Presa franceza: Romania are potential sa devina un paradis al schiorilor. Statiunile romanesti incep sa fie cunoscute de turisti europeni

de R.P.     HotNews.ro
Miercuri, 3 februarie 2010, 13:32 Actualitate | Internaţional

Romania nu este inca paradisul schiorilor. Dar are tot mai multe proiecte de statiuni, iar potentialul Romaniei pentru sporturile de iarna a intrat in atentia autoritatilor si a investitorilor, scrie publicatia franceza Le Petit Journal.

Recent a fost inaugurata o noua statiune de schi. Are sapte piste, doua teleschiuri si un domeniu schiabil de aproximativ sapte kilometri. Este vorba despre domeniul Sureanu, iar acesta este doar inceputul. La putin timp dupa deschiderea pistelor, dezvoltatorii vorbesc despre o extindere - pentru a ajunge la lungimea de 12 kilometri - si dau asigurari ca locurile de cazare vor fi imbunatatite, de la locuri de parcare si pana la infrastructura hoteliera.  

Dar acesta nu este decat inceputul unui proiect de anvergura, subliniaza publicatia din Hexagon. O alta statiune va fi promovata tot in zona, la Portita Raiului. Primarul comunei Sasciori, Florin Morar, care va administra viitoarea statiune, a declarat ca au fost acordate toate autorizatiile si ca va incepe construirea a 25 de pensiuni. Costul proiectului este asteptat sa se ridice la 35 de milioane de euro si ar putea fi partial finantat prin fonduri europene.

"Vrem sa construim cea mai moderna statiune din Romania. (...) Nu vreau sa concureze cu statiunile de pe Valea Prahovei, ci sa fie printre cele mai frumoase din Europa, sa fie un model pentru Romania", a declarat Ion Dumitrel, presedintele consiliului judetean Alba.

Dorinta autoritatilor locale de a dezvolta sporturile de iarna este o dovada a potentialului acestui sector pentru turismul romanesc, noteaza Le Petit Journal. Un potential inca prea putin exploatat, precizeaza publicatia.  

In prezent, in Romania, care nu duce lipsa de domenii schiabile, exista un numar mic de statiuni, care sunt relativ slab echipate in comparatie cu cele din Austria sau chiar Bulgaria. In afara de Valea Prahovei si statiunile foarte aglomerate Sinaia, Poiana Brasov si Predeal, Maramuresul este o alta regiune importanta de schi. Cu toate acestea, infrastructura nu este la inaltime, pistele sunt putine, cozile se intind in fiecare weekend in Valea Prahovei, in timp ce preturile sunt uneori exagerate.

In aceste conditii, in fiecare an un numar mare de romani prefera sa mearga la schi in Austria. Dar potentialul este la acelasi nivel, cu conditia ca investitiile sa fie bine directionate. In ultimii ani, Ministerul Turismului a facut eforturi, mai ales in ceea ce priveste programul numit "Ski in Romania", destinat construirii de noi statiuni cu ajutorul unor fonduri de 180 de milioane de euro (ale caror conditii de atribuire au facut subiectul unor controverse), precizeaza Le Petit Journal.

Alt semn ca potentialul este real: statiunile romanesti incep sa fie cunoscute de turisti europeni. In iarna aceasta, dupa numeroase articole publicate in presa britanica pornind de la raportul calitate-pret, foarte multi turisti britanici au venit sa schieze in Poiana Brasov.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

5158 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    Geografia (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:41)

    Geo [anonim]

    Dragii mei , Muntii Sureanu numai in Inima Muntilor Apuseni nu se afla, ci in Masivul Sureanu din Carpatii Occidentali. Nu toti muntii din Ardeal se numesc Apuseni.
    • +1 (3 voturi)    
      Completare (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:45)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui Geo

      Scuze, am vrut sa zic Carpatii Meridionali nu Occidentali
      • +1 (1 vot)    
        hmmm (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:49)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Geo

        ..eu cred ca toata treaba asta e exagerata. In Austria, Franta se schiaza la 2000-3000m. noi nu avem aceste altitudini, deci nici suficienta zapada pe sezon. Mi-e greu sa cred ca merita investit pentru 2-3 luni pe an de sezon. Ca sa faci o statiune moderna de schi costa cam cat ai construi un oras de la zero. Bine ar fi, dar nu cred.
        • +1 (1 vot)    
          "paradis" (Miercuri, 3 februarie 2010, 17:38)

          Ion I [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

          Doamne fereste.. sa dea faliment toti administratorii de partii ca la ce preturi si servicii ofera nu se merita. Nu stiu francezii astia ce or fi vazit asa spectaculos si cine ce interese are de publicitatea asta falsa. Dar au norocul ca se iese in 12 ore din tara ca sa ajungi la o zi de schi in Austria..
        • +1 (1 vot)    
          ce vorbesti?? (Miercuri, 3 februarie 2010, 20:44)

          neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          In Germania, exista o statiune, destul de celebra in randurile olandezilor (mai ales) la 800 de m unde se schiaza de nu se poate (sunt cel putin 10 partii intr-un singur loc) si ast ain NRW (Sauerland ) -Winterberg. Iar, ca fapt divers, tocmai ce pe 8 ianuarie a fost o competitie internationala (recunosc nu sunt fana a acestui sport) la proba de bob si sanie pentru olimpiada. Si tot ca fapt divers, au destul de multe programe si atractii si pentru vara. Cred ca este unicul punct de pe harta Germaniei unde limba oficiala e mai mult olandeza decat germana. Asta ca sa vezi, ca dace se vrea ..se poate. Acesta e un exemplu mic, dar sufient care ma face sa cred ca, daca se vrea se poate. Nu iti trebuie munte de 3 000 de metri pentru a face turism.
    • +2 (2 voturi)    
      ehei geografia asta... (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:05)

      mike [anonim] i-a raspuns lui Geo

      @geo
      deschide un atlas.
      vezi unde e valea sebesului si domeniul Sureanu.
      pune aici un disclaimer.
      • +1 (1 vot)    
        pt mike (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:37)

        Geo [anonim] i-a raspuns lui mike

        Scuze pentru primul post, stiu exact unde se afla, am fost si pe valea Cugirului si pe Valea Sebesului, am scris Carpatii Occidentali din greseala, era vorba precum am completat Carpatii Meridionali.
    • 0 (2 voturi)    
      romanica are potential (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:47)

      Agaton [anonim] i-a raspuns lui Geo

      da... pacat ca e locuita .
      • 0 (0 voturi)    
        romanica are potential (Joi, 4 februarie 2010, 19:19)

        potentu [anonim] i-a raspuns lui Agaton

        dle Agaton, permiteti sa completez

        România va avea intotdeauna potential !!

        asta pentru ca niciodata nu-si va consuma potentialul. cu atat ramane
  • +1 (1 vot)    
    Mda (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:47)

    Bigubax [utilizator]

    Fonduri investitionale (relativ) suficiente, disparand (relativ) repede in directii (relativ) cunoscute, perspective (relativ) pesimiste ca in viitorul (relativ) apropiat ceva sa se miste (relativ) repede in sensul imbunatatirii structurii (relativ) existente. Elvetia e (relativ) scumpa, Austria insa e (relativ) la indemana/indepicior. Schiat (relativ) placut 22ror!
  • +2 (2 voturi)    
    ramanem doar cu potentialul (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:47)

    brasoveanul [anonim]

    Potentialul statiunilor de pe Valea Prahovei este anulat de traficul care te omoara. DN1 este supra aglomerat, uneori faci 1 ora intre Azuga si Busteni. Drumul de la Brasov la Poiana este de multe ori blocat din cauza ca nu ai unde sa mai parchezi in statiune, asa ca se fac cozi infioratoare la intrarea in Poiana. Cat despre partii, in niciuna din statiunile de pe Valea Prahovei nu s-au mai facut investitii majore. Nu vorbim de hoteluri, ci de partii, care sunt asa cum le-a lasat anul 1989. Iar bani nu investeste nimeni atata vreme cat turistii se inghesuie oricum.
    O chestie interesanta: desi in ultima perioada a nins la greu, partiile din Poiana sunt varza, pentru ca boarderii cu placi rascheteaza toata zapada. Nu ar fi o problema, daca pe parcursul partiilor ar exista (ca in staiunile austriece) tunuri de zapada, care sa improspateze zapada. Dar nu exista aductiune de apa pana sus, asa ca degeaba ar cumpara cineva tunuri, ca investitia trebuie sa fie mai mare...
    Cat despre statiunile construite de la zero prin Alba sau Maramures, ma indoiesc ca vor deveni prea curand rivale cu statiunile austriece sau macar cu Bansko al bulgarilor. E vorba de fonduri prea mari si de o unitate a statului si a investitorilor privati, ceea ce la noi nu va exista niciodata.
    • +1 (1 vot)    
      Si cu cianurile ... (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:21)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui brasoveanul

      dupa ce distrug Muntii Apuseni
    • +2 (2 voturi)    
      o statiune noua PIATRA NEAMT (Miercuri, 3 februarie 2010, 20:28)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui brasoveanul

      http://www.jurnalul.ro/webcam/piatra-neamt-63.html

      Lungime partie: 965 metri
      » Altitudine maxima: 657 metri
      » Diferenta de nivel: 260 metri
      » Dificultate: medie
      » Inclinare medie: 27%
      » Numar balize: 10
      » Zapada Artificiala - Da
      » Instalatie nocturna
      » Cartele magnetice
      » 10 urcari 50 ron
      • 0 (2 voturi)    
        da (Miercuri, 3 februarie 2010, 22:44)

        dan [anonim] i-a raspuns lui gogu

        iar de la bucuresti la piatra neamt nu faci decat 5 ore cu masina si 6 ore cu trenul :\
        • +2 (2 voturi)    
          e pt nemteni (Joi, 4 februarie 2010, 7:00)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui dan

          pot veni si Bucurestenii, dar e o statiune pt nemtenii care plecau la Harghita si pt judetele invecinate. Care e cea mai apropiata partie in zona?
          Harghita , Vatra Dornei...

          http://www.jurnalul.ro/webcam/piatra-neamt-63.html
  • +3 (3 voturi)    
    ROFL (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:47)

    ska [anonim]

    adica ma cam prapadesc de ras
    francezii astia vbesc fara sa cunoasca, cum naiba sa concuram noi cu altii cand la noi e praf infrastructura si organizarea, si nici zapada nu prea avem (statistic vbind)
    dne ce idioti
    si britanicii care au venit la poiana, dupa ce si-au rezolvat echipamentul in pietrele locale, sunt convins ca vor dori sa si-l buleasca din nou la anu, dupa ce bineinteles stau 30-40 min la supertelegondola
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate (Joi, 4 februarie 2010, 8:29)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui ska

      Noi nu avem cel mai important lucru la ski: altitudine.
      Restul vine de la sine, temperaturi scazute, partii, instalatii. Dar nimeni nu va investi in instalatii performante pentru un sezom de 2-3 luni (cand avem noroc).
      De cativa ani schiez numai afara pentru ca pot face chiar si 80 km de partie pe zi, nu 6 "ture" ca in tara :).
      Nu putem compara Carpatii cu Alpii, asta este daca Dumnezeu nu a dat.....
  • +4 (4 voturi)    
    oare??? (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:49)

    LupuMoralist [anonim]

    va fi paradisul pana vor descoperi pietrele si bustenii de sub zapada si pana vor fi loviti de paltonarii nostri de partie care se dau cu sania sau celofanul: partieeeeee!
  • -2 (4 voturi)    
    F frumos... (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:50)

    Gigi [anonim]

    ...ramane insa vesnica problema. Ajunge turistul cu avionul pe Otopeni (sau Baneasa) si apoi ce face? Pai vreo 10 ore pe masina pana in statiune. Daca e inchiriata si o conduce el cu siguranta o sa o ia razna...
    • +3 (3 voturi)    
      Asa si, doar Bucuresti e in tara? (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:36)

      Bucuresti... [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Dragul meu Bucurestean, afla ca in minunata asta de tara mai sunt si alte aeroporturi in afara de Bucuresti. Iar in alta ordine de idei, in 20 de ani cand va fi gata statiunea cred ca va fi finalizata si autostrada arad-timisoara-deva-orastie-sebes-sibiu, iar de la sebes pana la partie sunt in jur de 80 de km, din care 60 sunt f buni in momentul de fata, iar daca se va face o iesire in dreptul orasului Cugir sunt 50 de kilometri.
      Cu avionul se poate ateriza linistiti la Sibiu, deci cum sa ma exprim, ma doare fix in pix ca e departe de Bucuresti, e irelevant, pe undeva acest aspect e chiar foarte bun.
      • 0 (0 voturi)    
        Esti optimist... (Miercuri, 3 februarie 2010, 18:14)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Bucuresti...

        ....ceea ce imi place.

        Si pe mine ma doare fix in pix de Bucuresti pentru ca sunt plecat din tara :)

        Oricum prin origini, daca ramaneam in tara, eram mai aproape de Valea Prahovei decat crezi.

        Pe de alta parte e o problema de optiuni si mai exista si turisti din tara nu numai din afara. De exemplu de la Viena la o statiune din Tirol (o nimica toata de vreo 600 de km) faci cam 5 ore cu masina. Oare cat faci de la Constanta la Sasciori? Sunt cred tot vreo 600 km.

        Acum functionam pe principiul...ce ai in maxim 100km langa tine? Acolo mergem...si asta in secolul vitezei? Sau secolul 20 a fost secolul vitezei? Si daca nu e nici o statiune in 100km langa mine? Stau acasa...nu?

        Si nici Mercedes nu a investit in Ro din cauza lipsei de infrastructura...noroc ca ne-a zis dom' El Prezidente ca nu ne trebuie. Urmeaza sa ne spuna ca nu ne trebuie bani, haine, mancare, case, masini...si in general nimic si o sa-l credem si o sa-l aplaudam repede.
    • +2 (2 voturi)    
      nu numai! (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:02)

      meticulos [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      pentru Alba e aeroport BUN la Cluj, mai ales pentru charter. E si la Sibiu, pt zona Brasov. Mai trebuie la Deva daca vrem si in Parang.
  • +3 (3 voturi)    
    GLUME (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:56)

    Tataie [anonim]

    Astea sunt glume ! Cine a fost in statiunile de schi din Italia, Franta, Austria stie.
    • +2 (2 voturi)    
      Normal ca sunt glume.. (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:40)

      VictorM [utilizator] i-a raspuns lui Tataie

      Multa vreme de acum n-o sa renunte romanii sa merga pe partii din afara cand la noi stai 2 ore la coada sa urci si cobori in 5 minute..
  • +1 (1 vot)    
    pozitie geografica (Miercuri, 3 februarie 2010, 13:57)

    popa liviu [anonim]

    In primul rand domeniul schiabil al Romaniei include in jur de 60 de locatii cu 150 de partii probate personal in 25 de ani, insa reprezinta o gluma proasta in comparatie cu infrastructura tariilor riverane alpilor. Raportul calitate/pret este o jecmaneala.

    In al doilea rand Muntii Sureanu(Sebesului) fac parte din Carpatii Meridionali ai Romaniei.
  • 0 (0 voturi)    
    la anu' si la multi ani! (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:10)

    accidutzu13 [utilizator]

    Au sa ajunga la nivelul din Occident cand se va construi teleferic (sau autostrada) din Ungaria pana in statiuni.
    Degeaba ai diamante, daca coroana ti-e de tinichea :((
  • +1 (1 vot)    
    sky paradise (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:12)

    FFFF.hexa [anonim]

    articol incurajant in le point.
    insa la fata locului toti se dezumfla rapid.

    infrastructura noastra este departe de a atrage schiorii.
    ce se intimpla pe dn1, pe celalalte cai de acces pline de capcane, apoi in statiuni.
    oamenii care stau la coada 45 de minute pentru o coborare de 3!!
    in anii 90-2k invitasem pireteni din franta.
    in trei zile am acoperit toata gama de probleme.
    am ramas telecabina blocati pentru 1 ora, teleschiurile aveau probleme mecanice in fiecare zi, de a doua zi apareau pietrele de sub zapada.
    nu erau tunurile si chiar nu aveau nicio strategie..copos un fost cofetar devenise proprietarul peste poiana bv, fieful schiorilor de altadata.
    altfel ecologic as spune ca este mai bine asa.
    alpii sunt pe alocuri mutilati de scheletele de metal.
    nu ma astept la udrea sa gaseasca o solutie dar inca sper ca va intra in sistem un cunoscator sau mai multi.atunci cred ca se va gasi o solutie de mijloc: buna pentru un turism, buna pentru natura.
    nu este asa complicat sa compari pe net ofertele, tux cu courchevel, 2alpes cu val thorens.
  • 0 (0 voturi)    
    Ha ha ha (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:13)

    Mir [anonim]

    Am citit articolul si nu m-am putut opri din ras. Mai crede oare cineva basmele astea?
  • +1 (1 vot)    
    :) (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:14)

    alex [anonim]

    "Romania are potential sa devina un paradis al schiorilor." Evident, avem munte. Altceva ne lipseste.
  • 0 (2 voturi)    
    rulz (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:23)

    Dragos [anonim]

    I love Romania!
  • +1 (1 vot)    
    ce gluma buna (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:28)

    sorin [anonim]

    raport calitate pret bun in romania?
    tocmai m-am intors din austria... am skiat aprox 300 km pe 800 ron. Am platit aprox 400 ron saptamina de cazare si 40 ron/zi mincarea(mincat pe pirtie).
    Cind o sa avem noi preturile astea in Alpi o sa fie gratis.
    • 0 (0 voturi)    
      Pret (Miercuri, 3 februarie 2010, 16:09)

      Alexa [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Adica vrei sa spui ca ai stat O SAPTAMANA pe mai putin de 100 de euro? Imi pare rau dar eu nu cred asa ceva. M-am uitat si eu la preturile pe care le ofera agentiile de turism pentru Austria, cele mai ieftine oferte erau 389 de euro de persoana, deci un cuplu ar cheltui aproape 800 de euro numai sejurul, fara transport. Mie mi se pare enorm, dar, nah, fiecare dupa posibilitati.
      • +2 (2 voturi)    
        e adevarat (Miercuri, 3 februarie 2010, 18:43)

        PedaGogu [utilizator] i-a raspuns lui Alexa

        Normal ca daca te-ai dus la agentii ti-au bagat un pret de neam prost... dar mai exista si internet pe lumea asta, unde poti gasi de inchiriat taman in gama de preturi de care vorbeste sorin. Poate nu cand mergi in doar in doi, dar de la 4 insi in sus poti scoate preturi dintr-astea. Numai la noi te jupoaie de viu cand te prind la interval, acolo vor sa mai vii si la anul, si la anul celalat...
      • +1 (1 vot)    
        Fara agentie (Joi, 4 februarie 2010, 12:31)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui Alexa

        am platit 75 euro x 2 saptamani pentru o camera de apartament in Praga (gasita pe net, de la un student din Praga care in acea perioada a fost plecat acasa).
    • -1 (1 vot)    
      pt. sorin... (Miercuri, 3 februarie 2010, 20:48)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui sorin

      mai calculeaza o data, vezi poate ai cresit zero-ul. :))
      • +1 (1 vot)    
        pt marlenaF (Joi, 4 februarie 2010, 8:51)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        nu imi dau seam unde am uitat o cifra.
        da, am stat o sapt, ptatind cazare mai putin de 100 euro.
        Am fost cu mai multi prieteni si am inchiriat o cabana intreaga, camere de 2 si 3 paturi ,fiecare cu baie, bucatarie mare, parcare ,etc, la 50m de skibus.
        50 euro transportul de persoana(cu tot cu tazele de autostrada) 190 euro skipass. Am stat la Kappl si am skiat la Ischgl si Galtur.
    • -1 (1 vot)    
      Singura gluma buna esti chiar tu..!! (Joi, 4 februarie 2010, 11:59)

      gabriel anastasescu [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Da' de...romanu' nu-i roman destul, daca nu e si fudul..!!
  • +2 (2 voturi)    
    Dealuri (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:34)

    Iulian [anonim]

    Probabil ca aia din UK au schiat doar pe dealurile din Scotia si de aia Romania li se pare paradis. Au fost prin Austria (ca tot e mai ieftina ca Romania) sa vada ce inseamna ski resort?

    Irasi un articol din ala sa se umfle nationalismul in oamenii slabi de minte.
  • +1 (1 vot)    
    ..rodul articolelor platite (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:40)

    liviol [anonim]

    ...nu va surprinde putin ca in ultima vreme au aparut o serie de articole in presa occidentala despre potetialul turistic al Romaniei!
    E bine ca se investeste in asa ceva, e o strategie de marketing, problema se pune la ce le oferim turistilor cand o sa vina in tara si o sa vada ca realitatea nu prea semana deloc cu ce au citit ei prin astfel de "articole"!
    Ca sa nu mai spunem de infrastructura, servici...etc
  • +1 (1 vot)    
    Iar punem caruta inainta boilor (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:42)

    ik [anonim]

    in primul si primul rind este nevoie de infrastructura... cind o sa-si rupa strainii masina in 14 pe sosele noastre atunci o sa se mai gindeasca f. serios daca mai vin si data viitoare.
  • +1 (1 vot)    
    aiureli (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:46)

    ionel [anonim]

    pana sa ajunga romania un paradis al schiorilor e cale lunga, iar diferentele intre pistele din romania si cele din franta sau austria este de la cer la pamant.
    Pistele in Romania sunt prea scurte, capacitatea telescaunelor este foarte redusa si nu face fata standardelor moderne, iar infrastructura de transport este catastrofala.
    • +1 (1 vot)    
      capacitatea telescaunelor (Miercuri, 3 februarie 2010, 14:52)

      brasoveanul [anonim] i-a raspuns lui ionel

      Iar daca capacitatea telescaunelor e mare (vezi telegondola din Poiana), tot degeaba, ca duc sus mii de turisti care apoi se inghesuie pe partii inguste si scurte, care nu fac fata la capacitatea telescaunelor... Deci e un cerc vicios, pe care nu il rupe nimeni.
  • +1 (1 vot)    
    presa franceza ??? care domnule? (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:53)

    Cristi [anonim]

    Bun titlul cu Presa franceza:... adica un biet ziar pe care nu il citeste nimeni in FR :-)))
  • 0 (0 voturi)    
    PArtiee!!!!!!!!! (Miercuri, 3 februarie 2010, 15:59)

    M Andrei Iulian [anonim]

    Voi sa credeti ca nu se va face ceva, asa cum ati vrut sa credeti cu reconstituirea portilor cetatii din AB,locuiesc in Sebes si am ca panorama Muntii Surianu :DDDDD din cauza ca stau la etaj si se vede bestial.
  • 0 (0 voturi)    
    drum f rau (Miercuri, 3 februarie 2010, 17:10)

    Adi [anonim]

    Am fost saptamana trecuta la Sureanu la schi. Sunt ok partiile, dar drumul pana acolo e groazanic. Neaparat sa va luati lanturi dc vreti sa urcati si sa aveti multa rabdare. Noi am facut 20 km dupa Oasa intr-o ora jumate. Pe langa ca e rau drumul,e plin de polei si nu e curatat. Nu are parapeti iar intr-o parte este lacul si in alta stancile . Bafta. Daca nu fac si infrastructura degeaba.
  • 0 (0 voturi)    
    ce comparam?! (Miercuri, 3 februarie 2010, 22:06)

    john_dude [anonim]

    Salutare, un mic articol despre Sureanu este aici:
    http://www.skivirus.com/povesti-de-la-schi/4518-poveste-de-la-sureanu.html

    Sa fim seriosi: mai e cale lunga pana cand schiorii se vor muta din Chamonix ori Les Trois Vallees pe meleaguri mioritice. Haideti ca deja ma bufneste rasul! Cele bune
  • 0 (0 voturi)    
    nemultumiti (Joi, 4 februarie 2010, 20:26)

    nixon [anonim]

    numai sa faceti comparatii cu altii,la asta va pricepeti sa va plangeti ca la noi nu e ca la ei si ca nu stiu ce si nu stiu cum vai de capul vostru mai putina critica


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version