JPMorgan Chase Bank i-a cerut unui om de afaceri american sa inlature bradul de Craciun pe care il donase unei filiale a banii deoarece ar putea ofensa clientii, relateaza Star Telegram.

Antonio Morales, proprietarul unui centru de relaxare si infrumusetare din Southlake, a decorat un brad de Craciun de circa trei metri pe care l-a amplasat in holul filialei locale a Chase Bank, in semn de multumire pentru directoarea de aici, care ii este clienta.

Copacul a ramas aici pana cand directoarea filialei l-a sunat pe Morales pentru a-l ruga sa-si ia bradul inapoi. Ulterior, ea i-a aratat lui Morales un email de la JPMorgan Chase in care se spunea ca bradul trebuie inlaturat deoarece a deranjat unii clienti ai bancii.

Greg Hassell, un purtator de cuvant al JPMorgan Chase, a precizat ca politica bancii nu este una anti-Craciun. "Oamenii le ureaza clientilor Craciun Fericit atunci cand este potrivit", a spus el.

Pentru a se asigura ca oricine trece pragul unei filiale Chase se simte confortabil, politica bancii este sa fie utilizate doar decoratiuni furnizate de companie.

"Apreciem gestul bine intentionat al dl. Morales. Din pacate, nu putem pastra bradul", a spus Hassell. JPMorgan Chase doreste sa se asigure ca decoratiunile "sunt reconfortante pentru toata lumea, indiferent de modul in care sarbatoresc sezonul" de sarbatori.

Hassell a precizat ca politica bancii de a furniza decoratiuni pentru filiale are o vechime de cativa ani.

Morales spune insa ca se bucura atat de mult de sarbatorile de iarna incat a decorat pana acum 35 de brazi. "Sunt recunoscut pentru brazii mei de Craciun", spune el.

Morales i-a facut cadou un brad si proprietarului spatiului care gazduieste salonul Spa, un chirurg plastician.

"Am pus un brad in biroul lui. Nu s-a simtit ofensat, si este evreu", a comentat Morales.