​VIDEO Presedintele Germaniei a fost atacat cu oua de un roman, la Wiesbaden

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 15 aprilie 2011, 8:39 Actualitate | Internaţional

Presedintele german Christian Wulff a fost atacat cu oua, joi, in timp ce se afla la Wiesbaden, localitate aflata in vestul tarii, transmite Telegraph. Potrivit publicatiei Bild, atacatorul ar fi un roman ce locuieste in Germania, identificat drept Adrian V. (48 de ani). El a fost arestat imediat de politistii germani.​

Wulff (51 de ani) tocmai ajunsese in Wiesbaden si saluta multimea, cand Adrian V. a inceput sa arunce oua spre liderul german si spre crestin-democratul Volker Bouffier, ministru-presedinte al landului Hesse.

Unul dintre agentii de paza s-a plasat in fata oficialilor, insa acestia au fost atinsi de ouale aruncate de roman.

Unul dintre oua l-a lovit pe Wulff, in timp ce al doilea a atins pantalonii lui Bouffer.

"Hainele presedintelui federal au fost murdarite. Presedintele este bine", a anuntat politia.

Agentii de securitate si politistii l-au retinut imediat pe atacator, care a fost arestat.

Presedintele german a declarat ziaristilor ca el a cerut ca masurile de securitate sa fie reduse cat mai mult, pentru ca "imi place sa am contact cu cetatenii".

La cateva minute dupa atac, Wulff a aparut cu haine noi si a facut poze cu cei care participau la un eveniment in Parlamentul local.

Bild scrie ca romanul, care este inginer in Offenbach (Hessen), nu este la primul incident de acest fel. El a mai atacat in trecut doi fosti presedinti: Horst Köhler si Johannes Rau. Motivele atacului asupra lui Wulff nu sunt cunoscute in acest moment.



Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

13021 vizualizari

  • +16 (26 voturi)    
    pfuai mah... (Vineri, 15 aprilie 2011, 8:47)

    Ci Ciong [utilizator]

    la romani nici in germania nu le mai place... recomand 12 luni exilat in romania... undeva intr-un loc "vesel"...
    • +7 (7 voturi)    
      cucu (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:20)

      >>>>>>> [anonim] i-a raspuns lui Ci Ciong

      merge vestea ca suntem mercenari platiti..
    • +7 (9 voturi)    
      probleme tehnice (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:03)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui Ci Ciong

      omul are probleme tehnice la mansarda, cum s-ar spune...
      nu are toate tiglele pe casa... ii lipsesc din doagele de la butoi...
      pe scurt, e de dus la Balaceanca... doar ca se inchide si sublima institutie de pastrat oamenii veseli in conditii de siguranta...
      ce o fi avut cu presedintele Germaniei? ce o fi avut cu ceilalti presedinti???
      nu-i place viata in Germania? poate oricand sa vina acasa, unde chiar sunt motive de aruncat cu oua...
  • -11 (51 voturi)    
    un roman prost informat (Vineri, 15 aprilie 2011, 8:47)

    cornel [anonim]

    presedintele tinta se afla in Romania
    • -8 (32 voturi)    
      :D (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:10)

      me [anonim] i-a raspuns lui cornel

      buna asta ;)
    • +5 (9 voturi)    
      Aha, presedintele... usl(a)s? (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:37)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      Sau ... presedintii usl(a)si?
    • -4 (12 voturi)    
      PDL cata frunza, cata iarba (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:53)

      ministrul crizelor de urgenta [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      salut!

      sper ca nu esti din opozitie, ca eu sunt echidistant si nu imi plac inregimentarile de dragul °locomotivelor° de partid! raman uimit cum au sarit lacustele astea politice pe tine. sper ca cineva le recompenseaza cu ceva produse sau sume gen, 3lei / votul negativ, 1 leu/votul pozitiv - in functie de comentariul la adresa lu'tata lu' fata aia cu succesuri ;)

      sunt de acord cu tine, si sa stii ca o sa ia mai multe voturi pozitive dupa ce oamenii care mai muncesc in tara asta o sa se intoarca de la servici ( eu sunt in pauza acum)!
    • -3 (3 voturi)    
      era o gluma :) (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 0:44)

      v-au prins minusurile [anonim] i-a raspuns lui cornel

      sa fi devenit d-l Basescu chiar un "lucru sfant"? de nu mai poti glumi pe seama d-lui?
      tocmai ca e un presedinte care, cand nu vorbeste fara sa-si foloseasca si celulele cenusii, si cand nu-i prea grobian se mai tine si de giumbuslucuri.

      se pare ca romanii au o dependenta incurabila de partide, steaguri si culori - cea mai sigura cale de a anula orice posibilitate de controlare a puterii politice prin sanctiuni si critici ale populatiei. in ritmul asta o sa tot schimbam gri si negri pana la sfantu-asteapta.
      • +2 (2 voturi)    
        nu e un lucru sfant (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 6:25)

        mvr [utilizator] i-a raspuns lui v-au prins minusurile

        doar ca nu ne plac cocalarii fara minte si care bate campii indiferent de subiectul articolului
  • +8 (34 voturi)    
    sa i se taie capu' :) (Vineri, 15 aprilie 2011, 8:52)

    Marcel Ionita [utilizator]

    Se putea sa nu ne faca cineva de ras si pe noi? Oameni de 2 lei. Nu stiu cum iti poti permite sa ai asemenea reactii intr-o tara straina unde esti primit ca sa muncesti si sa traiesti.
    • -2 (8 voturi)    
      amice, nu fi așa de dur (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:17)

      visio [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      ai întrebat un est-german cum se simte după de este refuzat de fratele lui de sânge, pe notiv că a fost în blocul sovietic? eu îți propun să mai citești unele altele și abia apoi să ieși în public; desigur că gestul compatriotului nostru este jenant în primul rând pentru el; fiecare individ este judecat pentru propriile fapte; ar fi tare aiurea să presupunem că toți nemții au fost naziști, așa-i? hai, pune mâna pe o carte de citit (vezi să fie fără poze) și mai vorbim când ajungi la 18 ani, ok?
      • +6 (6 voturi)    
        bist du verrückt ?!?! (Vineri, 15 aprilie 2011, 18:25)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui visio

        Prietene, din comentariul tau nu se disting decat niste jigniri pe care doar mintea unui copilas frustrat le-ar debita.

        Ca sa-ti dau si niste detalii...
        Cei din est n-au fost refuzati micutule. Daca nu stiai, cei din west platesc un impozit de solidaritate - Solidaritätszuschlag - pentru a-i readuce pe cei din est la un nivel apropiat de west. Numai din acest impozit s-au platit pana in 2009 aprox 187 Mld. Eur [1]. Acest impozit inca se mai plateste, si se vorbeste ca o sa se mai plateasca pana in 2019.

        Asta pe langa directionarea investitiilor de catre Bund catre ostdeutschland. Cei din west sunt putin sucariti pentru ca strazile din est sunt mai bune decat cele din west si ca acolo s-a ajuns sa se investeasca deja prea multi bani.

        Si cam ce mi-ai propune sa citesc?

        [1] http://www.welt.de/politik/deutschland/article9865109/187-Milliarden-Euro-Politiker-fordern-Soli-Ende.html
        • +5 (5 voturi)    
          pentru Marcel Ionita (Vineri, 15 aprilie 2011, 19:20)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

          Foarte corect si complet comentariul tau. Visio s-a legat , fara sa stie, de un cunoscator al problemei. Acum scheauna intr-un colt.
    • +5 (11 voturi)    
      si pe noi (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:26)

      petre [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      Acest" si pe noi "sugereaza ca ,pana acum ,reputatia noastra ar fi fost desavarsita ,iar acum ,in sfarsit ,s-a gasit cineva sa ne-o compromita .Eu cred ca lucrurile stau nitelus invers.
    • -8 (12 voturi)    
      tu poti sa faci ce vrei (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:58)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      nu ma poti face de ras doar ca scrie in buletinul amandurora ca suntem romani.

      deci te poti caca pe tine in public in orice tara ca nu ma deranjeaza.
  • +15 (23 voturi)    
    Pastreaza ouale d-le roman (Vineri, 15 aprilie 2011, 9:04)

    g [anonim]

    Ai acasa tinte cîte vrei si nu stiu zau,daca îti ajunge un camion de oua.Pastreazate pentru cauze bune.
  • +10 (20 voturi)    
    trist (Vineri, 15 aprilie 2011, 9:06)

    Cris [anonim]

    Trist pentru ca eu as fi recunoscatoare pentru conditiile pe care mi le ofera o tara precum Germania. Sa revina in Romania, aici nu are de ce arunca cu oua in politicieni..
    • -6 (16 voturi)    
      recunostinta (Vineri, 15 aprilie 2011, 9:49)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Cris

      Pentru ce ai fi recunoscatoare. crezi ca daca te muti acolo e deajuns sa fii recunoscatoare... crezi ca daca e curat pe strada se platesc ratele la banca singure :)... si totusi daca ai fi recunoscatoare de ce nu pleci? nu e obligatoriu sa stai in tara... incearca sa vezi... te vei convinge
      • +13 (15 voturi)    
        da.. (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:59)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui eu

        aveti dreptate, nu e de ajuns curatenia de pe strazi, dar pentru ratele tale la banca nu sunt vinovati politicienii (in afara de cazul in care ei iau o decizie complet aiurea care sa te puna in pozitia de a-ti fi extrem de greu sa le mai platesti). Eu vorbeam de MEDIUL pe care ti-l ofera Germania, si cu asta spun multe. Alegerile personale sunt alegeri personale si oriunde ai fi platesti pentru ele. Si da, am locuit in Germania o perioada. A fost oaza mea de sanatate (nu doar fizica). M-am intors pentru ca imi expirase contractul, dar m-as stabili acolo..
        • +1 (11 voturi)    
          pai (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:40)

          eu [anonim] i-a raspuns lui Cris

          e pacat sa fii frustrata totusi... live your dream ca sa zic asa...

          eu cred in Romania. cred ca noi putem schimba tara asta.... tu visezi la alte tari. vrei calea usoara... asta e diferenta dintre noi. as vrea ca toti romanii sa vrea sa schimbe ceva aici nu sa fuga ... totusi decat sa se vaicareasca aici despre "cat de greu si de cacao si urat e" mai bine ar pleca... viata e una si e pacat sa fii frustrat...
          • +6 (6 voturi)    
            e pacat... (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:17)

            Cris [anonim] i-a raspuns lui eu

            E pacat ca imi vorbiti asa in vreme ce eu v-am vorbit cu politete... De unde ati dedus ca sunt frustrata? Eu mi-am spus parerea subiectiva despre intamplare. Nu sunt frustrata ca locuiesc aici (unde am copilarit si unde am un copil minunat) si nici ca m-am intors din Germania. Pot merge acolo, daca vreau. Dar ne-am indepartat de subiect.. (si eu iubesc tara asta, dar fara sa fac caz de acest lucru)..
            • -1 (5 voturi)    
              a fi sau a nu fi frustrat (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:11)

              eu [anonim] i-a raspuns lui Cris

              sa fii frustrat nu e o jignire din cate stiu... frustrearea poate veni din tot felul de lucruri... toti suntem frustrati pana la urma.. difera doar motivele. din comentariul dvs am perceput o parere de rau ca nu mai locuiti in Germania... faptul ca locuiti in romania ar putea constitui o frustrare... pana la urma parerea dvs despre politicienii romani asta arata...
              • +3 (3 voturi)    
                va contrazic :) (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:08)

                Cris [anonim] i-a raspuns lui eu

                Nu stiti daca sunt frustrata si mai ales care sunt diferentele dintre noi, in primul rand pt ca nu ma cunoasteti. Din comentariul meu nu cred ca reiese asta, dar cu siguranta, cum spuneti, toti avem frustrarile noastre. Am spus ca as locui acolo, dar asta nu inseamna ca imi reneg tara si ca nu sufar sa stau aici (desi e greu, nu? macar ca mediu daca nu ca bani). Recunosc inconvenientele traiului in Romania fara sa pun pe nimeni la zid si fara sa consider ca nemtii ar fi in mod absolut superiori romanilor. Am comentat obiectiv stirea si pot avea preferinte bazate pe experiente traite, repet, fara sa "fug de greu". In privinta afirmatiei dvs, cum ca "noi putem schimba tara asta", si eu am fost multa vreme la fel de "revolutionara". Mi-a mai trecut intre timp.. :) Si totusi, raman optimista.. pt ca asa e firea mea. O zi buna!
          • +5 (5 voturi)    
            si inca ceva.. (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:19)

            Cris [anonim] i-a raspuns lui eu

            Calea usoara ar fi, poate, sa ramai aici si sa nu lupti pentru ceva mai bun (macar ca mediu pentru copilul tau) acolo. Calea usoara ar fi sa merg la furat sau la cersit.. Altfel, daca mergi acolo si muncesti nu inseamna ca alegi calea usoara... Dar uite ca sunt aici, totusi.. :) Multumesc pentru atentia acordata comentariilor mele.
            • 0 (6 voturi)    
              parerea mea (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:17)

              eu [anonim] i-a raspuns lui Cris

              e mai usor sa iti iei bagajele sa te muti in Germania si sa iti vezi de familia ta decat sa ramani in tara si sa incerci sa schimbi mentalitati tampite si sa ii explici la fiecare pas copilului tau ca ceea ce vede in jur nu e corect de cele mai multe ori. parerea mea este ca cel mai simplu lucru este sa fugi de greu...nu am zis ca te duci la cersit... doar ca e mai greu sa traiesti in Romania anilor de tranzitie decat intr-o tara ajunsa deja la un nivel..
              • +3 (3 voturi)    
                si totusi... (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:13)

                Cris [anonim] i-a raspuns lui eu

                .. te poate invinui cineva daca mergi sa muncesti in alta parte, undeva unde sa fii respectat ca cetatean, te poate invinui cineva ca vrei sa fii tratat pe masura a ceea ce oferi tu societatii? Nu cred ca poate. E ca si cum ai spune ca un om care se afla intr-o relatie cu o persoana abuziva pe care a incercat indelung sa o inteleaga si sa o cautioneze, alege sa plece si sa isi caute un om care sa il respecte si care sa il aprecieze. Mai bine ramanea in relatia abuziva, doar pt ca ceilalti ar putea spune ca a plecat la mai bine si la "mai usor"?
      • +7 (7 voturi)    
        rate (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:15)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui eu

        si ce vrei, sa-ti plateasca statul ratele la banca? Oriunde in lume se poate intampla sa ramai fara servici, sa te imbolnavesti si sa nu mai poti lucra etc. Daca vrei sa nu-ti asumi riscul asta fa-ti asigurare, platesti mai mult rata da in caz de ceva esti acoperit. Dar daca tu esti destul de tampit sa-ti faci rate aproape de venitul net pe care-l obtii nu te astepta sa ti le plateasca altii.
        • -1 (3 voturi)    
          alooo (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:37)

          eu [anonim] i-a raspuns lui gechi

          am zis eu ca trebuie sa plateasca statul rata? ,,, am subliniat ca cheltuielile lunare obligatorii(de ex ratele) nu se platesc singure doar pt ca e tara frumoasa si strazile curate... era un comentariu la ceea ce zicea Cris... nu era un comentariu la articol... fii atent/a te rog... daca poti

          in rest ratele mele sunt ok... trust me... ai grija sa nu te enervezi asa mereu.. poate dauna grav pe termen lung sanatatii
      • +8 (8 voturi)    
        pt 9:49 (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:40)

        flit [anonim] i-a raspuns lui eu

        daca nu ai cu ce sa-ti platesti ratele la banca NU FACI CREDIT ! In ce priveste huzureala parazitilor din RO (de care profiti din plin, banuiesc - pt ca ai limbajul unui "patriot" ASISTAT, TRANTOR) nu va mai fi pt mult timp. Epoca jmekerilor ce-si construiesc camuflaj de partid politic (de obicei "de stanga", din alea ce tin cu poporu' ...) pt a fura in liniste SE VA TERMINA CAT DE CURAND !
        • -1 (3 voturi)    
          oaaau... ce inteligent (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:18)

          eu [anonim] i-a raspuns lui flit

          vai dar ce concluzii inteligente ai tras domnule!!!... esti un mare clarvazator... de unde ai tras tu concluzia ca ratele mele ar fi cat venitul... eu am facut aluzie la ratele lunare ca si o cheltuiala lunara obligatorie... nu ca si o cheltuiala peste venituri... am vrut sa subliniez faptul ca desi in germania e frumos asta nu iti ajuta la plata cheltuielilor lunare... costurile vietii daca vrei... am scris rate pt ca se stie ca acestea nu pot fi amanate prea mult...

          PS: ratele mele sunt ok... te asigur... cat despre afirmatia ca as fi asistat, parazit, jmeker, trantor nu are rost sa imi pun mintea... esti ceea ce scoti pe gura...
        • 0 (0 voturi)    
          flit, poate ne spui si noua ziua sau macar anul? (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:44)

          emilrobert [utilizator] i-a raspuns lui flit

          ?
    • +2 (6 voturi)    
      de ce nu te muti in Germania? (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:36)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      daca tu ai fi recunoscatoare...

      Pe de alta parte, nici mie nu imi convine Germania (tocmai de aia plec de aici) dar asta nu inseamna ca trebuie sa incep sa arunc cu oua in Presedinte.
      Nu imi convine, plec...e mai simplu si mai civilizat.
  • +2 (16 voturi)    
    vai vai (Vineri, 15 aprilie 2011, 9:07)

    vasike [anonim]

    De aici se deduce ca "rahatul" ala de romanas se uita mult la antele si realitatea tv pt acolo te invata cum sa dai "respectul" la autoritati...
  • +4 (6 voturi)    
    ? (Vineri, 15 aprilie 2011, 9:11)

    Cifre [utilizator]

    De ce?
    • +8 (10 voturi)    
      Si inca ... (Vineri, 15 aprilie 2011, 9:44)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui Cifre

      Da, si eu am ramas fara raspuns la aceasta intrebare (de ce a aruncat acel individ cu oua). Si inca: este cumva cetatean German? Sau macar rezident? Este cumva bolnav mintal?

      Slab si ne-informat articolas ...
      • 0 (0 voturi)    
        este cetatean german (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:41)

        neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Dani.El

        la al treilea incident de acest gen , inca in vreo 2 presedinti a aruncat cu ceva.
  • -1 (7 voturi)    
    daca era german,nu era o problema, (Vineri, 15 aprilie 2011, 9:12)

    lzrd [utilizator]

    dar fiind roman trebuia sa se gandeasca si la ceilalti
    romani rezidenti in germania;practic, indiferent ce le reprosa oficialilor germani , nu scuza atitudinea ce o vor lua etnicii germani fata de ceilalti romani.
  • +10 (10 voturi)    
    Ura nu gluma (Vineri, 15 aprilie 2011, 9:27)

    or.SwenToh [utilizator]

    Se pare ca il uraste mult.. ca o pregatit ouale, o asteptat sa fie clocite - numai bune de aruncat in presedinte :-)
  • +10 (10 voturi)    
    Oua ieftine (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:09)

    Pepi [utilizator]

    Asta se deduce din gestul lansatorului: ca in Germania ouale sunt suficient de ieftine ca sa le arunci :))
  • +8 (8 voturi)    
    Mai usor! (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:13)

    Gimmy [anonim]

    Mai usor cu scuipatul in olinda si catre cncetateni!
    Individul nu e la prima isprava de genul asta, se par ca e deranjat nitel!
  • +1 (7 voturi)    
    Razbunare (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:14)

    George [anonim]

    I-a razbunat pe gimnastii romani care au fost furati la Berlin.
  • +5 (7 voturi)    
    Protest ... (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:16)

    calinsab [utilizator]

    Dar nu se zice nimic de motivatie.... Nu cred ca a pus un pariu cu cineva despre asta... Cu siguranta exista si o motivatie a gestului.... chiar daca nu e un gest frumos.
  • +9 (9 voturi)    
    ouaoua (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:20)

    adinet67 [anonim]

    In Ro nimeni nu arunca cu oua! E si normal cind un singur ou te poate scoate din foame!
  • -3 (3 voturi)    
    pregatiri ca la carte in (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:27)

    Rafael Che Guevara [anonim]

    tabere de antrenament pe teritoriul german.
  • +2 (2 voturi)    
    o fi vrut sa dea in merkel (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:36)

    asd [anonim]

    si n-a reusit,asa ca s-a multumit cu asta.
  • +8 (8 voturi)    
    Roman -cetatean german (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:41)

    Jabenitza [utilizator]

    Din ziarul Bild rezulta ca Adrin V.este cetatean german de origine romana.Este inginer in Offenbach.Nu este primul caz ca ataca un presedinte.In 2002 a aruncat cu articole de ziar asupra presedintelui.
    In 2007 la o vizita a presedintelui de atunci,s-a apropiat tragindul de haina.Motivul a fost cheltuieli prea mari de intretinere la locuinta,iar protestele in acest sens la organele competente nu au fost luate in seama.
    Deci personajul este cunoscut ,gravitatea fiind mica a fost iertat.Acum insa este retinut.Sa vedem ce se intimpla,probabil nimic.
    • 0 (2 voturi)    
      nu cred (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:17)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui Jabenitza

      nu cred ca n-o sa se intample nimic, de obicei nemtii sunt foarte seriosi cand e vorba de asa ceva. Probabil va primi o amenda sau daca e considerat nebun va fi obligat sa mearga la tratament.
    • +1 (1 vot)    
      multam´ pt. informare.. (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:37)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Jabenitza

      acum s-au mai lamurit lucrurile :).
    • -1 (3 voturi)    
      la germani e la fel ca la noi ... (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:47)

      emilper [utilizator] i-a raspuns lui Jabenitza

      ... ii omoara cu impozitele (mai mult de 60% din cat cheltuieste o firma cu un angajat se duc direct la stat) si cu restrictiile pe piata muncii. In mendie, un german are "discretionary income" ( adica banii care raman dupa ce plateste impozite, chirie, intretinere si mancare, si pe care poate sa ii cheltuiasca pe pe ce vrea el ) mai mic decat un spaniol sau un italian ... salariile alea mari sunt doar pe hartie.

      In plus, fiind de "origine romana", nu cred ca o duce chiar asa fericit ... si germanii din fosta RDG se plang de discriminare, si unii au incercat sa se inregistreze ca minoritate.
      • +2 (2 voturi)    
        hehe (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:01)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui emilper

        la germani e la fel ca la noi? Ce biine ar fi sa fie la noi ca la germani...Nu stiu de unde ai scos tu alea 60%, dar eu iti spun ca raman in mana cu 66% din brut, iar firma plateste mai putin decat mine la stat. Si am salariu binisor peste medie, deci platesc procentual mai mult impozit. Surprinzator e ca preturile la alimente in supermarket sunt ceva mai mici decat in Romania si muuult mai mici ca in Italia sau Spania, deci pot spune ca tu vorbesti prostii.

        Omul ala era inginer in Offenbach(asta e in fosta RFG) si cetatean german, nu cred ca e vorba de discriminare aici si nici de probleme financiare, pur si simplu cred ca e un bolnav mintal.
        • 0 (0 voturi)    
          66% din brut (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:29)

          emilper [utilizator] i-a raspuns lui gechi

          aha, si cat mai plateste firma peste ? ... nu am vorbit de brut, ci de cat plateste firma statului in total. Verifica aritmetica :( ... nici in romania nu stiu multi cat ia statul angajatorului ca sa aiba voie legal sa le dea un salariu mic ...
        • 0 (0 voturi)    
          ehe..gechi.. (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:46)

          neutrino [utilizator] i-a raspuns lui gechi

          de ce nu soui ca nevasta ta sta casa si e trecuta cu impozitare 70% desi are salariu zero...
          Nu mai vorbesc de alte platiti: asigurari de sanatate, sociale..etc.
          Cat priveste preturile la alimete..poate ca ar trebui sa mentionezi si faptul ca acest preturi sunt la magazine gen Aldi, Penny market, Plus (ma rog, acum cica e Netto) care sunt un fel de discount-markt (nu am inteles de ce decat in momentul in care am intrat in ele).
          Cat priveste preturile din Romanaia-te sfatuiesc sa compari acelasi prosuc cu aceeasi marca si vei avea surprize-preturile din Germania sunt mari.
          Cat priveste asa, ca o idee personala..prefer de o mie de ori produsele italiene (desi sunt mult mai scumpe) decat alea nemtesti (e vb. de calitate si nu de cantitate)

          P.S. am un salariu mult peste medie (sa nu existe discutii pe aceasta tema)
          • +1 (1 vot)    
            !?! (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:08)

            gechi [utilizator] i-a raspuns lui neutrino

            n-am inteles cum e aia cu 70% daca sta nevasta acasa, a ta e impozitata daca sta acasa? A mea lucreaza cu program redus si plateste si ea taxele aferente. Eu primesc 66% din salariul brut, iar in cei 34% sunt incluse toate asigurarile (sanatate, somaj, pensie si care-or mai fi). Deci eu platesc 34% din brutul meu statului, iar firma plateste si ea cam 15-20% cred, partea ei din asigurari. eu imi fac cumparaturile de la Kaufland, si preturile sunt mai mici ca in Romania, de calitatea produselor nici macar nu are rost sa vorbim. La magazinele mentionate de tine preturile sunt si mai mici, iar calitatea e acceptabila si acolo la marea majoritate a produselor. Nu vorbeam de provenienta produselor(gusturile nu se discuta), ci de preturi. In Germania sunt mai ieftine in primul rand pentru ca e concurenta mai mare intre magazine, si in al doilea pentru ca TVA-ul la alimente e mai mic.

            PS: multe produse sunt mai ieftine la nemti decat in Romania, de exemplu cosmeticele sau alimentele. De exemplu un litru de lapte 3.5% grasime e cam 60 de centi, adica vreo 2,5 lei. Cred ca e mai ieftin ca in Romania.
            • 0 (0 voturi)    
              salariul brut (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:29)

              emilper [utilizator] i-a raspuns lui gechi

              Firma cheltuieste mai mult cu dumneata decat apare pe fluturaş (daca au asa ceva in Germania) ca "salariu brut". La fel si in Romania, si nici aici nu apare in fluturaş.
            • +1 (1 vot)    
              pai cum spuneam.. (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:38)

              neutrino [utilizator] i-a raspuns lui gechi

              sa ne raportam la produs..gtu il iei pe ala de 60 de centi (no name-Gut und Gubsting..sau ce marca o mai fi-sigur si aia de la Kaufland au "marca lor") iar ul litru de lapte Prolacta e cam tot pe acolo (poate chiar si ceva mai ieftin daca nu te uiti la "marca").Daca vrei Muller, e peste 4 lei insa tot peste 4 (e cam 1.5 euro) si la nemti.
              Cosmetice...pai in fara de Balea (si in Romania exista DM :) ) la restul nu prea am vazut asa "diferenta"...din contra.
              Unii ca cica alea din Germania ar fi ceva mai bune (eu personal nu am vazut diferenta).
              Cat priveste salariile- pai hai sa iti dau exemplu puntual....sa intelegi ce vreau sa spun cu aia 70%:
              Eu am salariu de 3600 (brut) si raman in mana cu 2200 (ca am clasa de impozitare 3, stii ce-i aia, plus copil-adica in astia e inclusa si alocatia de 150 de euro).
              Sotia are 2000 (brut) si ramane in mana cu 950 de euro (nu cred ca vrei sa iti trimit ultimul fluturas) asta pentru ca are clasa de impozitare 5 (care nu este cea mai mare).

              Acum, sa continuam, cu cheltuielile...cum avem copil mic (sub trei ani), si nu ne permitem sa stam acasa (am venit aici pe contracte si nu pe taiat frunze la caini) suntem obligati sa dau fetita la gradinita-program 9-6 si platesc 700 de euro pe luna (fara mancare inclusa).

              Cu TVA_ul la alimente este mai mic-dar noi discutam despre cat platesti tu la magazin si nu cat este TVA-ul :) (probabil daca TVA-ul la romani ar fi 5%, preturile ar fi si mai mici).

              Deci?? Eu acum nu spun ca in Romania se traieste mai bine decat in Germania...ci ca in Germania sunt cheltuieli mult mai mari desi aparent multi (ca tine asa) cred ca preuturile sunt mai mici

              P.S. unul care de un an face comparatia Germania-Romania si pana acum, pentru maine, castigatoare la majoritatea punctelor este Romania.
              • 0 (0 voturi)    
                nu discut de cat plateste firma (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:43)

                neutrino [utilizator] i-a raspuns lui neutrino

                discut strict cat iau eu ...:)
  • +5 (5 voturi)    
    ce-mi place tare mult (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:33)

    xyz [anonim]

    "Presedintele Germaniei a fost atacat cu oua de un roman, la Wiesbaden "

    Ce-mi place este modul in care se fabrica stirile. Daca ia premiul Nobel este german sau francez (eventual) de origine romana. Daca e campion la box este canadian. Dar daca da cu oua... ei bine fara dubii: este roman. Sa fim seriosi. Numai cei slabi de ingeri cred headlines-urile asa cum sint scrise de pseudo-jurnalisti.
    • +4 (4 voturi)    
      nu e chiar asa.. (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:58)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui xyz

      Va contrazic aici, daca va referiti la publicatiile citate. Nici una dintre ele (Telegraph sau Bild) nu aminteste in titlu ca ar fi vorba de un roman. Treaba asta apare doar in publicatia noastra, ca de obicei. La noi se procedeaza asa in mod curent, neprofesional si de shantz (cam acelasi lucru). Eu zic sa nu ne mai victimizam, ca nimeni nu are nimic cu noi daca suntem seriosi. Am fost acolo si am fost respectata daca mi-am vazut de treaba mea si am respectat legea. Nu mi-e rusine nici o clipa cu mine insami, oriunde as merge, pt ca stiu cum sunt. Intai de toate sunt un om, iar nationalitatea ma defineste doar ca detaliu de buletin si ca mostenire culturala asumata. Punct.
      • 0 (0 voturi)    
        Ba scrie (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:03)

        Axine [anonim] i-a raspuns lui Cris

        Cris, te contrazic: scrie in Bild, in titlu ca: "Doch der Deutsch-Rumäne Adrian V.(48)................
        • +2 (2 voturi)    
          dar... (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:58)

          Cris [anonim] i-a raspuns lui Axine

          Da, daca acela este titlu, dar mie mi s-a parut a nu fi titlu.
        • +1 (1 vot)    
          Axine, Cris se pare ca are dreptate (Vineri, 15 aprilie 2011, 14:16)

          neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Axine

          ..de data asta..ala nu e titlul...
          http://www.bild.de/politik/inland/christian-wulff/ei-attacke-auf-bundespraesidenten-17425250.bild.html
          totusi e dubios de suspect ca apare la inceput aceasta fraza : "Doch der Deutsch-Rumäne Adrian V. (48) wurde kurz nach der Attacke auf die beiden Politiker festgenommen"
          mai ales ca cetatenia germana nu permite o alta cetatenie..deci probabil cetatean neamt de origine romana ar fi fost mult mai corect si in nici un caz "Deutsch-Rumäne", mai ales ca nu e la prima abatere (asta se pare ca are multi predesinti la activ) si de-al lor si nu de-al nostru
          Asa ca fratilor, stati linistiti, este cetatean neamt...
          Partea buna-au scapat romanii de un nebun (bila alba pentru noi-un nebun minus)
          Partea proasta e ca ambasada romana ar trebui sa intervina prompt si sa spuna ca nu este roman (cetatean) ci neamt..ne-am cam saturat de asociere cu toti nebunii (fie si de origine romana) care de mult nu mai sunt cetateni romani.

          Adica cand e vorba de tigani..aia sunt cetateni romani iar cand e vorba de nebuni nemti , cetateni germani sunt tot romanii ??? (chiar daca aia sunt doar originari din Romania)..
          • 0 (0 voturi)    
            felicitari pentru precizari (Vineri, 15 aprilie 2011, 20:36)

            anamaria [anonim] i-a raspuns lui neutrino

            Si daca s-a nascut roman, acum este numai neamt - sa-l pastreze sanatosi. La ei nu exista dubla cetatenie.
            • 0 (0 voturi)    
              ba poti avea dubla cetatenie (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:02)

              Dan [anonim] i-a raspuns lui anamaria

              poti avea dubla cetatenie in germania, chiar si tripla.Exista o lista cu tari acceptate de BRD prin care poti opta cand ceri cetatenia germana si la pastrarea celei vechi. Romania e pe lista. Tin sa precizez ca nemtii nu au absolut nimic impotriva romanilor, e doar un articol nevinovat in Bild (echivalentul in romania e Libertatea), iar cititorii de Bild sunt in general .... ca si cititorii de libertatea, ma refer la nivelul intelectual al acestora. In romania Libertatea "a prins" mai mult deoarece numarul celor care stiu doar sa citeasca si atat e muuuuuult mai mare :)
              Viel Spaß!!
      • 0 (0 voturi)    
        cititi cu atentie va rog (Vineri, 15 aprilie 2011, 16:38)

        xyz [anonim] i-a raspuns lui Cris

        Am oferit exact citatul la care ma refer, si anume cel oferit de hotnews. Daca urmariti si alte medii .ro veti vedea ca titlul este similar.

        In alta ordine de idei va asigur ca nu se victimizeaza nimeni si din cite inteleg din mesajul dumneavoastra nu faceti parte nici dintre jurnalisti si nici dintre cei slabi de ingeri carora mesajul meu le era cu precadere adresat.
    • 0 (0 voturi)    
      buna observatia (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:15)

      uihy [anonim] i-a raspuns lui xyz

      submit la idee 100% :)
    • 0 (0 voturi)    
      aa..dar asta e veche..nu stiai? (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:48)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui xyz

      nemtii chiar au o gluma pe tema asta:
      Mozart a fost neamt iar Hitler austriac :).
      • 0 (0 voturi)    
        ai incurcat borcanele (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 0:40)

        Oxidoxi [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        Mozart a fost austriac si a murit austriac. Salzburg-ul (orasel austriac) il defineste.
        Voiai sa spui de Beethoven, probabil. Care, desi nascut in Germania, si neamt, a facut cariera la curtea Austriei, si a fost asimilat de austrieci. Gluma era ca austriecii sint destepti si nemtii mai putin, ca austriecii l-au luat pe Beethoven de la nemti, si l-au trimis pe Hitler in schimb nemtilor.

        Gluma se potriveste doar partial, oricum, cu subiectul de discutie.
  • +1 (1 vot)    
    Munca cinstita (Vineri, 15 aprilie 2011, 11:36)

    prisma [anonim]

    Omul nostru s-a gandit, ca macar odata de cand e acolo, sa castige si din munca cinstita.

    Astfel, si-a oferit, contra cost, serviciile de aruncare cu oua in presedinte.

    Ramane de vazut cat "impozit" va avea de platit din "veniturile" obtinute sau daca acel impozit va fi sub forma scaderii in continuare a imaginii natiei noastre in ochii lumii...
  • 0 (0 voturi)    
    Christian Wulff (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:17)

    adonis84 [utilizator]

    Asa mai aflam si noi cum il cheama pe presedintele Germaniei, este ciudat ca in toata presa gasesti articole cu Sarkozy. Pana si in articolul asta subiectul este romanasul cu oua.

    Paste fericit Mr President!
    Bang!
  • 0 (0 voturi)    
    nici asa, nici asa.. (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:24)

    Raluca [anonim]

    Asa mai Adriane... nu e suficient cata "trecere" are Romania peste tot in Europa, mai "promoveaza-ne" si tu un pic! Daca nu-ti place pe acolo, du-te acasa omule, acolo poate ti-e mai bine...
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:47)

    anton [anonim]

    omul e inginer, deci presupun un om educat, faptul ca a aruncat cu oua nu e neaparat un lucru rau. romanii trebuie sa aibe personalitate indiferent daca ea place sau nu strainilor, iar in fond romaniii din tara fac mai mult haz decat strainii, nu stiu de ce sunteti atat de agitati, deoarece nimeni nu ia in serios aceste lucruri. barbatul e posibil sa fi avut un motiv plauzibil pt a face acest gest, oricum eu cred ca trebuie sa avem personalitate, nu trebuie sa fim cum vor altii.:))
  • +1 (1 vot)    
    checked (Vineri, 15 aprilie 2011, 12:56)

    ics [anonim]

    a mai bifat un presedinte:))
  • -1 (1 vot)    
    era un ou (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:22)

    dfg [anonim]

    de la Adrian Nastase.
  • -1 (1 vot)    
    De unde avea oua? (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:24)

    Cata [anonim]

    Erau oua de la Nastase? Daca are in realitate.
  • 0 (0 voturi)    
    poate era promotie (Vineri, 15 aprilie 2011, 20:34)

    panfilache [anonim]

    la oole de cornu ! :-)


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi