Tanarul care a ucis 12 copii intr-o scoala din Rio de Janeiro sustinea ca e musulman: "Cateodata meditez la 09/11"

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 10 aprilie 2011, 19:49 Actualitate | Internaţional

Criminalul din cartierul Realengo, Rio de Janeiro, Wellington Menezes de Oliveira, se declarase de religie musulmana, dar autoritatile religioase islamice neaga orice legatura cu tanarul barbat de 23 de ani care a ucis 12 elevi joia trecuta, relateaza AFP.

Wellington Menezes, crescut din copilarie in religia mamei sale adoptive, adepta a Martorilor lui Iehova, scrisese pe fisa sa scolara din 2006 ca este musulman, relateaza saptamanalul brazilian Veja.

Veja, care a obtinut o copie a doua fise de inscriere in colegiul public Maica Teresa de Calculta, a constatat ca in 2004 tanarul trecuse la religie "Martorii lui Iehova", pentru ca in 2006 sa marcheze casuta corespunzatoare religiei musulmane.

Wellington Menezes a ucis joi, 7 aprilie, 12 elevi si a ranit alti 11 inainte de a se sinucide in scoala Tasso da Silveira, pe care o frecventase in perioada 1999 - 2002 si unde fusese victima a numeroase umilinte.

Intr-o geanta gasita de politie in scoala se afla o scrisoare in care ucigasul dadea instructiuni legate de inhumarea sa. Potrivit saptamanalului Veja, politia a gasit si texte in care tanarul spunea ca petrece "patru ore pe zi citind Coranul".

"Cateodata meditez la 09/11", atentatul terorist din 11 septembrie 2001 de la New York, in care si-au pierdut viata aproape 3.000 de oameni, se arata in acest text.

Presedintele Uniunii nationale a organizatiilor islamice, Jamel El Bacha, a afirmat intr-un comunicat ca Wellington Menezes "nu era musulman si nu avea nicio legatura cu moscheile si societatile de binefacere sustinute de comunitate in Brazilia".

Politia federala a anchetat eventuale legaturi cu grupari teroriste islamice dar in cele din urma a respinsa aceasta pista, scrie Veja.

Un frate vitreg al ucigasului a declarat sambata, pentru cotidianul Estado de Sao Paulo, ca Wellington era schizofrenic si lua medicamente de la varsta de sapte ani, dar a renuntat la acestea o data cu adolescenta.

Familia a inceput sa fie preocupata de el cand mama sa adoptiva (decedata in urma cu un an) a descoperit ca tanarul citea manuale de fabricare a bombelor si de manuire a armelor, petrecandu-si majoritatea timpului pe internet.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

2010 vizualizari

  • +7 (15 voturi)    
    musulmanii teroristi? (Duminică, 10 aprilie 2011, 20:58)

    dumitru dumitru [anonim]

    ....e adevarat ca 99,9% dintre musulmani ..nu sunt teroristi dar din pacate 99.9% dintre teroristi sunt....musulmani PUNCT
    • -2 (6 voturi)    
      poate 99.9 la mie? (Duminică, 10 aprilie 2011, 23:15)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui dumitru dumitru

      pai cine i-a invatat? ira? eta?
    • -2 (8 voturi)    
      esti sigur tu ca asa este? (Duminică, 10 aprilie 2011, 23:24)

      adi [anonim] i-a raspuns lui dumitru dumitru

      de IRA , ETA , brigazile FARC ai auzit? astia sunt de religie crestina , daca punem la socoteala si SUA, Anglia , Franta etc care au colonizat si invadat dupa bunul lor plac realizam ca de fapt cei mai sangerosi criminali din istorie sunt crestinii. Asta daca catalogam criminalii dpdv religios , dar criminalitatea nu poate catalogata dupa religie, oameni rai au fost si vor fi si in viitor pur si simplu asa este rasa umana are si elemente negative.
  • +5 (11 voturi)    
    Hmmm... (Duminică, 10 aprilie 2011, 20:59)

    George [anonim]

    Nici nu mai conteaza daca era sau nu musulman. Oricum cunoastem prea bine de ce sunt in stare fanaticii si fundamentalistii islamici. De ce crime bestiale sunt capabili sa comita in numele coranului si religiei. Drama ca toti acesti dezaxati sunt inspirati de nebunii care se arunca in aer cam peste tot in lume... Ucigand chiar si foarte multi dintre coreligionari de-ai lor. Pericolul islamic nu este deloc de neglijat pentru societatea umana.
    • +2 (4 voturi)    
      @George (Luni, 11 aprilie 2011, 6:59)

      adib [anonim] i-a raspuns lui George

      Daca ii cunosti atiti de bine pe fanaticii islamisti ce parere ai despre cei crestini ? Sa luam de exemplu pastorul american care a dat foc Coranului provocind moartea in Afganistan, drept represalii a unor angajati ONU. Sau despre aliatii nostri americani, care se fotografiau cu cadavrele mutilate ale unor musulmani afgani ?
      • +2 (2 voturi)    
        Nu ai dreptate (Luni, 11 aprilie 2011, 15:11)

        Razvab [anonim] i-a raspuns lui adib

        Mortile in Afganistan au fost provocate de musulmani. Daca era sa se raspunda cu aceiasi moneda atunci se lua o biblie si se ardea, insa nimic nu justifica crima. Pana la urma e doar o carte tiparita, si faptul ca tu iti confunzi intreaga cultura cu asa ceva inseamna ca esti dus cu capul.
        Mentalitatea musulmana e de vina pentru acele crime. In mod normal, niciun om normal la cap nu il baga in seama pe pastorul american, dar vezi tu, musulmanii sunt orice , dar numai oameni normali la cap nu.
        • 0 (0 voturi)    
          @Razvab (Marţi, 12 aprilie 2011, 0:04)

          adib [anonim] i-a raspuns lui Razvab

          Poate ai dreptate, in felul tau. Dar vezi tu, pentru unii Biblia, Coranul, Talmudul reprezinta ceva . Incearca sa dai foc unei Biblii pe 24 seara pe la Mitropolie, ca asa vrei tu, sa vedem ce s-ar intimpla. De ce trebuie zgindariti in credintele lor? Ce a reusit idiotul din SUA cu arderea Coranului? Si-a avut cele 5 minute de glorie. Spune-i asta familiei lui Filaret Motco, ca de fapt nu din cauza la ala le-a murit ruda, ci din "cauza mentalitatii musulmane".
  • -1 (5 voturi)    
    pacat de suferinta (Duminică, 10 aprilie 2011, 23:29)

    Vlad-I [utilizator]

    Unii specialisti prevad ca inca o sa mai existe terorism islamic inca cativa zeci de ani , pana va trece o generatie. Pacat ca vor face multa suferinta si se vor mobiliza multe resurse financiare aiurea. Nici macar intr-un scensriu SF nu se poate obtine prea mult cu acte teroriste. De moment obtin si mai multa ura si respingere de la ceilalti pamanteni.
  • 0 (0 voturi)    
    Teoria diversiunii (Luni, 11 aprilie 2011, 11:11)

    constantin [anonim]

    Doamne, ce usor se lanseaza o diversiune!
    Apare stirea pe toate canalele de media: "Tanarul care a ucis 12 copii sustine ca e musulman. Si ca sa fie si mai grozava stirea, se baga si: "Cateodata meditez la 09/11 "
    Si cu asta se mai alimenteaza cu ceva ura impotriva musulmanilor. Nu mai conteaza ca mai incolo Presedintele Uniunii Nationale a Organizatiilor Islamice arata ca respectivul nu avea nici o legatura cu populatia musulmana! Conteaza primele randuri din stire.
    Gata, s-a lansat diversiunea!
    Am citit recent despre un sondaj facut la New York, cu ocazia reluarii celebrei teme cu marea diversiune din o9 2001: La intrebarea "Cine credeti ca este autorul prabusirii blocurilor gemene, a lovirii Pentagonului, etc", americanul de pe strada raspundea, mirat: "Cum cine sa fie, musulmanii!"
    CNN-ul a lucrat bine !
    • 0 (0 voturi)    
      Stai sa inteleg. (Luni, 11 aprilie 2011, 15:15)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui constantin

      Deci ca sa fii considerat musulman trebuie sa ai o hartie la indemana? Faptul ca iti dedici 4 ore pe zi citirii cartii sfinte de sta la capataiul islamismului nu e oare de ajuns pentru a fi declarat adeptul religiei? Ce trebuie sa faca un om ca sa fie considerat ca a ales o anumita religie care sa il reprezinte?
      Si raspunsul este "da", religia a cauzat atentatele de la 9 septembrie. Oamenii aceia erau oameni educati, aveau tot ce le trebuie dar totusi fiind atat de indoctrinati aveau convingerea ca vor ajunge intr-o lume mai buna, si martiriul lor ii va duce acolo indiferent cata lume nevinovata vor ucide.
      Doar luandu-ti moralitatea din Coran poti sa devi un terorist sinucigas pentru credinta ta musulmana.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică