A murit unul dintre soldatii care au infipt steagul rosu pe cladirea Reichstagului

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 17 februarie 2010, 13:31 Actualitate | Internaţional

Mai 1945, steagul rosu flutura pe cladirea Reichstagului
Foto: YouTube
Abdulhakim Ismailov, soldatul Armatei Rosii care a infipt drapelul sovietic pe cladirea Reichstagului, in primavara anului 1945, a decedat miercuri la Kasaviurt (Daghestan), la varsta de 94 de ani, a anuntat un purtator de cuvant al administratiei municipale, citat de RIA Novosti.

"Dl. Ismailov s-a nascut la 1 iulie 1916 in Daghestan. In perioada celui de-al Doilea Razboi mondial, el a luptat in Ucraina, la inceput ca infanterist si ulterior ca cercetas", a precizat sursa citata.

A obtinut numerose distinctii militare, printre care Medalia pentru Curaj, si a participat la eliberarea Varsoviei si cucerirea Berlinului.

In mai 1945, trei soldati - Abdulhakim Ismailov, ucraineanul Alexei Kovalev si belarusul Leonid Goricev - au ridicat drapelul rosu pe una dintre cupolele Reichstagului. Episodul a fost imortalizat de reporterul de razboi Evgheni Kaldeiev.

"Locuitorii din Kasaviurt deplang decesul bravului luptator din cel de-al Doilea Razboi mondial", a incheiat purtatorul de cuvant al administratiei.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

5888 vizualizari

  • +14 (18 voturi)    
    curios (Miercuri, 17 februarie 2010, 13:55)

    Mihai-G [utilizator]

    E cumva cel care in fotografia originala avea doua ceasuri pe mana?
    • +11 (15 voturi)    
      nu este el (Miercuri, 17 februarie 2010, 14:07)

      ignorant [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      nu! este cel care avea o colectie de dinti de aur in buzunare.
    • +7 (11 voturi)    
      mda.... (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:51)

      jean bart [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      Era ceva in neregula cu poza aceea...Mi se pare ca unul din ei avea ceas la fiecare mina!!! Lucrul a fost dezvaluit chiar de fotograful rus,acum vreo zece ani,cind a publicat cele doua poze.
    • +9 (9 voturi)    
      ...si poza originala!!! (Miercuri, 17 februarie 2010, 16:00)

      jean bart [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      Nu stiu sa o postez,asa este avea ceas la fiecare mina,am vazut-o pe un site acum 5 minute...
      • +4 (4 voturi)    
        aici (Miercuri, 17 februarie 2010, 16:49)

        Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui jean bart

        Aici este poza originala. Soldatul din stanga jos avea ceas si pe stanga si pe dreapta.
        http://www.famouspictures.org/mag/images/f/f9/Reichstag_flag.jpg

        iar aici gasiti o comparatie a celor doua fotografii
        http://en.wikipedia.org/wiki/Censorship_of_images_in_the_Soviet_Union#Flag_on_the_Reichstag
        • -4 (6 voturi)    
          Sunteti rautaciosi si rai! (Joi, 18 februarie 2010, 9:22)

          gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

          Nu sunteti in stare sa va puneti in pielea unui soldat care a luptat intr-un razboi greu cativa ani si a strans in sufletul lui ura si obida.Ura si obida care l-au putut impinge chiar si la mici furtisaguri ca o compensatie minora a chinurilor si frustrarilor traite.Mai si ganditi inainte de a scrie lucruri rautacioase!
          • +3 (3 voturi)    
            Da, ai dreptate.. (Joi, 18 februarie 2010, 12:26)

            Surfer [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

            ... e de acceptat furtul/violurile/omoruri/jefuiri ca doar e soldat care a luptat pe front.

            Daca ai fi de partea ailalta a baricadei cum te-ai simti?
          • +2 (2 voturi)    
            ? (Joi, 18 februarie 2010, 13:43)

            kalinix [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

            Ai scris commentul asta doar ca sa-ti faci norma? Sau chiar crezi ca rusii erau indreptatiti sa faca ceea ce faceau?
            //.
            Pentru informarea ta, Stalin a omorat numai in Ucraina, atentie, prin infometare, 7 milioane de oameni, iar in tot URSS peste 30 de milioane. Din cei zece milioane cazuti pe front, omorati de 'inamic' au fost cam 2-3 (in limite fooaaarte largi). Restul au fost omorati de GRU sau NKVD.(editat de HotNews.ro)
    • +1 (3 voturi)    
      Adevaratul erou a fost Minin (Joi, 18 februarie 2010, 2:05)

      Sica Drimoxa [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      NU Abdulhakim Ismailov a infipt steagul rosu pe Reichstag, ci comandantul de grupa -pe atunci -
      MININ. Si nu in mai ,ci pe 30 aprilie...Exista o informare a lui Minin in arhiva militara a Rusiei Sovietice in acest sens.
      Filmarea s-a facut pe 2 mai si este o reconstituire .Aceasta reconstituire a fost difuzata intregii lumi(deh !propaganda...).De altfel ,Stalin daduse ordin ca pe 1 Mai sa fluture steagul rosu pe Reichstag, fapt " rezolvat" de grupa lui Minin pe 30 aprilie 1945, la orele 22 si care nu a avut cu ce sa imortalizeze evenimentul.Este totusi un eveniment important ,desi razboiul a mai durat cateva zile...
      Important este si ca istoria sa ne fie prezentata cat mai aproape de adevar...
      • +1 (1 vot)    
        aiurea (Joi, 18 februarie 2010, 13:03)

        kalinix [anonim] i-a raspuns lui Sica Drimoxa

        steagul lui minin pus pe 30 aprilie a fost dat jos a doua zi de germanii care inca se mai aparau in Reichstag. Fotografia a fost facuta pe 2 mai, dupa ce Reichstagul a fost 'curatat'. Oricum nici in fotografia asta nu e Ismailov ala care infige steagul. Poate e doar cel care priveste. Sau se poate sa fie intr-un alt grup de soldati rusi cocotati pe cladire.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu-l recunosti pe taica-tu? (Joi, 18 februarie 2010, 15:05)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      Nu-l recunosti pe taica-tu?
  • +11 (13 voturi)    
    hmm (Miercuri, 17 februarie 2010, 14:41)

    Pistache [anonim]

    Oare la cate jafuri si violuri o fi participat luptatorul asta pt libertate?
    • -11 (21 voturi)    
      Mai putin oricum decat au facut romanii la Odessa (Miercuri, 17 februarie 2010, 14:59)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Pistache

      Informeaza-te ce grozavii au facut romanii in Transnistria si Odessa.
      • +7 (13 voturi)    
        domnu dan... (Miercuri, 17 februarie 2010, 16:38)

        bty57 [anonim] i-a raspuns lui dan

        sa le pupi talpile la soldatii romani oricine ai fi.
        • -4 (4 voturi)    
          Si ma rog . . (Joi, 18 februarie 2010, 9:25)

          gheorghe [anonim] i-a raspuns lui bty57

          . . care ar fi motivul pentru pupat talpi? Cumva pentru ca prin actiunile lor sub comanda maresalului iubit au contribuit la aducerea ciumei rosii pentru 50 de ani in Romania?
          • +3 (3 voturi)    
            de ce (Joi, 18 februarie 2010, 10:14)

            bty57 [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

            De ce talpile ? Ca sa nu folosim cuvinte urite draga Gheorghe Dan..
            • -2 (2 voturi)    
              daca esti amator . . (Joi, 18 februarie 2010, 11:25)

              gheorghe [anonim] i-a raspuns lui bty57

              . . iti cedez locul cu placere!
          • 0 (2 voturi)    
            Nu stii istorie! (Joi, 18 februarie 2010, 10:28)

            Ducu [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

            Daca ai stii ceva istorie, ar trebui sa tii cont de faptul ca Polonia a avut acceasi soarta cu Romania, desi a fost victima atata a Gemaniei naziste cat si a Rusiei sovietice!
            La fel si cu Cehoslavacia!

            Cine vrea sa invete in scoala doar o meserie aici ajunge!
            • -2 (2 voturi)    
              Stiu istorie mai multa decat tine! (Joi, 18 februarie 2010, 11:24)

              gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Ducu

              Si nu pube tu Polonia langa Romania ca sunt doua entitati diferite. Poate i-l intelegeam pe Antonescu daca se oprea la Nistru. Dar a mers pana in Caucaz ca doar i-a dat cuvantul de ofiter lui Hitler, nu? Pe cuvantul lui Antonescu au murit peste 50000 de romani in stepele Rusiei si pentru ce? Pentru a trai apoi 50 de ani sub comunism. Adica toata viata mea activa.
              • +2 (2 voturi)    
                2 entitati cu ceva in comun(ism)! (Joi, 18 februarie 2010, 12:29)

                Ducu [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

                Am comentat strict ce am citit in postarea ta, nimic mai mult!
                Repet
                "Polonia a avut acceasi soarta cu Romania, desi a fost victima atata a Gemaniei naziste cat si a Rusiei sovietice!"
                Romania nu a ajuns sub comunism pt. ca romanii au ajuns in stepele Rusiei!
                Inca ceva - vezi si modul in care s-au stabilit sferele de influenta!
                PS: Ai uitat de Cehoslovacia si sa nu uit Iugoslavia! Au ajuns ei in stepele Rusiei?
      • +4 (8 voturi)    
        Dan Capitan de Plai (Miercuri, 17 februarie 2010, 21:45)

        ivan [anonim] i-a raspuns lui dan

        Ia sa vedem de unde sa ne informam. Poate din literatura rusa sau stii mata Danut cam cum au stat lucrurile de la agentii sovietici? Mai baiatule daca Odesa exista astazi este pentru ca romanii (maresalul Antonescu) au refuzat varianta germana de a bombarda de pe mare pana la "ras" orasul. Au preferat sa lupte cu jertfe nenumarate si sa-l cucereasca de pe uscat. Nu au existat grozaviile de care vorbesti ci doar faptul ca echipe inarmate de civili ascunse in catacombele fara sfarsit ale orasului ieseau noaptea si atacau miseleste patrulele militare. De altfel au reusit sa arunce in aer comandamentul trupelor romane provocand nenumarate distrugeri si victime. Represaliile au fost pe masura si sunt de inteles. De asemeni fata de cati romani au fost ucisi in plina strada de catre civili ziua si noaptea mi se pare ca evacuarea unei parti a populatiei din oras a fost chiar o masura de protectie fata de ce cerea pe drept cuvant Comandamentul german si chiar multi soldati romani. Cat despre jafuri intreaba mata pe amicii matale bolsevici ca sunt mari experti. A propos, esti roman ca dupa sursele de informare nu prea pari?
      • +4 (8 voturi)    
        sanki (Miercuri, 17 februarie 2010, 22:07)

        Joe Bulangiul [anonim] i-a raspuns lui dan

        Papagalule, iata pe scurt faptele: Armata Romana a fost atacata de civili (tu poti sa le zici forte de rezistenta). Conform legilor razboiului valabile in acea vreme, Armata Romana avea dreptul sa practice represalii. Din pacate, a procedat legal: s-au aplicat represalii. Aproape sigur au fost victime inocente. Repet, pentru papagalul sovietic: Armata Romana a procedat legal, din pacate ...
        • 0 (0 voturi)    
          Ei, copii, copii! (Joi, 18 februarie 2010, 19:13)

          yankeee [anonim] i-a raspuns lui Joe Bulangiul

          Cand e vorba de zeci de mii de victime inocente, majoritateas evrei, nu putem vorbi de legalitate! Din cauza asta si aaltora despre care nu ati invatat inca la istorie, rusii sunt total indreptatiti s spuna orice despre noi.. Se spune ca pacatele parintilor le trag copiii si nepotii. Asa se intampla si cu noi. Stie cineva cum procedau soldatii romani indoctrinati cu satele de femei batrani si copii?? Le radeau de pe fata pamntului si sub pretextul ca erau cuiburi de bolsevici nu iertau nici copiii de la sanul mamelor. Ne-a salvat intrucatva entuziasmul cu care locuitorii unor orase cum sunt Buzaul, Focsani-ul i-au primit pe eliberatorii rusi atunci cand acestia au inceput sa curete Romania de fascism. Istoria este, credeti-ma muuuult mai complicata!
    • -4 (12 voturi)    
      . (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:13)

      Ivanu [utilizator] i-a raspuns lui Pistache

      Cam la tot atatea la cate participa soldatii americani in Irak si Afganistan.
    • -8 (12 voturi)    
      Jafuri si violuri... (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:29)

      Ironfist [anonim] i-a raspuns lui Pistache

      ... nu stiu cate or fi fost, dar in mod sigur germanii au omorat _multe_ milioane de rusi, intr-un razboi care nu a fost declansat si nu a fost dorit de catre ei: "The Soviet Union lost around 27 million people during the war, almost half of all World War II deaths." (http://en.wikipedia.org/wiki/WwII#Casualties_and_war_crimes).

      Pai la distrugerile astea, afla ca germanii ar fi meritat rasi de pe fata pamantului, au meritat cu varf si indesat ceea ce au primit. Intotdeauna i-au considerat pe rusi drept animale si i-au tratat ca atare, chiar in propria casa, in Rusia. Nu va mai vaicariti degeaba ca si noi am sarit la bataie, apoi ne-au batut rusii mar (la Stalingrad diviziile romanesti au cedat primele in front) iar de 50 de ani ne tot vaicarim ca am fost batuti si ce-am mai patit noi... Mai bine vedeti sa nu facem si data viitoare aceeasi greseala, ca nu vine nimeni sa-si puna pielea pentru noi, indiferent de tratate.
      • +6 (8 voturi)    
        Stalin frate! (Miercuri, 17 februarie 2010, 16:26)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Ironfist

        Chiar nu sti ce a facut Stalin in timpul razboiului si dupa? Mai dai dai pe wikipedia. Rusi au o vorba "De trecut nu estin nciodata sigur!"
        • 0 (6 voturi)    
          Discutia era alta... (Miercuri, 17 februarie 2010, 17:21)

          Ironfist [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

          ... eu am raspuns aluia cu jafurile si violurile.

          Da, Stalin a fost un criminal nemernic, care ucis si stramutat fortat in primul rand ucraineni si alti cetateni din cadrul URSS. El personal era de origine georgian... Oricum, chiar javra nemernica precum a fost, nu el a inceput razboiul...

          PS: "a sti" la persoana a doua se scrie cu doi de i. Sa nu uiti data viitoare cand scri(+i).
          • +3 (5 voturi)    
            cine a pornit al II-lea razboi mondial (Miercuri, 17 februarie 2010, 18:28)

            nicu [anonim] i-a raspuns lui Ironfist

            Se pare ca nici asta nu este adevarat.
            Stalin a pornit razboiul,

            Daca ai timp citeste aici:
            http://www.scribd.com/doc/293790/Icebreaker

            Dupa ce am citit asta am inteles altfel istoria WW II. Si se explica multe ciudatenii ale istoriei, inclusiv deruta rusilor in momentul atacului german.
      • +4 (6 voturi)    
        Mai draga, chiar noi am sarit la bataie primii? (Miercuri, 17 februarie 2010, 20:22)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui Ironfist

        Dar de invazia din Basarabia? Nordul Bucovinei etc din 1940 ce parare ai? Nu a existat? Sau esti de parere ca Basarabia s-a intors la patria muma, Rusia?

        Mi-e rusine ca sunt co-national cu tine.

        Ce greseala anume sa nu mai repetam, sa nu sarim la bataie cand vine Rusia si ia 3 bucati din teritoriul nostru? Sa tacem malc, caci altfel vedem noi pe dracu? Mi-e sila de tine.
        • -1 (1 vot)    
          Conationalule... (Joi, 18 februarie 2010, 12:26)

          Ironfist [anonim] i-a raspuns lui Sorin

          ... ocupatia Basarabiei s-a semnat intre Rusia si prietenii tai din Germania (!), alaturi de care am luptat. Acest act a fost posibil datorita caderii Frantei sub lovitura Germaniei (!), cadere care ne-a lasat fara aliatul nostru principal.

          Dupa ce ne-am recuperat Basarabia, NOI am mers mai departe alaturi de Germania (!) in Rusia (adica pe teritoriul lor). Din care cauza, in tratativele de la sfarsitul razboiului, Stalin nici nu a vrut sa auda de negocieri in ceea ce ne priveste. Asa ca, daca am fost belicosi, ne-am batut; am pierdut, dar acum nu mai plange. Data viitoare mergi si te bate cu rusii, deocamdata traieste-ti sila ca esti conational cu mine. Probabil ca esti din genul "belicos" al celor care intorc armele dupa bataia vantului (da, s-a intamplat si treaba asta).

          Bunicul meu a fost ranit in Crimeea, trimis acolo de Antonescu. Nu avea ce cauta acolo. Sa nu uiti asta.
    • -4 (4 voturi)    
      drapel (Miercuri, 17 februarie 2010, 19:55)

      horea [anonim] i-a raspuns lui Pistache

      oriccum la mai putine crime decat teroristii, romani adevarati, din decembrie 89,care nu-i asa,faceau parte din "pasnicul si blandul popor roman"!
  • -2 (2 voturi)    
    ? (Miercuri, 17 februarie 2010, 15:23)

    codrea [anonim]

    Abia acum?
  • -8 (10 voturi)    
    dincolo de ceasurile de la mana... (Miercuri, 17 februarie 2010, 16:22)

    catt [anonim]

    razboiul nu mai poate fi inteles azi. are legile lui si pentru mine este o experienta pentru care nu pot decat sa am admiratie fata de cei care au luat parte, indiferent de care parte.
    acest individ a avut o imensa onoare. a facut un gest incarcat de o mare valoare.
    pentru atunci...azi,pentru prea putini.
    Nu pot sa zic ca imi place Rusia, rusi, ruseste dar ce a facut armata rosie in WWII strict militar este admirabil.
    • +10 (10 voturi)    
      daca vrei ceva intradevar de admirat (Miercuri, 17 februarie 2010, 16:48)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui catt

      citeste despre invazia armatei rosii in '39 in Finlada, si cum micutul popor finlandez, ca armata nu prea aveau, au tinut piept spre sf razboiului la aproape 1 mil de trupe sovietice. Pana la urma s-au cam retras rusii cu coada intre picioare cucerind doar cativa 10 de km.
    • +8 (8 voturi)    
      bai Ţâcă... (Miercuri, 17 februarie 2010, 17:01)

      ionoi [anonim] i-a raspuns lui catt

      Au murit cu milioanele bravii armatei rosii..si nu datorita eroismului lor..ci cu pistolul la spate de la comisari...hahaaaa ca mai apoi au venit buluc mult mai numerosi decat nemtii..asta e partea a 2-a cand si-au mai revenit
    • +7 (7 voturi)    
      stai cam slab cu istoria ! (Miercuri, 17 februarie 2010, 17:03)

      toma [anonim] i-a raspuns lui catt

      hitler si stalin au fost PARTENERI !!! au tratate semnate inainte de razboi !
      hitler a inceput in austria-stalin in finlanda !
      polonia au cucerit-o imreuna-hitler dinspre V,stalin dinspre E . au impartit-o frateste !
      mai au in comun faptul ca fiecare si-a OMORIT milioane de CONATIONALI ( hitler le-a zis evrei,stalin-ucraineni )
      cind nu s-au inteles la teritorii au inceput INTRE EI !!
      daca te intereseseaza cauta documentruk THE SOVIET STORY !!!
  • -8 (8 voturi)    
    Cum, nu era american? (Miercuri, 17 februarie 2010, 17:17)

    american [anonim]

    Eu credeam ca americanii au pus steagul pe cladirea parlaqmentului german... Tot rusii astia: ei castiga in sport, n-au treaba cu restul lumii, n-au nevoie de baze pe alet continente, ce mai tura vira.. niste ... Nu ca nemrnicanii care sunt cei mai destepti, cei mai frumosi si cei mai pacifisti. Va dinsa dupa comentariile de pana acum cat de indoctrinati anti-adevar sunt in special jigodiile portocalii.. Sa va ia dracu pe voi sim pe neamurile voastre de hoti si tradatori!
    • +3 (5 voturi)    
      pai da (Miercuri, 17 februarie 2010, 19:07)

      ampersand [anonim] i-a raspuns lui american

      La sfarsitul razboiului, cu iminenta infrangerii, nemtii se-ngramadeau care mai de care sa fuga din calea americanilor si sa se refugieze in bratele primitoare ale armatei rosii. Imi pare rau ca n-am spatiul necesar sa-ti povestesc aminitrile bunicilor mei a caror casa a fost rechizitionata, pe rand, de Wehrmacht si apoi de salvatoarea armata rosie. Sau reactia lor la bombardamentul aerian american de la Ploiesti (ei locuiau aproape).
  • -2 (4 voturi)    
    Abdulhakim Ismailov (Miercuri, 17 februarie 2010, 22:13)

    Ion Ion [anonim]

    Cred ca Abdulhakim Ismailov a facut in sfarsit si el o fapta buna.
  • 0 (2 voturi)    
    Un om informat (Joi, 18 februarie 2010, 7:16)

    roberto [anonim]

    Soldatul acela purta doua ceasuri dintr-un motiv extrem de simplu: unceas era fixat pe ora Moscovei, iar al doilea era fixat pe ora oraselor cucerite.
  • -2 (4 voturi)    
    Finantezi si declansezi (Joi, 18 februarie 2010, 10:08)

    Mihai [anonim]

    Razboiul a fost finantat din vest.
    Rusii si germanii nu au fost decat actorii unui mare circ in care au murit multi nevinovati.
    Cautati realitatea economica din spatele conflictului, lasati ideologiile, nici copii nu mai cred in ele.
  • 0 (4 voturi)    
    D-zeu sa-l odihneasca... (Joi, 18 februarie 2010, 10:25)

    Pantera Roz [utilizator]

    Postacii retardati de pe aici ar trebui sa inteleaga ca omul a fost luat pe sus in Armata Rosie si pus sa lupte pt. ca tara lui a fost atacata.Si a luptat pe jos din Daghestanul lui sau din Ucraina-cum zice articolul-pana la Berlin.Era un om simplu,ca voi,pus in situatii exceptionale.Pe care le-a trecut.Cu brio.Pt.ca le-a supravietuit.Poate o fi un erou fabricat propagandistic.Dar ramane faptul ca a LUPTAT.Pt. ceva in care a crezut.Ceva bun sau prost.Dar A LUPTAT.Multi cretini fac mishto de rusi.Nici eu nu-i suport.Dar fara ei Nazismul nu era infrant,mishtocarilor!Nici fara Ionii,Vasilii,Gheorghii romani cazuti pe frontul de vest.Sau pe frontul de est,pt. ca ai nostri au cazut acolo tot pt. O IDEE.Penibililor!
    • -2 (2 voturi)    
      luptand pentru tara (Joi, 18 februarie 2010, 11:53)

      in umbra marelui urs [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      .Multi cretini fac mishto de rusi.Nici eu nu-i suport.Dar fara ei Nazismul nu era infrant,mishtocarilor.
      Sa rad sau sa plang!?
      Incotro se indreapta oare un popor care nu isi cunoaste istoria!?
      Cateva referinte pentru tine pantera rosie si cei novici ca tine:
      The Soviet Story- documentar cu traducere in romana:
      http://www.jurnaltv.ro/video/The_Soviet_Story_Povestea_sovietelor_incredibil

      http://biblioteca-virtuala.blogspot.com/

      Holocaustul rosu in cifre:

      http://www.gid-romania.com/IndexSections.asp?SID=124

      PS: hotnews, multumesc pentru noncenzura.
      zi buna!
      • 0 (0 voturi)    
        Referinte da-le copiilor tai! (Joi, 18 februarie 2010, 17:34)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui in umbra marelui urs

        Eu am 50 de ani si stiu ceva istorie,d-le.Nu am nevoie sa accesez site-uri.Am invatat istorie de la bunici,parinti si apoi la scoala.Mai reala decat de la http-urile tale!
  • -1 (1 vot)    
    Asta e nimic... (Joi, 18 februarie 2010, 13:36)

    Gigica Gigi [anonim]

    Asta e nimic, un documentar BBC cita cazurile urmatoare:
    -soldat bolsevic( in voi numi B, de la bolsevic) cu ceasul in gura, sa fie sigur ca functioneaza;
    -B cu becul in buzunar, el credea ca duce lumina (in rasarit, sa-i lumineze si pe ai lui, cred...)
    -B bea apa din bideu, crezand ca e chiuveta.
  • 0 (0 voturi)    
    Pai (Joi, 18 februarie 2010, 16:00)

    HESS [anonim]

    Saracii daca veneau din zonele rusiei unde nici dracul nu umbla ,ce vreti si voi.
    In comuna noastra cand au intrat rusii ,au intrat intr-o farmacie si au crezut ca vaselina care se utiliza la fabricarea alifiilor e buna de papat .Au intinso pe paine si la haleala.
    Iar in pivnitele cu butoaie cu vin ce sa mai scoata cepul.Cu balalaica prrrrrrrrrrrr si pe spate intinsi si cu gura cascata la drojdit.Erau cazuri cand se vedea cate un rus cu mana plina de ceasuri de la incheietura pana sus.Cica unul luase un ceas de masa si si-l puse la gat si cand incepuse sa sune sa speriat la trantit la pamant si a tras cu balalaica in el crezand ca e vre-o bomba.
  • -1 (1 vot)    
    tot aia (Joi, 18 februarie 2010, 16:52)

    touretul [anonim]

    participant la jafuri si violuri sau nu, se pare ca razboiul i-a priit de vreme ce a dus-o pana la 94 de ani. exercitii fizice si doze apreciabile de adrenalina, recomandarea pentru o viatza lunga si sanatoasa.
  • 0 (0 voturi)    
    Criminali si violatori (Miercuri, 24 octombrie 2012, 22:03)

    martha [anonim]

    Bine ca acum l-a luat dracu pe acest salbatic!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri