Toti baietii nascuti in SUA ar putea fi circumcisi, pentru combaterea raspandirii virusului HIV

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 24 august 2009, 11:51 Actualitate | Internaţional

Oficialii americani din domeniul sanatatii publice vor sa promoveze circumcizia la scara nationala, pentru a reduce raspandirea virusului HIV. Mai exact, autoritatile vor ca toti baietii nascuti in Statele Unite sa fie supusi acestei interventii, ca preventie fata de raspindirea SIDA, transmite The New York Times.

Subiectul este unul sensibil in SUA si a generat deja mai multe controverse. Discutiile s-au aprins si de aceasta data, chiar daca documentul oficial care cuprinde recomandarile nu a fost inca publicat. Normele vor fi gata la finalul anului si vor fi elaborate de Centrele pentru Controlul si Prevenirea Bolilor.

Expertii iau in considerare si urmatoarea varianta: pe langa copii, sa fie propusi la acest program si adultii heterosexuali, ale caror practici sexuale ii expun riscului infectarii cu HIV. Specialistii recunosc, insa, ca impactul unui astfel de plan realizat in Statele Unite nu va fi unul semnificativ: procedura ii ocoleste exact pe cei care comporta cel mai mare risc - homosexualii.

Studii recente arata ca in tarile africane afectate de virusul care produce SIDA, barbatii care au fost circumcisi au redus la jumatate riscul de infectare. Cercetarile clinice s-au concentrat, insa, pe barbatii heterosexuali.

Pentru moment, punctul central al planului autoritatilor din domeniul sanatatii este sa recomande operatia in cazul tuturor nou-nascutilor. O strategie de preventie care nu isi va arata efectele imediat, ci peste mai multi ani. De cealalta parte a baricadei, criticii avertizeaza ca programul ii supune pe copii la interventii medicale inutile, fara consimtamantul acestora.


Citeste mai multe despre   























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

10423 vizualizari

  • -1 (15 voturi)    
    ce treaba are? (Luni, 24 august 2009, 12:25)

    Analfabet [anonim]

    Ce treaba ar HIV-ul aici? Poate e vorba de HPV. Acolo s-au facut statistici, nu la HIV. Cu HIV te infectezi si pe plaja la bulgari daca nu esti atent si calci in vreo seringa.
    • +7 (11 voturi)    
      Esti intr-adevar analfabet, e vorba de HIV (Luni, 24 august 2009, 14:18)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Analfabet

      HIV nu HPV.
      Am vazut in mai multe locuri statisticile alea :)
      Sunt cateva motive anatomice si biomecanice care sa expuna mai mult barbatii necircumcisi (se poate lua HIV bagand degetul fara rani intr-un vagin?).

      Acum, este circumcizia o solutie?
      Evident ca nu este, pentru ca scaderea cu 50% nu inseamna nimic -- raman restul de 50% care chiar circumcisi s-au infectat.
      Solutie e evident prezervativul sau si mai bine sexul cu un singur partener si pana atunci abstinenta.
      • -1 (7 voturi)    
        lu' mutu (Luni, 24 august 2009, 16:56)

        ginel [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Abstineta sa i-o spui lu' mutu. Suntem fiinte sexuale.
        • +2 (6 voturi)    
          mutu' da' nu surdu', mutu' dar nu retardatu' (Luni, 24 august 2009, 18:08)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui ginel

          Citeste mai bine draga, am zis pana gasesti o partenera stabila.
          Dar stai calm, de la masturbare nu poti sa iei HIV, nu-ti mai fa atatea probleme ;)
        • +2 (4 voturi)    
          omg (Luni, 24 august 2009, 18:14)

          amazing [utilizator] i-a raspuns lui ginel

          fiinte sexuale.. ahahhaahahaah =)) nu mai poooooooot... asta trebuie retinuta e tare..
          • +3 (3 voturi)    
            Da (Luni, 24 august 2009, 18:57)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui amazing

            fiinte sexuale. Ce ramane dupa tine este ADN-ul pe care l-ai transmis copiilor tai. Tocmai acest sange va dainui cel mai mult dupa tine,indiferent ca esti un geniu, ca Einstein, sau un simplu cersetor. In ADN e scris ce ce-ai facut in viata ta dar si ce-ai fi putut sa faci si n-ai facut.
      • +5 (7 voturi)    
        circumcizia evreilor (Marţi, 25 august 2009, 1:46)

        gitenstein [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        asta sigur au bagat-o jidanii la fel ca incercarea de cenzurare a celebrarii Craciunului ptr ca sunt copii evrei care se simt ofensati
  • +2 (22 voturi)    
    cat de imbecili sunt americanii (Luni, 24 august 2009, 12:38)

    visio [anonim]

    nu ma "dezamagesc" deloc...la ce ne-am putea astepta de la indivizi care isi omoara presedintii de stat ca pe caini????? pana la urma nu sunt decat fosti detinuti pt delicte minore...americanii
    • +6 (18 voturi)    
      Si asta nu-i nimic (Luni, 24 august 2009, 13:19)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Sa vezi cand ii vor marca cu cip-uri ca pe niste vaci. Problema mai grava e faptul ca mai tot ce se implementeaza la americani ajunge mai tarziu si in Europa.
      • -1 (9 voturi)    
        aha (Luni, 24 august 2009, 16:49)

        Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Ar trebui sa ramaneti cu descoperirile intelectualilor vostri care ... ups, au imigrat.
      • -3 (9 voturi)    
        Si? (Luni, 24 august 2009, 17:11)

        Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Dupa tine, vacile cu cip-uri ajung in iad??? Wow, saracile.
        Nu cipul e important, ci inocenta omului si SUFLETUL lui.
        • +2 (8 voturi)    
          Amuzant... (Luni, 24 august 2009, 19:10)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Bobo1

          Ce treaba are iadul bobo?
          Cipul e extrem de important. E vorba de control, e vorba de incalcari ale drepturilor omului... Va fi ca si legea aia a lor super tampita in legatura cu terorismul. Binenteles..inainte de asta trebuie un spectacol gen 9/11 ca sa nu comenteze lumea...
          Ei vor sti tot timpul unde esti de exemplu....ti se pare normal asa ceva?
          Daca da...atunci ia si te muta mai la vest...ca sa fii printre primele vaci...eu unul nu doresc sa am eticheta.
          • +1 (1 vot)    
            Controlul este putere. iar puterea .... (Joi, 27 august 2009, 20:57)

            Gandalf the White [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            In Romania ne-au bagat pe gat legea cu inregistrarea obligatorie a traficului de date si telefonie dupa spectacolul Ciorogarla.
        • -1 (1 vot)    
          Imbecili de doi roni (Joi, 27 august 2009, 20:54)

          Gandalf the White [utilizator] i-a raspuns lui Bobo1

          Nu. importanta este starea care se creaza prin marcarea oamenilor cu aceste cipuri. de aia are omul suflet si ratiune ca sa nu accepte conditia de bovina, care dupa cum se vede unora le place. Mergeti la americani si stati alaturi de "intelectualii" imigranti.
    • +14 (16 voturi)    
      hmmm (Luni, 24 august 2009, 13:42)

      koz [anonim] i-a raspuns lui visio

      "indivizi care isi omoara presedintii de stat ca pe caini"... adica noi?
    • -2 (8 voturi)    
      . (Luni, 24 august 2009, 15:03)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui visio

      esti cam pamant de flori asa... mai roman destept ;)
    • +4 (8 voturi)    
      da? (Luni, 24 august 2009, 16:47)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Wow? ca pe Ceausescu?
  • +10 (16 voturi)    
    ce treba are? (Luni, 24 august 2009, 12:39)

    eunuamid [utilizator]

    cum impiedica circucizia infectia cu virusu? imi explica si mie cineva?
    • +2 (10 voturi)    
      e vorba de igiena (Luni, 24 august 2009, 12:59)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui eunuamid

      circumcizia scade riscul imbolnavirilor, nu impiedica. este un fapt statistic, demonstrat. e vb de igiena, asta e tot, un penis circumcis se poate spala mult mai usor si mai bine. de aici pana la obligativitate este cale lunga.
      • +9 (11 voturi)    
        intrebare (Luni, 24 august 2009, 13:10)

        florin [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Explica-mi si mie ce legatura are spalatul penisului cu contactarea virusului HIV
        Tu chiar crezi ca poti avea contact sexual cu o persoana infectata si sa scapi basma curata cu un dus ?
        Haha; ce simplu ar fi
        • -1 (9 voturi)    
          hiv (Luni, 24 august 2009, 13:23)

          alpha [utilizator] i-a raspuns lui florin

          virusul hiv e foarte sensibil la expunerea la aer.daca pacientul e circumcis nu sunt practic zone care sa nu fie tot timpul aerate in timp ce la cei necircumcisi riscul supravietuirii virusului in secretiile ramase dupa actul sexual e mult mai mare.
        • 0 (4 voturi)    
          raspuns:da (Luni, 24 august 2009, 20:45)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui florin

          dpdv statistic, sansele sa contactezi boala, in urma unui contact sexual cu o pers bolnava de hiv, sunt mai mici decat sa n-o contactezi.
          adesea spalatul te scapa de multe belele. virusul hiv ataca limfocitele T4 care se afla intr-o concentratie mult mai mare in zona anala (de unde sansele mai mari de raspandire a bolii in cazul sexului anal) sau in zonele puternic irigate de sange (pielea preputului). tot din cauza asta sexul cu o femeie aflata in perioada menstruala creste sansele de a contacta boala. asadar, ti-am explicat, poate te opresti din ras si mai pui mana pe-o carte, mai faci un cornet...
    • +5 (13 voturi)    
      Re: (Luni, 24 august 2009, 13:11)

      a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui eunuamid

      Teoria este ca din cauza ca pielea preputului este taiata, capul p. (nu stiu denumirea medicala) se intareste si devine mai putin permeabil la virus. Tot asta duce si la o senzatie de placere mai redusa.

      Doctori cretini, cred ca si ma sigur ar fi sa o taie de tot, in felul asta nu mai ai nici violuri. Reproducerea oricum se poate face (teoretic).

      De ce sa "recomanzi" asta cand poti foarte simplu sa ai grija de igiena si de sex neprotejat/neglijent.
    • +10 (12 voturi)    
      are treaba cu sensibilitatea (Luni, 24 august 2009, 13:11)

      votez [utilizator] i-a raspuns lui eunuamid

      Mi-am pus si eu intrebarea, si dupa alte cautari am aflat ca explicatia sta "in jurul" sensibilitatii preputului : fiind mai sensibil, este primul loc infectat, de fapt e poarta de intrare in organism. In cazul contactului prelungit lubrifierea scade si apar micro-fisuri , pe unde intra virusul ..

      Insa nu e un motiv suficient ... Pe aceeasi logica hai sa eradicam cancerul la san, taind sanii tuturor femeilor !
      Si preputul si sanii au rolul lor in organism, hai sa lasam evolutia sa elimine organele inutile, sa nu ne grabim noi !
  • +6 (16 voturi)    
    ce are a face circumcizia cu SIDA (Luni, 24 august 2009, 12:45)

    florin [anonim]

    parerea mea e ca e ceva gen daca imi dau gauri in urechi nu mai iau hepatita sau daca imi fac piercing un buric sut scutit de cancer;
    Cercatatori idioti care vor sa isi justifice banii tocati prin studii si propuneri imbecile
    • -1 (7 voturi)    
      OMG (Luni, 24 august 2009, 16:54)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui florin

      "bune" exemple ai mai dat. Citeste si alte raspunsuri si vezi ce are a face. Sau vezi informatii pe net. chiar nu stiai asta? S-a descoperit de fapt cu mai multi ani inainte.
    • +1 (1 vot)    
      are de-a face cu unele altele (Marţi, 25 august 2009, 11:31)

      smegma [anonim] i-a raspuns lui florin

      Cu banii tocati pe magarii, in cel mai fericit caz pe dezgroparea de schelete statistice, imi canti in struna.
      Dar lasa-ma sa-ti spun ca acum 40 de ani, cand cancerul era inamicul public nr. 1, am fost confruntat cu
      studii ample care dovedeau incidenta cancerului de col uterin la femei cu parteneri sexuali necircumcisi in comparatie cu femei evreice si calugarite. Rezultatele erau significante si atunci a trecut un val de
      circumcizii la baieti nou-nascuti peste America. Asadar, chiar daca n-o feri de HIV (poate dimpotriva,
      ar putea da nastere la o convingere inselatoare de siguranta), operatia este o masura profilactica de considerabila insemnatate. Printre altele scade si incidenta cancerului la capul penisului (glans penis).
      • 0 (0 voturi)    
        Propunere (Joi, 27 august 2009, 21:06)

        Gandalf the White [utilizator] i-a raspuns lui smegma

        Propun sa-l trimitem pe intelectualul si omul de stiinta, CIOMU. Dupa cateva luni sigur va dispare riscul infectiilor cu HIV. :))))
  • +5 (9 voturi)    
    Old story (Luni, 24 august 2009, 12:57)

    Bill [anonim]

    In SUA se practica circumcizia la toti nou-nascutii de sex masculin de zeci de ani.

    Numai daca parintii cer in mod explicit nu se face.

    Cine are rude acolo poate sa confirme.
    • +2 (2 voturi)    
      chiar m-ai facut curios (Luni, 24 august 2009, 13:40)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Bill

      am cautat si am gasit ceva legat de acest lucru.

      http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080620192749AADXotX
    • 0 (6 voturi)    
      nu la tot omul... (Luni, 24 august 2009, 15:13)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Bill

      da, dar la evrei...nu la orice cetatean de oricare religie..
      • 0 (8 voturi)    
        eu stiu asa (Luni, 24 august 2009, 16:59)

        Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        Eu am auzit ca la toti. O italianca catolica la mine la lucru a zis ca ea nu a lasat doctorul sa il circumcida pe baietelul ei, insa a inceput polemica cu celelalte colege si i-au zis ca f rau ca nu a acceptat, ca va transmite mai usor boli, etc. Toate care au avut baietei au acceptat circumciderea. Si nu numai pt igena, dar e mai bine si pt marime.
        Tot fapte dovedite
        • +2 (2 voturi)    
          Bullshit (Marţi, 25 august 2009, 9:47)

          a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui Bobo1

          Tot fapte dovedite?!?! Ce legatura e intre circumcizie si marime? Pentru igiena conteaza doar daca esti un nespalat sau traiesti in desert sau in alte locuri unde nu ai apa curenta. In viata moderna motivul igienei este ridicol.

          Circumcizia nu previne transmiterea bolilor ci contractarea lor. Pana si la asta statisticile sunt destul de controversate. Oricum asta afecteaza pe cei care au relatii sexuale neprotejate cu cine apuca.

          Daca o mama accepta o mutilare ireversibila pentru copilul ei mi se pare criminal (pe motive religioase sau nu). Daca e vorba sa fie lasa copilul sa aleaga singur cand are 18 ani.
  • +2 (26 voturi)    
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????? (Luni, 24 august 2009, 13:05)

    un roman [anonim]

    O dovada in plus ca americanii sunt un popor de vite fara creier.In caz ca nu-i totusi asa sunt nelamurit cum va functiona asta.In alta ordine de idei - puteti sa spuneti ca-s antisemit sau alte versuri din repertoriul asta - dar mie mi se pare ca Noua Ordine Mondiala mai face un pas: incearca sa aplice o practica evreiasca la scara nationala in SUA.Hmmmmmm.........
    • +8 (12 voturi)    
      nu e practica evreiasca (Luni, 24 august 2009, 13:41)

      Achmet [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Si arabii practica circumcizia.
    • -2 (10 voturi)    
      mi-e mila de tine (Luni, 24 august 2009, 13:44)

      King Crimson [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      Mi-e mila de tine. Ti s-ar potrivi f bine mesajul de mai jos ...
    • +1 (9 voturi)    
      nu e evreiasca si nu e religioasa (Luni, 24 august 2009, 14:26)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui un roman

      1. Circumcizia s-a practicat in Orientul Mijlociu mult inaintea evreilor.
      2. Circumcizia non-evreilor nu e valida pentru un evreu -- daca te convertesti si circumcizia nu e facuta complet trebuie s-o faci din nou, iar daca e bine facuta, tot iti fac o mica incizie ca sa sangerezi, asa ca nu vor evreii sa te converteasca in ascuns.
    • -1 (7 voturi)    
      da (Luni, 24 august 2009, 17:01)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      Ramai la tine in tara, esti mai securizat.
      In locul tau, m-as trece la hinduism si mi-as schimba numele in printul de aur.
    • +2 (6 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 25 august 2009, 0:07)

      Tata [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Aceasta masura incearca sa protejeze poporul evreu de un viitor holocaust. Incearca sa elimine acel "semn" dupa care puteau fi identificati barbatii evrei. Mi se pare scarboasa viclenia prin care sunt prostiti oamenii cu tot felul de explicatii puerile cand de fapt este vorba de cu totul altceva...
      • +2 (4 voturi)    
        Ole! (Marţi, 25 august 2009, 4:26)

        sugarfree [utilizator] i-a raspuns lui Tata

        Viclenia la evrei e o trasatura innascuta si cultivata deopotriva.
  • +5 (13 voturi)    
    eu plusez ! (Luni, 24 august 2009, 13:10)

    ion [anonim]

    cercetatorii aia au trecut cu vederea o alta metoda
    straveche a celor pe care i-au macelarit si le-au furat tara!!!
    este vorba despre circumcizia capului (e vorba de chestia aia ca o minge de handbal dintre umeri...)
    deci circumcizia capului sau mai popular scalpat !
    incepeti cu asta inainte sa va chinuiti copii degeaba...
  • +2 (10 voturi)    
    Nu este mai eficient ... (Luni, 24 august 2009, 13:56)

    Marse [anonim]

    ... sa-i castreze pe initiatorii acestui proiect ? Atunci sigur nu se mai imbolnavesc nici de SIDA si nici nu vor concepe alti imbecili ....
    • -4 (6 voturi)    
      haha (Luni, 24 august 2009, 17:04)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui Marse

      Ce rol au ouale cu Hiv?
      Mai bine ai tu grije sa nu mai raspendesti samanta
  • +5 (15 voturi)    
    circumcisi (Luni, 24 august 2009, 13:58)

    Goe [anonim]

    Adica Evreii sunt imuni la SIDA. ha ha ha ce-mi plac glumele bune.

    Mai bine ziceti mai fratillor ca se vrea o planeta de circumcisi evrei si basta. Nu o mai ocoliti atata !
  • +2 (10 voturi)    
    Bietii copii! (Luni, 24 august 2009, 14:05)

    AlinN [anonim]

    In Germania am inteles ca li se scoate automat apendicele vermicular - ca sa nu mai faca apendicita cand sunt mari.
    Ar putea asa adauge si aceasta operatie la circumcizie.
    In plus, se pare ca hotii carora li s-au taiat mainile nu au mai furat ulterior.
    Date fiind aceste aspecte, propun clasicele cearsafuri in care sunt bagati bebelusii sa fie inlocuite cu lipii. Daca tot au inceput sa faca kebab macar sa si termine.
  • +8 (12 voturi)    
    Explicatie (Luni, 24 august 2009, 14:44)

    gaspy [utilizator]

    Am citit studiile respective acum vreo 2 ani.
    Ideea e urmatoarea:
    - motivul este igiena, n-are treaba cu sensibilitatea (desensibilizarea e un efect ar circumciziei dar n-are legatura cu HIV);
    - eu nu am citit de o scadere de 50% a ratei de infectie, ci de o scadere de 1%-5% !!
    - in SUA (din cat imi aduc aminte), cam 80% din baieti sunt supusi operatiei de circumcizie.

    Ca parere personala, circumcizia in sine mi se pare o tampenie. Si apropo de ce zicea cineva mai sus, recent s-a descoperit ca apendicele nu e chiar inutil, ci serveste la refacerea florei microbiene din intestin. Nu e un organ important, dar nu e nici chiar inutil.
    • -6 (6 voturi)    
      da (Luni, 24 august 2009, 17:09)

      Bobo1 [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      Nu iti dau nici plus nici minus. E bun ce ai scris.
      Stiu ce era acum 2 ani, insa daca acum s-a descoperit ca ajuta si la neraspandirea asa mare a HIV, de ce sa-i contrazicem? Sunt ultime descoperiri. Numai daca am facut parte din echipa de specialitate sau ne ocupam cu studiul asta Si daca venim cu o explicatie stintifica impotriva.
  • +7 (9 voturi)    
    fascism? (Luni, 24 august 2009, 17:03)

    C [anonim]

    in curand, de ce nu, masuri sporite de eugenie...
    controlul statului asupra corpului si dezvoltarii indivizilor
    • +3 (3 voturi)    
      Corect (Marţi, 25 august 2009, 0:11)

      Tata [anonim] i-a raspuns lui C

      Ai sesizat corect directia.
  • +8 (8 voturi)    
    Io propun... (Luni, 24 august 2009, 17:13)

    Loerincz [utilizator]

    ... ca dupa circumcizie sa li se ataseze si kippa. Cu superglue!
    • +3 (5 voturi)    
      si (Luni, 24 august 2009, 22:56)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Loerincz

      sarbatorile hanuka, pesah si yom kipur sa devina obligatorii pt toata lumea, indiferent de religie, pentru ca e clar ca si astea fac bine la sanatate.
  • +5 (7 voturi)    
    spalare usoara (Luni, 24 august 2009, 17:40)

    circus [anonim]

    Cind citesti mai sus comentariile constati ca sint chiar interesante. De pilda e mai usor de spalat. Pe bune, da ce-i acolo asa complex si greu de accesat? Daca vrei sa-ti speli strumeletele, il speli frate, numai sa vrei. Chestia ca HIV-ul se ia mai greu, o mega vrajeala, astia ne cred chiar prosti. Ca circumcizia s-a practicat cu mult inaintea evreilor chiar nu are relevanta, conteaza ca in epoca noastra ei o aplica. Ideea este ca in al doilea razboi mondial au fost cazuri cind nazistii pentru a depista pe cei ce contestau originea lor, ii verificau in pantaloni.
    • -4 (8 voturi)    
      Din pacate prostia se transmite mai usor ca HIV-ul (Luni, 24 august 2009, 18:15)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui circus

      //// tu realizezi ca cea mai mare populatie circumcisa nu sunt evreii (cateva milioane) ci musulmanii -- peste 1 miliard.

      "Ideea este ca in al doilea razboi mondial au fost cazuri cind nazistii pentru a depista pe cei ce contestau originea lor, ii verificau in pantaloni."

      Asa SI?
      Sunt nazistii un standard pentru tine?
      Au macar vreo urma de relevanta?
      • -4 (6 voturi)    
        relevanta (Luni, 24 august 2009, 18:53)

        SomeGuy [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        daca toata lumea e circumcisa in cazul cind sint cautati in pantaloni nu mai pot fi gasiti.

        Ai vazut in vreun film despre nazisti cum erau cautati in pantaloni? Oare de ce crezi?

        Conform practicilor americane cel putin 80% sint circumcisi.
  • -3 (3 voturi)    
    Dar si HVP (Luni, 24 august 2009, 23:24)

    anonima [anonim]

    Din moment ce un cancer se dezvolta din HVP care se ia de la barbati - carora nu le place igiena - atunci merita , pentru a nu mai periclita viata femeilor, aceasta operatiune care nu afecteaza deloc virilitatea. (vezi familiile musulmane cu nu stiu cati copii si nu stiu cate neveste).
    • 0 (2 voturi)    
      Da, lui Oprescu nu-i place igiena (Marţi, 25 august 2009, 9:51)

      Bucur [anonim] i-a raspuns lui anonima

      Uite numai cati caini vagabonzi urineaza si *** zilnic pe strazile Bucurestiului !
  • +1 (1 vot)    
    Circumcizie pe Wall Street (Marţi, 25 august 2009, 10:24)

    Prostu [anonim]

    Hello !

    Cer o lamurire: dupa circumcizie americanii vor fi considerati evrei ?

    Merci !
    • 0 (0 voturi)    
      obicei circumcizie (Marţi, 25 august 2009, 14:46)

      capatu' satului [anonim] i-a raspuns lui Prostu

      circumcizia a fost preluata de evrei de la egipteni, impreuna cu alte obiceiuri legate de animalele curate si necurate, cel putin aceasta este parerea unui maestru al spiritului, care era si evreu - Sigmund Freud; pt. consideratii mai ample cititi articolul "Moise si monoteismul"..................................
  • 0 (0 voturi)    
    pentru conformitate (Miercuri, 26 august 2009, 10:53)

    Bogdan [anonim]

    "Virusul HIV" e incorect (pleonasm), pentru că HIV deja înseamnă virusul imunodeficienţei umane.
  • +1 (1 vot)    
    "uraaa!" (Miercuri, 26 august 2009, 14:23)

    nae [anonim]

    traiasca stiinta manipularii si a spalarii creierelor ! societati secrete si discrete din toata lumea uniti-va pentru propasirea idealurilor anticrestine si transformarea fiintei spirituale in animal sexual...
  • +2 (2 voturi)    
    teste in vederea altor masuri de supunere (Miercuri, 26 august 2009, 14:41)

    nae [anonim]

    nu e vorba de nici o igiena aici, doar de un program in aparenta bine intentionat, de a-i face pe oameni cuminti si ascultatori. noi cei multi trebuie sa ne dam seama ca gresim daca suntem consecventi cu constiinta pe care o mostenim si sa ne vedem naibi de munca, sa platim impozite, ca au altii grija sa ne transforme pas cu pas;
  • 0 (0 voturi)    
    HPV se gaseste in secretia urat mirositoare din p (Joi, 27 august 2009, 12:49)

    Iustin [anonim]

    De ce nu se face o informare preventiva a populatiei privitoare la faptul ca HPV se gaseste in secretia urat mirositoare din preputul barbatului care se indeparteaza prin spalare cu apa si sapun inainte de contactul sexual? Numai mirosul respingator (ca de hoit) ar trebui sa fie suficient pentru un barbat cu bun simt ca sa se spele cel putin inainte de contact ? Dovada consta in faptul ca la popoarele semitice (evreii si arabii) care practica circumcizia rituala (indepartarea chirurgicala a preputului si in acest fel si a producerii acelei secretii), rata de cancer de col uterin este extrem de mica, aproape inexistenta.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică