Presa rusa: Romania a fost de acord sa devina Polonia

de Olga Popescu     HotNews.ro
Joi, 4 februarie 2010, 21:43 Actualitate | Internaţional

Presedintele Traian Basescu a anuntat ca autoritatile militare ale tarii au aprobat propunerea administratiei Barack Obama de amplasare pe teritoriul tarii a rachetelor americane antibalistice. Basescu a dat asigurari ca ele nu vor ameninta Rusia. Expertii au pareri diferite in ceea ce priveste pericolul pe care-l reprezinta, pentru Rusia, instalatiile militare din Romania, scrie cotidianul Vzgliad.

Un lucru este sigur, si anume ca Romania este capabila sa-si consolideze pozitiile in regiune, ceea ce ar putea fi pe placul tarilor europene. In acest sens, vicepresedintele Academiei pentru probleme geopolitice, Vladimir Anohin, aminteste ca SUA vor sa-si intareasca prezenta in Europa. Iar daca in plan economic, acest lucru nu reuseste la dimensiunile dorita, s-a optat in favoarea celei mai simle variante – cea militara. Expertul afirma, in acelasi timp, ca Romania incearca de multa vreme sa-si ridice valoarea sa politica in regiune, pentru ca, spre deosebire de multe alte state europene, pozitia ei este “mai mult decat insignifianta”.

De asemenea, Bucurestiul are, acum, posibilitatea de a-si uniformiza ambitiile politice cu Ucraina, “care are pretentii asupra teritoriului Romaniei”. “Pentru Rusia nu exista un pericol direct. Nu avem de gand sa atacam Romania. Aceasta tara a facut déjà parte din lagarul socialist.

In afara de dureri de cap, ea nu a oferit nimic IRSS. De aceea, trebuie sa ne pastram calmul”, a spus Anohin, pentru cotidianul electronic Vzgliad. Expertul in politica externa al Centrului pentru conjuncture politia, Evghenia Voiko, arata ca ambitiile politice ale lui Traian Basescu s-au consolidate dupa victoria din alegerile prezidentiale, ceea ce-I permite “un comportament curajos si categoric” pe arena politica.

In opinia ei, proiectul scutului American in Europa va fi negativ privit nu numai de Rusia, dar si de unele dintre statele europene. “Aceasta declaratie indica faptul ca vectorul proamerican al politicii externe romanesti se va intari. Acest lucru trebuie privit prin prisma dorintei Bucurestiului de a-si contura propriul sau rol in politica europeana. In pofida tuturor initiativelor lansate in aceasta directie, Bucurestiul nu este atat de vizibil precum Polonia sau Cehia”, a spus Voiko.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

4736 vizualizari

  • +21 (25 voturi)    
    Hopaaa (Joi, 4 februarie 2010, 21:54)

    Dennis Lopataru [utilizator]

    "In afara de dureri de cap, ea (Romania) nu a oferit nimic URSS"...
    ...auzi ce spune domnu'. Dar tezaurul? Basarabia? Libertatea tarii? Este adevarat noi nu am oferit nimic...ne-a fost luat tot. Tot ce insemna Romania inainte de al doilea razboi mondial, "micul paris", tot a fost sfarmat de acest colos rosu care s-a prabusit din cauza propriei greutatii.

    Dar nu imi fac probleme...toti vor plati la un moment dat!!
    • -1 (3 voturi)    
      Tezaurul a fost calmant (Vineri, 5 februarie 2010, 10:51)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Dennis Lopataru

      Tezaurul si Basarabia au fost agocalmine si calmante ...
      Dureri de cap a dat rusilor Maresalul Antonescu !
    • 0 (0 voturi)    
      Cat a suferit Romania 60 de ani din cauza rusilor (Vineri, 27 mai 2011, 9:23)

      adina [anonim] i-a raspuns lui Dennis Lopataru

      Au vrut sa demonstreze prin toate formele , ca noi romanii suntem o rasa inferioara , si ca nu meritam respect.
      Tinerii vor schimba asta !
  • +23 (25 voturi)    
    Cred ca nu e un popor mai anti-rus ca noi (Joi, 4 februarie 2010, 21:59)

    Eneas [anonim]

    Rusia nu realizeaza ura ancestrala a romanilor impotriva lor !Avem o gena in plus,antirusa ...In opinia mea si ambasada lor sta de pomana in Romania ,in afara de a spiona prin diverrse cutre ,nu are alta menire ..
    cand o tara ca Rusia de sute de ani te jefuie de pamanturi ,iti trimite romanii in Siberia , aduce coloni rusi si rahati de cazaci pe post de papagali in Tiraspol si Moldova ,ce alt sentiment in afara de scarba poti avea fata de *marele* popor rus ?!
    • +11 (11 voturi)    
      corect! (Joi, 4 februarie 2010, 23:09)

      big_fufu [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      e aproape genetic....
      • -1 (9 voturi)    
        Eu nu cred (Vineri, 5 februarie 2010, 9:32)

        sabertooth [utilizator] i-a raspuns lui big_fufu

        In anti-rusismul ancestral romanesc.

        In '40 n-am tras un cartus pentru apararea Basarabiei.

        In perioada comunista de atata anti-rusism trupele sovietice au considerat suficient de safe Romania pentru a se retrage.

        Cat priveste ca suntem cei mai anti rusi, hai sa fim seriosi.

        Unguri ('56), cehii ('68), polonezii (Katyn '40) probabil au fost manifestatii pro-ruse.

        Unde au fost romanii atunci? Pe prispa?
        • +3 (3 voturi)    
          si de ce trtebuia nsa tragem in 40 (Vineri, 5 februarie 2010, 10:28)

          releu [utilizator] i-a raspuns lui sabertooth

          daca nu situatia nu permitea? Am tras in 41. Prinmul general neamt din fostul Wehrmacht, la n umirea intr-o functie NATO a fost intrebat ce soldati si-ar dori sa comande. A raspuns: romani.
          In 39, polonezii fugeau prin romania, miscarea de partizani anticomunisti a fost cea mai de durata in Romania, au luptat pana in 1964 in munti.
          In 68 s-a mobilizat armata si pt razboi cu URSS daca ar fi trecut Prutul. Daca citesti doar Click si te uiti la OTV nu ai de unde sa stii lucrurile astea triviale...
          • -3 (5 voturi)    
            Nici pentru ceceni (Vineri, 5 februarie 2010, 11:30)

            sabertooth [utilizator] i-a raspuns lui releu

            Situatia nu a permis

            Nici pentru afgani.

            Nici pentru polonezi.

            Niciodata situatia nu permite.

            Faprtul c-am tras in '41 arata cat de oportunisti suntem. Din spatele germanilor am avut si noi curaj sa tragem.
        • +2 (2 voturi)    
          N-am avut nevoie (Vineri, 5 februarie 2010, 10:32)

          xolv [anonim] i-a raspuns lui sabertooth

          N-am avut nevoie de revolte pentru ca Ceausescu a fost suficient de roman sa curete toata clica rusa incepand din 1965. Ca roata s-a intors si bolsevicii l-au dat jos in '89 e deja istorie.
          • 0 (2 voturi)    
            Ca sa faci revolte (Vineri, 5 februarie 2010, 11:35)

            sabertooth [utilizator] i-a raspuns lui xolv

            Iti trebuie un organ care noua, romanilor, ne lipseste.

            In schimb suntem campioni mondiali la automistificari si autojustificari.

            Scuze pentru potopul de posturi.

            PS: Aveti dreptate.
        • +2 (2 voturi)    
          unde am fost noi? (Vineri, 5 februarie 2010, 11:03)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui sabertooth

          iti zic eu unde... am fost pana la Odessa si pana la Stalingrad!
          mama lor de rusi...
    • +14 (14 voturi)    
      corect (Joi, 4 februarie 2010, 23:35)

      serban [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Adevarat. Sa ne amintim ce spunea Stefan cel Mare, ca turcii sunt un dusman mai cinstit ca rusii.
      • +9 (9 voturi)    
        Si in plus (Vineri, 5 februarie 2010, 7:56)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui serban

        Si regele Carol I, pe atunci principele Carol I a spus, dupa ce armata rusa ocupase o mare parte din Romania dupa 1877 a spus aproximativ mai bine alaturi de oricine la infrangere decat alaturi de rusi la victorie
    • -2 (4 voturi)    
      Pe dracu (Vineri, 5 februarie 2010, 8:13)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Probabil ti-ai dorit sa fim un popor antirus, dar sa nu facem precum bravii nostri istorici:

      Recent am avut un presedinte, ILIESCU, prorus, in contradictie cu predecesorul sau pe care l-am impuscat. Si inaintea lui Ceausescu au fost cativa, numiti direct de moscova. Istoric, inclusiv Cuza a fost agreat de rusia.

      Am avut militia, armata, sri, jandarmeria organizate si subordonate rusiei; inclusiv culorile si insemnele militate le-am copiat fidel, asta in condititiile in care rusii ne-au executat peste 100.000 de soldati, din "pretenie"!
      Toate exporturile Ro , timp de 50 de ani au fost indreptate catre rusia, toata industria a fost conceputa ca si cum ro ar fi fost din urss.
      Toate cartile de tehnica, "stiinta" au copiat dupa suratele rusesti...

      Intre ce clamam acum si realitate, e o distanta de la cer la pamant. Nu putem spune ca "altii".

      Asta e istoria noastra, chiar daca nu ne place, chiar daca n-am trait-o noi ca indivizi. Aia "altii" au primit votul nostru si inca sunt la conducerea tarii.
      Partidul cu aia "altii" tocmai au declarat ca "e de analizat"... cu vocea prostanacului sef.

      A, ca suntem cativa cretini care stim ce e aia internetu si nimerim tastatura si ne credem dastepti foc... in rest 80% din tara e facuta din "prosti dar multi".

      C'est la vie.
      • +2 (2 voturi)    
        cu tine, procentul sare de 80% (Vineri, 5 februarie 2010, 10:30)

        releu [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        .
    • -2 (4 voturi)    
      raspuns (Vineri, 5 februarie 2010, 9:28)

      azac [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Oameni buni, nu are nici o treaba poporul rus cu uniunea sovietica...va dau 2 exemple: lenin ce natie a fost...ghici ghicitoarea mea......stalin...ce natie a fost...va spun ca ambii nu au fost rusi....mai vreti exemple?? Trotkii, Beria, Dzerjinskii........poporul rus este un popor este un popor maret si e o normal sa te dai mare uneori....cei care vorbesc cu atata siguranta de poporul rus...nu au fost o singura data in rusia, sa stea de vorba cu oamenii, etc...sa fim seriosi
      • +5 (5 voturi)    
        Daca (Vineri, 5 februarie 2010, 10:35)

        xolv [anonim] i-a raspuns lui azac

        Daca ai curiozitatea, intreaba supravietuiorii celui de-al doilea razboi mondial cum se purtau germanii cu populatia si cum se purtau "maretii" tai rusi: Unii le dadeau ciocolata copiilor, alti scoteau oamenii noaptea din casa si-i impuscau daca nu le dadeau ceasurile. Te lasi sa ghicesti care, ce si cum ! Succes!
        • +2 (2 voturi)    
          Daca 2 (Vineri, 5 februarie 2010, 13:16)

          boggio [anonim] i-a raspuns lui xolv

          Pai e o diferenta uriasa,Uitate cine a fost atacat,si cum se purtau germanii si romanii cu populatia respectiva,si apoi cand roata se schimba ei sa ne trateze bine? Bolshevicii nu ii respectau pe proprii cetateni,ii impuscau daca se ratrageau,cum crezi ca un om care se poarta urat cu propria natie s-ar putea purta mai bine cu inamicii? dupa ce au pierdut 30 de milioane de oameni
  • +14 (14 voturi)    
    Ei, si...???... (Joi, 4 februarie 2010, 22:00)

    vali_bob@usa.com [anonim]

    ...Ei, si...?
    ...kakaia prablema, tavarishci ???..
    ...va place sa aveti mereu vecini slabi, fara coloana verticala, cu conducatori pup-in-curisti, gen iliescu, gioana, voronin ???...
    ...Romania a stat in gat Kremlinului inca de pe timpul lu' Petru cel Mare si ,mai recent, al bolsevicilor !...
    ...ati crezut ca noi,romanii, suntem un rahat in fatza voastra ???
    ...ei bine, acum noi, rahatul, va stam in gat !!!...
  • +12 (12 voturi)    
    In afara de dureri de cap..... (Joi, 4 februarie 2010, 22:11)

    d [anonim]

    Cat de mult ma bucur ca"In afara de dureri de cap, ea nu a oferit nimic IRSS".................
    Chiar simt o placere deosebita cand aud despre neimplinirile voastre ,"tavarisci".......
    "Davai ceas,davai palton..."
    Toate aceste nedreptati comise in Europa de Est se vor intoarce inzecit .........................
    Imi aduc aminte ,fiind elev de liceu cand incerca un profesor de origine rusa sa ma invete limba rusa,tov.Babov....,si cit de indaratnic eram eu si ceilalti colegi (ca sa ma exprim elegant!).
    P.S.-I nu imi apartine
    • 0 (0 voturi)    
      Babov (Sâmbătă, 6 februarie 2010, 8:11)

      ibanu [utilizator] i-a raspuns lui d

      Ai dreptatate, limba n-am invatat-o niciodata dar primul meu dialog cu Babov... din pacate nu l-am uitat nici acum
      gde radilsia ..?
      ....
      kto raditelei?
      ....
      spasibo!
      sidit.
      tri
  • +11 (11 voturi)    
    un comportament curtajos.. (Joi, 4 februarie 2010, 22:14)

    Surfer [utilizator]

    ... e ceea ce ne trebuie, in materie de politica externa. Am fost destul cu capul plecat de-a lungul timpului.... am rezistat intre 3 imperii si suntem tot aici, dupa sute de ani.

    Uneori norocul tine cu cei curajosi.
  • +9 (9 voturi)    
    Voiko asta: (Joi, 4 februarie 2010, 22:29)

    releu [utilizator]

    In pofida tuturor initiativelor lansate in aceasta directie, Bucurestiul nu este atat de vizibil precum Polonia sau Cehia”, a spus Voiko.


    Nu a auzit de vizita lui Biden din septembrie.
    • 0 (0 voturi)    
      Oct (Vineri, 5 februarie 2010, 8:26)

      G [anonim] i-a raspuns lui releu

      Asta pt ca vizita a fost in octombrie, pesemne.
  • +16 (16 voturi)    
    Mda... (Joi, 4 februarie 2010, 22:33)

    Cristi [anonim]

    Imperialismul rus se manifesta inca. E, iata!, prezent chiar si in presa rusa... Nu tovaraseilor, va inselati amarnic! Romania nu a "acceptat sa deviva Polonia"! Romania e Romania. O tara care NU mai accepta, si nu va mai accepta niciodata sa fie sluga rusilor, sa se afle in sfera de influenta a unei puteri care ne-a batjocorit destul de-a lungul istoriei! Ni se rupe de voi tovarasi. Ni se rupe de indignarea voastra.
  • +8 (8 voturi)    
    comentariu (Joi, 4 februarie 2010, 23:01)

    flo [anonim]

    Se vede ca nu le-a picat bine vestea asta "prietenilor" nostrii de la Kremlin! Interesant cum pozitia Romaniei devine brusc "mai mult decat insignifianta" atunci cand devine parte a unui proiect strategic atat de important ca scutul anti-racheta american.

    “Pentru Rusia nu exista un pericol direct. Nu avem de gand sa atacam Romania..." - deci (intr-adevar) asta este motivul pentru care Rusia nu a fost de acord cu amplasarea scutului anti-racheta in... Polonia?! Ce bine ca va fii instalat la noi! ca daca cumva se "razgandeste" muscalul si ne ataca iar...pardon!... o sa " facem parte" din lagarul lor.
  • -1 (5 voturi)    
    Hai sa gandim un pic (Joi, 4 februarie 2010, 23:06)

    Alinatu NATO [anonim]

    In momentul de fata situatia este mult mai complexa decat este descrisa in primele comentarii ale presei vestice sau rusesti.In consecinta mai temperati-va putin "genele anti-rusesti" pentru ca primitivismul "de cabana" nu face bine nimanui.Faptul ca americanii au ales amplasarea unui scut anti-racheta in Romania, este foarte bine, totul este sa si vedem dus la capat proiectul.Activitatile militarilor sunt una iar comertul cu Rusia e altceva.Nu se exclud reciproc.Asa ca lasati anti-rusismul deoparte, flacai, pentru ca nu mai suntem nici pe vremea lui Petru cel Mare, nici pe vremea tatarilor si nici in vremea turcilor.SI nu uitati un lucru foarte important: SUA are relatii de colaborare mult mai intinse si mult mai stranse in sfera economica cu Rusia decat va imaginati voi la acest moment.
    • +3 (5 voturi)    
      ???? (Joi, 4 februarie 2010, 23:33)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alinatu NATO

      Ai auzit de zicala asta pur romaneasca? Ori tu nu esti roman ci o alta coada de topor care face pe niznaiul despre ce vor rusii de la noi? "Naravul din fire n-are lecuire" gagiule! Asadar mai scuteste-ma cu filosofia asta de bolsevic acoperit!
      Rusii au un narav ce n-are lecuire! Din fire. Un narav imperialist. Pe care nu si-l vor putea reprima niciodata.

      P.S. "Cine isi uita istoria risca s-o repete". E ceva ce n-ai inteles? Intrebarea e retorica pentru ca sunt convins ca n-ai inteles nimic. Dintr-un motiv foarte simplu. Ori esti ignorant ori esti altceva... Ce ma abtin sa spun. Deocamdata.
      • -4 (4 voturi)    
        coada de topor se intoarce (Vineri, 5 februarie 2010, 1:31)

        alintatu nato [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Europa este abia in fasa... s-ar putea sa fie singurul "experiment social" al omenirii care sa si reuseasca.Uniunea Europeana se gandeste sa invite Rusia sa adere.Daca nici asta nu-ti spune nimic atunci intelepciunea populara la care faci referire s-ar putea sa te fi ocolit pana in momentul de fata.In cazul in care Romania isi va putea muta asezarea geografica sunt de acord ca vom putea face abstractie de Rusia dar si in acest caz, minima educatie , prudenta fata de propriile reactii, nu din alte motive, ne-ar cere sa luam in considerare mai mult de doi factori in acelasi timp si sa actionam in consecinta.
        • +4 (4 voturi)    
          Ce-i in gusa... (Vineri, 5 februarie 2010, 8:18)

          eu [anonim] i-a raspuns lui alintatu nato

          Cosmine, tu esti? Te recunosc dupa... gusa. Te-au trimis astia la munca de jos, pe internet, la sapa cu comentariile. Auzi, fii atent, EU n-o sa invite Rusia in urmatorul mileniu in... UE. Si asta, cel putin pana nu se vor forma, pe rand: IndoChina (China-India) si AmericaUnita (Nord-Sud). Abia apoi va intra in joc EurAsia (bine, mai e si viitorul imperiu Negru - Africa). Iti place geopolitica asta de birt? Cam asa e si cu banii rusesti si castigul Romaniei de pe urma lor. Ptiu! Am gresit, si Patriciu si SOV sunt romani... Sunt? Scuza-ma! Mi s-a facut greata.
    • +5 (5 voturi)    
      Cui se adreseaza indemnul tau? (Joi, 4 februarie 2010, 23:41)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Alinatu NATO

      Amicilor tai de opinie? Adica cozilor de topor? Ce sa "gandim un pic"? Si de ce sa gandim doar "un pic"? Si nu mai mult? Ca asa vrei tu? Nu ti-e rusine de co-nationalii tai care au murit pe frontul de est? Luptand pentru a recupera ce ne-au furat rusii? In fine... E inutil sa mai comentez. Nu merita.
      • -1 (1 vot)    
        hai sa gandim mult ca pana acum a fost un pic (Vineri, 5 februarie 2010, 0:47)

        NATiO buna ca ti-am dres-o [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        Sangele eroilor este sfant si memoria lor eterna.Ceea ce am vrut sa spun este ca , in momentul actual este bine sa vedem ca doua propozitii pot fi valabile in acelasi timp chiar daca aparent se exclud reciproc.
    • +5 (5 voturi)    
      As vrea sa ai dreptate ,dar....! (Joi, 4 februarie 2010, 23:45)

      d [anonim] i-a raspuns lui Alinatu NATO

      Multumesc pentru "primitivismul "de cabana"",frumoasa eticheta !
      Crezi cumva ca un roman adevarat poate uita tot raul adus cu tancurile in '45 ?
      Crezi cumva ca in cazul unui conflict international (care dupa cum vezi incepe sa prinda contur ,macar o idee !) ,rusii vor ezita sa se comporte ca"pe vremea lui Petru cel Mare",avind in vedere invazia Georgiei in 2008?Acesti rusi nu cunosc alta lege decit legea fortei brute ,pentru ei demcratia incepe si se termina cu parul.Toate cele bune !
      • -2 (2 voturi)    
        hai sa gandim mai mult (Vineri, 5 februarie 2010, 0:04)

        aliniatul la nato [anonim] i-a raspuns lui d

        Ceea ce vreau sa spun este ca situatia e cu totul si cu totul alta decat acum 50, 100 sau 500 de ani iar faptul ca avem, pe moment , o situatie favorabila noua, asta nu justifica aroganta comentariilor...atunci cand primesti un cadou de la un unchi mai mult sau mai putin indepartat, nu arati pumnul celorlati copii din clasa, asta daca ai putina educatie...spui multumesc , si te duci in coltul tau sa te bucuri de ceea ce ai primit...
  • +2 (2 voturi)    
    Asa e... (Vineri, 5 februarie 2010, 0:13)

    funny [anonim]

    "Aceasta tara (Romania n.a.) a facut déjà parte din lagarul socialist." :))

    Da, ne-au procesat o dată... a fost de ajuns pentru ca acum să ne fie aşa de greu să ne revenim... In rest, nu mă aşteptam la altă reacţie...

    Ehe, noi să fim sănătoşi!
  • 0 (0 voturi)    
    Adevaratul motiv (Vineri, 5 februarie 2010, 10:42)

    xolv [anonim]

    Adevaratul motiv pentru care Cehia si Polonia nu se ingramadesc la scut este faptul ca deocamdata iranienii nu au rachete capabile sa-i atinga (>2000km). Asa ca se prefac fecioare virgine, in speranta ca vor imbuna si vor mai profita de pe urma poporului prieten slav - rusii! In plus, Kaliningradul a fost intotdeauna un motiv de frica pentru lesi!
  • 0 (0 voturi)    
    Romania a dat dureri de cap Rusiei??? (Vineri, 5 februarie 2010, 16:57)

    Tatiana [anonim]

    Buuun!!! Noi le-am dat lor dureri de cap...hai sa vedem ce ne-au dat rusii noua ??? Hartuirea si moartea in chinuri a unei generatii intregi de tineri intelectuali Romani care au supravietuit celui de-al 2-lea razboi mondial..astea ne-au dat ...si apoi ne-au servit pe tava indobitocirea restului generatiilor cu teoriile Marxist-Leniniste!!! si mai ne-au dat ...foametea distrugatoare de dupa razboi si altceva??? paduri intregi au fost taiate si au ''plecat'' cu trenul spre URSS ...sa aiba tovarasii din est cu ce se incalzi..vorba aia ...si mai ce ??? mancare sa umflam basoldinele rusoaice sa arate grase si ''frumoase'' ca niste baloane colorate...ha ha ha ...mamma mia ce mai ''dureri de cap'' le-am dat ...daca ei considera ca meritau mai mult atunci niciodata nu e prea tarziu ...nu-i asa? le putem servi si reversul celor servite pana acum ...''dureri de picioare'' ca numai fuga i-ar mai scapa ...sorry if I've been so ironic ...I simply couldn't help it !!! ha ha ha


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version