Presa din intreaga lume scrie despre "nazistul" Radu Mazare

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 20 iulie 2009, 20:34 Actualitate | Internaţional

Radu Mazare, la parada modei
Foto: Captura NewsIn
"Generalul nazist" Radu Mazare a facut turul lumii. Primarul din Constanta a ajuns in presa din intreaga lume, dupa ce a aparut pe scena unei prezentari de moda imbracat in uniforma de ofiter german. "Polemica in Romania, pentru ca un primar a defilat pe un podium imbracat in uniforma nazista", scrie Terra Chile.

"Un primar roman si fiul sau au defilat imbracati ca niste nazisti", titreaza publicatia croata Javno. "Un primar din Romania a scandalizat evreii si grupurile pro-democrate, dupa ce s-a imbracat intr-o uniforma folosita de ofiterii germani in al Doilea Razboi Mondial", continua ziaristii croati.

Nici vecinii din Ungaria nu au pierdut subiectul. "Primarul din Constanta, imbracat in uniforma nazista", scrie Nepszabadsag, in editia online. "Un primar roman costumat in nazist produce furie", titreaza Jerusalem Post, care continua: "in Romania este interzis sa te imbraci in astfel de haine, o tara care a negat pana in 2004 ca a participat la Holocaust". Si Haaretz scrie despre romanul care a rascolit intreaga lume: "Un primar roman jigneste evreii, dupa ce a defilat in uniforma de nazist".

"Un primar roman starneste scandal, dupa ce a purtat uniforma de nazist", anunta agentia de presa bulgara Novinite. "Oficialul este cunoscut pentru actiunile sale extravagante si a fost cercetat pentru coruptie", explica jurnalistii de la sud de Dunare.

Fotografia lui Radu Mazare, insotit pe scena de fiul sau, a ajuns si in presa din Marea Britanie. "Am vrut sa ma imbrac in general al Wehrmachtului, pentru ca intotdeauna mi-a placut aceasta uniforma si am admirat organizarea riguroasa a armatei germane" - sunt declaratiile facute de Mazare imediat dupa evenimentul de la malul marii si publicate astazi de Sky News, sub titlul: "Scandal dupa ce un primar defileaza intr-o uniforma din al Doilea Razboi Mondial".

"Un primar roman a atras numeroase critici, dupa ce a defilat in stil nazist si cu o uniforma germana", scrie publicatia spaniola ABC. La zi cu tema de scandal este si presa rusa, care anunta ca "Primarul roman care a defilat in uniforma nazista a fost acuzat de antisemitism", potrivit Lenta.ru.

Subiectul s-a raspandit rapid in presa din intreaga lume, dupa ce cazul a fost abordat de marile agentii de presa. "Un primar roman a scandalizat grupurile pro-democrate si comunitatea de evrei, dupa ce a defilat impreuna cu fiul sau imbracat intr-o uniforma germana din al Doilea Razboi Mondial, in timpul unui spectacol de moda", scrie Reuters. "O asociatie din Romania ce lupta impotriva antisemitismului a facut apel la Parchet sa deschida o ancheta, dupa ce primarul din Constanta a participat la o defilare de moda imbracat cu o uniforma de ofiter nazist", scrie si AFP.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

10663 vizualizari

  • +10 (30 voturi)    
    pesede in Afrika (Luni, 20 iulie 2009, 20:43)

    x [anonim]

    Atitudinea conducerii pesede e identica "politicii" strutului: isi baga neuronul in nisip si nu vede, n-aude.
  • +12 (32 voturi)    
    Dementul din PSD si politica vagabonzilor... (Luni, 20 iulie 2009, 20:46)

    Hroho [anonim]

    Niste gunoaie pe care pe vremea lui Ceausescu erau vazuti numai prin puscarii sau la securitate ,au ajuns sa faca politica social- democrata in Romania !
    un dobitoc ,in mod clar bolnav mintal,face de ras Romania in paranoia lui si datorita anotimpului care ii afecteaza creierul iar PSD legat de maini si de picioare de vagabonzi si penali ,il apara !
    • -4 (20 voturi)    
      hai (Marţi, 21 iulie 2009, 0:46)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui Hroho

      lasa-ne ca face de ras Romania etc sunt multe state care se fac de ras prin simplul fapt au introdus legi care interzic negarea holocaustului , de ce ? unde este libertatea de exprimare , la fel omul se poate imbraca cu ce vrea atata timp cat este decent si curat
      • +8 (12 voturi)    
        gresesti (Marţi, 21 iulie 2009, 6:12)

        andrei d [utilizator] i-a raspuns lui nicu

        libertatea de exprimare se face in limita bunului simt pt care exista o valoare minima sub care nu trebuie coborit. Asa cum injuratul in public este teoretic pedepsit de lege (contraventie cred), tot asa negatul faptului ca o minoriatate etnica a fost macelarita sistematic intr-o anumita perioada a istoriei este ceva ce nu trebuie uitat, distorsionat sau contestat.
        • -4 (8 voturi)    
          ce zici? (Marţi, 21 iulie 2009, 8:48)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui andrei d

          si de ce este nevoie de o lege sa ne convinga ca Holocaustul a existat ? dreptul la opinie nu trebuie ingradit este un drept fundamental si nu il poti compara injuratura
        • +1 (5 voturi)    
          mai citeste (Marţi, 21 iulie 2009, 10:33)

          anghel [anonim] i-a raspuns lui andrei d

          si afla ca in timpul macelului evreii ar fi preferat Romania in detrimentul oricarei alte tari.. afla de ce:) indiciu - Alexandru Safran. ignorantii (putin spus) din Israel cu Elie Wiesel in frunte sa ... :)
          • +1 (5 voturi)    
            pt. anghel (Marţi, 21 iulie 2009, 10:54)

            romanul [anonim] i-a raspuns lui anghel

            In timpul lui Antonescu s-au facut multe excese, nu cred ca analfabetii din psd sa fie intersati de ele, doar poate Iliescu care vroia sa spele pacatele comunismului aratant spre legionari. Petimplul lui Antonescu nu doar evreii au suferit, ci si minoritati religioase crestine, care nu aveau alta vina doar simplu fapt ca nu erau ortodocsi. Comunistii se laudau ca au eliberat cateva mii de sectanti din puscarii, biserica ortodoxa , care a fost in spatele acestei nedreptati niciodata nu si-a cerut scuze. Vroiau sa tina pe romani ortodocsi cu legea in mana.
      • -1 (3 voturi)    
        - (Marţi, 21 iulie 2009, 9:41)

        dantata14 [anonim] i-a raspuns lui nicu

        si noi avem o lege care interzice negarea holocaustului
      • +4 (4 voturi)    
        Normal (Marţi, 21 iulie 2009, 10:24)

        vanatorul [anonim] i-a raspuns lui nicu

        ca ai libertatea de a te imbraca oricum iti pofteste dar si cei care vad au aceeasi libertatea de a te critica cum doresc. Daca cineva te critica nu inseamna ca nu ai libertate!
  • +4 (22 voturi)    
    Constanta atrage investitiile... (Luni, 20 iulie 2009, 20:57)

    Corneliu [anonim]

    ...si nu sinistrul bufon Mazare cu retardata sa progenitura.
    • -3 (17 voturi)    
      R.E.T. (Luni, 20 iulie 2009, 23:38)

      eukortis [anonim] i-a raspuns lui Corneliu

      tu ce progenitura ai ma retardule? a ta crezi ca e OK?
      de unde sti tu ca e retarda? mare dobitoc esti..ce are sula cu prefectura? ce are o banala uniforma nazista cu ce trancaniti voi aici? nu vedeti cat de penibil sunteti? niste cretini....care tre sa-si dea cu parerea....asta-i Romania..o tara de "sa moara capra vecinului"...
  • -7 (31 voturi)    
    Numai (Luni, 20 iulie 2009, 20:57)

    s [anonim]

    nazistii mai pot face ordine in romania corupta,mizerabila,infecta ,retrograda si primitiva! Asa ca mazare constient sau nu a tras un semnal de alarma!
    • -1 (21 voturi)    
      nu nazistii (Luni, 20 iulie 2009, 23:09)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui s

      aia ne trimiteau in sudul Indiei! dar un guvern autoritar si onest gen Antonescu chiar ca devine necesar...
    • +5 (13 voturi)    
      poate legionarii (Luni, 20 iulie 2009, 23:12)

      neo [anonim] i-a raspuns lui s

      sa faca din nou legea in care fara judecata cum ii tot vedem vedete la televizor( toti sunt vedete la tribunal) ....se facea altfel si dura ca in cazul lui Ceausescu :))))) cateva ore iar sentinta erea indubitabil aceeasi ....
      Ma indoiesc ca dl de mai sus nu face altceva decat sa faca un show ieftin !
    • -1 (19 voturi)    
      Bine zis (Luni, 20 iulie 2009, 23:38)

      jedi [utilizator] i-a raspuns lui s

      Foarte corect si adevarat. In Romania plina de hoti singura solutie este un partid de extrema dreapta si anume Partidul National Socialist care ar trebui infiintat. Am uitat de Nationalism si ne-am dat cu americanii care fac rahatul praf cu Democratia lor pe care unii din tara asta o interpreteaza ca pot face ce vor cu banii de la buget si anume afaceri pe banii contribuabililor. Voi astia care va dati romani cu manelele voastre si votati pe minus habar nu aveti de Romania. Habar nu aveti unde este situata pe harta. sau cine a fost eroul nostru national Maresalul Ion Antonescu.
  • +13 (19 voturi)    
    un tembel... (Luni, 20 iulie 2009, 21:10)

    gygy nasty [anonim]

    un tembel cu gura mare, asta e mazare!multor constanteni le-a placut acest tip de ...ales1sa le fie de bine! au omul pe care-l merita!!!
  • -6 (10 voturi)    
    Un bob de mazare la malul marii (Luni, 20 iulie 2009, 21:11)

    Goe [anonim]

    Mamaaaa si ce s-a mai imflamat presa democrata,cu ani in urma cand "comunistul"Iliescu si-a permis sa-i spuna ziaristului "democrat"de tip nou o vorba nu tocmai academica.Acum va dati seama ca batranul om politic a spus adevarul atunci.Politica adevarata e ceva,un talent.
  • +9 (29 voturi)    
    MARE TAM-TAM PT NIMIC.... (Luni, 20 iulie 2009, 21:14)

    Surfer [utilizator]

    exemplu cel mai pur de propaganda evreiasca. Asta e doar o mica parte din puterea pe care o au prin mass media mondiala, daca in asa putin timp s-au mobilizat din Chile pana in Rusia.
    • +12 (24 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 20 iulie 2009, 22:14)

      ion gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Surfer

      mai socant decat ce a facut mazare, e reactia evreilor, care au gasit o noua oportunitate sa se autovictimizeze. comunismu a facut mai mutle victime decat nazismu si se mai agita nimeni atat. da na...asta stiu cel mai bine sa faca...atunci cand nu intra in palestinieni.
      • -5 (15 voturi)    
        gresala mare (Luni, 20 iulie 2009, 22:29)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui ion gheorghe

        ai o gresala imensa incercind sa compari cele doua tragedii umane : ceea legata de nazism este una prin care se dorea lichidarea TOTALA a unui intreg neam/religie etc. ; inchipuieti ca nazismul ar fi decis sa lichideze toti arabii/musulmanii,sau ortodoxii/ro numai pt. ca apartineau acelui neam.Mai reflecta incaodata
        • +11 (15 voturi)    
          nu zau? (Luni, 20 iulie 2009, 23:11)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui Paul

          ti se pare ca a lichida grupuri etnice e o crima iar a lichida grupuri sociale e ceva acceptabil? nu de alta dar la varianta "sociala" au luat parte en gros si evreii bolsevici! retine, deci: ambele sunt crime odioase, amigo!
        • +5 (5 voturi)    
          Deci crima in numele urii de clasa se accepta? (Marţi, 21 iulie 2009, 7:41)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Paul

          Iar aiurelile cu scopul nobil al comunismului, in numele caruia i se iarta si scuza tot. Apropo cu ce a dus-o mai rau un evreu incarcerat de nazisti in numele urii de rasa decat un evreu incarcerat de bolsevici in numele urii de clasa? Pentru el a contat doar ca a fost ucis, poate in conditii mai atroce in Gulag. Asa ca mai gandeste-te inainte sa debitezi ineptii. Orice sistem bazat pe ura si lichidare de fiinte unmane nevinovate e la fel de criminal. Si oricum nazistii au colaborat cu unii musulmani impotriva evreilor iar cu ortodocsii nu au avut nimic in special. Bolsevicii au lichidat atat clerici si persoane religioase musulmane cat si clerici si persoane religioase ortodocse din simplul motiv ca partineau unei religii.
      • 0 (0 voturi)    
        nazismul... (Vineri, 4 mai 2012, 21:57)

        ilie georgeta [anonim] i-a raspuns lui ion gheorghe

        domnul mazare nu cred ca sa gindit foarte bine ,atunci cind a imbracat acea haina...ca, daca sa-r fi gindit mai bine la faptele oamenilor aceea care , omora un om ,ca pe o musca cred ca, ar fi preferat sa stea in pielea goala in r-un ger cumplit si nu sa-r fi imbracat in mizeriile alea!...dar e o vorba din batrini ,care zice asa:unde dai si unde crapa ca eu nu vad nici o legatura intre domnul mazare si ccomunistii care ,DA! ii omora pe oameni si ei ,dar nu pe oricine si asa cum le venea lor la mina ci ,pe cei care ,erau satui de toate cele bune ...sa mai vada si ei cum e in inchisori si sa mai vada si ei cum e sa nu ai piine pe masa la copii si chiar daca au murit ,nu trebuie sa le fie frica de moarte ,ca, au murit ghiftuiti de toate bunatatile!asa cum de altfel si acum dar...lasa, ca vede EL DUMNEZEU al cui e sacul cu faina!....chiar daca o sa va dea de voie de sila ,o luna doua un salariu mai bun ...cel mut ,dupa trei luni va intra tara iarasi in recesiune ca ,asta nu din cauza unuia care ia un salariu de 10 sau 15 milioane ci din cauza celor care au salarii din care un sarac ar minca un an de zile !si asta-i povestea unul trage si ailalti maninca ...asa era si pe timpul cind boierul era boier chiar si-n pielea goala!...mint?...unii din gunoaie iar altii doar carne moale!......pe timpul lui ceusescu eram saraci ,cu totii dar , aveam spitale la dispozitie ,copii la gradinite, aveam case unde sa ne adapostim ....facute de cine?de domnul cutare ...nu, ci de ceausescu care a stiut sa conduca nu numai tara lui ci intreg globul pamintesc ...a fost nu unul ci unicul conducator care a stiut sa tina o tara intreaga in friu!si nea hranit si nea facut case la toti si nea obligat sa invatam carte oricine ai fi fost de oricare religie si nationalitate el nu a facut deosebire intre oameni eram cu totii in restaurante ne dicstram toti ...nu era ca acum sa te coste milioane ca sa te duci si tu citeva zile la munte sau la mare era cu totul altfel viata acum, isi ia omul cimpii de
        • 0 (0 voturi)    
          vreau sa-mi fac un blog npersonal (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:32)

          ilie georgeta [anonim] i-a raspuns lui ilie georgeta

          ...vreau sa-mi fac un blog personal ca -sa nu mi-l mai stearga altcineva ,un rauvoitor as zice ...
    • +2 (6 voturi)    
      propaganda sa ia bani (Marţi, 21 iulie 2009, 0:40)

      Morosanu [anonim] i-a raspuns lui Surfer

      pai nu stiai ca Reuters apartine familiei Rotschild nume nemtesc dar de fapt sunt evrei, de aia toata propaganda asta...
  • +2 (12 voturi)    
    Da' chiar are mutră (Luni, 20 iulie 2009, 21:16)

    dan63 [anonim]

    de nazist sadea!
  • +2 (8 voturi)    
    Presa (Luni, 20 iulie 2009, 21:19)

    Nicolae [anonim]

    Din intreaga lume ?,nusuntem oare prea increzuti?
  • +3 (7 voturi)    
    Ce repede se duce vestea! (Luni, 20 iulie 2009, 21:20)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Daca in cazul lu' Harry a lu' Charlie era de inteles viteza cu care s-au raspandit pozele de la chefu' ala la care a purtat o uniforma CU SVASTICA, ca deh, toate tabloidele englezesti stau cu obiectivele pe el si-ai lui, mi se pare cel putin suspect cat de repede un oarecare primar de la marginea Romaniei ajunge mare vedeta in presa internationala!
  • +3 (9 voturi)    
    presa (Luni, 20 iulie 2009, 21:23)

    Sf Ilie [anonim]

    Mai mult decat a fi sau a nu fi antisemit, articolul arata ce poate face presa in ziua de azi. Un titlu bun trece granita, chiar daca are sau nu adevar in el. De la a te imbraca in uniforma nazista la o prezentare de moda, unde suspectez ca nu el si-a ales imbracamintea, pana la a omori mii de evrei e o cale foarte, foarte, foarte lunga. Pe aceeasi idee eu zic sa il condamnam si pe Tom Cruise ca a imbracat haine naziste in Valkyrie.
  • +5 (7 voturi)    
    Rezultatul este ca ... (Luni, 20 iulie 2009, 21:35)

    pesedist nazist [anonim]

    ... Mazare va fi si mai puternic si ii va intimida si mai mult pe cei care, eventual s-ar gandi sa i se opuna, in Constanta sau in partid. Asta pentru ca, veti vedea, NU VA FI SANCTIONAT IN NICUN FEL. Nici de justitie, nici de partid, nici de constanteni. Nu pot decat sa ii doresc sa ii mai vina cateva astfel de idei, care sa il faca baron absolut peste toti lasii absoluti din jurul lui.
  • -4 (10 voturi)    
    Mazare (Luni, 20 iulie 2009, 21:38)

    cris [anonim]

    Radu Mazare e un tip de calitate! A facut facultatea in regimul represiv al comunismului si vede nedreptatea din jurul lui!
    Bravo
    • -1 (7 voturi)    
      Sper ca esti ironic (Marţi, 21 iulie 2009, 7:43)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui cris

      Altfel esti dus rau cu pluta sau daca preferi cu barca.
  • +5 (11 voturi)    
    Radu Iclerica (Luni, 20 iulie 2009, 21:40)

    gura rea [anonim]

    Astept cu interes reactia internationalei socialiste precum si a posturilor de televiziune arondate lui voiculescu,vantu si paturica.
    De asemeni astep si reactia celuilalt Radu -printul Popartzak de Duda.
    cat despre psdei:de unde nu e nici Dumnezeu nu cere!
    Ar fi trebuit sa existe o reactie dura din partea intregului spectru politic democratic dar se vede treaba ca Romania n-a ajuns acolo.
    Ce ziceti tov Iliescu Geoana &Co.Aveti in voi oua de cornu sa reactionati sau sunt oua clocite?
  • +9 (13 voturi)    
    Primarul chisinaului VS Constantei (Luni, 20 iulie 2009, 21:46)

    gsaru [anonim]

    In imp ce un primar se lupta pentru moldova prin inchisorile lui Voronin altul defileaza ca un popandau facand pe desteptul. Cu toate astea media colcaie de interventii pe tema primarului "de pe Litoral". Asa a fos si acum 2 luni la miscarile din Chisinau. Cand copii erau luati de pe strada si inchisi, noi strigam peste tot "Free Gigi"
    • -1 (7 voturi)    
      . (Luni, 20 iulie 2009, 23:53)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui gsaru

      si ce propui? sa invadam Moldova si sa o anexam? crezi ca unui om de rand ii pasa de moldoveni si comunismul lor cand acasa nu are ce sa manance? sa fim seriosi
  • +3 (7 voturi)    
    Social-democrat (Luni, 20 iulie 2009, 21:49)

    Vect [anonim]

    Daca asta e imaginea social-democratiei romanesti ma intreb prin ce se deosebesc social democratii romani de extremistii antidemocratici?Extremistilor romani nu le-a trecut prin cap sa se imbrace in genaral nazist, par mai aproape de valorile europene. Faptul ca Geona si alti lideri PSD nu s-au imbracat(inca) la fel , nu-i exonereaza de vina ,cat timp o sprijina si nu iau masuri radicale
  • +4 (4 voturi)    
    pai (Luni, 20 iulie 2009, 22:00)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    asta a vrut si el. un pic de publicitate. Sigur va fi reales.
    Multi vor zice: al dracu' Mazare, cum le-a tras-o el...
  • +10 (12 voturi)    
    Are. Are mutra (Luni, 20 iulie 2009, 22:13)

    hrnicu [anonim]

    Dar si neuronii lui sunt cam nazi... Ce vrei, asta sunt idealurile in viata ale unui primar lider PSD, politician din noul val: uniforma SS, ghetre de gangster, parade de moda, pictoriale in Playboy. Parca auzisem ceva de o lege care prevedea controlul psihic inainte ca cineva sa aiba dreptul sa candideze. Ce s-a intamplat cu ea?
    • +5 (5 voturi)    
      off topic (Luni, 20 iulie 2009, 22:42)

      Ionel Dinamita [utilizator] i-a raspuns lui hrnicu

      Are mutra nazistului nebun din "Exorcist: The beginning". Da' banii din taxa de bariera la intrarea in Mamaia un' s-or duce? Fiti atenti. Nu mai stiu cate bariere sunt acolo, pare-mi-se intre 6 si 10 da' hai sa zicem ca ar fi undeva la mijloc, adica 8. In perioadele de varf trec si 4 masini pe minut printr-o cale de acces cu bariera. In timpii morti, adica noaptea, abia de trece o masina la 10 minute. Hai sa aproximam din nou si sa zicem ca pentru fiecare bariera rezulta o medie de o masina la 2 minute intr-un interval de 24 de ore. 30 x 8 x 24 x 3 (lei) = 17280 lei pe zi. Cu maxima lejeritate, in sezon (15 iunie - 15 septembrie) se strang cel putin un milion jumate de lei adica aproape 400 de mii de euro doar din taxa de bariera. In realitate, se strang mult mai multi bani iar suma reala se indreapta probabil catre un milion, un milion si jumatate de euro. Mazare, ce dracu faci cu banii astia? Restaurezi partidul nazist?
  • -1 (7 voturi)    
    Ori tzigani ori nazisti (Luni, 20 iulie 2009, 22:18)

    serbanTeodor [utilizator]

    Pai hotarati-va fratilor cum ne aratati in presa aia straina. Ne faceti ori tzigani ori neonazisti? Sau suntem tzigani neonazisti?
    • +1 (3 voturi)    
      e simplu (Marţi, 21 iulie 2009, 6:20)

      andrei d [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      am luat ce-i mai rau de la fiecare.
  • +3 (3 voturi)    
    hmm (Luni, 20 iulie 2009, 22:20)

    mihai bendeac [anonim]

    bine ca nu a aparut imbracat asa printr-un balcon, cu o pusca pe umar...
  • -2 (6 voturi)    
    Foarte bine... (Luni, 20 iulie 2009, 22:21)

    SS [anonim]

    Lasati pe omul sa i-si faca nebuneala. Daca el a vrut sa se imbrace ca un nazist, asta este. Atunci trebuie sa il criticam si pe Tom Cruise ca a fost ca un nazist in film sau si pe prince Henry ca sa imbracat ca un nazist de halloween! Toti pling cind vad uniforme naziste dar nimeni numai zice nimic de comunisti si ce au facut ai 80 de ani, dela USSR, CHINA si ceilalti comunisti din alte tari! Trebuie sa ne gindim bine ca nazisti au fost numai 10 ani in putere si au omorit oameni nevinovati, dar comunisti au fost in putere mult mai mult si au omorit milioane de omeni!
    • -2 (6 voturi)    
      . (Luni, 20 iulie 2009, 23:55)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui SS

      pai sa nu-l uitam si pe Marcel Iures, care l-a mai omorat in lagar si pe Bruce Willis (cred ca printre singurii din lume) :))
  • +1 (9 voturi)    
    ...cine uita nazismul si comunismul.... (Luni, 20 iulie 2009, 22:31)

    geo [anonim]

    ...Va avea parte de ele.......Nu este Mazare de vina este de vina societatea romaneasca ca il tolereaza si il afiseaza pe acest personaj. Nu te joci cu simbolurile acestea sensibile ca primar al unui partid care guverneaza Romania. Cei care ignora ce a inseamna nazismul, nu le doresc sa fi trecut prin lagare, nici nu le doresc sa mai traiasca inca o data sub regimul comunist. Le doresc sa traiasca in continuare viata de fiinte fara suflet, ahtiati dupa bere. mici, avere, grosolanie, mojicie. Asta este Romania lui Geoana, Iliescu, Nastase, Basescu.
  • 0 (8 voturi)    
    Frumunoase uniforme (Luni, 20 iulie 2009, 22:37)

    ion [anonim]

    N-are nici o treaba sula cu prefectura. N-a facut nimic rau Mazare mai ales ca a condamnat in discurs nazismul. Nu putem sa nu ne ascundem admiratia pentru frumusetea uniformelor germane si de rigurozitatea si disciplina pe care o denota.
  • -4 (8 voturi)    
    hahaha (Luni, 20 iulie 2009, 22:41)

    jiji [anonim]

    haide mai...era doar intr-o uniforma ... dk era imbracat in cosmonaut si zicea 1 pas mic...etc ca vrea sa ii ia faima lui Neil ......come on
  • 0 (6 voturi)    
    Prostul se razbuna pe ala de il duce de mana (Luni, 20 iulie 2009, 22:53)

    cornel [anonim]

    Daca israelienii nu se lupta cu cei care se lupta - va treazeati voi frumusel cu ei pe aici - cum au mai venit multe popoare - turci, tatari, rusi, unguri.
    Daca nu stau israelienii cu bombardeaua la curu lor sa va vad eu placerea de a lupta - si unde mai e vitejia actuala.
    E dreptul lor sa isi planga mortii din al doilea razboi. Nu se autovictimizeaza - sunt victime reale.
    Ca nu suntem capabili sa ne plangem victimele din neamul nostru e doar vina noastra - suportam voronin , ion iliescu, inca mai gasesti oligofreni care sustin ca un criminal - ceausescu era bun ...
    In loc sa condamnam pe stalin, deportarile in Siberia, fenomenul Pitesti, stam si jignim mortii altora in mod gratuit.
    Invatati ceva de la ei - macar acum.

    PS - Sunt roman.
    • +4 (6 voturi)    
      Mai rara asa lipsa de logica: (Luni, 20 iulie 2009, 23:37)

      Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui cornel

      - Israelul exista de-abia din 1948, asa ca nu vad cum a oprit nu stiu ce popoare;

      - Israelul are o pozitie geografica din care nu prea poate opri pe mai nimeni - ori nu e in drum, ori poate fi ocolit;

      - nu vad cum o parada de moda poate jigni niste morti, mortii sunt morti, jigniti se pot eventual declara unii care traiesc de pe urma acelor morti - directori de muzee, istorici etc.
      • -2 (4 voturi)    
        Prostul se razbuna pe ala de il duce de mana (Marţi, 21 iulie 2009, 7:46)

        cornel [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul turmentat

        Am cateva sfaturi gratuite:

        Citeste biblia si noul testament si vezi de cand exista Israel - faptul ca peste ei au venit unii si altii e o latura pe care o intelegi mai greu.

        Citeste pe internet ca vad ca ai de exemplu - Războiul de Şase Zile.

        In materie de strategii militare imi e greu sa iti explic cum pot fi ocoliti....dar cu siguranta e in coasta lor a tuturor. Nu iti prea arde sa ataci Europa cand la tine acasa iti iei mereu bataie. Mergi in tarile arabe sa intelegi situatia, Siria, Egipt , Irak - din fotoliul de piele in spatele monitorului lucrurile se vad deformat.

        O parada a modei cu insemnele comunismului ma jigneste profund si personal.
        Inainte de a organiza aceasta parada stupida - putea sa intrebe fara sa supere pe nimeni daca ii deranjeaza pe evrei aceasta actiune.
        De exemplu: Te superi daca te injur de mama?

        PS: Bunicul a luptat pana cotul Donului impotriva rusilor. A fost unicul supravietuitor din tot regimentul. Un costum romanesc din al doilea razboi era o cinstire a eroilor neamului.
        • +1 (1 vot)    
          Putini am fost, multi am ramas! (Marţi, 21 iulie 2009, 8:56)

          Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui cornel

          Ce coincidenta! Si bunicu' a fost pana la cotul Donului, si s-a intors! O fi fost in alt regiment? A murit in '89 - al tau?

          Am citit pe la 6-7 ani toata Biblia, si nu stiu de ce dar am ramas cu impresia ca de la un timp Israel a tot primit niste mesaje pe care se incapataneaza sa nu le inteleaga si inca se crede "poporul ales" - da, a fost ales, dar oare stiu pentru ce? Unii dintre ei par sa fi inteles, dar exista inca multi care nu-si dau seama ca "lupta cu ingerul" a fost pierduta de fapt de mult, in ciuda unei mult trambitate victorii ocazionale.

          In materie de razboiaie moderne, cel de Yom Kippur iti spune ceva?

          Shalom/salam/whatever...
    • 0 (2 voturi)    
      Da este dreptul lor... (Marţi, 21 iulie 2009, 11:36)

      Solomon [anonim] i-a raspuns lui cornel

      "E dreptul lor sa isi planga mortii din al doilea razboi. Nu se autovictimizeaza - sunt victime reale."

      Dar de ce trebuie sa devina OBLIGATIA mea sa plang mortii lor???????
    • 0 (0 voturi)    
      nazism si comunism (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 18:35)

      ilie georgeta [anonim] i-a raspuns lui cornel

      ...comunistii au facut si ei pe undeva rau dar trebuia...cum poti scoate raul din radacina daca nu-l scoti ,nu sa-l tai ca, pe undeva ii da niste lastari si ...asa ca tine dragule citi ani ai ?ca -sa vorbesti de ...si de unii si de altii?ca ai tot dreptul ca sa-ti spui parerea nu zice nimeni nimic dar daca na-r fi fost comunistii am fi fost si acum analfabeti asa cum sunt astazi ,in zilele noastre pentruca ,comunistii nau cerut nimic ne-a invatat carte ne-a dat la scoli pe cei care ia vazut ca sunt capabili din ciobani ia facut oamen iinvatati asa ca nu mai spune niste lucruri ,doar ca-sa te afli in treaba ori ai fost un mare boier si ti-a luat comunisti si izmenele din cur?ca asa si meritau cei bogati care-si duceau copii in strainatate la scoli iar saraci nu aveau parte de nici un fel de carte ca trebuia sa munceasca pe mosiea boierului din sat ...mint ?asa era si nu mint ca nu am dece...
  • +4 (6 voturi)    
    gropi (Luni, 20 iulie 2009, 23:08)

    cum_vreau [anonim]

    Terminati cu subiectele astea de 2 lei ...si vedeti GROPILE din soselele Romaniei! De ce nu faceti articole zilnice cu gropile care ne rup masinile??? Mare lucru ca s-a imbracat unul intr-o uniforma nazista...de parca , fiul cel mic al lui Charles al Marii Britanii n-a fost imbracat intr-o uniforma la un carnaval...ete fisssss! Aratati starea proasta a drumurilor si probleme serioase ale tarii, nu baliverne!
    • 0 (2 voturi)    
      . (Luni, 20 iulie 2009, 23:57)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui cum_vreau

      cum ar fi somajul in continua crestere? :)
    • -1 (3 voturi)    
      durere mare.. (Marţi, 21 iulie 2009, 0:01)

      eukortis [anonim] i-a raspuns lui cum_vreau

      ..fiecare cu ce-l doare...adevarat durere mare...cand iti intra roata prin capota cand 'iei' una din multimea de gropi de pe autostrazile noastre...
  • 0 (6 voturi)    
    Foarte bine o facut... (Luni, 20 iulie 2009, 23:14)

    MariusCojo [utilizator]

    Nu vad care ar fi problema... nu o ucis evrei, e o uniforma si gata... ISTORIA A TRECUT.... TRAIM IN PREZENT NU IN TRECUT. Dumnezeu sa-i ierte si mai multe nu putem face... Deja prea profita evreii de pe Holocaust, ei mai degrab profita k si cum ar fi niste bieti catelusi , decat isi plang vctimele.
  • -1 (5 voturi)    
    urmeaza (Luni, 20 iulie 2009, 23:16)

    zdragomir [utilizator]

    uniforma de pompier; uniforma de politist; uniforma de instalator; uniforma de indian (american);

    Aparent domnul Mazare a reprimat din adolescenta niste sentimente si complexe; nu cred ca e sanatos sa primeasca atata atentie.
  • +4 (4 voturi)    
    OARE O FI STIIND INTREAGA LUME (Luni, 20 iulie 2009, 23:17)

    XXXX [anonim]

    cat de prost este Mazare??
  • -1 (5 voturi)    
    Uniforma de...mazare (Luni, 20 iulie 2009, 23:22)

    Toni [anonim]

    Felul in care majoritatea celor care-si afisaza opiniile abordeaza problema vestimentatiei naziste a domnului Radu Mazare se incadreaza in toleranta ( laudabila pana la un un punct) si superficialitatea specifice romanului, elemente de comportament care constituie radacina situatiei deplorabile din punct de vedere economic si cultural a intregii natii. Din cauza acestui comportament avem nenumarate cazuri ca ale doamnelor Ridzi, sau Puwak s.a. sau ca ale domnilor Nicolaiciuc (parca), de la CFR, Omar Haissam. sau ale altora la fel de “west”itsi care ne-au tras clapa intr-o veselie. Ar fi cazul sa ne trezim daca nu vrem ca maine sa apara zece ciraci imbracati in uniforme “nazi” si dupa aceea douazeci, care sa inceapa sa traga in lume; tot in gluma……si sa pretinda ca tezaurul dacic sau cel vizigot nu ne apartin ! Dupa cata toleranta manifestam cred ca putini i-ar... contrazice !
    Sunt de accord sa fim “baieti buni” , dar totodata fermi cand e vorba de principii fie ele si aparent neinsemante! Si sa nu alunecam in derizoriu atunci cand ne intalnim cu probleme a caror gravitate nu stim sa o recunoastem.
  • +2 (8 voturi)    
    nu vad care e problema (Luni, 20 iulie 2009, 23:47)

    DMl [anonim]

    La targurile de anticari poti sa iti cumperi oricand echipament militar nemtesc. In cazul lui Mazare, pe care oricum nu il suport, ma intreb care e problema? e in tabara celalta si ati primit geamantanul ca sa puneti paie pe foc? Se stie ca il pupati in fund pe base... asa ca stirea asta nu surprinde.. .apropo sunt apolitic si le`as da foc la majoritatea politicienilor. dar voi presa cumparata sunteti niste curve care va vindeti timpul pe bani. mi`e scarba.... jegosilor.... . Deja mazare va e superior... macar se exprima asa cum are el chef... insa voi va exprimati dupa cum vi se dicteaza... sunteti penibili... Hail Mazare!!! .. poate invatzati ceva de la el...
    • +2 (4 voturi)    
      e o singura problema (Marţi, 21 iulie 2009, 8:29)

      Anonimizat2 [utilizator] i-a raspuns lui DMl

      nu conteaza ce culoare politica are, chiar nu are importanta. conteaza in ce se imbraca pentru ca este in politica si trebuie sa ii reprezinte pe cei care l-au ales, si nu cred ca majoritatea constantenilor defileaza pe strada in uniforme naziste sau au simpatii naziste (daca au vreo parere pe tem asta). ca cetatean privat poate face ce vrea in limitele legalitatii (desi antisemitismul e ilegal si asta cam impinge limitele legii), doar ca el nu este cetatean privat, este o persoana publica care s-a imbracat asa in public, in fata presei si impreuna cu fiul sau minor.
      Ideea este ca persoanele care se afla in serviciu public nu isi pot permite sa reprezinte lumii constituentii lor ca niste nostalgici dupa nazism. Cand te urci intr-un avion nu cred ca te-ar face sa te simti prea linistit daca pilotul s-ar imbraca á la Osama Bin Laden, nu?
  • -2 (6 voturi)    
    Omul are dreptul sa se imbrace cu ce vrea el... (Marţi, 21 iulie 2009, 2:05)

    Marius Nitica [anonim]

    Deci citesc ca era la Parada Modei..

    Ar trebui poate sa-l condamnam si pe fiul lui...care s-a imbracat la fel...sau in cel mai bun caz sa-l luam de langa tatal lui nemernic, Mazare Primarul, si sa-l dam la o institutie de protectie a copilului...

    In continuare, sa-l luam si pe Nicolaescu si sa-l executam, ca parca si el a avut un rol pe scena de nazist, sau comunist..sau orice alt membru al unei familii de criminali pe scara istoriei...

    Sincer...m-as fi imbracat si eu in nazist pe o scena...care-i problema?

    Poate nici in Napoleon nu ar trebui sa ne imbracam

    Si cu evreii....sa se imbrace ei in uniformele de palestinieni pe care i-au alungat din Palestina...omorand ca si nazistii sate intregi...unu cu unu...i-au alungat din tara lor..locuind acum, palestinienii, in Liban, Gaza, etc, vai de capul lor...

    Hotii striga hotu'

    Nu sunt fan Mazare, de fapt sunt din Moldova...dar imi place atitudinea lui de independent...ca-si baga...aia..in toti...de la pSD..la muzeologi...istorici...si toti fariseii "inteligenti"

    Bla...bla..bla..
  • +2 (4 voturi)    
    uniforma (Marţi, 21 iulie 2009, 7:00)

    bh [anonim]

    Uniforma este a armatei germane din timpul celui de-al 2-lea razboi mondial. Nu este o uniforma de "nazist" cum se spune in presa. Trupele SS faceau parte din Partidul National Socialist German si aveau uniforme diferite fata de Wehrmacht. Uniformele SS pot fi considerate uniforme naziste.
    Uniforma purtata de mazare poate fi considerata "nazista" si poate jigni pe unii mai sensibili in aceeasi masura in care o uniforma a armatei romane din al 2-lea razboi mondial poate fi considerata legionara si poate jigni pe cineva.
    Nu il apar pe mazare, chiar nu imi place tipul, insa vad ca presa a facut inca odata din tantar armasar:)) Daca purta o uniforma de SS sau camasa verde legionara mai intelegeam dar asa....
    Printul Harry al UK a purtat o uniforma a SS Afrika Corps cu zvastika pe brat la un bal mascat:)) - aici am inteles isteria presei dar cu cazul mazare mi se pare o imensa exagerare.
    • 0 (2 voturi)    
      Cineva care mai si stie! (Marţi, 21 iulie 2009, 9:52)

      Uli [anonim] i-a raspuns lui bh

      Il si vad pe la emisiuni (ca sigur o sa fie invitat) "dojenind" interlocutorii, in stilul caracteristic, ca nu cunosc istorie. Inca o ocazie prin care arata cat de stupizi sunt unii din presa.
  • +1 (3 voturi)    
    presa din intreaga lume - ce idiotenie (Marţi, 21 iulie 2009, 7:44)

    Ed___ [anonim]

    adica au scris putin ungurii si germanii, si gata presa din intreaga lume.... ce idioti mai suntem... nu mai pot dormi americanii, sud americanii, chinezii si indienii de "marea stire senzationala" cu dl mazare. ......... si vad ca nimeni nu a scris stirea corect sa semnaleze ca dl mazare a fost doar un model la o prezentare de moda alegerea uniformei a fost creatorului de moda. dar multi fraieri se arunca asa sa faca stiri sa o dea in can-can. ........ in plus ar trebui sa stie ca o uniforma a unei armate care pana la a incepe sa se gandeasca sa omoare evrei, a cucerit aproape toata europa intr-un mod categoric.
  • -1 (3 voturi)    
    Pentru ACEST eveniment asta a muncit PRESA (Marţi, 21 iulie 2009, 8:23)

    MAndra [anonim]

    timp de 5 ani.

    Este creatia 100% a PRESEI PSD.PNL care are de 6 ani un singur dusman-adversar-pericol-pentru-Romania: PDL si Basescu -
    In acest timp - cat lumea este concentrata asupra "dusmanului de serviciu" PDL - Stapanii PRESEI, adica PSD.PNL, au ajuns deasupra oricarei critici, Liberi sa-si permita orice, avand impunitate absoluta pentru orice ar face. Sunt "cei mai rai" - dar sunt "raii" familiei, pentru ca sunt prietenii "presei".


    Asta e VIITOTRUL Romaniei creat de PRESA PSD.PNL: doua partide care vor conduce Romania fiind deasupra tuturor, putand sa-si permita ORICE


    CINE MAI POATE SCHIMBA PSD.PNL ?
  • -1 (3 voturi)    
    Rusine (Marţi, 21 iulie 2009, 8:27)

    Non-constanteanu [anonim]

    Daca-s fi constantean nu m-as simti prea mandru zilele astea. Si nu neaparat pe tema nazisti/evrei ci ca as avea asa un papagal tzacanit ca primar.
  • +2 (4 voturi)    
    si ce? (Marţi, 21 iulie 2009, 8:36)

    cocos [anonim]

    ce dracu e cu porcaria asta? ce oameni bolnavi. si ce daca a purtat uniforma aia? cum dracu sa te jigneasca purtarea unei uniforme?? oare nu face parte din istoria universala?? oare, pozele cu tot felul de atrocitati,executzii etc etc, de prin muzeele lumi, nu sunt mai dureroase decat o uniforma?? jizas, da oamenii astia chiar nu au cu ce sa se ocupe in lumea asta. ce sa-ti povestesc, de parca era cu butelia de gaz in mana, si ameninta ca se arunca in aer! ba, ce oameni idioti, jur!
  • 0 (4 voturi)    
    Atata ipocrizie mai rar (Marţi, 21 iulie 2009, 8:41)

    gigi [anonim]

    Atata prostie si ipoxrizie mai rar. nici acum niste papagali nu s/au prins ca aia nu este uniforma SS sau de nazist ci de ofiter al armatei germane respectiv uniforma aviatorilor germani. CA dl AMazare ar fi avut si cu altele cu ce sa se ocupe e una , ca e excentric ok, dar de aici pana la a face scandalul asta de catre niste ipocriti si niste ONG/uri care adormisera si acu le/a dat mazare de lucru mi se pare stupid. Vb de antisemitism ok hai sa ne uitam la lucruri grave in toata lumea asta sa ne uitam la miscarile rasiste din irlanda asupra romilor ( aia care propovaduiau toleranta si ne tin noua lectii), sa ne uitam in italia, sa ne uitam chiar si in israel cum sunt tratati palestinienii, sa ne uitam la USA la KuKluxKlan sau cum dracu se numeste si exemplele pot continua. ce a facut Amzare e de mic copil nici nu se poate incadra la antismeitism nici m acar insedmne fasciste nu avea pe el, este doar o deturnare de la problemele reale cum ar fi banii risipiti pe reclame eurosport platite la pret dublu, si la multe altele.
  • +1 (3 voturi)    
    Klaus Schenk conte von Stauffenberg (Marţi, 21 iulie 2009, 8:41)

    giordano bruno [utilizator]

    Parerea mea e ca Radu Mazare stie foarte bine ce face,intinde coarda atat cat sa se vorbeasca in toata lumea despre el,in aceste zile probabil e mai mediatizat pe mapamond decat regina Marii Britanii.In perioada de criza cand lumea cauta solutii el vine cu un mesaj de autoritate si disciplina.Nu cred ca o sa plateasca cumva aceasta "extravaganta",o sa scape cu o "mustrare".A cautat sa puncteze si data atentatului asupra lui Hitler din 20 iulie 1944.Cred ca are o doza de nebunie dar este foarte viclean...
  • 0 (2 voturi)    
    Ca sa-si repare gresala... (Marţi, 21 iulie 2009, 8:46)

    vortex [anonim]

    ...acum acest Varza zis mazare trebuie sa defileze in uniforma de rabin cu zulufi si barba si palarie, astel presa de pe tot mapamondu va intelege ca e patologic dar nu contagios...ci doar caraghios
  • +1 (1 vot)    
    Si nazismul e istorie, nu putem sa-l negam (Marţi, 21 iulie 2009, 9:03)

    mitza [anonim]

    Am tot respectul si pt evrei si pt nemti, dar nu inteleg de ce se face asa mare fis. Nu e decat o uniforma la parada, la fel ca pe o scena de teatru. Piesele de teatru care au actiune petrecuta in timpul razboiului inseamna ca nu au costumatie adecvata?
    Nu inteleg ce e asa rau sa admiri modul de organizare al armatei germane. Modul de organizare nu este similar cu actiunile lor.
    Apoi, cati bani cheltuieste Udrea pt publicitate? Uite ca Mazare o face gratis:)
  • 0 (2 voturi)    
    E scandalos domnule Gioana!!! (Marţi, 21 iulie 2009, 9:03)

    Avram Iancu [anonim]

    mirceo geoana, pe asta de ce nu il chemati la ordine sa explice "conducerii psd" ratiunile nebuniei sale care ne face de ras pe toti romanii.
    cel putin d-na andronescu a vrut sa instaureze respectul legii si era cat pe ce sa i se traga presul de sub picioare. dar dementul asta de la constanta, omul vostru, este un oficial, este primarul orasului iar mesajul pe care la dat in uniforma nazista a fot interpretat ca fiind tot unul oficial! o sa vedeti ca o sa avem probleme si de la bruxelles. in parlamentul european unii doar asta mai asteptau
    acestui dobitoc ar trebui sa ii retrafeti "sprijinul" si sa demisioneze din functia de primar pe care a injosit-o.

    dar aveti coloana vertbrala sa o faceti??!! in mod sigur ca nu!!
  • 0 (2 voturi)    
    frate... (Marţi, 21 iulie 2009, 9:16)

    liviu_ [utilizator]

    deci chiar nu il sufar pe mazare si urasc sa spun asta , dar acum nu vad cu ce a gresit...
    ofiter german != ofiter nazist
    nu are zvastica nu e nazist si punct...
    daca tot nu mai au de cine sa se ia de antisemitism eu prevad ca in stilul asta in cativa ani o sa se ia si de actorii care se imbraca in nazisti in filme sau de toti ofiterii din armata germana...
    mie personal mi se pare penibil
  • -1 (3 voturi)    
    PSD.PNL SINGURI LA PUTERE (Marţi, 21 iulie 2009, 9:24)

    PSD.PNL.SECURITATE.Tv [anonim]

    Asa arata Romania de cand PSD.PNL sunt - de 5 ani - SINGURI IN PRESA
    Ei tin frana trasa, si tot ei SPUN ca e rau -
    Au cumparat toate canalele de comunicare, ca sa poata face orice, liberi de orice responsabilitate

    Ce va fi cand vor ajunge SINGURI SI LA PUTERE, "oficial" de data asta - ?
  • +1 (1 vot)    
    ca sa vedeti (Marţi, 21 iulie 2009, 9:44)

    nam [anonim]

    asta ca sa vedeti cum se propaga prostia in lume, pe ce cai si ale cui
  • -1 (1 vot)    
    demisia (Marţi, 21 iulie 2009, 10:22)

    io [anonim]

    pt o chestie de asta, in tarile civilizate demisia venea in secunda 2. la noi nu, mazare va ramane in post mult si bine
    • -1 (1 vot)    
      corect! (Marţi, 21 iulie 2009, 11:33)

      amazing [utilizator] i-a raspuns lui io

      Pentru ca in Romania politicienii nu au principii nu au mandrie nu au bun-simt nu au cultura etc.
  • +1 (1 vot)    
    Uniforma celui de al III-lea Reich (Marţi, 21 iulie 2009, 10:28)

    CEAKANICA [anonim]

    Este adevarat ca nemtii au o vina majora pentru nenorocirile din cel de al II-lea razboi mondial dar....
    Cineva care a vizitat un muzeu cu uniforme ale armatelor lumii de-a lungul istoriei, a fost profund impresionat de frumusetea si perfectiunea executiei uniformelor germane din timpul lui Hitler, care se detasau de departe ca fiind cele mai adecvate si care efectiv isi etalau calitatile de a impresiona pe privitor. In realitate asa si era in timpul razboiului. Uniforma germana facea impresie, dar mai mult ca sigur ca in acelasi timp, cel care o purta trebuia sa aiba si o anume daruire in a se mandri cu ea. Pacat ca sefii lor supremi, inclusiv o serie de trepadusi care sunt peste tot in istorie, au facut ca tot raul sa se adune in carca poporului german
    .Dar uniforma germana, ramane un simbol al succesului in "moda".
    Daca asociem faptul ca pe 20 iulie se aniversa atentatul asupra lui Hitler, poate avem o dimensiune reala asupra atitudinii lui Mazare. Dl. Mazare este totusi un om liber, spre deosebire de multi din partidul lui si din alte partide care sunt niste trepadusi, vezii Boc vs Basescu.
    O adevarata parada de moda reusita pe plan national si international.
  • +2 (2 voturi)    
    antisemitism (Marţi, 21 iulie 2009, 11:09)

    gal [anonim]

    Am citit zilele trecute un articol interesant despre un soldat roman care a adapostit un evreu pe front si acum vrea sa stie daca mai traieste
    Nu am vazut nici un comentariu in presa internationala a vrunei organizatii evreiesti
    PACAT
  • +1 (1 vot)    
    Al III-lea razboi mondial? (Marţi, 21 iulie 2009, 11:30)

    brusuilis [anonim]

    wai ce furtuna intr-un pahar cu apa! mazare nazist! cea mai tare pe anul asta!
    ... si adica de ce sa nu defileze asa? va porni cel de-al III-lea razboi mondial de la Constanta?
    mi se par cam exagerate reactiile de genul acesta. ce o sa facem in continuare? maine poimaine o sa interzicem cizmele lungi din piele?
    si poate tancurile ca, deh, seamana cu cele naziste. pericolul nazist nu vine de la mazare ! el vine din alta parte. nu are mazare stofa de nazist ci mai degraba de play boy trecut. Ahahahaha ce ma umfla rasul! toti astia care nu mai aveti ce sa scrieti ati muscat subiectul asta.
    eu cred ca presa si "agenturili'" exagereaza.
    pentru mine personal, gestul lui mazare de a purta acea uniforma nu inseamna decat o incercare kitsch-oasa facuta la o prezentare de moda wai mama ei.
    si agenturili' care s-au "revoltat" de ce credeti ca au facut-o? trebuie sa monitorizeze si ei ceva, ca altfel, daca nu le arata finantatorilor ce mare pericol ii paste si ce vigilenti sunt ei, raman fara finantare si fara job.

    ma deranjeaza in schimb ca un primar, un :oficial" s-a apucat de prezentari de moda, cand el ar trebui sa fie putin mai serios decat media. dar se pare ca mazare nu vrea sa renunte la excentricitatile lui si, odata ce electoratul care il voteaza imbatraneste,... cu gesturi din acestea spera sa intre in gratiile celor tineri. eba a reusit, el de ce sa nu o faca?
  • +2 (2 voturi)    
    Am citit (Marţi, 21 iulie 2009, 11:30)

    Julia [anonim]

    si eu acest articol si cred ca avem ce invata:
    http://www.jurnalul.ro/stire-special/a-adapostit-un-evreu-in-1941-514689.html
  • +3 (3 voturi)    
    vedetismul... (Marţi, 21 iulie 2009, 13:09)

    iancu jianu [anonim]

    ...A devenit deja patologic. In sfirsit acest dilimache este cunoscut acum pe tot mapamondul, nu numai in bordelurile din Brazilia. Mai rau e ca are legatura si cu "inalta" clasa plitica romaneasca.
  • +1 (1 vot)    
    Un dement ! (Marţi, 21 iulie 2009, 14:35)

    Mihaela [anonim]

    Doamnei Andronescu i-au dat ,,ultimatum,, dar nu spun nimic de Dl.Mazare. Domnule Geaona o sa ajungem la concluzia ca Dl.Iliescu avea dreptate in ceea ce va priveste!
  • +1 (1 vot)    
    ridicol (Marţi, 21 iulie 2009, 18:28)

    tzurla [anonim]

    mi se pare cel putin ridicola toata agitatia asta.
    poate ar trebui sa interzicem si cartile de istorie in care e pomenit nazismul....
    halal presa!
  • 0 (0 voturi)    
    sunteti praf (Miercuri, 22 iulie 2009, 10:40)

    alx [anonim]

    in primul rand sun constantean si nu il suport pe Mazare si m-as bucura daca l-as vedea cazat pe termen nedeterminat la hotelul statului de pe Str. George Georgescu Nr. 4 ( ptr necunoscatori acolo se afla arestul IGP ) , dar toata agitatia asta e pentru nimic.
    In primul rand uniforma este una prusaca , fara cap de mort , fara insemne caracteristice Waffen SS sau orice alta divizie SS , deci o uniforma a armatei regulate , a Werhmacht-ului .
    Ori armata germana , indiferent de minciunile evreilor nu a savarsit crime de razboi si a dus un razboi dur , atata tot . Crimele de razboi au fost savarsite de diviziile SS , Waffen SS din care facea parte diviziile care aveau principalele atributii adunarea evreilor si a celorlaltor etnii vizate de regimul nazist precum si paza lagarelor de concentrare si exterminare gen Diviza Todd si altele .
    Chiar multe dintre diviziile SS au fost divizii de linia intai si au fost mult prea ocupate cu razboiul ca sa aiba un aport atat de mare la politica de exterminare dusa de regimul nazist .
    Admirati lui Mazare pentru Werhmacht nu este una nefondata , dar cum suntem un popor de ignoranti inculti nu ma mira reactia prostimii.Nu mi se pare nimic deplasat in portul unei uniforme de armata de regulata , dar problema e ca prea minunatul nostru cod penal o interzice.
    • 0 (0 voturi)    
      nazisnul (Miercuri, 20 februarie 2013, 20:05)

      ilie georgeta [anonim] i-a raspuns lui alx

      ...as vrea sa stiu de unde ai scoso ?de unde stii asa de binecva ,evreii mint?ai fost acolo in timpul acela?dece vorbeste gura ta fara tine?esti neamt?ei aveau faine dein cele mai bune stofe si eu aveam o rochie de hirtie si eram plini de paduchi citi ani ai de teti gagi nasul unde nu trebuie?...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version