Cursa AirFrance 447 Rio-Paris: Pasagerii nu au murit prin inecare

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 17 iulie 2009, 22:35 Actualitate | Internaţional

Autopsiile efectuate pe cele 50 de cadavre, descoperite in Atlantic dupa disparitia avionului Air France, indica faptul ca pasagerii "nu au murit prin inecare", au declarat, vineri, anchetatorii francezi, relateaza The Economic Times. Cu toate aceastea, anchetatorii inca nu au descoperit cauzele prabusirii avionului Airbus A330 al companiei Air France în Oceanul Atlantic, la 1 iunie, în urma căruia au murit 228 de persoane.

Colonelul Xavier Mulot, comandant al secţiei de cercetări din jandarmeria transporturilor aeriene, responsabilă cu ancheta judiciară, a declarat ca autopsiile realizate de medicii legişti locali, la care au asistat experţi francezi, au arătat că "pasagerii nu au murit prin înec".

Informatia vine dupa ce la inceputul lunii, Biroul pentru Anchete si Analize (BEA), insarcinat cu ancheta tehnica privind accidentul, a specificat ca avionul Airbus A330  nu s-a dezintegrat in aer, ci era intreg in momentul impactului cu suprafata apei.

BEA a aratat ca sondele de determinare a vitezei - sondele Pitot, ar putea constitui un element in explicarea accidentului, dar pana la acest moment nu se poate afirma ca au fost si cauza prabusirii avionului.

"Avionul nu a fost distrus in zbor", a declarat Alain Bouillard, seful echipei de anchetatori.

"Se pare ca avionul s-a lovit de suprafata apei in linie de zbor, cu o puternica accelerare verticala", a adaugat el, prezentand primele concluzii ale anchetei.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

3155 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Să-mi explice și mie cineva... (Sâmbătă, 18 iulie 2009, 0:24)

    ady624 [utilizator]

    Ce înseamnă fraza "Se pare ca avionul s-a lovit de suprafata apei in linie de zbor, cu o puternica accelerare verticala"???

    Cum adică s-a lovit de suprafața apei în linie de zbor? adică a dat cu burta-n baltă? Dacă da, ar fi bine să luați în calcul că un avion care se oprește în aer (stall) nu va pica pe burtă, întru-cât în acest caz aripile ar asigura portanța. Problema avionului este că va coborî nasul și va pica precum un bolovan. Pe burtă înseamnă o încercare de amerizare, caz în care accelerația pe verticală nu prea poate fi mare. Dacă totuși avionul se încăpățânează să pice pe burtă, probabil nu va mai fi într-o bucată deoarece forța de rezistență a aerului va rupe aripile avionului, cel mai probabil rupându-l și pe acesta în bucăți.

    Cumva avem de-a face cu o traducere ... prea liberă?

    Lămuriți-mă vă rog...

    Cu stimă,
    Adrian
    • 0 (0 voturi)    
      re (Sâmbătă, 18 iulie 2009, 9:34)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui ady624

      Părerea mea (neavizată) e că în linie de zbor înseamnă că avionul era pe traseul stabilit, iar chestia cu acceleraţia verticală e o exprimare mai academică pentru "picat ca bolovanul"...
      • 0 (0 voturi)    
        Foarte posibil (Sâmbătă, 18 iulie 2009, 15:19)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        Este foarte posibil să se fi referit la asta, deși traducerea este dubioasă.
        Acceleratia verticală puternică are două variante:

        a) până la 9.8m/s2 în cazul unei căderi libere (există o viteză de cădere liberă maximă la care forța de rezistență a aerului echivalează greutatea (care e o forță) avionului, caz în care viteza picajului devine constantă, accelerația verticală fiind ZERO în acest caz. De aceea am zis până la 9.8m/s2

        b) o accelerație posibil mai mare de 9.8m/s2 în cazul în care motoarele avionului functionează, posibil turate la maxim, cu nasul avionului arătând oceanul... Și în acest caz există o viteză maximă posibilă în aer, însă ea este probabil mai mare decât viteza la care avionul s-ar dezintegra..

        Mulțumesc pentru lămurirea cu linia...

        Cu stimă,
        Adrian
  • 0 (0 voturi)    
    nu inteleg (Sâmbătă, 18 iulie 2009, 11:50)

    meteorasky [utilizator]

    Nu au murit prin inecare, nu au murit arsi, cadavrele nu mai aveau haine dar avionul nu s-a dezintegrat in aer.....
    Autopsia ar trebui sa arate ceva mai mult decat faptul ca ''nu au murit prin inecare''.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai rămâne... (Sâmbătă, 18 iulie 2009, 16:30)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui meteorasky

      Mai rămâne să ni se spună că ei de fapt nu au murit! Eu unul i-aș crede primul.... TREBUIE să spună adevărul, orice-ar zice, nu?

      Cât despre autopsie, scopul autopsiei este uneori să arate DE LA CE a murit o persoană, dar la nevoie (comandă politică, economică, etc.), trebuie să arate DE LA CE NU a murit o persoană... La fel ca paharul pe jumătate plin... sau gol? Manipulare în masă...

      Adrian


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version