Benjamin Netanyahu: Isrealienii nu sunt tampiti. Colonizarile vor fi accelerate

de Ionut Baias     HotNews.ro
Joi, 10 septembrie 2009, 23:03 Actualitate | Internaţional

Prim-ministrul israelian, Benjamin Netanyahu, a asigurat, joi, ca guvernul sau a fost gata sa faca concesii pentru pace in Orientul Mijlociu, dar ca nu are un partener onest si a subliniat faptul ca nimeni nu ar trebui sa creada ca israelieni sunt niste "tampiti" care nu-si apara interesul national, potrivit AFP.

Acesta i-a acuzat pe palestinieni ca se opun in continuare procesului de pace si incalca intelegerile anterioare, iar pe liderii comunitatii internationale ca au pretentii numai de la Israel si nu cer nimic palestinienilor si tarilor arabe.

"Exista un lucru pe care nu suntem pregatiti sa il facem si anume sa ne facem iluzii, mai exact nu suntem tampiti' a spus premierul israelian. Dupa parerea lui, Israelul nu va face compromisuri in ceea ce priveste securitatea lui si cere ca palestinienii si tarile arabe sa recunoasca Israeulul ca pe un stat evreu.

Netanyahu a decis sa accelereze colonizarea in Cisiordania ocupata, precum si in partea de est a  Ierusalimului, inaintea unui eventual 'moratoriu' de mai multe luni, destinat sa calmeze ingrijorarea comunitatii internationale, in frunte cu SUA, care pretinde concesii majore pentru a permite o relansare a negocierilor cu palestinienii.


Citeste mai multe despre   






















928 vizualizari

  • +11 (19 voturi)    
    Hmmm... (Joi, 10 septembrie 2009, 23:37)

    Pintea Haiducul [utilizator]

    Poate ca nu sunt cretini,dar sinucigasi sigur sunt. Pacat,speram ca statul israelian sa dainuie...
    • +3 (7 voturi)    
      Dialog de surzi (Vineri, 11 septembrie 2009, 2:27)

      Moshe de pe deal [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

      Declaratia lui Netanyahu, prim-ministru ales al statului Israel (unde si arabii voteaza si au partide), e un raspuns la declaratiile liderilor palestinieni (care-si impart functiile cu AK-47 langa ei, atunci cand nu-i fugareste Hamas-ul prin Gaza:)).
      In ultimul timp, palestinienii au inceput sa viseze la un stat "bi-national", stat in care arabii ar fi majoritari si ar trai "pasnic" cu evreii minoritari :)))

      Culmea e ca nici macar nu au inteligenta sa isi ascunda intentiile, ca si cum evreii ar fi stupizi sa nu-si dea seama de intentiile reale ale arabilor. Asa ca va continua instalarea de evrei in Cisiordania, pt ca retragerea din Gaza nu a folosit la nimic, s-au distrus zeci de colonii, au fost alungati din case mii de evrei, si in final a venit Hamas, a luat tot, a omorat si ceva Fatah si tot stare de razboi e !

      Eu sunt de acord cu pozitia ministrului Lieberman: Israel sa pastreze coloniile infiintate si sa dea la schimb palestinienilor toate satele si orasele cu arabi din actualul Israel. Practic, Autoritatea palestiniana ar avea cu 1,5 milioane mai multi locuitori si vreo 1.000 km2 in plus la schimb !

      S-ar crea 2 state nationale etnice, cum sunt si cele din Europa, ar fi vecine, ar trai in pace sau nu, dar fiecare ar fi stapan la el acasa. Si arabii palestinieni si evreii au dreptul la un stat si la securitate!
      • +4 (4 voturi)    
        Ai dreptate. (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:29)

        Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Moshe de pe deal

        Perfecta dreptate. As spune ceva si despre palestinieni,dar mai bine ma abtin.O sa ma limitez la a da un citat din Meister Eckhart:

        "Quantum habet unumquodque de intellectu sive de intellectuali,tantum habet Dei,et tantum de Uno,et tantum de Esse".

        Sunt totusi curios cata inteligentza pe metru-patrat este la Ramallah...Decat sa constat ca mila mea incepe sa devina ambivalenta (nu doar pentru oamenii nacajiti,ci si pentru prosti),mai bine ma dispensez de ea cu totul!
  • +2 (14 voturi)    
    :)) (Joi, 10 septembrie 2009, 23:53)

    TdM [anonim]

    Nu, nu sunteti idioti. Chiar sunteti foarte destepti, parsivi,...  foarte sensibili la orice vi se pare ca ar fi impotriva voastra samd.

    Daca n-ar fi americanii, cred ca ati fii natia cea mai urata de pe planeta asta. Dar poate si cu ei, tot sunteti :)
    • -1 (9 voturi)    
      De ce? (Vineri, 11 septembrie 2009, 1:24)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui TdM

      Ce rau ti-au facut israelienii tie?

      Israelul este singura democratie din zona deci singurul aliat *real* al unei tari democratice precum Romania.

      Cu cei care ucid nevinovati la metrou nu se pot stabili aliante.
      • +2 (8 voturi)    
        ehee (Vineri, 11 septembrie 2009, 1:47)

        MirceaA [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

        cei care ucid nevinovati la metrou o fac pentru ca ceilalti le-au omorat copiii cu bombardamente. Israelienii nu mi-au facut nici mie nimic, dar tot nimic nu mi-au facut mie nici Stalin, nici Hitler, dar ne-a dat natura sau Dumnezeu un creier ca sa deosebim binele de rau.
        • -2 (2 voturi)    
          Din pacate... (Vineri, 11 septembrie 2009, 16:05)

          titi [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

          ...tie ti la dat ca sa nu te ploua direct in gat
  • +5 (11 voturi)    
    colonizare (Vineri, 11 septembrie 2009, 0:30)

    zdragomir [utilizator]

    Colonizarea este ilegala din punct de vedere al legilor internationale. Mutarea de civili in zone ocupate militari (prima parte a colonizarii) este considerata o crima conform Conventiei de la Geneva. Statul Israel trebuie sanctionat conform prevederilor internationale, la fel cum Corea de Nord a fost sanctionata la nivel international.
    • -4 (12 voturi)    
      Ipocriti pro-islamici (Vineri, 11 septembrie 2009, 2:17)

      Islamul e o forma de fascism [anonim] i-a raspuns lui zdragomir

      Din acelasi punct de vedere, colonizarea pana acum vreo 20 de ani a Moldovei cu rusofoni era la fel de contrara legilor internationale, mai ales ca e vorba de o ocupatie militara (si acum exista soldati rusi in Transnistria). Dar vad ca nu urli despre asta, nu-ti pasa de romani, ci te doare de arabime si de pamantul "islamic" !!

      As avea poate putina simpatie pt. arabii palestinieni daca nu i-ar fi alungat practic pe crestini din Gaza, nu l-ar fi admirat pe calaul Saddam si l-ar fi dat jos pe Arafat, homosexual si corupt. Ori eu vad ca ei voteaza Hamas, se macelaresc intre ei de cate ori au ocazia, au facut atacuri sinucigase pana au fost separati de un zid si continua sa nu recunoasca statul Israel, creat de ONU.
      De ce sa discuti cu cineva care nici macar nu-ti recunoaste existenta?
      Deocamdata, oricare ar fi criteriul de comparatie, un stat democratic evreu e de preferat in Orientul Mijlociu unei noi dictaturi arabe, de data asta "palestiniana".
      Israel e un avanpost de democratie intr-o mare de barbarie islamica.
      E asa bine si placut in statele arabe ca arabii pleaca cu milioanele fara sa se mai uite inapoi, direct spre tarile "infidele si decazute" din America si Europa :)

      Nu mai stiu europenii cum sa-i stopeze si sa-i trimita la ei acasa. Vezi polemica de azi din Franta, unde ministrul pt. identitate nationala a declarat ca un arab singur e OK, dar cum se aduna mai multi cum apar si problemele :))
      • +7 (7 voturi)    
        atentie amice (Vineri, 11 septembrie 2009, 10:47)

        minos [utilizator] i-a raspuns lui Islamul e o forma de fascism

        Ai grija ca deraiezi rau in fanatism. Cunosti tu Islamismul asa de bine incat sa pretinzi ca TOTI musulmanii sunt barbari? Judeci aproape 1 miliard de oameni pentru ca exista cateva zeci de mii de tembeli manipulati de serviciile secrete sa intretina acest conflict? Nu sunt un pro-islamic, dimpotriva, sunt impotriva dogmelor religioase de orice fel, dar sunt si impotriva ignorantei si lipsei de toleranta existente in civilizatia occidentala si romaneasca. judecati dupa niste stereotipuri din mass media. In plus o atitudine anti-musulmana cu orice pret si importiva oricui are o alta opinie, ea insasi este barbara si in afara civilizatiei.
  • +4 (10 voturi)    
    Cine nu vrea pace? (Vineri, 11 septembrie 2009, 0:35)

    vio [anonim]

    Credeam ca colonizarile sunt declarate ilegale de catre comunitatea internationala, dar nu conteaza ce spune Onu , se pare.

    Intradevar, palestinienii se opun procesului de pace, in special copiii din Gaza, de aceea ii si ucide armata israeliana.
    • +3 (9 voturi)    
      320 de copii ucisi in Gaza (Vineri, 11 septembrie 2009, 1:32)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui vio

      de cand cu ultima invazie in Gaza ,Israelul nu mai este agreat de aproape nici un stat in afara de USA si acolo datorita lobbyului evreiesc care pompeaza dolari politicienilor americani
      • +2 (6 voturi)    
        ... (Vineri, 11 septembrie 2009, 2:29)

        toro [anonim] i-a raspuns lui mihai

        De parca inainte de invazie, Israelul era "agreat" de statele din jur. Nu te pufneste rasul cand scrii aberatii?
  • +5 (9 voturi)    
    Sa ma scuze d-nul Ionut... (Vineri, 11 septembrie 2009, 1:01)

    Corneliu [anonim]

    ...dar traducerea afirmatiei facute de N. este tampita si nu cuvantul folosit de Nataniahu.
    Deci, afirmatia in original este "israelienii nu sunt fraieri".
    Dealtfel afirmatia cat si intregul acest articol sunt scoase din context si plutesc in aer.
    N. a afirmat ca Israelului i se cer tot timpul concesii in timp ce majoritatea statelor arabe (22 la numar)si palestinienii (deasemenea arabi) nu vor nici macar sa recunoasca dreptul la existenta al Israelului ca statul national al evreilor. Aceasta nerecunoastere este in fapt radacina intregului conflict israelo-arab dealungul anilor.
    Arabii vad in ceeace ei denumesc "procesul de pace" de fapt un proces de inlaturare pasnica a Israelului de pe harta prin consimtamant.
    Una din cerintele lor "sine qua non", de exemplu, este aducerea in Israel a urmasilor refugiatilor arabi din 1948. Un asemenea lucru ar duce desigur la prabusirea sa ca statul national evreiesc.
    Desigur ca israelienii nu pot accepta sa se sinucida, numai ca sa le fie altora pe plac.
    Poate doar cand turcii vor accepta crearea unui stat grecesc in Anatolia...
    • +4 (8 voturi)    
      Touche!! (Vineri, 11 septembrie 2009, 1:45)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Corneliu

      Thanks for the message! Chiar nu stiam ce naiba aveti de gand...Carevasazica,"negocieri agresive"! Cool! Sper sa mearga! Shalom!
    • +1 (1 vot)    
      huh? (Vineri, 11 septembrie 2009, 17:34)

      zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui Corneliu

      Arabii nu au legatura cu negocierile, decat daca mergi pe la casele de schimbi din Romania sa-i intrebi si pe arabii de acolo ce vor face.

      In privinta negocierilor bilaterale, exista doar 3 entitati: Israel, Gaza si Cisiordania (West Bank). Restul nu au relevanta directa, sunt doar sponsori sau garantori. Iar palestinienii care traiesc in teritoriile ocupate (ilegal, reamintesc.) sunt cei care sunt pe minus, mult pe minus, defapt cei din Gaza traiesc intr-o ghetou imens, iar cei din Cisiordania traiesc intr-o ocupatie militara-birocratica brutala in care nici macar ambulantele nu au voie sa ajunga de urgenta la spital.

      Cum zic americanii.. "the ball is in Israel's court", asa a fost de multe decenii. Lumea nu asteapta dupa palestinieni sa faca ceva, ei nu mai au ce sa dea, ce sa ofere, traiesc sub ocupatie de 40 de ani. Nu o balanta cu doua parti echilibrate. Mingea, puterea de schimbare, este in mainile Israelului si nu da nici un semn de a dori pace sau respect international.
  • 0 (6 voturi)    
    sa ma scuze dl Corneliu Iacobovic (Vineri, 11 septembrie 2009, 1:23)

    lauriere [anonim]

    Dl Corneliu...hai dom'le ca se simte de la o posta ce incerci sa faci
    "...dar traducerea afirmatiei facute de N. este tampita si nu cuvantul folosit de Nataniahu.
    Deci, afirmatia in original este "israelienii nu sunt fraieri". Fraieri, tampiti sau cretini... nu schimba afirmatia premierului evreu. in text se da declaratia sa unde spune ce doreste de la tarile arabe si d ela palestini. Dar dl. Corneliu Rabinovic incearca s ane abata atentia de la miezul stirii si anume ca Netanyahu continua sa colonizeze in ciuda legislatiei internationale si a condamnarilor pronuntate.
    • 0 (2 voturi)    
      D-le Lauriere... (Vineri, 11 septembrie 2009, 19:17)

      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui lauriere

      ...ai reusit numai in cateva randuri sa-mi dai doua nume diferite, dovedind imaginatie. Poate totusi Abrudan? Ai fi fost mai aproape de realitate.
      Nu te-ai gandit ca cineva poate posta pareri ca ale mele si fara sa poarte nume de acest gen.
      Ti se pare, poate, ca in orice comentariu in acest domeniu este cat se poate de natural sa se adopte o pozitie adversa israelienilor, pentru ca in orice situatie ei sunt prin definitie in culpa.
      Poate n-ai inteles ce vor israelienii. Doar un singur lucru: sa fie lasati sa traiasca in pace in tara lor. Pentru ca aceea este tara lor.
      Si pentruca nu sunt lasati in liniste nicio clipa, se intampla ce se intampla.
      Intreaba, daca ai ocazia, pe orice arab de oriunde despre aspiratiile lumii arabe in problema in cauza. Iti va raspunde: distrugerea Israelului.
      In aceasta atmostera de linsaj, extinsa prin propaganda araba in toata lumea, nu e de mirare ca multi oameni, inclusiv d-ta, sa nu se gandeasca mult si sa acuze automat exact pe cei agresati.
  • -2 (8 voturi)    
    fara perdea (Vineri, 11 septembrie 2009, 2:38)

    toro [anonim]

    Nu vreau sa fiu fan al Israelului, dar nu am alternativa. Cand palestinieni folosesc copiii\batranii\bolnavii ca shi scuturi umane, e destul de evident ca ceva nu este in regula in mintea lor. Israelul poate ca nu procedeaza corect, dar palestinienii in afara de tunele chiar nu au ce face cu teritoriile alea. E trist ce se intampla, mai ales cand unul ca Obama/Hillary are ceva de spus.
    • +7 (7 voturi)    
      ai alternativa (Vineri, 11 septembrie 2009, 10:50)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui toro

      Ai alternativa sa nu fii fanul nimanui. De ce ar trebui sa fii obligat sa alegi? Intre Stalin si Hitler, al carui fan ai fost?
  • 0 (2 voturi)    
    un pic de istorie (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:10)

    m [anonim]

    http://en.wikipedia.org/wiki/1929_Hebron_massacre
    • +1 (3 voturi)    
      acuma un pic mai multa istorie... (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:12)

      fghh [utilizator] i-a raspuns lui m

      http://en.wikipedia.org/wiki/Deir_Yassin
      cu putin cinism am putea spune "si au trait fericiti pana in zilele noastre":
      http://sabbah.biz/mt/archives/2008/02/29/gaza-massacre/
      ati ghicit, e o alta bombardare a fasiei gaza, a mai fost una in februarie 2008...
      http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Gaza_Strip_bombings


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri