VIDEO Peste 5.000 de oameni au pozat dezbracati la Sydney, pentru a sustine drepturile homosexualilor

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 1 martie 2010, 11:46 Actualitate | Internaţional

5.000 de oameni in fata operei din Sydney, in prima zi de toamna
Foto: Reuters
Peste 5.000 de oameni si-au dat jos hainele pe treptele operei din Sydney, pentru a fi fotografiati de artistul american Spencer Tunick, intr-un mesaj de egalitate si toleranta fata de homosexuali, relateaza BBC News.

Organizatorii se asteptau sa participe doar jumatate dintre oamenii care s-au prezentat pentru a lua parte la sedinta celebrului fotograf, organizata in cadrul festivalului Sydney Gay and Lesbian Mardi Gras.



Pentru un moment, ochii trecatorilor au fost distrasi de la arhitectura magnifica a Sydney Opera House catre tabloul viu al oamenilor dezbracati.

"Barbati si femei homosexuali, asezati dezbracati langa vecinii lor, transmit un mesaj foarte puternic lumii, si anume ca australienii cred intr-o societate libera si egala", a afirmat Tunick.

Cei peste 5.000 de barbati si femei, fara haine, de toate varstele, au infruntat vremea racoroasa din zorii primei zile de toamna in emisfera sudica.

Spencer Tunick este faimos pentru fotografiile cu multimi de oameni dezbracati.

Printre modelele care au pozat in acest week-end se numara si o femeie insarcinata, care a mers direct la spital dupa sedinta foto, pentru a da nastere unui copil.


Citeste mai multe despre   






















5774 vizualizari

  • +7 (19 voturi)    
    opera (Luni, 1 martie 2010, 12:02)

    farty [utilizator]

    si australienii tot pe la opera au treaba?
  • +5 (23 voturi)    
    Cine se-aseamana se-aduna... (Luni, 1 martie 2010, 12:02)

    nano2k [utilizator]

    Meeting de prost gust pentru oameni bolnavi.
    • -4 (24 voturi)    
      Ai grija la barna din ochiul tau (Luni, 1 martie 2010, 12:34)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      A fi homosexual nu e o boala. Nimeni nu se ''imbolnaveste'' de asa ceva.
      Mai iesi si tu din tara sa ti se deschida orizonturile. Esti limitat. Rau.
      • +2 (22 voturi)    
        Ba este! (Luni, 1 martie 2010, 13:05)

        popo [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Consider ca e daca nu o boala, in sensu clasic al cuvantului, atunci e o disfunctie fiziologica/genetica/psihica/psihologica, si trebuie abordata ca atare... Ca ei nu vor sa fie "sanatosi", sa incerce sa se "trateze", e deja alta problema..
        • -2 (12 voturi)    
          Nope! (Luni, 1 martie 2010, 15:36)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui popo

          De ce e o disfunctie? Cum te tratezi de poponarism? Ma umfla rasul cand aud astfel de tampenii?
          • +2 (12 voturi)    
            Exhibitionism, homosexualite, mutatie genetica (Luni, 1 martie 2010, 16:28)

            Dr. Watson, Nobel ADN [anonim] i-a raspuns lui anonim

            Nuditatea in public (expunerea corpului, cum e si cazul acestor homosexuali australieni) e definita si studiata ca "tulburare psihica".
            "sexual gratification, above and beyond the sexual act itself, that is achieved by risky public sexual activity and/or bodily exposure."

            Evident, daca admitem ideea extremista ca absolut orice act al unui uman poate fi considerat 'arta' daca e facut in grup si fotografiat in scopul transsmiterii unui "mesaj", atunci e 'arta' si defecarea in public in grup, executiile in masa pe stadioane, distrugerea unor bunuri de catre grupuri de manifestanti, o ceata de tigani care asculta manele la 3 noaptea intre blocuri, etc. Nu uitati ca 'arta' nu tine cont de 'infractiuni' la codul penal.

            Homosexualitatea e un comportament si ca pt oricare altul, exista triada ce-l determina: genele, educatia, mediul.
            Fundamental este patrimoniul genetic, fara mutatia genetica de pe cromozomul X (zona q25) e aproape imposibil sa ne aflam in prezenta unei homosexualitati "ireversibile" sau "de nevindecat".
            Daca nu exista mutatia genetica si comportamentul sexual e alterat doar de mediu sau educatie, atunci e reversibil, pt ca e o achizitie educationala si nu o necesitate fiziologica.

            Doar o parte din cei ce se proclama "gay" sau "lesbiene" sunt cu adevarat asa ceva, o parte dintre ei sunt in realitate indivizi cu un comportament sexual achizitionat in contact cu medii unde se practica asa ceva. Fiind achizitionat, e o dependenta ca oricare alta, asa cum renunti la tutun sau droguri, asa se poate renunta si la homosexualitate, cu dificultatile inerente. Nu e cazul pt homosexualii ce au disfunctia genetica mentionata, acestia nu-si pot modifica comportamentul.

            Societatea poate reglementa doar raporturi sexuale de interes general public: cele care privesc reproducerea speciei umane si cele care prezinta pericol social (pedofilie, viol, mutilari sexuale, etc. De aceea casatoria intre heterosexuali are un statut special, ocrotit de lege.
            • +2 (4 voturi)    
              ... (Marţi, 2 martie 2010, 7:02)

              adi [anonim] i-a raspuns lui Dr. Watson, Nobel ADN

              nu incerca sa-mi explici mie, ca homosexual, ca pot sa ma "vindec"... sa ma "vindec" de ce?

              hai sa-ti propun urmatorul exercitiu de gandire: eu vreau sa te fac homosexual. pot? pot sa te oblig sa te simti atras de barbati? nu cred.

              asa si cu homosexualitatea. ma simt atras de barbati, si nu de femei. crezi ca poti sa ma obligi sa ma simt atras de femei? sa ma "vindeci"? nu cred. si asta o sa-ti spuna toti homosexualii.

              pacat insa ca esti medic si vorbesti de parca chiar ai fi in cunostinta de cauza.
      • +1 (19 voturi)    
        deci astia cu frica de Dumnezeu (Luni, 1 martie 2010, 18:37)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui anonim

        ...is incuiati, in acceptiunea dumitale si a altora. e bine de stiut. :)

        eu am iesit din tara - si nu o data, iar daca asta consideru tu ca rezolva problema cu toleratul, te inseli.
        • 0 (14 voturi)    
          Toleranta (Luni, 1 martie 2010, 15:39)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Este o virtute.
          Tie iti lipseste.
          Nu ar trebui sa te intereseze ce gaura folosesc unii sau altii. Aia e singura diferenta intre tine si ei. Si pe ei tot Dumnezeu i-a creat, daca vrei sa folosim abordarea asta. Nu au nicio vina ca sunt gay.
          Nu ar trebui sa te intereseze nici macar stirea asta.
          • +2 (8 voturi)    
            Ai uitat sa spui... (Luni, 1 martie 2010, 16:35)

            lupu' singuratic [anonim] i-a raspuns lui anonim

            Ai ales sa spui doar ceea ce iti place tie.

            Corect era sa spui daca tot ai spus-o ca:

            "Toleranta este virtutea omului fara convigeri" - G. Chesterton

            Nu ma intelege gresit, nu folosesc termenul de "toleranta" fata de semeni ci fata de ce nu-i in firea omului, fata de obiceiuri, deprinderi, pacat ca s-o spun pe sleau.
            • 0 (4 voturi)    
              ... (Marţi, 2 martie 2010, 7:08)

              adi [anonim] i-a raspuns lui lupu' singuratic

              draga lupule, cine esti tu sa hotarasti ce e "in firea omului", ce e "un obicei", ce e "o deprindere"?

              nu ma intelege gresit, insa discutiile intotdeauna ajung prea departe pentru ca oamenii nu inteleg un lucru simplu: eu, ca barbat, iubesc un alt barbat. e atat de simplu. si cand poti sa simti iubire doar pentru persoanele de acelasis sex, nu mai conteaza ce-i in firea omului, ce e "obicei", ce e deprindere...
        • -1 (9 voturi)    
          Mircica draga (Luni, 1 martie 2010, 17:03)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          Frate Mircea, toleranta tine de educatie si inteligenta. Nimic mai mult.
          • -2 (2 voturi)    
            am si de una si de alta (Marţi, 2 martie 2010, 12:03)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui Gauloise

            si pot fi si tolerant. dar nu cu treburi d-astea dosnice.

            daca tot vorbim de toleranta. hai sa cerem si noi sa fim tolerati: astia care nu tolereaza "veselia"
      • +3 (23 voturi)    
        Nu e boala... (Luni, 1 martie 2010, 18:51)

        Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        N-o fi o boala, dar oamenii astia cauta tot timpul sa iasa in evidenta, iar asta cred ca e o boala, suferinta de nebagare in seama. De ce trebuie sa stie o lume intreaga ca ei sunt gay? Mie asta mi se pare de prost gust.
        Si la ce drepturi se refera, la casatorie, la adoptie de copii? Gay-ii n-ar mai fi discriminati daca s-ar comporta normal, ca restul oamenilor, fara sa faca atata tam-tam, ba la televizor, ba cu poze nud, parade gay si alte asemenea.
        • -3 (9 voturi)    
          ti-ai raspuns singur. (Luni, 1 martie 2010, 15:43)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

          Te-ai gandit vreo clipa daca ai fi homo, cat de intoleranta ar fi societatea cu tine?
        • +1 (3 voturi)    
          ... (Marţi, 2 martie 2010, 7:18)

          adi [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

          poate ar trebui sa-ti dai seama in ce lume traim in primul rand, si cati oameni gay se ascund.

          stii ce spun statisticile? ca aproximativ 5-10% din populatie e gay. stii ce inseamna asta? ca 5-10 persoane din 100 de oameni sunt gay.

          cate persoane cunosti tu? 100? 200? 1000? 5000? sa presupunem ca ai cunoscut la viata ta cam 1000 de oameni. iti dai seama ca 50-100 din ei sunt gay? ai putea spune care dintre ei sunt gay? nu cred. dar asta n-ai sa afli niciodata, pentru ca majoritatea din ei se ascund, sau isi neaga aceasta atractie. stii cati barbati gay s-au casatorit cu femei doar pentru ca asta le cere societatea, dar ei nu simt nimic pentru femeia aia? mie asta mi se pare lasitate si prefer sa ma lupt cu o lume intreaga si sa fiu ceea ce sunt. si sa le demonstrez celorlalti ca sunt un om normal.

          si apropo de parade, acolo se duc cei care cauta circ, atentie. crezi ca daca la o parada gay ar aparea toti medicii care salveaza vieti, profesori, etc, care crezi ca ar fi perceptia lumii asupra paradelor? cu siguranta diferita.
          • -1 (3 voturi)    
            statisticile franceze (Marţi, 2 martie 2010, 9:28)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui adi

            spun ca unu, maximul doi la suta din populatie ar fi gay. Restul e gargara.
    • -8 (20 voturi)    
      ba deloc, (Luni, 1 martie 2010, 18:27)

      mariana [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      lume dezghetata care se aduna pentru a poza pentru celebrul fotograf Spencer Tunick. El a facut astfel de foto in toate marile orase ale lumii. Pe cand si pe la noi ?
      • +3 (25 voturi)    
        lume imbecila (Luni, 1 martie 2010, 13:00)

        popo [anonim] i-a raspuns lui mariana

        Stati la voi in dormitor si faceti ce vreti, dar...
        NU iesiti si va manifestati!! Mai ales in halu asta!! Revoltator e putin spus..
        Nu vreau ca copilul meu sa vada asa ceva... ASTA numiti voi normalitate, pentru ASTA militati, pt ASTA si/sau prin ASTA vreti voi sa fiti acceptati de scoietate?!
        • -4 (22 voturi)    
          Da, lume imbecila (Luni, 1 martie 2010, 13:15)

          Porcu spinos [anonim] i-a raspuns lui popo

          Stai la tine acasa in fata televizorului, si uita-te acasa la meci. NU iesi pe strada, nici in stadion purtand tricou Steaua, fluturand steagul echipei. NU urla ca animalul pe strazi si pe stadioane. NU vrea ca baiatul meu sa vada ASA ceva.
          • 0 (12 voturi)    
            Ciudata reactie la lume imbecila. (Luni, 1 martie 2010, 13:55)

            Nick [anonim] i-a raspuns lui Porcu spinos

            Sunt de acord ca suporterii care injura, se bat, etc. sunt o problema. Dar oamenii care merg la meci cu fular/tricou/steag si isi incurajeaza echipa intr-un mod decent nu trebuie bagati in aceeasi oala.

            Dar mi se pare destul de ciudata atitudinea asta a ta fata de 5.000 oameni dezbracati pozati de un tacanit - sunt curios oare, asa ceva ai arata copilului tau? Tie ti se pare normal???
            • -4 (12 voturi)    
              Ciudata? (Luni, 1 martie 2010, 14:28)

              Porcu spinos [anonim] i-a raspuns lui Nick

              Corpurile unor oameni, in toata naturaletea lor. Care-i problema? Ce poate fi mai natural? Ce poate fi mai normal? Fii linistit, un copil intelege mult mai bine aceste lucruri decat un adult ipocrit si indobitociti de popi frustrati sau alti campioni ai unei morale tampite.
            • -4 (10 voturi)    
              Si ce daca sunt dezbracati? (Luni, 1 martie 2010, 15:49)

              anonim [anonim] i-a raspuns lui Nick

              Romania e o tara bananiera in care putem urmari toate porcariile la tv in direct, dar a poza dezbracat e ceva respingator.
              Baaaaai e 2010 trece lumea pe langa voi si ramaneti de rasul curcilor.
              Treziti-va! Omul si-a castigat libertatea de a fi exact ceea ce doreste.
              Prefer vecini gay decat retardati care asculta manele, scuipa seminte pe jos, urla etc. De astia e plina tara asta.
          • -3 (7 voturi)    
            Porcule, (Luni, 1 martie 2010, 17:07)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Porcu spinos

            Baiatul tau ar intelege exact ce trebuie sa inteleaga daca tatal sau i-ar explica in asa fel incat sa traga singur niste concluzii bune si sa poata discerne singur. Daca maine o sa vina sa iti spuna ca este homosexual ce ai sa faci? Ai sa-l omori in bataie ca tu nu asa l-ai invatat? Sa fim seriosi.
          • -3 (5 voturi)    
            Porcule, (Luni, 1 martie 2010, 17:07)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Porcu spinos

            Baiatul tau ar intelege exact ce trebuie sa inteleaga daca tatal sau i-ar explica in asa fel incat sa traga singur niste concluzii bune si sa poata discerne singur. Daca maine o sa vina sa iti spuna ca este homosexual ce ai sa faci? Ai sa-l omori in bataie ca tu nu asa l-ai invatat? Sa fim seriosi.
          • -5 (11 voturi)    
            popo - nume (Luni, 1 martie 2010, 20:34)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui Porcu spinos

            nu te supara...porc spinos...dar de ce ti-ai ales acest nume??pardon, nu mi-am dat seama ca asa esti tu!, ma scuzi!ce te aia pe tine gay-i?e viata lor, ii respect, unii imi sunt prieteni foarte buni si culmea sunt mult mai ok decat asa zisi prieteni straight, adica prietenele care nu stiu cum sa iti ia mai repede barbatul de langa tine (in cazul meu), iar invidia e la cote...alarmante..plus de asta, asta inseamna civilizatie si bun simt, sa acceptam toate tipurile de rase, sexe etc. dar asa e cand stai acasa, la tine, cu capul doar in tv.Iti doresc ca baiatul tau sa aiba printre prieteni si gay sau lesbiane ca sa vezi cum sunt oamenii astia..sunt foarte ok..ironia sortii pentru tine draga porc spinos, special cred ca ti-ai luat acest nume, sper ca nu te si comporti ca unul ca asta nu?, deci ironic ar fi ca fiul ta sa ajunga gay!!sau hai sa admitem toate perversiunile care se intampla in tara asta, dar noi cica suntem cum? credinciosi! ha!!citeste si tu cum un preot, si nu numai el, f--e alti barbati, fata bisericeasca ai?si multi tati care isi f....t copiii. asa e, dar sunt normali, sigur ca da! si marmota a murit si i-am facut vesnica pomenire..imi e greata de oameni puratani, asa din astia ca tine, care habar nu au ce inseamna viata, care sunt valorile si ne-ati imputit cu meltenismul vostru!!!du-te si civilizeaza-te ca e vai de capul tau..adica pardon, nu e nimic de tine!!
            • -1 (5 voturi)    
              ?? (Luni, 1 martie 2010, 14:39)

              Porcu spinos [anonim] i-a raspuns lui anonim

              Ai gresit adresa draga. Eu nu cu gay-ii am problema ci cu ipocritii si fundamentalistii ca Popo.
        • +2 (4 voturi)    
          Copilul tau nu e prost. (Luni, 1 martie 2010, 15:46)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui popo

          Daca vei alege sa nu-i explici ce se intampla va descoperi singur: in filme, pe strada etc. Bagatul capului in nisip nu e o solutie.
          Asta cu copilul e ca faza cu aruncatul pisicii. Ti-e frica de drobul de sare.....
          • +2 (2 voturi)    
            nu e asa (Luni, 1 martie 2010, 16:09)

            ... [anonim] i-a raspuns lui anonim

            exista varste psihologice si perioade in care copilul poate intelege sau nu un anumit lucru. cu siguranta ati vazut sau auzit copii rostind injuraturi destul de urate. cu toate acestea, felul in care ei inteleg respectivele notiuni nu coincide cu felul in care un om mare le intelege. de asemenea, explicarea unor notiuni din sfera sexualitatii mult prea devreme poate afecta respectivii copii, sau le poate crea perceptii si comportamente distorsionate.
            sa nu uitam ca, cel putin in teorie, sexualitatea are o latura afectiva bogata. poti explica unui copil particularitati anatomice, dar nu cred ca ii poti explica sentimente.
            prin urmare, este mai bine ca educatia sexuala sa fie facuta organizat si controlat, de catre parinti sau psihologi. altfel, daca ne bazam pe ce va vedea copilul pe strada sau in filme, va putea sa nu indrazneasca sa ceara explicatii. de altfel, la televizor exista filme ce au interdictie pentru copiii sub anumite varste. in mod asemanator, strada este un spatiu public. cum spunea georges bataille, diferentierea public-privat nu face decat sa valorizeze privatul, ascunsul. in momentul in care totul este "la vedere", nu mai exista mister, iar existenta umana isi va pierde jumatate din universul sau.
        • -1 (5 voturi)    
          dar ce ai vrea (Luni, 1 martie 2010, 17:05)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui popo

          Ce ai vrea sa vada copilul tau? Ii pui mana la ochi cand apar niste tate la televizor? Mai oameni buni, fiti deschisi la minte si cresteti-va copii intr-un mod normal. Altfel or sa ajunga frustrati la o varsta la care siguranta de sine ar fi mai mult decat binevenita.
  • +6 (10 voturi)    
    Drepturile Mele (Luni, 1 martie 2010, 14:44)

    roberto [anonim]

    Am dreptul de a intoarce spatele acestor demonstratii.
    • +3 (11 voturi)    
      ce dulcic ai fost ;) (Luni, 1 martie 2010, 16:29)

      giovanni [anonim] i-a raspuns lui roberto

      ..desi nu ti-as recomanda sa le intorci spatele decat daca ai de gand sa fugi :))
  • -1 (9 voturi)    
    homosexualitatea nu este o boala (Luni, 1 martie 2010, 15:55)

    despre normalitate [anonim]

    in schimb evenimentul de la sydney este exhibitionism. cum sa demonstrezi ca homosexualii sunt oameni normali printr-o manifestatie exhibitionista? - tot ce as putea deduce de aici ar fi ca homosexualii sunt exhibitionisti, iar in cazul acesta gusturile nu se discuta si nu ma poate acuza nimeni ca nu imi plac homosexualii exhibitionisti. dar eu stiu foarte bine ca exista si homosexuali normali, care se comporta decent si nu umbla imbracati in roz sau cu inimoare dupa ei. nu inteleg insa de ce trebuie intotdeauna ca indivizii scandalagii si gaunosi sa vorbeasca in locul oamenilor normali si discreti. de altfel, ca si in politica si in toate celelalte domenii marsave ale vietii.
  • 0 (8 voturi)    
    Un dos comun (Luni, 1 martie 2010, 16:04)

    Eufrosin [anonim]

    Unde era americanul ala cu avionul lui atunci cand chiar era nevoie de el -nu putea sa mai astepte o saptamana ?

    Daca nu barem un tsunami, uragan, ceva...
  • +3 (5 voturi)    
    Ce justifica - Ma dezbrac pentru saraci si alte? (Luni, 1 martie 2010, 16:08)

    lupu' singuratic [anonim]

    Pentru @Mariana, @anonim si toti ceilalti.

    Cand va exprimati asigurati-va ca intelegi pe deplin sensul termenilor.

    Notiuni ca "Mai iesi si tu din tara sa ti se deschida orizonturile. Esti limitat. Rau"; "lume dezghetata ".

    Asa ca ideea unei minti deschise, luminate etc, vine de la notiunea ca nu exista adevar absolut adica ca nu exista nicio autoritate suprema.

    Afirmatii de genul: Sunt doar eu si adevarul meu, prin propiriile forte, prin tine insuti - intra in acesta definitie. Nu exista nimic si nimeni caruia sa-i dau socoteala, asa ca fac ce vreau. Chiar asa?

    Alta la mana, toleranta.

    Uite punctul meu de vedere, este ca homosexualismul este contra naturii? Esti/sunteti tolerant(i)?

    Homesexualitatea e de cand lumea si pamantul vezi Sodoma si Gomora, nu este niciun fel de boala. Este potta, este degradare, este placere. Si ce faci ca s-o justifici? O denumesti BOALA!

    A da boala, dar BOALA SUFLETEASCA.

    Ce jalnici sunteti! Ma dezbrac pentru saraci!. O fac pentru saraci si altele prin astfel de campanii de genul Salvati animalele!, Salvati planeta, etc. etc

    ps. Nu am postat de nebun sau ca numai stiu eu ce, ci pentruca se ivi discutia de homo, toleranta etc. Niste poze, un articol nu ma faceau sa reactionez asa, ci unele comentarii.
    • 0 (6 voturi)    
      Boala grea (Luni, 1 martie 2010, 21:23)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui lupu' singuratic

      Sa admitem ca homosexualitatea e o boala.
      E totusi o boala mai putin deranjanta decat prostia, iar aberatiile dumitale cu Sodoma si Gomora sunt chiar jenante.
      Adica un paducheanu oarecare imi vomita mie mizerii biblice, avand aroganta sa sugereze ca trebuie sa le accept ca fiind axiome, adevarul absolut.
      Pai bine domnule paducheanu, chinezii cum de nu au auzit de Sodoma si Gomora?
      Sa inteleg ca religia domnului paducheanu e mai pe bune decat a celor 2 miliarde de budhisti?
      De asemenea domnul paducheanu stie foarte bine ce nu stiu nici miliardul de musulmani sau cel de hindusi si anume ca Sodoma si Gomora au fost distruse tocmai din cauza homosexualitatii.
      • -1 (3 voturi)    
        no title (Marţi, 2 martie 2010, 13:33)

        lupu' singuratic (zis si paducheanu) [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        *E problema dvs. daca acceptati sau nu?


        Nu compara budismul, hinduismul cu crestinimul!

        Religia cui? A, credinta crestina? Aha. Uite o sa-ti spun un mic secret, adr imi ca o sa vomati.

        *Citeste oricare carte hindusa, budista, Coranul si Biblia.

        Numai in Biblie o sa gasiti "aroganta" ca numai prin Fiul capatam viata vesnica. In niciuna din celelalte nu o sa gasesc o asemena persoana care s-a jertfit pentru omenire si cu aajutorul caruia capatam mila lui Dumnezeu.

        *Iar daca va intereseazasubiectul discutat va rog cititi despre subiect in Geneza 19; Romani 8- - Nu conteaza daca-i varianta Ortodoxa, Cornilescu end alta mai noua.

        Uite sa-ti spun un alt secret: Cand aud sintagma biblia ordoxa si cea a pocaitilor - Este aceeasi. Care este diferenta dintre ele? Biblia ortodoxa este mai greu de inteles deoarece sunt folosite ahaisme si e trad. din slavona Biblia (trad) Cornilescu si altele sunt mai usor de parcurs deoarece foloseste un limbaj adecvat zilelor noastre. Asta-i marea diferenta.
  • -1 (9 voturi)    
    Nedumerire (Luni, 1 martie 2010, 17:10)

    lary [anonim]

    Nu inteleg de ce societatea este interesata de ce fac eu cu p..sul meu. Nu sunt violator. Pe cei care sunt credinciosi ii inteleg pentru ca contravine invataturilor lor. Desi ar trebui sa fie mai toleranti. Dar pe ceilalti nu-i inteleg de ce sunt atat de ingrijorati. Sa inteleg ca daca sunt discriminat ca sunt tigan sau evreu este rau dar daca sunt discriminat ca sunt gay este bine? orice forma de discriminare este nociva. Sau nu, atat timp cat nu esti tu discriminat.
    • +3 (3 voturi)    
      bine, dar societatea NU este interesata (Luni, 1 martie 2010, 21:34)

      hm [anonim] i-a raspuns lui lary

      o doare fix in cot ca suntem straight sau nu, ca am divortat sau nu, ca ne crestem copiii singuri sau ca adoptam copii, ca suntem tristi sau veseli, deprimati, maniaco-depresivi sau pur si simplu ratati... poate pe d-l stat il mai doare de natalitate, dar pe oamenii obisnuiti nu ii intereseaza nimic altceva in afara vietii lor, decat, poate, ca subiect de barfa. stiu ca e nasol, asa ca pentru cei ce nu pot sta fara sa se povesteasca/ prezinte exista preoti si psihanalisti.
    • +3 (3 voturi)    
      Am si eu o nedumerire (Marţi, 2 martie 2010, 17:54)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui lary

      Sustinatorii ideii de drepturile homosexualilor afirma de multe ori ca lumea are o prejudecata impotriva lor din cauza Bibliei sau a altor carti sfinte in care homosexualitatea este condamnata. Exista doua posibilitati: ori Biblia este intr-adevar de inspiratie divina, caz in care cei care condamna homosexualitatea au dreptate, ori este un produs al culturii umane. Daca este un produs al culturii umane, atunci cum se face ca ideea de homosexualitate a parut atat de inacceptabila in societate incat sa fie condamnata in cartile sfinte? Singura concluzie pe care o putem trage este ca acea societate a incurajat anumite practici sexuale si le-a descurajat pe altele. Privit din perspectiva evolutionista aceste politici sociale nu pot fi considerate condamnabile. Atunci, ce stim noi astazi despre sexualitate in plus fata de ce stiau anticii, care sa ii invinovateasca pe cei ce pun sub semnul intrebarii homosexualitatea? Daca se aduce in discutie ideea de libertate si emancipare individuala ca argument rational pentru acceptarea homosexualitatii, trebuie remarcat faptul ca aceasta idee este una filozofica, si este pe acelasi nivel cu ideea de binele comunitatii. Ideea ca satisfactia individuala trebuie sa primeze fata de binele comunitatii este doar o dovada de egocentrism.
      • +2 (2 voturi)    
        raspuns (Marţi, 2 martie 2010, 19:25)

        Lary [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Sa inteleg atunci ca sexul fara procreiere este satisfactie individuala si este o dovada de egocentrism? Problema homosexualilor nu tine doar de sex. Ei vor sa intemeieze familii, sa adopte copii etc. Aici este problema. Sexul nu poate fi interzis dar un copil are dreptul sa creasca intr-o familie normala. Homosexualitatea exista din cele mai vechi timpuri dar familiile homosexuale cred ca sunt o inventie a zilelor noastre. Cu asta nu sunt de acord.
  • -1 (7 voturi)    
    romanul si civilizatia (Luni, 1 martie 2010, 18:47)

    muciflenduri [anonim]

    Ma intreb daca o fi vreo legatura intre toleranta si prosperitate.
    Romanii traiesc in rahat, in schimb se revolta de pacatele savarsite de niste cetateni din Australia, care Australie are cetateni pe care ii doare in cur (nicio aluzie) de parasutele si parasutistii romani.
    Australienii isi vad de viata lor, ii accepta pe cei din jur, fie ca-s negri, galbeni, homosexuali sau atei si nu stiu cum dracu le merge bine.
    Adica Domnul chiar nu ii vede? De ce pacatosilor le merge bine, si noua, virtuosilor, nu?
    • +2 (6 voturi)    
      Stupid people (Luni, 1 martie 2010, 21:45)

      Georg Wilhelm Friedrich [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      Bine zicea Brucan: stupid people.

      Cei 50 de ani de comunism plus ortodoxia primitiva si-au facut treaba. Ce sa-i faci, trebuie sa existe si idioti pe lumea asta...
  • 0 (4 voturi)    
    Argumente - fundul gol (Marţi, 2 martie 2010, 0:41)

    Sam [anonim]

    Ce sa facem... cam de nivelul asta sunt argumentele lor...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică