VIDEO Ahmed Gheriani, rebelul libian care a devenit erou in ciuda vointei sale: a fost impuscat pentru ca nu a vrut sa spuna 'Traiasca Gaddafi'

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 6 aprilie 2011, 13:54 Actualitate | Internaţional

Ahmed Gheriani
Foto: YouTube
Primele imagini il arata pe Ahmed Gheriani intins, cu fata la asfalt, pe o autostrada din estul Libiei, murdar de sange, singur, la mila trupelor colonelului Muammar Gaddafi. In timp ce camera se apropie, o voce ii ordina sa se intoarca. O face, gemand de durere.

"Spune 'Traiasca' ...  Spune 'Traiasca Muammar'", striga barbatul din spatele camerei.

"Allahu Akbar" (Dumnezeu este cel mai mare), raspunde el. Se aud tiruri de arma automata, ecranul se innegreste.

Atentie! Imagini violente.



Un alt video, postat si el pe internet, arata corpul inert al lui Gheriani in spatele unei camionete, inconjurat de militieni pro-Gaddafi surazatori.

In Al-Marj, satul natal al lui Gheriani, controlat de insurgenti si situat la nord de Benghazi, fieful rebelilor, locuitorii saluta curajul tanarului si vad in calaii sai incarnarea brutalitatii de patru decenii a regimului autoritar al lui Gaddafi.

Familia si prietenii lui Ahmed Gheriani nu stiu daca acesta a fost ucis sau este tinut prizonier de fortele lui Gaddafi.

"Dupa ce am vazut imaginile, nu am mai putut sa ma misc 24 de ore", spune fratele sau Abdallah, in varsta de 40 de ani. "Nu am mancat, nu am baut apa, nu am dormit".

Crede ca a fost impuscat in 6 martie, dupa ce mersese pe front, neinarmat, pentru a evacua ranitii.

Ahmed Gheriani, 38 de ani, este descris drept un barbat inteligent, cald, care nu era interesat de politica si nu avea nicio experienta de razboi.

Khaled al-Fazzani, un prieten apropiat, povesteste ca Ahmed Gheriani plangea cand vedea imagini cu manifestantii raniti.

"Imi spunea 'trebuie sa merg'. Trebuie sa apar poporul de aceasta represiune'", isi aminteste el. "I-am spus ca au avioane, tancuri, rachete. Tu, tu nu ai nimic, nu te poti lupta cu el. Mi-a raspuns doar ca trebuie sa mearga", adauga acesta.

In Al-Marj, religia musulmana este profund ancorata in sufletele oamenilor si Khaled spune ca a simtit un amestec de mandrie fata de atitudinea prietenului sau si de durere la vederea imaginilor in care acesta sangera pe asflat.

"Eram mandru de el (...) dar si trist ca era intins astfel acolo, singur", spune el.

Ahmed Gheriani este unul dintre cei 400 de libieni dati disparuti in estul tarii de la inceputul miscarii de rebeliune, potrivit unui bilant al Crucii Rosii libiene. Organizatia nu stie daca persoanele disparute au fost ucise sau sunt tinute prizoniere.

"O data arestati, dispar", spune Dina Jarbou, un voluntar al Crucii Rosii.

Rebelii cred ca Gheriani a fost ucis.

"Credem ca este mort pentru ca asa procedeaza derbedeii lui Gaddafi", spune Mustafa Gheriani, un purtator de cuvant al rebelilor. "Ei nu iau prizonieri".

In casa familiala, patul lui Ahmed este inca desfacut. O alta camera este in curs de amenajare. Urma sa stea aici dupa ce se casatorea si spera sa-si gaseasca aleasa inimii pana in vara.

"L-am intrebat inainte sa plece: "Nu ar trebui sa te casatoresti inainte sa pleci la razboi?'", povesteste Fazzani.

"Mi-a raspuns: 'O sa ma casatoresc in rai'".


Citeste mai multe despre   






















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

8634 vizualizari

  • +7 (17 voturi)    
    un om liber (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:17)

    dan [anonim]

    Ma trec prin tot corpul fiori cand citesc si vad imaginile din artiolul asta.Ma bucur foarte mult ca exista astfel de oameni si avem si noi o gramada de romani dar nu-i observam pentru ca ei tac.
    Ce a facut acest om e dincolo de logica umana.
    • -5 (15 voturi)    
      liber de ce? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:55)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui dan

      eu zic ca mai presus de orice e viata.
      daca putea sa traiasca prin vorbele alea trebuia sa o faca. pe urma facea el ceva sa se razbune..dar sa mori pentru niste vorbe..
  • +8 (24 voturi)    
    Manipulare cu spume (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:22)

    CezarN [utilizator]

    Si articolul si faptele sunt prezentate in scopul vadit de a manipula opinia publica, sensibila la astfel de intamplari.

    Nimeni nu poate dovedi ca nu este o simpla inscenare; nu exista niciun martor, NIMIC, dar nimic din minimul de dovezi pa care bunul simt il cere.

    Am fost intoxicati cu astfel de manipulari in timpul conflictului din fosta Iugoslavie (in marea majoritate antisarbesti), lucruri dovedite tardiv, dupa incetarea conflictului.
    • +6 (14 voturi)    
      Corect, manipulare (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:55)

      EGO [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      Corect, miroase a manipulare. Din imagini eu deduc ca cel care filmeaza se fereste iar pe final se aude din nou cum Gheriani continua sa geama.
    • -1 (13 voturi)    
      E foarte posibil (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:02)

      Anathema [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      ... sa ai dreptate, imaginile se presupune ca au fost filmate de un soldat din trupele guvernamentale, ori, de vreme ce acest Gheriani refuza "eroic" sa strige "Traiasca Gaddafi", nu vad de ce le-ar fi facut publice, nu ar fi folosit decat ca propaganda pro-rebeli, asa cum s-a si intamplat, de altfel. Plus ca lipsesc imaginile cu executia... Plus ca fatza "rebelului" ar fi trebuit sa fie mult mai livida, dupa marimea baltii de sange... In fine... Presupuneri...
    • -2 (4 voturi)    
      e posibil sa fie facatura (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:13)

      vali [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      e foarte posibil sa fie o manipulare si filmuletul sa fie o mica facatura... DE CE zic asta?? pai din urmatoarele motive:

      1.sange avea doar la picioare si murdar de sange era DOAR pe picioare(presupunand ca a avut picioare zdrobite sau impuscate) dar acum se pune prob asa daca esti lovit la picior nu te ti de el cu mainile ambele??? pe cand asta era curat pe maini nu avea nici o pata de sange ori unde in alta parte pe corp!!

      2. cand sunt luati prizonier prin toate filmele si documentarele pe care le-am vazut prizonieri aveau cel putin o rana pe fata pentru ca cei care tin prizonieri le place sa isi arate puterea si forta, dominatia lovind peste fata pt a supune victima domnul din reclama nu are nimic pe fata.


      3. cand esti lovit nu ai tendinta sa te rostogolesti pe pamant ca sa te feresti sau sa incerci sa scapi?? el e murdar doar pe burta pe spate e curat luna. NU VA RIDICA UN SEMN DE INTREBARE??

      Parerea mea gagiul sa patat putin de sange pe pantaloni si dupa care sa intins pe burta sa doarma putin si cand au inceput sa filmeze astia l-au trezit.
      Daca vroiau soldati pro-gadafi sa dea un exemplu o faceau mai clar nu asa repezit.
      • +2 (6 voturi)    
        Oauuuu!!! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:59)

        George [anonim] i-a raspuns lui vali

        Vad ca te pricepi de minune la reactiile oamenilor raniti si care-si dau ultima suflare... Esti expert in ce? In manipularea adevarului, cred. Mai vali, Gaddafi ala "democratul" are destui indivizi care fac propaganda. Si multi oameni pe constiinta. Crezi ca tu mai lipseai din trupele lui de sprijinitori? Sa inteleg ca in Libia Gaddafi n-a omorat pe nimeni, nu? Cam asta incercati voi astia, fanii lui Gaddafi, sa insinuati. Latrati in gura mare ca totul e trucaj dar n-aveti nici cea mai mica indoiala ca n-ar fi, deci ca omul ala ar fi deja mort. Trist.

        Pai atunci vreau sa va aud ca tipati in gura mare si cand apar poze sau filmari cu soldati americani omorand afgani sau irakieni. Si alea pot fi manipulari, nu? Defapt totul e o manipulare. Chiar si biata voastra viata.

        Punctele alea (1,2,3) insirate de dumneata nu sunt argumente. Si nu tin loc de argumente. Ci simple interpretari personale a ceea ce vrei tu sa crezi si sa vezi. Carora le-as spune (interpretarilor) ca sunt si subiective.
    • 0 (4 voturi)    
      razboi media (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:45)

      Demigod [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      A inceput razboiul si pe celelalte planuri. Inainte de invazia terestra, trebuie demonizat inamicul si sensibilizat publicul.
      Se pregateste oare aceasta invazie din moment ce a inceput deja ofensiva in media?
  • +3 (13 voturi)    
    allah (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:28)

    Cristian [anonim]

    Pentru prima data citesc o traducere corecta a celebrei expresii "Allah u akbar".
    Dumnezeu ( Allah) este CEL mai mare.
    Expresia este intotdeauna tradusa gresit:
    "Dumnezeu este mare"
    In traducerea gresita este o afirmatie banala, in traducerea corecta este o afirmatie radicala care arata suprematia lui Allah asupra tuturor ceilalti dumnezei, in special asupra celui crestino-iudaic.
    Oamenii pun mereu semnul egalitatii intre Allah si Dumnezeul crestinilor, presupunind ca este una si aceiasi persoana.
    Cititind cele doua carti sfinte Biblia si Kuranul nu-ti trebuie mult pentru a realiza ca cele doua persoane sunt, in realitate, diametral opuse.
    Cercetind istoria laica realizezi destul de repede ca Al- illah este defapt Zeul Lunii unul dincei 300 de idoli de la Mecca. Locul unde arabii se inchinau in jurul Pietrei Negre cu mult timp inaintea lui Mahomed.
    Felicitari pentru traducerea corecta.
    • +4 (12 voturi)    
      vorbesti ca sa nu taci (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:51)

      nemuriciul [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      "Cititind cele doua carti sfinte Biblia si Kuranul nu-ti trebuie mult pentru a realiza ca cele doua persoane sunt, in realitate, diametral opuse." De unde ai ajuns la concluzia asta? Si mai ales "diametral opuse". Uite de asta se arunca unii in aer in lume, pentru ca nu le trebuie mult sa realizeze prostii....
      • 0 (4 voturi)    
        Coranul le cere sa se arunce in aer (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:25)

        Cristian [anonim] i-a raspuns lui nemuriciul

        Am ajuns la acesta concluzie cititnd si studiind Biblia si Coranul timp de 15 ani. Nu este numai concluzia mea ci si a altor crestini de diferite nationalitati care iau Biblia in serios si vor sa afle Adevarul, nu se multumesc cu parerile unora sau altora ci vor sa verifice daca ce spune lumea concorda cu ce spune Dumnezeu.
        • -1 (3 voturi)    
          15 ani inseamna (Joi, 7 aprilie 2011, 12:53)

          obama [anonim] i-a raspuns lui Cristian

          foarte mult daca ai "citit" versiunile cu poze ale acestora.
      • 0 (0 voturi)    
        Apropo de coran ars (Joi, 7 aprilie 2011, 10:31)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui nemuriciul

        Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: am vazut molozul ramas dupa distrugerea unei moschei in centrul unui oras, Zawia cred ca se numea, unde au fost dusi reporterii sa filmeze; Ce s-o fi intamplat cu cartile sfinte din ea, ca de drept-credinciosi sunt convinsa ca s-au ingrijit oamenii lui Gaddafi ..
    • +1 (5 voturi)    
      si arabii crestini tot la Allah se roaga (Miercuri, 6 aprilie 2011, 18:33)

      georgica [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      Allah înseamnă Dumnezeu în limba arabă. Termenul desemnează noțiunea de Dumnezeu atât pentru arabii musulmani, cât și pentru arabii creștini. El este însă cunoscut mai ales prin religia Islamică, care este religia majoritară a arabilor, fiind un derivat din al-ilah (dumnezeul), care sugerează unicitatea lui. Utilizarea implicită a articolului hotărât în Allah indică deci unitatea divină. În ciuda numelui diferit dat lui Dumnezeu, musulmanii consideră că Dumnezeul la care se închină este același cu Dumnezeul iudeo-creștin. Totuși, musulmanii resping teologia creștină privind doctrina Treimii care îl consideră pe Iisus ca pe Fiul lui Dumnezeu, văzând în aceasta o formă de politeism. Conceptul fundamental în islam este unicitatea lui Allah (tawhid). Acest monoteism este absolut, nu relativ sau pluralistic în orice sens al cuvântului.

      Concluzie : Musulmanii cred in acelasi Dumnezeu iudeo crestin cu precizarea ca Dumnezeu nu are fiu , nu se aseamana cu oamenii este doar Creatorul oamenilor.
      • +1 (3 voturi)    
        concluzia ta` (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:21)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui georgica

        este gresita pentru ca pleaca de la analiza lingvistica si nu are legatura cu istoria si nici cu revelatia celor doua entitati in Biblie respectiv Kuran.
        Sunt doua persoane total diferite . Un singur exemplu: in Coran nu exista cele 10 porunci nici ceva cit de cit apropiat. Nu exista porunca de a ti iubi aproapele.
        In schimb exista porunca de a-l ucide pe necredincios daca nu accepta schimbarea credintei. Exista porunca de a minti si a insela pentru a ti atinge scopul. etc etc.
        O analiza pe text -Biblie/Kuran- arata clar ca nu este vorba de aceiasi persoana indiferent ce nume ii da cineva.
        • -1 (1 vot)    
          Biblia am citit-o, Coranul nu inca, dar online (Miercuri, 6 aprilie 2011, 23:09)

          georgica [anonim] i-a raspuns lui cristian

          am gasit traducerea in romana aici :

          http://coran.toiledz.com/coran/trans/?currSura=19&currAya=1&currTrans=tafsir_ro_grigore&isRedirect=false

          Referitor la cele 10 porunci sunt capitole in Coran in care se face referire la cei care se inchina la statui adica la chip cioplit , la cei care fura etc
  • +4 (14 voturi)    
    Cateva nelamuriri (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:42)

    ready4war [utilizator]

    De ce ar posta pe internet acest filmulet cel ce l-a impuscat ?
    Cui foloseste?
    De ce nu filmeaza soldatii mai bine?

    E usor sa manipulezi cand apelezi la sentimente si fapte care cer mila,dar si razbunare....
  • +9 (11 voturi)    
    Asociere (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:47)

    Daniels22026 [utilizator]

    Desi respect obiceiurile tuturor religiilor, invocarea musulmana "Allahu Akbar" am asociat-o involuntar cu antiamericanismul, anticrestinismul etc. Strigata de Ahmed Gheriani, in ultimele sale clipe, "Allahu Akbar" inseamna mult mai mult decit imi inchipuiam eu.
    • -1 (7 voturi)    
      seamana cu (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:46)

      panfil [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      filmele rusesti, de propaganda, din anii 50-60.
      acolo se striga: traiasca revolutia, daca filmul era despre marea revolutie socilaista din octombrie, sau traiasca stalin, daca era vorba de marele razboi pentru apararea patriei.
      asa striga eroul sovietic inainte de executie....
      cam asa se pare ca striga si oamenii bomba de prin irak, afganistan sau palestina....
      cel putin asa ni se prezinta noua.
      eroul din filmele americane striga: shiiiit !
      nevasta ucisa de romanul din spania, ea ce'o fi strigat, saraca ...
  • +2 (8 voturi)    
    Cand te gandesti ... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:15)

    Dani.El [utilizator]

    In decembrie 1989 se murea pe strazi strigandu-se: "Exista Dumnezeu!" ... Pentru ca acum cei care vor sa-L conteste sa poata s-o faca linistiti ...

    Ziicea Dumnezeu undeva pe la inceputul Cartii Sfinte: "Sa facem om dupa chipul si dupa asemanarea Noastra" iar mai apoi "... si au facut OM dupa chipul Sau". Asta ca sa lucram noi la asemanare, zicea parintele Galeriu, Dumnezeu sa-l ierte! Acest OM a lucrat, intr-adevar, la aceasta asemanare.

    @ CezarN: Si daca ar fi ... Oare cati alti eroi necunoscuti, ne-filmati, ne-asistati de martori, ne-stiuti au murit fara a fi stiuti macar sau numiti asa?
    • +5 (7 voturi)    
      Ii stie cine trebuie, nu? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:31)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Dani.El

      Noi (eu, ma rog) vorbim aici despre folosirea credintei in scopuri cat se poate de lucrative, pentru a starni emotie si manie, ura si dorinta de razbunare, pentru a manipula.
      • +3 (3 voturi)    
        Ingaduinta (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:09)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Sigur ca orice poate fi folosit in oricare scop, iar religia a fost mereu ba unealta, ba scop. Dar la razboi citeodata combatantii inceteaza focul pentru a-si ingadui unul altuia sa-si culeaga victimele.

        In preajma mortii ii putem ingadui religiei sa faca ce vrea din sentimentele noastre.
        • -1 (1 vot)    
          Pentru tine ... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 22:01)

          Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Cezar, tu confunzi religia cu sistemul spiritual care ogenereaza.

          Religia este un concept inventat de farisei. Sistemul spiritual este altceva si, mai ales, ESTE INDIVIDUAL!

          Gandeste-te ... Lasa naibii socialul - in fata gloantelor acesta este inutil. Si daca nu stii care este diferenta dintre social si viata ... uita-te drept in teava unei arme (dar ai grija sa fie descarcata, daca se poate si fara cui percutor!). Fa asta si-ti garantez ca vei vedea altfel viata ...
    • -2 (6 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:52)

      George [anonim] i-a raspuns lui Dani.El

      Problema e ca exista multi ignoranti precum anonimul CezarN, care stau si balmajesc prostii din fotoliile lor comode. Individul (CezarN) are o grava problema de perceptie a realitatii. Pe care si-o va recapata doar daca va fi intamplator martor la o astfel de crima, precum cea comisa de soldatii lui Gaddafi si prezentata in filmarea de fata.

      P.S. Eu am vazut cu ceva vreme in urma un filmulet, pe internet, absolut real, film in care era prezentat linsajul la care a fost supus un tanar palestinian acuzat de conationali de-ai lui ca ar fi colaborat cu israelienii. Tanarul, cu mainile legate la spate a fost executat ad-hoc cu rafale de pistol mitraliera in prezenta unei multimi de palestinieni. Nu mai inainte de a fi batjocorit si agatandu-i-se de gat o pancarta pe care presupun ca scria ca e tradator. Omul n-a murit dupa primele rafale. Se tanguia si gemea chiar si cu aproape jumatate de maxilar lipsa si plin de gloante. Arata grotesc. Imaginea era de cosmar. Chiar si asa, dupa ce l-au lasat cateva clipe (poate chiar mai bine de un minut), ucigasii, conationali de-ai tanarului, s-au apropiat de el si l-au impuscat din nou in cap si in trup, desfigurandu-l complet. Practic aproape ca ramasese fara cap. Precizez ca de fata era si familia tanarului. Sunt sigur ca tovarasul CezarN ar fi jurat ca totul n-a fost decat o inscenare, o manipulare. Indivii astia, precum CezarN, nu vor crede niciodata decat in ceea ce vor ei. Chiar daca asta inseamna sa nege evidenta si adevarul. Drama ca printre noi traiesc o multime de CezariN. In aparenta niste naivi. Insa, in fapt, mai mult decat niste ignoranti.
      • 0 (6 voturi)    
        Nu ai dreptate (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:41)

        semo [anonim] i-a raspuns lui George

        Individul (CezarN) nu e singur. Si eu cred ca acest film este o manipulare de 2 lei dupa jocul neconvingator al actorului cazut.

        Faptul ca undeva candva in alt context o chestiune similara s-a intamplat nu e suficient sa ma convinga ca e adevarat.

        Cred ca pe propagandistii de meserie ii ataca rau faptul ca oamenii isi pun intrebari, dar nu trebuie sa vina ca o surpriza dupa ce ti se vara mii de informatii fabricate pe gat aproape zilnic.
      • +3 (5 voturi)    
        indivizi ca tine (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:06)

        alik [anonim] i-a raspuns lui George

        care despart lumea in buni si rai (tovarasi, cum le zici tu!) pe baza unei simple propozitii, sunt cei mai periculosi.

        Apropo, de ce te-as crede pe tine? De ce ai avea tu mai multa dreptatea decat CezarN? Doar pentru ca tu il ataci pe el la persoana? Asta nu-i argument!
        • 0 (4 voturi)    
          ???? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:40)

          George [anonim] i-a raspuns lui alik

          Nu ti se pare ca esti cel putin ipocrit? Dumneata ai certitudinea ca totul e manipulare in cazul de fata, nu? Care sunt doveziile care sprijina afirmatia dumitale? Faptul ca nu-l vezi cu ochii tai pe acel om mort? Asta e o aberatie. Pun pariu ca esti antiamerican de profesie. Nu m-ar mira deloc.

          alik, esti cumva fan al lui Gaddafi ori esti trimis in Romania cu misiune? Ori esti doar un simplu ignorant care are doar certitudinea propriului sau adevar? Astept "argumentele" tale. Alea cu care dovedesti ca acel om n-a fost omorat de soldatii lui Gaddafi. Rugamintea mea e sa incetezi cu ipocrizia asta de doi bani.
          • -1 (5 voturi)    
            George, nu te enerva! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:07)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui George

            Situatia este mai complexa. De exemplu, eu sunt pro -american, dar asta nu inseamna ca eu cred ca americanii sunt infailibili! Pot gresi si ei, mai ales daca il au presdinte pe Obama. Cred ca interventia lor in Libia este o greseala. De ce ? Pentru ca rebelii sunt mai rai decat Gaddafi. Acolo sunt ministrii cei mai crimainali ai lui Gaddafi ( ministrul de interne, ministrul justitiei. Acolo este si AlQaeda.
            Nu am cum sa-i sprijin pe rebeli in acesta situatie, chiar daca sunt pro-america. Ai inteles ceva?
            • +1 (3 voturi)    
              Eroare! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:29)

              George [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

              Americanii nici n-au avut un rol major in interventia in Libia. Documenteaza-te cu mai multa atentie. De ieri nici macar nu mai participa la operatiunile aeriene ale NATO. Eu n-as zice ca interventia a fost o eroare. As spune ca oamenii aia nu pot si nu trebuie sa fie lasati sa fie ucisi de un regim criminal. Altminteri Gaddafi, prin neinterventia comunitatii internationale, asa divizata cum e ea, si-ar fi putut imagina ca isi poate permite orice. Ceea ce ar fi fost cu adevarat o drama pentru libieni.
              Care sunt argumentele tale in ceea ce priveste afirmatia ca "rebelii sunt mai rai decat Gaddafi." Faptul ca printre acestia se afla si criminali, asa cum se sustine, nu este relevant. Sa lasi sa moara niste omanei doar pentru ca printre ei se afla si cozi de topor? Nu mi se pare deloc un rationament corect. Iti reamintesc ca in decembrie 1989, printre oamenii de buna credinta care au iesit in strada s-au ascuns si multi indivizi dubiosi.

              Ultima intrebare e chiar jignitoare. Cum adica "ai inteles ceva?" Adica ma crezi cumva tampit? Gandesc si trag concluziile pe care le apreciez ca fiind corecte. Si nu ma pripesc in luarea deciziilor. Oricum, ai deviat de la subiect. Era vorba de veridicitatea imaginilor prezentate. Si du de cine si ce ar fi "rebelii". Reamintind episodul decembrie 1989, si Verdet facea guvern dupa fuga lui Ceausescu!!! Desi fusese ditamai demnitarul comunist, mai mult, unul foarte apropiat de Nicolae Ceausescu. Oportunistii si impostorii vor juca intotdeauna un rol foarte important in astfel de evenimente, asa cum sunt cele care au avut loc in Egipt, Tunisia, iar in prezent si in Libia. Sa nu confundam planurile si lucrurile.
              • +1 (3 voturi)    
                pentru George (Miercuri, 6 aprilie 2011, 22:28)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui George

                Multumesc pentru raspuns. Intrebarea mea de la sfersit nu voia sa te jigneasca. Voiam sa stiu daca mai trebuie sa-ti dau argumente sau nu.
                Mi-a placut sfarsitul tau, " sa nu incurcam planurile si lucrurile".
                Dar chiar tu faci acest lucru suprapunad revolutia din Romania cu luptele din Libia. O intrebare. In Romania a luptat AlQaeda de partea lui Iliescu?
                Cred ca acesta intrebare te va lamuri ca esti in deruta.. Sper...
          • +2 (6 voturi)    
            tipic (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:22)

            alik [anonim] i-a raspuns lui George

            pentru un manipulator ca tine!

            Care e substanta postului tau?
            1. ma acuzi de ipocrizie
            2. ma acuzi ca sunt antiamerican
            3 ma acuzi ca sunt fan Gadafi
            4. ma acuzi ca sunt trimis "in misiune"
            5. ma acuzi ca sunt ignorant

            N-am "argumente" ca tine. Eu sunt un om liber, care gandeste si nu crede orice imaginea ii serveste propaganda!

            SAlom!
            • 0 (4 voturi)    
              In incheiere... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:36)

              George [anonim] i-a raspuns lui alik

              1. da
              2. da
              3. da
              4. nu neaparat
              5. da
              Si da, n-ai argumente. Pana acum nu le-am vazut. Faptul ca te consideri ca esti un om "liber" care "gandeste" nu te scuteste defel de a te afla in eroare de judecata. Este valabil pentru oricare dintre noi. Si nu-ti mai face un titlu de glorie din "argumentele" astea ca esti ridicol. Si repet, nu ti-a cerut nimeni sa ma crezi. Poti crede ce vrei si pe cine vrei. e problema ta. Dar nu mai sustine cu atata ipocrizie puncte de vedere nesustinute de argumente, la care faci apel doar cand iti convine.
  • 0 (4 voturi)    
    indoieli (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:18)

    geraldo [utilizator]

    Sunt singurul caruia i se pare ca filmarea e o facatura?
  • -4 (4 voturi)    
    Mizerabili americani...cine va mai crede?... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:21)

    valisa [anonim]

    Imprastiati imagini false despre un libian omorat de ai lui si nu de oamenii lui Gadafi. Mizerabilii pana la capat. Omorati oameni doar ca sa demonstrati cat de rau este Gadafi.... Isuse, cat de rai ati ajuns...
    • +4 (4 voturi)    
      Argumente? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 19:09)

      Getodac [anonim] i-a raspuns lui valisa

      Aveti dovezi la asemenea afirmatii? Altfel sunt doar manipulari ieftine, iar credibilitatea dumneavoastra este compromisa.
      • -1 (3 voturi)    
        si eu cred ca este o manipulare (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:20)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Getodac

        getodac ceea ce am vazut in acel film m-a convins ca este o manipulare ordinara. mai mult decat atat pot sa traiesc, la fel ca si valisa, cu credibilitatea compromisa.
        • +1 (3 voturi)    
          Posibil (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:40)

          George [anonim] i-a raspuns lui radu

          Numai ca ar trebui sa admiti si faptul ca ai putea sa te inseli. Poate ca totul este real si ca omul ala a fost ucis. Ia-o mai usurel cu certitudinile astea cum ca totul ar fi o manipulare! S-ar putea sa fie o manipulare intr-un cu totul alt sens. altul decat cel pe care-l crezi si insinuezi dumneata.
          • -1 (3 voturi)    
            certitudine (Miercuri, 6 aprilie 2011, 23:32)

            radu [anonim] i-a raspuns lui George

            am crezut ca i-am raspuns lui getodac, cand colo intervine george, cu certitudine este vorba de solidaritate....... de serviciu?
  • 0 (4 voturi)    
    Cum ar fi? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 22:30)

    ministrul crizelor de urgenta [utilizator]

    cum ar fi daca cel lovit cazut la pamant si plin de sange este unul dintre cei care tin cu Gaddafi si este impuscat de rebeli?

    comunitatea internationala izbucneste ca uite porcul de Gadaffi ce face si uite asa se mai manipuleaza lumea ;)

    e o supozitie dar sunt patit din '89 ;)
  • +1 (1 vot)    
    nimic mai mult (Joi, 7 aprilie 2011, 12:14)

    flic [anonim]

    pentru toti specialistii CSI din fotoliu care zic ca e inscenare, ca nu e destul singe, ca nu e destul de murdar etc nu pot sa le zic decit atit : sa vedeti si voi pe pielea voastra cum e sa zaceti pe jos intr-o balta din propriul singe si apoi sa va dati cu parerea.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă