Europarlamentar britanic: UE ar trebui sa scufunde navele imigrantilor ilegali

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 9 iulie 2009, 13:36 Actualitate | Internaţional

Liderul Partidului National Britanic (BNP), de extrema-dreapta, recent ales in Parlamentul European, a declarat miercuri ca Uniunea Europeana ar trebui sa scufunde navele cu imigranti africani care incearca sa ajunga pe continent, relateaza AFP.

Nick Griffin, unul din cei doi membri BNP alesi in Parlamentul de la Bruxelles in luna iunie, a declarat pentru BBC ca celor de la bordul navelor va trebui sa li se arunce, in schimb, o pluta de salvare pentru a se intoarce inapoi. Griffin a insistat, astfel, ca numai prin adoptarea unor masuri drastice se poate descuraja imigratia clandestina, inainte ca Europa sa "fie inghitita de Lumea a Treia".

"Singura masura care, mai devreme sau mai tarziu, va stopa imigratia si va impiedica un mare numar de africani subsaharieni sa moara pe drumul inspre Europa este aceea de a actiona foarte dur impotriva celor care sosesc pe continent", a declarat Griffin pentru BBC.

"Sincer, ar trebui sa se scufunde cateva dintre aceste nave", a insistat acesta. "Vom sprijini orice initiativa de acest gen propusa de responsabilii UE (care se ocupa cu lupta impotriva imigratiei clandestine) si ne vom opune oricarei politici care va conduce, in ultima instanta, la acceptarea imigrantilor ilegali in Europa", a adaugat Griffin.

Peste 67.000 de persoane au traversat Marea Mediterana pentru a patrunde in Europa, in 2008, jumatate dintre acestea sosind in Italia si Malta, potrivit datelor publicate in luna ianuarie de Agentia Natiunilor Unite pentru Refugiati. BNP face apel la stoparea imediata a imigratiei in Marea Britanie si "reinstalarea voluntara" a imigrantilor, care se gasesc deja in aceasta tara, in tara lor de origine.


Citeste mai multe despre   






















687 vizualizari

  • +1 (9 voturi)    
    Saracul......... (Joi, 9 iulie 2009, 14:45)

    est4west [anonim]

    Saracutul de el, cred ca are febra mare...... vreo gripa porcina, ceva......
    • +5 (9 voturi)    
      Se vede ca nu te pricepi (Joi, 9 iulie 2009, 15:48)

      romanul [anonim] i-a raspuns lui est4west

      Sunt multi emigranti care nu au ce sa caute in Europa, pana la urma o tara este casa ta, de ce trebuie sa-l lasi pe altul sa intre cu forta. Si apoi se vede clar ca nu pot fi integrati oameni din catunele africii in Londra, uneori avem noi probleme sa integram romanii de la sate in Madrid, manele, chefuri. Daca iti faci iluzie ca negrii africani odata ajunsi pe continent se apuca de munca serios, te inseli, romanii umplu santierele iar ei vand CD-uri copiate ilegal pe la coltul strazii. Nu cred ca ar fi bine sa ai langa usa ta un apartament plin cu negrii din catunele africii, sa nu crezi ca au acelasi comportament ca studentii negrii din Buc. sunt mult mai rau.
      • -6 (8 voturi)    
        Dar (Joi, 9 iulie 2009, 16:37)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui romanul

        totul era bine cand imperiile europene jefuiau Africa, nu?
        • +5 (7 voturi)    
          yeap (Joi, 9 iulie 2009, 18:16)

          ia cucu [anonim] i-a raspuns lui soferul

          mda totul era bine cand imperiile europene jefuiau planeta

          oricum nu inteleg unde vrei sa ajungi...asta inseamna ca acuma trebuie sa le suport prostiile??

          cand dou civilizatii se intalnesc, una o subjuga pe cealalta...eu prefer sa fac parte din cea care castiga...

          si nu stiu daca ar trebuii sa fim toleranti cu grupurile de negrii care violeaza si isi bat joc de tot ce misca in europa...plus ca sunt si rasisti
          • -3 (5 voturi)    
            hmm (Joi, 9 iulie 2009, 20:19)

            nicu [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

            Anglia, Franta, Italia au avut multe colonii in Asia si Africa au secat de bogatii si resurse naturale coloniile s-au retras lasand in saracie coloniile care acum emigreaza pentru a castiga o paine. Nu degeaba i se zicea Indiei perla coroanei britanice, englezii au bagat mana adanc de tot acum roata s-a intors...
            • +1 (1 vot)    
              Si...? (Joi, 9 iulie 2009, 23:32)

              dami365 [utilizator] i-a raspuns lui nicu

              Care-i treaba ? E vorba de ce se intampla acum nu de ce a fost acum 100-200 de ani.Sunt rasisti,nesimtiti ,nespalati...(continua tu). Spun astea din cunostinta de cauza.
  • -2 (10 voturi)    
    bravo (Joi, 9 iulie 2009, 14:47)

    MirceaA [anonim]

    stau si ma gandesc la saracul Milosevici. Era mic copil pe langa europarlamentari.
    • +2 (10 voturi)    
      buna idee (Joi, 9 iulie 2009, 15:20)

      d [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      buna idee! nu trebuie sa fecam compromisuri cand vine vorba de siguranta cetatenilor.
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Joi, 9 iulie 2009, 15:12)

    MirceaB [anonim]

    Si inca nu l-ati auzit pe Griffin. Abia incepe sa se desfasoare.
  • +5 (11 voturi)    
    corect! (Joi, 9 iulie 2009, 15:37)

    Nicky [anonim]

    Mi se pare o intentie corecta!
    • -4 (8 voturi)    
      aha (Joi, 9 iulie 2009, 18:04)

      MirceaA [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      inseamna ca esti de acord si cu nea Nicu, care-i impusca pe cei care incercau sa treaca Dunarea
      • +3 (3 voturi)    
        alohaaa! (Joi, 9 iulie 2009, 21:53)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        ceasca ii impusca pe ai de voiau sa IASA, nu sa INTRE!
  • +6 (8 voturi)    
    da da (Joi, 9 iulie 2009, 15:50)

    ia cucu [anonim]

    razi tu razi.. dar nu sti cum arata franta si germania din cauza imigrantilor... sunt zone care nu mai pot fi considerate europene iar sentimentele rasiste sun din ce in ce mai evidente

    problema este ca cei care vin in europa, nu se adapteaza regulilor de aici ci isi mentin obiceiurile de acasa formand niste comunitati mari care inghit cartiere intregi si in care regulile si legile tarilor europene nu mai au nicio valoare

    ceva se va intampla pana la urma si nu stiu daca noi romanii vom iesi bine din toata chestia asta
    • +1 (1 vot)    
      Vorbesti cumva (Joi, 9 iulie 2009, 16:42)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

      despre romani?
    • +6 (6 voturi)    
      mda..din pacate da (Joi, 9 iulie 2009, 18:23)

      ia cucu [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

      mda...vorbesc despre romani..

      pentru ca suntem asociati cu un grup de nomazi venit din india

      desi pentru noi diferenta este foarte clara... pentru europeni nu este
  • -2 (8 voturi)    
    Sunteti criminali ? (Joi, 9 iulie 2009, 16:14)

    est4west [anonim]

    Oare atat de usor se transforma omul dintr-unul normal intr-un crim inaL ?
    Voi va vedeti ce spuneti ?

    VA auziti ?

    Dar asa, rusine nu va este ?

    Africanii din navele alea sunt OAMENI - care nu au avut sansa ca voi sa se nasca in Europa ....

    Unii se fac misionari - altii vad ca devin foarte usor criminali !
    • +2 (4 voturi)    
      Sunt un pic satul de predici si predicatori (Joi, 9 iulie 2009, 20:23)

      Contra est4west [anonim] i-a raspuns lui est4west

      Sunt un pic satul de predici şi predicatori.
      Nu vrei matale sa te duci in Africa şi sa ţii predici de acest gen la canibali?

      In mod sigur te vor găsi ca eşti pe gustul lor.
  • +4 (6 voturi)    
    Istoria (Joi, 9 iulie 2009, 16:40)

    romanul [anonim]

    Imperiul roman nu a cazut doar datorita razboaielor pierdute, ci pt. ca au permis unelor popoare barbare amice, sa se aseze in interior, cu timpul zonele respective s-au dezromanizat, imperiul devenind tot mai mic si mai putin sustinut social. Avantul primilor secole unde cetatenii romani sareau la apararea imperiului a disparut, germanicii nu numai ca nu l-au aparat dar au si devastat orasele romane. Cautati pe net. peste 30-40 de ani Danemarca si Olanda vor deveni majoritar musulmane, cei 15% emigranti fac in actualitate 50% din numarul de copii nascuti. Orice calcul simplu iti arata ca asa va fi, nu cred ca vor fi vrednici mostenitori aiculturii occidentale. Vezi cazul Constantinopolului, actualii turci care au mult sange bizantin, nu au reusit sa dezvolte o cultura asa stralucita ca inaintasii lor. Probabil la fel va fi si in Euroarabia din viitor, va veni o era nu tocmai stralucita pt ceva timp, la fel cum s-a intamplat dupa imperiul roman.
    • -3 (5 voturi)    
      inexact (Joi, 9 iulie 2009, 17:07)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui romanul

      Imperiul roman s-a prabusit din cauza anarhiei militare incepand de la moartea imparatului Alexander Severus.

      p.s. se pare ca rasismul devine o ocupatie placuta pt unii dintre romani. Curios, ca si cum romanofobia italienilor nici nu s-ar fi intamplat...
      • +5 (7 voturi)    
        nu e rasism (Joi, 9 iulie 2009, 18:39)

        ia cucu [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        nu noi trebuie sa ne adaptam obiceiurilor lor ci ei trebuie sa se adapteze regulilor noastre...iar acest lucru nu se intampla

        in momentul in care cerem 'toleranta zero' fata de cei care nu respecta regulile societatii in care traim, nu putem fi catalogati drept rasisti

        intamplarea face ca masurile impuse de lipsa tolerantei fata de cei care nu respecta legea sunt indreptate in cea mai mare parte catre imigrantii din tarile sarace

        asa cum nu reusim sa integram tiganii in societate as nu reusesc vestici sa integreze o parte din imigranti..iar partea aia face numai prostii

        toleranta trebuie sa fie in primul rand utila europei pentru ca aici traim... iar cei din romania ,care nu stiu ce inseamna un grup de negrii iesit sa se distreze, ar face bine sa-ti tina gura si sa-si inghita toleranta...

        in momentul in care anumite specimene profita de bunavointa noastra, trebuie actionat...pentru ca generatiile urmatoare vor suferii din cauza lipsei masurilor noastre
        • -3 (5 voturi)    
          Logica interschimbabila (Joi, 9 iulie 2009, 19:21)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

          Hai sa presupunem ca un italian gandeste asa:

          "nu noi trebuie sa ne adaptam obiceiurilor lor ci ei trebuie sa se adapteze regulilor noastre...iar acest lucru nu se intampla

          in momentul in care cerem 'toleranta zero' fata de cei care nu respecta regulile societatii in care traim, nu putem fi catalogati drept rasisti

          intamplarea face ca masurile impuse de lipsa tolerantei fata de cei care nu respecta legea sunt indreptate in cea mai mare parte catre imigrantii din tarile sarace

          asa cum nu reusim sa integram ROMANII in societate as nu reusesc vestici sa integreze o parte din imigranti..iar partea aia face numai prostii

          toleranta trebuie sa fie in primul rand utila europei pentru ca aici traim... iar cei din ITALIA ,care nu stiu ce inseamna un grup de ROMANI iesit sa se distreze, ar face bine sa-ti tina gura si sa-si inghita toleranta...

          in momentul in care anumite specimene profita de bunavointa noastra, trebuie actionat...pentru ca generatiile urmatoare vor suferii din cauza lipsei masurilor noastre "

          Intreb: ai fi de acord cu italianul? Adica cu politica lui Berlusconi si cu vigilante pe strazi?
          • +3 (3 voturi)    
            eu sunt de acord (Joi, 9 iulie 2009, 20:34)

            ia cucu [anonim] i-a raspuns lui Anonim

            domnule, nu cred ca pui problema cum trebuie.
            romanii nu sunt tigani si parerea mea este ca ne integram foarte bine acolo unde mergem

            iar masurile luate de italieni sunt niste loviuri de imagine si se bazeaza pe porcariile pe care le fac cei ce pretind a fi romani..in italia nu romanii sunt problema ci mafia..dar au uitat si ei, ca si noi, ca se poate altfel

            suntem discriminati pt ca ne batem joc de tarile in care ajungem..sub pretextul ca in romania nu se mai poate(fura) mergem in vest ca acolo se poate...si dupa aia ne intrebam ce au cu natia noastra
        • -1 (3 voturi)    
          tie (Joi, 9 iulie 2009, 20:15)

          nicu [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

          ti-e frica de negri ai fost prin Italia, Franta, Germania si te-au admonestat?
          eu cred ca nu trebuie sa fim lupii moralisti suntem asa cum suntem si in privinta negrilor sa stii ca sunt oamnei ca si noi sunt buni si rai...
          • +1 (3 voturi)    
            ehehe (Joi, 9 iulie 2009, 21:57)

            clujean [anonim] i-a raspuns lui nicu

            uiti statistica... atunci cand majoritatea unui grup etnic sau social nu respecta regulile civice, situatia se impute rau de tot, ca sa nu mai pomenesc exemplul rau dat celorlalti; orice incalare a regulii scapata fara pedeapsa aduce altele dupa ea, si raul se extinde; asta e valabil pt.toata lumea, fireste.
          • 0 (0 voturi)    
            mai nene, (Vineri, 10 iulie 2009, 1:07)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui nicu

            io nu cred ca negrii, tiganii si mutzulmanii sint oameni ca noi. Au alte valori, la astia hotia si lenea sint de admirat, cine munceste e considerat prost. Si acum ce faci, ma denunti la consiliul ''discriminarii''?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version