Hugo Chavez: Capitalismul este de vina pentru lipsa vietii pe Marte

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 24 martie 2011, 11:11 Actualitate | Internaţional

Capitalismul ar putea sa fie responsabil pentru lipsa vietii pe planeta Marte, a declarat presedintele venezuelean Hugo Chavez, citat de Reuters. Liderul de la Caracas, care a facut aceasta declaratie cu ocazia Zilei Mondiala a Apei, a avertizat ca rezervele de apa de pe Pamant sunt pe cale de disparitie.

"Am spus mereu ca n-ar fi fost ciudat daca ar fi existat civilizatii pe Marte, insa e posibil ca acolo sa fi ajuns capitalismul, imperialismul, care au distrus planeta", a spus Chavez.

In discursul sau, tinut cu ocazia Zilei Mondiala a Apei, liderul venezuelean a avertizat ca rezervele de apa de pe pamant sunt pe cale de disparitie.

"Fiti atenti! Aici, pe Pamant, unde cu sute de ani in urma, sau poate mai putin, erau paduri mari, acum e doar desert. Unde existau rauri, acum sunt deserturi", a spus Chavez, in timp ce sorbea dintr-un pahar cu apa.

Liderul de la Caracas, cunsocut pentru faptul ca acuza capitalismul de multe dintre problemele omenirii, a adaugat ca razboiul din Libia are drept cauze reale rezervele de apa si petrol.

La inceputul acestei luni, Consiliul national de cercetare al ONU a recomandat Agentiei spatiale americane (NASA) ca una dintre prioritatile sale sa fie trimiterea unui robot care sa determine daca planeta Marte a favorizat in trecut aparitia vietii si sa ofere informatii despre istoria climei si geologiei de pe Planeta Rosie.

Reuters precizeaza ca o echipa NASA a testat recent un costum spatial intr-un decor cu conditii extreme, foarte asemanatoare cu cele existente pe marte (o baza argentiniana din Antarctica), pentru o posibila vizita pe Planeta Rosie.


Citeste mai multe despre   






















2472 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    bravo (Joi, 24 martie 2011, 12:02)

    iorgos [anonim]

    Destept baiat , Hugo , asta ! Parca il aud pe Ponta , dar asta il implica sigur si pe Basescu in problema ! Solutia :
    sa vorbeasca Hugo cu Putin , sa contruiasca in Rusia o naveta mare, mare , mare , sa imbarce in ea toti socialisti din lume si sa-i duca pe Marte ! Astfel , Marte va fi prima planeta din Univers populata numai si numai cu oameni ca lumea , iar acolo Crin va fi presedinte si Ponta premierintr-un guvern sustinut de pensionarii romani din armata sub conducerea lui Chavez !
    Haules baules !
    • +1 (21 voturi)    
      Capitalismul e un esec (Joi, 24 martie 2011, 13:10)

      Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui iorgos

      Da, capitalismul si democratia sunt nemaipomenite, cum indrazneste Chavez sa le ponegreasca. Lasand deoparte faptul ca economia capitalista e un castel de carti de joc care tinde sa se prabuseasca la orice eveniment negativ. Lasand deoparte faptul ca duce la acumulari de averi imense de un numar redus de indivizi in timp ce numarul celor aflati la polul opus e semnificativ. Lasand deoparte faptul ca democratia se bazeaza pe votul maselor neinformate care voteaza niste prestatii scenice ale unor indivizi care apoi ajung in functii inalte fara absolut nici-o calificare profesionala. Sa continui? Adevarul e ca asa-zisul capitalism e un esec la fel de mare ca si socialismul si capitalismul. Si apropo, China comunista va deveni in curand cea mai mare economie a lumii.
      • +2 (8 voturi)    
        Cu un pas inainte. (Joi, 24 martie 2011, 13:30)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

        Capitalismul este pe marginea prapastiei,dar socialismul este cu un pas inaintea capitalismului.Deocamdata sa dovedit neputinta economiei socialiste centralizate care de atata bine a sucombat.Alte experiente ,sa le faceti singur.Poporul roman,cred ca este satul de experiente.
      • +1 (3 voturi)    
        vorba lui Winston Churchill (Joi, 24 martie 2011, 14:15)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

        Democratia e cea mai rea forma de guvernare cu exceptia tuturor celor incercate de omenire inainte.

        ”Many forms of Government have been tried and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time.”

        * Speech in the House of Commons (1947-11-11)
      • +2 (4 voturi)    
        Emigreaza! (Joi, 24 martie 2011, 15:50)

        Qing Shi Huang Ti [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

        Na bine "dasteptule", atunci emigreaza matale în China ta mult iubita si adorata, acolo e de din astia ca tine!Acolo nu exista niciun fel de alegeri, nici macar formale, asa cum era la comunistii din Europa de rasarit, acolo exista executii în public pentru si cele mai mici abateri, ca despre coruptie ce sa mai zic, aia de la noi pare o joaca de copii de gradinita în comparatie cu cea din China! Dar nu te lasa, emigreaza acolo, daca vei deschide ziarele chinezesti nici nu o sa afli ceva despre coruptia lor, e pur si simplu .....inexistenta!Asa ca ce nmai stai aici?? Ia-te si cara-te acolo, acolo indivizi ca tine traiesc foaaaarte bine! Numai ca îti dau un sfat amical: vezi ce faci cu critica la adresa partidului comunist chinezesc, abtine-te ca ti-o spun sincer aia sunt tare sensisbili la asa ceva!S-ar putea sa faci cunostinta cu Laogai-ul lor, sa vezi ce fain e acolo! PS. Nu toti sunt dezinformati într-o democratie, din contra, mai multi decât un amarât ca tine ar crede, se informeaza si citesc zilnic presa! Vezi, ei traind într-o democratie au si de unde sa se informeze, nu asa ca aia din China sau alte despotii de tip arab sau latino-americane carora li se baga pe gât ce vrea partidul sau conducatorul mult iubit si venerat! Hai pleaca de aici ca se strâng deja mustele în jurul tau!
      • +2 (4 voturi)    
        "Lasand deoparte faptul ca" (Joi, 24 martie 2011, 18:25)

        Socrates [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

        "Lasand deoparte faptul ca" :
        - Hugo Chavez e expert in probleme martiene, doar el de acolo vine.
        - in Venezuela 31.7% din populatie traieste cu mai putin de 2$/zi (in RO, pentru acelasi an 2006 cifra era de 3.4%), cu toate ca se scalda in petrol. Vezi: http://hdr.undp.org/en/media/HDI_2008_EN_Tables.pdf
        - economia capitalista e cel mai rezilient sistem - or fi avand crize dar iesirea din criza e mai rapida decat in economii centralizate.
        - capitalismul e cel mai flexibil si eficient sistem - tocmai pentru ca alocarile de capital le face piata catre eforturile cele mai profitabile.
        - China nu mai e demult comunista (cand era se cam facea foame pe acolo). China e un sistem capitalist dar nu democratic, un sistem totalitar condus de Partidul Comunist. Va trebui si China sa experimenteze mai mult cu democratia, sistemul lor actual deja isi atinge limitele.
        - toate economiile comuniste au ajuns falimentare intr-un timp destul de scurt.
        - daca te deranjeaza democratia e foarte simplu - nu mai vota si nu te implica deloc in societatea civila. O sa ai tot atat control ca si in comunism asupra celor care te conduc. Din pacate nu poti sa ai experienta integrala, nu o sa faci inchisoare pentru ca ai scris mesajul asta critic la adresa sistemului.
        - acumularile imense de avere prin definitie nu pot fi facute decat de un numar MIC de indivizi. Ai auzit de distributie Gaussiana? Inegalitatea economica se exprima prin indexul Gini - unde Suedia sta cel mai bine iar Japonia e in fata Chinei de exemplu. Vezi: http://en.wikipedia.org/wiki/Gini_coefficient

        Lasand la o parte si faptul ca nu prea stii despre ce vorbesti, ai si tu dreptate cand spui:
        "Adevarul e ca asa-zisul capitalism e un esec la fel de mare ca si [..] capitalismul." Sau la fel de mic.
      • -2 (2 voturi)    
        partz (Vineri, 25 martie 2011, 4:35)

        Adrian7 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

        Da mai animalule, va deveni in curand cea mai mare economie a lumii TOCMAI fiindca a trecut la capitalism!
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Vineri, 5 august 2011, 0:17)

      sandro [anonim] i-a raspuns lui iorgos

      Mr. bravo, opreste-te o clipa si priveste in jur, insa fa-o, please, cu ochii DESCHISI. Si daca vei reusi sa-ti asterni cristalinul dincolo de Sistem, vei vedea ca ravagiile produse de capitalism sunt comparabile cu cele ale comunismului. Alegi, practic, doar ce crezi ca-ti pot oferi (doar) 2 maini. Mai exista si altceva, te asigur, insa ar trebui, inainte de toate, sa-ti imaginezi un loc unde Emotia si Ratiunea se intalnesc si sunt, finalmente, egale.
  • 0 (6 voturi)    
    exagereaza ca de obicei (Joi, 24 martie 2011, 12:04)

    hugo victor [anonim]

    referitor la capitalism si la Marte cred ca Chavez exagereaza, dar pentru Terra nu trebuie sa fii carmen Hara ca sa vezi ca existenta vietii si capitalismul sunt oarecum antagonice si capitalismul pare in ultima vreme ca e mai puternic decat viata normala
  • -1 (7 voturi)    
    Si mai cine? (Joi, 24 martie 2011, 12:17)

    Adi [anonim]

    Si Basescu evident. Bai socialistule nimic nu stii. Vino in Romania sa vezi cum fac socialistii propaganda.
  • -2 (8 voturi)    
    Mi-aduc aminte... (Joi, 24 martie 2011, 12:19)

    GOGU [anonim]

    Ce spune Chavez este corect, cu o singura completare, NOI SUNTEM CEI CARE AM VENIT DE PE MARTE si am adus capitalismul cu noi.

    Eu mi-aduc aminte, din vieti anterioare, ca eram martian, si am avut o functie buna, eram sef peste depozitul de apa pe care mi l-au subtilizat niste capitalisti invocand criza umanitara;

    A fost ultima rezerva de apa si au luat-o sa ajungem pe Pamant , era cu vrea trei miliadre de ani inainte si Soarele crestea in putere.

    Da, nu va fie frica, Soarele este la apogeu iar peste 4-5 miliarde de ani va scadea si se va raci asa ca ne vom apropia de el si vim merge inapoiu pe Marte, hehehehhe luam si apa care o mai ramane...
    • +3 (3 voturi)    
      Numai ca... (Joi, 24 martie 2011, 12:29)

      paleologu [anonim] i-a raspuns lui GOGU

      ... Marte e mai departe de soare decat noi, nu mai aproape ;)
  • +1 (3 voturi)    
    Ineptii la focul redus al comunismului (Joi, 24 martie 2011, 12:22)

    aurora [anonim]

    Nu am epitete pentru un asemenea specimen; este ....phuai.....incalificabil și de rasu' curcilor
    Si cand ma gandesc ca o tara intreaga are un asemenea conducator
  • +3 (5 voturi)    
    Capitalism si socialism (Joi, 24 martie 2011, 12:31)

    Leon [anonim]

    Poate capitailsmul distruge apa de pe o planeta (desi eu cred ca e destul de smart ca sa nu o faca si sa nu se autodistruga), insa socialismul si comunismul ii distruge pe oamenii care o beau. Prefer capitalismul.
    Oricum ponta si antonescu nu sint singuri pe pamint.
  • +2 (4 voturi)    
    rezerve de apa (Joi, 24 martie 2011, 12:33)

    bogdanicus [utilizator]

    Rezervele de apa din Libia unde sunt?!? In desert?!?

    "Liderul de la Caracas, cunsocut pentru faptul ca acuza capitalismul de multe dintre problemele omenirii, a adaugat ca razboiul din Libia are drept cauze reale rezervele de apa si petrol."
    • 0 (4 voturi)    
      Libia are rezerve insemnate de apa dulce (Joi, 24 martie 2011, 12:59)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

      Dar nu IN desert, ci SUB el.
    • +2 (4 voturi)    
      Rezerve apa (Joi, 24 martie 2011, 12:59)

      Agadar [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

      Sahara detine rezerve uriase de apa potabila in subsol dupa cate am auzit ...ceea ce vedem la suprafata este doar desertul si nisipul dar bogatii cu siguranta ca exista si acolo.
    • +2 (4 voturi)    
      Apa din deşert (Joi, 24 martie 2011, 13:03)

      eres [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

      Da.Poate părea paradoxal dar în deşert mai bine spus,sub deşert,sunt cele mai mari cantităţi de apă.Problema este că aceste cantităţi sunt la o adâncime mai mare decât petrolul şi deci exploatarea lor ar costa mai mult decât barilul de petrol...sau în cel mai bun caz cât barilul.Existenţa apei sub deşert este demonstrată nu de mine ci de cercetători.
  • +1 (3 voturi)    
    Ponta , Crin si Severin (Joi, 24 martie 2011, 12:58)

    iorgos [anonim]

    Oare tot capitalistii sunt de vina pentru excesul hidrogenului din formula apei ? Sau capitalistii si Basescu ? Cred ca a doua varianta este corecta ! De unde stiu : de la Ciutacu , cica a vazut niste note informative semnate de unul din sefii lui , dar sa nu-i spuneti ca am zis eu
    • +1 (1 vot)    
      Excesul hidrogenului din formula apei (Vineri, 25 martie 2011, 1:15)

      Dorina [anonim] i-a raspuns lui iorgos

      Ah, abia asteptam sa-si aminteasca cineva celebra intrebare glumeatza pusa de un reporter prin anii '90 mai multor parlamentari, intre care si doctului Adrian Severin : "Ce parere aveti despre excesul de hidrogen din formula apei, care a ajuns dublu fatza de continutul de oxigen?" Daca altii au ras, recunoscand formula apei - H2O, habarnistul Adrian Severin s-a facut de cacao promitand cu morga ca va face ancheta si va inainta un raport in Parlamentul Romaniei. Si in prezent se considera un monument de expertiza, dupa tarifele(euro-spaga) pretinse pentru consilierea acordata "lobby-stilor".
  • 0 (6 voturi)    
    sint de acord (Joi, 24 martie 2011, 13:20)

    TAIFUN [utilizator]

    ce spune dl chavez e de bun simt . uitati va ce ramine in urma capitalistilor pur singe : numai prapad si desfriu . asta se aplica in america de sud , africa , europa de est . nu mi dati US ca si contra-exemplu ca nu e ! america ca si celelante tari vestice sint de fapt state politienesti si socialiste . in romania ar transforma rosia montana in desert , la ei fac parcuri nationale . au distrus nu numai natura ci intregi populatii pentru totdeauna .
    • -2 (2 voturi)    
      SUA si Rosia Montana (Joi, 24 martie 2011, 20:25)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui TAIFUN

      Te-ai trezit puisor?

      Din cate stiu eu Rosia Montana e in vizorul unei companii canadiene detinuta de un roman-australian - Frank Vasile Timis. ce treaba are SUA cu asta?

      "america ca si celelante tari vestice sint de fapt state politienesti si socialiste" - asta spre deosebire de Venezuela, care bineinteles ca nu e nici una nici alta, asa-i?

      Nu mai bine te culci tu la loc pana-ti trece mahmureala?
  • +3 (7 voturi)    
    Ce surpriza!?!!! (Joi, 24 martie 2011, 15:03)

    gigi marga [anonim]

    Citind multe comentarii pe aici, ajung la concluzia ca Chavez chiar are sustinatori...
    Inca nu stiu daca sa rad sau sa plang!?!
  • -2 (4 voturi)    
    tare (Joi, 24 martie 2011, 17:24)

    muahaha [anonim]

    cu riscul sa ma faceti prost, ce am inteles eu din acest articol este ca ONU s-a prins de smecherie si roaga acum NASA sa trimita un robot pe Marte sa caute pe acolo posibile urme de capitalism :P


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri