Fratia Musulmana vrea sa anuleze acordul de pace israeliano-egiptean. ElBaradei, un necunoscut a carui imagine a fost fabricata de CNN

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 3 februarie 2011, 12:15 Actualitate | Internaţional


Miscarea islamista Fratia Musulmana, principala forta de opozitie egipteana, spera sa creeze un guvern interimar si sa anuleze acordul de pace semnat cu Israelul, imediat dupa demisia presedintelui Mubarak, a declarat joi purtatorul de cuvant al gruparii, Rashad al-Bayoumi.

"O data Mubarak plecat si un guvern interimar format, va trebui sa anulam acordul de pace cu Israelul", a spus el, intr-un interviu acordat televiziunii japoneze NHK si citat de RIA Novosti.

Rashad al Bayoumi, cadru universitar si mana dreapta a liderului Mohammed Badie, considera ca acordul de pace afecteaza interesele si demnitatea Egiptului, dar si ale intregii lumi arabe.

Fratia Musulmana a participat activ la manifestarile din Egipt "inca de la inceputul lor", a spus purtatorul de cuvant, confirmand intentia miscarii de a impune un guvern interimar, alaturi de celelalte partide ale opozitiei.

Fratia Musulmana este o organizatie islamista fondata in 1928 care promoveaza renastearea islamica si lupta non-violenta impotriva influentei occidentale. Activitatile gruparii sunt interzise in Egipt.

Intr-un alt interviu, acordat publicatiei elvetiene L'Hebdo, al-Bayoumi a respins orice apropiere de Iran si a afirmat ca Fratia Musulmana nu s-a luptat niciodata pentru o republica islamista, ci pentru o societate mai dreapta.

Intrebat de ziaristul elvetian despre apropierea din trecut a Fratiei Musulmane de actuala putere din Egipt si despre averile acumulate in acea perioada, Rashad al Bayoumi a raspuns:

"Este adevarat, avem bani si patroni bogati care sunt apropiati de ideile noastre. Ce e rau aici? Fara proiectele noastre sociale, fara investitiile in imobiliare si in agricultura, mizeria ar fi fost si mai teribila in aceasta tara. Noi, cel putin, muncim pentru altii".

Chestionat cum comenteaza rolul lui ElBaradei in aceste revolte, numarul doi al Fratiei Musulmane a spus ca laureatul premiului Nobel pentru Pace este un membru al opozitiei ca oricare altul.

"Aici, este cvasi-necunoscut. Iar poporul nu alunga un dictator pentru a-l inlocui cu un necunoscut a carui reputatie si imagine au fost fabricate de CNN".

  • "Va veni solutia de la presedintele american Obama?", intreaba reporterul.
  • "Mi-ar placea sa cred. Dupa alegeri, Obama a venit in Cairo sa ne spuna Salam aleikum. Ne-a promis democratia, dar astazi nu il mai auzim.
  • Dar se spune aici ca el este adevaratul presedinte al Egiptului  ...
  • al-Bayoumi, surazand: Poate ...






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7693 vizualizari

  • +17 (23 voturi)    
    fara fundamentalisti! (Joi, 3 februarie 2011, 12:26)

    prudent [anonim]

    mai bine o "dictatura" quasi-laica.
    • -2 (8 voturi)    
      democratie dar nu pentru catei... (Joi, 3 februarie 2011, 13:08)

      lulu [anonim] i-a raspuns lui prudent

      democratie dar nu pentru catei...
    • -8 (20 voturi)    
      vorbiti de parca ar veni binLaden presedinte (Joi, 3 februarie 2011, 13:20)

      georgica [anonim] i-a raspuns lui prudent

      toti isi dau cu parerea ca daca ar veni fratia Musulmana ar fi vai si amar de egipteni ca vor ramane saraci si incuiati, cand de fapt in toti anii de dictatura aceasta organizatie a deschis spitale, scoli, a distribuit ajutoare sociale, adica a fost aproape de oameni.

      Nu putem sa ne pronuntam in numele egiptenilor daca ei vor un anumit partid si lider , atunci pe acela ar trebui sa-l aiba este dreptul lor chiar si daca ar fi Fratia musulmana.

      Sunt multe state cu partide islamice care au standarde ridicate de trai , civilizatie , infrastructura, economie etc decat multe state europene , as putea enumera Emiratele Arabe Unite , Qatarul, Kuweitul, Oman,Indonezia, Malayezia, Turcia, Siria etc
      • +13 (19 voturi)    
        georgica... (Joi, 3 februarie 2011, 13:52)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui georgica

        daca Egiptul ar ajunge condus de o organizatie Islamica si ar intra i conflict cu Israel o sa ne afecteze pe toti.
        Canalul se inchide si nu se mai face comert cu petrol. Crezi ca SUA si Occidentul ar sta imuni la santajul energetic al unor radicali Islamisti?
        Si atunci te intreb...cine ar avea de castigat dintr-un conflict militar?
        Stiu ca e la moda sa fii antiamerican sis a urinezi contra vantului la fel cum e la moda sa te amuci de fumat in adolescenta.
        Dar totusi...cine ar avea de castigat dintr-o criza a petroolului si un razzboi? Nimeni!!!
        • -5 (11 voturi)    
          drobul de sare (Joi, 3 februarie 2011, 14:39)

          vio [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

          pana la inchiderea Suezului si criza petrolul;ui e cale luuuunga.
        • +2 (4 voturi)    
          APROAPE nimeni! (Joi, 3 februarie 2011, 20:30)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

          Poporul egiptean nu va avea de castigat de pe urma razboiului, in Europa criza se va adanci din cazua pretului la petrol, economia mondiala se va resimti ... dar totdeauna o sa existe "baieti destepti" ce vor sti sa profite de asta!
      • -2 (8 voturi)    
        asa este egiptenii sa-si aleaga singuri (Joi, 3 februarie 2011, 15:42)

        noahh [utilizator] i-a raspuns lui georgica

        partidul de guvernamant sau partidele poate va fi o alianta, orice ar fi Egiptul are potential urias si poate deveni ca statele enumerate de tine
      • +1 (1 vot)    
        draga georgica... (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 20:34)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui georgica

        Ti-as recomanda o vizita "de prietenie" in toate tarile enumerate mai sus pentru a le studia "inaltele standarde de trai, civilizatie, infrastructura" Spre exemplu, sa ne spui in care din statele din golf ai reusit sa intra cu "prietena"...
        PS: Turcia e stat laic, cu religia musulmana majoritara, Indonezia si Malaezia sunt printre tarile cele mai sarace din asia de sud-est si sunt ocolite de turisti(oare de ce!?), iar economic stau la mana chinezilor(la propriu!)
  • +25 (29 voturi)    
    manevre (Joi, 3 februarie 2011, 12:26)

    politica [anonim]

    Ce ciudat. Egiptenii nu au iesit pe strazi ca vor traditie araba. Au iesit ca sint someri, saraci, furati de politicienii lor bogati...
    Iar astia le vorbesc de traditia musulmana.
    In loc sa le vorbeasca de economie.
    Cred ca se numeste deturnarea sensului revolutiei.
    • +13 (21 voturi)    
      Exact!! (Joi, 3 februarie 2011, 13:00)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui politica

      Acei oameni care au iesit in strada, nu au iesit ca voiau traditie musulmana, si barbosi care sa-i coboare cu inca in secol in groapa intunecoasa!! Din contra, au iesit oameni tineri si curajosi, care vor o societate democratica, necorupta, in care sa se respecte drepturile fundamentale ale omului! Si o economie reala, care sa le asigure prosperitate!
      Fratia musulmana sa se ocupe de actele ei caritabile in continuare, daca este asa de cumsecade, si sa lase politica pentru cei priceputi!
      Nimeni nu i-a legitimat sa confiste dreptul la progres al poporului egiptean, asa ca sa nu se mai bage singuri in seama! Poate ca nu realizeaza, insa le-a trecut vremea ! Majoritatea populatiei vor altceva.
      Daca iranienii s-au lasat pacaliti odata de .. "bunatatea" acestor barbosi primitivi, nu inseamna ca si egiptenii or sa cada in aceiasi capcana otravitoare! Adica, sper din tot sufletul!
      • -3 (11 voturi)    
        sigur? (Joi, 3 februarie 2011, 14:44)

        Io [anonim] i-a raspuns lui Inna

        I-ai intrebat? Sau asta iti place tie sa crezi?
        Pentru ca eu inteleg ca taman pentru dreptul de a da cu parul in cap aluia care nu respecta versetul nu-stiu-care au iesit in strada.... desigur, poate am inteles eu gresit.
        • +4 (6 voturi)    
          Lipsa de informare (Joi, 3 februarie 2011, 18:04)

          Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Io

          Propun atunci sa te informezi in loc sa pui intrebari retorice. Da, exista egipteni care au fost intrebati la fata locului ce vor cu revolutia pe care o fac si au raspuns foarte civilizat.

          Unul din raspunsuri mi-l amintesc pentru ca mi-a placut si era in genul: nu ma intereseaza cine devine presedinte acum, dar vreau ca la 4 ani sa pot sa vin sa votez ca sa il schimb. Foarte simplu si clar.

          Alta sursa ar fi de la Google si Twitter care au lansat un serviciu speak 2 tweet care transforma un apel telefonic din Egipt in mesaje twitter pentru ca oamenii de acolo sa poata trimite informatii chiar daca nu le merge internetul.

          Asa ca mai bine afli tu ce vor egiptenii in loc sa te iei de comentatorul anterior.
      • +1 (5 voturi)    
        pe ce se bazeaza speranta ta? (Joi, 3 februarie 2011, 20:33)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Inna

        si noi, in decembrie 1989, ai iesit in strada strigand "Jos cu dicatatorul!"si "Li-ber-ta-te!", si cu ce ne-am ales? Cu Ion ilici si cu democratia originala!
        Este forarte posibil ca si in Egipt "barbosii"sa deturneze revolutia, iar oamenii sa ajunga sa il regrete pe Mubarak ...
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Joi, 3 februarie 2011, 13:14)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui politica

      "Cred ca se numeste deturnarea sensului revolutiei. " Poate ca se numeste "lovilutie" !...
    • +1 (1 vot)    
      Ce-ar fi de mirare (Vineri, 4 februarie 2011, 8:30)

      Gix [anonim] i-a raspuns lui politica

      Ca si la noi a zis bunicuta: "Ei doar au intinat valorile socialismului si comunismului..." si tot deturnare de sens:-)
  • +12 (18 voturi)    
    Fugi.. (Joi, 3 februarie 2011, 12:31)

    Bazil [anonim]

    .. de-aci mai /// (Rashad al-Bayoumi). Vreti lupta non-violenta impotriva influentei occidentale, dar cand francezii (si alti occidentali) spun ca femeile voastre sa-si dea jos zdrentele de pe fata, intrati in fibrilatie.(editat de HotNews.ro)
  • +8 (14 voturi)    
    Fratia Musulmana (Joi, 3 februarie 2011, 12:42)

    adrian88000 [utilizator]

    Ce duri sunt! Nici nu au ajuns la putere si declara razboi Izraelului. Astia chiar sunt un pericol pentru pacea lumii!
  • +9 (17 voturi)    
    Buna solutie (Joi, 3 februarie 2011, 12:44)

    muciflenduri [anonim]

    Adevaru-i ca ruperea relatiilor cu Israelul e cea mai buna cale de a rezolva problemele economice.
    Au someri multi? Sa declare razboi Israelului si in cateva zile scapa de ei.
    • +4 (8 voturi)    
      someri (Joi, 3 februarie 2011, 14:12)

      phirrus [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      FELICITARI!Am ris cu lacrimi la umorul negru din postarea ta.Nu stiu daca asta a fost intentia ta dar in doua rinduri scrise ai spus mai mult decit o armata de analisti politici scortosi.
  • +2 (6 voturi)    
    re (Joi, 3 februarie 2011, 12:50)

    golanitzky [utilizator]

    lupta non-violenta...ce-si propun astia, sa scrie poezii?...si ce legatura are fratia asta cu egiptul? ei au legatura cu preistoria, un macac pune mana pe bata si da alt macac jos...
  • +2 (4 voturi)    
    Atentie mare , lideri ai lumii (Joi, 3 februarie 2011, 12:59)

    coco [anonim]

    presedintele frantei a facut declaratii si fapte care contravin principiilor europene, numai din populism avind in vedere viitoarele alegeri.Sper din toata inima ca si Obama stie ce face , pe cine sprijina, si mai ales stie sa-si aleaga vorbele exact, pentru ca pescuitorii in apele tulburi nu au altceva de facut decit sa rastalmaceasca
  • +3 (7 voturi)    
    revolta (Joi, 3 februarie 2011, 13:00)

    anonim [anonim]

    ce spectacol ieftin ne oferiti 2 sute de mii de oameni revoltati la o populatie a egiptului chemati voi revolutie,ha ha ha ,regizorul a gresit platoul de filmare
  • +10 (14 voturi)    
    mai, non-violentilor (Joi, 3 februarie 2011, 13:02)

    Bogdan [anonim]

    Pai daca primul lucru pe care-l faceti este sa anulati acordul de pace cu Israelul, in cateva zile o sa va faca israelienii sa semnati un nou acord, de capitulare totala... Voi sunteti cu capul?? Ultima oara cand v-ati crezut mari si tari ati atacat Israelul alaturi de Siria si Iordania parca. Ce s-a intamplat ? In 6 zile v-a linistit ...
    P.S.
    Acuzati-ma de ce vreti, dar asa mi-e sila de ipocrizia islamista "non-violenta" ...
  • +5 (9 voturi)    
    zau (Joi, 3 februarie 2011, 13:07)

    Dan [anonim]

    Pai daca denunta acordul sa le dea inapoi evreilor teritoriile ocupate primite inapoi de Egipt in baza acordului. Ca daca nu era acordul asta isi vedeau teritoriile astea inapoi la pastele cailor sau cum s-o zice asta in araba...
    ma'a as-salaama" (مع السلامة) adica la revedere...
  • +4 (10 voturi)    
    Mda (Joi, 3 februarie 2011, 13:17)

    Liv [anonim]

    Adica, ceva de genul "daca vor fi alegeri si vom castiga, vom arunca butoiul de pulbere in aer". Ce, asta-i declaratie responsabila, si viziune politica matura?!
    Bine zicea cineva mai sus, egiptenii au iesit in strada pentru altceva, nu pentru acest gen de declaratii complet iresponsabile din punct de vedere politic. In loc sa se gandeasca ce fac cu problemele economice si sociale pe care le au, cu coruptia etc., ei vin cu astfel de idei. In schimb, "ce e rau ca avem patroni bogati?"
  • +9 (13 voturi)    
    e clar... (Joi, 3 februarie 2011, 13:17)

    postache [anonim]

    ... ce vor sa faca fratii astia: vor sa alunge un dictator si apoi sa faca un bine poporului egiptean impingandu-l intr-un razboi cu Israelul. Mai vor sa introduca si fundamentalismul islamic care va ruina turismul, principala sursa de venit al tarii. Frati egipteni, va asteapta vremuri glorioase!
  • +2 (6 voturi)    
    scurt si la obiect (Joi, 3 februarie 2011, 13:22)

    carcotasu' [anonim]

    La inceputul articolului scrie ca "Miscarea islamista Fratia Musulmana, principala forta de opozitie egipteana, spera sa creeze un guvern interimar si sa anuleze acordul de pace semnat cu Israelul".

    Apoi in aliniatul 4 - "Fratia Musulmana este o organizatie islamista fondata in 1928 care promoveaza renastearea islamica si lupta non-violenta impotriva influentei occidentale."

    Acesti domni stiu foarte bine ce au de facut! :)
  • +7 (13 voturi)    
    sunt dusi cu pluta (Joi, 3 februarie 2011, 13:23)

    bancher [anonim]

    Fratia Musulmana numai non-violenta nu e. Ba mai mult, ei sunt o pepiniera de crestere pt membrii Al-Qaeda, considerata cea mai periculoasa organizatie terorista a planetei. Si acum vor sa rupa si pacea cu Israelul, desi ei nici macar nu au castigat puterea. Pai ce non-violenti sunt unii care rup un tratat de pace, avantajos pt Egipt pt ca si-a primit inapoi o parte din teritoriile ocupate?! Or sa si-o fure si acum de la Israel, cum au mai furat-o de 2 ori inainte, si de data asta o vor fura mai bine, pt ca tehnica a avansat mult fata de 1981, si poate isi iau si o bomba nucleara sa se potoleasca.
  • +8 (10 voturi)    
    Here we go! (Joi, 3 februarie 2011, 13:24)

    arhideco [utilizator]

    Show-ul asta incepe sa aiba conotatii serioase. Mai este cineva de acord cu mine ca tsunami-ul nu se va opri doar in zona conflictuala?
    Mai, ma gandesc doar ca am doi copii. As vrea sa ii cresc in timp de pace si prosperitate. Din pacate, nu pot. Nu stiu pe cine sa mai acuz si pe cine sa mai aprob, dar lucrul asta imi intuneca bucuria de a trai in secolul 21. Urate vremuri. Suntem o generatie trista din toate punctele de vedere.
    • +3 (5 voturi)    
      Imi pare rau (Joi, 3 februarie 2011, 14:35)

      Liv [anonim] i-a raspuns lui arhideco

      dar, din pacate, ai dreptate. Eu nu am copii, si tot imi intuneca bucuria de a trai multe lucruri. In general traim intr-o lume nedreapta, absurda, haotica, in care cei puternici iau decizii fara sa se gandeasca la ce se va intampla pe termen lung. Cred ca daca ai si copii e mult mai greu, pentru ca te gandesti mereu la ei si la lumea in care traiesc si in care vor trai. As vrea sa cred ca la un moment dat va veni o zi in care oamenii nu vor mai muri de foame sau de frig pe strazi, copiii nu vor mai muri in razboaie pentru care nu au nicio vina, nu va mai exista trafic de fiinte umane sau abuzuri de toate felurile si in general lumea nu va mai fi impartita intre cei care au si vor mai mult, cu orice mijloace, si cei care nu au nimic, nici macar puterea de a-si hotari destinul. Din pacate, asta e doar "wishful thinking"...
  • -1 (5 voturi)    
    parere (Joi, 3 februarie 2011, 13:47)

    panaite [utilizator]

    Toata stima pentru poporul egiptean : i-au rupt cu bataia pe "revolutionari" , nu ca la noi unde s-a stat in case si acum se plange de foame din cauza kapitalismului. Stima si catre armata egipteana care nu a actionat de nici o parte , nu ca la noi cand au vandut tara strainilor imputiti, kapitalisti globalisti !
  • +4 (8 voturi)    
    Cica nu il cunoaste pe ElBaradei... (Joi, 3 februarie 2011, 13:47)

    Claude [anonim]

    .... dar l-ar baga in fata pentru opinia internationala, lucru cu care se pare ca si Baradei ar fi de acord. Ii doare in pasipe pe ei de poporul egiptean, fiecare isi urmareste interesele.
  • -2 (8 voturi)    
    mai, mai (Joi, 3 februarie 2011, 15:17)

    hollow [utilizator]

    Mai sa fie... Din atatia comentatori luminati, chiar sa nu-i fi trecut prin cap vreunuia ca zilele astea israelienii si palestinienii sunt in negocieri si foarte aproape de un compromis final - si orice declaratie e o metoda de a pune presiune pe evrei pentru a obtine mai multe concesii?
    • +4 (6 voturi)    
      Da (Joi, 3 februarie 2011, 15:59)

      Babilou [anonim] i-a raspuns lui hollow

      1. Baradei e o figura cunoscuta pe plan international, dar lipsit de experianta politica. Fratia Musulmana, principala si cea mai organizata forta de opozitie il doreste tocmai din acest motiv: va fi usor manipulabil.
      2. Armata egipteana e in expectativa: intr-o tara saraca cum e Egiptul, a fi angajat in armata e o mana cereasca. Numarul celor dependenti de armata e f. mare.... la care se adauga si aparatul functionarilor de stat, foarte numeros si el, si toti prefera continuitatea.
      In cazul armatei mai e un fenomen, dupa cum stiti anual se primesc peste 1 miliard de dolari de la SUA ca ajutor, care merge preponderent la armata.... ceea ce militarii stiu.... Iar acest ajutor e primit ca parte a acordului de pace cu Israelul...asa ca o denuntare a acordului, asa cum s-a axprimat Fratia Musulmana, ar fi un dezastru pt armata.....
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 20:37)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui Babilou

        ajutorul american consta in majoritate in tehnica militara.. armata este platita din gazul si petrolul egiptean
  • -1 (3 voturi)    
    Hi-tech (Joi, 3 februarie 2011, 16:15)

    Erste Dorohoianer [anonim]

    sa va propun un scenariu
    un ozn cu extratesrestri a aterizat in Jerusalem
    din el au coborat revolutionari
    si s-au raspandit
    cum ii recunoastem?
    1 calvitie pronuntata , acoperita insa cu dibacie
    2 partenerul de viatza e tuns scurt , tocmai ca sa nu se jigneasca celalalt din cauza calvitiei
    3 sunt revolutionari
    4 merg cu viteza in parcari , ciocnind nevinovatii
    5 sunt workahoolici
    6 au dna apropiat de Iraqieni
    7 incep sa fie activi la 11 pm cam si atunci te suna sa te bata la cap

    cine stie sa citeasca printre randuri ..va intelege de ce e revolutie in Egipt
    :)))
    sa auzim de bine
    • +3 (3 voturi)    
      cred ca stiu (Joi, 3 februarie 2011, 17:21)

      Zweiter Dorohoianer [anonim] i-a raspuns lui Erste Dorohoianer

      mdah..e clar
      bine ca ne-ai luminat
      acum stiu de ce e revolutie in egipt
      pai daca lucreaza inca la ora 11 pm e clar
      lipsa de intimitate duce la violente
      sau poate parteneriide viatza is tunsi atat de scurt incat erectia sufera ...
      Shabat shalom
  • 0 (4 voturi)    
    deja vu... dar un pic mai rau (Joi, 3 februarie 2011, 19:50)

    ilien [utilizator]

    Nu vi se pare ca seamana cu turnura luata de revolutia noastra, cand a iesit Tov. Iliescu si a spus ca Ceausescu a intinat idealurile comunismului, apoi el si toata clica care-l inconjura, au facut tot ce au putut pentru a confisca revolutia.
    Asa si cu tinerii egipteni care au iesit pe strazi pentru democratie si din cauza saraciei si mizeriei in care traiesc, se vor trezi cu un grup de fanatici islamisti care vor prelua puterea si va escalada conflictul cu Israelul la cote pe care poate nici nu le banuim acum.
    • 0 (2 voturi)    
      scuze! (Joi, 3 februarie 2011, 20:42)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui ilien

      Exact ASTA am spus si eu adineauri, fara sa citesc postarea ta!

      Da, este foarte posibil sa se intample asa, iar peste 21 de ani un sondaj clandestin (conducerea radicala nu incurajeaza comunicatiile) sa arate ca 61% din populatie spun ca ïnainte era mai bine"si il regreta pe tiranul Mubarak ...
    • -2 (2 voturi)    
      ? (Joi, 3 februarie 2011, 20:44)

      un fost credincios [anonim] i-a raspuns lui ilien

      Cu ce sunt mai buni nazistii zionisti care practica apartheidul si epurarea etnica in Palestina in comparatie cu agentii lui Mubarak care in prezent trag in manifestantii anti-Mubarak in Cairo ?


      http://www.democracynow.org/2011/2/3/eyewitnesses_to_a_massacre_reports_from
      • 0 (0 voturi)    
        unui fost si prezent necredincios (Joi, 3 februarie 2011, 23:13)

        haril [anonim] i-a raspuns lui un fost credincios

        Articolul,de mai sus,are un alt subiect decat cel la care feci aceasta aluzie infama.In primul rand,invata sa scrii corect cuvantul "sionism" si studiaza din surse demne de incredere,care este semnificatia acestui cuvant.Sionismul a fost si inca mai este,o miscare nationala,care incurajeaza poporul evreu sa se intoarca in patria strabuna,veche de cca.3500 de ani si de unde au fost alungati de cotropitorii Romei in urma cu cca.2000 de ani.Pe teritoriul de astazi al Israelului a existat o continuitate a populatiei evreiesti.Cei pe care ai putea sa fi tu suparat sunt colonistii evrei din regiunile IEHUDA si SHOMRON,dar si in privinta lor nu ai dreptate,intrucat numele antic si actual al poporului evreu este de IEHUDI,iar cele doua regiuni erau o parte integrata in cadrul Israelului antic.Impartirea teritoriului Israelului s-a facut de catre Englezi in mod incorect si din acest motiv au aparut tendinte de a repara dezechilibrul creat astfel,intrucat la impartirea tarii intre arabi si evrei nu s-a procedat in mod corect si a aparut o entitate cu populatie exclusiv araba alaturi de o parte pentru evrei plina cu populatie araba.Cel mai corect at fi fost o schimbare de populatii si de teritorii,care sa asigure o impartire corecta.
        • 0 (0 voturi)    
          care sunt ... (Vineri, 4 februarie 2011, 20:57)

          danarad [anonim] i-a raspuns lui haril

          acele surse demne de incredere ? tu crezi ce spui ?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by