VIDEO Proteste internationale impotriva unei companii americane acuzate ca arunca puii vii in malaxor pentru a-i face pasta

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 4 septembrie 2009, 0:14 Actualitate | Internaţional

Puii vii sunt separati pe banda
Foto: Captura Youtube.com
Un grup de aparare al drepturilor animalelor, Mercy for Animals, a difuzat miercuri un clip video care arata cum mii de pui vii de gaina sunt introdusi intr-un malaxor si transformati in pasta, relateaza AFP. Grupul a declarat ca au filmat secventele cu o camera ascunsa in interiorul crescatoriei de pui din localitatea Spencer din statul american Iowa, si sustin ca imaginile sunt reprezentative pentru modul crud in care puii de gaina sunt tratati in industria avicola.

Organizatia Mercy for Animals sustine ca aproape 150.000 de masculi care ies din gaoace la fiecare 24 de ore sunt separati de femele pentru ca nu pot fi crescuti si folositi la producerea de oua si sunt aruncati intr-un malaxor.

"Aceste animale sunt condamnate sa moara din prima zi pentru ca nu pot face oua si nu cresc destul de mult si destul de repede pentru a fi folositi intr-un mod profitabil. Sunt aruncati de vii intr-un tocator si sunt facuti bucatele. Peste 30 de milioane de pui in fiecare an isi gasesc sfarsitul in acest mod barbar la aceasta fabrica", se arata in comunicatul Mercy for Animals.

Grupul sustine ca si femelele sunt tratate intr-un mod ingrozitor. Ciocurile acestora sunt rupte si apoi animalele sunt ingramadite cate 100 intr-o cutie pentru a fi transportate in diverse locuri, relateaza sursa citata.

Hy-Line International, proprietarul fabricii in care s-au filmat secventele a raspuns printr-un comunicat in care declara ca "prioritatea companiei este ingrijirea adecvata si siguranta pasarilor si a angajatilor" si mentioneaza ca a declansat o investigatie privind cazul de fata.

Atentie! Imagini socante!


Citeste mai multe despre   






















11645 vizualizari

  • +4 (40 voturi)    
    Si unde-i baiul? (Vineri, 4 septembrie 2009, 0:26)

    Raducu [anonim]

    Eu nu vad o agonie lunga si fara rost, de fapt se santajeaza unele aspecte ale gandirii omenesti. Noi oamenii suntem carnivorii care-i devoram, dar clar, vrem sa parem ca o facem cu clasa, f. nobil, chipurile civilizat. Nu ne deranjeaza ca-i devoram, dar nu vrem sa-i vedem ca pe niste carpe. Avem un sentiment de fobie cand vedem ca sunt omorati cu o spirala, de parca cutitul taranului in ograda ar fi cine stie ce gluma buna. Ce-ar fi vrut sa vada, 50 de tarani cu cutitele sacrificand puii, ca sa fie cu metoda pe care noi psihologic o acceptam si nu ne da fiori. Chiar credeti ca puii pricep diferenta intre cutit si spirala? Oamenii aia acolo nu au bagat milioane ca sa castige bani, procesul trebuie sa fie eficient, pt. ca noi cumparatorii alegem produsul ieftin. este pt. prima data in istorie cand oamenii mananca multa carne.
    • +12 (20 voturi)    
      . (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:53)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui Raducu

      unde-i baiul? Agonie lunga si fara rost? Puii aia puteau fi vanduti pentru alte crescatorii care produc carne. Puii cu probleme fizice eutanasiati cu gaz sau ceva, dar nu macelariti jumatate din ei. Macelarit e putin spus, aici e opera unui psihopat. Stiti ce se face din pasta aia? Mancare pentru pisici si caini.
      Ma bucur ca traiesc in UE si aici regulile sunt mult mai stricte. Dar: intr-o seara torida mergand pe strada am simtit un miros respingator venind dinspre o masina cu remorca parcata pe marginea strazii. Uitandu-ma acolo am vazut cateva sute de pui marisori (poate peste 500) ingramaditi, legati de picioare si multi erau lesinati si nu mai reactionau din cauza lipsei apei si caldura de vreo 30 grade. Cand m-am intors dupa cateva minute pe acea strada nu mai era acolo masina. Din pacate peste tot se inampla lucruri rele si nu mai exista respect pentru viata. Indienii si alte triburi se inchinau animalului pe care l-au ucis sau urmau sa-l ucida pentru mancare. Acum omoram fara rost si ne doare direct in spate.
      • -6 (20 voturi)    
        parerea mea (Vineri, 4 septembrie 2009, 3:07)

        raducu [anonim] i-a raspuns lui radukku

        Daca se puteau vinde la producatorii de carne, sa fi sigur ca-i vindeau, americanii sunt un popor practic, iar de acolo scot bani, nu umbla cu ifose. Noi romanii care le dam sfaturi, ca iobagul care da sfaturi boierului cum sa faca bani, si nu stie care ii este loul inlume, un ex. ce inapoiati suntem, nu avem un supercalculator in top 500 al calculatoarelor din lume, americanii domina topul de la primul pana in ultimele locuri, cel mai bun cal este Roadrunner, 1-petaflops, pt 2011 vor sa faca Sequoia de 20 etaflops care va fi mai puternic decat toate cal. din top 500, echivaletul a 100 mii laptpuri, apoi au in plan sa construiasca supercalculatorul numit Dawn de 500 petaflops. Suntem la ivelul carutelor din CAP-uri in 69 si apolo 11.Americanii iti vor da medicamentele avansate care iti vor lungi viata la batranete. Chiar si voluntarii de la rosetta@home sunt majoritar ameicani,(de egoisti ce sunt se fac voluntari, iar ormanii de smecheri nu) ma chinui sa conving romanii sa participe la "quake catcher network", dar sunt incapatanati ca Moromete.
        • +7 (9 voturi)    
          si? (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:10)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui raducu

          care-i legatura intre calculatoate si cruzime? Un singur lucru adevarat reiese din ceea ce ai spus. Ca lumea, cu cat e mai civilizata, cu atat e mai lipsita de inima, de cel mai elementar bun simt in raportul cu natura.
        • +3 (3 voturi)    
          total paralel (Vineri, 4 septembrie 2009, 18:02)

          Seeker [utilizator] i-a raspuns lui raducu

          Esti pe din afara omule cu etaflopsii tai.
        • +1 (1 vot)    
          mda (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 0:23)

          luc [anonim] i-a raspuns lui raducu

          Pai si nemtii in WW2 erau cei mai avansati tehnologic. Avioanele si rachetele americanilor au fost luate direct din Germania dupa razboi. Si ce treaba are asta cu ce au facut nemtii in lagare ? cum nu au nici o treaba gainile cu calculatoarele.
      • +10 (10 voturi)    
        .. (Vineri, 4 septembrie 2009, 7:04)

        bgfh [anonim] i-a raspuns lui radukku

        Acum stim de ce pisicutele uiscas sunt fericite.
    • +2 (12 voturi)    
      ???? (Vineri, 4 septembrie 2009, 6:09)

      Garett [anonim] i-a raspuns lui Raducu

      Nu esti sanatos! Tie ti-ar placea sa sfarsesti intr-un malaxor??
      • -2 (12 voturi)    
        ascunderea dupa deget (Vineri, 4 septembrie 2009, 10:38)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui Garett

        ne ascundem dupa deget! Oamenii au nevoie de carne pentru a trai. Oamenilor le place sa aiba in jurul lor animale de companie carnivore (ca si ei de altfel). A omora puii "fabricati" intr-o fabrica mi se pare net mai etic decat a vana animalele din mediul lor natural. Noi ar trebui sa respectam mediul natural si fiecare animal din mediul lui dar chestiile alea din fabrica pentru mine reprezinta mancare inca nepreparata.
        • +4 (4 voturi)    
          ... (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:31)

          cv [anonim] i-a raspuns lui atreus

          Nu este oare mai natural (zic eu, deci, mai "etic") sa vinezi decit sa ucizi in masa cu cruzime animale? Caci toate animalele carnivore vineaza...
          Ma rog, fiecare cu mentalitatea sa...

          Am citit ca animalele crescute in conditii de stress sau ucise atit ce bestial nu au carnea prea sanatoasa (nu ma bag in explicatii stiintifice, ca nu stapinesc subiectul)
          Asta nu numai pentru pisici ci si pentru oameni... Asta este o problema...
    • 0 (0 voturi)    
      Aici (Vineri, 4 septembrie 2009, 20:11)

      Robert [anonim] i-a raspuns lui Raducu

      Uite aici, care-i baiul:

      http://www.youtube.com/watch?v=XXuY8rK3kTw&feature=channel
  • +1 (11 voturi)    
    astia... (Vineri, 4 septembrie 2009, 0:27)

    superior [utilizator]

    sunt dusi cu capul...de ce nu se pot duce in africa si creste acolo, caci banuiesc ca pe africani nu "ii deranjeaza" sa creasca si sa consume un cocos. Interesant mod de a irosi viata, interesant mod de a face afaceri...asa de scump ar fi un avion cu pui dus acolo unde cineva ar avea nevoie de ei?
    Oricum intrebarea mare ramane: cum deosebesc la varsta asta femelele de mascul?
    • +3 (13 voturi)    
      o intrebare buna (Vineri, 4 septembrie 2009, 0:51)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui superior

      Eu cred ca le cere certificatul de nastere; buletin nu cred ca au, fiind prea mici.
      In ce priveste dusul puilor cu avionul in Africa nu cred ca e o solutie fezabila pentru ca:
      1/ daca ii dau degeaba, nevoia de foame e satisfacuta, cererea de mincare e mai mica, preturile trebuie sa scada = faliment.
      2/ inca n-ai platit tu avionul (hai, ca nu e scump). Numai ca trebuie sa tii cont ca trebuie sa platesti dus-intors daca nu vrei sa lasi si avionul la africani. Iar pe durata calatoriei dus trebuie sa le asiguri puilor ventilatie, apa, malai, sampanie si puicute.
    • +3 (13 voturi)    
      pt. copilas cu suflet bun si naiv (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:01)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui superior

      Ma copile, tu crezi ca din USA in mijlocul africii un avion consuma 50 litrii? nu, consuma 20 t de benzina d,aia buna. Ai o idee limitata despre lume, africanii sunt aproape un miliard, adica 100 mii de stadioane cu cate 10mii spectatori, desi nu prea ar ajuta mut un avion cu pui la 10 mii de suflete, totusi gluma ar fi ca 100 de mii de avioane trebuie sa treaca Atlanticul dus intors. Vorbesti de ajutoare de parca miile de organizatii de ajutor pe lumea asta ar fi romnesti, nu copile, avem multe fundatii pt. descurcareti locali, nimic international. Vrei sa dai multa mancare la africani?, pai de ce nu te prezinti la satrete tiganesti cu mancare? si apoi sa-mi spui care este efectul bun pe timp indelungat? mai multi copii mai multe probleme. Daca amandoi am fi pe palneta Marte, de ce-ai fi tu obligat moral sa-mi dai mancare din banii tai? Africanii nu sunt copii, sunt oameni mari, au un continent bogat, ro. care are pamanturi sa dea e mancare la 80 de milioane de oameni de ce importa alimente si carne de pui american? pt. ca puiul romanesc este crescut ineficient si iese scump sau suntem puturosi si cu mintea ingusta.
      • +2 (4 voturi)    
        bravo (Vineri, 4 septembrie 2009, 7:20)

        superior [utilizator] i-a raspuns lui vasile

        da, estitare...nu ma gandeam ca acel avion consuma mai putin decat un drum bucuresti ploiesti, ma gandeam ca asa cum poate face o cursa cu 200 de "omuleti" poate duce linistit si 200.000 pui...bine ca esti tu unic, nu mai vorbi de actiunile altora ca putem cadea in penibil...selectia naturala oricum functioneaza.
    • +1 (3 voturi)    
      ,,,, (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:07)

      el3mentul [anonim] i-a raspuns lui superior

      Ii deosebeste dupa coada ... am vazud la TV asta
      • 0 (0 voturi)    
        . (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:58)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui el3mentul

        dupa cotorii de pene de pe aripa. Daca sunt in linie dreapta sunt cocosi, daca sunt in forma rotunda sunt gaini. Sau invers, nu tin minte.
        • 0 (0 voturi)    
          . (Vineri, 4 septembrie 2009, 4:33)

          . [anonim] i-a raspuns lui radukku

          dupa penele din vf aripilor
          • -1 (1 vot)    
            autopsie (Vineri, 4 septembrie 2009, 10:41)

            atreus [anonim] i-a raspuns lui .

            ii deosebeste la autopsie... daca mai ramane ceva...
    • 0 (0 voturi)    
      dupa aripi (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 22:02)

      sdd [anonim] i-a raspuns lui superior

      dupa aripi ii deosebesc
  • +5 (7 voturi)    
    O lume minunata (Vineri, 4 septembrie 2009, 0:34)

    Mihai [anonim]

    Ce poti sa mai spui la asa ceva? Ce poti sa mai spui cand la noi se mananca "purcel de lapte", cand tomberoanele gem de pisici inecati, cand se ucid animale de placere si multe alte exemple? Suntem o specie cruda si insensibila care pentru viciile sale culinare, "distractii" sau maximizarea profitului e in stare sa treca peste orice urma de compasiune.
  • +2 (8 voturi)    
    socant (Vineri, 4 septembrie 2009, 0:42)

    biti [anonim]

    nu am putut sa ma uit,
  • +8 (8 voturi)    
    De mine ce sa mai zic (Vineri, 4 septembrie 2009, 0:45)

    Cristi [anonim]

    Si eu mananc in principal carne de pui, deci sunt la fel de vinovat...
  • +2 (14 voturi)    
    ihaa (Vineri, 4 septembrie 2009, 0:54)

    ramen [anonim]

    Nu e cea mai buna metoda...dar ce ati vrea sa se intample?

    Sa le faca masaj, sa ii intrebe daca au destul spatiu, daca sunt fericiti, sa isi aleaga metoda prin care sunt taiati si astfel ajung pe masa noastra, etc?

    Mai e mult pana cand vor sta la aceeasi masa si leul si mielul!

    PS. Purtati cumva pantofi de piele, haine din piele? Daca da ar trebui sa fiti mai rezervati...
    • 0 (0 voturi)    
      esti un retardat (Duminică, 13 septembrie 2009, 21:37)

      oana [anonim] i-a raspuns lui ramen

      e adevarat, nu ar trebuii sa facem pantofi din pielea animalelor , ci din idioti ca tine!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    asta e.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:02)

    Puiu [anonim]

    la malaxor ajungem si noi daca vin extraterestrii si Chupacadabra.... ne prind, ne sorteaza si ne fac faina proteica.......
    • 0 (0 voturi)    
      lool (Vineri, 4 septembrie 2009, 10:42)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui Puiu

      loool! buna!@#$%
  • +6 (14 voturi)    
    Si.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:04)

    Bubu [anonim]

    Complet nenecesar. Imaginile nu sunt socante, pur si simplu asta e procesul. Cei care se opun procesului deveniti vegetarieni. Cei care nu suporta modul in care sunt omorati dar prefera carnea sa creada in continuare ca pulpele si pieptul din supermarket cresc in copaci, dar nu mai incercati sa ne faceti la fel ca voi. pana la urma toata lumea are dreptul la libertate atata timp cat nu ingradeste libertatea altcuiva.
    Daca vi se pare socant mergeti la tara si vedeti cum sunt taiate gainile pe acolo in modul "traditional".
    Singura compasiune acolo este un cutit bine ascutit si ascuns pana in ultimul moment.
    Legat de zburat puii cu avionul, daca nu isi permit sa creasca orice animal de casa sigur nu isi permit sa plateasca costul transportului. In primul rand trebuie sa se ajute singuri pentru a putea fi ajutati de altii.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:42)

      Gigi Maybachistu' Oier [anonim] i-a raspuns lui Bubu

      Gainile mature sunt sacrificate in ferme tot prin taierea gatului, dar se foloseste un disc rotativ in loc de cutit.
    • +5 (11 voturi)    
      Drepturile animalelor (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:44)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Bubu

      Consecinta logica a naturalismului. Daca omul e un animal si nimic altceva, si daca omul are anumite drepturi intrinseci, atunci de ce nu ar avea si animalele? Asadar trebuie sa devenim toti vegetarieni. Lapte nu mai putem consuma, deoarece pentru a creste productia de lapte fermierii separa viteii de mama lor, si vaca sufera din aceasta cauza. Oua nu, pentru ca sunt o viata potentiala (las' doar ca la oameni nu mai avem scrupule sa curmam o viata deja inceputa). Oare cand vom extinde drepturile si la plante ce vom mai manca?
      • 0 (0 voturi)    
        Alimente (Vineri, 4 septembrie 2009, 2:48)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Pe de alta parte e drept ca occidentalii, si americanii in special, mananca prea multa carne. In SUA, de exemplu, carnea e mai ieftina ca painea si legumele, dar pentru a o produce se consuma mai mule resurse decat pentru restul alimentelor.
      • 0 (0 voturi)    
        pai noi de ce sa facem asa (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:11)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        si leii sa continue sa manance carne de gazela? adica cum, noi suntem mai prosti? sa semneze si ei ca sunt de acord sa manace cartofi prajiti!

        lasand gluma la o parte, necesitatea omului de a se hrani este o problema care va deveni tot mai acuta in urmatoarea perioada. O sa ajungem sa mancam bumbac in cel mai scurt timp.
      • +2 (2 voturi)    
        . (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:13)

        sep [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        facem fotosinteza :-)
  • +1 (7 voturi)    
    evolutie (Vineri, 4 septembrie 2009, 1:34)

    Homo Sapiens [anonim]

    Omul este un mamifer omnivor. Specia nu a ajuns pana aici cu ajutorul unor indivizi care se albeau si incepeau sa-si compatimeasca mancarea cand vedea un pic de sange.

    E adevarat, ce are nume si raspunde la el nu ar trebui mancat, precum cel mai bun prieten al omului, Azorel. Nu e etic. Dar ce cresti pentru mancare si nu era acolo inainte de a-l creste tu, fie ca e fasole, pepene sau pui, nu prea are alta soarta decat sa-ti astampere foamea.

    De fapt, crescutul propriei hrane nu e asa sanatos. Informati-va despre alimentatia paleolitica.
    • +4 (4 voturi)    
      uneori evolutia esueaza (Vineri, 4 septembrie 2009, 2:05)

      lola [anonim] i-a raspuns lui Homo Sapiens

      problema este mult mai simpla:
      - daca publicarea acestori imagini o sa scada vanzarile la carne de pui sau oua de gaina, inseamna ca multi oameni nu erau pana acum constienti de ce se afla in spatele produsului finit si ambalat pe care il luau din supermarket.
      - daca industria alimentara va pierde din aceasta afacere, putem deduce ca pana acum a ascuns aceste aspecte cu un interes pecuniar.
      - si, in fine, asemenea situatii arata ca aspectul din ce in ce mai artificial al lumii de astazi nu este chiar asa de usor de inghitit.

      Nu mai punem la socoteala faptul ca oamenii mananca mult mai mult decat au nevoie si ca in majoritatea cazurilor ceea ce consuma contine toxine si substante cancerigene.
    • +2 (2 voturi)    
      hopaaa (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:19)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Homo Sapiens

      stiai ca porcul este mai inteligent decat cainele? Stiai ca are cel mai apropiat ADN de al omului? Stiai ca unele organe se pot grefa de la porc la om? Ce ne facem cu porcul, ca tare e bun in sarmale? Sa le intitulam "sarmalute inteligente".
      • +3 (3 voturi)    
        . (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:15)

        sep [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        pai atunci stai tu cu porcul in casa si taie-ti cainele pt. Craciun. ce zici? :-)
        • 0 (0 voturi)    
          asta ai inteles tu? (Vineri, 4 septembrie 2009, 23:09)

          MirceaA [anonim] i-a raspuns lui sep

          inseamna ca porcu e mai inteligent si decat unii oameni.
  • +2 (4 voturi)    
    de evitat carnea tocata... (Vineri, 4 septembrie 2009, 3:40)

    helium [anonim]

    Evitati pe cat posibil carnea tocata, hamburgerii si toate tocaturile luate din locuri indoielnice.
    De evitat puii si in special pulpele alea gigant congelate din SUA(nu au neaparat legatura cu video-ul asta).

    "Carnea tocata" din mezeluri plina de zgarciuri, ghiare, capete tocate, mdm, admidon si toate chimicalele.

    Eu stiu de la parinti un lucru, cand ai pofta de chiftele sau carne tocata iei bucata de pulpa(fleica) si o spui sa ti`o toace in fata sau o toci tu acasa.

    Exista un zvon, care pare sa fie ademenit cu acest video cum ca burgerii de la un anumit imens lant de fast food ar avea carne de genul asta...pui tocati pana la ultima gheara.(fiind un zvon care circula, m-am ferit sa dau numele fast-food-ului si sa imprim o imagine negativa prin comentariul meu).

    Ca e vorba de carne de pui, vita, porc...pisica sau chiar caine(Doamne fereste)! Sa avem grija ce mancam! Deaia e bine sa avem cate o ruda la tara care mai creste o pasare, un porc...carnea aia e de neinlocuit!
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Vineri, 4 septembrie 2009, 9:34)

      Gigi Maybachistu' Oier [anonim] i-a raspuns lui helium

      De la inventarea cărnii tocate, cu secole în urmă, au fost folosite acele părți ale animalului care nu puteau fi mâncate ca atare - din diverse motive. Marii mâncători de cârnați și salamuri preferă să nu se gândească la asta :)
    • +1 (1 vot)    
      Kentucky KFC (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:20)

      patrunjel [utilizator] i-a raspuns lui helium

      Las ca spun eu numele daca tu ai probleme in a o afirma.
  • +1 (1 vot)    
    In Iowa (Vineri, 4 septembrie 2009, 5:01)

    abc [anonim]

    nu poti sa bei un spritz in carciuma pentru ca sunt multi mormoni si nu se serveste alcool. Bietzii pui, dupa ce sunt macerariti de homo sapiens ajung sa "creada" ca i-a mancat canis familiaris.
  • +7 (15 voturi)    
    Minciuni peste minciuni.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 5:16)

    Quebecoisfier [anonim]

    Filmul este reclama pe fata la un grup care promoveaza interesele industriei alimentare vegetariene. Este razboi economic pe fata.
    vezi : http://www.cbc.ca/consumer/story/2009/09/01/eggs-hatchery-male-chicks-grinder-killed.html
    Singura chestie valabila, pe care de altfel o si repeta la sfarsitul filmului, inainte de reclama lor, este chestia cu masculii care sunt trimisi spre grinder intr-un mod destul de direct. Este mult antropomorfism si tendinta de a atribui animalelor aceleasi norme care se aplica oamenilor uitand de fapt ca sunt diferente fiziologice importante intre cele 2 specii.
    Dintre bullshiturile care se vand in acest film :
    1. chestia cu ciocul : partea care se taie NU are terminatii nervoase. So, partea cu acute and chornic pain sa i-o spuna la mutu'... In plus laserul este un bisturiu perfect, precis si a carui lama nu se toceste niciodata.
    2. Partea cu separarea de coaja de ou : aia sunt embrioni care au eclozionare intarziata. Systemul lor nervos este rudimentar si a spune despre un asemenea embryon ca este tratat inuman este exagerare.
    3 Partea cu manipularea <<rough>>.este exagerare , closca cand il calca in picioare printre cei 20 de frati ai lui este mult mai dura.
    20 de milioane de ani de evolutie au facut ca puii de gaina sa nu aiba systemul senzorial foarte dezvoltat in prima saptamana de viata....
    Ca lectie de manipulare este excelent, filmul.
    In rest sa auzim numai de hamburgeri cu soia,...:)
    • 0 (4 voturi)    
      in sfarsit (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:22)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Quebecoisfier

      un raspuns bine documentat.
  • -1 (9 voturi)    
    reclama (Vineri, 4 septembrie 2009, 7:20)

    dserban [utilizator]

    reclama si manipulare
  • +4 (4 voturi)    
    hahaha (Vineri, 4 septembrie 2009, 9:25)

    liviu_ [utilizator]

    suntem jalnici...
    mai suntem carnivori ce sa mai (cum zicea si cineva inaintea mea)... asta e natura noastra...
    animalului nu-i convine ca e omorat indiferent prin ce metoda.
    principiul este: e ok sa omori si mananci animale, dar numai daca le omori civilizat... nu stiu carea-ar fi diferenta, dar asta e ...

    faptul ca gainile stau 100/metri patrat si nu se misca si fac numai oo se stia de o gramada de ani... d c se trezesc tocmai acum... si intrebarea cea mai importanta: cum am putea creste altfel animale? nu dealta dar suntem foarte multi, mancam foarte mult si cvrem si mancare ieftina. plus ca pamantul este exploatat lam axim, nu renteaza o ferm a pe intindere mare, cand pe acelasi spatiu poti face o ferma de genul celei din articol + un zgarie nori, ceva depozit de armament etc...
    ce vreau eu sa zic este ca totul se leaga si de fapt totul tine de natura umana. asa suntem noi si pana cand tot sistemul actual de valori nu o sa se schimbe, nu prea se poate face ceva

    PS: sa inteleg ca discriminarea se aplica numai la oameni pentru ca de acolo ies vturi etc... faptul ca trateaza diferit masculii de femele este perfect normal la animale (nici o legatura, asa ca o observatie)...
  • +1 (1 vot)    
    ET's vs Humans (Vineri, 4 septembrie 2009, 10:59)

    barabas [anonim]

    Mi-am dorit mereu sa devin ierbivor si sa aleg veg.com, dar nu am reusit.
    Urmarind acest film am aflat Inca un motiv pentru care extraterestri refuza sa ne mai viziteze.
    Long forgetten species.
    • +2 (2 voturi)    
      . (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:19)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui barabas

      cine stie ce boli vor mai lua si extraterestrii si pac pac adio viata-n Univers :))
  • +2 (2 voturi)    
    pareri (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:35)

    DDD [anonim]

    Modul de viata adoptat si supraindustrializarea justificata de cresterea numarului de oameni si a cerintelor in alimentatie determina un astfel de comportament condamnabil, indiferent cum argumentam. Totusi acolo sunt ucise fiinte vii intr-un mod total inuman sau subuman. Comportamentul asta incepe sa ne caracterizeze in orice aspect al vietii noastre, indiferenta, nepasare, supravietuire (chipurile), egoism - satisfacerea urgenta si totala a nevoilor noastre, iar acum cu aceste tehnologii impactul este la o scara imensa. O sa ajungem la fel de sensibili ca o papusa gonflabila, si asta in numele eficientei economice si a sistemului. Scuze pt. acest comportament vom gasi nenumarate cu o logica sprijinita de o realitate pe care tot noi am construit-o si pe care noi ar trebui sa o schimbam. Imi amintesc de cand stateam la tara, la bunica si cum erau crescute pasarile acolo. Ca doar erau crescute si pt. carne. In mod clar nu exista aceasta dezumanizare si indiferenta relativ la aceste animale. Cu toate ca toti stiam ca urmeaza a fi mancate. Era grija pt ele, era o mandrie sa le ai frumoase, apareau simpatii pt. unele. Si totusi ce se poate face la nivel micro se poate reflecta si la nivel macro, dar profitul si eficienta dezumanizeaza. Curand ar trebui sa ne gasim alt nume, pt. ca in modul asta (extins si la celelalte domenii ale desfasurarii omului) oameni nu ar trebui sa ni se mai spuna, devenim altceva, dar nu mai suntem oameni.
    • +1 (1 vot)    
      ce zici? (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:26)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui DDD

      ce zici de foci, de abatoarele de vite, de vanarea balenelor, de vanatoarea de placere, de hainele si pantofii din piele? Asta e natura umana. Suntem aproape 7 miliarde si in curand va trebui sa "inventam" mancare.
  • +1 (5 voturi)    
    incredibil (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:37)

    mihai [anonim]

    incredibil in ce luma bolnava traim ...
    • 0 (2 voturi)    
      pui (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:03)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Procesul se numeste sexare, adica se despart puicutele de cocosei iar metoda se aplica la gainile ouatoare iar puii de sex masculin se arunca pt. ca nu sunt buni pt. productia de carne,(rasele de oua au greutatea corporala in medie la maturitare de cca. 1,5 kg si nu nu justifica pasrarea lor pt. productia de carne) La noi in tara cum credeti ca se procedeaza?
  • 0 (2 voturi)    
    una din cele mai eficiente strategii (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:52)

    ddalex [anonim]

    Una din cele mai eficiente strategii genetice (altfel zis una din cele mai bune trasaturi evolutive) ale unei specii e sa devina gustoasa pentru oameni. Omul va avea grija ca specia respectiva sa nu se stinga prea curand; un dezavantaj e ca membrii speciei tale au de suferit; dar oricum totul pe lumea asta moare la un moment dat, asa ca daca reusesti ca prin moartea ta sa convingi agresorul sa aiba grija de puii tai, cu atat mai bine pentru tine.
  • +2 (4 voturi)    
    Nu (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:54)

    Neo [anonim]

    Concluzia prezentarii nu ar trebui sa fie legata de tratarea acelor pui ci de ignoranta si confortul oamenilor de a mai disocia realitatea de fictiune in propriile vieti. Filtrul constiintei unitare trebuie sa functioneze pentru a inlatura astfel de situatii barbare. Practic, oferta nu ar exista fara cerere!
  • -3 (5 voturi)    
    pt bubu so compania (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:14)

    puiu [anonim]

    Eu as propune altceva, daca il gasiti un lucru normal; Plozii productie romani retardati, sa fie aruncati in malaxoare. Ne si imputinam, facem si curat. Vreti?
  • +2 (2 voturi)    
    In Europa este mai bine. (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:15)

    AlinN [anonim]

    Am inteles ca aici vietatile sunt "asomate", si deci totul e OK. De obicei vizionez subiectele dumneavoastra in timp ce mananc. La fel mi s-a intamplat si azi. Azi am avut pui la pranz. Cred ca puii nostri sunt tratati european. Sper ca puiul mancat de mine a avut cioc.
  • 0 (4 voturi)    
    Alimentatie preponderent vegetariana (Vineri, 4 septembrie 2009, 12:59)

    dan [anonim]

    Toate animalele crescute in combinate (pasari, porci, vaci etc) sunt hranite cu hormoni de crestere, chimicale si chiar "paste" facute din semenii lor decedati prematur. Efectele asupra oamenilor sunt obezitate (datorita hormonilor ingerati) si chiar cancer (provocat de chimicalele din preparatele de carne sau cele asimilate de animalele furajate "eficient")
    dintre toate animalele crescute industrial, pasarile (gainile) sunt cele mai dopate si au cele mai mari toxine / chimicale in organism.
    la polul opus carnea de oaie se poate spune ca este ecologica.
    eu am devenit preponderent vegetarian ( ocazional mancator de carne de oaie si peste) si nu am resimtit nici un fel de anemie sau scadere a randamentului unor functii in organism (asa cum imi preziceau cei care ma compatimeau)
    Sa aveti pofta!
    • +1 (3 voturi)    
      . (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:23)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui dan

      te sfatuiesc sa treci pe fotosinteza cat mai curand pt. a evita orice probleme :-)
  • +1 (3 voturi)    
    HAM-HAM (Vineri, 4 septembrie 2009, 13:13)

    Azorel [anonim]

    De ce nu se aplica solutia asta si la ciinii comunitari? Sint mamifere mai evoluate pentru ca sint in stare sa omoare oamenii pe strada?
  • +1 (3 voturi)    
    Pui (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:17)

    Ioana [anonim]

    Cruzime inutila. Dar tipic speciei umane, cea mai salbatica dintre speciile acestei planete.
  • +1 (1 vot)    
    Paradox (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:24)

    buncrestin [utilizator]

    Oamenii cei mai bogati au in general posibilitatea sa consume cele mai bune si mai scumpe produse din magazine, pe care majoritatea nu si le permite zilnic. Ce sunt aceste produse? De cele mai multe ori sunt lapte crud, cat mai proaspat si neprocesat, carnea cea mai de calitate, deseori din ferme mici si specializate, alte produse procesate care nu fac rabat de la niciun material de calitate si deci mai scump. Iar cireasa de pe tort este consumul BIO si etic, care tocmai asta inseamna: cei mai bogati platesc unii oameni sa stea sa se ocupe cu grija de agricultura, fara sa isi bata capul cu eficienta si sa le furnizeze produse cat mai de calitate. Paradoxal, aceste produse sunt consumate in tarile bogate doar de cei mai bogati, iar in tarile sarace, de cei mai saraci (sau aproape). Putem spune ca un taran dintr-un pierdut sat ardelean, are o baza alimentara similara sau mai buna decat cea a celor mai bogati newyorkezi. iar cei mai bogati romani (mai nou se mai emancipeaza si ei), mananca la fel de prost ca cei mai saraci americani. ce este la mijloc? este un subiect care merita o reflectie mai aprofundata...
    • -1 (1 vot)    
      esti paralel (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:42)

      rex [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Lapte crud, cat mai proaspat si "neprocesat"? Unde ai vazut asa ceva? Stii ce este aia standardizare a laptelui? Ai auzit de omogenizare? Ai auzit de pasteurizare? Stii de ce se face? Stii ce risti in zilele noastre daca bei lapte "neprocesat"? Banuiesc ca tu mergeai la bunici si ai baut laptele direct de la ugerul vacii... si iti inchipui ca acelasi lapte poate fi adus pe raftul unui magazin... Multi ignoranti pe aici, care isi dau cu parerea despre lucruri de care nu au habar...
      • +1 (1 vot)    
        pt rex (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:20)

        ral [anonim] i-a raspuns lui rex

        Se pare ca tu nu ai habar. Eu imi cumpar lapte,baranza produsa in romania si certificata ae.
        Laptele este se strica in 2 zile daca nu il mananc, branza e proaspata. Tine de educatie si de cum iti alegi tu sa traiesti pana la urma.
      • 0 (0 voturi)    
        uite aici (Vineri, 4 septembrie 2009, 23:14)

        MirceaA [anonim] i-a raspuns lui rex

        te duci frumos la Ferma de Lapte din Pantelimon, de langa Lebada si cumperi lapte proaspat, neprocesat, cu 3 lei litrul. Daca vrei iaurt sau branza de oaie, mergi in Pipera la Mihaita si e super proaspat.
      • 0 (0 voturi)    
        te inseli (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 12:27)

        buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui rex

        exista si la noi, si dincolo, in supermarketurile mari, dar e de veo doua ori mai scump. e cumparat doar de cei cu bani, care inteleg ce inseamna produsul autentic. dar in ultimul timp au inceput sa apara si la noi distributoare automate de lapte ca in occident (da un search pe google), crud si neprocesat. ce ziceam ca cei bogati au parte de cele mai bune produse? cei saraci, sau mai putin saraci dar neinformati, complet hipnotizati de industria marketingului, nici nu mai au habar ca ele exista...
  • +1 (1 vot)    
    Sa va spun eu cine e pe primul loc? (Vineri, 4 septembrie 2009, 14:52)

    Coco [anonim]

    Ce se vede in film este prea subtire fata de guvernul Tariceanu care a ars de vii sute de mii de pasari in lupta cu morile de vant, pardon cu gripa aviara. Pai un asemenea om nu merita sa aibe si el aceeasi soarta? Doamne fereste, acum ca vom avea multi gripa porcina, sper ca guvernul Boc sa nu ne dea foc pe linia de centura...
  • +1 (1 vot)    
    ... (Vineri, 4 septembrie 2009, 18:05)

    buhuhu [anonim]

    nu mai mananc in veci de la KFG sau Mc!!! ever
  • 0 (0 voturi)    
    sexarea la puii de gaina (Vineri, 4 septembrie 2009, 18:07)

    obsy [anonim]

    Puteti sa-mi ziceti si mie cum se recunosc pii pe sexe in primele zile?
    • 0 (0 voturi)    
      : (Vineri, 4 septembrie 2009, 19:06)

      Robert [anonim] i-a raspuns lui obsy

      Dupa forma penelor (varfurile, mai precis)
  • 0 (0 voturi)    
    Si asta nu e tot. (Vineri, 4 septembrie 2009, 20:25)

    Robert [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=9Mkgz2iuMpw&feature=channel

    Pofta buna.
  • 0 (0 voturi)    
    Inca una si ma duc (Vineri, 4 septembrie 2009, 20:37)

    Robert [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=6GOYfPl6meU&feature=channel
  • +1 (1 vot)    
    si puii sunt suflete (Vineri, 4 septembrie 2009, 21:26)

    banzai [anonim]

    trist si inspaimantator! cand nu o sa mai faca fata animalele industriale la tratamentele cu antibiotice..ce urmeaza?? carnea de om sau vegetarismul??? E pacat si trist ca omul, aceasta fiinta "inteligenta", domina terra prin forta si teroare..ata fata de ceilalti oameni cat si fata de conlocuitori ai planetei :(
  • -1 (1 vot)    
    Survival of the fittest (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 2:22)

    tudor [anonim]

    Carnea de pui sta la baza alimentatiei noastre, pieptul de pui fiind foarte bogat in proteine. Nu imi pot imagina o masa satioasa fara carne, dupa cum nici o alta persoana normala nu ar putea.

    Eram sigur ca documentarul e facut de vegetarieni.
  • 0 (0 voturi)    
    uh (Duminică, 6 septembrie 2009, 1:01)

    dan [anonim]

    de unde pana mea stiu care sunt gaini si cocosi?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version