O tanara din Bangladesh a primit 101 lovituri de bici, pentru ca a ramas insarcinata in urma unui viol

de R.P. HotNews.ro
Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:18 Actualitate | Internaţional

O fata de 16 ani din Bangladesh, care a fost violata, a primit 101 lovituri de bici pentru ca a ramas insarcinata in urma violului. Tatal fetei a fost si el amendat si amenintat ca, daca nu va plati, familia sa va fi proscrisa, informeaza The Telegraph.
 
Activistii pentru drepturile omului sustin ca fata s-a maritat imediat dupa atac. A divortat, insa, cateva saptamani mai tarziu, dupa ce testele medicale au aratat ca era insarcinata. Tanara a fost violata de un baiat de 20 de ani, in luna aprilie a anului trecut. Presa din Bangladesh scrie ca fetei i-a fost rusine dupa atac, asa ca nu a depus plangere.

S-a aflat despre viol dupa ce fata si-a facut testul de sarcina, iar batranii din sat au decis ca fata sa ramana izolata, pana cand familia sa a convenit asupra pedepsei corporale. Aceiasi batrani ai satului l-au iertat pe violator.    


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      

Comentarii alese de moderator

  • Scandal si in Danemarca ! (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:28)
    Jihad contra infidelilor [anonim]

    Un deputat danez, Jesper Laangballe, a publicat sambata asta un articol intr-un cotidian, in care scrie "conceptia obscurantista a islamului asupra femeilor" si "islamizarea Europei".
    Deputatul s-a aratat socat si indignat de faptul ca "musulmanii accepta crime de onoare, isi macelaresc propriile fiice si inchid ochii cand e vorba de un viol in familie" !!

    Diplomat, prim-ministrul danez a declarat ca el se mentine "la distanta" fata de asemenea afirmatii care "polarizeaza populatia". Dar el nu a infirmat cele spuse de deputatul danez, nu a negat ca sunt musulmani care isi ucid copii in crime de onoare.

    Primul ministru al civilizatei tari nordice a cerut musulmanilor care "vor sa ramana in Danemarca" (aluzie la faptul ca nimeni nu e obligat, daca nu-i place cultura europeana), "sa invete limba noastra, sa respecte valorile noastre fundamentale, egalitatea intre femei si barbati, democratia si libertatea de expresie."

    Orice adept al lui mohamed, daca vrea sa isi duca viata intre europeni, trebuie sa renunte la idei inapoiate gen sharia si sa asimileze cultura si valorile europene. Nu-i convine, pai exista 61 de tari islamizate, are de unde alege, nu suntem obligati sa suportam asemenea barbarie.

    Daca esti femeie si vrei sa te plimbi prin Ryad sau Teheran trebuie sa fii imbracata total acoperit si sa fii insotita de alta femeie sau de un membru al familiei, singura nu ai ce cauta pe strada. Indiferent ca esti crestina, musulmanca sau atee.
    Prin reciprocitate, e normal ca si Europa sa ia astfel de masuri contra celor care se comportanta ca militanti si activisti ai islamului, care sunt atat de violenti si fanatici incat sunt gata sa omoare si un imam in propria moschee!

  
9829 vizualizari
  • +35 (37 voturi)    
    .. (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:24)

    Clujeanu [anonim]

    Ce dobitoci
    • +13 (19 voturi)    
      >>>>> (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:33)

      Julian [anonim] i-a raspuns lui Clujeanu

      ce sa le ceri. sunt prosti din lumea 3a.
      • +10 (12 voturi)    
        stupid people si la noi (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:30)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Julian

        stai linistit, ca si in tarile din lumea 0.5 se poate scrie despre Romania ca prim-ministrul tariceanu a anuntat ca aeroportul Baneasa se va muta de unde este, pe motiv ca s-a apropiat prea mult de asezarea umana (recte magnificu cartier Baneasa)...

        Adica, "haeroportul" este vinovat ca au construit aia case langa pista de aterizare...

        Ecemplele nu sunt ca doua picaturi de apa, dar evoca stupizenia deciziilor
        • +2 (2 voturi)    
          corect (Marţi, 26 ianuarie 2010, 18:27)

          adi [anonim] i-a raspuns lui alex

          Corect!

          Sunt multe declaratii stupide, insa nici "haeroportul" nu a fost mutat, nu?
          Decizia e una, ce se intampla la ei fata de noi e cu totul altceva!

          Ex :

          Iarna nu-i ca vara!

          Sau ca iarna i-a luat prin surprindere.
          • +1 (1 vot)    
            aeroportul si loviturile (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 13:52)

            ali baba [anonim] i-a raspuns lui adi

            aeroportul nu s'a mutat.
            loviturile s'au dat.
            unde e asemanarea ?!
            deci, ori se muta aeroportul, pentru ca loviturile au fost date deja, ori la noi ca la nimeni, adica_ca iarna e...altfel.
            mai ales cand e boboteaza pe stil vechi.:-))
        • +1 (3 voturi)    
          Si Otopeni... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 18:40)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui alex

          A fost creat de nea Nicu pentru ca aeroportul Baneasa nu mai facea fata traficului. Pe undeva prin anii 70. Lumea evolueaza, asa si orasele. In anii 70 in Militari/Drumul Taberei inca mai crestea porumb, acu sunt cartiere in toata regula. Porbabil la fel era si cartierul Baneasa atunci? Cine stie peste cati ani o sa fie si Otopeni prea aproape de "oras"?
        • -1 (1 vot)    
          Imaginea de ansamblu... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:31)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui alex

          ,,,iti lipseste cu desavarsire. Ok, nu se construiau case in Baneasa, dar la un moment dat orasul s-ar fi extins si in Nord (ca doar nu ne mutam cu totii in Bulgaria). Atunci ce faceam, incepeam sa construim de la Ploiesti?

          Nici un alt oras din lume nu are aeroportul atat de aproape de oras (practic, Baneasa este IN oras, nu in afara lui). Problema la noi nu e ca se doreste mutarea aeroportului, ci ca nu se completeaza aceasta decizie cu infrastructura necesara pentru a ajunge in noua locatie.
      • +5 (5 voturi)    
        sunt si batrani prosti (Marţi, 26 ianuarie 2010, 21:31)

        uzzy [utilizator] i-a raspuns lui Julian

        nu numai intelepti...
        • -7 (9 voturi)    
          Dupa mintea unui crestin (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:04)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui uzzy

          sunt asa cum spui tu.

          Insa cel mai bine judeci un om daca te pui in locul lui.
          Incearca si vezi cum gandeste un musulman, care este sistemul lui de valori si dupa aceea judeca reactia lor.
          • +7 (9 voturi)    
            Islam = Inapoiere (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:18)

            Johnny [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            sistemul de valori al unui musulman e de trei parale; daca tu asta ai intes, atunci meriti ..biciuit
            • +3 (3 voturi)    
              Cum ai ajuns la concluzia asta? (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 10:09)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui Johnny

              Un sistem de valori, este cu atat mai valabil, cu cat nu permite deviatii prea mari. Este o lupta intre mintea umana si sistemul religios. Daca mintea umana castiga drumul respectivului este spre haos si implicit autodistrugere, acelasi lucru fiind valabil si la nivel macro.
    • -22 (26 voturi)    
      Poate ca i-a placut (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:35)

      Johnny [anonim] i-a raspuns lui Clujeanu

      Oricum nu se pune viol daca strigi "surpriza!" inainte.
    • +7 (15 voturi)    
      ..... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:42)

      andreea [anonim] i-a raspuns lui Clujeanu

      sunt de acord;..sunt dobitoci; dar nu numai cei care care au grija sa se respecte aceste legi, si cei asupra carora cade pedeapsa...sa iti dau un exemplu:

      prin anumite parti ale lumii pe unde se intampla asemenea chesti, se fac cu acordul oarecum al femeilor...(nu asa grav, dar am ramas socata cand am auzit): in Malaezia, este marcata pe buletin religia (se trasnmite de la tata); musulmanii sunt supusi si legile islamice; astfel o actrita (musulmanca, dupa buletin) care a fost prinsa band intr-un bar (probabil doar o bere ,dar era alcool) a fost pedepsita la 5 lovituri de bici; s-ar fi dorit scutirea de pedeapsa, dar actrita insasi se pare ca a insistat sa primeasca cele 5 lovituri, ca pedeapsa ca nu a respectat legea islamica..deci, no comment
      • -3 (17 voturi)    
        Scarba... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:00)

        Islamo-fascism [anonim] i-a raspuns lui andreea

        Esti femeie si pretinzi sa justifici asemenea barbarie?
        Inteleg ca musulmanca daca ai fi, n-ar fi o problema sa fii violata si biciuita, ai considera "normal"..
        Asta ar arata doar ca esti un simplu animal de reproducere, a carui opinie nu conteaza. O femeie nu este inferioara unnui barbat, asa zisa lege islamica e o lege brutala si discriminatorie, lege pe care orice stat care se pretinde civilizat trebuie sa o combata chiar si cu armele daca e nevoie!

        Stii, cred ca nici nu e nevoie de "propaganda" contra islamului, e suficient sa citesti cateva stiri sau sa deschizi Al Jazeera sa vezi ce sinucigasi islamici au mai masacrat oameni pe strazi in Bagdad, Kabul sau Karachi !
        • +3 (11 voturi)    
          N-ai inteles nimic (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:14)

          Budd [utilizator] i-a raspuns lui Islamo-fascism

          N-ai inteles nimic din ce-a vrut sa spuna andreea. Nici macar nu a incercat sa justifice o asemenea oroare. Stai jos. Ai un minus de la mine.
        • +4 (8 voturi)    
          nu sunt de acord!!!!!!... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:06)

          andreea [anonim] i-a raspuns lui Islamo-fascism

          tocmai asta am si zis mai sus...doar ca am vrut sa spun ce se mai intampla prin alte colturi de lume....si repet...am ramas socata auzind asta....

          era mai mult gen..."FYI"
          totul e sa si intelegi...
          • -1 (3 voturi)    
            hmm,estisaunuesti (Marţi, 26 ianuarie 2010, 19:36)

            omrrausisceptic [anonim] i-a raspuns lui andreea

            nu esti de acord. dar propagi niste minciuni, gogomanii si aberatii precum povestea cu actrita malaeziana care si'a cerut singura pedeapsa. macar daca aveai bun-simt sa pui si un link, sa aflam daca tu esti cea care umbla cu fofarlica dintr'o toana sinistra sau doar preiei texte propagandistice ale islamofascismului din lipsa de discernamant politic.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu era nevoie de link (Marţi, 26 ianuarie 2010, 20:16)

              VictorS [utilizator] i-a raspuns lui omrrausisceptic

              oare nimeni nu isi aminteste de acum 20 de ani, sau se uita in jur cu atentie astazi?

              cum puteti sa judecati oamenii asa usor? sa va zic eu ce am crezut despre romani cand a fost revolutia?

              macar ca eram copil atunci si acum am invatat sa accept si sa incerc sa inteleg pe ceilalti asa cum sunt.

              Exemplul cu actrita mi se pare total lipsit de sens, cu parere de rau. Am auzit unele lucruri de Malaezia si ii compatimesc pe cei de acolo, asa cum uneori ii compatimesc si pe romani (si pe mine, desigur).
      • +2 (2 voturi)    
        sunt dobitoci (Marţi, 26 ianuarie 2010, 20:06)

        codrut [anonim] i-a raspuns lui andreea

        dar ce te faci cand auzi ca unul care reprezinta crestinismul face la fel si se auto biciuieste adica se autoflageleaza ,este vorba de fostul papa de la Vatican ,probabil este ceva specific oamenilor religiosi, si am sa dau si linkul

        http://antena3.ro/stiri/externe/papa-ioan-paul-ii-se-autoflagela_85765.html
        • +2 (2 voturi)    
          deosebire (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 12:09)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui codrut

          se AUTOflagela, nu poruncea lovituri de bici impotriva altora, asta e mica deosebire! daca musulmanii si-ar arunca fundurile in aer in desert, adica s-ar sinucide si atat, in loc sa omoare atata lume odata cu ei, n-as avea treaba; vor sa crape? OK, serviti! dar cand afectezi interesele sau viata altuia nu mai poti fi acceptat, amice! capisci?
      • +5 (5 voturi)    
        Ne pricepem sa ii judecam pe altii (Marţi, 26 ianuarie 2010, 20:08)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui andreea

        ceva incredibil.

        Am intrat sa citesc acest articol tocmai ca sa ma lamuresc ce fel de lume citeste acest site.
        • +3 (3 voturi)    
          Nu-i nimic gresit in ai judeca pe altii (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:49)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui VictorS

          Insa e gresit sa-i judeci dupa principii total gresite, cum fac multi de pe aici.

          Orice minte umana de pe lumea asta ia decizii dupa un rationament. Pentru a judeca corect trebuie, inainte, sa descoperi logica deciziei. E mult mai interesant sa intri in mintea celuilalt sa-i vezi logica, decat sa-i condamni decizia care in mintea ta e ilogica si inumana.
          • 0 (0 voturi)    
            De la ignoranta la ipocrizie (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:54)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            care principii sunt gresite si care nu?

            eu stiu ce am fost invatat acasa si de aceasta societate (de care ma cam feresc sa ma invete "chestii") si sunt convins ca e doar o viziune microscopica a ceea ce de fapt se intampla/manifesta.

            Judeca si vei fi judecat. :) Incearca sa intelegi si universul tau se va mari.

            Iata o idee care imi pare mai generoasa, caci imi place sa cred ca toate nu sunt decat idei ce se manifesta.
    • +1 (3 voturi)    
      Sunt convinsi ca fac bine (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 8:44)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Clujeanu

      din cauza religiei.

      Un crestin are indus in subconstient ca viata e mai presus de orice, si de aici pleaca sistemul lui de valori.

      Un musulman are indus in subconstient ca Alah e mai presus de orice, si de aici pleca sistemul lui de valori.

      Pentru musulmani viata, reprezinta ceea ce pentru tine este, de exemplu, mersul pe bicicleta. Iti dai seama de ce reactioneaza asa de violent cand vine vorba de Alah, e ca si cum cineva ar atenta la viata ta.
  • +2 (14 voturi)    
    eu (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:30)

    hahaha [anonim]

    violatoru sigur avea pile in cvorum :D

    oricum e tare faza... iarta violatorul si pedepseste victima ca a ramas insarcinata...

    asta e daca nu iti controlezi ovulele :)))
  • +5 (11 voturi)    
    Asta este Legea Islamica Sharia (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:32)

    Emil [anonim]

    Deci e legal din punct de vedere islamic.
    • +11 (13 voturi)    
      Scandal si in Danemarca ! (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:28)

      Jihad contra infidelilor [anonim] i-a raspuns lui Emil

      Un deputat danez, Jesper Laangballe, a publicat sambata asta un articol intr-un cotidian, in care scrie "conceptia obscurantista a islamului asupra femeilor" si "islamizarea Europei".
      Deputatul s-a aratat socat si indignat de faptul ca "musulmanii accepta crime de onoare, isi macelaresc propriile fiice si inchid ochii cand e vorba de un viol in familie" !!

      Diplomat, prim-ministrul danez a declarat ca el se mentine "la distanta" fata de asemenea afirmatii care "polarizeaza populatia". Dar el nu a infirmat cele spuse de deputatul danez, nu a negat ca sunt musulmani care isi ucid copii in crime de onoare.

      Primul ministru al civilizatei tari nordice a cerut musulmanilor care "vor sa ramana in Danemarca" (aluzie la faptul ca nimeni nu e obligat, daca nu-i place cultura europeana), "sa invete limba noastra, sa respecte valorile noastre fundamentale, egalitatea intre femei si barbati, democratia si libertatea de expresie."

      Orice adept al lui mohamed, daca vrea sa isi duca viata intre europeni, trebuie sa renunte la idei inapoiate gen sharia si sa asimileze cultura si valorile europene. Nu-i convine, pai exista 61 de tari islamizate, are de unde alege, nu suntem obligati sa suportam asemenea barbarie.

      Daca esti femeie si vrei sa te plimbi prin Ryad sau Teheran trebuie sa fii imbracata total acoperit si sa fii insotita de alta femeie sau de un membru al familiei, singura nu ai ce cauta pe strada. Indiferent ca esti crestina, musulmanca sau atee.
      Prin reciprocitate, e normal ca si Europa sa ia astfel de masuri contra celor care se comportanta ca militanti si activisti ai islamului, care sunt atat de violenti si fanatici incat sunt gata sa omoare si un imam in propria moschee!
      • +3 (7 voturi)    
        Corect! (Marţi, 26 ianuarie 2010, 19:54)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Jihad contra infidelilor

        Felicitari pentru comentariu. De urmarit daca cei care vad asemenea aberatii ca normale, explicabile si, culmea!, legale, vor intelege in ceasul al douasprezecelea ce imens pericol reprezinta fundamentalismul islamic pentru lumea normala, civilizata. Eu mi-am luat nenumarate minusuri pentru ca am indraznit sa afirm intr-o postare ca bin Laden este un criminal odios in serie... Din pacate si in Romania exista destui bizoni care nu inteleg nimic din ce se petrece in jurul lor. Sau, mai corect spus, inteleg numai ce vor ei.
        • -1 (3 voturi)    
          Criminal in serie? (Marţi, 26 ianuarie 2010, 20:23)

          Costi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Sau mai precis este exact ceea ce erau cruciatii europeni timp de cateva sute de ani. Cand se plictiseau, suna Papa goarna si plecau in cruciade sa matraseasca niste musulmani. Se pare ca toti trec prin etapa asta. Atunci europenii taiau paganii cu sabia si ii ardeau pe rug, acum e randul musulmanilor, si cine stie cui i-o mai veni randul mai tarziu sa creada ca rasa lui e trimisa de Divinitate iar ceilalti trebuie eliminati.
          • +1 (1 vot)    
            aia a fost in Evul Mediu (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 12:15)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Costi

            in plus, iti reamintesc ca musulmanii au dat ocazia cruciadelor, atacand si ocupand Ierusalimul! oricum, insa, am ajuns in 2010, iar metodele medievale nu-si mai au locul! desigur, daca se insista cu Sharia, putem reactiva cateva jmekerii medievale impotriva musulmanilor, si problema se rezolva instantaneu! hahaha
          • +1 (1 vot)    
            Religia, bat-o vina.. (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 14:51)

            HappyEnd [utilizator] i-a raspuns lui Costi

            Scurt si la obiect, you made a good point! De asta Europa a trecut printr-un proces de laicizare, lumea islamica este insa mult in urma.
        • -1 (3 voturi)    
          mai crezi in mos gerila? (Marţi, 26 ianuarie 2010, 23:24)

          AdiGB [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          bine ca esti tu destept si ne-ai luminat cu bin laden....ca altfel stateam ca prostii si citeam O Sa Ma de cuvinte si nu le-ntelegeam rostu....
          tu chiar esti asa naiv sa crezi in povesti cu bin laden? care culmea, ca familie, e partenerul traditional al cartelurilor de petrol americane.... (dovedit prin acte)...oricum ultimele doua fraze din comentariul tau ti le rosteai in oglinda, asa-i?

          PS: invata sa citesti printre randuri, altfel o sa sfarsesti crezand ca in Romania de exemplu a fost revolutie in '89 si au existat inclusiv teroristi......
          • +1 (1 vot)    
            Intre randuri nu scrie nimic (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 10:42)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui AdiGB

            Orice om intreg la cap stie ca intre randuri nu scrie nimic (e spatiul alb). Este locul in care cei cu mintea "zbuciumata" vad tot felul de conspiratii si comploturi - despre care nu au dovezi si pe care nu le pot demonstra dar pe cere "le citesc" printre randuri. Faptele arata ca desi Islamul este adoptat de milioane de credinciosi valorile lor nu au legatura cu cele ale crestinilor, evereilor, budistilor si a liber cugetatorilor ce nu cred in divinitate ci in valori umane. Evident nu exista un arbitru care sa judece care este sistemul bun dar este la fel de evident ca daca ei vin sa traiasca in zonele noastre trebuie sa se alinieze - de buna voie - la normele noastre asa cum si noi, in zonele lor, ne aliniem la normele lor. Cu ata mai mult este acum necesar in EU si in zonele "occidentale" introducerea unor seturi clare de norme pe care orice cult trebuie sa le respecte pentru a fi admis sa functioneze. Nu se poate cere ca principiile lor sa fie aplicate aici unde sunt alte valori.
      • +3 (5 voturi)    
        Bravo (Marţi, 26 ianuarie 2010, 20:24)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui Jihad contra infidelilor

        Excelent comentariu, iata ca incep si europenii sa se trezeasca din visare. Adica eu ca european, daca ma duc intr-o tara islamica, trebuie sa respect legile de acolo, si le respect. In schimb, ei cand vin in Europa se poarta ca la ei acasa si pana acum nu le zicea nimeni nimic. Gata cu toleranta fratilor, ma bucur ca danezul ala a luat atitudine. E normal sa fie asa, nu cum era pana acum! Vor sa vina in Europa, sa se poarte ca in Europa!
      • -1 (1 vot)    
        Barbarie (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:58)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Jihad contra infidelilor

        A considera, o alta cultura, mai inapoiata fata de a ta, insemana a te desconsidera pe tine insusti.

        Daca plecam de la premisa: cultura europeana e superioara celei islamice, vom avea mereu de furca cu musulmanii.
        • +1 (1 vot)    
          dovezi? (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 12:17)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          valoarea unei culturi se masoara prin produsele culturale (trecute SI PREZENTE) si prin efectul asupra populatiei; avand in vedere halul in care se afla lumea musulmana, imi permit sa exprim indoieli ca se poate vorbi despre asa ceva in cazul lor; nu orice colectie de naravuri se cheama cultura (asta le suna si tiganilor).
          • -1 (1 vot)    
            Timpul e dovada (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 14:00)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui srpc

            Cu cat rezista mai mult in timp cu atat o cultura e mai valoroasa; inseamna ca ajuns la esenta vietii si e acceptata si inteleasa de aproape toti in orice circumstanta. Civilizatia musulmanilor este cu mult mai veche ca cea europeana. Ai idee ce vechime au cifrele arabe?
            • +1 (1 vot)    
              desigur (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 14:27)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

              cifrele arabe sunt de fapt cifre indiene, aduse de negustorii arabi de acolo, fiindca erau mai practice decat viermii incarligati cu care scriau ei! in rest, o cultura fara efecte asupra poporului e nula, iar vechimea chiar n-are importanta; "daca barba alba ar fi semnul intelepciunii, caprele ar fi toate doctori"! altceva?
  • +6 (8 voturi)    
    88% din populatia Bangladesh-ului (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:33)

    Justin Puscasu [anonim]

    este formata din musulmani.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Bangladesh
    Asta explica unele obiceiuri medievale.
    • +1 (7 voturi)    
      Un ajutor (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:43)

      Amoredivino [utilizator] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      Ma gindesc oare nu mai are vreo mare putere nucleara niscaiva ogive de testat??? sa le testeze in Bangladesh- asemenea cretini care lauda criminalul si pedepsesc victima nu merita sa traiasca.
  • +15 (17 voturi)    
    Mda... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:33)

    Cristi [anonim]

    Aberatiile fundamentalismului islamic... Astept idiotii care o sa interpreteze astfel de aberatii, in sensul in care doresc ei, sa-mi dea minusuri. Nu m-as mira deloc. Acum se primesc minusuri de la tot felul de scelerati si daca afirmi, de exemplu, ca bin Laden e un criminal in serie... Ce sa mai zic? Efectul pervers dorit de fundamentalismul islamic care taie capete, spanzura de macarele, taie maini si picioare si pedepseste cu lovituri de bici chiar si mici "delicte" cum ar fi consumul de alcool sau. mai rau, chiar daca esti nevinovat (ca in cazul prezentat de hotnews), a fost obtinut. Au rasarit, iata!, si pe la noi prin Romania dementi care sprijina acest tip de "justitie" islamica numita sharia. Ca sa nu spun mai multe...
    • 0 (0 voturi)    
      Una e sa fi de acord cu ei, (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 14:24)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      alta e sa-i intelegi si sa poti argumenta logic asemenea decizii ca cea din articol.

      Pana nu-l intelegi pe cel din fata ta nu ai cum sa-l judeci corect si sa-l convingi ca procedeaza gresit.
  • +15 (17 voturi)    
    fanatism (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:37)

    doru [anonim]

    Aia nu sunt doar dobitoci,ci indobitociti de o religie fundementalista de la origini,ramasi in evul mediu si utilizati de fundamentalismul islamic.
  • +13 (17 voturi)    
    pentru (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:39)

    je [anonim]

    handicapatii care protestau ca se interzice valul islamic -> acum ce mai spuneti dragilor ?

    ce ar merita batranii satului pateasca ?
  • +18 (20 voturi)    
    Dupa ce ca a fost violata.. (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:39)

    Surfer [utilizator]

    ... au si biciuit-o cu dreaq a indraznit sa ramana insarcitanat.

    Astia sunt islamistii fundamentalisiti, care isi cer drepturile, printre altele, si in Europa. No comment.
  • -3 (17 voturi)    
    Foarte corect (Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:44)

    klz [anonim]

    Iata de ce valoarile traditionale - religie, obiceiuri, etc - trebuie respectate fara exceptie.
    Chestii de genul drepturile omului si alte povesti sunt pentru fraieri.
    • +3 (5 voturi)    
      Zau? (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:09)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui klz

      Dar daca ti s-ar incalca tie nitel drepturile doar pentru ca e "legal" ai fi multumit, nu-i asa? Eu as zice ca ar fi foarte corect sa-ti taiem o mana, sau pe amandoua, avand in vedere ca ai furat bani, cand erai mic, din buzunarele parintilor tai. Sunt sigur ca daca ai fi trait intr-o tara islamica unde s-ar fi aplicat sharia (poate ca asta iti si doresti de fapt), ai fi fost deja mort la cate pacate ai fi avut de platit... //.(editat de HotNews.ro)
      • +4 (10 voturi)    
        Interesant (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:30)

        klz [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        Comentariul meu precedent a fost autoironic la adresa noastra, a romanilor.

        Sarim ca arsi ca drepturile fetei respective au fost incalcate. In schimb, cand vine vorba de alte drepturi ale omului, spre exemplu dreptul la casatorie al unui cuplu de acelasi sex, ne indreptam spre moralitatea invatata de sfanta noastra religie. Astfel suntem hipocriti.

        Apoi incepem sa aberam despre islamism si cat de rau este, 'val islamic', 'prostii din lumea a 3a' etc. Aratam ca suntem ignoranti.

        Mai sunt de mentionat si persoanele care nu mi-au dat minus pentru comentariu si deci au fost de acord. Adaugam asadar la cele 2 'calitati' mentionate si faptul ca suntem necivilizati si orbiti de concepte arhaice radacinate in gandirea noastre, la fel ca batranii din Bangladesh.
        • 0 (2 voturi)    
          Mda (Marţi, 26 ianuarie 2010, 20:28)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui klz

          Ca ironie, a fost foarte bun comentariul tau. Insa chiar nu se intelegea ca a fost o ironie. In limbajul scris ar trebui sa folosesti si tu niste semne specifice, ca sa se inteleaga ironia. Sunt sigur ca daca am fi putut sa te auzim, tonul vocii tale ar fi indicat ironia, cu scrisul insa e mai pretentios, mereu.
          Cat despre cei care ti-au dat plus....de toata jena...
  • -1 (7 voturi)    
    parerea mea... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:24)

    Ficus [anonim]

    Ar fi trebuit s-o omoare cu pietre pe nemernica aceasta care a fost agresata impotriva vointei ei. Cata ignoranta!
  • +5 (5 voturi)    
    ..... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:34)

    liviu_ [utilizator]

    ce sa mai zici...
    si cica am fi in secolul XXI...

    deci fata e vinovata ca a fost violata si insarcinata si trebuie pedepsita...
    violatorul pe de alta parte e curat ca lacrima....
    tare frate tara asta... nu emigram si noi?!
  • -5 (11 voturi)    
    si crestinismul a ars femei pe rug (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:36)

    oxitocina [anonim]

    pe motiv ca ar fi fost vrajitoare. Sa nu uitam, se intampa acum doar cateva sute de ani.
    • +2 (4 voturi)    
      faci o confuzie (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:37)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui oxitocina

      Niste indivizi, fortosi fiind datorita functiei religioase ocupate la momentul respectiv si a beneficiilor aferente, plus fanatismul aferent, au ars femei pe rug. De aici si pana la "crestinismul a ars pe rug" e mult.

      Ca sa intelegi confuzia, hai sa interpretam chestia de mai sus din perspectiva misogina: niste barbati au biciuit o fata/femeie. Cum presupun ca esti barbat, ar trebui sa iti fie rusine de o fapta facuta de barbati in numele misoginismului, a societatii moderne profund patriarhale si deci inegale etc etc. Fraze goale se pot spune oricand, mai ales cand nu te angajeaza in vreun fel.
      • +5 (9 voturi)    
        a ars crestinismul ... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:56)

        je [anonim] i-a raspuns lui daniel

        toate religiile sunt doar niste metode de a controla dobitocimea
        • 0 (0 voturi)    
          foarte adevarat (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 15:22)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui je

          ...
  • -3 (11 voturi)    
    dreptate versus religie.............. (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:37)

    capatu` satului [anonim]

    suntem crestini si ne asumam in mare parte unele din valorile crestine, pt. ca asa am fost educati sau asta a reusit mediul sa ne invete..........

    uitam totusi ca pedeapsa criticata, este corecta in raport de legea ce se aplica in aceea tara............

    cine ne da noua dreptul de a contesta pedepsa aplicata; sper ca nu valorile crestine ce au ajutat la uciderea a milioane de indieni fara a vorbi de persecutiile religioase din Europa...............

    tin totusi sa subliniez ca in conformitate cu principile cultului mozaic - din care se trage crestinismul, oricat de neadevarat ar parea - pedeapsa este corecta................

    in conformitate cu princiipiile legii islamice, si ale cultului mozaic daca violul a avut loc in localitate si fata nu a strigat sau nu a protestat trebuie si ea pedepsita............, persona de sex feminim stia care sunt regulile - legea -

    dreptatea in cazul de mai sus este un factor subiectiv si tine de constiinta comunitatii din care face parte persoana de sex feminim............
    fiecare avem dreptate in felul nostru............
    • +2 (4 voturi)    
      Pardon? (Marţi, 26 ianuarie 2010, 18:11)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui capatu` satului

      Ce e subiectiv in faptul ca pedepsesti victima? Ce nu intelegi in treaba asta?

      Legal nu inseamna ca e si drept. Iar argumentul ca moralitatea e in functie de societatea in care se aplica nu face decat sa demonstreze ca ei sunt in Evul Mediu.
  • -4 (6 voturi)    
    Ha (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:44)

    Costel [anonim]

    La noi e mai bine o omoara direct dupa ce vine beat de la carciuma...dar vai ce animale in india...dar vai...:P..noi cu religia noastra atat de permisiva...doar femeia a fost creeata egala cu barbatul nu din coasta lui...ipocriti.
  • +6 (6 voturi)    
    S-ar putea (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:47)

    Mitch. [anonim]

    Nu cumva pedeapsa a fost aplicata ptr. faptul ca si-a mintit sotul?,care si-a dat sau nu seama ca nu a fost fata mare ptr. ca analizele au stabilit ca e insarcinata. E posibil. Oricum nu sunt sanatosi la minte.Vorba unuia de mai sus violatorul avea pile in cvorum
  • +4 (4 voturi)    
    idiotenie (Marţi, 26 ianuarie 2010, 16:49)

    adinama [utilizator]

    E cea mai mare idiotenie pe care o putea face cineva.
    Dupa ce ca oricum a suferit un viol trebuie sa mai indure si pedeapsa prin biciuire...
    Asemenea monstruozitate ...... e strigator la cer!
  • +2 (6 voturi)    
    idei preconcepute (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:00)

    gechi [anonim]

    toti vorbiti despre indobitocirea musulmanilor, cum e posibil ca o persoana, dupa ce e violata, sa mai fie si luata la bataie. Dar voi sunteti toti manipulati de presa, care gandeste in locul vostru. Nu s-a intrebat nimeni de ce fata nu a povestit despre viol decat dupa ce a fost prea tarziu? Poate chiar s-a temut, dar stia ca daca la casatorie nu mai e virgina o sa suporte niste pedepse crunte. Poate pur si simplu i-a placut tipul, si cand a aflat nenorocirea, a zis ca a fost viol. Sa nu ne grabim sa judecam oamenii fara a sti detaliile.
    • 0 (0 voturi)    
      altele sunt cauzele (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 11:22)

      livius [anonim] i-a raspuns lui gechi

      nu prea citiţi cu atenţie şi vă aruncaţi în comentarii elucubrante. femeia a fost pedepsită pentru că nu a reclamat violul. conform principiului tacitur consentire videtur, sfatul a considerat că femeia a cam fost de acord cu relaţia sexuală condamnabilă şi, nereclamând violul la momentul producerii şi-a dezonorat familia, care familie, a stabilit şi pedeapsa. mai mult decât atât, femeia a avut noroc pt faptul că nu a fost pedepsită de familia soţului înşelat, care avea drept de manus - mortis asupra ei. aşa că nu mai faceţi aprecieri aiuristice asupra unor reguli stabilite pentru milioane de oameni. şi la creştini sunt statuate reguli care musulmanilor li se par aberante.. este adevărat însă că musulmanii au obligaţia corelativă de a respecta valorile europene într-un stat european aşa cum impun şi ei în ţările lor respectarea valorilor islamice
  • -4 (6 voturi)    
    Batranul satului... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:09)

    DigitalScribe [anonim]

    Ce aveti mai cu musulmanii?
    Unde scrie cuvantul musulman in articol?

    Scrie "batranii satului" si "aceeasi batrani ai satului"!
  • +1 (7 voturi)    
    Call me stupid... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:19)

    Gigi [anonim]

    ...eu am inteles ca a fost biciuita (un gest oricum gresit, inutil si condamnabil) nu pentru ca a fost violata si a ramas insarcinata ci pentru ca nu a reclamat violul.

    Din cate stiu eu violurile nu pot fi dovedite dupa atat timp. Ce ziceti e plauzibil scenariul urmator? S-a culcat cu ala pur si simplu ca l-a placut. Ala si-a vazut linistit de treaba. Apoi ea s-a insurat cu altul si surpriza ... a aparut copilul. Sotul a divortat si ea a zis "viol"... ca era mai simplu decat sa zica "sex inainte de casatorie".

    Si cand te gandesti ca totul pleaca de la consimtamantul existent sau nu. Iar pe violator l-au "iertat" din cauza de lipsa probe ...

    Oricum intamplarile de genul asta sunt uneori mai complicate decat par la prima vedere...cel mai bine e sa nu sarim sa aruncam cu piatra in vreo directie.
  • -1 (5 voturi)    
    Nu stim de fapt cum a fost... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 17:24)

    Dan W. [utilizator]

    Hai sa nu dam verdicte despre superioritatea sau inferioritatea unor culturi si oameni doar pe baza unor stiri telegrafice traduse (incorect de multe ori) de pe alte site-uri mai mult sau mai putin profesioniste.

    Asa cum sunt prezentate faptele aici, intr-adevar e odios sa pedepsesti victima si sa ierti infractorul, dar nu putem stii exact cum au fost faptele si nici nu cunoastem cultura respectiva.

    Fiecare cultura are notiunile ei de bine si rau, care noua ni se par universale, dar poate si lor li se par universale ale lor. E relativism cultural...
  • +1 (3 voturi)    
    Mai incet mai oameni buni (Marţi, 26 ianuarie 2010, 18:04)

    IonVasile [utilizator]

    O stire de doi lei.

    Oameni, inainte sa incepem cu Islam, cu Europa, cu razboiul samd... hai sa analizam stirea.

    O stire aparuta pe Hotnews, care citeaza Telegraf care la randul lui citeaza The Daily Star ... unde nu gasim nimic.

    Dupa asta, titlu, o femei este bicuita dupa un viol PENTRU ca a ramas gravida. Niciunde in stire nu spune asta, este doar un titlu de tabloid.

    Ce avem in stire, ca undeva in Bangladesh(tara de 170 de milioane), o femeie necunoscuta, a fost judecata de niste necunoscuti, pentru ca a ramas gravida cu altul (posibil un violator).

    Hai sa fim seriosi, daca Hotnews ia o stire de la Daily News, care o preia de la The Sun, care la randul lui o ia de la Cico Times din Slobozenia, dare la randul lui a luat-o de la un ziar care are 5 exemplare pe zi ... etc .. in care spune :
    - o femeie a fost violata in grup de batranii satului, pentru ca la un viol precedent nu a ramas gravida, dupa consumarea faptului au consumat-o si pe ea, facand o tocana foarte gustoasa. Si la final ... erau musulmani, sau negrii.

    Atunci da, toata lumea aplauda ... e clar, nenorocitii aia altceva nu stiu, ar trebui sa-i radem de pe harta.

    O stire ar trebui sa fie o stire, un fapt verificat, nu instigare la prostie.
    • -1 (3 voturi)    
      deci: (Marţi, 26 ianuarie 2010, 20:34)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui IonVasile

      Ai dreptate. nu stim daca stirea e adevarata. dar nu asta se discuta aici. daca e adevarata fapta asta sau nu. aici se discuta ideea in sine. Chiar daca fapta asta nu s`a intamplat, sunt convins ca s`au intamplat altele mult mai grave tot de genul asta. in anumite tari astfel de practici exista. Noi oricum nu rezolvam aici daca ii plangem de mila fetei. Ar trebui sa oprim cumva ideea in sine. Sa nu se mai intample niciodata asa ceva. Stiu ca noi nu putem face nimic, insa Organizatia pentru drepturile omului si alte organizatii ar trebui sa fie mai atente.
      in concluzie, poate ca nu o fi stirea asta adevarata, insa astfel de cazuri cu siguranta exista
    • +1 (1 vot)    
      pentru oamenii care stiu tot (Marţi, 26 ianuarie 2010, 21:58)

      spiru haret [anonim] i-a raspuns lui IonVasile

      daca nu ai gasit stirea pe daily star, nu inseamna ca ea nu exista

      ai linkul aici, sa te documentezi in profunzime despre dramele negate

      http://www.thedailystar.net/newDesign/news-details.php?nid=123248

      ca sa citez din clasici in viata: mai usor, oameni buni, atunci cand va dati cu parerea despre profesionalism si tabloidizare

      ramane totusi intrebarea, dincolo de ironiile ieftine de gen a fost consumata ca tocana (banuiesc ca daca era fata ta, ion vasile, erai un pic mai atent cand arunci cu vorbe): de cand ne pricepem chiar la toate?

      apropos, stii sa cultivi ridichii? banuiesc ca da...lasa, dau un google
      • 0 (2 voturi)    
        Tot de dragul exactitatii (Marţi, 26 ianuarie 2010, 23:52)

        R [anonim] i-a raspuns lui spiru haret

        Multumim de link. Iar inainte de a mai arunca tot felul de personaje cu "pietre" metaforice, poate ar trebui sa vedem si numele autorului - Sheikh Md Shahidul Islam, B'baria. Ce vaga banuiala am ca e musulman...?

        Apoi, restul articolului:
        "A team of human rights activists led by advocate Mili Chowdhury visited the spot.

        Their organisation will help the victim file separate cases against the culprits, Mili said.

        Kasba Police Station Officer-in-Charge (OC) Md Jahirul Islam Khan said they would take appropriate action if the victim files a case in this regard"

        Asa cum secole de-a randul si crestinii au omorat oameni pt. motive care pentru noi azi nu au nici un sens, sa nu invinuim o religie intreaga pentru faptul ca o parte din cei care o urmeaza sunt abrutizati.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu stiu tot (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 10:09)

        IonVasile [utilizator] i-a raspuns lui spiru haret

        Dar imi plac ridichiile.
        Recunosc, am gresit, am reactionat pe baza informatiilor pe care le aveam, care au fost incomplete.
        Expresii de astea cu daca era fata mea, sunt la fel de ieftine.Este o stire, prima data trebuie sa stabilesti daca este adevarata sau nu.
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:10)

      Gigi Maybachistu' Nemusulman [anonim] i-a raspuns lui IonVasile

      Un anume domn Stieg Larsson (mai renumit ca autor al unor cărţi poliţiste foarte stufoase şi destul de slabe din punct de vedere literar) spunea într-un articolaş ceva de genul: dacă un musulman ajuns în Suedia maltratează sau ucide o femeie, publicul ia foc, începe să urle împotriva "arabilor jegoşi, care ucid sub pretextul că le-a fost afectată onoarea", dar dacă un suedez face acelaşi lucru tind să fie mai rezervaţi, să-i găsească circumstanţe atenuante (nu reproduc exact cuvintele lui, doar ideea; aminteşte oarecum de obiceiul ţărănoilor de la noi, care mai pun şi de la ei: "l-a înşelat, era curvă, s-a îmbătat el şi şi-a pierdut controlul" etc etc)
  • -1 (3 voturi)    
    Prostii sunt, cam peste tot, la fel (Marţi, 26 ianuarie 2010, 18:40)

    Daniel [anonim]

    Imi povestea un fost coleg de munca (fost Legionar 15 ani) ...

    Cica o practica f.f. frecvanta in Africa este ca masculii din familie sa o "indrume" pe tanara domnisoara (asaaa, de pe la 10 - 11 ani) pe calea vietii sexuale. Si aici incep toti: bunici, tati, unchi frati, veri etc. Ca doar ei "o iubesc" pe fetitza si stiu ce-i mai bine pentru ea.
    "Bun, si ce religie au aia? Musulmani?" l-am intrebat eu cu naivitate. Raspunsul lui: "Aaaaa,nuuu, sunt de toate religiile - musulmani, crestini, (neo)protestanti, religii locale etc." Toate acestea interzicand clar si explicit incestul ...
  • -1 (1 vot)    
    efectulpervers (Marţi, 26 ianuarie 2010, 19:46)

    omrrausisiderat [anonim]

    A se remarca efectul pervers al corectitudinii politice: cei care au redactat acest articolas precum si cei care l'au preluat [hotniuz si altii] nu se mai incumeta sa pronunte sau sa mentioneze vreo legatura intre aceste atrocitati si islam, musulmani, sharia. Nici macar nu mai apar asemenea termeni in textul lapidar al stirii; o astfel de atitudine din partea presei se poate califica cu usurinta ca o manifestare a islamofobiei. este deja patologica teama lor de a vorbi deschis despre islam sau de a pomeni de musulmani in mazgalelile cu pretentii de stiri despre orient, asia si zonele conflictuale de la granitele islamului cu restul lumii.(editat de HotNews.ro)
    • +2 (2 voturi)    
      stire indoielnica (Marţi, 26 ianuarie 2010, 21:44)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui omrrausisiderat

      Am avut un contract de 2 ani in Libia si pot sa spun ca am fost primit foarte bine de musulmani chiar nu ma asteptam sa fie oameni asa de primitori.O tara dezvoltata, frumoasa cu salarii mari in care se respecta legea si apropo Gadafi nu este asa nebun cum ni-l prezinta presa . Daca vreun libian vrea sa ajunga demnitar trebuie mai intai sa vina cu idei , sa faca un proiect de voluntariat practic , folositor.

      Referitor la stire ,ce se prezinta in media in ultimii ani sunt stiri din teatre de razboi ca Irak , Afganistan unde musulmanii sunt sub ocupatie sau tari inapoiate nu se poate da vina pe religie cand in Coranul lor spune ca cine ucide un suflet nevinovat este ca si cum ar fi ucis intreaga omenire, De ce nu exista exemple de genul din tari musulmane civilizate ca Turcia Libia, Egipt, Dubai, Qatar etc?
      • +1 (1 vot)    
        ... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:02)

        Gigi Maybachistu' Necivilizat [anonim] i-a raspuns lui Ionut

        Poate motivul e tocmai faptul că "acelea" sunt ţări musulmane civilizate, aşa cum avea şi Iraq pretenţia că e, sub răposatul Saddam Hussein, în timp ce Bangladesh e populat în proporţie de 90% de ţărănoi flămânzi pe care îi doare într-un punct mai puţin sensibil de lege?... :))
  • +5 (5 voturi)    
    daca stiu bine... (Marţi, 26 ianuarie 2010, 19:51)

    egroeg [anonim]

    parca in Coran se spune sa nu atingi femeia nici macar cu o floare.
    Azi ma intreb si eu,fatza de cruzimea pedepsei,daca zicala "cine n-are un batran,sa-si cumpere",mai are sens.Desi tanara a avut noroc.Puteau s-o condamne la uciderea cu pietre.
  • +2 (2 voturi)    
    dureros (Marţi, 26 ianuarie 2010, 21:29)

    emil [anonim]

    Vazind cele scrise in articol si mistocari care adauga comentari aici va consider atit de josnici ca si tzarani aia care bicuiesc o fata nevinovata si care va fi traumatizata toata viata. Punct
    Dat fiind cele intimplate invit pe cei cu inima umana sa facem o coleta, cineva sa organizeze si sa ai trimitem bani sa plateasca macar amenda, ca o mica alinare, tinind cont de trauma pe care o traieste.
    Eu personal ofer plata mea pe acesta saptamina, multumesc si astept alti ca mine sa schimbam ceva in lume sa se auda despre romani ca sunt si buni.
  • +1 (1 vot)    
    Violul cred.. (Marţi, 26 ianuarie 2010, 22:02)

    ica [anonim]

    ca avut loc inainte de casatorie si ea(impreuna cu familia) nu a spus sotului(viitor) ca a fost violata ,incercand astfel sa mascheze acest lucru, dar avind in vedere ca urma sa aiba un copil(conceput inaintea casatoriei-consumate cu sotul) s-a hotarat sa divorteze.Acum intra sub niste jurisdictii.Cunoastem legile lor , inainte de a-i acuza in vre-un fel,pe unii sau pe altii ?
  • 0 (0 voturi)    
    Mahomedanismul... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 8:56)

    Costica [anonim]

    ...nu este si nu va fi religia mea si nu voi accepta impunerile ei. Si Turcia trece religia pe buletin, si acolo au fost omorate femei si fete pentru ca nu s-au imbracat "cuviincios" de catre familie ! Nu stiti multe din motivele pentru care Turcia inca nu are sanse sa intre in UE si pentru care NU trebuie sa intre ! Nu le stiti gandirea , mentalitatea etc. Eu am stat mai bine de un an acolo , stiu cate ceva. Ca peste tot, daca n-ar fi religia , totul a r fi OK !
    Religia asta ii deosebeste caci daca noi am scapat singuri de povara fanatismului, ei, ca saraci ai lumii si inpoiati, vad in religie modul lor de afirmare ca popor in fata celorlalti. Arabii duc un razboi de purificare etnica , incercand sa-i faca pe toti mususlmanii "arabi" caci Mahomed a fost arab. Se islamizeaza numele oamneilor in tarile alea de zici ca nu e adevarat . Si mai sunt atatea de spus...Iranul... stiti ce "bine" o duc ? Ce , credeti ca daca au facut statul islamist , s-au rezolvat problemele ? Pur si simplu au luat puterea imamii si unii, cam prea multi , abuzeaza de ea in modul cel mai condamnat de religie. Dar unde ati vazut ca seful sa fi e condamnat ?
    • +1 (1 vot)    
      au si lucruri bune musulmanii (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:45)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Costica

      nu trebuie sa ne afisam noi superioritatea, si eu am stat 2 ani in Libia si stiu ca respecta religia adica nu beau alcool si nu mananca carne de porc si merg vinerea la moschee, dar nu am vazut ca se omoara femei In privinta numelor sa stii ca sunt aceleasi nume ca ale noastre adica Ibrahim inseamna Avram, Isa inseamna Isus etc
  • +1 (1 vot)    
    Jurnalism de tabloid (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 9:44)

    Lucian [anonim]

    Departe de mine a lua apararea unor cutume barbare, dar nu pot sa nu remarc stilul tendentios si neprofesionist in care e scris acest articol. Se induce ideea ca tanara a fost pedepsita pentru ca a ramas insarcinata, cand de fapt adevarul e cu totul altul. Fata a fost pedepsita pentru ca a ascuns violul si sarcina viitorului sot, nicidecum pentru ca a ramas insarcinata in urma violului. Ma intreb daca a mai ramas vreun ziar serios in Romania.
  • +2 (2 voturi)    
    un lucru e sigur: articolul e "barbar" (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 16:26)

    brrrrr [anonim]

    luat de pe o relatare eliptica de pe The Telegraph, unde nu ti se spune nimic afara de "in Bangladesh", eventual "o data ca niciodata", nu stii daca este vorba de o condamnare sau despre executare a pedepsei sau despre aberatiile unor jurnalisti. singura idee a fost, bineinteles, suscitarea catorva comentarii tembele anti-musulmani ca e la moda. in sfarsit, dupa atata corectitudine politica, s-a dat liber la sovinism, rasism si alte alea. ca doar combatem terorismul :D
    si uite-asa nu mai e nevoie de articole de scandal cu gaina care naste pui vii, ca doar putem sa le dam un lustru de "international" si de "umanism". si asa nu mai ies nici romanii prost, nu mai ai nevoie nici de stiri de la ora 5, hotnews e "quality" si romanii se emancipeaza din nou fara sa fi bifat rubrica "simtul ridicolului"


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri