UPDATE Rasmussen: NATO nu va interveni in Libia fara un mandat al ONU/ Obama: SUA si aliatii analizeaza posibilitatea unui raspuns militar/ Lavrov: Rusia se opune unei interventii armate

de R.M., V.M.     HotNews.ro
Luni, 7 martie 2011, 18:22 Actualitate | Internaţional

NATO nu va interveni in Libia fara un mandat al ONU dar lumea nu poate ramane cu arma la picior in fata unor actiuni care sunt asimilate crimelor impotriva umanitatii, a declarat luni secretarul general al Aliantei, Anders Fogh Rasmussen, citat de AFP.

"Condamnam cu fermitate recursul la forta impotriva poporului libian. Violarea drepturilor omului si a legilor umanitare internationale este scandaloasa", a spus Rasmussen.

"Asa cum stipuleaza Consilul de Securitate al Natiunilor Unite, aceste atacuri generalizate si sistematice impotriva populatiei civile pot fi considerate crime impotriva umanitatii", a adaugat secretarul general al NATO, referindu-se la utilizarea blindatelor si a aviatiei impotriva opozantilor libieni.

"Daca Gaddafi si militarii sai continua sa atace populatia libiana de o maniera sistematica, nu pot sa imi imaginez ca ONU si comunitatea internationala vor ramane pasive", a adaugat el.

Dar, a repetat secretarul general, in mai multe randuri, "NATO nu are intentia de a interveni" fara un mandat al ONU, chiar daca oficialii Aliantei atlantice au primit consemnul de a se pregati pentru orice eventualitate.

Rasmussen a repetat ca "evenimentele din Africa de Nord si din Orientul Mijlociu nu reprezinta o amenintare directa" pentru Alianta atlantica, dar a confirmat ca Libia va constitui o prioritate in cadrul reuniunii ministrilor Apararii din NATO, care va avea loc joi si vineri la Bruxelles.

UPDATE - Obama: SUA si aliatii occidentali iau in considerare posibilitatea unui raspuns militar la criza din Libia

Presedintele american Barack Obama a avertizat luni ca liderul libian Muammar Gaddafi si sustinatorii sai vor fi considerati responsabili pentru crime de razboi, iar SUA si NATO au in vedere mai multe optiuni, ca raspuns la criza libiana, care includ si o posibila interventie militara, relateaza USA Today.

"NATO poarta in acest  moment consultari la Bruxelles, ce au in vedere o gama larga de optiuni, inclusiv posibilitatea unei actiuni militare, ca raspuns la violentele ce continua sa aiba loc in Libia", a declarat Barack Obama, dupa o intrevedere cu premierul australian Julia Gillard.

Obama nu a dorit sa mentioneze niciuna dintre aceste optiuni ce sunt analizate - precum mult discutata propunere de a se institui o zona de restrictie aeriana deasupra Libiei -, dar a spus ca vrea "sa transmita un mesaj foarte clar tuturor apropiatilor lui Gaddafi".

"Este alegerea lor cum vor actiona de acum incolo, dar vor fi facuti responsabili pentru orice act de violenta care continua sa aiba loc acolo", a subliniat Obama.

Presedintele american a mai spus ca el si premierul australian "impartasesc aceeasi convingere ferma ca violentele comise de guvernul din Libia sunt inacceptabile" si a multumit Australiei pentru ca s-a alaturat Statelor Unite si celorlalte tari care au cerut "impunerea de sanctiuni ferme si rapide impotriva regimului colonelului Gaddafi".

UPDATE 2 - Moscova se opune unei interventii militare in Libia

Rusia se opune unei interventii armate in Libia, a declarat luni jurnalistilor ministrul rus de externe, Serghei Lavrov, potrivit RIA Novosti.

"Noi nu consideram interventia straina - si, cu atat mai mult, cea armata - drept un mijloc de rezolvare a crizei din Libia", a spus Lavrov.

"Libienii trebuie sa-si rezolve singuri problemele", a adaugat ministrul.

Insa, a precizat Lavrov, crimele comise impotriva civililor din aceasta tara nu trebuie sa ramana nepedepsite.

"Noi sustinem eforturile comunitatii internationale privind asistarea celor ce cad victime violentelor desfasurate la ora actuala in Libia. Rusia a trimis de asemenea ajutoare. Sprijinim totodata initiativa Secretarului General ONU, care a decis sa-l trimita pe reprezentantul sau special pe probleme umanitare in Libia", a conchis seful diplomatiei ruse.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4246 vizualizari

  • -9 (23 voturi)    
    gresesc? (Luni, 7 martie 2011, 18:50)

    MirceaA [utilizator]

    din cate am inteles, tancurile si aviatia nu au fost folosite impotriva populatiei, ci impotriva unor forte paramilitare conduse de comnadouri americane, franceze, olandeze si britanice, care au fost debarcate in Libia.
    • +2 (24 voturi)    
      pai cum crezi? (Luni, 7 martie 2011, 19:19)

      infirmiera [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Libienii au capturat deja cateva trupe olandeze, britanice si inca ceva natie. Toti aflati pe pamant libian cu cele mai bune intentii, gata sa aduca "democratia".

      Occidentul se screme incredibil pe toate canalele media sa arate ca nustiu ce se intampla in Libia. Ca vezi doamne 140.000 de refugiati. ce uita ei sa spuna ca nuami muncitorii chinezi care lucrau in Libia si au fost evacuati au fost in numar de 30.000. Deci majoritatea "refugiatilor" erau de fapt muncitori.

      Cat despre "saracia" din Libia, se poate constata ca un litru de benzina costa echivalentul a 0.5 RON in conditiile in care PIB-ul pe cap de locuitor e cu 50% mai mare ca in Romania.

      CNN si BBC vin de mai bine de 2 saptamani cu stiri trase de par si tot felul de rerelatari ale unor anonimi.

      Dezinformare si praf in ochi cu carul!
      • +1 (21 voturi)    
        libya (Luni, 7 martie 2011, 19:53)

        bb [anonim] i-a raspuns lui infirmiera

        ai dreptate refugiatii sunt de fapt muncitori straini ce calca pe ulei e normal
        tot sistemul american este de fapt , greu de crezut, iudaico-nazist si anume stim cu totii finantisti lumii sunt de origine evreiasca si vor sa subjuge toata lumea prin indatorire si saracie ca pe urma sa vina prin media sclavista si pupincurista si cu o rezolvare mondiala a problemelor, iar pe plan militar se stie ca au exportat elita nazista imediat dupa razboiul mondial, cladind din temelii o noua armata cu principii naziste si ocupationiste
        pai in libia se circula numai cu masini de teren ultimul racnet, masini de lux japoneze si coreene, case nou noute, orase irigate, bani moca pt cetateni libieni, indiferent ca muncesti s-au nu. unde e saracie? si ce vrea de fapt "poporul libian"?
        pai vrea sa le dea moca barilul de petrol americanilor ieduiti, asta vrea
        baieti buni
        al qaeda e creatia pe post de sperietoare a americanilor
        a mai auzit cineva ca il cauta pe bin laden
        cred ca ascazut most wanted la 1$
        ha,ha,ha lume idioata si credula tv-urilor de rahat finantate de cei mai sus mentionati ca mi-e si scarba
        • +4 (12 voturi)    
          conspiratitis (Luni, 7 martie 2011, 21:49)

          cocosila [utilizator] i-a raspuns lui bb

          in occident pana si conspirationistii paranoizi s-au mai nuantat putin.

          se pare ca in romania legendele conspirationiste sunt out-of-date tocmai ca sunt mai simple si vulgare, adica, mai pe intelesul tuturor.
          • +1 (3 voturi)    
            Lavrov: Rusia se opune unei interventii armate? (Marţi, 8 martie 2011, 8:14)

            infirmiera [anonim] i-a raspuns lui cocosila

            "Lavrov: Rusia se opune unei interventii armate"

            Dar vai! Cum e posibila o asa rasturnare desituatie?
            Saptamana trecuta agentiile de presa occidentale citau "surse" din Kremlin:

            http://www.hotnews.ro/stiri-international-8349902-kremlin-muammar-gaddafi-este-mort-din-punct-vedere-politic.htm

            Sau stai, articolul ala nu era cumva dezinformare si manipulare media?

            Adica, pe romaneste, praf in ochi!
        • +1 (7 voturi)    
          Scenarii, scenarii... (Luni, 7 martie 2011, 22:43)

          Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui bb

          Niste nebuni, carora nu le pasa cati oameni mor, nu le pasa cine sunt oamenii astia care mor, au facut tot circul asta din Libia numai ca sa mareasca pretul petrolului si sa-si umple buzunarele. Toate agentiile de presa transmit numai SF-uri despre razboiul din Libia. Totul este o facatura tragica cu multe victime umane.
        • 0 (4 voturi)    
          da (Marţi, 8 martie 2011, 0:36)

          rami [anonim] i-a raspuns lui bb

          poate ca gadaffi nu-i atat de prost ca mubarah sa creada in nesimtiti de americani si sa puna botu la ei.....i-ati tara inapoi gadaffi....americanilor...nu aveti ce cauta in libia...lasatii in pace ca va veni o judecat la un moment dat....ratatilor
    • -2 (6 voturi)    
      ei (Luni, 7 martie 2011, 19:19)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      revoltele cu mana armata sunt "poporul, femei, batrani, copii", ai uitat?
    • -1 (11 voturi)    
      Nici macar... (Luni, 7 martie 2011, 19:27)

      Knightmare [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      ...nu-mi dau seama daca intrebarea e retorica, pusa la misto, sau tu chiar crezi in timpeniile raportate de "celebra si demna de incredere" agentie de stiri iraniana. Bietul Gadaffi, el doar isi apara tarisoara de nemernicii imperialisti occidentali care vor sa-i fure bogatiile, violeze femeile si otraveasca fintinile. Prietene, TRATEAZA-TE!!!
      • +2 (4 voturi)    
        nu te-am jignit (Luni, 7 martie 2011, 21:02)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Knightmare

        dar ca orice bataus, sari cu jigniri
    • +1 (9 voturi)    
      Curand ... (Luni, 7 martie 2011, 20:08)

      utug [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Curand dupa ce Gaddafi l-a detronat pe regele Idris (1 sept 1969) si USA a fost nevoita sa evacueze personalul si avioanele de la baza militara Wheelus Air Base de langa Tripoli (1970), au inceput pregatiri de inlaturare a lui Gaddafi. "National Front for the Salvation of Libya" (un fel de FSN) a fost infiintat in 1981 in tara vecina Sudan iar in prezent are sediul in Washington DC.
      Detalii in:
      Petroleum and Empire in North Africa. NATO Invasion of Libya Underway
      http://www.scribd.com/doc/50017326/Petroleum-and-Empire-in-North-Africa-NATO-Invasion-of-Libya-Underway-Keith-Harmon-Snow
      http://nsarchive.files.wordpress.com/2011/02/cia-gadaffi-1986.pdf
      http://www.youtube.com/watch?v=k_TEelPBX8U
      http://www.flickr.com/photos/tarekalwan/3579370703/
      • 0 (2 voturi)    
        Operation El Dorado Canyon ... (Luni, 7 martie 2011, 22:04)

        utug [anonim] i-a raspuns lui utug

        Operation El Dorado Canyon ordonata de Reagan in 1986 a avut deasemenea intentia de a-l lichida pe Gaddafi; au fost omorati 300 libieni, membri ai familiei intre acestia o fica a lui Gaddafi. Pretextul a fost razbunare pentru 2 americani ucisi intr-un atentat cu bomba la un club de noapte din Berlin la care ulterior s-a constatat impicarea CIA + Mosad.
        Operation El Dorado Canyon
        http://www.youtube.com/watch?v=pgqDT2mlENo&feature=youtube_gdata_player
        Libya to receive reparations for Reagan air strike
        http://www.wnd.com/?pageId=72368
        German TV exposes CIA, Mossad links to 1986 Berlin disco bombing
        http://100777.com/node/101
  • 0 (14 voturi)    
    ce sa zic... (Luni, 7 martie 2011, 19:34)

    ion ion [anonim]

    "...lumea nu poate ramane cu arma la picior ..."
    Hai sa fim seriosi. "Lumea" a ramas cu arma la picior in extrem de multe cazuri in care moral ar fi fost sa se intervina. Sau, cind a intervenit, a facut-o de o maniera idioata - vezi ochii inchisi in cazul musulmanilor care au luptat in Bosnia, aceeasi din cauza carora se intimpla acum atitea absurditati prin aeroporturi...
    Facem atita parada de principii si morala dar in final tot interesele financiare sau politice sint decisive.
    Hai sa aplaudam liderii NATO si inaltele lor principii morale!
    • +2 (6 voturi)    
      Nu vreau sa fac cu d-ta o polemica. (Luni, 7 martie 2011, 20:09)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui ion ion

      Dar nu a-ti inteles nimic din doctrina militara a NATO,SUA,Rusia,in acest moment.Au patito de prea multe ori si nu mai intervin daca nu au ce pune in loc.Deci atata timp cat nu va exista o opozitie coagulata si credibila,in Libia,libienii se vor macelari intre ei.Daca tot punet pret pe petrol,NATO nu pierde nimic prin prezenta lui Gaddafi.
      • +1 (1 vot)    
        dictatura (Marţi, 8 martie 2011, 1:44)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Daca oamenii prefera sa moara in revolutie decat sa traiasca sub dictatura, de ce nu se condamna dictatura la nivel mondial?

        O data, pentru totdeauna!
        • +1 (1 vot)    
          De ce crezi? (Marţi, 8 martie 2011, 8:22)

          gatu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          Pentru acelasi motiv pentru care Gaddafi a fost ok timp de 40 de ani si pentru acelasi motiv pentru care Hillary Clinton se pupa pe obraz cu fiul lui Gaddafi si Obama dadea mana cu el: Gaddafi nu umbla la robinet.

          Deci domnul meu, nu exista nici un interesa in a condamna dictatura, mai ales ca unele dictaturi convin atat de bine si mai ales ca SUA se indreapta si ea spre o dictatura.
          • 0 (2 voturi)    
            robinet (Marţi, 8 martie 2011, 12:48)

            fane [anonim] i-a raspuns lui gatu

            daca te-ai uita pe statisticile economice ai vedea ca USA nu prea importa petrol din Libia, decat in procent foarte mic. asa ca nu prea ii doare capul din cauza petrolului. petrolul libian . petrolul libian merge mai mult in europa.
      • 0 (0 voturi)    
        hmm (Marţi, 8 martie 2011, 2:03)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Pana la partea cu nu au ce pune in loc este probabil sa ai dreptate. Tot ce urmeaza e naivitate. Rusia nu cred ca e interesata sa il schimbe pe Gaddafi, iar Sua probabil nu a investit suficienti bani pt a fabrica un ilustru lider al opozitiei :)
    • -1 (3 voturi)    
      ? (Marţi, 8 martie 2011, 7:17)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui ion ion

      Mai reprezinta ONU "Lumea" ? Sau Lumea si ONU au inceput sa fie lucruri diferite ?

      Noam Chomsky: "If George Bush were to be judged by the standards of the Nuremberg Tribunals, he'd be hanged".
      Pentru ce tace ONU cu privire la crimele lui Bush ? Este ONU complice la crimele lui Bush ? Si daca un tribunal ar fi sa fie langa George Bush nu ar trebui sa apara si Dick Ceney + Tony Blair ? Si poate chiar ONU pentru complicitate ?

      http://www.informationclearinghouse.info/article6235.htm
  • +4 (14 voturi)    
    Petrolul predispune la dictatura (Luni, 7 martie 2011, 20:00)

    barbidoc [anonim]

    Asta e concluzia mea. Nu stiu cum se face ca in toate tarile cu resurse importante de petrol apare cate un dictator d-asta gen Hugo Chavez, Saddam Hussein, acum Muammar Gaddafi care trebuie eliminati urgent, deoarece astia ne-ncurca domne', nu ne dau voie sa exportam catre ei democratia noastra autentica si valorile occidentale.
    Pai a crescut pretul petrolului cu 25 la suta in 2 luni si NATO inca n-a intrat in Libia?

    ALO, ONU, haideti cu mandatul ala odata, ca daca nu ne ducem cu democratia peste ei mai repede, cred ca benzina ajunge 10 lei litrul la pompa.
    • -1 (3 voturi)    
      ai dreptate in concluzia ta ! (Luni, 7 martie 2011, 22:10)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui barbidoc

      pretul de producere al petrolului ,in conditiile pietii,este pretul celui mai scump foraj/camp de extractie!in continuare intervine politica ....care majoreaza artificial -pe baza de zvonuri,conflicte, informatii false.etc.,-pe bursa pretul de productie(atentie ,nu am inclus transportul ,distributia,rafinarea ,etc)!!
      toti acesti dictatori asa zisi lideri revolutionari au adunat banii pentru familiile lor sau au aruncat cu banii pe proiecte megalitice,fara sa schimbe conditiile de viata ale traitorilor pe pamantul sub care se gaseste petrolul!petrolul este o sursa energetica vitala actualei civilizatii si trebuie sa aiba un singur vector comercial-nu si vectorii politici!din aceasta cauza sper ca SUA sa actioneze si in cazul libian! destula politica face Rusia cu petrolul si gazele in lumea asta-dar fara sa le vanda nu poate exista-incat sa mai permita unor muhaiale oribile inclusiv ca specie umana-Chavez,Gadhafi,etc-
  • -4 (8 voturi)    
    :) (Luni, 7 martie 2011, 22:29)

    costi [anonim]

    scenariu in 8 pasi:
    1) nato ataca totusi libia
    2) rusia trimite forte militare nato in libia
    3) iranul se baza in lupta de partea rusiei in libia si scapa un focos nuclear in israel
    4) intregul mapamond scandalizat, sua bombardeaza Teheranul atomic ca raspuns la atacul nuclear iranian
    5) Coreea de N ataca Coreea de S cu sprijinul puternic al Rusiei.
    6) China profita de haosul mondial si ataca japonia si concomitent america.
    7) Rusia ataca UE, Parisul e bombardat nuclear, Londra si Berlinul sunt urmatoarele
    8) In timpul asta romanii sparg seminte in continuarea in scara blocului si discuta cu cine si-a mai tras-o Dragusanu, basescu bea un spritz cu mondialu, udrea isi cumpara inca un Vuitton. Viata meerge inainte
    • +1 (1 vot)    
      La pasu' 2 (Marţi, 8 martie 2011, 0:37)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui costi

      ai luat-o pe aratura
  • -1 (5 voturi)    
    Trepanatii "anti"... (Luni, 7 martie 2011, 22:46)

    Costika [utilizator]

    Ca si cum eu trebuie sa accept ca Chavez si oricare altul sa faca ce vrea ca "prostul plateste"...Sau voi, cei care ii injurati pe astia "democrati" uitand ca daca erati la aia de-i pangeti, ori cantati si dansati in piata ori erati la 1m sub pamant...
    Mie sila de cei care-si bat joc de libertatea care le-o asigura altii, in vreme de razboi voi sunteti asimilati cu tradatorii...!!!
    Libia este tribala, se lupta triburi intre ele si se va termina cum a inceput , cu pace intre triburi. Obama nu trebuia sa se bage , sa-l condamne pe Gaddafi (n-ati vazut ca castigatorii sunt toti clerici musulmani, adica statele se inchina in fata religiei? Rezultatul? Regimurile gen Iran! Stiti ce se invata la scola? Jihadm lupta corp la corp, exterminarea "cruciatilor"...)
    Sau poate ca vreti sa inceapa Jihadul, va e dor de mirosul cadavrelor si sangelui?
    • +1 (1 vot)    
      Mai tii minte cum i-am asteptat pe americani? (Marţi, 8 martie 2011, 8:27)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Costika

      Mai tii minte cum astepta rezistenta anticomunista din munti pe americani?

      Americanii nu au venit niciodata ca sa ne ajute. Acum au venit, dar au venit ca sa ne construiasca autostrazi la pret triplu. Trezeste-te!
      • +1 (1 vot)    
        Autostrada Adrian Nastase. (Marţi, 8 martie 2011, 11:12)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui unu

        Autostrada Transilvania nu trebuia facuta.Adrian Nastase a inceput lucrarile cu toate ca UE au spus clar nu si ca nu vor finanta o astfel de lucrare.In locul autostrazii Transilvania trebuia facut un drum expres care ar fi costat pe sfert.A.Nastase se fofileaza de ani buni cu procesele din justitie,dar la cate nereguli are de dat socoteala,nu cred ca-i ajunge o viata.
  • +3 (5 voturi)    
    Cata consecventa (Luni, 7 martie 2011, 23:41)

    sile [anonim]

    "Libienii trebuie sa-si rezolve singuri problemele"
    "Insa, a precizat Lavrov, crimele comise impotriva civililor din aceasta tara nu trebuie sa ramana nepedepsite."

    Exact ca in al doilea razboi mondial: ei s-au oprit langa Varsovia, i-au lasat pe nemti sa-si "rezolve singuri problemele" cu insurectia polonezilor, dupa care au intrat sa pedepseasca crimele.

    E dragut refrenul asta cu "probleme interne", dar eu daca trec pe strada si nu intervin in caz de asasinat, intru la puscarie. Pentru state ar trebui sa fie la fel.
    • +1 (1 vot)    
      stilul rusesc de diplomatie la ONU (Marţi, 8 martie 2011, 8:50)

      Marii cai albastri [utilizator] i-a raspuns lui sile

      Ai perfecta dreptate. Dar nici macar regula asta nu se aplica atunci cand, Gruzia sau Moldova incearca sa se rafuiasca cu cu separatistii din Abhazia sau Transnistria. Atunci discutam de zone de influenta, de "strainatatea apropiata" si de alte concepte dragi diplomatilor Kremlinului.
      Daca Rusia ar fi de acord in Consiliul de securitate cu instituirea unei "No fly zone" si lovituri aeriene limitate Ghadaffi ar pierde in 3 zile ceea ce face diferenta in teatrul de operatiuni: aviatia si blindatele. Acestea, bineinteles, nu sunt de un foarte mare ajutor in in mediul urban, dar in afara acestuia, lucrurile stau pe dos. Cine are tancurile si aviatia si stie sa le foloseaca, are victoria, asa cum s-a intimplat in 41/42 tot in Tunisia, Libia si Egipt cu Rommel si Afrikakorps sau in 67 in Sinai cind Dayan a folosit tactica de blitzkrieg contra egiptenilor. Orasele pot fi pur si simplu by-pasate in prima faza, incercuite in cea de-a doua si in cea de-a treia, fara apa, curent, hrana si medicamente vor capitula mai devreme sau mai tarziu.

      Si care e secretul lui Polichinelle in afara de traditionala antipatie fata de revolutii a "Jandarmului Europei"?

      Ia uitati aici ce client bun e Ghadaffi pentru Rosobornexport:

      http://www.defensenews.com/story.php?i=5857265&c=MID&s=TOP
  • 0 (0 voturi)    
    rusia (Marţi, 8 martie 2011, 10:44)

    dman [anonim]

    Ideea e ca Rusiei in convine pretul mare al petrolului.
    Ei vand mai scump acum, deci nu au nici un interes sa rezolve situatia din libia.
  • 0 (4 voturi)    
    Iar propaganda (Marţi, 8 martie 2011, 11:39)

    BX [utilizator]

    I-auzi bre'...la aia se fac crime impotriva umanitatii ca au murit cativa civili. Dar americanii care au omorat peste 1 milion de oameni in majoritate civili in Irak ? La aia nu se pune crima impotriva umanitatii ?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu au... (Miercuri, 9 martie 2011, 22:10)

      Knightmare [anonim] i-a raspuns lui BX

      ... omorit nesimtitii aia de americani 1 milion ci 1 miliard de irakieni. Tu cred ca te referi la cele peste 1 milion de bombe atomice detonate pe teritoriul irakian. Acuma gata cu glumele, i-a pastilutz si du-te frumusel la culcare sa-ti odihnesti neuronii aia macinati de teoriile conspiratiei. Miine e alta zi si musai sa rezolvi celelalte probleme care zguduiesc planeta.
  • 0 (0 voturi)    
    Invazia (Marţi, 8 martie 2011, 18:21)

    ¤)¤ [anonim]

    http://iraq-war.ru/article/243722

    www.globalresearch.ca/PrintArticle.php?articleId=23548

    Libya: The WhiteHouse Baboon in consultation with his NATO (North Atlantic Terrorist Organization) is assisting an armed insurgency, namely an attempted coup d'Etat !

    By Prof Michel Chossudovsky
    Global Research, March 7, 2011
    "Operation Libya" and the Battle for Oil
    The US and NATO are supporting an armed insurrection in Eastern Libya, with a view to justifying a "humanitarian intervention".

    This is not a non-violent protest movement as in Egypt and Tunisia. Conditions in Libya are fundamentally different. The armed insurgency in Eastern Libya is directly supported by foreign powers. The insurrection in Benghazi immediately hoisted the red, black and green banner with the crescent and star: the flag of the monarchy of King Idris, which symbolized the rule of the former colonial powers. (See Manlio Dinucci, Libya-When historical memory is erased, Global Research, February 28, 2011)


    US and NATO military advisers and special forces are already on the ground. The operation was planned to coincide with the protest movement in neighbouring Arab countries. Public opinion was led to believe that the protest movement had spread spontaneously from Tunisia and Egypt to Libya....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version