Biserica Episcopala va accepta episcopii homosexuali

de Roxana Bobolicu     HotNews.ro
Marţi, 14 iulie 2009, 23:30 Actualitate | Internaţional

La conventia Bisericii Episcopale de luni, episcopii au votat ca rangurile in cadrul bisericii sa fie acordate si homosexualilor si lesbienelor, subminand astfel un moratoriu adoptat la conventia de acum 3 ani, prin care se amana acordarea de titluri bisericesti indiferent de preferintele sexuale, scrie The New York Times.

Rezolutia adoptata luni a fost formulata astfel incat sa permita diocezelor sa ia in considerare candidati homosexuali, insa nu obliga toate diocezele sa faca acest lucru. O masura similara a fost adoptata duminica de celalalt corp legislativ al Bisericii, Camera Deputatilor Bisericii Episcopale, care este format atat din cler, cat si din laici. De altfel, masura adoptata de episcopi va merge la acest for legislativ, iar daca va fi aprobata va spori conflictul din comunitatea anglicana. Aceasta din urma este a treia cea mai mare biserica crestina, iar Biserica Episcopala reprezinta ramura americana a Bisericii Anglicane.

Conflictul cu privire la homosexualitatea in cadrul Bisericii Episcopale a fost urmarit indeaproape de mai multe biserici protestante foarte divizate in privinta acestui subiect. Provinciile conservatoare din comunitatea anglicana, in special cele din Africa, au rupt legatura cu Biserica Episcopala in ultimii ani, dupa ce aceasta l-a acceptat ca episcop pe Gene Robinson in dioceza din New Hampshire, SUA, acum 6 ani. Gene Robinson este primul episcop homosexual declarat.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2627 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    SANCHI (Miercuri, 15 iulie 2009, 0:24)

    sabo [utilizator]

    NISTE CRETINOIZI!
    SA SE INCHINE CINE O VREA LA EI!
    • +1 (5 voturi)    
      Daca duce la disparitia omenirii (Miercuri, 15 iulie 2009, 4:02)

      Biserica sau ce [anonim] i-a raspuns lui sabo

      Sensul natural al acestui act este raspandirea de constiinta cosmica prin nasterea oamenilor.Acest act are loc prin intermediului "ogorului" feminin (legat de Pamant) unde se depun "particulele masculine " de constiinta spre a se uni cu "particulele feminine " de constiinta pereche . Deci acesta este singurul sens care respecta LEGEA NATURALA a acestui act. Altfel mai bine se evita toata treaba. Acuma, daca se abordeaza un partener de acelasi sex pentru distractie (caci aceasta este finalitatea) se aduce o insulta grava LEGILOR CREATIEI cu rezultatul ruinarii de sine si a comunitatii care practica sau pur si simplu accepta norma.Are loc un fenomen de aparitie a unei intentii artificiale de rasturnare a procesului in dauna acestor LEGI ALE CREATIEI . Aceasta stare de lucruri declanseaza violenta , mai devreme sau mai tarziu, pentru a restabili echilibrul natural .Este cum ar spune jargonul : il " aranjezi " pe CREATORUL oamenilor! Doamne fereste! De ce unii oameni se intorc impotriva CREATORULUI lor? Pai poate sa fie faptul ca nu au incredere in CREATORUL lor si nu isi accepta sexul si rolul lor in aceasta viata. .Ca urmare, pe acest teren nesigur "Altcineva" ia controlul si ii directioneaza pe acesti oameni (care nu au increderea de sine ). In ce sens daca se rastoarna LEGILE CREATIEI care sustin viata? Pai spre distrugere...Si cum o biserica poate ajunge la un asemenea program de pastorire a oamenilor inspre o asa directie?
    • +2 (4 voturi)    
      Treaba cu inchinatul. (Miercuri, 15 iulie 2009, 7:45)

      Corneliu [anonim] i-a raspuns lui sabo

      Nu draga Sabo, nimeni nu se inchina la un om, fie el si episcop curat ca lacrima.
      Ne inchinam numai la Dumnezeu, indiferent cum se poarta slujitorii Lui.
      Cat despre acesti degenerati, ei provoaca numai greata.
      Acesta este unul din simptomele decaderii Europei si Americii. Mai sunt si multe altele. Trist, dar adevarat.
  • -1 (5 voturi)    
    vine sfarsitul lumii (Miercuri, 15 iulie 2009, 0:25)

    vine sfarsitul lumiii [anonim]

    Incredibil ce se intampla. Popa crestin GAY....Cred ca voi deveni musulman...
    • +2 (6 voturi)    
      nu trebuie sa devii musulman (Miercuri, 15 iulie 2009, 0:53)

      Trebonius [utilizator] i-a raspuns lui vine sfarsitul lumiii

      Mai bine devenim crestini, in adevaratul sens al cuvantului, unde aceste anomalii nu sunt acceptate in nici un fel.
      Sper ca nu isi face nimeni falsa impresie ca Biserica Episcopala ar avea vreo legatura cu Biserica Catolica - in nici un caz! Foarte multa lume arunca cu noroi in catolici care resping categoric si fara discutie asa ceva.
      • +1 (1 vot)    
        "Biserica Episcopaliana" nu este crestina (Miercuri, 15 iulie 2009, 9:51)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui Trebonius

        Asa zisa "biserica" episcopaliana este rezultatul a doua tradari succesive in materie de organizare eclesiastica. Prima este secesiunea anglicanilor de Biserica Catolica sub Henric al VIII-lea, a doua este secesiunea bisericeasca din America de Nord in anii revolutiei cand provicia pe cale de emancipare nu a mai vrut sa depuna juramantul de credinta religioasa fata de capul "bisericii" anglicane - regele.

        In ambele cazuri - secesiunea a avut evindete cauze politice si s-a petrecut pe fondul unor abateri grave de la morala crestina - curvasaria lui Henric al VIII-lea si reprimarea prin orice mijloace a independetei provinciilor americane.

        Chiar daca "biserica" episcopaliana se autoconsidera la "jumatatea drumului" dintre catolicism si protestantism, nu este decat o secta in forma cea mai bine calificata, lipsindu-i harul transmis prin atingerea mainilor.

        Ca urmare - "harisma" liderilor episcopalieni a fost pusa in vanzare, pentru spectacol, pentru persoane incalificabile penmtru sacerdotiu.

        A fost mai ferita de scandaluri financiare decat alte secte similare, nu a produs inca sinucideri ritualice in masa, dar ramane in general o mare afacere de "casa" a americanilor de pe Coasta de Est.
    • 0 (6 voturi)    
      Sfarsitul lumii e aproape (Miercuri, 15 iulie 2009, 1:00)

      Apocalipsa [anonim] i-a raspuns lui vine sfarsitul lumiii

      Cred ca ai dreptate, sfarsitul lumii e aproape. Sfintii parinti ziceau ca bisericile vor ramane dar vor fi mai mult formale si nu se va oficia Sfanta Liturghie. Incet, incet, spre asta se merge. Ce ne ramane sa facem este sa ne rugam lui Dumnezeu si sa nu pierdem speranta mantuirii sufletului.
  • -4 (6 voturi)    
    aoleo! (Miercuri, 15 iulie 2009, 1:10)

    dares [anonim]

    Lume da nu cadeti in capcana.
    Cine a auzit de Biserica Episcopala ??
    da sunt toate sectele lumii in America..nu trebuie sa va mire nimic..
    cine a zis ca aia sunt crestini ?
    adevarata credinta crestina s-a pastrat de catre ortodocshi
    mai cititi si altceva decat comenturi de pe site-uri si articolase ieftine
    • +1 (1 vot)    
      si tu de unde stii :)? (Miercuri, 15 iulie 2009, 11:04)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui dares

      de unde stii ca sunt ortodocsii?
      poate ca sunt catolicii?
      poate ca sunt ortodocsii copti din Africa?
      poate ca sunt primii schismatici: biserica asiriana sau biserica armeneasca?

      sau poate ca credinta adevarata nu are nimic de a face cu nici o biserica....
      mai dezbate...
  • +1 (5 voturi)    
    lol! UIMITOR! (Miercuri, 15 iulie 2009, 3:55)

    n [anonim]

    sunt crestini? au cumva BIBLIA? parca acolo e scris ceva de genu ca e impotriva firi homoxesualitatea! ajung si preotii homo la crestini?:(
    VAI NOUA!
  • 0 (2 voturi)    
    INCREDIBIL!!! (Miercuri, 15 iulie 2009, 9:34)

    M.C [anonim]

    D-zeu sa aiba mila. De ei si de noi toti.
  • 0 (2 voturi)    
    Episcopalism, sectarism, pupi-in-curism (Miercuri, 15 iulie 2009, 9:41)

    Mitica [anonim]

    Exista momente cand judecata civila, a statului secular, nu mai poate face fata sectelor de genul asa-zisei Biserici Episcopaliene.

    Cum in probleme de credinta, este treaba fiecaruia ce face, sectantii pot sa isi puna orice fel de "preoti", "pastori", "ghizi" sau "conducatori spirituali", tot asa si noi suntem liberi sa alegem sa nu ne amestecam cu ei.

    Majoritari in America - numerosi in aria anglo-saxona, secta episcopalienilor nu are nimic in comun cu cultura greco-latina, meditaraneeana. Daca stramosii lor isi strangeau parul in noduri, in loc sa-l tunda igienic, urmasii barbarilor se complac in rituri copiata si maimutarite dupa biserica apostolilor.

    Din fericire prostia nu se ia, precum bolile virale rusinoase, gen lepra si putem fi siguri ca in viitor secta episcopalienilor va fi refugiul tuturor tiganilor, homalailor, fatalaiulor si lelitelor.

    "Cinste" lor !
    • -1 (3 voturi)    
      cultura greco - latina mediteraneeana (Miercuri, 15 iulie 2009, 11:33)

      capatu satului [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      cultura greco - latina mediteraneana, WOW... de unde ai scos chestia asta, sau cumva ai uitat ca prima mare schisma a aparut in Europa pt. ca Episcopul de Roma si cel de Constatinopol nu mai stiau care este mai tare si care are mai mare putere, dupa ce s-au excomunicat reciproc,
      sau ai uitat scandalurile din randurile episcopilor catolici tot din Statele Unite ce practicau cu succes rapoprturi sexuale cu minori - la noi ii spune pedofilie,
      sau poate nu iti mai amintesti de zilele trecute in Romania cand un calugar ortodox, si inca si profesor, era filmat in timp ce intretinea relatii sexuale cu un alt barbat, tot asa cum ai uitat ca posturile de preot se obtin la Mitropolia de Constanta - sau cum s'o fi numind, pe bani adevarati dati direct episcopului - si asta tot o stire recenta,
      despre ce a produs biserica catolica prin Inchizitie nu are rost sa mai vorbim ca nu ne ajunge timpu', sau despre nazistii adapostiti cu sprijinul Vatican,
      reformatii au aparut pt. ca biserica catolica nu se mai satura de furat, iar ulterior protestantii,
      fiecare om trebuie sa caute partea sa de adevar si religie, in cazul in care poate sa creada intr-o religie,
      despre sectari ar fi de spus ca multi dintre ei au un mai mare respect pentru religie decat marea majoritate ce isi spune crestina, la fel cum musulmanii sunt mai religiosi decat crestinii in sensul ca tin mai mult la rugaciune, inchinare si au mai mare respect pt. religie,

      este esential, in opinia mea, sa se excluda din start ca increderea si comunicarea cu divinitatea in care crede, sa fie delegata unui popa, preot, episcop, etc...

      ar trebui ca fiecare, sa incerce direct sa se aprope de credinta, divinitatea in care crede si sa excluda ca un popa, preot, episcop sa ii spuna ca el este intermediarul credintei sale,
      credinta in divinitate ar trebui sa fie un fapt personal...credinta colectiva a reusit sa murdareasca tot, cel putin in crestinism....
  • 0 (2 voturi)    
    Mitica, am un amendament... (Miercuri, 15 iulie 2009, 10:16)

    Corneliu [anonim]

    ...la ceeace ai scris si anume ca din nefericire prostia se ia, ca o boala contagioasa.
    Molipsirea are loc in special la varste tinere cand creierul inca n-a avut suficient timp sa dezvolte imunitate la prostie.
    Exemple se pot vedea la tot pasul si in toata lumea.
    Astia mai in varsta sunt in general imuni, daca au trecut printr-o imunizare prealabila, naturala sau inoculata.
    Ceilalti, Dumnezeu cu mila.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate - in anii cu alegeri avem... pandemie! (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:09)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui Corneliu

      Dragă Cornelius,

      Ai dreptate - in anii cu alegeri avem... pandemie!

      Iar prostia este pur umană, nici aviară şi nici porcină.

      Oare trece şi la animalele sălbatice sau la cele domestice?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri