Clericul musulman Feiz Muhammad a cerut decapitarea politicianului olandez Geert Wilders

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 3 septembrie 2010, 20:08 Actualitate | Internaţional


Geert Wilders
Foto: Agerpres/EPA
Un cunoscut cleric musulman a cerut decapitarea politicianului olandez Geert Wilders, cunoscut pentru atitudinea sa anti-islamista, a relatat vineri publicatia De Telegraaf, citata de Reuters. Wilders a afirmat ca declaratia lui Feiz Muhammad  "este o veste cu adevarat ingrozitoare", pe care o ia in serios.

De Telegraaf a relatat un discurs tinut de Feiz Muhammad, un cleric nascut la Sydney si care traieste in prezent in Malaezia, cunoscut, printre altele, pentru faptul ca a cerut radicalizarea copiilor si a criticat victimele violurilor. Potrivit unui clip audio postat pe site-ul ziarului olandez, clericul se refera la Wilders ca la "acest Satana, acest diavol, acest politician din Olanda" si sustine ca oricine vorbeste despre Islam precum Wilders trebuie executat prin decapitare.

Publicatia De Telegraaf  nu a precizat de cand dateaza discursul, insa a precizat ca serviciul secret olandez are o copie a cuvantarii.

Geert Wilders a afirmat ca "este o veste cu adevarat ingrozitoare", pe care o ia in serios. Politicianul a precizat ca a cerut clarificari de la Ministerul de interne si de la cel de justitie, solicitandu-le sa spuna de ce serviciul secret si unitatea antiterorism NCTb nu l-au informat in legatura cu amenintarile.

Wilders este judecat in prezent in Olanda pentru incitare la ura si discriminare impotriva musulmanilor. In 2008, el a facut un film in care acuza Coranul ca incita la violenta. In plus, el a comparat cartea sfanta a musulmanilor cu volumul "Mein Kampf" al lui Adolf Hitler, iar despre islam a spus ca e identic cu fascismul.

La alegerile din 9 iunie 2010, Partidul Libertatii condus de Wilders a inregistrat cel mai bun rezultat din istoria sa, iar in ultimele saptamani a negociat cu liberalii si crestin-democratii pentru a forma un Guvern minoritar. Discutiile au esuat insa vineri.

Sondaje de opinie recente indica faptul ca Wilders ar castiga alegerile daca ele ar fi organizate acum.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2886 vizualizari

  • +15 (21 voturi)    
    rob (Vineri, 3 septembrie 2010, 20:16)

    radical [anonim]

    radical dar are dreptate olandezul. cred ca e foarte argumentat in ceea ce spune...
    • +6 (8 voturi)    
      GEERT CEL MAI TARE (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:25)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui radical

      Are totala dreptate in privinta islamului, eu stau in Vest si vad cum e situatia.
      In legatura cu afirmatia despre romania si bulgaria.... care-i treaba? nu zice bine?? trebuie sa ne trezim si sa ne uitam in oglinda; k ne batem cu bulgarii pt. cea mai corupta tara din UE....trist.
      • -3 (7 voturi)    
        stai in V sau in Romania? (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:28)

        ubi sunt [anonim] i-a raspuns lui adrian

        hotaraste-te.
  • +15 (21 voturi)    
    to islam or not to islam (Vineri, 3 septembrie 2010, 20:32)

    duios anestezia trecea [anonim]

    Acum ar trebui sa vina domnul si doamna aceea, expertii in Islam, care ne acuzau ca suntem noi rai, si ca de fapt musulmanii sunt buni si pasnici si numai noi, de rai ce suntem, nu vrem sa stam cu capul pe tocator, sa dea ei cu barda.
    • -3 (9 voturi)    
      baietii austrieci (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:26)

      sinedeo [anonim] i-a raspuns lui duios anestezia trecea

      sunt in schimb buni? Aia sunt buni si pasnici cand concep "jocuri" rasiste si criminale?

      Sau ai nevoie de un domn sau o doamna care sa-ti explice cee ce nu intelegi singur?
      • +2 (4 voturi)    
        olandezii, acesti austrieci (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 12:11)

        duios anestezia trecea [anonim] i-a raspuns lui sinedeo

        sinedeo,
        Nu am spus nicaieri ca toti musulmanii sunt rai, si toti e-musulmanii sunt buni. Catusi de putin. Nebuni si dezaxati sunt peste tot. Sunt insa de parere ca , atata ca numar, cat si ca procesntajj, radicalii si extremistii musulmanii sunt a. mai multi. b. mai "vizibili".
        Pana una alta, in termeni generali, toleranta ete infinit mai mare din partea ne-musulmana catre musulmani, o toleranta si acceptare care au fost adesea prost intelese si folosite ( vezi caricaturile cu Mahomed, vezi cazul Theo van Gogh, traducatorii "versetelor satanice" ucisi sau amenintati cu moartea etc).


        Asa ca nu mai face pe desteptul. In afara cazului in care esti deja musulman convins, caz in care oricum vei crede ca suntem toti niste pacatosi ca nu il recunoastem pe Mahomed ca fiind mare si tare, te sfatuiesc sa citesti un pic mai mult despre diversele religii si /practicarea/practicantii lor.
  • +4 (14 voturi)    
    unde sunt (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:01)

    buha [utilizator]

    unde sunt cei ce iau apararea islamului in conflictul cu civilizatia vestului, aici ma refer la Israel
    • 0 (6 voturi)    
      pentru buha (Vineri, 3 septembrie 2010, 22:16)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui buha

      Israelul ia apararea islamului?? Cum ti-ai dat seama?
    • +1 (5 voturi)    
      aia stiu care e vestul si care e estul (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:14)

      nathaniel [anonim] i-a raspuns lui buha

      spre deosebire de tine.
  • +6 (8 voturi)    
    asa va place?! (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:03)

    Vlad [anonim]

    3.Romania si Bulgaria ar trebui excluse din UE - Geert Wilders (extrema dreapta, Olanda) Parlamentarul olandez Geert Wilders, fondatorul Partidului pentru libertate, de extrema dreapta, crede ca Romania si Bulgaria ar trebui excluse din Uniunea Europeana, deoarece sunt foarte corupte si nu sunt pregatite pentru a fi membri ai familiei europene, potrivit Euronews.
    • +7 (9 voturi)    
      cam da (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:12)

      Buddha [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Romania si Bulgaria sunt mega corupte. ca sunt si altele....asta-i partea a doua. dar afirmatia e corecta
    • 0 (6 voturi)    
      Vlade... (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:19)

      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      ...poate vrei si tu sa-i tai capul lui Geert Wilders?
      Ca unde nu merge cu vorba, merge cu barda...
      • -4 (8 voturi)    
        corect (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:15)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

        asta e metoda isrealiana de negociere.
    • +4 (8 voturi)    
      Asa si? (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:21)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Unde e minciuna/discriminarea? Sau ti se pare ca Romania nu e o tara corupta?
  • +4 (8 voturi)    
    aha (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:23)

    mihai [anonim]

    catre Vlad.

    Intradevar ai dreptate:
    Romania NU este corupta si este Extrem de pregatita sa faca parte din UE.

    Marmota ce mai face?
    :)
  • -6 (10 voturi)    
    the cuckoo's nest (Vineri, 3 septembrie 2010, 21:51)

    ... [anonim]

    is it just me sau nenea seamana foarte bine cu al nostru cvt? :D
    http://cezarpesclevei.wordpress.com/2008/08/19/corneliu-vadim-tudor-fara-coloana-vertebrala/

    doar ca-i blond...

    daca vi se pare ca nebuni precum geert wilders sau corneliu vadim tudor va reprezinta, atunci e firesc sa vi se para si ca un cleric musulman nebun reprezinta toti musulmanii.

    anyway, vad ca si nenea asta are un Partid al Libertatii, ca si aia din stirea cu austriecii
    http://www.hotnews.ro/stiri-international-7754387-austria-partid-extrema-dreapta-lansat-joc-online-care-permite-impuscarea-minaretelor-muezinilor.htm
    ori s-a stricat regia astora cu stirile, ori intr-adevar nebunii vor sa fie liberi uraaaaaaaaaa =))
  • +4 (6 voturi)    
    Astept (Vineri, 3 septembrie 2010, 22:21)

    adrian88000 [utilizator]

    clericii musulmani " moderati " , daca exista asa ceva.
    Sa vad care este pozitia lor fata de amenintarea cu decapitarea.
    Sau sunt toti o apa si un pamant? Daca tac inseamna ca sunt de acord.
    • -3 (7 voturi)    
      ai idee cati clerici exista? (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:32)

      simplu [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Daca vrei sa le afli pozitia poti oricand sa-i intrebi. Ca pe cei normali nu-i baga presa in seama, fireste.
  • +6 (8 voturi)    
    ei bine... (Vineri, 3 septembrie 2010, 22:50)

    iceman [anonim]

    Si eu propun ca islamistii care indeamna la decapitare sa fie spanzurati de o funie scurta unsa cu untura de porc. How about that?
  • -4 (8 voturi)    
    de aia e bine sa fii ateu (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:13)

    Dorin [anonim]

    sa te doara la basca cand descreieratii se bat in jurul tau, batandu-se cu cartile sfinte in piep.
    • +4 (6 voturi)    
      cu tot regretul, dar nenea pare sa fie ateu (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:46)

      ... [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      a fost romano-catolic, dar a renuntat, iar acum e prieten cu israelul, care nu e compus din niste persoane foarte pioase, din cate stim. nici ateismul, nici religia nu te apara de tampenie.
      si desi nu-s atee, tot ma doare in cot ca descreieratii isi scot ochii. ma supara insa atunci cand ii omoara pe amaratii fara vina. de altfel, stim cu totii, si atei, si credinciosi, ca in lumea asta nemernicii au extrem de mult succes, iar de suferit sufera in cele mai multe cazuri nevinovatii.
  • -1 (5 voturi)    
    extremist la extremist trage! (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:17)

    vio [anonim]

    Dar ma enerveaza ala care vrea sa ma excluda din UE pe nedrept.
    • -2 (6 voturi)    
      Foarte bine! (Vineri, 3 septembrie 2010, 23:55)

      asa [anonim] i-a raspuns lui vio

      Geert Wilders nu e decat un rasist gaunos, un Vadim Tudor al Olandei! Daca si romanii il decapitau pe Vadim la timp, si alaturi de el si pe altii, poate aveam o tara mai curata, la propriu, si la figurat! Cat despre clericii musulmani, cine are 3 notiuni elementare despre islam, stie ca acesti clerici sunt de fapt politicieni! Islamul nu are constructia Bisericii Crestine, cu episcopi etc! Dar ma rog nu stau sa detaliez pentru toti rasistii si indoctrinatii de aici! Ramaneti cu impresiile voastre cu teroristi si al qaide imaginare daca atata va duce capul!
      • +6 (6 voturi)    
        abureli (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 1:11)

        toro [utilizator] i-a raspuns lui asa

        Daca Iliescu era puscat la revolutie, tara asta avea alt traseu. CV e doar o unealta de a lui Iliescu.
    • -1 (5 voturi)    
      si ? (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 0:01)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui vio

      si nu mai poate ala ca te enervezi tu. ce-i faci, il decapitezi /
      • -1 (5 voturi)    
        dar tu ce faci? (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 0:13)

        vio [anonim] i-a raspuns lui dorin

        Daca eu ma enervez dar nu pot sa fac nimic aluia?
  • +2 (6 voturi)    
    Despre Feiz Muhammad (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 0:07)

    aaa [anonim]

    Nascut in Sydney, Australia, fost boxer, actualmente locuieste in Liban! Mai pe romaneste e un papagal isterizat, un fel de Faur Isaia! Sintagma "cunoscut cleric musulman" din articol e penibila! Daca asta e un cunoscut cleric musulman, Ayatollahul Ali Khamenei ce e? Aiureala totala, stire de 3 lei! Feiz Muhammad asta e la fel de celebru ca pastorul evanghelist Ted Haggard, ala de propovaduie bomba atomica ca unica solutie impotriva islamului!
  • +2 (2 voturi)    
    Confuzie (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 7:06)

    Roman-American [anonim]

    Am o intrebare pentru romanii din Europa. Un individ care indeamna la omor nu poate fi tradus in justitie pentru instigare la violenta,limbaj ofensiv,comportament necivilizat, etc.
    Chiar nu se ia nici o masura impotriva lui ca amenda penala la prima abatere,domicilu fortat si deplasari aprobate,demisie din activitati publice pe o perioada limitata,frecventarea de cursuri civice si in primul rand scuze publice.
    • 0 (2 voturi)    
      pentru roman-american (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 19:21)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Roman-American

      Care este intrebarea?
      • +1 (1 vot)    
        Intrebare (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 22:06)

        Roman-American [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        De ce Guvernul olandez ,justitia olandeza,Parlamentul european nu ia atitudine ???
        • +1 (1 vot)    
          pt ca n-are cum (Duminică, 5 septembrie 2010, 9:27)

          dorian gray [anonim] i-a raspuns lui Roman-American

          nu e pe teritoriul lor, nu e in jurisdictia lor.
        • 0 (0 voturi)    
          ups (Duminică, 5 septembrie 2010, 10:08)

          dorian gray [anonim] i-a raspuns lui Roman-American

          vorbeai de olandez.
          ceva masuri s-au luat
          http://edition.cnn.com/2010/WORLD/europe/01/20/netherlands.geert.wilders/index.html

          ceva ce nu s-ar intampla vreodata in vreo tara musulmana.
          i rest my case.
        • +1 (1 vot)    
          pentru romano american (Duminică, 5 septembrie 2010, 21:25)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Roman-American

          Atitudine de calmare a cui? A politicianului olandez sau a descreieratului mahomedan?
  • +3 (3 voturi)    
    lista clericilor (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 15:30)

    eee [anonim]

    Lista clericilor dementi musulmani e mare.
    Ca sa va dati seama cat de mare este lista ,acolo fiecare daca spune ceva din coran este cleric.
    Asta deci este cunoscut restul de milioane sunt pe lista dar nu s-au facut inca cunoscuti.
    Amenintarea acestui cleric musulman seamana foarte mult cu amenintarile tiganilor la adresa magistratilor cand le cere sa respecte legea.
  • -1 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 4 septembrie 2010, 15:59)

    [anonim]

    • -1 (1 vot)    
      pentru bec (Duminică, 5 septembrie 2010, 21:26)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui

      Corect!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by