VIDEO Pakistan: Sase crestini, printre care si un copil, arsi de vii pentru ca au profanat Coranul

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Sâmbătă, 1 august 2009, 19:29 Actualitate | Internaţional


Un grup de musulmani a ucis sambata sase crestini, ranind alte cateva zeci de persoane, acuzandu-i ca au profanat Coranul, dupa care au incendiat 40 de case si o biserica, intr-un sat din vestul tarii, anunta AFP.

"Sase crestini, printre care si un copil, au fost ucisi. Alte cateva zeci de persoane au fost ranite in urma acestui trist incident", a declarat ministrul pentru minoritati, Shahbaz Bhatti.



El a precizat ca victimele au fost atacate de "un grup de persoane" in satul Gojra.

"Musulmanii i-au acuzat pe crestini ca au profanat Coranul", a continuat el, adaugand ca acuzatiile erau "lipsite de fundament". Ministrul nu a oferit explicatii legate de natura blasfemiei acuzate de musulmani.

"Toate victimele sunt crestine. Mi s-a spus ca au fost arsi de vii".

O disputa privind Coranul a izbucnit in acest sat la sfarsitul lui iulie, dar a fost stinsa ulterior. Tensiunile au reizbucnit insa sambata.

Televiziunile pakistaneze au prezentat imagini cu politia care utiliza gaze lacrimogene pentru a dispersa multimea.

Profanarea Coranului este pasibila de pedeapsa cu moartea in Pakistan, unde islamul este religia dominanta.

Crestinii, care reprezinta mai putin de 3% din populatie, afirma ca legile care incrimineaza blasfemia sunt folosite pentru a exercita represalii impotriva comunitatii lor.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6506 vizualizari

  • +18 (18 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 1 august 2009, 19:36)

    [anonim]

    • -8 (16 voturi)    
      nu (Sâmbătă, 1 august 2009, 22:52)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui

      Nu, doar credinciosi
      • +2 (8 voturi)    
        nu (Duminică, 2 august 2009, 10:50)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

        nu,doar bigoti , echivalentul inchizitiei dupa 500 de ani.
  • +1 (7 voturi)    
    corectura (Sâmbătă, 1 august 2009, 19:36)

    Andrei Cosmovici [utilizator]

    "Sase crestini, printre care si un coil (...)". Copil, in loc de coil.

    Andrei Cosmovici

    Multumesc, am corectat!
  • +13 (13 voturi)    
    / (Sâmbătă, 1 august 2009, 19:43)

    pamfletaru [utilizator]

    Barbarie
    • -13 (13 voturi)    
      nasol (Duminică, 2 august 2009, 1:11)

      escu [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

      este o barbarie ai dreptate dar si pe aia ce i-a apucat sa-si bata joc de simbolurile lor religioase eu n-am auzit de musulmani care sa profaneze Biblia
      • +7 (7 voturi)    
        @escu (Duminică, 2 august 2009, 11:34)

        Nae [anonim] i-a raspuns lui escu

        Chiar daca s-ar fi profanat simbolurile respective, ce s-a intamplat este o barbarie. Este posibil insa ca doar existenta acestor crestini sa fie considerata o sfidare si sa fi cauzat aceasta barbarie
      • +5 (5 voturi)    
        Bine ca stii sa faci comentarii! (Duminică, 2 august 2009, 14:14)

        Salaman [anonim] i-a raspuns lui escu

        Ce/ar fi, inainte de asta, sa citesti materialul? In el se spune ca acuzatiile au fost lipsite de fundament. Judeci si tu lucrurile ca si musulmanii aia, cu superficialitate.
      • +1 (3 voturi)    
        sunt socat (Duminică, 2 august 2009, 18:58)

        ingeru' gabriel [anonim] i-a raspuns lui escu

        dar nu de barbaria islamului care din pacate nu ma mai surprinde ci de pur si simplu de hai sa-i zicem naivitatea unora.
        1. Crestinismul este religia tolerantei a milosteniei si a iubirii. Daca n-ai auzit de profanarea simbolurilor crestine de catre muslimi e doar vina ta. Informeaza-te innainte de a face afirmatii eronate. Incendierea bisericii ce reprezinta in acest caz ?
        2. Ura impotriva a tot ce nu este musulman este cultivata in sufletul acestor oameni din frageda copilarie. A ucide un crestin este pentru ei o fapta demna de apreciere.
        3. Din pacate multi sunt cei care-i sustin si-i scuza negadu-si propriile valori in mod jenant.
        4. In secolul XXI este degradant pentru specia umana ca exista oameni care fac dar mai ales care pot scuza si motiva astfel de fapte.
        5. S-ar putea ca atunci cand ne vom trezi sa fie prea tarziu iar copii nostri sa pasca caprele pe dealuri cu Coranul in san.
      • 0 (2 voturi)    
        totusi... (Luni, 3 august 2009, 11:11)

        ioana [anonim] i-a raspuns lui escu

        faptul ca nu ai auzit de Musulmani care sa profaneze Biblia nu inseamna ca acest lucru nu se intampla... Ca sa fiu sincera, nici eu n-am auzit... DAR ma gandesc ca acest lucru se datoreaza esentei invataturii Crestine, indiferent de formele ei, Ortodoxa, Catolica, Neoprotestanta etc, si anume: Iubirea de aproape, respectul si acceptarea, care nu permit manifestari barbare, violente sau inumane fata de membri ai altor comunitati sau confesiuni!
        • 0 (2 voturi)    
          au mai fost... (Luni, 3 august 2009, 13:20)

          laurentiu [anonim] i-a raspuns lui ioana

          acu cativa ani a fost un iman nu stiu pe unde care a zis ca Crestinismul e singura religie care preamareste fiul unei C..ve...

          insa nu am auzit sa-i dea cineva foc la sandrama pentru asta...
          pacat...acum o mie de ani noi eram barbarii si ei erau net superiori din punct de vedere cultural...se pare insa ca au ramas pe loc..:S

          Insa mai devreme sau mai tarziu niste idioti o sa-i supere pe chinezi si atunci o sa li se termine parcela, ca aia nu umbla cu manusi ca noi...
  • +7 (17 voturi)    
    Martirii nostri (Sâmbătă, 1 august 2009, 19:43)

    Lighting [utilizator]

    Dumnezeu sa le odihneasca sufletele curajoase.
  • +21 (29 voturi)    
    atentie vestul europei! (Sâmbătă, 1 august 2009, 19:58)

    muftiu [anonim]

    tarile din vestul europei, din inconstienta, ignoranta si orbire, in numele asanumitei libertati religioase, ii incalzesc la san pe acesti serpi islamisti, adevarate tumori si abcese in societatea occidentala, desi si-au aratat adevarata fata in nenumarate ocazii.
    • +6 (12 voturi)    
      astia trebuie zdrobiti sub bombe ,nu iranienii ! (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:20)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui muftiu

      Pakistan are arma atomica musulmana ,dar SUA & Israel tac ,se fac ca nu stiu ...
      Pakistan e pericolul nr.1
    • +10 (16 voturi)    
      islamul !! (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:37)

      bb [anonim] i-a raspuns lui muftiu

      cu sabia islamul a ajuns la Viena !!! cu DEMOCRATIA au ajuns la Atlantic !!!.tov Gadaffi a spus foarte plastic: cucerirea Europei nu se va face cu sania, arme de distrugere in masa sau atentate teroriste ,Europa va fi cucerita DEMOGRAFIC (prin natalitatea ridicata a islamistilor deja stabiliti aici)....deci atentie europeni.....primiti cat mai multi emigranti spre binele tuturor.....
  • +1 (27 voturi)    
    fain fain... (Sâmbătă, 1 august 2009, 19:59)

    stefan2008 [utilizator]

    cred ca la popii nostrii le curg balele... daca nu ar fi UE & stuff, ar face la fel si in Romania daca le toanca ceva prin cap ca le-ai profanat catehismele, ca multimi de zombi care sa puna pe foc au berechet, mai ales prin Moldova.
    • -9 (27 voturi)    
      alt imbecil corect politic! (Sâmbătă, 1 august 2009, 20:28)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

      du-te ma si te spanzura cu alti atei ca tine, om de nimic!
      • +9 (23 voturi)    
        bun asa (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:15)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui clujean

        sa il spanzuri pe ateu crestinule ca nu cumva sa existe si altfel de oameni.
    • +1 (19 voturi)    
      lol (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:07)

      costi81 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      stefane, nu stii despre ce vb. nu stii nimic nici despre islam nici despre crestinism daca vb asa, stii doar ce aberatiile care alearga prin vidul din capul tau
      • +2 (2 voturi)    
        mda...? (Duminică, 2 august 2009, 19:06)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui costi81

        Vrei sa-ti povestesc cum se rezolva unu' sa fie popa in Romania?
        Vrei sa-ti povestesc cum se face unu popa in Pakistan?

        Sau esti capabil singur sa vezi tot o apa si-un pamant?
        • -2 (2 voturi)    
          cat de limitat poti fi! (Luni, 3 august 2009, 11:32)

          florin [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

          esti out of topic prietene, chiar daca se comenta un meci de fotbal acelasi comentariu l-ai fi inserat, cred ca e maxim ce poti obtine!
  • +8 (14 voturi)    
    religia pacii... (Sâmbătă, 1 august 2009, 20:04)

    grigore [anonim]

    Obama n-a scos un cuvintel despre agresiunea Islamului impotriva crestinismului. Au fost doua biserici distruse si 75 de case arse. Fundamentalismul e in floare.

    http://new.asianews.it/index.php?l=en&art=15941
    • 0 (22 voturi)    
      de ce nu faceti voi crestinii o cruciada (Sâmbătă, 1 august 2009, 20:50)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui grigore

      si mergeti in pakistan in numele domnului si ramaneti toti acolo, crestini, musulmani, hindusi, budhisti si adeptii celorlalte 10000 de religii.
      • -3 (21 voturi)    
        gigele, gigele (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:23)

        patrupedbun [utilizator] i-a raspuns lui gigel

        de ce nu faci tu un lucru inteligent sa te iei de fund si sa te arunci in dimbovita. gigele?
      • +6 (8 voturi)    
        Mai bine... (Duminică, 2 august 2009, 10:21)

        sandy [anonim] i-a raspuns lui gigel

        ...te intorci tu la tine acasa Teheran sau la Damasc si ne lasi in pace. Tot felul de arabi s-au stabilit in Romania, au facut afaceri , s-au casatorit cu romance si au ridicat capul, postand tot timpul comentarii pro-islamice fundamentaliste, uitand ca sunt doar musafiri aici. SUnt de o obraznicie crasa, nedorind sa se integreze cultural ci sa ne impuna noua incetul cu incetul intunericul fundamentalismului islamic. Nimeni din spalatii la creier care s-au revoltat de caricaturile din Danemarca, n-a aparut sa condamne martiriul crestin. Pe cat sunt acesti islamici fundamentalisti de obraznici, pe atat sunt europenii de blegi si ii accepta in casa lor.
        • +2 (10 voturi)    
          tu n-ai inteles nimic (Duminică, 2 august 2009, 11:49)

          gigel [anonim] i-a raspuns lui sandy

          tu nu intelegi ca exista oameni care nu cred in unicorni si vrajioare? sunteti toti o apa si-un pamant din punctul meu de vedere. ucideti in numele unei fiinte imaginare pentru a profita in realitate.
          • -4 (8 voturi)    
            ai dreptate (Duminică, 2 august 2009, 12:11)

            m-vic [anonim] i-a raspuns lui gigel

            ahaaa, deci spui ca aia care omoara in numele unei fiinte imaginare sunt tot atei de fapt, pentru ca o fac pentru a profita, nu din cauza credintei lor in unicorni si vrajitoare
            tind sa-ti dau dreptate. cei care au facut chestia din stire n-au cum sa fie musulmani adevarati. ca le-ar fi frica de dumnezeu. ideea principala a religiilor musulmana si crestina este binele.
            • +4 (6 voturi)    
              da, exact (Duminică, 2 august 2009, 14:02)

              gigel [anonim] i-a raspuns lui m-vic

              cei care ucid in numele religiei sunt de fapt atei, ai inteles perfect...
              n-ai cu cine bre, n-ai cu cine...
    • +7 (17 voturi)    
      asa e (Sâmbătă, 1 august 2009, 22:15)

      zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui grigore

      Fundamentalismul e in floare. Trebuie eliminate toate religiile.
      • +2 (6 voturi)    
        Asa e, victimele sunt vinovate... (Duminică, 2 august 2009, 0:33)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui zdragomir

        Nu?
        Adica crestinii arsi de vii sunt vinovati....

        Si solutia e evidenta: nu le lasati placerea islamistilor sa-i arda de vii cand puteti s-o faceti chiar voi, nu?
      • -2 (6 voturi)    
        da (Duminică, 2 august 2009, 12:13)

        m-vic [anonim] i-a raspuns lui zdragomir

        vad ca si fundamentalismul ateist...
        si fii sigur ca oamenii ar gasi altceva pentru care sa se omoare
        • +2 (6 voturi)    
          ?? (Duminică, 2 august 2009, 15:26)

          zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui m-vic

          Bani? Petrol? Gaz? Aur? Diamante? Apa dulce? Uraniu? Populatie izolata cu forta de munca ieftina? Toate motive care nu sunt religioase, dar macar acestea pot fi combatute intr-un dialog rational si pot fi recunoscute ca ILEGALE, ori daca pui un strat religios peste - brusc dispare orice potential de discutie.

          Cum poti sa discuti rational cu oameni care cred ca prietenul lor imaginar e mai puternic ca prietenul imaginar al altor grupuri de oameni? De asta trebuie eliminata religia. Existenta fenomenului social religios GARANTEAZA ca nu va fi niciodata pace pe planeta asta.
  • +6 (10 voturi)    
    Monstrii cu chip de om (Sâmbătă, 1 august 2009, 20:27)

    Tantza si Costel [anonim]

    Sunt nişte monştrii cu chip de om.
    • -3 (3 voturi)    
      Cei care mi-au dat minusuri (Duminică, 2 august 2009, 20:29)

      Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui Tantza si Costel

      Cei care mi-au dat minusuri sunt cei care aproba crimele odioase perpetuate împotriva unor copii în numele islamului.
  • +7 (19 voturi)    
    religiile pe intelesul ficei mele de 5 ani.... (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:06)

    Daniel [anonim]

    i-am aratat cele 10 degete si i-am spus... unii cred in acest dumnezeu, altii cred in celalalt dumnezeu, altii cred in al treilea dumnezeu, dar fiecare dintre persoanele care cred intr-unul din ei, nu crede in cel in care cred ceilalti.... si se lupta/se razboiesc/ pentru a-l sustine pe cel in care cred ei....

    apoi i-am povestit de cruciade, de islam, de arderile pe rug in numele lui hristos, si de oparirea pruncilor in ulei fierbinte, pentru a-i determina pe parinti sa recunoasca uneltirea impotriva bisericii...

    a inteles in 3 sferturi de ora, mai mult decat multi oameni maturi vor sa inteleaga...

    acum cateva mii de ani am avut cateva mii de dumnezei... acum majoritatea oamenilor cred in 7-8 dumnezei.. incet incet, ne apropiem de numarul real....
    • -2 (16 voturi)    
      esti crestin? (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:33)

      patrupedbun [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      vrei sa spui ca esti crestin si ca nu exista decit un singur Dumnezeu?

      Fugi de aici cu textele astea copiate si invatate de la Richard Dawkins and company si pe de rost pentru a induiosa pe cei mai slabi de inger!
    • +7 (17 voturi)    
      adica zero? (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:33)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      care e numarul real?
      • -5 (7 voturi)    
        greu de estimat (Duminică, 2 august 2009, 8:04)

        ispy [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        of, daca ne apropiem de un numar real, e si mai grav. va trebui sa cautam numarul dumnezeilor in multimea numerelor reale, care le include si pe cele naturale, zecimale, rationale, irationale...
    • +1 (5 voturi)    
      Bravo! cand veti extermina crestinii va fi bine! (Duminică, 2 august 2009, 0:34)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Bine si pace, nu?
  • +10 (16 voturi)    
    crime facute in numele lui Mohamed (Sâmbătă, 1 august 2009, 21:26)

    patrupedbun [utilizator]

    Asta este doar unul dintre <a href="http://patrupedbun.net/de-ce-sint-islamofob-episodul-2/comment-page-1/#comment-18629">multele</a> atrocitati savirsite in numele islamului in ultimele zile.

    Nu stiu daca ati auzit de povestea de joi din Gaza in care 450 de fete de aproximativ 10 ani au fost <a href="http://patrupedbun.net/gaza-mireasa-la-10-ani-450-de-tinere-fete-casatorite-de-hamas/">casatorite</a> cu handralai de 20, 30 de ani. Si totul in numele islamului, urmind exemplul lui Mohamed.

    Si cum zicea si muftiu mai sus, atrocitatile de genul asta ar fi fost cu mult mai putin interesante daca in europa nu ar fi deja 50.000.000 de musulmani, zone intregi in care politia nu mai indrazneste sa patrunda, barbati cu 4 neveste care primesc ajutor social de la statul britanic, oameni care traiesc in ascunzatori din cauza amenintarilor cu moartea venite de la islamisti.

    Inainte sa fie mai bine va fi mult, mult mai rau.
    • +3 (9 voturi)    
      Islamul (Duminică, 2 august 2009, 8:34)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui patrupedbun

      a patruns ca o caracatita in Europa , deocamdata tematoare dar in curand isi va arata tentaculele. O sa vedeti in curand explozii si nenorociri din cauza islamistilor si la noi, in Europa. Solutia ? interzicerea tendintei spre radicalizare, a fiecarei religii. Si la noi, de ce sa nu recunoastem, exista sate, in care , daca te declari ateu, sau de alta religie decat cea ortodoxa, esti izolat, e ala care n-are credinta in Dumnezeu, e baptistul ala, e pocaitul ala, smd. Dar asta se opreste aici.
  • +1 (5 voturi)    
    Pana cand, Damne??? (Duminică, 2 august 2009, 1:23)

    Un om cu inima [anonim]

    Pana cand, Doamne, va trebui sa suportam toate astea??? Pana cand???
    • +2 (10 voturi)    
      pana atunci (Duminică, 2 august 2009, 10:43)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui Un om cu inima

      Pana cand Doamne nu va fi decat istorie.
      • 0 (6 voturi)    
        Comunistii erau crestini sau atei? (Duminică, 2 august 2009, 17:30)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

        Si daca erau atei, cum de-au comis cele mai mari crime din istoria umanitatii?
  • -1 (5 voturi)    
    pakistan , sase crestini (Duminică, 2 august 2009, 9:18)

    daniel [anonim]

    crestinii din pakistan au o viata grea in mijlocul poporului musulman majoritar , insa trebuie amintita fapta cruda a lui Radovan Karadjich care in prezent se afla la Haga arestat in procesul Tribunalului Penal International. cel mai trist si grav lucru este sa pornesti un razboi din motive religioase , o eroare de mentalitate tipic mediocra.
    • 0 (4 voturi)    
      iugoslavia a fost altceva (Duminică, 2 august 2009, 12:26)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui daniel

      ce s-a intamplat in iugoslavia nu a fost din motive religioase. musulmanii din bosnia sunt perceputi mai mult ca grup etnic nu religios, inclusiv la recensaminte. nu a fost o cruciada impotriva tuturor musulmanilor. a fost un razboi in care a fost implicat grupul din bosnia vorbitor de limba sarbocroata si de religie musulmana(sau traditie, ca sunt destui care se identifica ca si musulmani, etnic, dar ca si religie poate sunt atei. deja e vorba de nume de familie, nume mici, traditii, nu neparat de credinta)
      s-a intamplat pentru ca erau constituiti in grupuri diferite. s-ar fi omorat la fel si daca criteriul de diferentiere era culoarea ochilor. atat timp cat diferentele isi constituiau propriile grupuri.
    • 0 (0 voturi)    
      da ai dreptate (Duminică, 2 august 2009, 23:46)

      danny [anonim] i-a raspuns lui daniel

      cred ca vorbesti de mascrul de la Srebrenita din unde au fost omorati 7000 de musulmani
    • 0 (2 voturi)    
      300 de biserici arse in Kosovo iti zice ceva? (Luni, 3 august 2009, 9:34)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Despre calitatea musulmanilor de pretudindeni* ?
  • +3 (3 voturi)    
    un titlu mai inspirat (Duminică, 2 august 2009, 17:18)

    gabi [anonim]

    Din ciclul: oamenii din grota in actiune
    • +3 (3 voturi)    
      Un titlu si mai inspirat! (Duminică, 2 august 2009, 20:50)

      Ioan Ioan [anonim] i-a raspuns lui gabi

      Un titlu si mai inspirat:islamo-fanatismul în actiune!
  • +1 (5 voturi)    
    curiozitate (Duminică, 2 august 2009, 19:13)

    diktatoru' [anonim]

    sunt curios cati dintre voi o sa sara iar sa le planga de mila salbaticilor alora daca americanii le scapa "din greseala " o racheta in mijlocul satului. asta-i problema noastra. Karadzici o sa fie condamnat si merita sa fie condamnat. dar toti retardatii aia care ard biserici crestine si ucid in numele religiei scapa, pentru ca deh, lumea considera ca e drept ca ei sa se aprinda asa de repede, doar sunt musulmani. nu conteaza ce esti, ar trebui sa se aplice aceeasi moneda. eu daca ma duc si aprind o moschee fac o gramada de ani in puscarie. ei, daca ard o biserica, in cel mai rau caz apar la stiri si guvenul lor isi exprima regretul. dar nu am auzit de unul sa faca puscarie sau sa fie executat pentru crime.
  • -1 (1 vot)    
    niste tarani (Luni, 3 august 2009, 13:29)

    touretul [anonim]

    viata la tara in Pakistan. ciobanii aia probabil nici nu stiu sa citeasca, ce sa mai vorbim despre intelegerea Coranului. cum naiba sa stabileasca ei daca acesta a fost profanat sau nu. imbecilitate in plina dinamica a maselor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by