VIDEO Gluma proasta a unui jurnalist sportiv din Franta: Cu romanii "trebuie sa fii atent" cand e vorba de administrarea banilor

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 13 august 2010, 10:37 Actualitate | Internaţional


Jurnalistul sportiv francez Nelson Monfort a facut o gluma proasta la adresa romanilor, pe postul de televiziune France 2, in cadrul Campionatelor Europene de Natatie din Budapesta, relateaza site-ul de stiri Le Post. Referindu-se la faptul ca inotatoarea franceza de origine romana Roxana Maracineanu, care se afla in studio, este trezorierul fan clubului unei alte sportive din Franta, Monfort a comentat: "Trebuie sa fim atenti cu romanii pe acest plan".

Nelson Monfort se pregatea sa o intervieveze, la Budapesta, in timpul Campionatelor Europene, pe inotatoarea franceza Aurore Mongel.

Acesta i-a mentionat sportivei ca este foarte apreciata, iar Roxana Maracineanu, inotatoare franceza nascuta in Romania si consultant al televiziunii franceze, este principalul ei suporter.

"Si este trezorierul fan club-ului tau, asa ca atentie, deoarce cu romanii trebuie sa fim atenti pe acest plan", a comentat Monfort.

Ulterior, sesizand protestele colegilor sai, jurnalistul a adaugat: "Dar tu stii cat te iubesc, Roxana, spun asta in gluma".



Nu este prima gluma de acest gen pe care francezii o fac la adresa romanilor la postul public France 2.

Intr-o emisiune difuzata in aprilie, un umorist francez a prezentat salutul romanilor care a inclus gestul de a cersi bani. La emisiunea lui Laurent Ruquier, unul dintre invitati, umoristul Jonathan Lambert, ii spune realizatorului:

"Pentru ca m-ai invitat in fiecare sambata, vreau sa iti aduc un ultim omagiu - salutul suprem."

"Presupun ca este vorba despre Salutul Roman," spune Laurent Ruquier.

Umoristul propune insa "Salutul Romanesc", pe care il executa in mijlocul scenei: Se ridica in picioare, se apleaca usor in fata, intinde mana inainte si spune pe un ton rugator: "S'il vous plait, Messieurs!"

Oamenii din sala se ridica in picioare si, cu mana intinsa, usor aplecati, rostesc si ei, pe un ton rugator: "S'il vous plait, Messieurs!", dupa care izbucnesc in ras.

Realizatorul comenteaza: "O sa ne trezim cu Ambasada Romaniei pe cap".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8926 vizualizari

  • -3 (47 voturi)    
    nu o sa va treziti cu nimeni pe cap (Vineri, 13 august 2010, 10:53)

    un roman [anonim]

    pentru ca celor de ministerul de externe, premierul Boc, presedintele Basescu, ii doare undeva de romanii care sunt insultati. este penibil!!! ei chiar nu iau atitudine!!!! suntem insultati pe posturile straine de TV, la spectacole......ce sa mai zic....RUSINE!!!!
    • +17 (35 voturi)    
      Montmartre (Vineri, 13 august 2010, 11:18)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Mergeti in zona Montmartre, la cativa metri de Moulin Rouge intr-o zi oarecare si vedeti romanii (nici macar nu se poate spune ca sunt tigani) cu alba-neagra pe trotuar si ii pacalesc pe francezi si pe urma o sa va treaca pornirile astea de mandrie romaneasca prosteasca. Show me the money sa va iau banii, asa zic.
        #showComment#showComment#showComment
    • -3 (11 voturi)    
      nu ambasada, ci NOI (Vineri, 13 august 2010, 11:43)

      diddlyjo [anonim] i-a raspuns lui un roman

      cetatenii romani, ar trebui sa luam atitudine! daca vrem sa fim respectati, trebuie sa stim sa ne facem respectati. am putea sa trimitem pe site-ul France 2 niste mailuri de protest.

      am mai facut-o cu BBC-ul si am reusit. nu vad de ce n-am reusi acum. in schimb, ar fi bine sa nu dam dovada de xenofobie in mailurile noastre. e suficient daca ne exprimam protestul cu demnitate.

      pt amintire: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-5804475-imaginea-romaniei-varianta-bbc-batrana-tiganca.htm
        #showComment
    • +4 (12 voturi)    
      Efectul rromilor asupra romanilor (Vineri, 13 august 2010, 12:38)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      Iata, concrect, unul din efectele "benfice" ale inventarii termenului de "rrom", la concurenta cu cel de "roman". Nu ca toti romanii ar fi usa de biserica si toti tiganii infractori, dar confuzia creata e clar tendentioasa, in defavoarea natiei romane. Oare cand o sa ne invatam minte ?
    • -2 (4 voturi)    
      Aceasta este imaginea romanilor in lume... (Vineri, 13 august 2010, 19:31)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      ... si depinde numai de ei si de comportamentul lor zilnic din interiorul si exteriorul granitelor sa schimbe aceasta imagine ...nu cu proteste de ambasada si luari de pozitie prezidentiale se schimba imaginea unei natii in lume ci prin tinuta morala, etica, civica/comportamentala, sociala, economica, politica a cetatenilor (obisnuiti si figuri publice), a grupurilor, organizatiilor - guvernamentale (institutii de stat si parlament) si neguvernamentale (pt profit si non- profit) demonstrata zilnic, sistematic, consecvent ... atita vreme cit sunt masini care dimineata in timp ce sunt oprite la stop la Batistei si isi scutura scrumierele pe carosabil improscind pe jos cu mucuri, cit altii arunca cotoare de mere pe fereastra BMW-ului, cit tiganii arunca in plina strada sticle goale de Coca-Cola si daca sunt admonestati te umplu de injuraturi si zbiara ca sunt discriminati, atita vreme cit legile sunt zeflemite de legiuitori, si nimeni absolut nimeni din cercurile puterii politice (inclusiv, si mai ales, din opozitie) si a coteriilor economice sau a clanurilor interlope nu plateste pentru infractiunile comise, ce proteste de ambasada sau prezidentiale vreti sa redreseze imaginea romanilor - credeti ca ar avea vreo credibilitate cind a doua zi dupa protest ploaia de exemple contrare continua? Te afli in avion de la New York la Londra, flight attendant-ul te intreaba care este destinatia finala, ii raspunzi ca mergi la Bucuresti, ah, raspunde, in Romania, si completeaza, tot asa se fura? Te faci rosu, te incerca tot felul de sentimente si intrebi de ce credeti ca se fura? Iti raspunde, am fost de trei ori la Bucuresti si de fiecare data am fost furat, o data pe strada, o data la hotel si o alta data la nota de plata; ce sa raspunzi la asa ceva? Cum sa-i schimbi impresia acestui om? Cu protest de ambasada?
    • -1 (1 vot)    
      rusine tie (Sâmbătă, 14 august 2010, 6:45)

      Alt roman [anonim] i-a raspuns lui un roman

      sa iti fie rusine de ce spui. Daca habar nu ai de ce fac aia, nu vorbi aiurea. oricum nu am vazut presa sa spuna: iata cine a protestat legat de chestiunea asta...
  • +4 (8 voturi)    
    O la la (Vineri, 13 august 2010, 10:55)

    miki [anonim]

    Nu, mon cher,cind o sa va treziti o sa fie prea tirziu!
  • 0 (22 voturi)    
    gluma buna (Vineri, 13 august 2010, 10:55)

    Zamfir [anonim]

    Nu e deloc proasta. Daca gluma asta o facea un roman, nu era nimic. Asa ca a facut-o un francez, ne ambalam. Nu are nici un rost sa ne ambalam, doar sa radem
    • +2 (16 voturi)    
      n-ai decat (Vineri, 13 august 2010, 11:16)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Zamfir

      N-ai decat sa razi tu. Francezii sunt nesimtiti, toata lumea stie ca sunt plini de ei.
        #showComment
  • +5 (21 voturi)    
    neam prost (Vineri, 13 august 2010, 10:57)

    cititor hotnews [anonim]

    Noi avem o vorba despre acest tip de oameni precum acest francez;NEAM PROST,si cred ca am spus multe.
    Daca gluma la ei inseamna jignire,trebuie interzise glumele la ei.
    • -4 (10 voturi)    
      neam prost ! (Vineri, 13 august 2010, 14:09)

      the [utilizator] i-a raspuns lui cititor hotnews

      evita sa vii in Franta :)))
        #showComment
  • -6 (16 voturi)    
    Am ajuns chiar de rasul lumii (Vineri, 13 august 2010, 10:57)

    Alexandru [anonim]

    ..
    • -5 (9 voturi)    
      da, mai ati ajuns ... (Vineri, 13 august 2010, 14:11)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

      mai ales toti vexatii protestatari, aici de fata,
      si nu va mai potoliti ...
      atâta caz, de o biata gluma dupa care omul si-a cerut imediat scuze ...
        #showComment
  • -7 (11 voturi)    
    e realitatea (Vineri, 13 august 2010, 11:01)

    jiji [anonim]

    nu mi se pare o gluma proasta. celor basisti si prea nationalisti care isi iubesc tara asta dragalasa, da! , li se pare
  • 0 (10 voturi)    
    Rue de Rivoli nr 86 (Vineri, 13 august 2010, 11:04)

    MIHAI 2 [anonim]

    Langa chioscul de ziare rlegant amenajat al unui francez o individa se face ca vinde si ea ziare ambulant....De fapt patruleaza intre gura de metrou si coltul primei intersectii ...asigurand paza unuei babe care sta in fund inconjurata de bulendre cu o
    bucata de carton pe care se disting ...S.V.P....MANGER...
    In 5 zile am vazut zeci de comandouri...numai vreo trei erau africani...ceilalti vorbeau romaneste...
    Mai sunt niste ciudate care stau in genunchi, cu baticuri stil Maica Domnului...aveau inscriptii in engleza ,,,cu ~Bosnia~ ...priveau tacute in pamant...in engleza penytu ca pe acolo treceau mai ales turisti...Sentimentul patriotic ma determina sa cred ca sunt tot ~fetele noastre ~ cum ziceam candva despre echipa de gimnastica.
    Mi se pare ca francezii au o obsesie sa nu fie cumva catalogati rasisti...indivizi de culoare apar ostentativ in emisiuni televizate...majoritatea crainicilor...pana si echipa de preoti de la Notre Damme...2 din 3 erau africani...
    Cred ca in cazul salutului romanesc au ajuns la capatul rabdarii
    • +6 (14 voturi)    
      chiar daca.... (Vineri, 13 august 2010, 11:32)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

      chiar daca au ajuns la capatul rabdarii, nu trebuie sa jigneasca o natiune, ci sa sanctioneze DRASTIC pe cei care practica cersetoria!!!
      rusine M.A.E. !
  • 0 (14 voturi)    
    suntem subiectivi (Vineri, 13 august 2010, 11:28)

    gigi [anonim]

    nu ne place cum suntem vazuti afara, dar asta e imaginea pe care ne-am creat-o.
    Comentariul frantujului e de neam prost, dar retarzi sunt peste tot, iar la noi sunt si mai multi.
    Noi ne comportam de 10 ori mai rudimentar fata de multi straini veniti la noi din alte tari pe care le consideram 'inferioare'
    • +4 (14 voturi)    
      "Asta e imaginea pe care ne-am creat-o." (Vineri, 13 august 2010, 12:04)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Invata sa vorbesti in nume propriu nu generaliza. Daca tu ai pus cumva umarul la crearea acestei imaginii e OK, eu nu-mi amintesc sa fi contribuit la ea si ca mine sunt multi altii.
  • -3 (3 voturi)    
    pt. HotNews (Vineri, 13 august 2010, 11:47)

    ampersand [anonim]

    http://www.latimes.com/news/nationworld/world/la-fg-france-security-20100813,0,1184395.story
  • +5 (11 voturi)    
    daca stiti franceza (Vineri, 13 august 2010, 11:50)

    Laurita [anonim]

    cititi articolul in original si dati scroll in josul paginii unde sunt comentariile francezilor ... va ung pe suflet ... nimeni nu-l aproba, ba mai mult se intreaba ce consecinte ar fi avut pentru reporter iesirea lui neinspirata daca in loc de "roman" ar fi spus, de exemplu, "evreu". Pierderea postului, si chiar un proces pentru comportament antisemitic. Pe cand daca sunt "numai romani" e o gluma. Si nu li se pare corect.

    Indiferent ce scrie presa, e clar din comentarii ca si acum francezii fac diferenta intre a acuza de hotie indivizi prinsi asupra faptei si a stigmatiza o intreaga tara.
  • +5 (13 voturi)    
    ipocrizie romaneasca (Vineri, 13 august 2010, 11:56)

    nume [anonim]

    nu este gluma proasta. Glume de genul asta se fac in mod normal peste tot. s-au facut glume despre preotii catolici si pedofilie, se fac glume despre belgieni si pedofilie, se fac glume despre francezi si nationalism tampit, samd.
    toti romanii fac glume despre alti romani, rusi, negri, evrei, bulgari samd.
    si acum se trezeste marele spirit nobil romanesc sa se planga ca a facut nu stiu ce reporter o gluma.
    ma dezamageste hotnews ca prezinta stirea din punctul asta de vedere. Adevarul este ca Europa de vest este plina de cersetori romani (eu traiesc in Bruxelles si in fata magazinului unde imi fac cumparaturile isi are lacasul un cersetor roman in scaun cu rotile, care nu face nimic toata ziua, decat zice "merci madame/monsieur" cand primeste bani. nici macar nu citeste o carte). Suntem criticati pentru asta ca popor, si trebuie sa inghitim galusca, pentru ca e adevarat.
    Ar trebui sa le multumim ca se limiteaza la a face glume, si nu ne taie dreptul la circulatie.
    • +2 (8 voturi)    
      De acord cu tine. (Vineri, 13 august 2010, 12:31)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui nume

      Dar la faza cu cersetorul in scaun cu rotile care ar trebui sa citeasca o carte deja m-ai dat pe spate!:)))
    • +4 (4 voturi)    
      umilinta romaneasca (Vineri, 13 august 2010, 15:15)

      diddlyjo [anonim] i-a raspuns lui nume

      "Ar trebui sa le multumim ca se limiteaza la a face glume, si nu ne taie dreptul la circulatie" = "merci madame/monsieur" doar ca la alt nivel.

      respectul nu-l castigi "inghitind galusca"!

      ps: nu contest ca nu sunt cersetori romani in vest. insa in fr & be nu sunt mai multi cersetori romani decat clochards de souche. in fine, poporul fr nu se identifica cu closarzii lor, iar francezii de rand au demnitatea de a nu se lasa umiliti.
      pps: à "the" et aux autres du même acabit: essayez de faire des blagues avec vos amis français en leur disant qu'en Roumanie, dès qu'on entend dans les rues la langue de Voltaire, on pense tout bas "gare aux pédophiles!". la réaction de vos amis vous apprendra ce que ça veut dire la dignité.
  • -2 (8 voturi)    
    ... (Vineri, 13 august 2010, 11:58)

    Gie [anonim]

    Gluma proasta facuta bine... cum ziceau Parazitii...
  • -1 (13 voturi)    
    au dreptate (Vineri, 13 august 2010, 12:02)

    andrei [anonim]

    consider ca au dreptate si ca lucrurile primite sunt exact cele meritate. suntem o natie de hoti, de atarnatori, de nimeni, de zerouri. astia suntem, asa vom fi mereu si, vazand cati ofuscati nationalisti sunt mai sus, as paria ca nici nu ne vom schimba vreodata, pentru ca nu stim sa ne asumam greselile si sa le reparam. le bagam mereu sub pres, sa vina altcineva sa le stranga.
    • 0 (2 voturi)    
      daca suntem (Sâmbătă, 14 august 2010, 13:48)

      old man [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Daca "suntem o natie de hoti, de atarnatori, de nimeni, de zerouri", asta inseamna ca sunteti si Dumneavoastra? Si cum presupun da (de mincinosi n-ati pomenit), dati-va numele intreg si telefonul sa va felicit pentru sinceritate.

      Multa lume sustine ca suntem un popor asa si pe dincolo, dar nimeni nu recunoste ca el este hotul, etc.
  • 0 (8 voturi)    
    Back at you (Vineri, 13 august 2010, 12:12)

    Andrei [anonim]

    Macar la noi replica cea mai populara nu este "I give up" :)

    From:
    Q. How do you say "Give me liberty or give me death!" in French?
    A. I give up.
  • +1 (9 voturi)    
    Adevarul supara (Vineri, 13 august 2010, 12:18)

    Bozgoru' [anonim]

    si realitatea e dureroasa.... pana si albanezii kosovari sunt mai apreciati in Europa....gradul de infractionalitate al romanilor se confunda cu al tiganilor...
  • 0 (8 voturi)    
    Eu unul (Vineri, 13 august 2010, 12:19)

    Pantera Roz [utilizator]

    nu m-as inflama asa...Nu stiti proverbul romanesc "Ca romanul nu-i nici unul/Fura toti,nu spune unul" ?!Si atunci ce aveti cu bietii francezi?!
    • +5 (7 voturi)    
      ..... (Vineri, 13 august 2010, 13:59)

      ajax [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Un satean catre o tiganca :
      - Auzi femeie , sa stii ca puradelul tau mi-a furat curca !
      - Haoleu, cum asa ?
      ...Praleooo ! il striga tiganca.
      Veni Pralea al mic si se arata cam nedumerit...
      - Iauzi ce zishe domnu‘ aista , zishe ca i-ai furat curcanu‘ ,
      ... tu ciorditai ciricliuu ? ( tu ai furat curcanul ?)
      - Ciorditam ! zise puradelul mandru de el...
      - Ii shukar , baban... ? (e frumos, e mare...), intreba tiganca
      - Shukarrr !! (frumos) se gudura puradelul...
      Tiganca catre satean :
      - Iauzi ce zishe ma rumane , sa jura pe viata lui ca nu l-a luat el mancati-as !!
  • -1 (5 voturi)    
    ... (Vineri, 13 august 2010, 13:20)

    plevis [utilizator]

    este cazul sa nu-i mai admonestam pe francezi pt orice gluma, deja ajunge nevroza nationala si internationala corectitudinea asta politica. noi facem glume pe seama noastra mult mai nasoale. sa-i lasam sa faca glume, daca tot sunt obligati de ONU sa ramana cu tiganii pe cap.
  • -2 (6 voturi)    
    despre fracezi numai de bine (Vineri, 13 august 2010, 13:30)

    stefan [anonim]

    Un roman, ajuns in Franta, isi ia "petit dejuner"-ul (cafea, croissant, paine, unt si marmelada), cand un
    francez, mestecandu-si nelipsita sa guma, se aseaza langa el.
    Romanul il ignora in mod vadit, dar in ciuda acestui lucru, francezul il apostrofeaza:
    - Voi painea o mancati toata?
    Romanul raspunde, prost dispus:
    - Evident.
    Francezul facand un balon cu guma:
    - Noi nu. In Franta mancam doar miezul. Coaja o adunam intr-un tomberon, o reciclam, o transformam in croissant si o vindem in Romania, continua, cu o strambatura insolenta.
    Romanul pastreaza tacerea.
    Francezul insista:
    - Voi puneti marmelada pe paine?"
    Romanul:
    - Evident.
    Francezul, intorcand guma intre dinti si ranjind,zice:
    - Noi nu. In Franta, la micul dejun, noi mancam fructe proaspete, dar punem toate cojile si ramasitele intr-un tomberon, le reciclam, facem marmelada si o vindem in Romania.
    Atunci, romanul intreaba:
    - Voi francezii faceti sex?
    - Bine-nteles! raspunde francezul cu un zambet imens.
    - Si ce faceti cu prezervativele folosite? continua sa intrebe romanul.
    - Le aruncam, bine-nteles.
    - Noi nu, conchide romanul. In Romania, le strangem intr-un tomberon, le reciclam, le transformam in guma de mestecat si le vindem in Franta.
  • -2 (6 voturi)    
    Franta (Vineri, 13 august 2010, 13:34)

    miosotis [anonim]

    Franta e frumoasa.
    Pacat ca e locuita de francezi.
    • 0 (0 voturi)    
      asta nu e un banc (Duminică, 15 august 2010, 12:19)

      the [utilizator] i-a raspuns lui miosotis

      adaptat dupa România ???
  • -4 (8 voturi)    
    Fiecare natie cu problemele ei (Vineri, 13 august 2010, 14:01)

    Danutz [anonim]

    Pe francezi, colaborationistii victoriosi din cel de-al Doilea Razboi Mondial, nu te poti baza niciodata cand e vorba de caracter sau de participarea la o lupta.
  • 0 (8 voturi)    
    unde e gluma ? omul a spus adevarul (Vineri, 13 august 2010, 14:05)

    un cetatean [anonim]

    ... sau va este rusine sa recunoasteti ? nu e corect. trebuie sa ne asumam greselile.
    • -2 (2 voturi)    
      un cetatean "anonim" (Vineri, 13 august 2010, 18:17)

      stratulatpetru1213363461284 [utilizator] i-a raspuns lui un cetatean

      poate te recunosti tu, "anonimule" ! poate tu stai cu mana-ntinsa ca un milog ...atunci sa-ti fie de cap, cu "greseala" ta cu tot !
  • -2 (2 voturi)    
    Smecher de Romania (Vineri, 13 august 2010, 14:27)

    Constantin [anonim]

    ar trebui ca toti romaniii cinstiti, din afara tarii sa ne unim si sa-i trimitem in tara pe toti care ne fac de rusine! si sa-i judecam noi!
    eu sunt sigur ca nu sunt numai tigani!
  • +1 (5 voturi)    
    Oameni buni... (Vineri, 13 august 2010, 14:51)

    Danon [utilizator]

    ... nu fiti ridicoli.

    Un ametit de jurnalist (care, in plus, are faima ca este prost de gura si are o "papusa" caricatura in Guignols de l'info care nu face decat sa spuna tampenii) si ati vrea ca Basescu si MAE sa "faca scandal"?

    E stupid, lipsit de umor si imaginatie sa trimiti scrisori de protest si sa faci galagie pentru asa ceva. Credeti ca vreun francez s-a deranjat cand aparea la OTV sau Realitatea vreun ipochimen care declara cu gura plina "francezii fac toata ziua greva", "francezii au politici colonialiste" sau altceva? Si asta nici macar nu era gluma.

    Sa va spun o anecdota: in timpul discutiilor privind tratatul UE, toti cei ce votau "nu" au facut un simbol din "instalatorul polonez" care urma, vezi Doamne, sa vina sa ia locurile de munca ale francezilor. Polonezii au fost inteligenti si plini de umor: in loc sa reactioneze cum ati face-o voi, au facut un mare afis, si l-au instalat in multe intersectii din Paris. In el, un instalator blond si super-sexy spunea: "Eu raman in Polonia; Veniti numerosi". Gluma a fost aplaudata si adorata de francezi si turismul spre Varsovia a cunoscut o crestere semnificativa.

    Invers, Kazahstanul avea motive sa fie suparat pentru cum a fost portretizat in Borat. Dar, in loc sa beneficieze de acest formidabil instrument publicitar si sa faca ceva similar (gen "Multumim ca ne-ati scapat de Borat; veniti sa ne vedeti pe cei normali") au inceput sa trimita proteste diplomatice si emailuri inveninate producatorilor filmului.

    De care s-a ras copios in toate ziarele. Ce sa-i faci, cazcii n-au umor, n-au inteligenta, n-au decat frustrare si agresivitate.

    Acum, treaba voastra daca vreti sa fiti ca polonezii sau cazacii...
    • -1 (1 vot)    
      uiti insa (Vineri, 13 august 2010, 18:17)

      diddlyjo [anonim] i-a raspuns lui Danon

      ca francezii faceau si atunci si fac in continuare o diferenta foarte neta intre instalatorul polonez (care muncea pe bani mai putini) si hotul roman.

      diferenta, daca nu ai observat, sta in respect. pe polonezi, francezii ii respecta. pe romani ii respecta doar o parte din francezii ce au trecut prin Romania si o parte dintre aceia care au trait / muncit destul de mult timp pe langa anumiti romani in Fr.

      alta diferenta sta in demnitate: polonezii raspund atunci cand sunt umiliti sau atacati. noi plecam capul sau râdem impreuna cu cei ce ne iau peste picior.
  • +2 (4 voturi)    
    Gluma proasta! (Vineri, 13 august 2010, 14:56)

    cocomarla [anonim]

    Hotii lor or fi mai putin hoti decat ai nostrii??? Hai sa fim seriosi!...Cred ca avem impresia ca suntem "buricul pamantului" si acceptam toate tampeniile care ni se pun in carca de toti tembelii Made in UE!!!
  • 0 (4 voturi)    
    francofonia lu peste (Vineri, 13 august 2010, 15:53)

    Ragnar [anonim]

    Conteaza persoana nu etnia,ce daca aia fura inseamna ca si eu fur pt niste "democrati"sunt cam xenofobi si de ce sa-mi fie mie rusine pt altii doar ca suntem cetateni romani ,singurul lucru pt care mie rusine este pupincurismul si lasitatea romanilor doar ca e occidental e bun .Nu am de ce sa nu-i privesc in ochi pe francezi sau nemti sau oricine.
    Cunosc cativa romani si romance in franta si nu fura nici unul pe astia nu-i vede nimeni?doctorita,programator,ingineri,sportivi
    • +1 (1 vot)    
      Conteaza persoana, nu etnia... (Vineri, 13 august 2010, 16:59)

      Danon [utilizator] i-a raspuns lui Ragnar

      De acord. Pentru ca apoi sa sustii "pt niste "democrati" sunt cam xenofobi". Pentru ca un individ a facut o gluma proasta? Persoana, etnie... esti sigur ca tu sesizezi diferenta?
  • 0 (4 voturi)    
    perceptii de afara si de acasa (Vineri, 13 august 2010, 16:53)

    sergiu [anonim]

    Ma noi singuri ne facem numele in lume.
    Oricat cantam de tigani si de olimpici problemele sunt ale noastre, raman pana azi nerezolvate si in felul asta suntem vazuti de afara.
    Ar trebui sa luam astea ca pe un feedback negativ si sa ne corectam . Daca facem asta garantez ca nu vom mai fi luati in bataie de joc atat de usor.
    Bineinteles , metoda simpla e sa-l injuri pe ala de o zis asta , simpla si care nu rezolva nimic.
    Nimanui nu-i place sa fie asociat unei gramezi hoti si lenesi dar atata vreme cat te numesti roman faci parte dintr-un popor si trebuie sa inveti sa iei palme dupa ceafa si pentru restul conationalilor.
  • 0 (2 voturi)    
    Francezii au dreptate. (Sâmbătă, 14 august 2010, 2:12)

    Bogdan C [anonim]

    Cele mai mari scursori umane de la noi au plecat in afara la furat. Nu e de mirare ca am ajuns de rasul Europei. Iar sa faci pe patriotul cand altii iti arata gunoaiele pe care le imprastii e pur si simplu dovada de prostie.
    • 0 (0 voturi)    
      cele mai mari scursori (Duminică, 15 august 2010, 12:24)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

      au plecat cu ocazia obtinerii libertatii de deplasare ...
      Tot asa cum si niste valori sigure au plecat datorita libertatii de a alege si dorintei de a se afirma, într-un alt spatiu, civilizat si care îi apreciaza.
      Tot asa cum niste non-valori au ales sa ramâna în tara, unde sunt apreciati tocmai pentru trasaturile de caracter apreciate actualmente ...
  • 0 (0 voturi)    
    romanii sunt niste frustrati (Sâmbătă, 14 august 2010, 10:56)

    gabi [anonim]

    nu inteleg ce atata suparare, oricum prin toate tarile prin care am mers, am dat numai de romani si tigani, o mare parte erau la cersit, unii la furat si numai un mic procent la munca. eu una sunt satula de toti frustratii care comenteaza, vai cum isi permit francezii sa faca glume proaste sau alte popoare, pentru ca uite isi permit, atata timp cand noi nu ne-am sustinut niciodata punctul de vedere in fata lor, si nu am stiut decat sa dam cu fundul si in cap pe unde ne-am dus, asa ca nu inteleg de unde atata patriotism acum....
    Apropo daca tot ne batem cu pumnul in piept ca suntem patrioti, ca suntemte uniti,de ce cand un grup de romani intalnesc un al grup de romani in alta tara, vorbesc in soapta, se feresc sau chiar te scuipa cum am patit eu intr-o anume tara plina de cocalari si capsunari, cand m-am dus in vacanta... e atunci suntem niste adevarati oamenii...
    Suntem o natie de cocalari frustrati si mi-e rusine sa ma duc in alta tara si sa fiu comparata cu toata prostimea societatii din tara respectiva, ne meritam soarta si francezii au intradevar drepatate cand fac glume pe seama noastra, bravo lor, ca noi nu stim decat sa-i pupam in fund pe strainii care pune piciorul in tara noastra...
  • 0 (0 voturi)    
    Eu nu as lua-o ca o gluma (Sâmbătă, 14 august 2010, 11:28)

    Sile [anonim]

    O fi citit omul ceva despre ,,Caritas" F.N.I. si cite s-au intimplat in Romanika si a tras concluziile de rigoare.Nu ne foloseste la nimic sa ne ascundem dupa deget. O zi buna!
  • 0 (0 voturi)    
    Franta (Sâmbătă, 14 august 2010, 14:21)

    Gabriel [anonim]

    Franta este un etalon de cultura si rafinament.Asa cum arata presedintele Basescu,asta a fost unul din motivele pentru care am intrat,ca niste conducatori auto in stare de ebrietate,in UE.Asa ca fratele mai mare,Franta,are tot dreptul sa ne dea suturi(junde doriti dv) ca sa ne invatam cu viata din acest club select.Punct si nu mai comentati atat!
  • 0 (0 voturi)    
    E o gluma buna, dar... (Sâmbătă, 14 august 2010, 15:04)

    un glumetz [anonim]

    e copiata dupa una asemanatoare, facuta de germani pe seama francezilor, dupa blitzkrieg (WW II), cind jumatatea nordica a Frantei a fost ocupata. Atunci salutul francez era exact la fel, numai ca mainile se ridicau in sus, in semn de "ma predau" (a se vedea cum s-au predat diviziile franceze in fara germanilor care au invadat dinspre nord-est)
  • +1 (1 vot)    
    Gluma proasta?! (Sâmbătă, 14 august 2010, 21:47)

    bmick [utilizator]

    Totusi...de ce e gluma proasta?
  • 0 (0 voturi)    
    ce ne tot revoltam (Sâmbătă, 14 august 2010, 23:43)

    UnClujean [anonim]

    daca acesta este adevarul. Si ungurii sunt satui de noi. Suntem extra nationalisti fata de ei, ii furam, ii batjocorim, facem glume pe seama lor si asteptam sa fie loiali tarii. Ei ne cunosc mai bine ca si francezii (care au doar socul din ultimii ani despre ce natie suntem). Nu suntem penibili?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by