Sapte din cei opt americani ucisi miercuri in Afganistan erau angajati CIA

de A.N. HotNews.ro
Joi, 31 decembrie 2009, 18:13 Actualitate | Internaţional

Sapte din cei opt americani ucisi miercuri intr-un atac sinucigas produs la o baza militara din estul Afganistanului erau ofiteri CIA, a anuntat directorul agentiei de informatii, Leon Panetta, citat de AFP. Talibanii au revendicat atentatul produs in provincia Khost, care a mai provocat ranirea a sase ofiteri CIA.

Talibanii au afirmat ca atacatorul, care era imbracat in haine militare afgane, a reusit sa treaca de filtrele de securitate si si-a detonat incarcatura exploziva intr-o incapere folosita drept sala de gimnastica.

Pentagonul a anuntat ca baza militara se afla in provincia Khost, in apropiere de granita cu Pakistanul. Baza este folosita de CIA si de echipele de reconstructie din Afganistan. Aceste echipe sunt folosite pentru a livra ajutoare umanitare si pentru a stabiliza regiunile "dificile" din tara.

AFP precizeaza ca atacul pare sa fi ucis mai multi angajati ai CIA decat in ceilalti opt ani de razboi. Central Intelligence Agency a recunoscut pana in prezent moartea a 4 ofiteri in razboiul din Afganistan.

New York Post afirma ca printre cei ucisi se afla inclusiv seful centralei CIA din Khost.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
3448 vizualizari
  • +4 (14 voturi)    
    In razboi nu trebuie sa fie momente de relaxare (Joi, 31 decembrie 2009, 19:15)

    x [anonim]

    1. Informatia e de baza.
    2. In razboi nu exista sa fie momente de relaxare.
    Cine nu e atent, plateste.
    3. Intrebari la care nu s-a raspuns; inca:
    Cine e de vina?
    Cine a venit nepoftit?
    Cine nu se conformeaza unor nescrise "legi de normalitate"?
    • -2 (12 voturi)    
      inca o intrebare (Joi, 31 decembrie 2009, 19:39)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui x

      cine a gazduit dusmanii SUA si a creat pretextul ideal pt. atacul din 2001? sau pretinzi ca o tara care-i adaposteste pe inamicii nostri sa fie scutita de atac in virtutea drepturilor, tralala? vrei pace? da-mi dusmanii pe mana sau o bulesti alaturi de ei.
      • +1 (9 voturi)    
        Mai multa atentie (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:32)

        x [anonim] i-a raspuns lui srpc

        1. Nu ai citit suficient de atent.
        Intrebarile a 2-a si a 3-a reflecta cele 2 pozitii OPUSE ale majoritatii problemelor.
        Eu, acum, aici, doar am EXPUS intrebarile, dar nu mi-am exprimat nici-o opinie.

        2. Din tot comentariul meu s-ar fi putut deduce ca tin cu americanii.
        Dar noi, aici, nu trebuie sa deducem, ci sa ne exprimam CLAR (sau sa deschidem teme de discutie); de aceea, voi incerca sa te ajut (pentru ca tu, mpcj, scrii/postezi des aici).
        Pentru ca sa nu faci greseli de neiertat (acuzatii si decizii/hotariri fara nici-un fundament, fara nici-o dovada (esti (fost)comunist?)), te las BULIT, comunicindu-ti clar ca tin cu americanii.
        Dar si unui coleg/prieten/aliat ii arati ce greseli a facut; in cazul nostru, s-au culcat pe-o ureche (fara ghilimele); si neatentia, se plateste (din pacate, din fericire, ... asta e o alta discutie: te bagi?).
      • +3 (3 voturi)    
        auoleu esti indoctrinat rau de tot de CNN (Vineri, 1 ianuarie 2010, 20:39)

        dragos [anonim] i-a raspuns lui srpc

        talibanii de care zici tu au fost in trecut oamenii americanilor, ei nu sunt raspunzatori de vreun atentat la fel cum nici Osama binLaden sau AlQaida nu sunt raspunzatoare de WTC 9/11
        Daca atentatele erau adevarate se gaseau de mult faptasii , ei sunt din interiorul USA si au folosit nanoexplozibili pt ca turnurile sa se darama.....
    • -4 (10 voturi)    
      maiciteste (Joi, 31 decembrie 2009, 19:58)

      omrrausibineinformat [anonim] i-a raspuns lui x

      Cine a venit nepoftit? pai pune mana si citeste si vezi cine pe cine a invadat in Afganistan, de pilda informeaza'te in legatura cu alianta care guverneaza aceasta tara dupa 2001, de asemenea ar fi util sa descoperi ca aceasta alianta, Frontul Eliberarii Islamice, a fost ajutata de US, UK si Canada sa'si instaleze regimul pseudo-democratic, si n'ar fi rau sa afli si cu cine se luptau cei din Alianta [a Nordului, cica] si de ce vroiau sa elibereze tarisoara lor saraca. Asta macar asa, ca sa te conformezi unei nescrise legi de normalitate si anume: nu deschide gura daca habar'n'ai despre ce urmeaza sa vorbesti.
      • +3 (9 voturi)    
        Draga om-rrau-sibi-neinformat (Joi, 31 decembrie 2009, 22:11)

        x [anonim] i-a raspuns lui omrrausibineinformat

        1. Nici tu nu ai citit suficient de atent.
        Intrebarile a 2-a si a 3-a reflecta cele 2 pozitii OPUSE ale majoritatii problemelor.
        Eu, acum, aici, doar am EXPUS intrebarile, dar nu mi-am exprimat nici-o opinie.
        2. Din ceea ce am citit, cred ca si aliatii nostri (cu care tin!) mai fac greseli.
        Aliatii(vremelnic ai)-aliatilor nostri i-au tradat & pacalit pe aliatii nostri, DUPA ce au fost sponsorizati material si instruiti (ca sa lupte impotriva dusmanului lor comun din anii '80).
        Din pacate pentru rasa umana, dupa ce te joci o viatza de-a razboiul, nu mai ai chef de educatie, sanatate, cultura, economie, progres, ... si, la fel cu palestinienii & co, talibanii, nemaiavind cu cine sa se joace, s-au luat de ... pe cine au gasit in jurul lor.
        Dupa care ... s-au dus dupa ei.
        3. Revin la prima problema: INFORMATIA.
        Cei de la Langley-Virginia ar fi trebuit sa prevada si sa previna multe din urmarile deciziilor lor.
        Au tehnica, au metode, au oameni buni, au si ei ... uscaturile lor, chiar la nivel politic-decizional.
        Dar si ei sint oameni, cu greseli.
        Dar, cum spuneam, la razboi platesti; inclusiv cu viata.
        4. Eu nu am deschis gura; doar am scris.
        5. Oare nu poti sa duci un dialog fara invective?
        Chiar daca ai putea sa ai dreptate (adica sa nu fiu informat deloc), chiar merit sa ma tratezi asa?
        La Multi Ani, ca tot trecem intr-un an nou.
    • -2 (6 voturi)    
      Esti analist politic? (Vineri, 1 ianuarie 2010, 14:13)

      bebeero [utilizator] i-a raspuns lui x

      Stii de ce te intreb asta? Pari ca te pricepi un pic. Sa-ti spun eu adevarul...In toate tarile, undeva in niste birouri stau cativa jmecheri care fac planuri. Astia se bazeaza pe niste informatii din teren, care de multe ori sunt eronate (vezi cum au murit francezii aia, dupa ce italienii plateau afganii sa nu-i atace).
      De fapt nu vreau sa te intreb nimic. Scriu si eu asa...intr-o doara, sa ma dau cunoscator...
      1. Sa emiti reguli de baza intr-un razboi, inseamna sa fi participat la vreunul.
      2. A vazut vreunul dintre voi pe viu ce inseamna razboi ?
      3. Ai idee macar cit de mult sange curge dintr-un om impuscat?
      4. Ai fost vreodata in Afganistan?

      Daca vreunul dintre voi raspunde cu Da la cele trei intrebari, sa intre in "clubul" meu. Daca nu, lasati povestile si nu-i mai jigniti pe cei care isi risca viata zi de zi in zonele de razboi.
      • +4 (4 voturi)    
        Nu vreau sa fiu in clubul "tau" (nu-ti spun de ce) (Vineri, 1 ianuarie 2010, 22:53)

        x [anonim] i-a raspuns lui bebeero

        Sint antrenori care n-au jucat fotbal, dar sint fff. buni antrenori de fotbal, la "nationala".
        Nu e obligatoriu sa nu poti emite reguli de baza intr-un razboi fara sa fi participat la cel putin un razboi.
        Nu de putine ori, mai mult de jumatate din combatanti au fost la prima lor participare la cite un razboi.
        Privitul la singele scurs nu te face mai destept sau mai apt pentru un razboi (aici, e drept, pentru cei ce sint mai mult decit umani, e o priveliste sfisiietoare; dar nici participarea, nici neparticiparea, nu au stopat un razboi).
        E musai sa mergi in Afganistan?
        Iraq-ul ce are?
        Bosnia, Angola, ... ?
        Dar o infiltare in lumea interlopa e rusinoasa?
        Dar culegerea de informatii (de oriunde) e facila oricui?
        Discutam, ne spunem pareri, dar nu ne injuram, nu ne catalogam in buni, lasi, (in)eficienti, ...
        Asta o facem doar in cercul restrins al celor ce FAC.
        Adevaratii profesionisti (in orice domeniu: literatura, contabilitate, cultivarea pamintului, ...) nu trebuie sa astepte laude de la altii; fiecare, de regula, se pricepe doar la un mic manunchi de discipline.
        (Poate doar in Parlament toti stiu de toate.)
        Cit despre risc ...
        Eu nu am luat si nu iau in deridere victimele.
        Pe majoritatea le depling; de regula, victimele colaterale sint nepermis de multe.
        De cele mai multe ori fiecare risca si alege pentru sine, fara sa fie impins de la spate de altii.
        Pentru "bursele" din teatrele de razboi e suficienta "bataie": 99% din militarii romani vor ei sa mearga acolo; nimeni nu-l impinge: 100 altii vor sa mearga pentru un loc!
        Cit despre siaieii aceia, sa-i lasam pe contribuabilii americani si pe cei din tarile unde activeaza sa-i "judece".
        Important e ca razboiul sa-l duci la altii; daca gasesti si pe altii sa ti-l duca, atunci vei conduce imperii.
        Daca nu ... stai si comentezi; cum fac eu!
        La buna auzire/scriere.
        • -2 (4 voturi)    
          Imi pare rau de tine (Vineri, 1 ianuarie 2010, 23:08)

          bebeero [utilizator] i-a raspuns lui x

          Din sarcasmul cu care scrii despre militarii romani, inteleg ca esti unul din cei frustrati, care se uita cu ciuda la uniforme. Ca nu a reusit si el sa aiba una. Sau poate esti vreun "Floricel" de ala de birou care muta stick-uri cu "Top 10 Solitaire" la bulgari.
          De aici de unde sunt eu, esti miiiiic. Ramai la comentatul tau, ca altceva nu stii.
          • +2 (4 voturi)    
            Uniforma (1) (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 0:02)

            x [anonim] i-a raspuns lui bebeero

            Nu stiu care dintre noi e mai frustrat.
            (Dar e clar ca tu stii!)
            Eu nu am scris cu sarcasm despre militarii romani.
            De regula, cind trec militarii incolonati pe strada ar trebui sa ne oprim si sa-i salutam; aceasta e parerea mea.
            Am lasat a se intelege ca, pentru un salariu un pic mai mare decit cel din Romania (cele de aici nu sint mari deloc), bietii oameni (si asta nu e nici jignire, nici dezaprciere) isi risca totul, pina la viatza (asta E apreciere; nemernicii sint undeva mai spre virful piramidei, la caldurica).
            Cit despre faptul ca, de aici unde sint eu, tu esti MAAAAARE, bravo tie!
            Nu stiu cine esti, ce esti, ce fapte remarcabile ai facut.
            Pentru acestea sint dator, aprioric, sa te cred.
            De ce nu te-as crede?
            Eu nu am nici-o dovada ca nu esti MAAAAARE.
            Ramine ca timpul, colegii, intimplarea, ... sa te scoata din anonimatul in care esti.
            Tu esti sigur ca n'am uniforma, ca ma uit cu ciuda ...
            Dar ... ce e uniforma?
            E ceva rau sau bun?
            La uniforma trebuie sa te uiti cu ciuda sau nu?
            La scoala toti am avut mai multe uniforme (mi-a scapat aia de shoim (ce sa-i faci? is mai batrin)).
            Doctorii au uniforma, padurarii au si ei, ceferistii au, minerii au, diplomatii au, chelnerii au, femeile de serviciu au, astronautii si scafandrii au (si asta e o haina de lucru, ca doar nu ai uniforma NUMAI PENTRU PARADA?), matelotzii au, laborantii au, otzelarii au, (unii) soferi au, vinzatorii (nu de tzara) au, brutarii au, bucatarii au, ...
            Mi-a scapat ceva?
            Probabil ca da, deoarece multe meserii au uniforme.
            Meseria e bratzara de aur.
            Cinstim meseriashii.
            Te cinstim si pe tine, in calitate de militar.
            Te simti un pic mai bine?
            Sau te-au luat nadushelile vazind CITZI au uniforme, si nu fac atita caz.
          • +2 (4 voturi)    
            Uniforma (2) (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 0:05)

            x [anonim] i-a raspuns lui bebeero

            Cred (nu stiu sigur, dar cred) ca TU ai o problema.
            Te crezi prea mare.
            NU uniforma te face sau te va face mare.
            TU si faptele tale ar trebui sa te faca MARE.
            Te-ai legat degeaba de uniforma.
            TU, prin aceasta interventie, ai pingarit UNIFORMA.
            Si abia asta e de neiertat.
            Acum sint convins ca nu stii simbolistica uniformei.
            De inteles ... ca sa mai scriu.

            Cit despre mine, probabil sint si mai mic decit ai crezut.
            Nu stiu ce inseamna sa mut stick-uri cu Top 10 Solitaire la bulgari (si nici la altii).
            Sanatate!
  • +4 (8 voturi)    
    Se pare ca acest razboi nu va fi castigat (Joi, 31 decembrie 2009, 20:02)

    Dan Poroineanu [anonim]

    Daca ai o baza de rezistenta larga nu poti sa-i ucizi pe toti. Ce-ar fi ca US sa ucida 8 milioane de talibani ca restul de 10 milioane de afgani sa traiasca in democratie? Practic razboiul trebuia castigat diplomatic, ca si cel din Iraq. Motivul ar fi ca nu ai cu cine sa te intelegi, sa stabilesti conditii de pace dupa ce castigi razboiul. Cu Japonia si Germania a fost posibil ca sunt oameni care au educatie si sensul onoarei, chiar daca extem de cruzi. CEi care exalteaza orice aspect interior la nivel de Dumnezeu nu mai poti fi convinsi rational, prin raport, pentru ca viata ca si epifenomen dispare din campul constiintei. Ce-i de facut?
    a. Cautat sa-i co-intereseze pe talibani -moschei, nivel educational, case, asistenta medicala
    b. Investitii masive si asistenta sociala sustenabila pentru 2-3 ani la nivel de masa- un fel de " wellfare" pentru toti cei saraci ( 90%)
    c. Impanzirea tarii cu agenti locali bine platiti
    ...ma rog, ce usor e sa scri!:(
    • -2 (4 voturi)    
      razboi (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:00)

      Julian [anonim] i-a raspuns lui Dan Poroineanu

      nu au nici un interes sa castige razboiu asta. doar sa il mentina. ca si cu vietnamu.
    • -1 (3 voturi)    
      subscriu (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:58)

      xxl [anonim] i-a raspuns lui Dan Poroineanu

      Sunt de acord cu cele spuse de Dan Poroineanu. Ba cred ca daca americanii vor sa castige razboiul in Afganistan trebuie sa declanseze un proiect, in sensul celor scrise mai sus, care sa se deruleze pe o perioada mai lunga, poate chiar mai mult de 10 ani.
      Dar nu stiu daca pe americani ii intereseaza lucrul asta. Oare industria militara americana are acest interes? Nu stiu daca pe americani ii intereseaza cu adevarat pacea! Ganditi-va ca cei care investesc in industria militara sunt interesati ca razboaiele sa existe.
      Ca sa castige, americanii trebuie sa "invinga" in "razboiul" cultural. Daca vor respecta si vor sustine in aspectele ei bune cultura dar si religia din aceasta tara vor avea de castigat. Trebuie investit in industrie si mai ales in EDUCATIE si trebuie stat acolo pana se schimba o generatie.
  • -1 (7 voturi)    
    astia erau incomozi...! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:32)

    bm [anonim]

    au vrut sa scape de ei ...! Afganistan...tabara de antrnament...! vanatoare de negrii...Live !
  • -1 (5 voturi)    
    comentariu (Vineri, 1 ianuarie 2010, 11:20)

    apostol daniel [anonim]

    Americanii sa-u luptat numai cu lumea a treia .Si tot nu a-u castigat un singur razboi !
    • +4 (4 voturi)    
      a-posto-l dan-i-el (Vineri, 1 ianuarie 2010, 12:15)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui apostol daniel

      desi au pierdut cateva batalii localizate au pus comunismul la pamant, uite, de exemplu este evident ca tu ai pierdut razboiul cu limba romana si totusi, ai ocazia sa iti exprimi parerea pe internet
  • +1 (1 vot)    
    ?!?!?! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 12:05)

    utug [anonim]

    http://kabulpress.org/my/spip.php?article4068
    http://sweetness-light.com/archive/iran-world%20-hails-ahmadinejads-win
    http://www.adl.org/PresRele/IslME_62/5549_62.htm
  • -3 (5 voturi)    
    x (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:34)

    asd [anonim]

    atata timp cat americanii o sa-si bage nasul unde nu le fierbe oala, si o sa porneasca razboaie in orice tara in care are interese energetice, o sa moara pe capete, si nici n-o sa rezolve nimic.
    La multi ani
  • 0 (2 voturi)    
    Foarte bine (Vineri, 1 ianuarie 2010, 21:13)

    HESS [anonim]

    Cati mai multi yankee,s de mierda.Acasa cu voi.
    Prea mult v-ati bagat nasul in toate cele creand un mare rahat in aceasta lume.Ar trebui sa fiti izolati .
  • 0 (2 voturi)    
    aloo! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 21:39)

    dares [anonim]

    cand apar tot mai multe informatii legate de noua ordine mondiala,de masonerie care planuieste asa ceva ...ma intreb eu de partea cui sa mai fiu ?
    cred ca sunt de partea mea :)
    de partea mea si a credintei mele
    macar talibanii se lupta pentru ce e al lor
    doar n-o fi afganistanul al statelor unite
    sau irakul
    tot asa cum polul nord nu-i al nimanui ..
    vor oamenii sa traiasca intr-un anumit mod ...
    lasati-i sa traiasca cum vor ei
    de ce trebuie sa se bage americanii sau rusii ?
    sunt triburile de prin africa ..de ce nu se duc acolo americanii sa faca ordine printre ei ?
    asta cu pacea mondiala e o mare cacialma ..
    dupa orice pace urmeaza un razboi care o sa vina el ...

    de ce nu e chemat bin laden ala la negocieri ...
    vreau sa-l vad pe papa cum vorbeste cu bin laden
    pai nu a lasat Dumnezeu lumea formata din popoare si credinte diferite?
    pai tu om ia si discerne unde te duci ..Dumnezeu a trimis pe pamant pe Fiul Sau ca sa stim care e calea de urmat
    adevarul e ca evreii conduc lumea ..si statele unite in special ... asa ca orice razboi impotriva arabilor ..e in spate sustinut de catre evrei
    ce religie au evreii ?
    ce relige au americanii si intreg occidentul ?
    ne jidanizam toata lumea pentru ca evreii au banii ?

    Despre asta este vorba ....
    Pai voi astia de sustineti statele unite americane
    sustineti niste cabalisti cum e Madona ..
    incepeti sa va lepadati de Dumnezeu de dragul idolilor americani creati la Hollywood?
    TREZIREA!


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri