VIDEO si FOTOGALERIE Rusia a sarbatorit victoria impotriva Germaniei naziste prin cea mai mare parada militara din epoca post-sovietica

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 9 mai 2010, 10:57 Actualitate | Internaţional

FOTOGALERIE Parada militara din Piata Rosie
Rusia a celebrat duminica 65 de ani de la victoria impotriva armatei hitleriste, prin cea mai mare parada militara organizata in epoca post-sovietica, la care au defilat, pentru prima oara, si trupe din fostele tari aliate in cel de-al Doilea Razboi Mondial: Franta, Marea Britanie si SUA.

Le Figaro noteaza ca de la Stalin si pana la Brejnev toti liderii sovietici care au trecut in revista trupele Armatei Rosii de la victoria din 1945 s-ar intoarce in mormant la vederea amplorii manifestatiilor organizate duminica in Piata Rosie.

In momentul in care apar tot mai des semne de dezghet politic la Moscova, la o luna de la semnarea acordului START de dezarmare nucleara cu SUA, Rusia incearca sa puna istoria celui de-al doilea conflict mondial in slujba diplomatiei sale.



Evenimentul a culminat cu prezenta, in acest loc emblematic al memoriei nationale, a trupelor franceze, britanice, americane si poloneze, astazi membre ale NATO, care au defilat alaturi de soldati din 12 tari ex-sovietice.

Parisul a trimis in Rusia regimentul Normandia-Niemen, simbol militar al fraternitatii franco-ruse. Fortele britanice si americane au fost reprezentate de batalionul regimentului de garda al Tarii Galilor si, respectiv, de al doilea batalion al regimentului 18 infanterie, primul care a debarcat in Normandia in 6 iunie 1944.



Parada de la Moscova a fost totusi marcata de cateva absente importante: Barack Obama si premierul britanic Gordon Brown nu au participat, chiar daca un membru al familiei regale a fost asteptat aici. In schimb, a participat presedintele Chinei, Hu Jintao, presedintele polonez ad interim, Bronislaw Komorowski, si cancelarul german Angela Merkel. Sarkozy si-a anulat in ultimul moment vizita la Moscova, din cauza crizei euro, iar Palatul Elysee a declinat propunerea presedintelui Dmitri Medvedev de a discuta, in marja acestor ceremonii, despre proiectul de creare a unui spatiu de securitate colectiva.

Nici cele trei tari baltice nu au fost reprezentate la Moscova. Mihail Saakasvili, presedintele Georgiei, nu a fost invitat.

Daca Moscova si Kievul se afla in plina luna de miere, presedintii Moldovei si Belarusului, Mihai Ghimpu si Alexandre Lukasenko, nu mai impartasesc aceleasi relatii bune cu fosta putere tutelara. Desi cele doua tari au platit un tribut greu in in razboi, sechelele comunismului raman mai puternice decat amintirea victoriei, noteaza Le Figaro.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

9477 vizualizari

  • -3 (7 voturi)    
    dintre nazism si prostie (Duminică, 9 mai 2010, 10:55)

    Dan Pop [anonim]

    In ce masura se simt germanii reprezentati de doamna Merkel daca aceasta participa la festivitati?
    • +5 (9 voturi)    
      ? (Duminică, 9 mai 2010, 18:40)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui Dan Pop

      Tu crezi ca in toti nemtii curge sangele lui Hitler?
      • 0 (0 voturi)    
        Hitler era austriac ... (Luni, 10 mai 2010, 13:02)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

        ca fapt divers
      • 0 (0 voturi)    
        Nu dar (Luni, 10 mai 2010, 13:29)

        sabo [utilizator] i-a raspuns lui Lilia73

        mai toti au vrut acel razboi!
        Si l-au facut inca ded 2 ori!
  • +8 (8 voturi)    
    9 mai... (Duminică, 9 mai 2010, 11:01)

    Aish [anonim]

    Romanii cum isi sarbatoresc Ziua Independentei?! De ce si-au varsat atunci ostasii romani pentru Patrie???
  • +6 (10 voturi)    
    Deci sa intelegem ca ei au fost baietii buni? (Duminică, 9 mai 2010, 11:10)

    Federal [anonim]

    Si daca nazistii au fost aia rai sa intelegem ca rusii au fost baietii buni care au facut numai fapte bune? Desigur. Mai ales la Katyn au aratat cat de buni au fost ei cu polonezii....Infrangerea nazistilor a fost o necesitate pentru ca reprezentau un pericol pentru toate tarile nu numai pentru evrei , tigani si homosexuali. Daca scoteau nazistii primii bomba atomica se ducea toata omenirea de rapa. Rusii si-au urmarit scopul precum si americanii, altfel de ce au tras dunga si au impartit Germania in doua? A fost vorba de lupta pentru suprematie mondiala. Cand doi se lupta, al treilea castiga. Insa rusii nu vor reusi niciodata sa fie ca nemtii. Cand li se vor termina rezervele de petrol si gaze, or sa faca urat de tot... Cu siguranta nu vor mai fi aceeasi baieti buni care au "salvat" omenirea de sub cizma nazista.
  • +4 (8 voturi)    
    Concluzia e ca nu s-a schimbat nimic... (Duminică, 9 mai 2010, 11:19)

    Mihai Tociu [anonim]

    ... in lume in ultimii 65 de ani.
  • +8 (8 voturi)    
    ZIUA INDEPENDENTEI (Duminică, 9 mai 2010, 11:36)

    Aish [anonim]

    9 mai 1877 este inainte de toate Ziua Independentei!!
    http://ro.altermedia.info/calendar/9-mai-cucerirea-independenei-romaniei_3966.html

    Halal popor mai suntem!! Bravos!
  • +12 (28 voturi)    
    rusii (Duminică, 9 mai 2010, 13:11)

    bebe [anonim]

    rusii sunt un popor bolnav
    • +12 (18 voturi)    
      Stalin = Hitler (Duminică, 9 mai 2010, 13:43)

      Addy [utilizator] i-a raspuns lui bebe

      Rusia stalinista = Germania hitlerista.

      Polonia incheiase un acord cu Marea Britanie si Franta, prin care acestea ii garantau inviolabilitatea frontierelor. Daca se respecta acest tratat, Franta si Marea Britanie erau obligate sa declare razboi ambelor puteri agresoare, atat Rusiei, cat si Germaniei.

      De ce n-au facut-o ?
      • +3 (3 voturi)    
        big bussiness (Luni, 10 mai 2010, 9:44)

        D [anonim] i-a raspuns lui Addy

        Razboiul e big bussiness, nu exista afacere mai profitabila, cei care au banii stiu. De aia pana in ziua de azi ne 'razboim' . Le trebuia si lor un pretext sa isi dubleze afacerile. Dupa primul razboi, americanii au castigat enorm, de aia al doilea a fost aranjat la fix, observati ca oricum in afara de Israel, nimeni nu a prea castigat nimic de fapt, nu? Anglia de ex a pierdut chiar f mult, desi 'castigatoare'. Restul sunt amanunte, statistici, si aplicarea unei teorii bolnave, ceva cu overpopulation.
        • +2 (2 voturi)    
          Faptul ca unii stiu (Luni, 10 mai 2010, 9:12)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui D

          sa profite de tot felul de crize, fie ele si umane, nu inseamna ca tot ei le-au provocat. E drept ca o metoda sa treci mai repede peste criza, si sa profiti de ea, este sa atati focul sa arda mai repede.
    • +2 (14 voturi)    
      Macar noi (Duminică, 9 mai 2010, 14:40)

      Luci [anonim] i-a raspuns lui bebe

      L-as ca noi suntem un popor sanatos :)
      • +5 (9 voturi)    
        bebe, (Duminică, 9 mai 2010, 16:23)

        mih [anonim] i-a raspuns lui Luci

        la tine, gramatica e putin suferinda: l-as corecta pe "l-as"cu lasa sau las'...
        • -2 (2 voturi)    
          Scuze (Duminică, 9 mai 2010, 18:52)

          Luci [anonim] i-a raspuns lui mih

          Am observat si eu dupa ce am postat.
    • -2 (6 voturi)    
      lasa (Duminică, 9 mai 2010, 15:19)

      xxx@xx.to [anonim] i-a raspuns lui bebe

      ca voi sunteti sanatosi
    • 0 (4 voturi)    
      Katyn 2 (Duminică, 9 mai 2010, 16:27)

      boom [anonim] i-a raspuns lui bebe

      http://www.youtube.com/watch?v=FEx7HL4H5yk&feature=player_embedded


    • -4 (10 voturi)    
      nu sunt bolnavi, ba dinpotriva bravo lor! (Duminică, 9 mai 2010, 18:12)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui bebe

      Aceasta parada este un eveniment frumos de pace, care ne face sa nu uitam niciodata ororile razboiului.
    • +1 (3 voturi)    
      Iar tu esti un imbecil! (Luni, 10 mai 2010, 7:20)

      vitanis [anonim] i-a raspuns lui bebe

      Sa spui despre rusi ca sunt un popor bolnav, nu se poate decat dintr-o minte bolnava. Rusii au dat lumii unele din cele mai mari capodopere in literatura, muzica, pictura, arhitectura, film etc. Iar un imbecil ca tine jigneste un intreg popor.
      • -1 (3 voturi)    
        Nu chiar, (Luni, 10 mai 2010, 9:16)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui vitanis

        Marile capodopere se nasc din mizerie si nebunie.Mintea umana trebuie pusa serios la incercare pentru a scoate ceva scantei.
  • +11 (15 voturi)    
    pai, da... (Duminică, 9 mai 2010, 14:28)

    Codruta N [utilizator]

    Noi nu am fost "aliati" (desi soldatii nostri si-au lasat ciolanele, pana prin Cehia, Germania samd.)... ca noi a trebuit sa le platim "despagubiri de razboi" mai mult decat le-au platit chiar tzarile invinse >:

    Oricum, "traditionala prietenie" dintre rusi si francezi, britanici samd. s-a vazut prin anii '50, in timp ce ai nostri mureau prin munti, opunandu-se comunismului... >:
  • -13 (21 voturi)    
    Respect (Duminică, 9 mai 2010, 14:53)

    UNIC [anonim]

    O MARE TARA CARE NU ISI UITA ISTORIA, DE AICI VINE SI PUTEREA UNEI NATIUNI..DIN RESPECT PENTRU VALORILE EI.
    • +4 (12 voturi)    
      Asa e, respect (Duminică, 9 mai 2010, 14:35)

      sile [anonim] i-a raspuns lui UNIC

      Desi, ma intreb timid ce valori sunt alea care te imping sa trimiti sute se mii de soldati la lupta fara arme, sa-i impingi sa defileze prin campurile de mine sau sa refuzi sa te predai preferand sa-ti lasi cetatenii sa recurga la canibalism (Leningrad, daca nu e prea clar).

      Dar astea sunt detalii, principalul e ca merita RESPECT (vezi, am pus si eu all-caps).
      • -1 (7 voturi)    
        pai e simplu (Duminică, 9 mai 2010, 18:57)

        smen [anonim] i-a raspuns lui sile

        daca nu castigau deveneau sclavi si oricum ii omora hitler pe toti deoarece erau slavi rase inferioare,asta e principala valoare pentru care ia trimis sa se lupte pentru ca ei si copii copiilor lor sa existe,nar logi ce zici dute la psihiatru
        • +3 (5 voturi)    
          Nu zau (Duminică, 9 mai 2010, 20:44)

          sile [anonim] i-a raspuns lui smen

          Ii omora pe toti? Cam cum s-a intamplat in Tarile de Jos, Franta, Cehoslovacia, Polonia?

          Care din noi n-are logica?

          PS Si eu stiu sa si scriu!
          • -3 (5 voturi)    
            esti tare (Duminică, 9 mai 2010, 20:59)

            smen [anonim] i-a raspuns lui sile

            macar sa scrii sa stii,adica tu vrei sa spui ca au murit in van nu,mai bine era sa fie tradatori sa ajunga slugi la nemti,nu crezi ca esti cam dilimac
    • +8 (12 voturi)    
      urss (Duminică, 9 mai 2010, 15:35)

      dan [anonim] i-a raspuns lui UNIC

      Ei ,
      nu mai spune !
      Imperialismul rus nu pierde nici un prilej sa-si zdranganeasca armele.Oricum,in afara de asta, nu are ce sa ofere populatziei.Mai bine pastrau 5 minute de reculegere pentru zecile de milioane ce au pierit,in mare parte din vina statului comunist.
      • -7 (13 voturi)    
        Nedumerire (Duminică, 9 mai 2010, 17:49)

        Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Da, Respect Rusiei pentru evenimentul de azi! Nu inteleg, ce-i rau in ati pastra valorile, a nu-ti uita victimele razboiului?! Nu inteleg de ce puneti minusuri si deviati de la articolul sus mentionat?! De ce toata Europa comemoreaza victimele si noi nu?
        • +5 (9 voturi)    
          Tanti de la colhaz (Duminică, 9 mai 2010, 18:35)

          Ionel [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

          Lasa-ne cu maretia marelui ticalos de la rasarit. Rusi au fost sunt si vor fi javre. Ideia e ca atunci cand ii vezi in genuchi sa le dai la cap. In razboiul din 1877 ii bateau turcii si au cerut ajutorul Romaniei direct lui Carol I si au promis independenta si integritatea tarii verbal . I-am salvat si ei ne-au luat sudul basarabiei incalcandu-si cuvantul. Rusii sunt jigodii si cand ii prinzi merita sa le rupi ghiarele.
          • +1 (1 vot)    
            chiar asa sa fie ? (Marţi, 11 mai 2010, 6:03)

            marius [anonim] i-a raspuns lui Ionel

            Tu chiar ai impresia ca in 1877 aveau nevoie de armata romana pentru a-i invinge pe turci ?
            Atunci au avut nevoie de noi numai pentru a arata celorlalte mari puteri ca ei lupta pentru o cauza nobila in Balcani,pentru a obtine independenta unei tari crestine oprimate de "pagini".Gindeste-te numai la faptul ca atunci aveau o populatie de peste 100 de milioane de locuitori si deci aveau de unde recruta soldati.
      • -2 (4 voturi)    
        Asistand la parada in fostul Leningrad... (Duminică, 9 mai 2010, 19:34)

        Alessea [anonim] i-a raspuns lui dan

        ...am observat ca nu e cum ai crede un prilej de a-si zdrangani armele. Ceea ce se arata aici in acest filmulet este exact partea neinsemnata a paradei. Ea in sine este un prilej pentru oameni de a le multimii veteranilor si de a le oferi in schimbul efortului si sacrificiului recunostinta, iar mandria li se poate citi cu usurinta pe chip acestora din urma cand li se striga in cor de catre multime "sposibo vam"= va multumim. Li se ofera flori si atentie, iar razboiul este blamat in tot acest timp. Este un prilej de bucurie si de sarbatoare pentru rusi. Cred ca am putea sa luam exemplu, mai degraba decat sa aratam cu degetul sau sa blamam ceea ce nu cunoastem, pentru ca avem instinctul asta numit "datul cu parerea".
    • +3 (7 voturi)    
      Valori pe naiba (Duminică, 9 mai 2010, 15:53)

      Napster [anonim] i-a raspuns lui UNIC

      Tu cred ca habar n-ai de ce se fac demonstratiile astea de putere in contextul politicii globale foarte fragile din zilele noastre.
    • +5 (9 voturi)    
      Bun. (Duminică, 9 mai 2010, 16:50)

      uwe [anonim] i-a raspuns lui UNIC

      Tu fiind comunistu de serviciu? Transmite-i lu` Ilici salutari din partea noastra. Ultimele.
    • +3 (5 voturi)    
      SCARBA NU RESPECT (Luni, 10 mai 2010, 2:39)

      Gigi Berlogea [anonim] i-a raspuns lui UNIC

      Vai de capul lor, rusii sint in mizerie! Chestiile cu parada militara nu sint decat rezultatul existentei unui KGB-ist la conducerea guvernului rus! Rusii sint incapabili de a avea o democratie, ei sint sortiti totalitarismulu, chiar daca mai nou este numit AUTOCRATIE! Admiratia pentru o asa natiune o poate avea numai o minte bolnava..eu ii detest!
  • +1 (5 voturi)    
    "Aliatii"... (Duminică, 9 mai 2010, 16:28)

    Mih [anonim]

    ...de ieri si de azi. Merkel la dreapta lui Putin, reprezentantii SUA si Marii Britanii, refuzati cu multa aroganta.
  • +2 (8 voturi)    
    ex URSS (Duminică, 9 mai 2010, 16:57)

    Ion [anonim]

    Parada seamana cu parada din Germania anului 1939. Acesti bolnavi, fiind in disperare, vor ataca tarile mici vecine.
  • 0 (4 voturi)    
    Respect (Duminică, 9 mai 2010, 17:03)

    asdfg [anonim]

    in vremurie astea de c...t ma uit in urma si vad... negru. o fi un tunel cu o singura luminita CAROL I. cel mai mare roman din istoria Romaniei moderne. in rest plevusca si obleti. tara are nevoie de monarhie. e singura noastra solutie. un rege, oricare ar fi el va fi deasupra intereselor politice.
    • +3 (3 voturi)    
      Uita-te mai bine (Duminică, 9 mai 2010, 18:08)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui asdfg

      Uita-te mai bine si ai sa vezi si un Carol II, si apoi mai gandeste-te cat de buna e o monarhie.
      • -4 (4 voturi)    
        eheeeee (Duminică, 9 mai 2010, 18:01)

        romeo [anonim] i-a raspuns lui kinn

        chiar si carol II a fost mai bun ca orice presedinte. ala n-a facut nimic. astia fac!
  • +1 (7 voturi)    
    aceleasi vechituri (Duminică, 9 mai 2010, 17:11)

    valentin99 [anonim]

    Aceleasi vechituri pe care le-au facut talibanii harcea-parcea. Am revazut si pe violatorii Europei (la propriu). In rest, mi-au placut americanii: sfidatori in Piata Rosie!
    • +2 (4 voturi)    
      a tu esti un obez (Duminică, 9 mai 2010, 18:59)

      smen [anonim] i-a raspuns lui valentin99

      ma mir ca au mai gasit americanii cativa soldati care sa nu fie grasi sau drogati sa ii trimita in Piata Rosie,cat despre vechiturie alea ar belii washingtonul intr-o ora,oftica e mare ca americanii nu sunt in stare sa faca asa ceva
      • 0 (2 voturi)    
        Subsemnez celo spuse mai sus! (Duminică, 9 mai 2010, 19:53)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui smen

        Ce tare! Ai dreptate!
      • +1 (3 voturi)    
        Eta pravda??? (Duminică, 9 mai 2010, 21:36)

        Ivan Sergheievici Kolzov [anonim] i-a raspuns lui smen

        Eu cred ca e mai de mirare ca ciolovecii au gasit niste soldati nebauti si nedrogati printre ai lor care reusesc cât de cât sa mearga drept si sa stea pe picioare fara sa se clatine prea tare!Probabil ca li s-a sistat ratia de votca timp de 30 de zile,li s-a taiat concediul si au primit ordin sa se spele! În rest nimic nou sub soare, ciolovecii vor sa impresioneze si ei cu ceva,numai ca uite ca s-au schimbat timpurile,nu se mai teme nimeni de ei râd si curcile de ei si de armamentul lor în schimb!
      • +1 (3 voturi)    
        habar nu ai ce vorbesti (Luni, 10 mai 2010, 0:32)

        sltoin [anonim] i-a raspuns lui smen

        90% din ce ai vazut sunt copii dupa armaentul american. chiar si bomba atomica tot de la americani au furat o . antonov e de conceptie proprie. kalasnicoavele lor . in rest chiar si tankul din wwII este tot design american. asta in ce priveste istoria. daca ai stii putin armamentul din dotarea statelor unite ai observa mari similitudini. rusii au furat cat au putut apoi defileaza cu ele mandrii prin piata rosie. :)) comentatorii spuneau ca si imbracamintea era livrata tot de ameicani... in wwII deci ce ai vazut tu acolo design de unfiforma din al 2 lea razboi este tot american. in concluzie ai dreptate Mare este rusia :))
        • +1 (3 voturi)    
          ce copii (Luni, 10 mai 2010, 1:35)

          smen [anonim] i-a raspuns lui sltoin

          ma dami cateva exemple su27 este copie unde ai vazut tu la americani asa ce mig 29,t90,iskander,topol-m sunt copii,americanii nici macar hamburgerul nu l-au inventat,ironic nu,americanii sunt o adunatura de obezi homosexuali mare parte cu drogurile in nas,peste 90% din populatia americanii a incercat cel putin odata un drog,ca sa nu mai zic ca marile elicoptere americane sunt facute de un rus sikorski,iar bomba atomica e facuta de niste europeni furati de americani in ww2,stiu ca rusii au fost buni la spionaj si au furat planurile primei bombe atomice dar asta se intampla cand esti prost si nu stii sa iti pastrezi secretele
  • -2 (8 voturi)    
    Ziua Victoriei in Europa (Duminică, 9 mai 2010, 17:21)

    Daniel [anonim]

    Un moment important, demn de amintit.
    Pacat ca nu si pentru noi. Daca am fi fost suficient de destepti incat sa avem grija sa ajungem tara invingatoare, acum eram si noi la parada (si desigur multe alte lucruri ar fi fost schimbate).

    In alta ordine de idei parada a fost frumoasa.
    • 0 (2 voturi)    
      si deh ... (Luni, 10 mai 2010, 2:14)

      hail to the thief [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      noi romanii suntem din nou cei mai destepti ... ne credem chiar mai corecti/destepti/superiori/cuminti nu numai fata de rusi dar si de restul natiunilor ...
      data viitoare salvam noi globul de la razboi asa-i? lasa ca rusii nu au facut-o cum trebuie noi suntem destepti si o facem mai bine data viitoare ... mama lor de rusi:)
  • +6 (12 voturi)    
    Parada armatei de violatori (Duminică, 9 mai 2010, 17:50)

    Vasile [anonim]

    Numai rau au facut omenirii. Au demonstrat acum cine este Rusia defiland cu secera si ciocanul. Mesajul este clar.
    • -6 (10 voturi)    
      ? (Duminică, 9 mai 2010, 17:58)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui Vasile

      Atunci romanii, aliatii nemtilor, ce erau cand ardeau si ucideau sate intregi din Ucraina?
      • +3 (7 voturi)    
        urss2 (Duminică, 9 mai 2010, 18:12)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

        Lilia,daragaia,poate niste probe,ceva ,a to tvaii mazghi savsem pramaty savetskoi propagandy
        • -1 (5 voturi)    
          Raspuns (Duminică, 9 mai 2010, 19:03)

          Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Domnule anonim, nu vad in spusele mele nicio propaganda. Probele sunt istoria.
          • 0 (2 voturi)    
            urss3 (Luni, 10 mai 2010, 0:52)

            Dan [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

            Sigur ca nu vedetzi,ca doar suntetzi dresatzi sa vedetzi doar linia partidului.
            Ah,care istorie,cea a lui Putin ,pe care toata omenirea trebuie sa o accepte precum Biblia ?
            PS Interesant de ce milioanelor de rusi care au murit in primul razboi mondial si jumatatzii de milion care au murit in razboiul imperialist impotriva micii Finlande,nu li se cuvine putzin respect ?
    • 0 (4 voturi)    
      Cu Buchenvald-ul si Auswitz-ul cum ramane? (Duminică, 9 mai 2010, 20:19)

      Dan Popa [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Dupa tine, aceste lagare de concentrare au fost construite de rusi?! Din cate stiu rusii au fost aceia care au eliberat lumea ramasa in lagare, in timp ce Aliatii, survolau aproape zilnic deasupra lagarelor fara sa intreprinda nimic.
      Nu va dati cu parerea de dragul de a comenta! Este adevarat, am fost aliatii nemtilor, si trebuie sa ne asumam si acest lucru!
      • 0 (2 voturi)    
        dp (Luni, 10 mai 2010, 0:41)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Dan Popa

        De "Glavnoe upravlenie lagherei " (Gulag ) ai auzit ?
        • 0 (2 voturi)    
          Vrei sa ai dreptate cu orice pret! (Luni, 10 mai 2010, 10:07)

          Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Hai ca aici delirezi! M-am lamurit!
    • +1 (1 vot)    
      dar in japonia cum a fost (Marţi, 11 mai 2010, 23:05)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Peste 10 mii de japoneze au fost violate de catre "civilizatii" militari americani in timpul celui de al doilea razboi mondial.
      Si militarii romani au violat rusoaice in timpul campaniei din URSS din 1941.La fel au distrus , jefuit si comis o gramada de faradelegi.
      Normal noi nu sintem in stare sa vedem birna din ochiul nostru si tot timpul dam vina pe altii pentru toate problemele cu care ne confruntam.
  • -1 (7 voturi)    
    rusii (Duminică, 9 mai 2010, 18:05)

    eduard [anonim]

    nu sunt ingerii pe pamant. ca orice mare natiune de pe pamant, are multe de explicat. se aliniaza nemtilor, americanilor, britanicilor, francezilor, spaniolilor, toti au asuprit si injosit alte popoare, fiecare in stiulul si momentul ei. romania nici nu avea ce sa caute acolo, un popor las si parsiv nu are ce cauta intre invingatori. stiu ce gandesc cam toti... suntem un popor mic...e ceva normal sa dansezi dupa cum ti se canta. eo bine nu! finlandezii sunt un popor mult mai mic. ei au putut.
  • +4 (4 voturi)    
    ? (Duminică, 9 mai 2010, 19:36)

    max [anonim]

    o zi trista; cea mai mizerabila etapa din istoria Romaniei este cea pe care a avut-o sub influenta ursului; rezultatele se vad si acum.
  • 0 (2 voturi)    
    mda (Duminică, 9 mai 2010, 20:33)

    Ady [anonim]

    parada de fiare vechi,iar economic vorbind Rusia este o tara bogata in resurse dara cu 80% din populATIE SARACA..ARE VREUN SENS?
  • 0 (2 voturi)    
    ce au sarbatorit ei??? (Luni, 10 mai 2010, 0:47)

    beee [anonim]

    ce au sarbatorit rusii astazi era chiar de sarbatorit?? au murit aproape 100 de milioane de oameni din cauza comunismului, ne-au distrus ca popor, pe ei si noi si pe alti, ne-au furat cu tezaurul aur cum nu au reusit sa ne fure turcii in cinci secole.
    antonescu a numit razboiul impotriva sovieticilor , "cruciada impotriva comunismului", rusii de la sate se bucurau sa ii primeasca pe ai nostri spunea bunicul, Dumnezeu sa il ierte.
    ii inteleg, construiesc istoria unui imperiu si trebuie sa fie "briliant", sa straluceasca peste mase. daca ar avea viziune, ar avea pe multi de partea lor. altfel sa citeasca eminescu, ce e val ca valul trece ...
  • +2 (2 voturi)    
    Eroii si Victimile (Luni, 10 mai 2010, 2:37)

    marcel [anonim]

    Daca acesti soldati care se spune ca au fost in numar de 27 mil au cazut pentru libertatea rusiei citi au fost cei civili si nu numai care au pierit la ordinul lui David Visarinovici Stalin pentru ce au murit acestia?
  • +2 (6 voturi)    
    URSS (Luni, 10 mai 2010, 2:45)

    hail to the thief [utilizator]

    Acest articol omite un lucru f important: Rusia nu a pierdut doar o multime de soldati, URSS a pierdut de asemenea 20 de milioane de civili in acest razboi. Acest lucru este de neintilnit in razboaiele lumii.
    Toata lumea critica Rusia si felul in care URSS a contribuit la divizarea Europei dupa cel de-al doilea razboi mondial.
    Daca USA si Anglia ar fi vrut sa faca aceasta devizare in felul lor atunci e ce nu au participat la lupta mult mai devreme!
    Se pare ca nimeni nu isi mai aminteste ca al doilea front de lupta European a fost deschis de catre aliati abia in 1944 si a existat inca dinainte dar doar pe hirtie intre Churchill si Roosevelt.
    Rusia nu a vazut mult ajutor in lupta pina in 1944 iar in 1944 razboiul era deja clar (nu in favoarea lui Hitler)!
    Acesta a fost rezultatul unei hotariri intre Anglia si USA pentru a se alatura luptelor, cind deja Rusia cu mult greu si sacrificii (neexplicabile de marea majoritate) a fost aproape de victorie.
    Deci incaodata soarta razboiului era deja multumita Rusiei pe cind cel de-al doilea front European s-a descphis in 1944.
    Iar pentru toti vitejii si desteptii romaniei aceasta nu este propaganda sovetica, acestea sunt lucruri reale descrise in memoriile lui Churchill incluzind negocieriile secrete cu Hitler ale Angliei inainte de inceperea razboiului, secrete careincludeau divizarea europei si ofensiva impotriva Sovieticilor.
    Asadar betivanii, bolsevicii, tilharii rusi si multe altele precum vreti sa-i umiliti indirect ne-au scos si pe noi din gunoi/
    Au luptat cu greu si au cistigat razboiul la limita, dar au luptat asa cum sunt...
    Dar noi? Noi ce am facut si ce facem? Aratam cu degetul ! cei mai destepti dintre paminteni ...
    • 0 (4 voturi)    
      Adevarul ? Da ! Dar complet ! (Luni, 10 mai 2010, 11:11)

      prostu [anonim] i-a raspuns lui hail to the thief

      Ai dreptate ! Orice om cult cunoaste tot ce ai scris tu ! Dar mai cunoaste si cum a izbucnit al 2-lea razboi mondial , stie de pactul Ribbentrop-Molotov( asta nu era un pact anglo -nazist ), stie de Katyn si multe altele ! Rafuielile dintre marile imperii nu aduc nimic bun celorlalti ! Asa ca nu mai fa propaganda KGB-istule ! Mai bine explica cum a-ti furat Moldova , tezaurul Romaniei ( si nu numai ) !
      • +2 (2 voturi)    
        imperialistule (Luni, 10 mai 2010, 17:07)

        hail to the thief [utilizator] i-a raspuns lui prostu

        tezaurul ala ne impiedica pe noi ca popor sa mergem inainte-
        din cauza acelui tezaur suntem unde suntem asa-i imperialistule?
  • +1 (1 vot)    
    o porcarie (Luni, 10 mai 2010, 15:55)

    eu [anonim]

    care costa enorm de mult...



    ---------
    armata si bisierica..
    ehh daca asta vrea poporul nescolit....
    • +1 (1 vot)    
      normal (Marţi, 11 mai 2010, 23:14)

      marius [anonim] i-a raspuns lui eu

      Normal ca un popor scolit ,cum e al nostru, spre exemplu, vrea manele , mici si bere.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri