UPDATE Julian Assange, fondatorul Wikileaks, a fost arestat; justitia britanica i-a refuzat eliberarea pe cautiune

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 7 decembrie 2010, 12:22 Actualitate | Internaţional

Julian Assange, fondatorul Wikileaks
Foto: Agerpres/AP
Fondatorul Wikileaks, Julian Assange, a fost arestat marti in Marea Britanie in baza unui mandat european emis de Suedia, a anuntat politia metropolitana din Londra, potrivit Reuters, dupa ce acesta s-a predat.
UPDATE Tribunalul londonez i-a refuzat marti eliberarea pe cautiune, potrivit The Guardian. Assange va ramane in arest pana la urmatoarele audieri din 14 decembrie.
In cadrul audierilor de marti dupa-amiaza, Assange a spus ca nu accepta sa fie extradat in Suedia si va lupta in instanta impotriva acestei cereri.

Australianul in varsta de 39 de ani este acuzat de "infractiuni sexuale", dupa ce doua femei au depus plangeri impotriva sa.


Politia londoneza a declarat ca Assange a fost arestat in jurul orei 09:30, ora locala, cand Assange s-a prezentat la sectia de politie. Potrivit acesteia, impotriva sa exista 4 capete de acuzare - unul referitor la constrangerea victimelor, doua la molestari sexuale si unul de viol, toate comise in august 2010. Fondatorul Wikileaks neaga acuzatiile, dar a recunoscut ca a avut relatii sexuale cu doua femei in timpul unei vizite in Suedia din august. Avocatul sau sustine ca ancheta nu are nicio baza, ci face parte dintr-o campanie de incriminare.

Assange urmeaza sa fie audiat la un tribunal din Londra in cursul zilei de marti, cand se va stabili data audierilor in vederea cererii de extradare.

Fondatorul site-ului Wikileaks, care a facut valva prin publicarea a sute de mii de documente secrete legate de razboaiele din Irak si Afganistan si, cel mai recent, a peste 250.000 de telegrame secrete ale corespondentei diplomatice americane, urma sa se prezinte in fata justitiei britanice astazi pentru a-si negocia libertatea.

Assange a amenintat recent ca va dezvalui parola unui fisier "asigurare" pe care l-a pus la dispozitia vizitatorilor site-ului incepand cu luna iulie, in cazul in care autoritatile incearca sa ii intrerupa activitatea.

Avocatul lui Assange, Mark Stephens, a spus ca este in tratative cu politia britanica pentru a organiza o intalnire cu fondatorul lui WikiLeaks.

"Nu este inculpat de nimic. Suntem pe cale sa organizam o intalnire cu politia pe baza voluntara, pentru a facilita luarea in considerare a acestei cereri (n.r. de extradare)", a explicat avocatul.

In ultimele zile, Assange a spus prietenilor ca este convins din ce in ce mai mult ca Statele Unite se afla in spatele incercarilor procurorilor suedezi sa-l extradeze pentru a fi interogat, dupa publicarea telegramelor americane stanjenitoare.

Acuzat de "sex pe nepregatite"

Potrivit avocatului Mark Stephens, mandatul de arestare emis pe numele lui Assange ar fi pentru o infractiune prevazuta de legea suedeza numita “sex pe nepregatite”.

Pedeapsa maxima pentru faptele sale este o amenda de 5000 de coroane suedeze (~2350 lei).

Stephens a mai declarat ca nu intelege foarte clar ce inseamna “sex pe nepregatite”, si ca autoritatile suedeze nu au clarificat suficient acuzatiile: “Ma simt ca intr-un film supra-realist suedez in care suntem amenintati de capcauni bizari. Procurorul nu a cerut sa-l vada pe Julian, nu a cerut sa il intervieveze, nu l-a acuzat de nimic. I s-a spus doar ca este cautat pentru un interogatoriu, dar nu i s-a spus ce acuzatii ii sunt aduse”.

Legislatia suedeza duce problema consimtamantului unui act sexual mai departe decat majoritatea altor legislatii, avand prevederi ce includ si refuzul de a folosi un prezentativ sau ruperea acestuia in timpul actului sexual. Astfel, un barbat poate fi acuzat de “sex pe nepregatite” si amendat daca duce la capat un act sexual consensual fara prezervativ, in conditiile in care partenera sa l-a rugat sa foloseasca acest mijloc de protectie.

Assange a ajuns in Suedia pe data de 11 august pentru un seminar patronat de Partidul Social Democrat suedez si a locuit pe perioada evenimentului in apartamentul uneia dintre organizatoare, care avea sa-l acuze apoi de “sex pe nepregatite”. Conform unui raport al politiei obtinut de tabloidul britanic Daily Mail in luna august, ea si Assange au facut sex si au folosit un prezervativ, dar acesta s-a rupt, de unde si acuzatia de “sex pe nepregatite”.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

20996 vizualizari

  • +27 (49 voturi)    
    arestat pentru ce? (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:27)

    me [anonim]

    este interesant cum trai acum intr-o libertate ca nicicand altcandva (cel putin asa ni se spune ;) ) si totusi ne simtim mai putin liberi decat cei ce vasleau la galere...
    • +24 (34 voturi)    
      :) (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:49)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui me

      Arestat pentru ca i s-a rupt prezervativul si ca nu a anuntat, desi gagica fusese de acord sa faca sex.

      Cu alte cuvinte un pretext penibil :)) dar na, prin sectiile alea de politie mobilierul e subred, parca vad ca ii pica ceva in cap "accidental" si da coltul.
      • +12 (16 voturi)    
        =)) (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:53)

        me [anonim] i-a raspuns lui HP

        stan si bran ar trebui sa fie invidiosi ca nu s-au gandit si el la asa ceva
        • +8 (14 voturi)    
          Asteptam parola (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:40)

          flavian [utilizator] i-a raspuns lui me

          De acum asteptam parola: http://thepiratebay.org/torrent/5723136

          Wikileaks Insurance are si in acest moment vreo 2000 in seed doar pe TPB... ;)
      • +2 (2 voturi)    
        ruperea prezervativului in patru (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:00)

        jimmy speedstick [anonim] i-a raspuns lui HP

        capete de acuzare...
        .......
        Politia londoneza a declarat ca Assange a fost arestat in jurul orei 09:30, ora locala, cand Assange s-a prezentat la sectia de politie. Potrivit acesteia, impotriva sa exista 4 capete de acuzare - unul referitor la constrangerea victimelor, doua la molestari sexuale si unul de viol, toate comise in august 2010.
        ............................

        asa sarea toata pressa pentru marele polanski., dovedit un caracter parsiv, marunt, care spunea c'a avut sex consimtit cu o minora....

        o fi dezvaluit secretul schiurilor suedeze, sau a vodcii absolut.
    • +7 (11 voturi)    
      e groaznica asemanarea intre fugar si vanatori.. (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:49)

      dnn [anonim] i-a raspuns lui me

      cred ca la fel cum Assange nu avea dreptul sa publice prosteste informatii personale autoritatile internationale internationale nu aveau dreptul sa se atinga de contul sau personal sau sa inventeze o vanatoare internationala cu argumente stupide. Trebuiau aceste autoritati sa ramana fair-play altfel dovedesc ca nu au de ce sa il acuze pe Assange din moment ce actiunile lor dovedesc aceeasi atitudine fata de legile si principiile de baza ale informatiei.
      • +13 (19 voturi)    
        pai asta e si problema... (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:55)

        me [anonim] i-a raspuns lui dnn

        daca il arestau pentru publicarea de documente secrete etc... nu era mare chestie...
        dar il aresteaza pentru o tampenie!!!

        si apoi se lauda (sua si suedia) ca-s cele mai democratice tari...
        • -13 (25 voturi)    
          O sa-l respect pe asante asta (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:13)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui me

          Cand o publica documente secrete ale Chinei sau Rusiei, pana atunci, il consider un jeg al societatii, fara nici un pic de bun simt.
          • +6 (8 voturi)    
            HP (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:34)

            underbed [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            directiva interna HP

            HP employees must not access or download information from WikiLeaks website.
            • +10 (12 voturi)    
              am priceput... (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:41)

              me [anonim] i-a raspuns lui underbed

              urmatoarea imprimanta o sa fie cannon ;)
              • +7 (9 voturi)    
                Recomandare (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:50)

                nano2k [utilizator] i-a raspuns lui me

                Minolta
                • +4 (6 voturi)    
                  si mai buna (Marţi, 7 decembrie 2010, 18:09)

                  Gelu Menumorut [anonim] i-a raspuns lui nano2k

                  Brother . Serios, astea merg ca unse din orice OS.
          • +7 (11 voturi)    
            china si rusia (Marţi, 7 decembrie 2010, 18:58)

            Demigod [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

            Daca aparea in China un Asange, nici n-apucai sa-i auzi numele; eventual puteai sa-i vizualizezi executia in direct.

            In Rusia, cum bine a zis cineva, ii pica parul pana a 2-a zi, iar a 4-a zi murea de cancer iar corpul radioactiv ii era ingropat undeva foarte adanc.

            De asta totusi, e ok sa acordam credit SUA, ca nu e stat imperialist si totalitar decat asa, subtil. iti inchide conturile, te hartuieste si te aresteaza pe nu stiu ce ALTE motive, etc.

            Oricum stati linistiti. Asange nu e singur. Razboiul continua, si eu ma tem ca miza finala e controlul internetului; chiar daca poate nu asta s-a voit. Dar cine stie, profita din orice criza.
          • +2 (6 voturi)    
            dupa logica asta... (Marţi, 7 decembrie 2010, 19:08)

            max [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            nici tu nu publici secretele Chinei sau Rusiei. Sa inteleg ca esti un jeg ?
          • 0 (0 voturi)    
            wikileaks insurance (Miercuri, 8 decembrie 2010, 6:10)

            marius [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            cum a zis si baiatu` mai sus, asteptam parola. si sunt sigur ca o sa-l respecti atunci :)
      • -4 (14 voturi)    
        Pare totusi normal (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:24)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui dnn

        Eu nu sunt de acord.
        Pentru mine tipul asta nu e decat un hot pe internet. Si ce daca s-au schimbat stenograme/biletele/mesaje, ...? Cred ca lumea nu e pregatita sa afle exact ce scrie intr-un biletel secret a unui presedinte american. Orice biletel poate fi interpretat in diferite contexte si daca nu stii exact contextul ti se va parea o tradare.
        Dau un exemplu: A aparut pe wikileaks o lista cu obiective mondiale strategice ale SUA (noduri de conducte de gaz, companii farmaceutice ce fac antibiotice, ...). Cu ce drept faci publica asa o lista? Care e plusul de valoare adus lumii? Singurul plus in asta e ca unii teroristi pot ataca aceste obiective care probabil acum nu sunt militarizate dar in viitor vor fi datorita acestei liste.
        Ca sa concluzionez: publicarea fara discernamant a unor informatii, doar pentru ca ai fost suficient de destept sau influent ca sa le obtii se cheama furt si se pedepseste ca atare.
        • +3 (7 voturi)    
          daca nu azi, autnci cand? (Marţi, 7 decembrie 2010, 19:00)

          Demigod [utilizator] i-a raspuns lui Marius

          Si dupa parerea ta, CAND va fi pregatita lumea sa afle acele informatii? Cat vor mai prosti guvernele popoarele, si in interesul CUI?

          Si repet, nu-s cine stie ce secrete. orice om cu cultura, bun simtz, si care urmareste evenimentele, poate ajunge si singur la acele concluzii, fara sa aiba confirmarea acelor date.
        • +5 (9 voturi)    
          chiar asa? (Marţi, 7 decembrie 2010, 19:20)

          max [anonim] i-a raspuns lui Marius

          dar cind soldati americani impusca civili din elicopter ca si cum ar juca un joc video? Sau faptul ca Arabia Saudita cere insistent bombardarea Iranului?
          Cei care se poarta decent nu au de ce sa se teama de Wikileaks.
          Iar noi alegatorii avem dreptul sa stim cind alesii incalca regulile. Asta e taria democratiei.
    • +12 (16 voturi)    
      eeeee (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:01)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui me

      deja devine toata treaba o gluma proasta...
      trist este ca noi traim in ea...
      astia sunt mai marii care ne conduc si astea sunt metodele lor... democratice, bineinteles...
    • +6 (10 voturi)    
      ca sa sifoneze (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:02)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui me

      Ce vi se pare ilogic? Le trebuia un motiv sa-l aresteze ca sa-l poata interoga despre sursele lui. Cu alte cuvinte, vor sa-l transforme in 'cartita'.
    • -11 (23 voturi)    
      du-te la galere! (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:17)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui me

      o saptamana, nu mai mult. dupa aia vorbim. iar de arestat, a fost arestat de politia britanica, nu tutsi, iar mandatul a fost emis de un judecator suedez si nu de un molah afgan. va avea parte de un proces care porneste de la prezumtia de nevinovatie.
      • +11 (19 voturi)    
        Prezumtia de nevinovatie. Si marmota... (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:43)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        ...invelea ciocolata in hartie mov.

        Aceste metode, preluate parca din manualele KGB, ar trebui sa fie foarte bine cunoscute romanilor. Atat din timpul regimului ceausist, cat si pt ca pana nu demult aveam vecin un stat condus de comunistul Voronin (si poate il vom avea din nou, prin "bunavointa" Moscovei)

        Iata ca regimul american se aseamana tot mai mult cu cel sovietic, si tot mai putin sau chiar deloc cu acel stat vizionar conceput de nume despre care majoritatea mancatorilor de hamburgheri nu stiu nimic: George Washington, Thomas Jefferson, James Madison, Benjamin Franklin. Acesti adevarati gentlemani, si in acelasi timp niste tradatori cu nimic mai presus decat Assange, din pacate se pare ca au esuat in tentativa lor de a crea un stat liber.
        • -7 (13 voturi)    
          chiar gandesti putin ce spui? (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:43)

          berenger [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

          'regimul american se aseamana tot mai mult cu cel sovietic'. sigur. si guantanamo egal kolima, nu? se rasucesc zeci de milioane de ceka in morminte uitate in siberia dar voua nu va pasa. orice este permis in numele luptei impotriva imputitilor de americani. iar faptul ca, in povestea asta, americanii nu apar pe nicaieri, nu conteaza. daca noi stim ca judecatorul ala suedez e un slugoi al americanilor, atunci asa e, nu e nevoie de alte dovezi.
          oricum, amuzant e ca, la americani, deocamdata cel mai rau nu iese vreun neocon incruntat, ci tocmai madam clinton, farul stangii progresiste americane...
          • +4 (10 voturi)    
            Tendinte (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:26)

            V.R. [utilizator] i-a raspuns lui berenger

            Am spus "se aseamana tot mai mult". Mai este pana sa se ajunga la gulaguri... Dar in final vor veni si alea, daca nimeni nu se mobilizeaza.

            "Mai intai au venit dupa comunisti si eu nu am protestat, fiindca nu am fost un comunist. Apoi au venit dupa social-democrati si eu am tacut iarasi – nu eram un social democrat. Si apoi au venit dupa sindicalisti, dar n-am zis nimic, nu eram un sindicalist. Au venit mai apoi dupa evrei, dar nu am cracnit- nu sunt evreu. Apoi au venit dupa mine si nu a mai ramas nimeni care sa vorbeaca pentru mine."
            (Pastorul Martin Niemoller)
            • -2 (8 voturi)    
              tendinte? (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:26)

              berenger [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

              care tendinte, mai exact? vorbim de un om care este judecat fara drept de aparare, cumva? vorbim despre anihilarea lui, cumva?
              si, repet, are prezumtia de nevinovatie, prezumtie de care au beneficiat si nevinovatii de la guantanamo care au fost eliberati. sa fim seriosi, jocul asta ii prieste lui assange. si nu, nu e o victima, ci inca o vedeta media. dincolo de asta, ai doua sofisme in raspunsul tau: falsa analogie si sofismul autoritatii.
              ps. amuzanta politica de infierare a utilizatorilor de pe hotnews
              • +1 (1 vot)    
                Raspuns (Marţi, 7 decembrie 2010, 21:15)

                V.R. [utilizator] i-a raspuns lui berenger

                Tendinte de a mari influenta Statului in detrimentul pietei libere si a liberului schimb intre indivizi (inclusiv liberului schimb de informatie). Tendinte de a imparti oamenii in doua categorii: guvernanti si guvernati, tratati in practica in mod diferit in functie de apartenenta la una din aceste doua categorii.

                Uite cine imi vorbeste mie de sofismul autoritatii! Un individ pt care este ceva absolut normal ca puterea de stat suedeza de a ridica de pe strada, prin Interpol (!), orice barbat caruia i s-a rupt prezervativul in timp ce facea sex cu o femeie care ulterior s-a suparat pe el din motive doar de ea stiute, fiind atat de suparata incat sa-l acuze de viol si autoritatile locale sa o si ia in serios.

                BTW, cine este arestat in plina strada, fii sigur ca nu se bucura de "prezumtia de nevinovatie" - dimpotriva! Tocmai ca este suspectat de a fi vinovat.

                Dar deh, logica elementara e un lucru greu de inteles pt lingaii dictatorilor, fie ei comunisti sau fascisti. SUA e un stat fascist-lite, deocamdata preferabil insa islamistilor sau chinezilor - recunosc.

                Disparitia SUA ar fi un dezastru pt libertatea globala - dar si reformarea acestei superputeri dupa niste principii liberale, precum transparenta, minimalizarea interventiei in cadrul economiei, ar duce la o inflorire a omenirii fara precedent in istorie.
                • 0 (0 voturi)    
                  ignorarea tezei (Miercuri, 8 decembrie 2010, 6:06)

                  berenger [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

                  alt sofism... ce legatura are dominatia statului asupra pietei, situatie de plans si de criticat, cu mersul justitiei?

                  'Uite cine imi vorbeste mie de sofismul autoritatii! Un individ...', cu alte cuvinte, doar tu ai dreptul la o opinie, adevarata sau gresita, altcineva, nu. si asta in timp ce, se zice, aparam libertatea de expresie.

                  'cine este arestat in plina strada, fii sigur ca nu se bucura de "prezumtia de nevinovatie".' atunci cum si unde? as vrea un raspuns elementar logic

                  'lingaii dictatorilor". stiu, stiu ca supremul argument e insulta, dar, totusi...
              • 0 (4 voturi)    
                Efortul tau e laudabil dar zadarnic... (Marţi, 7 decembrie 2010, 22:49)

                George [anonim] i-a raspuns lui berenger

                Fanatismul pro-Assange a atins cotele alarmante ale schizoidismului paranoid. Personajele astea care, din varii motivatii, il sustin neconditionat pe Assange si actiunile sale iresponsabile pur si simplu nu rationeaza. Se comporta exact ca o turma bezmetica de berbeci care, fara nici un argument inghit orice teorie a conspiratiei care li se sugereaza subliminal, sustinand tot felul de bazaconii care frizeaza ridicolul. Bzaconii pe care creierul lor le fabrica automat si neincetat fara sa mai treaca catusi de putin prin filtrul ratiunii si normalului. Baietii astia "veseli" sunt niste fanatici in cel mai curat sens al cuvantului si, luandu-i ca atare, trebuie sa-i ignori pur si simplu. Isi vor consuma frustrarile pana la utima picatura si, mai apoi, cand vor constata, mai devreme sau mai tarziu, ca idolul lor Assange este unul fals, doar un impostor sadea dominat de teribilism, inconstienta, vedetism si ego, mintea lor va gasi sau le va fabrica explicatii care sa le justifice prejudecatile si erorile grave de rationament pentru momentele in care au crezut orbeste in el. Fanaticii fanii ai lui Assange nu sunt oameni ai dialogului ci ai monologului absurd si absolut. Fanii lui Assange sunt in fapt niste mici dictatori care detin cheia intregului univers si al adevarului absolut. N-ai sesizat asta pana acum? Prin urmare renunta! E un indemn. Iti pierzi vremea incercand sa le explici acestora ceea ce nu vor intelege si accepta niciodata. Nu sunt capabili de asa ceva. Oricate argumente si dovezi le vei arata. Oamenii adevarului absolut nu-si vor accepta decat propriul lor adevar, acela pe care si l-au fabricat ei demult in tiparele mintilor lor tulburate.
                • 0 (0 voturi)    
                  stiu (Miercuri, 8 decembrie 2010, 6:06)

                  berenger [utilizator] i-a raspuns lui George

                  dar e amuzant
            • 0 (0 voturi)    
              pai e ok... (Miercuri, 8 decembrie 2010, 5:12)

              Demigod [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

              Pentru ce sa te bage-n Gulag? Suntem in secolul 21.

              Iti inchide conturile, iti taie posibilidatile de angajare, te tine putin la parnaie, iti pune Impound pe casa ca nu-ti mai poti plati ratele, si in final ajungi pe strazi - si OM te-au facut!

              In gulag, macar iti garantau o masa pe zi.
    • -4 (12 voturi)    
      Arestat pentru-ca a scormonit in rahat. (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:44)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui me

      Cand poluezi trebuie sa fii sanctionat.Sa zica mersi ca traieste in democratie.Cu 60-70 de ani in urma nici nu apuca sa vorbeasca.Nici groapa nu o aflau rudele.Chiar daca este democratie,exchibitionismul trebuie pedepsit.Nu poate oricine sa iasa sa arunce cu mizerii,sa dea motive de teroare unor descreierati.Tu care te dai zmeu,sunt convins ca faci pe tine cand auzi un glont suerandu-ti pe la urche.Asa ca fii cuminte.
      • +1 (1 vot)    
        Mda... (Marţi, 7 decembrie 2010, 22:50)

        Costi [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Cei care scormonesc in rahat put a rahat. Nu?
      • 0 (0 voturi)    
        "coada te topor" (Miercuri, 8 decembrie 2010, 5:18)

        Demigod [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Asa iti termini tu pledoaria tampita, plina de relatari despre gloria anilor intunecati: "Asa ca fii cuminte."

        Da bai, o sa fim toti cuminti. Big Brother vegheaza pt linistea noastra. Sa tacem, sa fim cuminti, ca stiu ei ce e mai bine pentru noi!

        Ti-a placut pe vremea lui Ceausescu? Ai fost cuminte? Sau n-ai trait vremuri "bune", si te dai si tu destept la anii tai?
    • +1 (1 vot)    
      cand turbeaza democratia , modelul chinez (Miercuri, 8 decembrie 2010, 6:53)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui me

      ramane undeva in urma !justitia britanica, atat de proslavita de idealisti ,este ipocrizia legata la ochi cand este cazul ,poate nu atat de corupta ca justitia romana ,dar fara scrupule cand Masoneria SRL o cere !Justitia chineza ,care isi tine dizidentii cu domicilu fortat ,dar in casutele lor, este parfum pe langa justitia engleza obedienta de la rangul 30 in sus ! justitia Imperiului Englez vrea sa conduca lumea dintrun scaun pe rotile ,mimand dreptatea ,mimand respectul legilor !iar Suedia este prima tara din lume-statistica o spune - la violuri pentru ca de cate ori o curva se plange in justitie dupa ce a avut un orgasm, statul bunastarii suedez,modelul lui Iliescu, ii repara onoarea ,cu banii fraierilor de contribuabili !
  • +18 (30 voturi)    
    oh, yes! (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:31)

    Itsoc [utilizator]

    asteptam parola de la fisierul de 1,4 Gb si sa inceapa show-ul!:))
    • -2 (12 voturi)    
      wikileaks.org (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:12)

      adina [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      cum ai reusit sa accesezi wikileaks.org, ca de o saptamana nu se deschide nicicum
      • +13 (17 voturi)    
        Mai, dar pe ce lume traiesti ? (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:21)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui adina

        wikileaks.ch, .nl, .de
      • +7 (11 voturi)    
        mai nou (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:22)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui adina

        e aici:
        http://www.wikileaks.ch/
      • +8 (12 voturi)    
        Exista alternative (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:23)

        flavian [utilizator] i-a raspuns lui adina

        Uite aici: http://wikileaks.ch/mirrors.html

        Si aici: http://thepiratebay.org/torrent/5723136
      • +3 (5 voturi)    
        Wiki mirrors (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:33)

        Razvan [anonim] i-a raspuns lui adina

        WikiLeaks Mirrors
        http://www.twitlonger.com/show/7alqbh
      • +4 (8 voturi)    
        exista vreo suta de mirroruri (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:36)

        ionascu [anonim] i-a raspuns lui adina

        facute de fani, inclusiv http://wikileaks.ch si http://wikileaks.nl/
      • +5 (7 voturi)    
        are 507 mirror-uri site-ul (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:40)

        yannick [anonim] i-a raspuns lui adina

        http://213.251.145.96/mirrors.html uite aici cate sunt :)
    • +1 (5 voturi)    
      Exact! (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:37)

      Eurobalauru [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      Azi-maine, si sa vezi ce mai show!
  • +16 (22 voturi)    
    A venit nota de plata (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:33)

    Alex [anonim]

    Toate dezvaluirile, potrivite sau nu, au un pret. Julian Assange il plateste.

    Intrebarea este daca e indeajuns de puternic sa indure.
    • +5 (17 voturi)    
      Un sistem slab protejat, va actiona pe masura ! (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:57)

      fotbalistu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Eu cred ca daca a facut rost de acele documente, sigur a stat ceva timp sa le analizeze si sa se gandeasca la metodele pe care le va aplica interesul institutiilor si al statelor implicate !

      Eu cred ca exista deja si planul B si C, si D si ...H !

      Iar spectacolul incepe de azi ! vizionare placuta !
  • +2 (30 voturi)    
    ... (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:33)

    Motanul Incaltat [anonim]

    Dragilor, diplomatiile marilor puteri, mecanismele politice si militare, grupurile economice sponsorizante sunt doar bratul executiv.

    Julian Assange a lovit doar in ei.

    Ganditi-va in schimb cine este in spatele acestei veritabile "armade". Ati auzit de Grupul Bilderberg ? Nu putem admite ca sunt eminenta cenusie a noii ordini mondiale, iar acestia s-au suparat pe sistemul defect care a permis scurgeri de informatii ?

    Erau doar niste idei.
    • +3 (23 voturi)    
      dar... (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:40)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Motanul Incaltat

      ... te-ai gandit ca "dezvaluirile"/"wikileaks si julien asta sunt chiar produsele Bilderberg?
      gandeste-te ca oamenii au acces la resursele rezultate in urma a zeci si sute de ani de manipulare a maselor. chiar crezi ca julien asta e mai "destept" decat ei?
      tot ce se intampla e controlat iar reactia oamenilor si efectul manipularii e dinainte cunoscut. Dinamica maselor, arta manipularii, etc sunt carti existente pe piata. trebuie doar sa le citesti si sa vezi ca totul e facut "by the book".
      • +2 (6 voturi)    
        psihologie inversa... (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:26)

        Alin [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

        poate ca, julien asta e exceptia care confirma regula: uneori "dinamica maselor" nu poate fi anticipata... iar acum, realizand ca exista posibilitatea ca sa piarda total controlul incearca sa ne spuna ca: "defapt Assange este pionul lor" iar "dezvaluirile" sunt "controlate de ei"...

        Sincer, eu nu stiu ce sa cred, si de altfel chiar nu imi pasa :)
      • +3 (11 voturi)    
        Bilderberg pe naiba (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:41)

        Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

        Cum spunea cineva, cand nu stii despre ce vorbesti, totul e posibil. Oamenii neinformati nu inteleg ce se intampla si incep sa isi imagineze tot felul de lucruri. Cu cat te informezi mai mult despre teoriile conspirative populare cu atat mai mult iti dai seama ca sunt niste gunoaie. Realitatea e complexa, e rezultatul actiunii multor factori; teoriile conspirative o simplifica si reduc totul la un singur grup cu un singur plan pe care orice prost il poate intelege. Problema e ca tot acest praf in ochi modifica perceptia realitatii si face oamenii sa nu mai analizeze corect ceea ce se intampla in favoarea unor povesti. De fapt daca as conduce o organizatie cvasi-secreta as avea tot interesul sa raspandesc tot felul de false teorii conspirative care sa tina oamenii ocupati si departe de adevar. Un exemplu bun in sensul asta a fost un episod South Park in care a reiesit ca toate teoriile despre faptul ca guvernul american s-ar afla in spatele atentatelor din 9/11 septembrie au fost lansate chiar de guvernul american care vroia ca oamenii sa creada ca guvernul lor era in control deplin a tot ce se intampla. Sigur, fictiune, comedie, entertainment, dar nu m-ar mira ca in realitate teoriile conspirative sa fie tolerate pur si simplu pentru ca servesc anumite interese si tin prostimea departe de adevar.
        • +1 (7 voturi)    
          de obicei (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:03)

          Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

          adevarul se afla chiar in fata noastra numai ca nu-l vedem pentru ca am fost invatati ca lucrurile sunt f. complexe.
          acum nu zic ca "realitatea" conspirativa sau "realitatea" oficiala reprezinta adevarul dar cred ca unele fapte trebuiesc tratate din mai multe unghiuri, perspective decat cea oficiala. Prea multi inghit ceea ce li se da la tv si prea putini gandesc pentru ei.
          Daca tu crezi ca un individ blond, jurnalist, se poate lupta cu superputerile economice fara sa fie matrasit rapid de "agenturi" e logica ta. la fel cum e dreptul tau sa crezi ca 11 arabi au deturnat niste avioane, ca n-au fost gasite cutiile lor negre dar au fost gasite pasapoartele de hartie ale arabilor pe caldaram si ca doua cladiri, minuni ale tehnologiei, au putut sa cada cu viteza de cadere libere.
      • 0 (0 voturi)    
        conspirationism (Miercuri, 8 decembrie 2010, 5:20)

        Demigod [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        Chiar daca nu sunt rodul unori jmecheri de mai din spate si de mai sus, cu siguranta vor profita din plin de chestia asta.

        In curand, ca sa intri pe net, o sa-ti trebuiasca modem biometric conectat la maduva spinarii!
  • +7 (17 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:41)

    MRSmrs [utilizator]

    Dictatura mondiala il va reduce la tacere...nu trebuiau fraierii sa afle cum se face "politica inalta".Poate acum se vor deschide si ochii unor oameni care credeau ca exista democratie in lume...exista cam ca si cea a lui stalin,doar ca azi sunt alte metode de "convingere".Cand acestea nu reusesc,se recurge la 'clasica metoda' stalinista...
    • +3 (5 voturi)    
      cam greu! (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:53)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      nu ma indoiesc ca vor incerca, dar situl are deja peste 500 de "mirrors", iar IDEEA poate fi preluata de altii! Chiar daca Assange va fi nu doar condamant, ci va suferi "un accident nefericit" la sectie sau in inchisoare, in epoca Internetului leaks-urile sunt greu, daca nu imposibil de oprit! Nu mai sntem ca pe vremea lui Ceushescu, cind singurl mijloc de duplicare a samizdat-urilor era masnile de scris mecanice ...
  • +14 (16 voturi)    
    Perchezitie ... (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:51)

    utug [anonim]

    De la unul din domiciliile unde locuise J Assange politia a confiscat ... o cutie cu condoame. Problema este serioasa. Toate condoamele aveau termenul de garantie expirat.
  • -4 (10 voturi)    
    Wiki (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:52)

    blak [anonim]

    Ati observat ca nu mai merge site-ul Wikileaks.com?
  • +12 (24 voturi)    
    Ozn-urile (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:53)

    dan [anonim]

    Tipul e un erou , la fel si soldatul care a sustras datele . Pacat ca lumea simpla nu e solidara cu asemenea oameni . Ar trebui sa se manifeste impotriva ambasadelor SUA din toata lumea .
  • +19 (23 voturi)    
    Si uite asa se ia un pumn in gura... (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:55)

    blak [anonim]

    intr-o lume libera. pacat.
    • +10 (10 voturi)    
      Lumea nu e libera (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:36)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui blak

      ci intr-o colivie de argint.
  • +3 (13 voturi)    
    C-o mana constrangea, cu alta molesta, ... (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:56)

    Marian Boldea [anonim]

    trebuie c-avea ceva cu care comitea si un dubl viol - toate astea in timp ce punea pe WikiLeaks sute de mii de documente "secrete" pe care nimeni nu poate sa-si dea seama cum ar fi putut sa le adune!

    Ei, ce ziceti de asa peronaj de basm?

    Assange = Ass-ange(l) ?

    Dar de basmul in sine?

    Ca de un basm e vorba, sper ca va dati seama!
  • +9 (13 voturi)    
    era cu taxele platite la zi? (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:58)

    Bogdan [anonim]

    de a fost nevoie sa vina cu astfel de acuzatii??
  • +15 (23 voturi)    
    Parfum de femeie (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:00)

    Mike1410 [utilizator]

    Cum le cheama pe cele doua doamne agresate? Nu e cumva vorba de tanara SUA si batrana Anglie? Prea s-au suparat amandoua pe baiatul asta tanar si istet, care a indraznit sa spuna si altora ce ziceau si gandeau aceste doua puternice si influente doamne, la ele acasa despre restul societatii...Vai de cei pe care se supara ele, ca nici in Guantanamo nu mai afla iertare. Doar in mormant!
    • -4 (6 voturi)    
      Hmmm... (Marţi, 7 decembrie 2010, 18:49)

      Costi [anonim] i-a raspuns lui Mike1410

      Daca ar fi fost sora ta (daca ai fi avut una, sau poate ca ai...) n-ai fi fost atat de ironic. Poate gagiul chiar e vinovat. Dar fiind idolul tau refuzi sa accepti ca ar putea fi adevarate aceste acuzatii de molestare si viol. intrebarea e... De ce s-a ascuns? De ce oare un individ atat de "curajos" care se da mare luptator cu sistemul nu are curajul sa-si asume toate riscurile pana la capat? Ii vei gasi circumstante atenuante, nu? Doar e idolul tau...
      • +2 (4 voturi)    
        Prostia Omeneasca... (Marţi, 7 decembrie 2010, 20:13)

        Tehno [anonim] i-a raspuns lui Costi

        Prostia omeneasca e mare.... Da, ai dreptate, esti foarte inteligent Cristi, sigur el le-a violat.Inca odata...ca sa crezi asa ceva trebuie sa ai 2 neuroni in coma. Se vede clar ca este doar un pretext, violul celor 2 femei.
  • +4 (14 voturi)    
    negociere (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:00)

    Eu [anonim]

    spune parola, face 20 ani de inchisoare.
    nu spune, face 5.
  • +14 (16 voturi)    
    Ei, daca era roman sau sirian (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:00)

    Eu [anonim]

    Daca era roman sau sirian statea linistit in Indonezia sau Siria. Nu-l aresta nimeni. Se vorbea de el numai in campanii electorale.
  • +13 (19 voturi)    
    aceasta arestare stupida arata adevarul (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:10)

    alexandru petre [anonim]

    Ca si in Romania cand faci dezvaluiri esti acuzat de diverse chestii in domeniul sexual. Tocmai Suedia care ar fi mai desteapta la cap.
    Dar cand ordinul suprastatal vine de la SUA , prin intermediul (nu spun , sa nu se cenzurere mesajul) atunci oricine e arestat pe orice motiv. Se pare ca se prefera cele sexuale.
    E stupida acuzatia. Ar trebui sa fie "arestata" si firma producatoare de prezervative cu toti angajatii sai , nu doar cel care a patit-o.
    Acel prezervativ se poate rupe daca femeia a folosit nu stiu ce lubrifianti sau datorita secretiilor sale , poate mai acide; deci chestiunea arata ceva putred.
    iar acesta arestare dovedeste mai degraba ca dezavluirile acestui om sunt reale.
    • +7 (9 voturi)    
      Pai e secolul 21 (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:40)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui alexandru petre

      Nu mai merge cu acuzatia de vrajitorie.
  • +7 (11 voturi)    
    acuzatii slabe (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:12)

    nenea [anonim]

    somnule iulian asandei, dati firma de prezerbative in judecata, pote castigati ceva bani. lasand gluma deoparte, daca se dorea arestarea lui, nu se venea cu acuzatii de toata jena. nudoresc arestarea lui assanje, dar "arestat" pentru o asa problema este ca si cum in mod voit i-ai intari credibilitatea. sa speram ca chiar este credibil in ce a publicat.
    • +5 (5 voturi)    
      re (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:38)

      nnanicu [anonim] i-a raspuns lui nenea

      Vorba lui Bula, adresata fratelui: ,,eu te-am facut, eu te omor'' (ii intepase prezervativul lui taica-su)=)
  • +13 (19 voturi)    
    Dar cu Guru-Pedofilul cum a fost ? (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:16)

    Petronius. [anonim]

    Suedia a refuzat sa il extradeze pe Bivolaru-Pedofilul, desi impotriva sa existau probe clare. Pretextul era legat de lipsa de incredere intr-un proces corect in Romania, datorita justitiei si trebuie sa recunoastem ca ceva adevar exista in aceasta privinta.

    Astazi insa, Suedia cere extradare pe baze ridicole si fara nici o dovada. Oare posesoarea prezervativului rupt cum va dovedi ca ruptura a avut loc in timpul actului sexual si nu dupa ? Ce justitie emite un mandat de arestare pe baza unor declaratii fara nici o proba. Daca eu il acuz pe ministrul justitiei din Sueadia ca violat un copil handicapat din Romania, oare Suedia il va arunca imediat dupa gratii ?
    • +2 (4 voturi)    
      Nici o sansa (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:37)

      Mario Popa [anonim] i-a raspuns lui Petronius.

      http://www.regeringen.se/sb/d/7567

      Cel mult pentru provocare de atac de cord!
    • -3 (11 voturi)    
      A fost inscenare si in cazul Bivolaru (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:37)

      alexandru petre [anonim] i-a raspuns lui Petronius.

      De unde ai scos-o pe asta cu Guru pedofilul? Ca asa v-a invatat pe voi presa? Ia mergi tu in societatea romaneasca si vezi cati tineri peste 18 ani si alti adulti pana la peste 60 de ani nu au iubite mai mutl sau mai putin secrete cu minore sub 18 ani? Sa-l cautam pe Irinel de pedofilie? parca imi amintesc ca el se casatorise cu (i-am uitat numele) respectiva inainte sa faca 18 ani. Irinel nu e pedofil? Sunt atatia politciieni fac fac pedofilie. Sa revedem scandalurile cu tineretul social democrat, parca si acolo ar fi niste pedofilie. Si te-ai gasit tu si mass media sa acuzati pe cineva care vorbeste despre oculta ca e pedofil.
  • +9 (13 voturi)    
    Stau si ma intreb (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:26)

    Eu [anonim]

    Daca il batucesc pe Assange pentru ca a publicat documentele, publicatiile care, la randul lor, au publicat documente, ce patesc ? Ca doar nu or sa acuze The Guardian ca i s-a rupt prezervativul :)
  • +10 (14 voturi)    
    precedent (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:32)

    florinelul [utilizator]

    va dati seama ce precedent o sa creeze acest caz, daca este urmarit in instanta? orice barbat suedez care uita sau "uita" de prezervativ e pasibil de amenda. orice femeie suedeza care stie ca barbatul nu a purtat prezervativ poate sa-si trimita partenerul in instanta. nu stiu cum e in Suedia, dar cand te culci cu cineva nu stai sa semnezi protocoale de luare la cunostinta sau declaratii pe proprie raspundere. daca fatuca a vrut cu prezervativ si Assange nu s-a conformat trebuia sa-l lase cu buza umflata si sa se duca acasa.
    • +4 (10 voturi)    
      Pai... (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:47)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui florinelul

      ... era acasa, n-ai inteles ca s-a culcat cu gazda ? Acum, ca gazda era de la pesede-ul suedez, mai are importanta ? :)
    • +3 (7 voturi)    
      de acum inainte, da! (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:02)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui florinelul

      da, se creeaza un precedent

      da, de acum inainte vei fi FOARTE atentala CTC-ul prezervativului, si vei avea grija sa ai o declaratie stampilata si autentificata la notariat, eventual si martori ...
  • +11 (15 voturi)    
    care democratie? (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:59)

    unul [anonim]

    democratie,libertate..NU EXISTA ASA CEVA OAMENI BUNI!!
    exista statul format din oamenii ce se ridica de jos si devin sclavii aceluasi sistem considerand ca sunt jucatorii din umbra ce au imensa ,,responsabilitate,, sau ,,privilegiu,, de a conduce din umbra prin tot felul de miloace destinele maselor..
    avem internet,avem tehnologii,masini,vancante scumpe sau credite insa sistemul din roma antica exista si acum doar ca torturile si asasinatele se consuma sub acoperiri legale iar tv si internetul directioneza pe cei multi in directiile dorite de cei putini!
  • +9 (13 voturi)    
    democratie.... (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:07)

    salut [anonim]

    “We are also investigating whether the prosecutor’s application to have Mr Assange held incommunicado without access to lawyers, visitors or other prisoners – again a unique request – is in any way linked to this matter and the recent, rather bellicose US statements of an intention to prosecute Mr Assange.”

    sursa:

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/wikileaks/8175255/WikiLeaks-British-police-asked-to-join-hunt-for-Julian-Assange.html

    deci asa se face democratia....

    "incommunicado without access to lawyers, visitors or other prisoners." ... prezumite de nevinovatie...

    credeti in democratie si inchinati-va o data la patru ani la sfantul vot...:)

    iluzia libertatii servita la TV pe paine cu aroma de circ.
    • +4 (8 voturi)    
      Asta deja e nasol rau (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:16)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui salut

      Si cica UK e cea mai ingaduitoare cu azilantii politici tara din Europa. Ca, cica, de aia e plina de musulmani
      • 0 (0 voturi)    
        Vezi tu (Marţi, 7 decembrie 2010, 21:24)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        daca era musulman nu aveau nici macar curaj sa-l aresteze.
    • +2 (6 voturi)    
      corect! (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:48)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui salut

      da, eu cred in democratie

      dar sigur ca nu e normal, chiar daca ar fi fost un ASASIN, sa fie tinut fara comunicatii, s fara acces la avocat!
    • 0 (2 voturi)    
      hai frate... (Marţi, 7 decembrie 2010, 18:02)

      me [anonim] i-a raspuns lui salut

      care democratie?!?!?!
      exista asa ceva?!
  • +8 (16 voturi)    
    Sa protestam in fata ambasadei SUA (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:14)

    Marius [anonim]

    Cred ca este cel mai bun moment sa protestam in fata ambasadei SUA impotriva porcariei pe care o orhestreaza. Nici macar nu au decenta sa curete mizeria pe care au facut-o, incearca in continuare sa o acopere. Trebuie sa le spuna cineva ca va mirosi in continuare.
    • -4 (10 voturi)    
      si pt gashka? (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:35)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Marius

      pacat, poate asa mai scapam si noi de Base si gasca lui, cu dezvaluirile privind flota, smecheriile de la Ministerul Dezvoltarii+CNI (care cica se desfiinta!), +CNADR, rapirea din Irak, si exemplele pot continua....
      dar facem un apel public la dl Julian Assange sa ne ajute si pe noi...
  • +1 (3 voturi)    
    scade calitatea produselor (prezervativelor) (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:10)

    cristian [anonim]

    si-a dat seama in real-time ca s-a rupt prezervativul sau dupa aia? :-)

    a dat in judecata si compania de prezervative? :-))
  • +2 (4 voturi)    
    Deja vu! (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:21)

    bogdan [anonim]

    Daca nu il arestau pentru asta, il arestau pentru vreo amenda neplatita....
  • -6 (12 voturi)    
    Culmea geometriei: capete rotunde judeca patrat (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:24)

    Lucky [anonim]

    Poate ca ar fi totusi asa de caraghios, dar cand platitudinea judecatii se confrunta cu spatiul 3-D in care traim nu te poti abtine sa nu razi copios la aceste asa zise judecati la adresa democratiei.
    Nici nu stim bine cu ce se mananca democratia ca ne inghesuim sa judecam o lume pentru ca se atinge de acest libidinos, slinos, de fapt terorist, care tulbura o intreaga lume din dorinta de faima, bani si, cred, ura impotriva chiar a stindardului libertatii si democratiei in lume - asa cum natural poate fi definita Statele Unite.
    Ce nu ne place de fapt la aceste "dezvaluiri"? sunt ele neadevarate? cum vreti sa discute un diplomat? sa-ti spuna in fata: domnule, esti un dobitoc!? un corupt? un tradator?
    nimeni nu gandeste la seriozitatea urmarilor acestor "dezvaluiri"? cati oameni nevinovati vor muri sau suferi doar pentru ca au dorit sa ajute?
    panseuri de bucatarie, care de care mai infantile...
    • +2 (6 voturi)    
      Libertatea cuvantului (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:38)

      Unlucky [anonim] i-a raspuns lui Lucky

      De conceptul asta ai auzit?
      Putina importanta are de ce a dezvaluit acele lucruri (faima, bani, ura), important este ca ceea ce a dezvaluit e adevarat.
      Cei "tulburati" n-au decat sa-si asume responsabilitatea pt ceea ce au facut.
      • -1 (3 voturi)    
        Libertatea cuvantului? Este relativa.... (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:52)

        Lucky [anonim] i-a raspuns lui Unlucky

        Daca iti exprimi cuvantul in pustiu, unde nu te aude nimeni, ai toata libertatea. Daca ai ales, insa, sa traiesti intr-o societate guvernata de legi, facute tocmai pentru a reglementa relatiile intre participanti, trebuie sa-ti asumi si obligatii care iti vor limita libertatile. Caci altfel, in cazul unei libertati asumate mai mari decat cea garantata de societate, vei ve priva de aceea libertate...
        • -1 (3 voturi)    
          Te zbati degeaba... (Marţi, 7 decembrie 2010, 19:24)

          George [anonim] i-a raspuns lui Lucky

          Indivizii astia care il aduleaza pe Assange (din motive cat se poate de diverse) nu vor intelege in veci ceea ce corect si la obiect ai afirmat. Drama e ca libertatea de expresie si dreptul la informare au devenit niste notiuni extrem de abuzate. Folosite in exces si fara masura tot noua ne fac rau. E ceea ce nu intelege aceasta generatie de tip facebook. Asta e situatia... Assange e acum trendy iar a-l contesta si a-i contesta actiunile si agenda pe care o are inseamna erezie in ochii celor care il idolatrizeaza. Assange este acum un "erou" dar unul care in final se va dovedi gol.
          • 0 (0 voturi)    
            Sper sa nu fie chiar degeaba... (Marţi, 7 decembrie 2010, 23:34)

            Lucky [anonim] i-a raspuns lui George

            vreau sa-mi fac datoria fata de mine si, apoi, sa incerc sa deschid si o alta varianta de rationament pentru acesti exaltati sau tipi facebook - cum bine i-ai denumit.
            daca reusesc sa recuperez unul si consider ca am avut succes...
            • -1 (1 vot)    
              Inteleg... (Miercuri, 8 decembrie 2010, 0:11)

              George [anonim] i-a raspuns lui Lucky

              Problema e ca pe niste exaltati, cum bine ii numesti, este practic imposibil sa-i convingi sau macar sa se indoiasca ca ratiunea si echilibrul ii pot ajuta sa vada si altfel lucrurile care ii inconjoara. Exaltatii au certitudini si nu indoieli. Oricum, iti doresc succes! Eu nu mi-am propus sa conving pe nimeni ca Assange este un impostor iresponsabil. Nici o dovada, nici un argument si nici macar o evidenta a raului facut nu l-ar putea compromite pe Assange in ochii si mintea exaltatilor (eu i-as numi zeloti) care il idolatrizeaza. Din motive lesne de inteles. Fanatismul nu poate fi infrant cu argumente. Crezi ca antisemitii ar renunta la antisemitism de bunavoie? Ar renunta doar daca ar descoperii (asa cum s-a intamplat in cazul acelui neonazist polonez) ca au radacini evreiesti. Dar nici macar asa. Si-ar renega pana si trecutul daca l-ar descoperii ...impur.
        • 0 (0 voturi)    
          diversiune...!? (Marţi, 7 decembrie 2010, 20:15)

          carth [utilizator] i-a raspuns lui Lucky

          In zilele astea se afla in USA un rus, Bout, supranumit "traficantul mortii", parca, este acuzat de cateva ori de terorism anti-american si il paste o sentinta foarte grea; Rusia este probabil interesata ca Bout sa se afle fata de J.A. intr-o anume contragreutate, poate!?
          insa mai este un alt subiect paralel: situatia din Korea de Nord...
        • 0 (0 voturi)    
          Libertate si raspundere-cu exceptia politicienilor (Marţi, 7 decembrie 2010, 20:51)

          V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Lucky

          Vrem o lume in care politicienii care ne conduc, fie ei din Romania sau din USA, sa fie egali in fata legii la fel ca si oamenii de rand. Deocamdata nu e cazul.

          Ce e asa greu de inteles?

          Cand e ultima oara cand ati vazut un politician, roman sau american, sa fie tras la raspundere pt faptele sale?
          • 0 (0 voturi)    
            Adevarul trebuie intotdeauna preferat.... (Miercuri, 8 decembrie 2010, 5:46)

            Lucky [anonim] i-a raspuns lui V.R.

            Dintotdeauna au fost, si vor fi si de aci inainte, inegalitati, nedreptati, greseli. Dar asta nu trebuie sa ne impiedice sa nu luptam pentru ca adevarul sa triumfe. In orice caz, blazarea nu este o solutie. Perseverand, pana la urma vom reusi sa ne atingem telul propus, daca acesta este drept.

            Rod Blagojevich - fostul Guvernator democrat al Illinois-ului a fost inculpat si asta s-a intamplat tocmai intr-o guvernare democrata...
            Si la noi incep sa se miste lucrurile, incet dar sigur. Nu ne trebuie decat perseverenta si ochii mari deschisi cu cine votam...
  • -1 (3 voturi)    
    arestare (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:34)

    Spock [anonim]

    Suedia este o tara destul de libertina. Parca si al nostru Bivolaru tot acolo se afla. Si tot in Suedia functioneaza si PirateBay.
    Probabil baiatul e mai istet si e cu un pas inaintea SUA. Si-a tras o arestare, astfel s-a pus la adapost de unele incercari de asasinare CIA, iar suedezii nu sunt sclavii Americii ca sa-l extradeze, asa cum s-ar fi intimplat in cazul englezilor.
  • +2 (2 voturi)    
    Unde e proba? (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:22)

    Liviu [anonim]

    Stimati domni si doamne, hai sa ne pronuntzam pe caz dupa ce vedem proba si analizele aferente.
    Propun deasemenea sa se faca si reconstituirea si sa o transmita publica ca sa vedem in ce moment s-a produs infractiunea si din vina cui.
    Amu, nu stiu daca stimata doamna vikinga a folosit si dintzii, daca ii avea ascutziti sau nu sau cine stie ce alt context...
    Insa daca e tot e un proces corect vrem sa se faca totul publice. Fara pudibonderii.
  • 0 (0 voturi)    
    Iui iui iui. (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:49)

    HESS [anonim]

    Tuloica nene ,da cinei nenea asta.,Cassanova ,,.
    Ce repede i-au gasit bube-n cap.Prost o fi daca nu da totul in vileag dar tot ce are.Poate poate ne pune pe tapet ceva de la Word Trade Center sau 11 S
  • 0 (2 voturi)    
    NASOL (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:29)

    Roman [anonim]

    NASOL !
    Nu-mi vine sa cred . Traim parca intr-un film prost, ireal.
  • -3 (3 voturi)    
    Baiatul asta albeste pe zi ce trece... (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:32)

    Amuzat-nedumerit [anonim]

    Asa se intampla cand te pui cu "serviciile care conduce lumea". Aud ca si Visa si MasterCard sisteaza finantarea Wikileaks, pe cand un bombardament marca Pentagon asupra sediului lor? Asa, din greseala...
    Mai, mai, ce ti-e si cu iudeo-masoneria care se da pe fata... Dar, zau asa, mi-e mila de Assange asta, ce-o sa fie la ... lui!
  • 0 (2 voturi)    
    toata tevatura asta... (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:59)

    me [anonim]

    imi aduce aminet de o melodie:

    A lot of things occur each day
    We've got to live with on our way
    There's so much misery on the screen
    With commercials in between

    And the Russians won't be so late
    Uncle Sam don't wanna wait
    No matter if you're black or white
    You never ever had a right

    And look up to the eternal skies
    See warfare even there
    What once has been a paradise
    Now destruction and despair

    In other worlds the children die
    Lacking food ill from a fly
    Oppressed by troops to tame their land
    It's all the same again

    If any man is free on earth
    Then tormentors steal his birth
    They slam gun butts in his face
    And leave his woman choked in mace

    So stand up for our human rights
    Push back this pest of hate
    Raise you voice pass on the light
    Unite! it's not too late

    [Chorus]
    How many tears flow away
    To become a sea of fears
    How many hearts are torn apart
    Till another torment starts

    But before the world
    Turns into a sun
    All cruelty and violence
    On earth will be dead and gone

    [Solo: both/both/M/both]

    So stand up for our human rights
    Push back this pest of hate
    Raise you voice pass on the light
    Unite! it's not too late
  • -2 (4 voturi)    
    Assange si inchipuitele lui mori de vant... (Marţi, 7 decembrie 2010, 19:18)

    Assangelu' de balta [anonim]

    1. De ce s-a ascuns mai bine de o luna?
    2. De ce refuza sa fie judecat in Suedia pentru acuzatiile care i se aduc?
    3. De ce nu vrea sa dovedeasca ca este barbat, asumandu-si pana la capat, cu orice risc, misiunea "mesianica" pe care crede ca ar avea-o de indeplinit pe lumea asta?
    4. De ce a recurs la santaj daca pretinde ca reprezinta, chipurile, transparenta, corectitudinea si moralitatea absoluta?
    5. De ce pana acum nu a raspuns criticilor dure ale fostilor sai colegi, care l-au parasit in septembrie a.c., si care, ulterior, l-au acuzat ca are obsesii antiamericane si antioccidentale, deoarece isi concentra activitatea exclusiv pe politica externa a SUA, ignorand cu buna stiinta tarile nedemocratice dar si gravele incalcari ale drepturilor omului de catre aceste tari?
    • 0 (0 voturi)    
      grav (Marţi, 7 decembrie 2010, 23:22)

      doanche [anonim] i-a raspuns lui Assangelu' de balta

      ce e mai grav? ce intrebi tu aici sau ce am aflat ca fac americanii in lume? de exemplu ca personalul ambasadei SUA din Romania a primit instructiuni de spionaj? Pentru asta ar trebui expulzati, dar n-avem noi cojones ptr. asa ceva...
  • 0 (2 voturi)    
    Cred ca am gresit adresa... (Marţi, 7 decembrie 2010, 20:03)

    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    Baieti, asta e cumva pagina de facebook a lui Assange? Ca asa cam pare... Mda... Cred ca am gresit... Pare a fi pagina de facebook a lui Assange...

    P.S. Multumesc anticipat pentru minusuri. La urma urmei astea sunt "argumentele" "democratilor" pro-Assange. Genul asta de minusuri dar, mai ales ... minusurile din rationamentul lor.
  • +2 (4 voturi)    
    mda... (Marţi, 7 decembrie 2010, 20:15)

    ION I [anonim]

    "INTERPOL cannot demand that any member country arrests the subject of a Red Notice. Any individual wanted for arrest should be considered innocent until proven guilty. "

    ar trebui facut referire si la "baza" arestarii, care este invocata dar vaga si care contrazice motivul retinerii:

    http://www.interpol.int/Public/ICPO/PressReleases/PR2010/PR101.asp

    oricum, daca tot au dat de el, mai bine il tin la "hotel" decat sa il asasineze vreunii
    • -2 (2 voturi)    
      Bullshit (Marţi, 7 decembrie 2010, 21:17)

      George [anonim] i-a raspuns lui ION I

      Ametitule, daca cineva il vroia mort pe Assange era mort de mult. Cu naivitati de genul asta ar fi bine sa nu te iluzionezi ca te-ai maturizat inca. Presupun ca tu nu esti altceva decat un alt "specialist" care isi da cu parerea, nu? Lasa-te!

      Faptul ca Assange nu a fost omorat dovedeste ca America, oricat ar injura-o ignorantii, nu este nici Rusia, nici China, nici Iran, nici o alta tara care i-ar fi servit australianului ori un glonte, ori un plic cu explozibil, ori niscaiva poloniu... Maturizeaza-te si lasa dezinformarile!

      Motivul pentru care s-a emis mandatul de urmarire a lui Assange de catre Interpol il regasesti aici, chiar pe pagina oficiala a Interpol: http://www.interpol.int/

      "LYON, France - INTERPOL has made public the Red Notice, or international wanted persons alert, for WikiLeaks founder Julian Assange at the request of Swedish authorities who want to question him in connection with a number of sexual offences."

      "The Red Notice for the 39-year-old Australian, which was issued to law enforcement in all 188 INTERPOL member countries on 20 November, has now been made publicly available by INTERPOL following official authorization by Sweden".

      E limpede acum?
      • +1 (1 vot)    
        Normal (Miercuri, 8 decembrie 2010, 0:45)

        bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui George

        Daca l-ar impusca, l-ar transforma in martir. E mai bine pentru ei sa-l acuze de viol, terorism, eventual sa-i mai bage pe gat si vreo doua cazuri de pedofilie.

        Si uite-asa ajunge intr-o inchisoare din Europa, de unde este repejor trimis in SUA si apoi nu mai auzi nimic de el, decat ca a fost declarat inamic, deci poate fi inchis mult si bine fara a fi judecat.
      • +1 (1 vot)    
        incoerenta (Miercuri, 8 decembrie 2010, 15:41)

        ION I [anonim] i-a raspuns lui George

        nu stiu ce probleme ai legate de "motivul de retinere" cand eu am facut referire la pagina oficiala a Interpol si nu am dezinformat nimic (era un citat):

        http://www.interpol.int/Public/ICPO/PressReleases/PR2010/PR101.asp

        deci afirmatiile tale referitoare la dezinformari nu isi au rostul.

        acum, referitor la naivitate si maturitate, ai oarecum dreptate, dar mi-am exprimat o parere; ma bazez pe faptul ca daca "puteau sa il omoare de mult" (cum reiese din ce zici tu) consider ca puteau sa opreasca scurgerile catre acesta si cei cu care colaboreaza.
  • +3 (3 voturi)    
    mirabila mirare (Marţi, 7 decembrie 2010, 20:42)

    gabi_b [utilizator]

    ce ma mira pe mine e ca unii se mira. In definitiv, dintrun punct de vedere, Wikileaks n-a fost decat o bomba cu ceas menita sa explodeze drept in fata lui A. Suprarealist pare insa detonatorul bombei: sex pe nepregatite. E ca si cum as depasi viteza legala si as fi penalizat pe motiv ca as avea hemoroizi la amigdale...
  • +2 (2 voturi)    
    Hahahaha (Marţi, 7 decembrie 2010, 22:42)

    AlexDeLarge [anonim]

    Vanatoare internationala pentru o crima cu amenda de sub 1000$ daca e gasit vinovat. Si asta imediat dupa ce a publicat documentele legate de razboiul din Afghan.

    Pare doar un pretext penibil al americanilor pentru a fi extradat, adus inapoi in State, si interogat vizavi de sursele sale.

    P.S. nu stiu daca scrie in articol, dar am inteles ca el s-a predat singur si a fost de acord sa vada un judecator.
  • 0 (0 voturi)    
    The last enemy (Miercuri, 8 decembrie 2010, 0:28)

    Sorin [anonim]

    Scenariul este desprins dintr-o mini-serie britanica, "The last enemy"

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Enemy_%28TV_series%29

    merita s-o vedetzi si pentru ca e cu Annamaria Marinca.

    E cutremurator de similar.
  • +2 (2 voturi)    
    controlul lumii - internetul (Miercuri, 8 decembrie 2010, 4:05)

    profetul mincinos [anonim]

    Acest om, nu e altceva decat un agent american menit sa faca scandal si profetii mincinoase cu scopul de a da un motiv guvernului de a impune tot felul de reguli internationale pe internet si de a controla ultima cale de acces liber si schimburi de idei a oamenilor din toata lumea - INTERNETUL.

    Vor sa instaureze spionarea generala a internetului si tuturor cailor de comunicare dar le trebuie motive puternice, asa cum au fost si cele din 2001, cand aveau nevoie de un motiv bun pentru a jefui o tara suverana sau chiar doua. Acum au nevoie de un motiv pentru a distruge ultima cale libera de comunicare a omenirii pentru ca, asa cum spun legile americane, "oricine poate fi un terorist" si "terorist e oricine care nu e de acord cu noi".
    Asa ca, au inventat un presupus spion care a furat informatii si care s-a mai si predat singur. O adevarata telenovela pentru a putea impune un control asupra informatiilor si vietilor tuturor pe planeta asta ia rin stilul asta spatiul va fi singurul loc liber pentru omul de rand, condus de asemenea ticalosi papusari.
    Comunistii au fost mici copii pe langa astia si pe langa ce instrumenteaza in toata lumea.

    Nu uitati, ca in Anglia, sunt peste 7 milioane de camere de supraveghere ! Deci sa nu credeti ca nu stiau unde era "ascuns". Tara aia e deja tata la big brother iar acum vor sa impuna niste legi inumane, antiumane si de-a dreptul criminale asupra internetului, care nu le apartine. Asta e noua lupta iar individul asta e doar un pion, un profet mincinos.

    Ati putea scrie despre asta in bloguri, peste tot sa se informeze lumea, sa vada peste primul val de "nereguli" care intotdeauna e o mare minciuna.
    • +1 (1 vot)    
      spionarea netului (Miercuri, 8 decembrie 2010, 5:29)

      Demigod [utilizator] i-a raspuns lui profetul mincinos

      > Vor sa instaureze spionarea generala a internetului si tuturor...

      E facuta demult. Problema e ca:
      1. E prea mare volum de date sa-l poti procesa.
      2. Oricine poate pune orice pe net; deci e PREA LIBER. Asta deja devine o problema. China cauta demult solutii. De ce sa nu copiem un stat de succes? :)
    • +1 (1 vot)    
      Da, (Miercuri, 8 decembrie 2010, 6:50)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui profetul mincinos

      S-ar putea sa ai dreptate.
  • +2 (2 voturi)    
    Liberate, libertate unde esti ? (Miercuri, 8 decembrie 2010, 4:18)

    gingimikimocodici [anonim]

    Mai mult ca sigur Asange asta e tot securist de-al lor. Astea sint niste jocuri de ping pong facute intre unii si altii care invirt lumea pe degete si pentru care oamenii nu-s decit niste numere. Ca sa zica prostimea ca , in sfirsit , sint dezvaluite marile secrete ale americanilor , englezilor, chinezilor , etc. Si cica asta ar fi si el om ca toti altii , si-a facut si el un cont cum mi-as face eu blog de bucatareala si a pus pe el tot felul de tot felul de grozavii. Hai sa fim seriosi! Ca sa ai acces la niste chestii secrete, in 99% din cazul trebuie sa ti se dea acces.Ca doar Facebook-ul nu e doar site de socializare ci de control.Si apropos de romani ce, nu stim fiecare cum e vazuta Romania in strainate? Trebuia sa vina cu stenograma ca sa aflam ce se vede cu ochiul liber si nu e ascuns de nimeni , de fapt? E tragic doar faptul ca din rufele astea spalate in public mor oameni. Dar , cum spuneam mai inainte, ce inseamna un numar acolo, cind oricum are mai putine cifre decit sumele care se vehiculeaza ca profit din jocuri politice?
  • +1 (1 vot)    
    Mirror (Miercuri, 8 decembrie 2010, 9:58)

    nobel [anonim]

    wikileaks.ch - Official Wikileaks Page [173.227.66.20, 208.65.130.26 and others]
    wikileaks.fi - Mirror Finland [46.59.1.2]
    wikileaks.nl - Mirror Netherlands [46.59.1.2]
    wikileaks.de - Mirror Germany [88.80.13.160]
    wikileaks.eu - Mirror Europe [88.80.13.160]
    wikileaks.pl - Mirror Poland [88.80.13.160]
    wikileaks.at - Mirror Austria [46.59.1.2]
    wikileaks.lu - Mirror Luxembourg [46.59.1.2]
    wikileaks.se - Mirror Sweden [88.80.6.179]
    wikileaks.no - Mirror Norway [46.59.1.2]
    wikileaks.is - Mirror Iceland [46.59.1.2]
    nyud.net - Mirror United States [129.170.214.192]
    wikileaks.ca - Mirror Canada [46.59.1.2]
    wikileaks.info - Mirror of previous leaks [62.2.16.94]
    Important Wikileaks Links

    twitter.com/wikileaks - Official Wikileaks Twitter Page
    facebook.com/wikileaks - Official Wikileaks Facebook Page
  • 0 (0 voturi)    
    credeti prea ult ca ei sunt perfecti (Miercuri, 8 decembrie 2010, 10:22)

    wikileaks [anonim]

    ei nu sunt perfecti si toti cei care cred acest lucru se inseala. Si ei fac greseli pt ca sunt oameni si cand gresesc se vede. in chestiunea asta nu suntem decat spectatori nu putem fi nici fanii inca ai unuia care ii da pe fata ca impusca civilii in Irak ... oricum filmuletul e pe Youtube de ceva vreme si nu iti trebuie decat putin interes ca sa afli adevarul
    in spatele acestei politici cred ca stau acei oameni care vor sa stapaneasca planeta cu orice pret

    o singura idee va dau, uitati-va ce se petrece in istorie nu numai de la al doilea razboi mondial ci de la anul 1789 cand in franta s-au pus bazele si demonismului ce se intampla acum in lume cand s-au descatusat toate aceste forte malefice in care culoarea politica e numai pt fraieri ca voi care ganditi cu viscerele, imi pare rau sa o spun

    daca veti afla cine a stat in spatele asa zisei miscari de libertate si fraternitate si impotriva cui s-a indreptat veti sti de fapt cu cine avem de a face

    numai bine
  • 0 (0 voturi)    
    urmeaza INTERNETUL (Miercuri, 8 decembrie 2010, 12:27)

    vero [anonim]

    Adica e cautat si arestat ca prezervativul era rupt (!?!), dar nu pentru ca a deconspirat secrete ale USA!?
    NICI MACAR NU A FOST ACUZAT CA A FACUT PUBLICE DOCUMENTELE SECRETE, DESI NICIO OFICIALITATE NU LE-A NEGAT AUTENTICITATEA!!!
    In mod normal, la ora asta trebuia sa fie taitei, impreuna cu toti ceilalti din grup.
    Eu cred ca este un alt 11 sep. Atunci a fost un pretext pt. invadarea Iracului si Afganistanului (acapararea si securizarea zonelor cu hidrocarburi ieftine) + masurile care restrictioneaza drepturile democratice in sua si aliatii ei (interceptarea tuturor telefoanelor, ridicarea dreptului la aparare daca esti arestat pt. "terorism" etc.).
    Acum este vizat INTERNETUL, caruia i se va pune botnita.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri