Armele AK-47 produse in Romania, cele mai populare in randul cartelurilor de droguri din Mexic

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 3 februarie 2011, 18:00 Actualitate | Internaţional

Armele AK 47 produse la Cugir, in Romania, au devenit cele mai cumparate arme in SUA din 2006 pana in prezent, pentru a fi folosite in Mexic, in confruntarile dintre cartelurile de droguri si autoritati, arata un raport al Public Intergrity.  Pusca semiautomata romaneasca este populara atat pentru putere si fiabilitate, cat si pentru pretul avantajos - 500 de dolari, scrie Public Intergrity.

Armele ajung in SUA fara anumite elemente militare, incadrandu-se la categoria "arme semiautomate pentru sport si vanatoare". Aici sunt modificate de importator care adauga cateva piese americane, declarate ca fabricate in SUA si trimise dealerilor de arme.

Pustile AK 47 sunt vandute de Century International Arms, din Florida, ca  WASR-10. Un raport al Departamentului de justitie indica faptul ca in ultimii 4 ani, peste 500 de WASR-10 importate in SUA au fost recuperate in Mexic, dupa ce au fost cumparate in SUA. Este cel mai mare numar, reprezentand 17% din totalul armelor recuperate in aceasta perioada.

"Nu exista dovezi potrivit carora armele care intra in tara nu se potrivesc descrierii aferente armelor autorizate.  La nivelul la care armele semiautomate de configurare non-sportiva trec granita de la sud-vest, probabil sunt reconfigurate dupa import", a declarat purtatorul de cuvant la Departamentului Justitiei.

In septembrie, Ministerul Afacerilor Externe roman a precizat ca toate exporturile de arme romanesti pentru piata civila din SUA, inclusiv de AK 47 transformate in arme semiautomate pentru sport si vanatoare, au fost efectuate catre importatori americani inregistrati.

In ultimii 4 ani, de cand presedintele Felipe Calderon a trimis armata si politia federala sa se lupte cu cartelurile, 35.000 de oameni au fost ucisi in violente legate de razboiul drogurilor.


Citeste mai multe despre   







  


11977 vizualizari
  • +12 (20 voturi)    
    arme (Joi, 3 februarie 2011, 18:15)

    vasile [anonim]

    foarte bine sa vanda cat mai multe.
    • -6 (10 voturi)    
      Mandria prosteasca a romanilor (Joi, 3 februarie 2011, 21:05)

      diego [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Peste 30000 de morti te impresioneaza? Cam atatia au primit in Mexic gloante in cap din AK47-urile noastre. Si nu toti erau narcos!
      • +9 (11 voturi)    
        N-ai dreptate.... (Vineri, 4 februarie 2011, 8:49)

        Nick [anonim] i-a raspuns lui diego

        Trebuie sa tii seama de un lucru:

        Nu armele omoara oameni, oamenii omoara oameni.

        Daca nu ar fi fost AKM-urile romanesti, ar fi fost pietre de productie autohtona.

        Atata timp cat exista dorinta de a se omora unii pe altii, instrumentele pe care le folosesc sunt irelevante.
      • +2 (4 voturi)    
        Daca nu le vindem noi.. (Vineri, 4 februarie 2011, 12:17)

        Surfer [utilizator] i-a raspuns lui diego

        ... o sa le vanda altii, din pacate asta-i realitatea :)

        Problema e CINE le foloseste iar faptul ca exportul de arme romaneste respecte tratatele internationale arata ca totul e perfect legal.
    • +11 (13 voturi)    
      AK-47M (Joi, 3 februarie 2011, 21:39)

      horia [anonim] i-a raspuns lui vasile

      AK,47, a fost modernizat substantial de industria militara romanesca devenind AKM
      adica automay kalashnicov Modernizat,
      Se stie ca varianta romanesca la clasicul AK 47 a fost si inca e cea mai performanta.
      Producatorul nu are nici o vina. In negotul cu arme vinovat este doar cumparatorul daca tranzactia nu este legala uneori si negustorul , daca tranzactia incalaca zone de embargo.
    • -1 (3 voturi)    
      banul orbeste! (Vineri, 4 februarie 2011, 10:03)

      realist [anonim] i-a raspuns lui vasile

      dragilor, dorinta de castig si mandria nationala ne face sa nu mai vedem latura umana a problemei; acum cativa ani in urma era la moda si se demagogiza atat de mult cu "lupta pt.dezarmare mondiala", incat acum pare o copilarie sa mai crezi ca exista vreo tara care sa nu-si doreasca arme cat mai multe, cat mai puternice, dezastruoase; asa ca bucuria de produce si comercializa astfel de arme va fi scurta, caci pana la urma tot la dezastru se va ajunge; amintiti-va de celebrul raspuns al lui Einstein la intrebarea cum va fi al III-lea razboi mondial:"nu stiu cum va fi al III-lea, dar in al IV-lea oamenii se vor lupta cu pietre".
  • +2 (12 voturi)    
    Adica noh (Joi, 3 februarie 2011, 18:18)

    Silviul [anonim]

    Adică noh, ori suntem traficanţi ori nu mai suntem. Ce urmează? Să se audă Guţă pe strazile din Acapulco, între două rafale de AKM?
    • +2 (4 voturi)    
      :))) (Joi, 3 februarie 2011, 20:21)

      Michelangelo [anonim] i-a raspuns lui Silviul

      da, si sa spuna: si acummmm... pentru el chapo guzman.... fara numar, fara numar, fara numar
      • +1 (1 vot)    
        =)) (Joi, 3 februarie 2011, 22:23)

        psycho [anonim] i-a raspuns lui Michelangelo

        scuza-ma ca te corectez...dar ar suna ceva in genu ...pentru el chapo guzman fara vesta ....fara vesta !!!
  • -3 (7 voturi)    
    - (Joi, 3 februarie 2011, 18:23)

    cucu@cucu.ro [anonim]

    Oare vand are contra H?? Am si eu cateva prastii fabricatie personala si o teava cu cornete ;)
  •    
  • +4 (4 voturi)    
    WASR (Joi, 3 februarie 2011, 18:30)

    simplex [utilizator]

    Romanian WASR-10(AK47)
    http://www.youtube.com/watch?v=v4u3P_2WFsY

    adaugat pe
    August 18, 2006
  • +6 (6 voturi)    
    ??? (Joi, 3 februarie 2011, 18:42)

    John Doe [anonim]

    Stirea asta ii veche , cel putin am vazut o stire acuma 2 ani cu acelasi titlu :D , mai era una , cum ca o banca din New York a fost jefuita si spargatori aveau AK-47 fabricate la Cugir :P
  • +8 (14 voturi)    
    Suparare mare la americani (Joi, 3 februarie 2011, 18:55)

    AK47 [anonim]

    Se pare ca armele noastre sint mai bune si mai ieftine decit cele locale. Concluzia ar fi ca trebuie inchisa fabrica de la cugir ca sa permita traficantilor mexicano-americani sa foloseasca arme fabricate in SUA
    • +5 (7 voturi)    
      armele noastre (Joi, 3 februarie 2011, 20:30)

      panfil [anonim] i-a raspuns lui AK47

      nu's mai bune si nici mai ieftine.
      sunt mai puternice. m16 are calibru mai mic si nu poate trage foc automat. cel mult rafale. iar cele din comert trag numai semiautomat, adica foc cu foc.
      akm/ak47 ro, se vinde in sua fara dispozitivul de foc automat, dar, supriza ! gangsterii stiu sa faca modificarea, s'o transforme in automata.
      • +4 (4 voturi)    
        Nu chiar... (Joi, 3 februarie 2011, 21:57)

        Sar Castic [utilizator] i-a raspuns lui panfil

        M16 are calibru mai mic si cam atit.

        Diferite state ale Americii au legi diferite pentru armele de asalt. Unele permit foc automat altele nu. Dotarea armei depinde de statul in care obtii permisul. Ambele, M16 si AK47 pot fi automate sau semi.

        Intr-adevar, modificarile ilegale se pot obtine usor. Dar daca esti gangster nu sint probleme, nu?
    • +7 (7 voturi)    
      Pot sa va spun doar atat... (Joi, 3 februarie 2011, 20:46)

      John [anonim] i-a raspuns lui AK47

      Sunt multe lucruri cu care lumea i-a prins din urma pe americani, dar in motoare mari V8 (5.7; 5.9; 7.2 litri) si arme nu-i va intrece nimeni niciodata. Este o cultura a armelor pe baza careia s-a format natiunea. Popular se si spune, "Abraham Lincoln ne-a facut liberi, dar Coltul 45 ne-a facut egali"...Cu stima...
      • -3 (7 voturi)    
        Pot sa iti spun (Joi, 3 februarie 2011, 21:49)

        smen [anonim] i-a raspuns lui John

        Doar atat,ca germanii au motoare mai bune si mai puternice ca yankeii,cat despre arme lucrurile sunt dovedite,rusii au ak 47 o arma cu care i-au batut la fundulet pe obezi
        • +2 (4 voturi)    
          rusii... (Joi, 3 februarie 2011, 22:16)

          eu [anonim] i-a raspuns lui smen

          au avut baiatu..au avut..., acum sunt cu cel putin 10ani in urma la tehnologie fata de americani...
        • +3 (5 voturi)    
          Doh (Joi, 3 februarie 2011, 23:00)

          muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui smen

          Multa minte iti mai trebuie bai smen daca tu iti imaginezi ca AK 47 e arma dupa care plang americanii. Cat de prost trebuie sa fii sa crezi ca arma folosita de gangsteri si diverse clanuri africane reprezinta suprematia rusilor?
          Imi si imaginez batalioane de rusi atacand cu AK 47, iar americanii rupand-o la fuga.
          Ca tot suntem la comparatii, ia uite aici:

          GDP Russia: $1.477 trillion (2010)
          GDP USA: $14.660 trillion (2010)
        • +3 (3 voturi)    
          horsepower & firepower (Vineri, 4 februarie 2011, 6:36)

          John [anonim] i-a raspuns lui smen

          Expusa la Moscova la un auto show, Chevrolet Corvette ZR 1, 700 CP, si 0-100Km/hr. in 3,9 secunde l-a facut pe un rus sa scrie in cartea de impresii, "Ei(americanii) au ajuns pe luna si noi (rusii) suntem tot in rahat". Nemtii n-au avut niciodata un motor de 700 CP intr-o masina.
          Taximetrele in America, au la bord peste 300,000 de mile (1 mila=1.6 km). Un motor Chevy de 5.7l, V8, cu ulei Mobil 1 merge la infinit.
          Din cele 10 cele mai bune motoare facute vreodata in lume, americanii au 4. Cele mai bune motoare germane din sec.xx au fost 3 : BMW 3.3 l, 6 cilindri in linie din seria 6 si 7, motorul de Porsche 928 S4, de 4,9 l, V8, 4 axe cu came, 32 valve (copiat in intregime de Lexus 400 la indigou, afara de evacuare care-i pusa in stanga pentru a evita litigiul legal cu Porsche) si, ultimul, motorul " flat six" din Porsche 911. Masinile germane sunt performante, dar se strica tot timpul spre uimirea si furia americanilor.
          AK-47 a fost declarata depasita chiar de ministrul apararii ruse saptamana trecuta.
          Varietatea armelor in America este total "bewildering" pentru european, de la Derringer-ul pe care doamnele il poarta in trusa cosmetica pana la cea mai buna arma "sniper" din lume, Barrett 107, de 14,5 mm care loveste un trifoi de la 2,4 km, acum in dotarea fortelor din Irak si Afganistan. Any questions?!
          • +2 (2 voturi)    
            sunt in mare de acord cu tine, (Vineri, 4 februarie 2011, 10:07)

            bancher [anonim] i-a raspuns lui John

            desi nu ma pricep la arme. Si mie mi se pare ca AKM, oricat ar fi el de modernizat, tot nu egaleaza in precizie un M16 american. De fapt, precizia unui AKM este cam de 7, pe o scare de la 1 la 10.
            Totusi, AKM-ul este fiabil, usor de intrerinut, si e ieftin (500-700 EUR , in comparatie cu 1300 EUR cat costa in M16).
          • +2 (2 voturi)    
            exagerezi! (Vineri, 4 februarie 2011, 14:28)

            Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui John

            AK47 isi face treaba si isi va mai face treaba in continuare. Arma inca este una dintre cee mai fiabile si rezistente arme din lume.
            7.62x39mm este in continuare un cartus cu putere mai mare decat 5.56x45mm.
            Fapt confirmat chiar si de americani care si-au marit munitia pt trupele speciale la 6.8x45mm.
            Ca sa nu repeti greseala: calibrul 14.5mm este un calibru rusesc/sovietic si nu este folosit nici de Barrett si nici de McMillan. Barrett face pusti antimaterial calibrul 50 (12.7mm) care pot fi folosite si pe post de sniper, dar nu la precizia de care spui.
            • +1 (1 vot)    
              Barrett (Vineri, 4 februarie 2011, 15:08)

              John [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

              1)Folosita in Somalia impotriva unui warlord, in piept, de la 2.4 Km. N-a stiut niciodata ce l-a lovit. Nici sunetul n-a ajuns vreodata la cei din jur.
              2) La un gun show in Ohio mi s-a oferit in gluma o mitraliera de 14.5 la care ma uitasem mai insistent ca nu-mi venea sa cred ca poti sa cumperi asa ceva.
              3) I'll get back to you on Barrett's caliber. No big deal. I'll just google a little.
              • +1 (1 vot)    
                nu poti s'o cumperi (Vineri, 4 februarie 2011, 20:19)

                panfil [anonim] i-a raspuns lui John

                si in sua, armele de foc sunt sub control. exista o agentie guvernamentala care se ocupa, parca atf se numeste. alcohol, tobaco and fire arms.
                sa cumperi o arma, chiar si un pistol, itzi trebuie acordul fbi in baza unei legi, bradley bill.
                oricine cumpara o arma, trebuie sa astepte doua saptamani, parca. in acest timp se verifica cazier, si ce belele mai ai cu justitia.
                la eliberare, obtii un fel de id al armei, cu numele adresa, nr.serial al armei, marca si amprenta balistica.
                bineinteles ca sunt multe incalcari, ca orice lege e facuta spre a fi incalcata.
            • +1 (1 vot)    
              Barrett 107 (Vineri, 4 februarie 2011, 20:01)

              John [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

              You' right. 12.7 mm it is.
              Max. range: 6812 m.
              Inclin sa cred episodul din Somalia pentru simplul motiv ca americanii don't snow you when it comes to guns.
              • 0 (0 voturi)    
                de fapt (Luni, 7 februarie 2011, 10:06)

                Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui John

                cred ca recordul de distanta la uciderea unui om cu o arma de foc cu luneta a fost facut de canadianul Robert Furlong cu o arma TAC 50 de calibrul 12.7mm in Afganistan. Contributia americana au fost camarazii acestuia care i-au dat munitie americana. A avut nevoie de 3 lovituri.
  •    
  • +7 (9 voturi)    
    Sa legalizeze drogurile (Joi, 3 februarie 2011, 19:04)

    Vlad-I [utilizator]

    Sa legalizeze o parte din droguri, sau sa gaseasca o forma sa le vanda in minuscule cantitati, asa ar da o dura lovitura la puzderia de organizatii si indivizi parazitari care isi rotunjesc veniturile din droguri.
    • -3 (7 voturi)    
      asta ar mai lipsi (Joi, 3 februarie 2011, 19:13)

      man [anonim] i-a raspuns lui Vlad-I

      Dupa ce ca statul ne fura, sa se apuce si de vandut droguri.
  • +3 (7 voturi)    
    AKM vs. AK-47 (Joi, 3 februarie 2011, 20:34)

    John [anonim]

    La gun show (targ de arme) poti cumpara un AKM cu 500 de cartuse pentru 325-350 $.
    Un AK-47 fabricat in Rusia costa intre $1800-2000. Amandoua au conducata de retur a gazelor astupata pentru ca e interzisa vanzarea armelor automate, dar dealerul ti-o demonteaza si-ti arata dopul de plastic pe care sa-l scoti de indata ce ai ajuns acasa daca-ti trebuie foc automat. Traficantii americani prefera UZI ca e usor de ascuns sub haina, mai usoara, si cadenta de tragere mai mare.
    • +2 (4 voturi)    
      Si cat costa un UZI?! (Joi, 3 februarie 2011, 21:12)

      Terente [anonim] i-a raspuns lui John

      Tot AK-47 ramane arma saracului...
      • +5 (5 voturi)    
        ptr. Terente (Vineri, 4 februarie 2011, 7:06)

        John [anonim] i-a raspuns lui Terente

        Mie pe un Uzi mi-a cerut $500, cu 1000 de cartuse, 3 incarcatoare si geanta, dar nu e arma potrivita pentru autoaparare acasa ca gloantele zboara ca dracu si-ti poti omori sau rani si pe ai tai si vecinii. Cea mai buna pentru acasa - m-a sfatuit dealerul- este shotgun-ul scurt cu magazie de 6 in linie, asa ca mi-am luat un Mossberg 500 Defender ($ 170). Inca o teava (lunga, pentru vanatoare) costa $50. O cutie de 25 de cartuse High Power Federal costa $7.50. Dealerul, un mosulet simpatic, mi-a facut cu ochiul si mi-a spus, "Dupa ce-l tai in doua cu primul foc, nu uita sa mai tragi inca unul in tavan ca la ancheta sa poti zice ca tu l-ai avertizat pe "s.o.b", dar daca el n-a stat cuminte"...
  • +5 (5 voturi)    
    xxx (Joi, 3 februarie 2011, 22:00)

    bubu [anonim]

    AK-47 fabricate la Cugir sunt fabricate dupa specificatii proprii,diferite de specificatiile rusesti,ce le fac mai fiabile in conditii grele de utilizare,sau cu munitii ce respecta doar partial standardul de calitate,de aceea sunt foarte cautate.Specificatiile romanesti au la baza si cercetari facute in timpul WWII independent si impreuna cu germanii cu privire la tipul otelului aliat si al tratamentelor termice necesare.
    • 0 (2 voturi)    
      ??? (Vineri, 4 februarie 2011, 14:38)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui bubu

      am cel putin niste dubii la ceea ce spui...
      Otelul este acelasi, teava este cromata exact la fel iar fosfatarea (parkering) este considerata cea mai proasta din lume.
      In 3 saptamani de umblat cu AK-ul, a inceput sa luceasca metalul la locurile unde era in contact cu uniforma.
      In plus, daca dai un search, vei vedea ca este plin internetul de plangeri referitoare la calitatea Ak-urilor care au ajuns in SUA. Catari strambe, fosfatari proaste, elementele de lemn crapate sau lacuite prost, tragaciuri dure sau care agata.
      Singurul avantaj al AK-ului romanesc este ca poate fi cumparat la preturi de 350-450$ si nu de 500 cum este in articol. Adica cel mai ieftin AK de pe piata dar care este mai bun decat un AK facut de NORINCO (China).
      • 0 (0 voturi)    
        AKM (Duminică, 14 aprilie 2013, 19:00)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

        AKM - UL e cu cătarea pe dreapta sau stânga de acea cred ca mulți sau plâns de cătarea „strâmbă „ , iar ca precizie o zic din experiență că e precisă și bate la cur M16 din toate punctele de vedere .
  •    
  • +8 (8 voturi)    
    Sa ne lamurim... (Joi, 3 februarie 2011, 22:22)

    tic [anonim]

    Pistolul automat AK-47 a fost inventat in URSS in anii '30, de catre celebrul inventator rus Kalashnikov.
    In cel de-al doilea razboi mondial, aceasta arma a fost considerata ca fiind mult peste calitatile pistoalelor mitraliera nemtesti si chiar peste armele echivalente britanice sau americane. Calitatile acesteia constau in simplitate la utilizare si intretinere, rata foarte mica a defectiunilor, putere de foc, precizie si bataie mult mai mare.
    Incepand cu anii '50, Romania a cumparat licenta de fabricatie de la rusi si a fabricat aceasta arma cu niste modificari originale (realizate de catre cercetatorii militari romani), sub denumirea de AKM-47 (Automat Kalashnikov Modificat). A rezultat o arma mult superioara originalului rusesc, ceea ce a facut ca aceasta sa fie una dintre cele mai cerute si vandute arme in ultimii 40 de ani. Automatul romanesc a fost cerut si vandut atat armatelor tarilor arabe, gruparilor mafiote sau teroriste, cat si echipelor de comando americane. De altfel, sunt multe filme americane in care putem sa vedem ca echipele de comando cer in mod explicit sa plece in misiune dotate cu AKM-47 (atentie, astea sunt romanesti, nu rusesti!).
    Originalul rusesc mai este produs acum si in China, Bulgaria, etc., dar sunt niste gioarse, nu se compara cu produsul romanesc.
    In concluzie, AKM-47 (romanesc), este una dintre cele mai celebre si mai vandute arme din lume, din toate timpurile. Peste originalele rusesti, care au ramas mult in urma din punctul de vedere al calitatii, al preciziei si al fiabilitatii. Chiar si al pretului!
    Romania, in timpul lui Ceausescu, a facut multi bani din vanzarea acestei arme. Daca dupa 60 de ani, este inca una dintre cele mai cerute si mai cautate arme din lume, cred ca ar trebui ca Romania sa mentina productia acesteia si sa o vanda in continuare.
    In mana cui incape, si la ce va fi folosita ea, pe mine m-ar interesa mai putin! Ca, daca n-o cumparau de la noi, astia o luau de la altii si tot consecintele astea erau!
    • +1 (1 vot)    
      AK (Joi, 3 februarie 2011, 23:42)

      victoras [anonim] i-a raspuns lui tic

      stii tu ceva .... da s-a cam renuntat la 47 , iar ce s-a produs ulterior ( se produce acum) e AK 74 ... da o simpla cautare cu google...
      • +3 (3 voturi)    
        Pacat... (Vineri, 4 februarie 2011, 0:10)

        tic [anonim] i-a raspuns lui victoras

        Nu stiu care este situatia acum, eu am vorbit despre ce era acum 10-15 ani.
        Eu nu o compar cu armele ultra-moderne, cu luneta, laser, etc., ci cu cele clasice. Printre astea, era de departe cea mai buna.
        Crede-ma, am avut ocazia sa folosesc jucaria asta aproape un an, iar senzatia de siguranta, forta si putere pe care ti-o confera este inimaginabila. Aveam senzatia ca pot sa trag si cu ochii inchisi (si chiar o faceam!) si tot nimeream tinta!
        Am folosit si variantele rusesti sau chinezesti, sunt jalnice in comparatie cu AKM-ul romanesc.
        De-asta nu ma mira ca este (sau era!) cea mai cautata si mai vanduta arma pe piata internationala (chiar si in America!). Timp de 50 de ani!!!!
        • 0 (2 voturi)    
          ... (Vineri, 4 februarie 2011, 14:44)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui tic

          Victoras are dreptate, acum 10-15 ani se producea versiunea AK74 de 5.45 mm.
          Nu cred ca AKM romanesc era peste cele produse Izhmash (Fabrica din Rusia) sau Arsenal Bulgaria (acum au fabrica si in SUA).
          Este cea mai cautata pentru ca este cea mai ieftina arma automata si mai buna decat un Norinco, iar eventualele reparatii nu te costa mai mult de 50$.
          Apropos, ceea ce se vinde in SUA nu sunt 100% arme noi.
          Referitor la calitatea armelor a fost o plangere monstru catre Romarm la livrarea armelor catre Georgia. Armele erau vechi si de proasta calitate.
    • -1 (3 voturi)    
      ak (Vineri, 4 februarie 2011, 8:49)

      gerula [anonim] i-a raspuns lui tic

      AK-47 a fost dezvolatata intre 1945 si 1946 si a intrat in dotarea armate URSS in 1947, (nu in 1930 ) si are multe elemente in comun cu MP44 (prima pusca de asalt) inventat de germani cu cativa ani buni inaninte.
      AK-47 nu a fost folosita in WW2. Desi se considera ca a surclasat M-16 in razboiul din Vietnam, in prezent este considerata o arma depasita moral. Pentru comparatie.. http://en.wikipedia.org/wiki/FX-05_Xiuhcoatl
      • 0 (2 voturi)    
        Multumesc pentru precizari (Vineri, 4 februarie 2011, 10:13)

        tic [anonim] i-a raspuns lui gerula

        Ai dreptate, am cam incurcat eu anii....
        • +1 (1 vot)    
          o mica precizare (Vineri, 4 februarie 2011, 15:52)

          bancher [anonim] i-a raspuns lui tic

          AK-47 a fost inventat de capitanul (pe atunci) de tancuri Kalasnikov in 1945, si scos in productie in 1947 (de unde si denumirea de AK 47). Acesta a fost ranit in timpul luptelor cu nemtii, si, in timpul convalescentei petrecute in spital a desenat proiectul pt acest automat. De fapt, a pus mana pe planurile lui ca prada de razboi, dupa o batalie, deci el nu e chiar inventatorul, ci cel care a pus planurile cap la cap si le-a asamblat.
          In rest sunt de acord cu tine: automatul e bun, fiabil, rezistent, usor de intretinut, ieftin. Numai ca, dupa parerea mea, nu e f precis, si nu poti sa ii pui luneta. Asta cred ca totusi e si din cauza munitiei care se face la noi la Cugir. Precizia e singurul aspect la care e depasit de M16.
    • +3 (3 voturi)    
      Ak-47 copie. (Vineri, 4 februarie 2011, 10:46)

      matei [anonim] i-a raspuns lui tic

      Vezi cum informezi lumea gresit? In anii '30 nu s-a inventat nici un kalasnikov iar marea inventie a marelui inventator sovietic nu este nimic altceva decat un remake sa zicem a armei germane Sturmgewehr 44 http://en.wikipedia.org/wiki/StG_44 introdusa in dotare in octombrie 1943 si considerata prima pusca de asalt moderna. Ak 47 a intrat in serviciu abia in 1949. Imi pare rau dar nu sovieticii au inventat totul asa cum au vrut sa credem 50 de ani.
  • +1 (5 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 3 februarie 2011, 23:33)

    Anonimul [utilizator]

    Bine ca exportam si altceva in afara de Dacii. :D
  • +1 (3 voturi)    
    articol jalnic (Vineri, 4 februarie 2011, 8:25)

    danmihai [utilizator]

    Se face conexiunea intre romani si carteleul drogurilor in mod tipic american, ca si cum tara "libertatii" lupta din greu impotriva traficantilor si raii din tara lui Dracula ii sprijina. Aparut in Public Integrity!
  • +3 (3 voturi)    
    urmeaza (Vineri, 4 februarie 2011, 8:29)

    danmihai [utilizator]

    ...reportaje despre numarul de cutite de bucatarie produse in China care au fost folosite in crime in Marea Britanie sau despre drujbe fabricate in Ucraina cu care au fost taite hectare intregi din jungla tropicala.
  • +3 (3 voturi)    
    Asta e raclama mascata (Vineri, 4 februarie 2011, 9:07)

    cohan [utilizator]

    ”Printre clientii nostri se numara si traficantii de droguri din Mexic”. Cred ca se dau drumul la licitatii prin Orientul Mijlociu iar producatorii din domeniu au inceput sa se agite. Hai AK 47!
  • 0 (0 voturi)    
    ak 47 (Joi, 24 martie 2011, 16:06)

    alex [anonim]

    arma asta e sfanta nu se blocheaza in noroi sau in nisip, si cand se termina gloantele o poti folosi ca bata. Bati la ala pana ii suna apa in cap .:x
  • 0 (0 voturi)    
    arme. (Miercuri, 27 aprilie 2011, 22:44)

    ovidiu19 [anonim]

    Se stie ca armele rusesti, erau, si sunt cele mai fiabile! Rezista si la -80C. Cele germane, cat de frumoase si scumpe erau...Nu rezistau gerului rus. Americanii? Au facut cele mai proaste arme. Se blocau tot timpul.... Da. Chinezii,au furat tehnica de la rusi. Englezii? Niste prosti, cu puscoace de impuscat matzele...Daaar. Ii respect Pentru razboiul din Falkland! S-au batut atat de mult, pe insulitele alea... Dupa ce au pierdut UN imperiu...


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version