • +2 (4 voturi)    
      de unde pana unde? n-ai vrea sa stii (Luni, 2 mai 2011, 21:34)

      and [anonim] i-a raspuns lui Emil

      marsh de aici daca nu-ti convine. tinichigii si ospatarii sunt cu mult peste nivelul tau de inteligenta! really
      • +2 (2 voturi)    
        na (Luni, 2 mai 2011, 22:35)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui and

        uite ca exact asta inseamna. Asa ca treci la indreptat tabla.
    • +3 (3 voturi)    
      Burial at sea (Luni, 2 mai 2011, 21:38)

      TataMare [anonim] i-a raspuns lui Emil

      "Burial at sea" describes the procedure of disposing of human remains in the ocean, normally from a ship or boat. It is regularly performed by navies, but also can be done by private citizens in many countries

      http://en.wikipedia.org/wiki/Burial_at_sea
    • +1 (3 voturi)    
      Ingust. (Luni, 2 mai 2011, 22:09)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Emil

      Tinichigii si ospatarii au acelasi drept ca oricine altcineva, de a citi HN.ro
    • +1 (1 vot)    
      da (Luni, 2 mai 2011, 22:29)

      Bing Brother [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      fix asta inseamna.. http://en.wikipedia.org/wiki/Burial_at_sea
      Stai jos Emile..
    • +2 (2 voturi)    
      Nu sunt de acord (Luni, 2 mai 2011, 22:40)

      liliana [anonim] i-a raspuns lui Emil

      Si eu sunt ospatar si sa stii ca citesc si articole in limba engleza...(am studiat-o in scoala si mi-a si placut). Lucrez in Bucuresti si mai am ocazia sa si vorbesc uneori in engleza la munca.
      Cum voiai sa traduca? Presupun ca "ingropat". Bin laden nu a fost ingropat in sensul strict al cuvantului, ci mai degraba aruncat in mare. daca ai citit atent, autorul foloseste si sintagma "scufundarea cadavrului...in apa..."
      Pe de alta parte sunt profund jignita de modul dispretuitor in care aduci meseria mea in discutie.
      Tipic pentru multi romani, de altfel...
      Have I made my point?
    • 0 (0 voturi)    
      acelasi ospatar (Luni, 2 mai 2011, 22:59)

      lilianatimofte64 [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      "Burial at sea" describes the procedure of disposing of human remains in the ocean...din Wickipedia.
      Acest "disposal" nu trebuie neaparat tradus prin "ingropat", deoarece "dispose of" (ca verb) inseamna in engl " To get rid of" , "throw out etc (http://www.thefreedictionary.com/dispose+of).
      Fiind vorba despre "burial at sea", I am sorry to inform you ca autorul este mai aproape de sensul adevarat al sintagmei decat tine...
      • 0 (0 voturi)    
        n-o mai aburiti atata... (Marţi, 3 mai 2011, 1:54)

        Johnny_B [anonim] i-a raspuns lui lilianatimofte64

        case closed...if you...cum zicea moldoveanul ala ?
    • +1 (1 vot)    
      ??? (Joi, 5 mai 2011, 20:07)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      adica vrei sa spui ca au sapat o groapa in mare, nu l-au aruncat in apa?
      • 0 (0 voturi)    
        Sens şi Semnificaţie (Joi, 5 mai 2011, 21:10)

        Emil [anonim] i-a raspuns lui srpc

        Am vrut să spun că "aruncat în mare" sună ca dracu'. Ce era aşa de greu să se folosească sintagma "înmormântat"? S-au repezit tot felul de cunoscători să-şi dea cu părerea pe probleme semantice, care mai de care cu citate din Wikipedia (e bună şi aia, da' până la un punct). Sintagma asta cu "aruncat" are aşa o semnificaţie peioratică, care nu se potriveşte cu felul în care trebuie tratat trupul unei fiinţe umane. Chiar dacă pe respectivul îl cheamă Usamah BinLadin.
        Este o problemă de sens şi semnificaţie, dacă spun ceva cuiva conceptele astea. "Arunci" o haină veche, arunci mizeria la coşul de gunoi, dar în nici un caz nu arunci o fiinţă umană în mare. O înmormântezi în mare. hai că am obosit.
  • +1 (1 vot)    
    Pt Emil (Luni, 2 mai 2011, 22:36)

    ElHobolan [anonim]

    Si un tinichigiu sau un ospatar care CITESTE este ceva rau? Emil, tu esti vre-un savant, nu!?
  • +1 (1 vot)    
    Emil (Luni, 2 mai 2011, 23:17)

    BorosGeza [utilizator]

    Am ajuns la concluzia ca Emil este vreun cercetator la CERN...
  • 0 (2 voturi)    
    cat o sa mai toleram obrazniciile astora ? (Luni, 2 mai 2011, 23:25)

    bogdan [anonim]

    Auzi, nu stiu ce organizatie al-Azhar se opune aruncarii cadavrelor in apa.
    Dar cu miile de oameni morti la WTC probabil sunt de acord ? Dar cu alte mii de morti in atentatele de la metroul din Madrid si UK sunt ok ? Dar cu zecile de atentate din Irak ?
    Ar fi trebuit dat la caini ptr raul care l-a comis. Lumea s-a purtat totusi frumos - nu l-au profanat, a avut o slujba cat s-a putut acolo pe vas, i-au dat drumul in apa, asta e. Pe vapoare se mai practica asta.
    Pana cand o sa mai toleram obrazniciile lor ?
    Noi crestinii tot timpul am incercat sa nu deranjam pe nimeni si suntem luati peste picior la noi acasa. In Franta/UK femeile pot purta burma, dar daca merg in fusta prin Dubai, isi iau amenda !?!
    Ar fi cazul sa terminam odata cu atitudinea asta slugarnica fata oamenii de alta religie. Discriminarea pozitiva este buna pana la un punct. Cui nu-i convine sa-si ia jucariile si sa plece la ei acasa. Nici un european intreg la cap nu-si propune sa emigreze in Orient si nordul africii. Dar de acolo vin cu sutele in Europa. Si tot ei fac scandal ca de ce nu e asa, ca de ce e altfel, etc. Fac misto de noi la noi in casa !!!


Abonare la comentarii cu RSS
VIDEO UPDATE Presedintele Obama: Dupa 10 ani de cautari, Osama bin Laden a fost ucis. Este o realizare istorica a SUA
Cele mai noi stiri despre subiect
6 Mai 2011
5 Mai 2011
4 Mai 2011

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri