VIDEO SUA: O reclama controversata infatiseaza zeci de avioane atacand zona financiara din New York

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 3 septembrie 2009, 12:15 Actualitate | Internaţional

O reclama realizata de agentia DDB Brasil, si care infatiseaza zeci de avioane atacand zona financiara din Manhattan, a provocat scandal in Statele Unite, cu doar cateva zile inainte de aniversarea a opt ani de la atentatele din 11 septembrie 2001. Filmul a fost realizat pentru World Wildlife Fund, care, insa, a afirmat ca nu si-a dat acordul pentru clip.

WWF a afirmat ca nu a aprobat reclama, in care se afirma: "Tsunami-ul a ucis de 100 de ori mai multi oameni decat atacurile din 11 septembrie".

"Planeta este puternica in mod salbatic. Respect-o. Apar-o", se spune in reclama, despre care Huffington Post afirma ca este "de prost gust" si face o apropiere "jenanta" cu atacurile din 11 septembrie 2001.




Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

9825 vizualizari

  • +20 (28 voturi)    
    tare (Joi, 3 septembrie 2009, 12:26)

    marius [anonim]

    Mie mi se pare foarte buna reclama. Incearca sa arate cum se distrage atentia de la lucruri care ar putea fi mai importante.
    • +4 (10 voturi)    
      f tare (Joi, 3 septembrie 2009, 12:41)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui marius

      ... dar efectul e altul daca ai trecut prin acel eveniment la care se face aluzie. Prea realist filmuletz
      ul pentru ei.
      • +5 (15 voturi)    
        Sa fim totusi realisti (Joi, 3 septembrie 2009, 14:20)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

        Oare are rost sa renuntam la un mesaj care poate influenta in bine viata a miliarde de oameni doar pentru cateva zeci de mii care au fost socati de atentatul din 11 septembrie 2001?

        Ca sa nu mai spun ca americanii oricum sunt cei mai retardati in ceea ce priveste acceptarea mesajelor pentru salvarea planetei. Ei isi fac probleme mai mari cu teroristii. :\
        • -5 (17 voturi)    
          poluare (Joi, 3 septembrie 2009, 15:14)

          burebista [anonim] i-a raspuns lui un roman

          Sa presupunem ca parintii tai, nevasta si plozii calatoresc cu masina si se izbesc intr-un parapet.
          Masina ia foc, iar ei mor in chinuri groaznice.
          Eu, fiind un adept al masinilor electrice, fac un filmulet publicitar in care arat cum arde maica-ta, si incerc sa schimb viata a miliarde de oameni spunand 'folositi masinile electrice, ele nu ard la fel si nici nu polueaza'.
          Ce zici, ai fi de acord? (de dragul miliardelor de oameni si pentru ca iubesti planeta albastra)
          • -7 (9 voturi)    
            Da! (Joi, 3 septembrie 2009, 15:48)

            alt roman [anonim] i-a raspuns lui burebista

            PS: ... da' sa fie mama lui!
          • 0 (0 voturi)    
            si cand va izbiti voi de parapet ... (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 9:47)

            emilper [utilizator] i-a raspuns lui burebista

            ... va rasturnati si acidul din baterii curge in timp ce SMURD-ul incearca sa va scoata de sub masina, imaginile vor fi volosite pentru reclama la masini diesel ...

            sper sa nu folosesti Li-Ion, ca alea se incing si explodeaza cand fac scurt-circuit ... acidul doar te desfigureaza, dar ai sanse sa supravietuiesti, plus ca sunt mai ieftine :P
      • +3 (5 voturi)    
        tragedii (Vineri, 4 septembrie 2009, 8:36)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

        au si americanii 2 tragedii :11 septembrie si titanicu'.ba nu ,acu' ca a murit michael au 3...fara discutie ca ce s-a intamplat in urma cu 8 ani e o tragedie,dar atunci milioanele de morti de FOAME din africa si asia ce sunt ? si mortii "pagube colaterale " ale prea multelor razboaie "pentru pace" purtate de americani ,ce sunt? a, am uitat aia nu conteaza,sunt oameni de categorie inferioara.era pe timpuri un banc :ce inseamna USA ? raspuns:uniunea sovietica ailalta.
        • +2 (2 voturi)    
          Americanii si acolitii (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:52)

          altul [anonim] i-a raspuns lui alpha

          Sunt niste ipocriti si nimic mai mult.
    • +1 (1 vot)    
      subscriu! (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:14)

      unAlterEgo [utilizator] i-a raspuns lui marius

      foarte buna reclama si la obiect! nu mi se pare deloc ca ar leza pe cineva.
  • +10 (16 voturi)    
    Bine facut (Joi, 3 septembrie 2009, 12:32)

    un roman [utilizator]

    Excelent clip publicitar, cu siguranta ca mesajul transmis nu va fi usor de inlaturat in acest caz.
  • +9 (23 voturi)    
    AROGANTA (Joi, 3 septembrie 2009, 12:32)

    Florin - Bucuresti [anonim]

    Cat de aroganti pot sa fie americanii sa considere 9/11 "una dintre cele mai mari tragedii din istoria omenirii". Cred ca asta trebuia sa fie scandalul, nu acele avioane...
    • -4 (18 voturi)    
      romanul e motzul, as aleays (Joi, 3 septembrie 2009, 14:09)

      saureign [anonim] i-a raspuns lui Florin - Bucuresti

      Stimate Florin - Bucuresti,
      nu e aroganta, e realitate. Din punct de vedere imagologic, a fost cel mai mediatizat eveniment de pana acum, plus ca efectele sale simbolice au facut si fac ravagii, inca.
      9/11 ne-a afectat pe toti, a regandit modul in care natiunile / tarile / religiile se raporteaza unele la altele. Nimeni si nimic nu scuza acele actiuni din 11 sept 2001.
      Repet, n-are nimic a face cu aroganta: cand esti sus, esti cel mai atacat. Eu nu sunt de acord cu multe lucruri care se intampla in SUA si din cauza SUA, dar asta nu ma impiedica sa recunosc faptul ca aceasta tara e cu totul si cu totul altceva, nu se poate compara cu nimic existent.
      • +6 (16 voturi)    
        Nu ne lasi cu abureli (Joi, 3 septembrie 2009, 14:23)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui saureign

        Tu de razboaiele mondiale ai auzit?
        De epidemii ai auzit?

        Fix pix cati au murit la 11 septembrie 2001 fata de alte tragedii care au schimbat fata umanitatii.

        Ar fi timpul sa-si dea si americanii seama ca nu sunt ei singuri pe lume.

        Si doar ca si exemplu, ati uitat de Pearl Harbor?!
      • +4 (4 voturi)    
        9/11 - si daca n'a fost (Joi, 3 septembrie 2009, 21:21)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui saureign

        ..si daca totul a fost pus la punct de industria de armament ?!

        Ca au murit 2000 de americani (sau alte nationalitati care se gaseau atunci acolo) perfect adevarat.
        Dar e nedrept fata de miile de copii care mor in Africa de foame. Pe ei cine-i mediatizeaza? E nedrept pentru cei ce s-au nascut tigani (chiar daca nu sunt de acord cu ce a spus Madonna - ca sunt discriminati in RO).

        Sunt de acord cu videoclipul. Ar trebui sa privim mai mult la cei din jur, ar trebui sa fim constienti de puterea naturii, ar trebui sa ne ingrijim de aerul pe care-l respiram, de apa pe care o bem, de omul de langa si de sufletul nostru - al fiecaruia.
        • 0 (0 voturi)    
          Completare (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:55)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

          Se pierd valori, se castiga bani si putere. Dar incepem sa filosofam, si nu cred ca este locul potrivit.
      • +1 (1 vot)    
        Prietene esti dus! (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:39)

        edy [anonim] i-a raspuns lui saureign

        Auzi mai saureign, te comporti de parca te-ai nascut ieri.. si nu ne insulta cu abjectiile tale.. pentru ca unii s-au nascut mai demult! Daca mergeam noi.. sa "asiguram pacea" in orientul mijlociu in locul americanilor.. sa interzicem sa-si vanda ei petrolul (embargo) oricui.. singurul client sa fim noi.. (pretul il faceam tot noi) atunci eram noi jmekeri azi.. A fost o perioada in America in care aproape 4 litri de benzina (un galon) costa mai putin decat 1 litru in Europa. Si azi.. benzina e mai ieftina la ei..decat la noi (ca doar n-au bagat atatia bani in "mentinerea pacii" degeaba nu?)

        Deci nu mai vorbi aiurea.. pentru ca americanii fac totul sa le mearga lor bine si daca Romania avea zacamintele petrolifere ale Irak-ului.. probabil s-ar fi invetat un Saddam si la noi.. niste rachete nucleare si tot tacamul.. astfel sa vina ei sa "mentina" pacea mondiala iar titeiul nostru ajungea tot in America!
        • 0 (0 voturi)    
          pretul benzinei (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 9:50)

          emilper [utilizator] i-a raspuns lui edy

          benzina e mai ieftina in US of A pentru ca sunt taxe mai mici ... daca scoti taxele preturile sunt la fel.
        • 0 (0 voturi)    
          to'ar'shului edy (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:18)

          saureign [anonim] i-a raspuns lui edy

          ...spre deosebire de dumneata, n-am atacat pe nimeni. De aici diferenta, d-le edy (cu doua puncte pe y, presupun)
    • -2 (6 voturi)    
      . (Joi, 3 septembrie 2009, 18:21)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui Florin - Bucuresti

      daca era cineva din familia ta sau prietenii tai prinsi in acele atentat, nu mai gandeai atat de... romaneste, adica prost ;)
  • +18 (20 voturi)    
    "aniversarea a opt ani de la atentatele din 11 sep (Joi, 3 septembrie 2009, 12:45)

    nahir [utilizator]

    poate ca aniversare o fi pt. al-qaeda, pt. americani sigur e vorba de o COMEMORARE.
    • +2 (8 voturi)    
      @nahir (Joi, 3 septembrie 2009, 13:37)

      ion [anonim] i-a raspuns lui nahir

      Pt. multi americani, sigur este vorba de o comemorare.
      Dar probabil ca sunt si cativa ( nu spun care, nume importante ... ) care aniverseaza.
      Cine are urechi sa auda.
  • +7 (19 voturi)    
    reclama (Joi, 3 septembrie 2009, 12:47)

    hyp [anonim]

    S-au alertat degeaba americanii...este super reclama si plina de adevar
    Atat caz pentru 11 septembrie...chiar daca multe "documentare" au spus altceva despre el si realitatea lui
    insa de tsunami nimic...nimeni nu are grija de ele..
    • +13 (15 voturi)    
      era intr-un film un calcul... (Joi, 3 septembrie 2009, 13:24)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui hyp

      in care ziceau ca din terorism mor in medie cam 100 de oameni pe an... si se baga cateva zeci de miliarde...
      in schimb prntru bolile de inima se baga u miliar 2 si mor cateva sute de mii de oameni pe an...
  • +6 (16 voturi)    
    super... (Joi, 3 septembrie 2009, 12:53)

    amazing [anonim]

    E chiar de bun-simt comparatia...
    De ce s-au ofuscat unii? Adica cei 2800 de americani sunt mai pretiosi decat sutele de mii de indonezieni care si-au pierdut viata in urma acelui tsunami sau cum??
    • +5 (13 voturi)    
      ce indonezie??? (Joi, 3 septembrie 2009, 13:25)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui amazing

      americanii nu cred ca stiu de existenta accestei tari... (si a multora altele dealtfel)
      • -3 (5 voturi)    
        . (Joi, 3 septembrie 2009, 18:23)

        Mda [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        vai, ai vorbit ca un roman "destept" ;)
    • +1 (1 vot)    
      2800 americani (Vineri, 4 septembrie 2009, 11:57)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui amazing

      Bagi de seama ca multi aveau alte nationalitati.
  • +7 (17 voturi)    
    O idee geniala (Joi, 3 septembrie 2009, 12:54)

    catalin [anonim]

    Sunt de aceeasi parere cu Marius.In reclama se subliniaza faptul ca tsunami a avut efectul pe care l-ar fi avut 50, nu doar 2 avioane care s-ar prabusi peste Manhattan.....Promoveaza ideea ca ar trebui sa ne temem mai mult de natura decat de teroristi...pt ca ea este cea care face mai multe victime (si asta este adevarul)....e un adevar totusi, nu stiu de ce s-au simtit ofensati americanii.
    • -7 (13 voturi)    
      serios? (Joi, 3 septembrie 2009, 13:31)

      Luke [anonim] i-a raspuns lui catalin

      si ce am putea sa facem pt victimele tsunami? tocmai, planeta e prea violenta ca sa ne putem amesteca noi.
      si daca tot esti atat de acord cu ei iti recomand sa le atragi atentia asupra tsunami celor ce plang la urmatoarea inmormantare care-o s-o vezi, ce parere vor avea?, si sa-ti lasi si in testament acelasi lucru.
      aici nu-i vorba de pro/contra americani, e de bun simt
      • +3 (7 voturi)    
        Ai dat un raspuns (Joi, 3 septembrie 2009, 14:25)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Luke

        Tipic pentru un roman: Dle noi nu putem face nimic.

        Eu zic ca se pot face multe cu un gram de vointa, din pacate la astia ca si tine vointa se masoara in micrograme deocamdata.
        • +1 (1 vot)    
          nu m-am exprimat corect... (Joi, 3 septembrie 2009, 15:46)

          Luke [anonim] i-a raspuns lui un roman

          imi dau seama ca nu m-am exprimat corect...ideea era "ce putem face in privinta tsunami? sa-l oprim?". a doua propozitie continua ideea asta
          • +3 (3 voturi)    
            De exemplu (Joi, 3 septembrie 2009, 17:05)

            Astor [utilizator] i-a raspuns lui Luke

            S-ar putea investi bani in sisteme de avertizare. S-ar fi putut investi mai mult in salvarea oamenilor aceia, in ajutorarea lor (sute de mii de oameni ramasi fara case, mancare, medicamente, haine). S-ar fi putut face multe, dar na, e mai greu sa-ti dai seama.
  • +2 (8 voturi)    
    11 Sept. a facut mai multe victime (Joi, 3 septembrie 2009, 12:57)

    inarcis [anonim]

    Din cauza (cu pretextul) 11.Sept. USA au atacat Afganistan, Irak...
    MUULT mai MUULTI de 2800 de oameni au murit.
    De aceea nu sunt de acord cu reclama.
    • +3 (9 voturi)    
      Reclama.. (Joi, 3 septembrie 2009, 13:23)

      Gofy [anonim] i-a raspuns lui inarcis

      Este un mesaj ,,pe linga reclama " cit de iubiti sunt americani pe glob Sub masca democratiei universale ei au reusit sa-si faca multii ,,prieteni
      in lume '' oare de ce nimeni nu discuta ce ea impins pe acei ,,islamisti la gestul asta din 9/11 '' pe undeva trebuie ascultata si o parere a lor buna sau rea trebuie sa o auzim.....Si totusi unde este adevarul si dreptatea ( daca locuiesti in NY vrei razbunare, daca traiesti in alta parte indemni la toleranta ) oricum cel care decide cine sa traiasca si cine sa moara sta la birou sau in cer, iar nevinovati platesc cu viata)...???
  • +3 (11 voturi)    
    excelenta reclama... (Joi, 3 septembrie 2009, 13:15)

    liviu_ [utilizator]

    americanii sunt niste prosti...

    apropos... bombele lor atomice au omorat mai mult de 2800 de oameni... nu renunta la ele ca le amintesc de al 2lea razboi mondial???
    • -1 (3 voturi)    
      . (Joi, 3 septembrie 2009, 18:25)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      si romanii sunt niste destepti, nu? cand vor avea romanii ce au americanii atunci mai discutam.
  • 0 (14 voturi)    
    The cake is a lie (Joi, 3 septembrie 2009, 13:20)

    Lol [anonim]

    Nesimtirea nu are limite pe plaiurile mioritice. Oricum ar fi 11 septembrie e o tragedie si nu doar datorita numarului de victime. Dar cu cine sa vorbesti? E foarte bine ca americanii au coloana vertebrala sa nu accepte o asemenea insulta.
    Iar in plus chestia asta e ca si cu taranii de la noi care in fiecare primavara ii ia apa si urla ca guvernul nu ii ajuta desi li s-a spus de haptespe mii de ori sa nu mai construiasca cocioabe pe malul baltii.
    • +2 (2 voturi)    
      nu, taranilor de la noi li s-a spus de mii de ori (Joi, 3 septembrie 2009, 22:15)

      fghh [utilizator] i-a raspuns lui Lol

      sa nu mai taie lemne.
      dar aia de le spun sa nu mai taie lemne, ca se duce naibii padurea si apar alunecari de teren, si se strica clima si tot tacamu', tot aia au facut din romania un stat exportator de materii prime.
      11 septembrie e o tragedie. problema este ca:
      1. ce s-a intamplat de fapt nu este niciodata pus in discutie, desi americanii de rand ar avea dreptul la cunoasterea tuturor datelor privitoare la atacuri
      2. de ce ar fi sentimentele americanilor mai pretioase decat cele ale altor fiinte umane (de fapt nu este vorba decat despre imaginea sua, sentimentele americanilor de rand nu intereseaza pe nimeni, asa cum am aratat deja la punctul 1, sau cum se deduce din numarul de soldati americani care au murit in razboaiele absurde si abuzive din afganistan, irak...)? va intreb: cati dintre voi ati auzit de razboiul civil din sri lanka? nici eu n-as fi auzit daca nu nimeream din greseala la o manifestatie a tamililor.
      sunt o groaza de lucruri de care nu avem habar, si prin urmare nu dam nici un ban (la propriu) pe ele. cati bani s-au cheltuit din cauza atentatelor din 11 septembrie (pe razboiul "impotriva terorismului" de pilda)? cu cat au imbunatatit situatia razboaiele "juste" ale sua? si care e distanta reala intre ce se face pe plan mondial si ce ar trebui sa se faca? tsunami din indonezia este folosit metaforic pentru efectele pe care poluarea le va avea asupra climatului si pentru iresponsabilitatea actiunilor umane in general.
      reclama in discutie te scutura, intr-adevar, dar nici un american nu poate pretinde ca tara lor s-a purtat cu manusi din 2001 incoace.
      de asemenea, nu ai de ce sa respingi o imagine (reclama) atat timp cat te folosesti de o alta imagine (efectul vizual al atacurilor) ca sa justifici niste razboaie.
      asadar, daca unii nu sunt mai egali decat altii, nici sentimentele americanilor nu cantaresc mai mult decat ale restului omenirii. din punct de vedere moral, bineinteles - e vorba de o reclama doar, nu de o hotarare a bancii mondiale :
  • -2 (10 voturi)    
    Dur (Joi, 3 septembrie 2009, 13:23)

    Roxx [anonim]

    Video e foarte bine realizat,dar ideea nu mi se pare deloc buna.Cred ca era de o mie de ori mai impresionant si mai realist sa fi aratat imagini cu ghetari topindu-se,risipirea gazelor de la centrale si fabrici in atmosfera,animale suferinde,paduri defrisandu-se,foamete si seceta,tsunami,incendii,milioane de oameni bolnavi de cancer.Pentru ca astea sunt,cu adevarat,efectele poluarii.Ar fi avut al impact.

    Si sincer,nu cred ca s-au gandit la familiile celor ucisi in 9/11.Pretext sau nu pentru atacurile ulterioare asupra Irakului,acolo au murit oameni nevinovati.

    V-ar mai place aceasta reclama daca ati fi pierdut acolo o mama,sora,frate,fiu,tata?Nu cred...Ati simti ca SUA nu da doi bani pe suferinta voastra.
    Stiu ca nu se compara cu numarul de victime pe care le lasa natura cand se infurie,dar moartea unui om nevinovat,ramane,in orice instanta,o tragedie...
    • +4 (8 voturi)    
      Dur dar adevarat... (Joi, 3 septembrie 2009, 13:49)

      _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui Roxx

      Un tsunami departe nu e o stire...
      un mic accident al vecinului meu da!
      Topirea ghetarilor ma cam lasa .... rece! Nu o percep la adevarata dimesinue decat atunci cand o compar cu tragediile pe care le cunosc personal.
      Iar petrnu americani, "cea mai mare tragedie nationala" nu e nimic pe langa ceea ce e in stare natura sa faca.
      • 0 (2 voturi)    
        Si daca? (Joi, 3 septembrie 2009, 19:03)

        Roxx [anonim] i-a raspuns lui _tudor_

        Si daca vecinul tau avea un "mic accident" intr-unul din turnuri,in ziua aceea?Brusc constientizai acum efectul unui tsunami?
        Se presupune ca in 2030 la Polul Nord nu va mai exista gheata deloc.Sper sa ajungem amandoi sanatosi pana atunci si sa vedem ce se inampla...
        Iar americanii ar face bine sa nu mai bage bani in reclame,ci in masuri de a combate poluarea.Tot bla-bla-ul lor e inutil.
        • +1 (1 vot)    
          Chiar asa! (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:11)

          _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui Roxx

          Cei care au facut reclama a dorit un efect maxim! Si intr-un fel sau altul foarte multi americani au fost afectati / inteleg tragedia 9/11.
          Insa n-au habar de cealalta tragedie!
          Inainte de a "irosi" banii in combaterea poluarii americanii trebuie sa inteleaga fenomentul....
      • +3 (3 voturi)    
        Ai inceput sa spui ceva ... (Joi, 3 septembrie 2009, 21:42)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui _tudor_

        ... iti termin eu ideea:

        Oamenii sunt constienti de tragedii atunci cand li se intampla lor sau cand le pot asocia cu o tragedie care i-a afectat in mod direct.
        Topirea ghetarilor? Poluarea? Disparitia padurilor? Disparitia anotimpurilor? Ce's astea? Nimicuri, caci nu le poti asocia direct cu o tragedie traita... NU INCA.

        Am avut un moment de shoc cand am vazut clipul. La inceput nu am fost de acord (daca ar fi fost sora mea acolo). DAR, dupa un moment, mi-am adus aminte ca mai am un frate, o mama, un tata, o iubita....

        Ce-i care s-au dus - "Dumnezeu sa-i ierte" - ce fac cu cei care mai sunt in viata ?!!
  • +1 (9 voturi)    
    wrong point (Joi, 3 septembrie 2009, 13:24)

    user [anonim]

    Reclama pleaca de la o idee gresita. Nu conteaza cati oameni au murit in 11 sept. Daca mureau de 1000 de ori mai multi, reclama era brusc stupida, nu-i asa? Conteaza mai mult sa responsabilizezi oamenii in ceea ce priveste efectul actiunilor LOR. Una e sa educi oamenii sa fie toleranti etc etc si alta sa incerci sa previi catastrofele naturale. Noi ne putem distruge mult mai repede si mai usor decat o face natura...
    • +4 (8 voturi)    
      pai vezi (Joi, 3 septembrie 2009, 14:28)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui user

      Exact asta se transmite prin clipul asta, ca actiunile noastre distrug echilibrul planetei dan nastere la tsunamiuri si uragane didn ce in ce mai mari si mai dese, insa poate e mult prea subtil transmisa.
  • +2 (10 voturi)    
    oribil (Joi, 3 septembrie 2009, 13:27)

    Andrei [anonim]

    prost gust, lipsa de orice fel de omenie si simt civic...
    Nu poti sa compari 2 catastrofe... 2800 de oameni sau 2000.000, tot aia e... e vorba despre viata unor oameni. E ca si cum ai spune ca e mai ok sa mori de sida decat de cancer, sau invers. In nici un caz nu poti dilua tragedia mortii cuiva din alte cauze decat cele naturale... Daca mureau rude sau prietenii vostri in 9/11, nu cred ca mai aveati impertinenta sa faceti astfel de comentarii. Sunt un critic acerb al sistemului american, dar totusi e cazul sa ne pastram in niste limite ale decentei.
  • +2 (6 voturi)    
    cu cateva zile inainte de aniversare (Joi, 3 septembrie 2009, 13:27)

    Un stelist [anonim]

    Lasand la o parte ca "aniversare" te duce cu gandul la o amintire placuta si nu una de groaza, din cate vad eu clipul e facut in mai; cum naiba de a provocat scandal abia acum, cu cateva zile inainte de 11 sept.?!?
  • +1 (11 voturi)    
    Nereusita reclama! (Joi, 3 septembrie 2009, 13:34)

    AlinN [anonim]

    Ce se spune : "Tsunami-ul a ucis de 100 de ori mai multi oameni decat atacurile din 11 septembrie.
    Planeta este puternica in mod salbatic. Respect-o. Apar-o" Concluzie: Respectati-i si pe aia care au omorat de o suta de ori mai putin decat natura. Nu chiar asa de mult ca pe natura, dar respectati-i. Si daca resusesc sa omoare mai mult decat natura, atunci respectati-i mai mult decat pe natura. De fapt cine omoara mai mult merita sa fie respectat mai mult. Important pe lumea asta este cat de mult poti sa distrugi.
    • +3 (5 voturi)    
      Nu stiu (Joi, 3 septembrie 2009, 14:07)

      liana [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      daca asta era mesajul ca sa repecti pe cine omoara mai mult. In orice caz cei ce au provocat atentatele de la 11 septembrie nu merita niciun respect.
      • 0 (6 voturi)    
        Nu cred ca au vrut. (Joi, 3 septembrie 2009, 15:42)

        AlinN [anonim] i-a raspuns lui liana

        Dar au si aceast mesaj nedorit. Iar acum ca sa epatez putin: evident ca teroristii din 11 septembrie nu merita nici un respect, tocmai acesta este motivul pentru care imi pare reclama nereusita. :)
    • +1 (5 voturi)    
      sunteti penibili. (Joi, 3 septembrie 2009, 14:25)

      sin. [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      1. o reclama poate fi catalogata drept proasta sau buna doar raportata la obiectivul de marketing/comunicare ce-i sta in spate.
      2. ce-i mai important: faptul ca niste baieti au dat cu avionu'-n bloc sau faptul ca maine un stat(Romania de exemplu) ar putea fi sters de pe harta de o furtuna? suntem in 2009, emotivilor.
      3. Scrie mai sus ceva... cum ca n-ar fi fost aprobata. Sau important e sa epatati putin? m?
    • -1 (5 voturi)    
      perfect (Joi, 3 septembrie 2009, 16:15)

      ela [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      numai ce nu stiu unii e ca eugenistii respecta tocmai pe cei care "ajuta" la salvarea naturii prin reducerea populatiei - ori tsunami a fost creat de natura, pe cand 9/11 de oameni deci respect si pentru ei
      bine ai punctat din punctul acesta de vedere respectul pentru natura si pamant se transforma in eugenism
      Georgia Guidestone " Leave room for nature" - ce au uitat sa scrie dar o spun unii subliminal este continuarea "kill yourself"
    • -1 (1 vot)    
      de acord + (Vineri, 4 septembrie 2009, 2:43)

      qwert [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Imagini cu valul ucigator care acopera cladiri, calare pe val un surfer cu tricou galben. Pentru fiecare tricou cumparat, 1 leu se va dona pentru asfaltarea capitalei.
      Nu cred ca Indonezienii ar fi foarte incantati de reclama asta.
  • 0 (6 voturi)    
    eronat (Joi, 3 septembrie 2009, 14:58)

    stanciu george [anonim]

    americanii chiar nu aveau d c sa se basice, cel care a facut spotul acesta a ales atentatu de la 11 sept tocmai pt ca a fost unul care a marcat pe toata lumea si care a facut inconjurul lumii ,deci cel mai important atentat si a fost comparat cu cel mai tragic si devastator fenomen natural,insa daca insumam toate atentatele,toate razboaiele si crimele de pe lumea asta si le comparam cu toate calamitatile naturale cred ca balanta o sa incline spre raul facut de om
    este la fel cum ai compara un accident rutier cu unul aviatic,intrun accident rutier mor 1-5 oameni iar in unul aviatic 100,deci raportul este oarecum asemanator si un spot care are la baza aceasta comparatie va trimite mesajul ca transportul cu avionul este foarte periculos,insa toata lumea stie ca comparativ cu numarul de persoane transportate si victime este cel mai sigur mijloc de transport
  • +2 (6 voturi)    
    ANIVERSARE 2 (Joi, 3 septembrie 2009, 15:53)

    manuela [anonim]

    acum am reusit sa vad si eu reclama mi se pare exceptional de buna, impresionanta ...
  • +1 (7 voturi)    
    fake grosolan !!! (Joi, 3 septembrie 2009, 16:35)

    Silvius [anonim]

    Nu discut acum mesajul spotului, ci vb. despre consecintele atacului din 9/11: controlul intern absolut si accesul, in numele luptei impotriva terorismului, la petrolul din Orientul Apropiat. O natie crescuta in intuneric, condusa de elite.
  • +1 (7 voturi)    
    Chiar daca sar calul io scriu. (Joi, 3 septembrie 2009, 16:37)

    Florin [anonim]

    Avand in vedere ca americanii polueaza la greu si consuma resurse cu nemiluita eu inteleg reclama asa: Ba, uite ce v-au facut altii voua. Dar voi ce le faceti altora?
    . Stiti cine a avut cea mai puternica industrie auto? Stiti ce ce se dezvolta greu tehnologiile ECO?
    Pt ca moneda de tranzactionare a petrolului in lume = dolar.
    Ok. am cam fortat nota, Scuze
  • 0 (0 voturi)    
    . (Joi, 3 septembrie 2009, 17:42)

    sep [utilizator]

    un nou link catre filmulet ne-ar fi de ajutor :-)
  • +1 (1 vot)    
    NU ! (Joi, 3 septembrie 2009, 18:10)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Nu vorbesti de funie in casa spazuratului.Nu zgandari o rana nevindecata!Si totusi cu 7 ani de stat acasa cu bunici si mamici era mai constructiv decat cu NET-ul de la 5-6 ani.DDD
  • +2 (2 voturi)    
    Mesajul clipului ... (Joi, 3 septembrie 2009, 22:06)

    cvxsgf [anonim]

    ... cred ca este acesta: in atentatele din 11 au murit numai 2800 de persoane, pe cand un singur tsunami a facut de o suta de ori mai multe victime, respectiv 280000. Adica, cat o suta de avioane conduse de harapi. Cu toate acestea, se realizeaza numai filme despre atentatele din septembrie (documentare, de actiune, conspirationiste etc.), insa nimeni nu atrage atentia asupra faptului ca Statele Unite refuza sa semneze tratatele internationale care prevad masuri pentru combaterea poluarii sau cel pentru interzicerea utilizarii unor categorii de armament (e.g. minele antipersonal), care, la nivel global, fac anual mult mai multe victime decat acele atentate controversate.
    Asta am inteles eu din acest videoclip.
  • +1 (1 vot)    
    America terorizata (Vineri, 4 septembrie 2009, 0:48)

    Dragos [anonim]

    Binenteles ca prea cuviosii americani vor fi traumatizati o viata de atentatele din 11. sept.
    Intrebarea mea e urmatoarea:
    Cati ani vor fi traumatizati cei din Irak daca sunt bombardati zilnic de ani de zile de catre trupele americane in cautare de teroristi?
    Cati ani au fost traumatizati romanii dupa atacurile americane din al II razb mondial?

    Vai de curul lor de americani....sa nu aud de fraiericii aia nimik...natie de porci umflati cu maioneza si hot dog.
    Niste cretini care cred ca lumea e spatiul lor de testare a noi arme de distrugere in masa.
    Plus ca se mai cred si mari democrati dar le baga la toti pumnul in gura daca nu le convine ceva.
    Am ajuns sa cred ca mai bine esti un comunist rus decat un democrat american cu idei de manipulare in masa a popoarelor.
    Asta e..........o sa vina si vremea dictaturii in cativa anisori...doar democratia e ceva trecator mereu in istoria lumii
  • 0 (0 voturi)    
    aniversare?hhahahahah (Vineri, 4 septembrie 2009, 8:55)

    STF [anonim]

    cu doar cateva zile inainte de aniversarea a opt ani de la atentatele din 11 septembrie 2001

    HHHHAHHAahahhah Aniversare auzi , ahahahhahahaha
  • -1 (1 vot)    
    Prost gust (Vineri, 4 septembrie 2009, 13:02)

    Ioana [anonim]

    Da, inteleg mesajul dar tot e de prost gust. Altceva chiar n-au fost in stare sa gaseasca?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă