Reprezentantul Rusiei la NATO despre scutul antiracheta: Ursul rus le va trage un sut in fund Americii si aliatilor ei

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 10 februarie 2010, 19:09 Actualitate | Internaţional

Dmitri Rogozin
Foto: Agerpres
Ambasadorul rus la NATO a scris miercuri, intr-un mesaj pe reteaua de socializare Twitter, ca ursul rus "le va trage un sut in fund" Statelor Unite si aliatilor lor daca Moscova se va simti amenintata de scutul antiracheta, transmite AFP. Dmitri Rogozin a facut aceste afirmatii ca raspuns la intentia SUA de a amplasa interceptori pe teritoriul Romaniei.

"Americanii si aliatii lor vor, din nou, sa incercuiasca pestera ursului rus?", a scris Rogozin pe Twitter, atasand un link catre un articol care prezinta decizia Romaniei. "De cate ori trebuie sa li se spuna ce periculos este acest lucru. Ursul va iesi si le va trage un sut in fund acestor vanatori jalnici", a scris el intr-un alt tweet, in limba rusa.

AFP precizeaza ca o traducere in engleza a celor doua mesaje a omis limbajul vulgar, insa a avertizat ca ursul rus "ii va bate" pe vanatori.

Rogozin, care este cunoscut pentru limbajul sau "colorat", este unul dintre putinii oficiali rusi care folosesc Twitter.

AFP scrie ca Moscova si-a exprimat ingrijorarea dupa anuntul Romaniei ca a acceptat sa gazduiasca interceptori americani. Oficiali romani si americani au afirmat in repetate randuri ca sistemul nu este indreptat impotriva Rusiei.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

6344 vizualizari

  • +20 (22 voturi)    
    Parca Putin e mare vânator!? (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:20)

    gigi marga [anonim]

    Ce nu stie el probabil este raspunsul la intrebarea "de ce n'are ursul coada?" Noroc cu Putin, mare vânator, care spera sa impuste vulpea...
    In alta ordine de idei, tipul e tânar si nostalgic, ca atare este pe jumatate iertat; noi stim de la ai nostri ca e tare greu sa te lepezi de blana...
    • -31 (37 voturi)    
      pana una-alta (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:25)

      costica [anonim] i-a raspuns lui gigi marga

      Ni i-am pus in cap pe cei care ne dau gaze iarna cand ne e frig. Si am mai riscat sa-si puna rusii niste tinte nucleare pe teritoriul nostru.
      Mie mi se pare ca treaba asta cu scutul e un fel de hai sa ne legam la cap fara sa ne doara!
      • +21 (25 voturi)    
        . (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:42)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui costica

        domnu' costica, noi extragem gaze naturale, avem productie proprie. Nu vom suferi de frig. Gazele rusesti merg la combinate chimice care in cel mai rau caz isi reduc activitatea la 67% in caz de criza a gazelor. Centralele electrice pe gaz pot trece pacura sau in cazuri delicate chiar si pe carbuni prin mici modificari, iar carbuni avem destui. De aceea si am raspuns afirmativ asa repede, suntem una din putinele tari europene care nu prea pot fi santajate cu gazul.
        Treaba cu tinele nucleare e pentru copii retardati. In 5 secunde rusii pot sa modifice tinta unei rachete. Putin in pasa ca o sa fie tinta pe Romania, Congo, China. Aia nu inseamna ca vor lansa vreodata rachete spre noi.
        SI AR FI MOMENTUL SA MAI LASATI MENTALITATEA DE SCLAV BICIUIT!!!
        • +17 (19 voturi)    
          "Pumni si suturi"... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:24)

          Rusia Mica si Alcoolica [anonim] i-a raspuns lui radukku

          Observati asemanarea limbajului de huligan atat pt dementul ala musulman din Iran, ayatolahul Khamenei care vorbeste de dat "lovituri de pumn", cat si pt cainele kgbist de serviciu, Rogozin, care "trage suturi in fund".

          Iranul islamo-militarist si Rusia militaro-kgbista au in comun tot felul de incapacitati si deficiente structurale, printre care si deficitul de limbaj diplomatic..

          Atentionez cititorii romani mai naivi ca Rusia nu mai e URSS si ca multe amenintari sunt destinate exclusiv bautorilor de votca locali, sa fie si ei mandri de "mati Rassia".

          Curand, pt Romania, nu va mai merge nici santajul energetic, devenim treptat independenti de gazul rusesc.

          Sa ne vedem de drum, lasati sclavii sa se inchine la ograda goala a Kremlinului.
        • -3 (3 voturi)    
          Nu zau (Joi, 11 februarie 2010, 10:44)

          Caragiale [anonim] i-a raspuns lui radukku

          Nu zau !
          Ce istete comentarii citesc pe aici !
          Cica avem gaze ! Da avem gaze sa nu murim de frig o iarna !
          Petrolul a zburat de mult, finantele si economia la fel !

          Barosanii joaca sah folosindu-se de pioni straini pe teritorii departe de casa lor !
          _______________
          La noi prostia il depaseste si pe caragiale !
      • +11 (13 voturi)    
        Ai calitati de las si sluga mai costica... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:46)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui costica

        Cred ca in cazul unui razboi (Doamne fereste!) ai fi unul dintre cele cateva cozi de topor care ar dezerta urgent la inamic. Frica si lasitatea te cam caracterizeaza mai costica... Te tradeaza postarea. Nimic altceva.
      • +13 (15 voturi)    
        stiti ceva ..... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:55)

        cuchi [anonim] i-a raspuns lui costica

        eu m-am cam saturat de atitudinea asta de ... capul plecat ... , nu zic ca nu trebuie sa tinem cont si de faptul ca suntem o tara mica, dar sa nu uitam ca mai sunt si alte tari mici care-si valorifica cu tupeu avantajele. Cred ca ar trebui sa scriem si noi ca popor pe o lista toate atuurile noastre si sa militam pentru recunoasterea lor.
        • -3 (5 voturi)    
          Tara mica (Joi, 11 februarie 2010, 8:23)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui cuchi

          Ce sanse de succes are Romania sa se opuna cu forta armata, fie ea si defensiva si de natura americana, Rusiei?

          Eu le-as aprecia undeva pe la 10%, si chiar daca i-am opri cu ajutorul aliatilor am iesi ca vai de noi din conflict.
          • 0 (2 voturi)    
            Citeste istoria (Joi, 11 februarie 2010, 10:59)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            Si vei vedea cum Finlanda a tinut piept armatei rosii singura fara nici un sprijin extern. Interesanta estimarea de 10 %. este facuta pe niste calcule reale (am mari dubii) sau pe grosimea spumei de la bere ! Demnitatea nationala nu se masoara de procentele semidoctilor.
          • +1 (3 voturi)    
            strateg de cariera? (Joi, 11 februarie 2010, 11:06)

            curios [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            sau activist "rosu"? Dupa calculele tale de expert militar, de ce n-au atacat rusii Germania sau Italia sau Grecia intre 1950 si 1990? Pentru ca erau in NATO!!!! Art.5 din tratat include si Romania! Nu v-au explicat la partid cand v-au dat ultima indemnizatie in ruble?
          • +2 (2 voturi)    
            Finlanda e de 4 ori mai mica, Elvetia de 3 ori (Joi, 11 februarie 2010, 11:11)

            Anonim [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            Mama si ce i-a pus finlandezii urusului sovietic botnita!!!!
            Mama-mama; si apoi l-au sodomizat finalndezii de nu a mai calcat pe acolo urusul sovietic si nici nu va mai incerca vreodata sa calce pe la ei.

            Aaaa... dar la ei nu e coruptie si armata era condusa de oameni capabili nu de toti PILOSII CA LA NOI.

            Romania cu investitii MINIME ar putea sa bata la fundulet orice armamta invadatoare daca ar dori, dar evident ca noi in loc sa cumparam arme anti-tank si anti-aeriene portabile de ultima generatie, in loc sa instruim militarii sa APERE Romania cu tactici adecvate la buget/dimensiunea tarii/geografie, dam banii aiurea pe vapoare ruginite si ne trimitem soldatii in Irak.

            Vor sari de fund in sus habarnistii de serviciu ca soldatii din Irak/Afganistan sunt caliti in razboi -- fals; si Georgia a avut soldati in Irak si ati vazut cu totii ce mare chestie au facut impotriva tehnicii militare de 50 de ani a rusilor.

            Cate poate face o tara "mica" daca e locuita de oameni capabili!!!(asta cam exclude din pacate zona balcanilor)
        • +1 (1 vot)    
          chestiuni (Joi, 11 februarie 2010, 15:07)

          sabo [utilizator] i-a raspuns lui cuchi

          Complicate si secrete sunt aceste decizii....acum sa zicemca USA cade economic si nu mai poate sa sustina sistemele militare...atunci ne gasim singuri in fata ursului.
          E cel mai rau scenariu!
      • +4 (4 voturi)    
        ca pan-acu' ne-au tot dat! (Joi, 11 februarie 2010, 8:55)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui costica

        ne-au dat, din '40 incoa', ca abia prididim sa ne numaram cucuiele! cat despre vanatai, n-are rost sa ne mai ocupam de ele, ca-s una langa alta si le incurcam la numaratoare! ati uitat, bizoni-dumneavoastra, si de sovrom-uri si de toata infeudarea economica a romaniei! rusii, intotdeauna au vandut prea scump romaniei orice marfa asa ca un scut antiracheta american n-are ce sa strice in niste relatii economice si asa putrede!
      • 0 (2 voturi)    
        nu ti-au zis la partid? (Joi, 11 februarie 2010, 11:04)

        nedumerit [anonim] i-a raspuns lui costica

        ca noi importam max 25% din gaz si numai in perioada de varf. Nu ti-a explicat dl.Iulian Iancu? Eroare grava si mai ales "roshie", platita in ruble.
    • -2 (2 voturi)    
      Ursul si vulpea (Joi, 11 februarie 2010, 8:26)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui gigi marga

      Am avea ce invata din povestea asta,. Vulpea n-a scos ghearele sa se sa apere de urs, in schimb i-a devenit prietena si l-a momit cu peste.
      • +1 (1 vot)    
        esti si costica? (Joi, 11 februarie 2010, 11:02)

        naiv-furios [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        oricum, daca tu vrei sa stai capra (la rusi), eu NU VREAU.
  • -30 (34 voturi)    
    eheee (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:25)

    anonimus [anonim]

    Asa ne trebuie ... pe domn' presedinte nu l-a informat nimeni ca impotriva Rusiei au incercat si altii sa actioneze si s-au impotmolit? (Napoleon si Hitler). Cand te pui cu Rusia iti semnezi sfarsitul ( care va veni sigur mai devreme sau mai tarziu). In loc sa facem din Rusia o piata de desfacere pentru produsele romanesti ( alea putine cate sunt) noi ne luam cu ei la tranta? Si gazele de unde ne vin? R : Nu de la Americani.
    P.S. In politica externa, Base mai bine sa stea degeaba, sa nu faca nimic, pt ca atunci cand face ... face numnai prostii, ghici cine va suferi? el? exclus! noi? cu siguranta!(editat de HotNews.ro)
    • +20 (24 voturi)    
      //. (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:32)

      Dennis Lopataru [utilizator] i-a raspuns lui anonimus

      Romania si romanii nu o sa lase niciodata capul jos in fata Rusiei. Dupa cate ne-au facut sa mai facem si "desfacere" pt ei? Pe noi ne doare undeva de Rusia si de ce crede ea. Nu uitati ca cel putin 90% dintre romani sunt anti rusi. Printre ceilalti 10% te aflti si tu.(editat de HotNews.ro)
    • +8 (8 voturi)    
      iar tragi la masea? (Joi, 11 februarie 2010, 4:26)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui anonimus

      mai Anonimus, dar tu nu faci diferenta intre Franta lui Napoleon si Romania de acum? Franta a invadat Rusia, Romania nu invadeaza pe nimeni!!! Ai o atitudine de mielusel, imi pare rau ca suntem conationali!!! Nu ar trebui sa plecam capul in fata nimanui, mai ales cand nu facem nimanui rau! In cazul asta e vorba de masuri defensive!!!! Pricepi mai Anonimus??
      In alta ordine de idei, daca nu sti, 80% din gazul care il consumam e productie proprie!!! Ai inteles de unde vine gazul?!?!!?
    • +2 (2 voturi)    
      nu ai sesizat un aspect esential... (Joi, 11 februarie 2010, 9:49)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui anonimus

      si Napoleon si Hitler s-au dus peste rusi sa-i cucereasca.
      Noi nu vrem decat sa ne aparam de rusii care ne-au cotropit de atatea ori in istorie cu efecte devastatoare.Dar ei n-au reusit sa ne cotropeasca sufletul si spiritul romanesc.Vezi ce se intampla in Moldova azi.
    • +1 (1 vot)    
      Ivan tu esti? Mai bine (Joi, 11 februarie 2010, 10:47)

      Mao [anonim] i-a raspuns lui anonimus

      tovarase ai raporta la o gazeta de Moskva ca aici esti fumat. Ai si terminat ratia de vodca pe saptamana asta si ai intrat in sevraj?
  • +17 (19 voturi)    
    Asadar.. (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:26)

    Cristi [anonim]

    Observam ca rusii sunt, in general, extrem de "delicati" atat in exprimare cat si in comportament. Ce-ar fi sa va tragem noi toti un sut in cur si sa va duceti dracu'?! Declaratiile belicoase ale acestor nemernici n-o sa ne intimideze asa cum cred ei. Romania are dreptul sa se apere fie ca scutul antiracheta este autohton ca productie, fie ca este american. Toate mormaielile astea ale rusilor (care nu inteleg de ce se cred ursi ca, la urma urmei, chiar si ursii sunt vulnerabili si pot fi vanati) le scot la iveala nevindecatele metehne imperialiste. Pe care si le-au manifestat sistematic de-a lungul istoriei asupra vecinilor lor. Noi nu dorim sa declaram razboi nimanui insa nici nu ne putem lasa calcati in picioare acceptand limbajul vulgar si amenintator al unor oficiali scelerati rusi.
    Apropo... NATO nu are nimic de comentat in legatura cu declaratiile provocatoare si badaranesti ale lui Rogozin? Individului astuia ar trebui sa i se ridice urgent acreditarea la NATO. Si sa i se solicite scuze.
    • +5 (9 voturi)    
      O sa ramana fara coada? (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:28)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      nu a citit ursul pacalit de vulpe!
  • +3 (7 voturi)    
    Retele de socializare (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:27)

    Doru de ambasada [anonim]

    E putin probabil ca Rogozin insusi sa fi scris asa ceva.De obicei ambasadorii, chiar si ai Rusiei la NATO au un limbaj mai putin colorat si fac mai multe decat vorbesc...aaa...si nu folosesc twitterul nici macar in timpul liber...
    • +10 (10 voturi)    
      Mda, hackerii rusi... (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:39)

      gigi marga [anonim] i-a raspuns lui Doru de ambasada

      ... au spart contul de twitter al lui Rogozin si au postat afirmatiile respective sub contul lui :)
      Ca atare Rogozin nici usturoi n-a mancat, nici gura nu'i Puti(n)... pardon, pute!
      • +9 (9 voturi)    
        TE GRESESTI AMARNIC (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:40)

        ivanivan [utilizator] i-a raspuns lui gigi marga

        Stimabile, te gresesti amarnic daca crezi ca porcul rus nu e capabil sa faca asa declaratii. Rusii folosesc un limbaj amestecat cu sudalme in cele mai inalte oficii. Se vede ca nu ai idee de mentalitetul rusesc. Crezi ca in duma ruseasca se discuta ca in Senatul roman cu : < SORRY STIMABILE si saru-mina , si dragi colegi" ? Eltin fiind prezident ii injura cu ultimele cuvinte pe toti subalternii. L a rusi este ceva ce ei numesc ""pentru legatura de cuvinte""" si folosesc cele mai murdare sudalme in vorba lor de toate zilele, ca cuvinte de legatura. Si ce este obicei national lingvistic la rusi, este ca vorbesc si folosesc sudalme si cuvinte murdare la nivel de cei mai inati demnitari de stat. Este ceva obisnuit ca seful rus sasi injure subalternii cu cele mai grosolane cuvinte si acest limbaj nu este socotit ofensator. Ofiterul rus isi injura soldatii, generalul injura ofiterii, ministru injura subalternii, premierul injura ministrii, prezidentul injura ajutorii sai, e ceva natural pentru rusi.
        • 0 (0 voturi)    
          Cuvinte de legatura (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:24)

          doru de la ambasada [anonim] i-a raspuns lui ivanivan

          Mda...parca am fi intr-un blog cu comentariile "cititorilor" lasate libere de catre redactie...Inseamna ca Rogozin poate sa-i injure si pe generalii de la NATO cu care mai sta de vorba prin translator... asa ca si "cuvinte de legatura"...numai ca translatoru, din bun simt, va sari peste ele...ce mai conteaza un "fu... in sus sau in jos" , in rusa , engleza sau franceza?
    • +1 (1 vot)    
      Problema de perceptie a realitatii (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:48)

      Cata [anonim] i-a raspuns lui Doru de ambasada

      Asta e una din problemele tale. Ca presupun ca mai si altele...
      • 0 (0 voturi)    
        Limbaj de blog (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:46)

        Doru de la ambasada [anonim] i-a raspuns lui Cata

        Mda...parca am fi intr-un blog cu comentariile "cititorilor" lasate libere de catre redactie...Inseamna ca Rogozin poate sa-i injure si pe generalii de la NATO cu care mai sta de vorba prin translator... asa ca si "cuvinte de legatura"...numai ca translatoru, din bun simt, va sari peste ele...ce mai conteaza un "fu... in sus sau in jos" , in rusa , engleza sau franceza?
        • +1 (1 vot)    
          Chiar asa? (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:13)

          Cata [anonim] i-a raspuns lui Doru de la ambasada

          Nu inteleg ce balmajesti acolo... Incearca sa fii mai coerent! Fa un efort in sensul asta! Insa numai daca poti. Daca te simti in stare. Nu e cazul sa te omori cu firea...
          • -1 (1 vot)    
            comentarii de blog (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:27)

            doru de la ambasada [anonim] i-a raspuns lui Cata

            aha...detriplare a personalitatii...nu credeam ca tu esti mai multi...sper ca te platesc bine pentru asta...
    • +2 (2 voturi)    
      rogozin (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:30)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Doru de ambasada

      Oh,este chiar Rogazin,individul este cunoscut in Rusia ca un fel de W.C. Tudor al nostru.Putin l-a numit intentzionat ca sa-si ilustreze respectul fatza de NATO
  • +1 (3 voturi)    
    Mi-ar fi rusine cu asa limbaj (Miercuri, 10 februarie 2010, 19:54)

    big_fufu [utilizator]

    Dar si mai rusinoasa e gindirea care ii sta in spate...
  • +1 (3 voturi)    
    Noi suntem romani, aici in veci stapani ! (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:02)

    gerula [anonim]

    Radukku asta e un mare specialist in geopolitica. Stie si psihologie, le are cu retardatii. La economia resurselor ce sa mai spun. O fi consilier la vreun demnitar sau poate numai un tip bine pregatit. Si le stie si cu mentalitatile. Ce frumos vorbeste pe net.
    Ma intreb insa un lucru. A luat vreodata in viata o bataita la fund de la parinti sau un pumn in gura de la gasca de cartier ?
  • +6 (6 voturi)    
    Romania sa ajute Moldova... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:10)

    ivanivan [utilizator]

    sa adreza la NATO. Ar fi un mare ajutor din partea Romaniei daca ar ajuta Moldova sa adereze la NATO. Romania ca membru al NATO trebue sa ajute Moldova in procesul de aderare la NATO. usile in UE se vor descide pentru Moldova numai dupa aderarea la NATO. Romania tre sa foloseasca practica ei de aderare la NATI si sa ajute Moldova ca cit mai curind sa adereze la NATO.De ce pina in prezent Romania nu intreprine actiuni de failiarizare a poporului din Moldova cu programele NATO, cine este NATO, ce e bine si ce e rau cu NATO. Moldova va scapa de ocupatia ruseasca numai daca va adera la NATO. si Romania tre sa ajute Moldova sa adereze la Nato. Romania tre sa intreprinda actuni hotaritoare in procesul de aderare a Moldovei la NATO.
  • -4 (6 voturi)    
    pt Cristi ... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:12)

    utug [anonim]

    " nu ne putem lasa calcati in picioare ... "
    Re:
    Asa este. Vom face cum am mai facut. L-am insotit pe Fuhrer in drumul lui spre Moscova si pe Stalin la Berlin. Pe toti i-am insotit. Milosevici. Irak. Afganistan. Cand plecam in Iran ? Speram sa nu avem mult de asteptat. Dupa Iran, unde ?
    • 0 (2 voturi)    
      frumos (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:21)

      levi [anonim] i-a raspuns lui utug

      roman adevarat,curajos si patriot!
    • +3 (3 voturi)    
      ???? (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:05)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui utug

      "Vom face cum am mai facut..." Zau? Ce-ai mai facut tu mai propagandistule las in afara de a posta aiureli pe hotnews? Romania a intrat in razboi nu "alaturi de Fuhrer" ci pentru a-si recastiga Basarabia si Bucovina, teritorii furate de stapanii tai rusi!!! Comprendre? Pe de alta parte, in ceea ce-i priveste pe restul... Carora e mai mult decat evident ca le plangi de mila. Toti trei, adica Milosevici, Saddam si Ahmadinejad sunt personaje care se confunda cu Fuhrerul tau, cel pe care l-ai amintit in idioata-ti postare. Toti vor avea aceeasi soarta ca si Fuhrerul tau... Doi dintre ei si-au primit deja rasplata pentru crimele comise in tarile pe care le-au condus. Pe cel de-al treilea inca il asteapta o macara din Teheran.
  • +5 (9 voturi)    
    Primitivi si Barbari rusi. (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:22)

    Dan B.Charles [anonim]

    USSR, va tras-o AMERICANI si desfintat total.Carne de vaca cumparatii de la americani in valoare de 2 miliarde de dolari pe an,grau cumparati de la americani,ati ramas 140 de milioane dintre care peste 100 de milioane traiesc in secolul 13, aveti tancuri din razboiul al doilea, nu stiti sa construiti o masina,disperati cautati sa cumparati sondele si tehnologia de la americani,tineti poporul rus intr-o inapoiere crunta,Dela razboiul al doilea in USA au emigrat peste 60 de milioane dintre care 10 milioane rusi,in rusia la Moscova a emigrat o singura persoana?Rusi sunt prosti,ignoranti si constipati mentali.Cat timp nu isi revin din prostie tot prosti more.Romanii sunt inteligenti,inventivi,In NATO,in EU aliat strategic cu USA.God bless ROMANIA,EU SI USA.
    Cei care sunt pro-rusi mars in Moskova,tradatorilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu cadeti in capcana..... (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:29)

    Rescatorul [anonim]

    unor declaratii si glumelor diplomatilor. Adevarul se afla intotdeauna dedesubt si are o fata complet diferita de cea vazuta de noi.
  • +1 (1 vot)    
    ursu gros la minte (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:32)

    ady [anonim]

    dragoste cu forta?...nu prea cred..
  • +1 (1 vot)    
    ursii latra si caravana merge (Miercuri, 10 februarie 2010, 20:58)

    ministrul crizelor de urgenta [utilizator]

    exact de aceea sunt bucuros ca suntem in zona scutului. in afara lui poate eram iarasi tara de sacrificiu. domnul respectiv sa stea linistit, ca de vorbit nu am nimic impotriva daca jigneste pentru ca rusii au fost mereu grosolani.

    ursii latra si caravana merge!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce sa spun! (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:01)

    Panduru [anonim]

    A inceput sa-mi fie o frica teribila.Viclenia politica practicata de rusi,trebuie stopata pentru eternitate.Acest lucru se poate realiza numai printr-un consens politic si militar general,practicat de lumea libera,fara nici-un fel de prostitutie politica marsava aplicata adesea,la santajul rusilor,de civilizatii care se pretind de 24 karate,precum Franta,Anglia,Germania,Italia,etc...
  • +3 (3 voturi)    
    Poate e gresit titlul si e vorba de pupat in fund? (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:51)

    Petru Moldovan [utilizator]

    Dat fiind ca rusii sunt intr-o crunta criza economica nu prea cred ca au bani de arme, si daca se ajunge in faza a nu stiu cata in programul american de aparare care include si aliatii decenti de genul Canada, Japonia si UE/NATO si in care vor putea sa dea jos aproape toate rachetele balistice ale Rusiei cu ce mai ameninta Rusia vecinii si chiar pe cei mai indepartati? Asta ii enerveaza pe ei.

    Pe de alta parte primul pas pe drumul asta e ca se vor pune niste interceptoare terstre mobile (adica in primul pas 1-2 camioane cu cate doua rampe de lansare a cate 8 rachete SM-3, de unde pentru fiecare interceptare se lanseaza cate 2 rachete odata, deci in Romania cel mai probabil vor fi capabili sa anihileze 8 sau 16 rachete) care vor tinti in special Iranul, nu Rusia...
  • -2 (2 voturi)    
    asa este (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:23)

    cucurigu [anonim]

    cateva bombici in venezuela si cuba si cateva baze pe acolo sa vezi ce o sa se linisteasca mancatorii de hamburgeri
    • 0 (0 voturi)    
      Esti foarte optimist (Joi, 11 februarie 2010, 7:59)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui cucurigu

      Cine sa le puna acolo? Iubita ta URSS nu mai are forta economica necesare pede op arte iar Cuba si venezuela sunt in pragul falimentului. Au mai incercat cu Cuba cand erau puternici si au trebuit sa se retraga. Nu-ti ma confunda visele cu realitatea. Chiar daca ti-a schimbat pseudonimul nu te-ai insanatosit.
  • +2 (4 voturi)    
    Mos Martin (Miercuri, 10 februarie 2010, 22:46)

    luxdesign28 [anonim]

    Mos Martine, mos Martine cred ca cel mai bine ar fi sa te bagi tu in barlogul tau si sa hibernezi ca ai furat mult de la noi. Multe teritorii ne-ai luat si multi romani au murit din cauza ta mosule... Ai grija, mare grija. Dacii inca mai traiesc, si nu vrei sa-i vezi luptand. O singura viata avem ba mosule, tata. Nu murim de mai multe ori si decat sa fim lasi mai bine sa fim morti. Asa ca ai grija mos Martine.
    • 0 (0 voturi)    
      frumos (Joi, 11 februarie 2010, 10:50)

      Caragiale [anonim] i-a raspuns lui luxdesign28

      Frumos mesaj Dacule, dar in realitate lucrurile sunt mai complicate , sahul e mai amplu si barosanii stiu sa scoata castanele cu mana altora (alor mai mici).
      Taman jocul lor nu trebuie sa-l facem si trebuie sa negociem bine pozitia !
  • +1 (1 vot)    
    Hibernare (Miercuri, 10 februarie 2010, 23:25)

    Rafaila [anonim]

    Acest reprezentant al Rusiei la NATO este bintuit de refrenele de altadata care multora li s-au stantat in minte, vezi "Sint tinar ostean in veacul leninist, Gata mereu fara zabava, Cravata colt din steagul comunist, Bucata din eterna-i slava"... Eterna slava a... slavilor se scurge in trecut. Ursul rus va intra in hibernare si va trebui sa-si vada de propriile provizii pentru iarna grea care il asteapta si pentru care nu este deloc pregatit. In hibernare numai de suturi in fund nu mai este in stare ursul - poate cel mult de mormaieli ca si aceasta pe care tocmai o comentam.
  • -2 (2 voturi)    
    de ce sintem in stare (Joi, 11 februarie 2010, 4:09)

    jupanu [anonim]

    ....da ce blamati fratilor atit de mult declaratia facuta la betie a demnitarului rus...e un raspuns la o declaratie a demnitarului roman, facuta la betie ....
    o sa vedeti rachete si scuturi Romania asa cum puteti vedea autostrazi si centrale nucleare ...cind mi-oi vedea eu ceafa ....
    • +1 (1 vot)    
      E o mica deosebire (Joi, 11 februarie 2010, 8:04)

      un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui jupanu

      Scutul il vor face altii asa ca te las sa tragi concluziile. Cat despre betie, un betiv se poate trezi, un prostanac ramane prostanac toata viata, un analafabet interlop se poate vindeca doar in detentie iar un partid cleptocomunist se poate reforma doar prin disparitie. Pacat de membrii de rand cinstiti.
  • 0 (0 voturi)    
    Curajul soricelului KGB! (Joi, 11 februarie 2010, 8:29)

    hotnewsfil [utilizator]

    Soricelul ii trage elefantului un sut in fund!
    Nu radeti!
    Soricelul este infectat, o super-materie de microbi, de virusi, de bacterii nocive.
    O fi dotat elefantul cu rachete strategice calibrate pe ursul moscovit travestit in soricel KGB?
  • 0 (0 voturi)    
    Mi se pare aberanta afirmatia (Joi, 11 februarie 2010, 9:34)

    anonim [anonim]

    "Scutul defensiv intreptat impotriva Rusiei".
    Nu va suna stupid? Cum adica sa intrepti impotriva Rusiei ceva defensiv? Adica trebuie sa stam cu piepturile goale in eventualitatea unui atac? Sau ce? Unde-i logica?
  • 0 (0 voturi)    
    daca mai era necesar... (Joi, 11 februarie 2010, 9:43)

    egroeg [anonim]

    sa va expuna cineva ce inseamna mentalitatea unui
    diplomat rus.
    in mod normal,la asa o exprimare eleganta,...ursul ar fi trebuit "sa-i stearga o laba" trimtandu-l undeva prin Siberia
  • 0 (0 voturi)    
    Treaba mare (Joi, 11 februarie 2010, 10:16)

    Ion [anonim]

    Asta e de lamurit intre urs si vultur.
    Nu se poate reprosa Romaniei (de parca ar conta ca scriu cu litera capitala) nimic din partea CSI, fiind asa mica, nesemnificativa, aservita, inlcusa si in UE si NATO si cu zero margini de negociere.
  • 0 (0 voturi)    
    Sistemul asta (Joi, 11 februarie 2010, 10:20)

    Ion [anonim]

    am impresia ca o sa fie de mantuiala. Sa nu zica ca nu au facut scut dupa ca au lasat-o balta cu scutul serios din Polonia. Astfel in acest razboi diplomatic s-a terminat la egalitate. Americanii au scut, dar un scut mai pricajit care sa fie si pe placul rusilor
  • -1 (1 vot)    
    Ukraina a fost recucerita... (Joi, 11 februarie 2010, 10:59)

    Sandu [anonim]

    Poate deveni "laba "ursului ce loveste....ceea ce s-a dorit la Moscova.
  • 0 (0 voturi)    
    Ursul cel rau (Joi, 11 februarie 2010, 12:16)

    nelu [anonim]

    Din hibernare ursul s-a trezit,
    Nemultumit fiind de noul scut;
    Doctrina iute si-a revizuit,
    Si la amenintari el a trecut !

    E mare ursul si e nuclear,
    Dar nu mai e ce-a fost odat';
    Amenintarile sunt in zadar,
    Noi stim ca e cam lesinat!

    El inca poate face destul rau,
    Si-atenti noi trebuie sa fim;
    Dar nu e totul dupa placul sau,
    Si-asta noi prea-bine-o stim!
  • 0 (0 voturi)    
    rusii si scutul. (Joi, 11 februarie 2010, 13:00)

    mircea [anonim]

    Deci rusii au ramas tot cu mentalitati medievale.Medvedev ar trebui sa-l trimita pe individ la lucru prin Siberia.Cu asemenea indivizi ne mai miram ca Rusia nu este privita cu incredere pe plan international.Cred ca Rusia s-ar impune mai mult in plan international,utilizand un ton ferm,dar cumpatat.Asa ce seamana aceia culege.
  • 0 (0 voturi)    
    Scut contra davai ceas (Joi, 11 februarie 2010, 21:20)

    ionv [anonim]

    Da daca rusii dau cu atomicuta, oare cum rezolva chestia cu Davai ceas, davai palton ?
  • 0 (0 voturi)    
    bucuria e semn de...tristete,si viceversa (Vineri, 12 februarie 2010, 13:08)

    catalin teodor [anonim]

    nefiind un expert,am inteles totusi ca in jocurile de culise ale marilor puteri adevarul e tocmai "pe dos",intors la 180 de grade fata de afirmatiile aparute pe canalele media...ca cetatean,trebuie sa te BUCURI atunci cand politica (si implicit factorii decizionali)externa a tarii nu este privita cu MARE SIMPATIE,asta inseamna ca conducatorii tarii urmaresc binele TARII,fapt ce deranjeaza planurile marilor puteri....deasemenea,ca cetatean trebuie sa fii extrem de INGRIJORAT atunci cand toata lumea aplauda la unison politica tarii tale,papacindu-se de zor cu presedintele si ceilalti demnitari pe la diversele intruniri....atunci e semn de tradare,conducatorii nu urmaresc interesele propriilor cetateni...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version