Vladimir Putin a ramas fara ceasul de mana, in valoare 6.000 de dolari, dupa ce a vizitat o uzina de armament

de Olga Popescu     HotNews.ro
Miercuri, 16 septembrie 2009, 11:35 Actualitate | Internaţional

Vizita premierului Vladimir Putin la o intreprindere pentru care nu exista criza - uzina de armament din regiunea Tula - l-a costat pe cel mai popular om politic al Rusiei un ceas in valoare de 6.000 de dolari, scrie Komsomolskaia Pravda.

Vladimir Putin este cunoscut pentru grija pe care o acorda imaginii si popularitatii sale, presa rusa relatand in repetate randuri 'faptele eroice' ale premierului - impuscarea unui tigru, scufundarea in cel mai adanc lac din lume sau zborul cu un avion supersonic.
  • "Vladimir Vladimirovici, daruiti-mi ceva", l-a rugat muncitorul Viktor Zagaevski pe fostul sef de stat.
  • Dar ce… a parut Putin ca se pierde cu firea, pipaindu-si precipitat buzunarele de la sacou in cautarea vreunui obiect.
  • Ceasul, spre exemplu, i-a sugerat muncitorul.
S-a creat impresia ca, pentru o secunda, Putin si-a pierdut darul vorbirii. Si-a revenit insa rapid, a zambit, si-a suflecat maneca si a scos ceasul de la mana.
  • "Un ceas asemanator i-am daruit fiului unui cioban din Mongolia. Mi-a placut modelul si mi-am mai cumparat unul. Poftim", a spus Putin intinzand ceasul.
Ziaristii s-au interesat cat costa.
  • Carcasa nu e aurita, a gandit premierul cu voce tare. Vreo sase mii…
  • De dolari?
  • Mda, a dat din cap Putin.
Criza nu a afectat atat de mult industria de armament a Rusiei: daca petrolul se poate ieftini, armele raman mereu la preturi ridicate. Armament antitanc, transportoare blindate modernizate, masina de lupta pentru contracararea atacurilor aeriene. E adevarat, armata rusa cumpara din aceasta productie numai 2-3%, restul este exportat. Premierul a fost impresionat de ceea ce a vazut, iar muncitorii l-au asaltat cu intrebari.
  • O sa cresteti pensiile?
  • Da, criza nu e un impediment. Iar la sfarsitul anului, pensia de baza se va majora cu 41%.
  • Aveti zile libere?
  • Se mai intampla si atunci plec la pescuit. Cel mai mare peste l-am prins la o vanatoare submarina in Delta fluviului Volga. Recomand oricui. Nu e deloc scump. Ieri, am semnat documente. Patru geamantane de hartii. 


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

8428 vizualizari

  • +21 (21 voturi)    
    rusi (Miercuri, 16 septembrie 2009, 11:48)

    rusul [anonim]

    mda.... rusul tot rus... Davai ceas !
    • +9 (9 voturi)    
      mi-ar placea sa vad filmuletul (Miercuri, 16 septembrie 2009, 11:56)

      CRISTI [anonim] i-a raspuns lui rusul

      nu de alta, dar am impresia ca putin nu e genul care sa "para ca se pierde cu firea"
      • +3 (5 voturi)    
        Intr-adevar (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:56)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui CRISTI

        Putin are un control de sine foarte bun.

        Notiunea de a "se pierde cu firea" este foarte paralela cu un asemenea tip rece si rational.
    • +11 (11 voturi)    
      ceasuri (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:40)

      Jon [anonim] i-a raspuns lui rusul

      Exact. :)) Si acum 70 de ani cand au dat navala in Europa tot ceasurile li se pareau a fi cele mai valoroase lucruri. Se pare ca n-au evoluat prea mult de atunci. :))
      • 0 (0 voturi)    
        Ceasometre (Luni, 26 octombrie 2009, 15:23)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Jon

        Spun batranii ca de dragul ceasurilor , soldatii rusi smulgeau pe unde gaseau manometre si le legau la mana sa arate ca un ceas.
    • +2 (2 voturi)    
      Davai... (Joi, 17 septembrie 2009, 15:39)

      radub [anonim] i-a raspuns lui rusul

      Hai ca-i super tare. M-am prapadit de ras.
  • +1 (13 voturi)    
    rusi (Miercuri, 16 septembrie 2009, 12:00)

    paul [anonim]

    Dom'le, ce intamplare primitiva, i-a dat ceasul....
    Rusii astia, tot cu sute de ani in urma civilizatiei occidentale...
    • +2 (18 voturi)    
      niste distrusi (Miercuri, 16 septembrie 2009, 12:16)

      Araya [anonim] i-a raspuns lui paul

      Niste distrusi paul. printre primitivi: Bunin,Dostoyevsky ,Pasternak, Pushkin,Aleksandr Isayevich Solzhenitsyn,Tolstoy,Nikita Mikhalkov,Tupolev,Sukhoi,Tchaikovsky si inca multi, multi altii
      • -2 (18 voturi)    
        hai sa vedem araya..... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:02)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Araya

        tu ai pe acasa calculatoare inventate de americani cu programe americane si facute de chinezi sau de coreeni. te uiti la un televizor facut de chinezi sau europeni si inventat de europeni si americani, vorbesti la un telefon mobil inventat de americani si construit de europeani sau americani sau coreeni, daca ai masina atunci este foarte probabil ca este europeana sau japoneza, cind zbori cu avionul, acesta este sau airbus sau boeing.... este putin probabil sa ai acasa vre-un produs rusesc (poate vre-un fierbator electric)......si aflu cit de minunati sint rusii de la tine care folosesti exclusiv produse inventate si construite in afara rusiei, inclusiv internetul.... mareti mai sint rusii....
        • +7 (17 voturi)    
          hai sa vedem.... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:16)

          Araya [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          si ce insiri tu demonstreaza ca rusii sunt primitivi nu?
          dar noi ca suntem un popor de hateri ce iti spune?

          The Noble Prize Laureates

          In medicine:
          Pavlov -1904
          Mechnikov -1908
          In literature:
          Bunin -1933
          Pasternak -1958
          Sholohov -1965
          Solgenicin -1970
          Brodskiy -1987
          In chemistry:
          Semenov -1956
          Prigigin -1977
          In physics:
          Cherenkov, Tamm, Frank -1958
          Landau -1962
          Basov, Prohorov -1964
          Kapica -1978
          Alferov -2000
          In economics:
          Kuznets -1971
          Leontev -1973
          Kantorovich -1975
          For peace:
          Saharov -1975
          Gorbachev -1990
          • +3 (5 voturi)    
            Maladetz (Miercuri, 16 septembrie 2009, 19:37)

            ana [anonim] i-a raspuns lui Araya

            Bravo Araya
            Bine postat
          • 0 (0 voturi)    
            ia insira (Joi, 17 septembrie 2009, 10:19)

            jack [anonim] i-a raspuns lui Araya

            nobelurile luate de americani, sa vedem si noi diferenta ;)
        • +5 (9 voturi)    
          o mica corectie amice ... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:20)

          turistul [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          televizorul a fost inventat de un emigrant rus in america ... la fel ca elicopterul si ... google-ul ;)
          • +2 (6 voturi)    
            Emigratie (Miercuri, 16 septembrie 2009, 17:34)

            smc [utilizator] i-a raspuns lui turistul

            Cu alte cuvinte Rusia nu este o tara in care pot face ceva oamenii inteligenti! Ei trebuie sa plece ca sa se poata realiza.
          • +1 (1 vot)    
            in (Joi, 17 septembrie 2009, 1:25)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui turistul

            America, mosule, in America, nu altundeva. De ce oare? Nici matale. nici prosovieticul araia nu vreti sa stiti. Treaba voastra, prosovieticilor.
        • -1 (7 voturi)    
          asadar nu ati citit dostoievski, (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:24)

          iata ce vedem [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          dar utilizati calculatorul.
          e frumos ca recunoasteti, dar ce recunoasteti nu e deloc un merit :D

          cehov, bulgakov, soljenitin, rahmaninov, stravinsky....................................................
          • +1 (7 voturi)    
            mai citim da nu prea mult.... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 14:20)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui iata ce vedem

            vrei sa-mi stric ziua citind din soljenitin? nu doresc sa am de-a face cu mediul cultural descris acolo...e doar un vis urit...

            dar nici cu dostoievsky nu vreau sa am de-a face. am incercat sa citesc crima si pedeapsa si mi-a facut rau; ce avem noi cu psihopatii, cu "psihologia" criminalilor, cu problemele tinerilor care doresc si n-au si a batrinilor care au dar nu juta pe altii? asa ceva nu exista in mediul cultural european...noi avem pe caragiale care si azi ne reaminteste ce probleme reale avem....

            de stravinsky imi place. de exemplu petrusca, pasarea de foc, jocul de carti (l-ai ascultat cumva? tema norocului care vine si pleaca este fascinanta...) dar el a creat in mediul cultural francez. pacat ca a scris prea putin...
        • +4 (10 voturi)    
          Aberatii (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:29)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          Primul satelit in spatiu, primul om in spatiu, prima statie orbitala (apropo, rachetele NASA acum folosesc motoare rusesti). Daca tehnologia americana arata asa cum e azi, e din cauza ca au avut un competitor pe masura.
          • +2 (10 voturi)    
            raspuns colectiv.... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:47)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui gogu

            daca voi vreti sa spuneti ca in rusia au trait si traiesc oameni destepti, asa este. ba, treaca de la mine, as putea accepta ca acolo traiesc toti oamenii destepti de pe planeta noastra.

            asta nu schimba datele problemei: rusii nu fac nimic pentru ca viata fiecaruia dintre noi sa fie mai buna.

            asa cum am aratat in lista, viata fiecaruia dintre voi este determinata exclusiv de produse si inventii facute in europa, america, asia dar nimic in rusia..... vreti sa repet: viata fiecaruia din voi este determinata de oameni care nu sint rusi!

            si nu am vorbit de cele mai frumoase cadouri facute voua, care au fost inventate in europa si care reprezinta chiar mediul cultural in care traiti: democratia si libertatea oferite de ue, prilejul de a-ti transforma visele in realitate.... nimic din toate acestea nu a fost vreodata acceptate macar de rusia....
            • +1 (7 voturi)    
              Sinteza Rusia&rusii (Miercuri, 16 septembrie 2009, 14:14)

              Daniel [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

              Felicitari pentru raspuns. Scurt, la obiect, clar!

              Foarte de acord.

              Din pacate in RO nu vedem padurea de copaci, sau pe scurt esentialul.
              Ne lipseste perspectiva, nu vedem mai departe de prima impresie.

              Astfel, in perioada de sub rusi, visam (aproape toti) la americani&europeni, acum vad cu stupoare ca mult prea multi lauda mult prea mult Rusia si rusii.

              Stiu ce vorbesc, am stat in Rusia cateva luni bune si nu numai in Moscova.
              Avem multe de invat de la rusi, dar as zice ca ar fi mai bine sa invatam de la europeni si sa evitam (in limitele diplomatiei) o apropiere periculoasa de Rusia.

              Pe scurt, sa stim clar cu cine/ce negociem.
            • +4 (10 voturi)    
              Hmmm (Miercuri, 16 septembrie 2009, 16:17)

              maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

              Cred ca te inseli.

              Rusii au facut cel putin un produs care ne face viata mai buna: vodca! :p
              • +3 (3 voturi)    
                DA! (Miercuri, 16 septembrie 2009, 18:07)

                luc [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                Adevarat graiesti!
              • +2 (2 voturi)    
                Romani fara simtul umorului (Joi, 17 septembrie 2009, 9:09)

                maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                Era o gluma, dragi romani care-mi dati minusuri.
                Chiar nu mai stiti de gluma, atat de inversunati ati devenit?
          • 0 (0 voturi)    
            Asa e (Joi, 17 septembrie 2009, 1:28)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui gogu

            daraghie tavarisce, unde ati facut facultatiea, la Moscova sau la Petrograd, ma scuzati, leningrad?
            Traiasca marea uniune sovietica, sa moara toti dusmanii ei !
        • 0 (6 voturi)    
          Nu cred ca iti mai aduci aminte... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:40)

          Nick [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          Si pana acum 19-20 ani ce fel de produse aveai acasa? Nu modele exclusiv rusesti sau model rusesc produs in alta tara comunista?

          Sa recunoastem, in functie de regimul in care traiesti consumi in consecinta...

          Cand nu aveai Mercedes mergeai foarte bine si cu un Moschvitch si ti se parea ca este limuzina...
          • +2 (8 voturi)    
            despre ce vorbesti? (Miercuri, 16 septembrie 2009, 14:11)

            dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Nick

            masinile rusesti erau inferioare celor europene dar noi nu aveam acces la cele europene. nu aveam acces nici la un pasaport ca sa vedem ca se poate trai si altfel... aveam televizoare rusesti ar acum rusia nu mai fabrica televizoare iar masinile lor sint logane sau lada pe platforma logan... aveam tupoleve si iliusin dar acum nici rusii nu mai zboara cu asa ceva..... cum se poate ca intr-o tara cu atitia oameni destepti sa nu existe nici democratie, nici industrie competitiva de bunuri de consum, nici cultura de nivel european (madona a cintat la stpetersburg pe o cruce in fata a sute de mii de tineri cu toate protestele furibunde ale bisericii retrograde ruse...)...nu aveti nici un produs de inalta tehnologie pe acasa dar nu aveti nici produse culturale....
            • 0 (6 voturi)    
              ........ (Miercuri, 16 septembrie 2009, 14:36)

              Nick [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

              Iti mai repet poate o sa intelegi;

              Daca comunismul nu se autodistrugea acum 19-20 de ani, problema se punea altfel. Acum cumparai Mercedes-uri pe platforma de Lada, Tupolevuri si Iliusinuri in loc de Boeing (care nu mai existau) s.a.m.d

              Regimul care castiga, dicteaza. Iar situatia bipolara din timpul razboiului rece nu mai putea tine mult. Pierdea ori o parte ori cealalta, si in functie de asta consumai si, de altfel consumi, anumite produse...

              Cat despre "produse" culturale. Nu cred ca te-ai omorat cu lectura pana acum. :))

              Si daca tot ai vorbit despre Madona. Nu ai dat exemplul cel mai bun. Am fost la concert, si acum imi doresc sa fii ars acei bani decat sa ii dau acestei "show woman extraordinare". Dar fiecare cu parerile lui...
              • +1 (7 voturi)    
                cam dezorientat..... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 15:05)

                dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Nick

                razboiul rece a fost dus pentru libertate si democratie, nu a fost un meci de fotbal....acum 20 de ani pasaportul era un vis. acum calatoresti in toata lumea fara probleme si chiar ai bani pentru asta....cu lectura n-as zice ca o duc rau dar nu citesc ce crezi tu....

                eu nu o am cu madona; mai mult cu mozart sau bach dar fenomenul cultural madona face parte din viata noastra deoarece asta cerem....iar cu concertul de care vorbesti, aceste concerte au un public tinta. nici eu si dupa cum vorbesti, nici tu nu avem profilul psihologico-cultural adecvat pentru madona... cred ca si tu, la fel ca mine, doresti calitate. eu, de exemplu, desi sint mare iubitor de muzica clasica (numai astfel de muzica am in masina), nu am fost la festivalul enescu...
                • 0 (0 voturi)    
                  Imi doresc (Joi, 17 septembrie 2009, 10:12)

                  geta [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

                  sa te-ntâlnesc. Un bãrbat cu mozart si bach in cap e tot ce-mi doresc
          • +1 (1 vot)    
            moscvici copiat (Joi, 17 septembrie 2009, 1:31)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Nick

            cu nesimtire dupa chevy, mai draga nicule. Ca si toate celelalte ''produse'' de care cu patos graiesti. Faptul ca nu stiai nu te scuteste de realitate, draga nicule.
            • 0 (0 voturi)    
              Mai informeaza-te... (Joi, 17 septembrie 2009, 11:42)

              Nick [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

              Domnule Bec,

              1. Te rog urmareste putin acest link si dupa aceea mai vorbim putin in legatura cu sursa de inspiratie pt. Moskvitch. Daca intr-adevar te intereseaza subiectul si nu vrei sa vorbesti fara a fi informat (ceea ce ai si facut deja).
              http://en.wikipedia.org/wiki/Moskvitch

              2. Nu sunt deloc fan al rusilor insa a zice ca ei nu au oameni capabili si nici inventii care sa merite mentionate este o exagerare care provine dintr-o minte prea poluata de multa propaganda.

              3. Sa stii si tu ca civilizatia nu s-a nascut odata cu SUA ...... Nu confunda hegemonismul cu civilizatia.
              • 0 (0 voturi)    
                nu folosesc (Joi, 17 septembrie 2009, 17:55)

                baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Nick

                wikipedia ca sursa credibila de informatii
                Ramine cum am stabilit. Dupa si in timpul ww2 au copiat tot ce au putut de la americani si nemti: Auto, aero si arme, inclusiv kakasnicovul, copiat fara rusine dupa pusca germana de asalt.
                Maimute paroase cu bucile rosii.
                Iar propaganda, cea de azi cel putin, facuta de media care este de stinga in proportie de 90%, este net prosovietica si antiamericana.
      • 0 (0 voturi)    
        exceptiile (Joi, 17 septembrie 2009, 1:22)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Araya

        confirma regula. Daca ai auzit matale de zicala asta.
    • +5 (7 voturi)    
      eu (Miercuri, 16 septembrie 2009, 12:18)

      eu [anonim] i-a raspuns lui paul

      cere-i tu lu Becali ceasu.....

      ca te inchide in porbagajul unui mercedes si te duce la barul sau... si te bate de n-ai sa mai ceri nimic in viata ta...

      nici de la nevasta o partida de amor :))))
    • -1 (1 vot)    
      Romanul vorbea... : )))) (Miercuri, 16 septembrie 2009, 18:25)

      sare-n ochi [anonim] i-a raspuns lui paul

      Rusii n-au fost niciodata primitivi. Sunt probabil cei mai cultivati oameni. Rusul citeste si pe buda. Nu sunt ca ucrainenii. Primitivi au devenit de fapt tocmai cei din occident, care isi pocesc propria limba si isi strica istoria crezand intr-o mondializare fortata dictata de un sistem capitalist invadator, iar singurul lor sentiment national poate fi observat numai la campionatele mondiale de fotbal.
    • 0 (0 voturi)    
      vai, dar i-a dat ceasul (Joi, 17 septembrie 2009, 8:17)

      Dodo [anonim] i-a raspuns lui paul

      Dar ce ai fi vrut sa-i dea? Ipodul? Iphoneul? Cureaua de la pantaloni? I-a sugerat si ala ce stia ca are la el si se poate dispensa de el. Ar fi trebuit sa-i zica: pantofii?
  • +6 (8 voturi)    
    se aproprie momentul (Miercuri, 16 septembrie 2009, 12:10)

    gheo [anonim]

    Putin e intr-o campanie de imagine d-aia buna, cum se facea pe vremuri, cu cultul personalitatii in prim plan.
    Nu mai dureaza mult si Medvedev va trece la cei drepti, dintr-un regretabil cancer, cel mai probabil de tiroida.
    si la acel moment Putin va trebui sa salveze tara si sa preia fraiele unei natii dezorientate.
    si uite asa tatuca se intoarce, ca doar a fost un pic plecat
    sa ne fereasca dumnezeu pe astia micii de prostia rusilor cei multi
    • -2 (2 voturi)    
      democratia are sanse in Rusia (Miercuri, 16 septembrie 2009, 17:57)

      sebastian [anonim] i-a raspuns lui gheo

      Eu pariez pe rocker contra siloviki! pina la urma binele invinge!
      • +1 (1 vot)    
        rusia si democratia..... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 23:01)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui sebastian

        in toata istoria lor rusia nu a avut nici 5 minute de democratie.

        pe vremea lui ieltin tara parea ca se democratizeaza dar pretul a fost decaderea in plan economic. acum s-a intors infricosata de "relele" sistemului democratic catre singurul sistem care functioneaza si anume dictatura.

        numarul de ziaristi asasinati este infricosator pentru mijloacele folosite in reinstaurarea dictaturii....

        din nefericire, sistemul dictatorial nu va aduce niciodata prosperitate rusiei. doar democratia aduce prosperitate....

        nu este deci de mirare vizita la o fabrica de armament si nici orizontul cultural ramas la davai ceas....
        • 0 (0 voturi)    
          demo-kracia (Joi, 17 septembrie 2009, 10:02)

          elaxxx [utilizator] i-a raspuns lui dorinteodor

          daca voi aveti impresia ca undeva pe lume exista democratie va inselati amarnic
          democratia inseamna decizie luata prin majoritate - ori atata timp cat deciziile sunt luate de cativa in locul tuturor - nu e democratie, e plutocratie
          in rest cineva aplica bine regula "divide et impera" iti ofera de ales intre doua rahaturi - te convinge ca rahatul ales de tine e mai bun si atunci du-te si sparge-i capul la cel care a ales rahatul celalalt, sau te convingi singur ca rahatul ales de tine e mai rahat si te kinui sa ajungi in celalalt rahat sperand la mai bine
        • 0 (0 voturi)    
          hop si eu... (Joi, 17 septembrie 2009, 14:05)

          luci [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

          ca-s mare fan rus... da' unde zicea-i bre ca sunt democratiile alea adevarate?
          ce-au facut bre alea, au indobitocit oamenii?
          sincer, unii ziaristi, cu toate ca imi este greu sa-i numesc asa, merita sa fie impuscati...
  • +7 (7 voturi)    
    ce gluma buna (Miercuri, 16 septembrie 2009, 12:22)

    kalu [anonim]

    bineinteles ca momentul a fost regizat !!! Au mai progresat si ei, imi povestea tataie (care a luptat in al doilea razboi) cand au intrat rusii peste noi purtau ceasurile la picior ca nici nu stiau cum se folosesc.
    • +1 (5 voturi)    
      avem si chestii tragicomice (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:10)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui kalu

      cind rusii au cucerit reichstagul, niste soldati au ridicat steagul rosu intr-o poza celebra; cred ca fiecare a vazut poza asta cindva. pentru asta soldatul era sa fie condamnat la moarte de stalin care impusca pe orice soldat care fura. de ce era sa fie impuscat? pai avea la mina doua ceasuri...s-a retusat si totul a fost ok....dar si in zilele noastre avem ceva amuzant: rusii au intrat in osetia in razboiul cu georgia si ivan si echipa au intrat intr-o banca de unde au furat calculatoare. nu si-au dat seama ca totul a fost inregistrat de camerele de supraveghere ale bancii.... stie cineva urmarea?
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 14:29)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui kalu

      Le purtau la picior pt ca mainile erau ocupate deja cu alte ceasuri pana la cot si altele nu mai incapeau.
  • +8 (10 voturi)    
    mai crede cineva? (Miercuri, 16 septembrie 2009, 12:23)

    Bogdan [anonim]

    Chiar aveti cineva impresia ca misca cineva in front altfel decat vrea Putin??!?! Chiar va imaginati ca un oarecare muncitor a avut tupeul sa-i ceara ceasul lui Putin??? Sa inteleg ca sunteti toti tinerei si ati citit despre comunism doar in cartea de istorie...
  • 0 (6 voturi)    
    vă propun un test (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:00)

    cialavec [anonim]

    Încercaţi cu dl Preşedinte Băsescu!
  • +2 (2 voturi)    
    Putin the best ! (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:14)

    VDN [anonim]

    cine stie ce ascunde ceasul :))
  • -1 (5 voturi)    
    sti ca ai dreptate? (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:23)

    dorinteodor [anonim]

    mai mult ca sigur ca era un ceas cu ceva special in el (cam asa cum vedem in filmele cu james bond...). pariu ca i l-au luat inapoi si i-au dat unul normal in loc....asta poate explica usoara ezitare a lui putin care a vazut multe si este uns cu toate alifiile....
  • +2 (2 voturi)    
    Regizat...eu zic (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:30)

    Catalin [anonim]

    Eu cred ca a fost regizat episodul. Nu vine un muncitor si ii spune lui Putin sa-i daruiasca ceva...Putin a avut pregatit si rolul, povestea cu ciobanul...hai sa fim seriosi.

    Oricum, imi place de rusi ca inca mai sunt "romantici" :)
    Mai fac gesturi din astea impresionante...sper insa ca nu le fac pentru cei din Vest (carora putin le pasa, ba li se mai pare si ridicol - ca si mie dealtfel) ci pentru ai lor...
  • +6 (8 voturi)    
    ... (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:31)

    Gigi Maybachistu' Neortodox [anonim]

    Un clip publicitar: 50 000 USD
    Un ceas: 6 000 USD
    Castigul de imagine cu o investitie de 6 000 USD... priceless :)
    • +2 (2 voturi)    
      corect (Miercuri, 16 septembrie 2009, 19:33)

      goe [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Neortodox

      100% regizat. NIMENI nu-i cere ceasul lui Putin, sa fim seriosi! :)
      Genial Putin asta! 99% din romani, cu toata experienta de 20 de ani in democratie si 50 de comunism, nu s-au prins.
  • +4 (6 voturi)    
    Davai ceas (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:37)

    Constantin Tanase [anonim]

    Rău era cu "der, die, das"
    Da-i mai rău cu "davai ceas"
    De la Nistru pân' la Don
    Davai ceas, davai palton
    Davai ceas, davai moşie
    Haraşo tovărăşie
    • +2 (4 voturi)    
      sti ce-a patit tanase dupa asta? (Miercuri, 16 septembrie 2009, 14:24)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Constantin Tanase

      pai a fost putin asasinat cu o foarte frumoasa punere in scena de nu s-a prins nimeni.... stie cineva amanunte?
  • +1 (7 voturi)    
    o stire (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:49)

    un cetitor [anonim]

    Mai dragilor!
    N-ar fi mai binesa o cetim doar ca o stire diversa? Ca prea am dat-o in spionita si alte elucubratii.
    Putin a dat un ceas unui rus. Motivatia si urmarea nu se cunosc .Punct

    Dasvidania


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi