Marturia unor turisti francezi in Romania: La Neptun suntem rasfatati si toti vorbesc franceza

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 22 iunie 2009, 11:28 Actualitate | Internaţional

Bernard Top si prietena sa, Mireille, nu inceteaza cu elogiile: un sejur in Romania i-a repus intr-o forma olimpica. Asa incepe un amplu articol dedicat tarii noastre si publicat de ziarul francez Nord Eclair. Unul dintre putinele texte scrise din afara granitelor noastre si in care Romania nu este nici tara tiganilor, nici a coruptiei sau a saraciei. Haideti sa vedem a cui.

"Romania, o tara care ne rasfata"

Bernard Top si Mireille merg la Neptun din 2005, asa ca au vazut cu ochii lor cum se schimba o tara, de la an la an. "La inceput, e adevarat ca erau foarte saraci si infrastructura lasa uneori de dorit. Dar acum, dimpotriva, este ultramodern. Iar gastronomia e un domeniu care a progresat si el", explica Mireille. Si apoi, nu se poate trece cu vederea peste primirea pe care romanii le-o fac oaspetilor straini, scrie publicatia din Hexagon. "Suntem cu adevarat rasfatati si vorbesc toti franceza", continua sa povesteasca cei doi turisti.

O vacanta la Neptun, "o adevarata afacere"

Asa se face ca, in ultimul timp, tot mai multi francezi aleg ca destinatie pentru vacanta litoralul Romaniei. Fata de Paris, Lyon sau Marseille, tarmurile Marii Negre nu sunt decat la o departare de doua ore de zbor. In ciuda zborului, o vacanta in Romania este o afacere foarte buna, continua jurnalistii. "Anul trecut, am platit 1.047 de euro de persoana pentru doua saptamani de cazare, cu pensiune completa. Greu sa gasesti undeva mai putin de atat", povesteste Bernard Top. Si oricine calatoreste pana in Romania se poate bucura de un masaj, la Neptun, care nu costa decat 10 euro pe ora. Amanunt ce poate parea insignifiant la prima vedere, dar care cantareste destul de mult in luarea unei decizii, cand e vorba de concediu si relaxare.

"Cine vine aici, sigur se mai intoarce"

Iar marturia nu este singulara. Michèle Coestier este o alta turista care nu conteneste cu laudele, scrie Nord Eclair. A fost de opt ori la Neptun si spune ca n-a auzit pe nimeni sa se planga de aceasta destinatie. "In general, daca ajungi o data, te reintorci".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

11516 vizualizari

  • +8 (16 voturi)    
    ma bucur (Luni, 22 iunie 2009, 11:46)

    nano2k [utilizator]

    ma bucur sa citesc ca ne mai si lauda unii...
    • +4 (6 voturi)    
      Masina Timpului (Luni, 22 iunie 2009, 18:23)

      Dartagnan [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Cand a fost la Neptun, in 1972?
    • 0 (0 voturi)    
      Adica? (Marţi, 23 iunie 2009, 12:08)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      adica mie mi se pare scump si prost desi am fost de peste 20 de ori la noi pe litoral si doar de 3-4 ori la greci si bulgari?

      ciudat
  • +12 (12 voturi)    
    sfat... (Luni, 22 iunie 2009, 11:47)

    Alx MAX [anonim]

    Nu vă mai îmbuibaţi atâta, politicieni proşti! Apucaţi-vă şi faceţi drumuri mai bune! Iată, turiştii străini ne cântă în strună! Dacă ar fi nişte drumuri mai bine, ar fi şi mai multe semne pozitive şi ar veni şi banii! E nevoie de numai 2 - 3 ani de "sacrificiu", nu mai mult! Nu vă vedeţi interesul, prostovanilor! (să vedeţi drumul între Slobozia Nouă şi Iazu, în Ialomiţa cum e!)
    • 0 (0 voturi)    
      avion (Duminică, 28 iunie 2009, 23:59)

      ana [anonim] i-a raspuns lui Alx MAX

      Cred ca un aeroport modern(Constanta) e mai ieftin decat o autostrada. Iar din Germania, Franta, Anglia sau tarile baltice (de unde ar veni si turisti mai civilizati) e si solutia cea mai eficienta-timp
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Luni, 29 iunie 2009, 1:22)

        ana [anonim] i-a raspuns lui ana

        tari nordice adik nu baltice. scuze
  • +8 (20 voturi)    
    Articol platit (Luni, 22 iunie 2009, 11:57)

    Marius [anonim]

    1047 de persoana 2 sapt.. Cum adica nu gaseste undeva la mai putin de atat ? Cum adica infrastructura cand toata patria .ro are 2 autostrazi cu totul? Gastronomie noua ? Se mananca si cei 40 000 de caini vagabonzi acum ? Sa fim seriosi... miroase a articol platit de la 7 poste! Probabil ca e vorba de 2 pensionari de 70 de ani... care au dificultati in a compara ofertele europene
    • +3 (5 voturi)    
      Te inseli (Luni, 22 iunie 2009, 18:25)

      Dartagnan [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Nu este vorba de doi pensionari, ci de doi francezi proaspat emigrati din Senegal. Au platit 1047 de sakali, nu euro, a fost o mica eroare de tipografie, si nu au mancat "cu" caini maidanezi, ci au mancat caini maidanezi. Dar in tara lor un astfel de ospat este de-a dreptul o specialitate. Pofta buna si sa mai veniti pe la noi.
  • +8 (14 voturi)    
    Campanie (Luni, 22 iunie 2009, 12:07)

    je [anonim]

    Sunteti siguri ca nu este o campanie pro romania facuta discret drept contraofensiva la campaniile de antiromanism sustinute de Rusia si Ungaria-Austria in presa internationala . Daca as fi in locul serviciilor as lansa un fond de sustinere media internationala a Romaniei. Probabil ca articolul este primul dintr-o serie de articole pozitive care vor aparea despre Romania . Haideti sa nu ne imbatam cu apa rece . Si eu am fost in Neptun de 2 ori in ultimul an ( cu treaba ) si nu am fost deloc impresionat de hotelurile vechi si nerenovate , de tarabele intinse peste tot , de hotia la cantar , de tigani etc . Sa fim realisti ......doar ......
    • +1 (1 vot)    
      daca as fi in locul serviciilor (Marţi, 23 iunie 2009, 12:13)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui je

      as bea un ceai linistitor si as emigra intr-o tara in care minciuna nu e subiect de discutie si mincinosii exemple de succes.

      daca are cineva impresia ca asa se face reclama - prin articole mincinoase peste bunul simt e nebun sau nu a iesit din apartament de 20 de ani. asta este deserviciu - sa dai bani pe reclama mincinoasa in loc sa investesti ...
  • +9 (17 voturi)    
    Ce gluma proasta (Luni, 22 iunie 2009, 12:08)

    Catalin [anonim]

    Asta e publicitate platita de Elena Udrea, exact in genul in care Monica Iacob Rizzi a platit stiri la televiziuni in ultimul timp.
    • +3 (9 voturi)    
      reportajele despre Bulgaria ce sunt? (Luni, 22 iunie 2009, 12:55)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Asa se face publicitate peste tot in lume. Crezi ca daca citesti in diferite publicatii despre o tara sau alta, e absolut intamplator? E o metoda de promovare foarte buna! Bine ca incepem si noi sa intelegem cum functioneaza mecanismul!
      • +1 (1 vot)    
        mecanismul pacalelii (Marţi, 23 iunie 2009, 12:16)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui claudiopolis

        promovarea unor informatii mincinoase nu ar trebui incurajat in anii 2000. asta nu e reclama

        reportajele romanesti din bulgaria zic ca esti jefuit la tot pasul - dar asta o scriu romanii - cine ar putea sa se gandeasca la asta? la bulgari chiar e ieftin si mai de bun simt, nici nu merita comparatie.

        singura salvare e ca la romania avem fitosi peste fitosi, nu vezi tu toale si aere de ghertoi prea des la bulgari, unde pui ca e si de cateva ori mai ieftin.
        • +1 (1 vot)    
          la bulgari ieftin si prost (Marţi, 23 iunie 2009, 17:39)

          minos [anonim] i-a raspuns lui VictorS

          gargarite in cerealele pt copii la hotel asa zis de 4 stele in Albena si chelneri care iti iua mancarea din fata cu cateva minute inainte de ora de inchidere a mesei din program.
          Posturi de TV specializate in manele(sic!), filmul Inima de tigan sau cum se cheama ala de pe Acasa pe un post bulgaresc. Bulgari cu dinti de aur si cefe groase in Varna, campuri pline de pungi de plastic langa Sofia, gropi in strazile din Sofia, ce tot lauda astia Bulgaria ca nu inteleg, pt cateva hoteluri spoite la Marea Neagra? Prosti mai suntem noi romanii, pe cuvant, laudam pana si pe bulgari si cum apare un articol pozitiv despre noi sarim ca arsi si spunem ca nu-i adevarat.
  • 0 (8 voturi)    
    Adevarat ... (Luni, 22 iunie 2009, 12:13)

    the [utilizator]

    în materie de poliglotism nu cred sa ne întreaca cineva ...
    Tara fosta francofona, devenita majoritar saxofona decând cu capitalismul si baza aeriana de la Gogalniceanu.
    Tiganii români, vorbitori de franceza, germana, italiana, spaniola, neerlandeza, care amelioreaza procentul cunoscatorilor de limbi straine per total populatie.
    Mass-media educativa, care ridica nivelul de cultura gastronomica de la mititei, tochitura si momitze la salate de varza de bruxelles (nici o aluzie, va rog), feuilletage cu fructe de mare din dunare si terine de avocado din ialomitza.
    Veniti din orice tara,
    turisti sa avem iara !
    (refren din mileniul anterior)
  • +4 (8 voturi)    
    aha..... (Luni, 22 iunie 2009, 12:25)

    Hiksos [anonim]

    si marmota ? unde era marmota ? sau poate era parte din inovatiile alea gastronomice. Sa fim seriosi, cum se poate compara meniul unui hotel trist din Neptun cu gastromonia franceza? sau imbunatatirea este trecerea de la snitele ca talpa la un gordon bleu incalzit la microunde
    • +6 (6 voturi)    
      Gordon Bleu versus Cordon Bleu (Luni, 22 iunie 2009, 12:58)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Hiksos

      Chiar daca meniurile romanesti tin la forma agramata "gordon bleu", tipul respectiv de friptura n-are nimic de a face cu vreun scotian sau englez (recte "Gordon"). Grafia corecta este "cordon bleu" si inseamna la origine "excelent, deosebit" , prin analogie cu bentita albastra ("cordon bleu") ce se conferea transatlanticului (vaporului) care traversa in timpul cel mai scurt oceanul. Competitia a durat aproape o suta de ani si marile linii maritime tineau sa obtina pretioasa distinctie pentru navele lor de linie; - in fapt, Titanic-ul s-a scufundat in primul voiaj, pe cand incerca sa obtina pretioasa distinctie (capitanul a ales ruta nordica pentru ca era mai scurta, neglijand raporatele meteo despre ghetari).
      • +2 (2 voturi)    
        mea culpa (Luni, 22 iunie 2009, 13:30)

        Hiksos [anonim] i-a raspuns lui Radu

        multumesc de explicatii ;) f interesant
      • +2 (2 voturi)    
        ok (Marţi, 23 iunie 2009, 0:28)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Explicatia "cordon bleu" e un pic alta: "cordon bleu" inseamna intr-adevar ceva deosebit, extraordinar- dar vine de la "cordon bleu" care e in bucataria franceza bucatarul sef (care chiar purta un cordon albastru la sortul alb). "Cordon bleu" este mancarea pe care o facea numai bucatarul sef.

        "Cordon bleu" e de asemenea un titlu nobiliar francez vechi, fiind cea mai inalta distinctie sub Bourboni.

        Chestia asta cu traversatul oceanului e un pic de propaganda anglo-saxona probabil neintentionata (vezi ca Blue Riband nu e chiar totuna cu Cordon Bleu) :)
        • 0 (0 voturi)    
          panglicile astea buclucase (Marţi, 23 iunie 2009, 21:34)

          iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui alex

          vrei sa zici "blue ribbon" pentru cel mai rapid transatlantic
          • 0 (0 voturi)    
            limbile astea incalcite (Vineri, 26 iunie 2009, 1:57)

            crazy [anonim] i-a raspuns lui iancu jianu

            engleza si franceza :) te-am scos din ceata ?
      • 0 (0 voturi)    
        aham (Vineri, 26 iunie 2009, 1:54)

        crazy [anonim] i-a raspuns lui Radu

        cordon bleu e mai mult un jnitzel umplut decat 'friptura" :)
  • +3 (5 voturi)    
    aha (Luni, 22 iunie 2009, 12:26)

    moshu [anonim]

    asta e caterinca nene
    ha ha ha
  • +10 (14 voturi)    
    tipic romanesc! :)) (Luni, 22 iunie 2009, 13:09)

    cet23 [anonim]

    Noi romanii sunt atat de obisnuiti sa fim considerati si mai ales sa NE consideram ultimile taraturi de pe planeta asta, incat daca cineva zice ceva bun despre noi, ori credem ca e o facatura, ori ceva e necurat la mijloc!
    Asta se trage inca din comunism cand tot, dar TOT ce era strain era superior! Exagerand putin, daca aduc o piatra luata de pe marginea vreunui rau din Germania, sa zicem, un roman, dupa ce-i spun de unde e, va exclama admirativ: "ce piatra deosebita, ce precizie germana in piatra asta, cate eleganta, super! Misto piatra. Se vede ca-i germana!"
    Suntem un popor cu o parere extrema despre noi ca natie (ori ultimiii viermi de pe planeta, ori, mai rar, cei mai destepti, descendenti din extraterestrii ce au populat Pamantul acum nu stiu cati ani).
    • +1 (1 vot)    
      + (Luni, 22 iunie 2009, 20:49)

      liana [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Adevarul nu se putea exprima mai bine, ti-as da un plus dar n-am cont.
    • 0 (0 voturi)    
      o clipa (Marţi, 23 iunie 2009, 12:21)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      adica mie mi se pare ca e scump si nasol la noi din cauza ca sunt programat sa cred ca suntem nasoi?

      refuz sa inghit asta. apreciez faptul ca nu stim deloc sa facem turism si cred ca putem sa incercam sa privim realist si constructiv nu sa aclamam mizeria de sub pres din motiv ca e a noastra.

      articolul acela e o minciuna!
      cine a fost pe la noi si macar odata intr-o alta tara europeana cu litoral si poate sustine cu mana pe inima ca articolul pare autentic?
  • 0 (4 voturi)    
    Cum?...Cine???? (Luni, 22 iunie 2009, 13:22)

    Gix [anonim]

    Un francez? Cum, unul din ãla pe care tot timpul il auzi prin supermarket zicând: "pas cher", "mois cher"? Un cordon??? Bleu???
  • +5 (5 voturi)    
    mda (Luni, 22 iunie 2009, 13:55)

    kcuf [anonim]

    Probabil toti profesorii de franceza s-au angajat ospatari peste vara la neptun.
  • +5 (5 voturi)    
    astia poate nici nu exista (Luni, 22 iunie 2009, 13:59)

    x_ander [anonim]

    Nu va mai umflati atata in pene, poate turistii astia sunt doar niste personaje inventate iar asta e un articol platit catre publicatia aia frantuzeasca ...
    Cat pentru politicienii nostri, ar trebui sa realizeze ca turismul in tara asta trebuie promovat si imbunatatit la maxim
  • +2 (6 voturi)    
    Mda (Luni, 22 iunie 2009, 14:03)

    me [anonim]

    Imi pare rau sa va anunt, ca mai la sud (de Vama veche )sunt preturi mai mici si servicii mai bune. Tariful enuntat (1047 euro/persoana ) spune mai mult decat tot articolul. Cu banii astia te duci linistit si la turci la 5stele+.
    Nu le spuneti francezilor sa nu-si faca sange rau.
    • +1 (3 voturi)    
      re (Luni, 22 iunie 2009, 16:27)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui me

      Mai ieftin, da, hoteluri mai noi, da, dar sa nu zici ca mancarea de acolo (cel putin cea de la all inclusive) e mai buna decat ce e la noi ca imi dau seama ca esti doar unul care apreciaza cantitatea, nu calitatea. Cat despre infrastructura: au noroc ca nu circula prea multe masini pe la ei...
      • +2 (2 voturi)    
        haida de (Luni, 22 iunie 2009, 18:57)

        goe [anonim] i-a raspuns lui nashu_mare

        Nu stiu la ce all inclusive ai fost tu, ca nu sunt toate la fel. Inainte sa te dai expert aici, du-te la unul de peste 1000 de euro pe saptamana si pe urma mai vorbim. Te asigur ca o sa ramai masca (si nu din cauza cantitatii). Dar daca vrei sa mananci porc prajit cu cartofi, mai bine nu-ti cheltui banii.
        • 0 (0 voturi)    
          re (Marţi, 23 iunie 2009, 10:13)

          nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui goe

          Nu neg, dar in text era vorba de 2 saptamani si nu de grajdul numit all-inclusive.
  • 0 (12 voturi)    
    romania vs franta (Luni, 22 iunie 2009, 14:26)

    calator prin europa [anonim]

    ce tot ii dati inainte cu cordonul ala?am fost la paris si mancarea e mai buna la noi la restaurant decat la ei din multe puncte de vedere.la ei iti pun trei frunze de salata, un cartof (mic) si o bucatica de carne microscopica.si nu au nici un gust in schimb costa de te rupe...si mai lasati-ma ca nu stiu, stiu f.bine cum e mancarea la paris si cum e la noi.la noi este si suficienta (si nu mananc mult)si decenta la pret la un restaurant bun.nu le-am dat bacsis la francezi, la ei e obligatoriu, ce sa spun, si stiti ce au zis (noi vorbind intre noi romaneste):ai dracu spanioli ce zgarciti sunt...parisul e un oras superb dar francezii au niste ifose...si in general nu cunosc alta limba decat a lor....sa fie sanatosi dar comparativ cu ei nu suntem chiar ultimii oameni.mai scutiti-ma.e loc insa de mai multa curatenie, educatie si civilizatie in romania.
    • +2 (2 voturi)    
      lol (Marţi, 23 iunie 2009, 0:30)

      alex [anonim] i-a raspuns lui calator prin europa

      Bre, in Romania mori cu zile la masa. Macar au de unde sa reduca preturile acum restaurantele cu criza asta intr-un mod chiar placut: mai reduc din portiile alea monstruoase care te baga in obezitate fortata...
  • +2 (6 voturi)    
    excelenta promovare (Luni, 22 iunie 2009, 14:33)

    mozzy [anonim]

    Excelenta metoda de promovare pentru pacalit francezi. Atata doar ca, vor veni si vor pleca, iar atunci cand chiar o sa fie in realitate infrastructura, isi vor aduce aminte ca au luat teapa.

    Oricum, sa fim seriosi, 1047eur de persoana 2 saptamani e tariful la turci cu charter, chiar daca in alta perioada. Iar 74 de euro/zi/persoana cu pensiune completa nu e chiar o oferta extraordinara, caci toti stim cum arata hotelurile si restaurantele noastre.
    • 0 (0 voturi)    
      hotelurile noastre (Luni, 22 iunie 2009, 20:53)

      liana [anonim] i-a raspuns lui mozzy

      "caci toti stim cum arata hotelurile si restaurantele noastre"

      Nu generaliza. Depinde in ce hotel mergi. Daca mergi la unu de 2 stele cred si eu ca e naspa, insa am fost la un hotel de 4 stele in tm... lux lux si nici n-am platit mult, 55 euro pe noapte camera dubla.
  • 0 (2 voturi)    
    buna tentativa (Luni, 22 iunie 2009, 19:13)

    zvezda [anonim]

    Da, asa se face promovare, prin minciuna. Nu toti trebuie sa minta, dar toti trebuie sa se promoveze cumva. Asta e. Numai ca n-o sa tina. Vreti sa tina? Faceti un Las Vegas la Neptun. Legalizati prostitutia, marijuana, acordati facilitati fiscale cazinourilor care se infiinteaza in Neptun. Va garantez ca in 10 ani vor curge de acolo nu milioane ci miliarde de euro. Imoral? Absolut deloc. Imorali sunt turistii, nu cei care le iau banii. Si daca nu le luam noi banii, ii iau altii, ei oricum isi fac damblaua.
    Sclifositii religiosi se pot muta in alta zona, sau am putea face ceva spectacole cu vraji si minuni, ca si banii lor sunt buni.
    Dar din pacate in Romania n-ai cu cine, parca vad ce s-au oripilat unii la comentariul meu!
    • -1 (1 vot)    
      ..... (Luni, 22 iunie 2009, 20:12)

      I like it [anonim] i-a raspuns lui zvezda

      Mie mi-a placut. Sunt de acord. Suntem ipocriti, nu stim sa ne vedem interesul.
    • +1 (1 vot)    
      auzi fa/ba? (Miercuri, 24 iunie 2009, 0:03)

      constantin [anonim] i-a raspuns lui zvezda

      sa legalizezi prostitutia si marijuana la tine acasa. numai scursura europei ne mai lipseste. "Imoral? Absolut deloc. Imorali sunt turistii, nu cei care le iau banii. " adica ce vrei sa spui? cei care instiga la crima(de exemplu) nu sunt vinovati, ci numai criminalii? nu-i de mirare ca injuri crestinii. cu asa un hal de gandire....
    • 0 (0 voturi)    
      cool (Vineri, 21 ianuarie 2011, 23:43)

      jessie [anonim] i-a raspuns lui zvezda

      Marijuana Prostitutie e tare ! Dar si seringarii care consuma heroina o sa doreasca si ei, bilute la farmacie !!!! Se vor injecta si mai bine atunci le vor da si la copii, ia puiule si tu in vena ca e bine! ha ha
  • 0 (2 voturi)    
    Cred... (Luni, 22 iunie 2009, 20:15)

    Hippie [anonim]

    Cred ca francezii erau hippioti sau masochisti.
  • +4 (4 voturi)    
    Romania (Luni, 22 iunie 2009, 22:06)

    Dorin [anonim]

    Eu cred ca toti cei care ati scris de rau de Romania nu ati fost intr-un concediu in afara. Cati ati fost in Africa? Dar in Asia? Dar in Orientul Mijlociu? Altfel nu imi pot explica ura asta totala fata de tot ce este romanesc. Cum dracu sa nu ne faca altii de rahat cand noi insine radem de noi. Sper sa mergeti toti in strainatate sa vedeti si sa va intoarceti sa spuneti ce este Romania cu adevarat. Al dracului neamt daca ar spune el ca Germania e de cacat chiar in cea mai imputita fundatura. Sa va fie rusine tuturor celor care denigrati Romania. Nu rusu sau austriacu e de vina, ci tu, romane, care iti faci tara de cacat dintr-o frustrare continua si de-a dreptul patologica. Dar, e bine, mergem spre mai bine in ciuda tuturor celor care spun altfel. Cred in Romania si sper din tot sufletul sa mergeti prin alte parti sa vedeti si sa deschideti ochii largi, mari de tot. Spor la treaba, romane denigrator! Iti urez asa ca sa faci bani sa te duci si sa te intorci sa spui: La anul merg la Neptun.
    • 0 (2 voturi)    
      ptr @Dorin (Marţi, 23 iunie 2009, 1:15)

      drumuri europene [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      Si ce sa fac la Neptun? Sa arunc banii degeaba? Sa fiu furat pe fata, sa-mi urle muzica de la fiecare restaurant de nu ma pot intelege? Dorine, tu chiar ai fost in concediu peste granita, prin Europa macar? Nu ti-a placut poate curatenia, poate linistea, poate ospitalitatea?? Sa nu-mi spui ca ti-au lipsit manelele? Am inteles, acolo nu te-a remarcat nimeni, nimeni nu a fost interesat de SUV-ul tau nou din care se auzea muzica data la maxim! Sau poate ai o super masina si nimeni nu a cazut pe spate? Cred ca inteleg de ce iti place la Neptun! Fie vorba intre noi sunt din Costanta si iti spun ca la Neptun este jaful de pe lume, mai bine mai mergi cu masina 40km la Bulgari, nu vei regreta. Vei intalni o multime de romani din Mangalia si Constanta , plecati cu familiile sau prietenii sa serveasca masa la unul din restaurantele lor, mai ieftin si cu servicii de calitate superioara.
      • 0 (0 voturi)    
        calator prin lume (Marţi, 23 iunie 2009, 7:32)

        calator [anonim] i-a raspuns lui drumuri europene

        nu ati inteles nimic din ce a spus dorin.dati inainte cu prostiile.mergeti in franta sa vi se spuna ca la mesele alea nu se serveste mancare, ca la alalate lipseste chelnerul, ca afara obligatoriu trebuie sa iei nu stiu ce bautura...etc.sa vezi ce te arde la buzunar ca aia stiu sa speculeze turistii...si dupa aia o sa vi se para bine in tara.sunteti bolnavi cu totii la cap de denigrati romania fara a putea compara cu alte tari.ce aveti in cap si in suflet???
  • 0 (0 voturi)    
    ok,dorin (Marţi, 23 iunie 2009, 0:58)

    es [anonim]

    drum bun ,eu merg in grecia
  • +1 (1 vot)    
    Romania (Marţi, 23 iunie 2009, 2:18)

    Dorin [anonim]

    Si pe mine ma enerveaza manelistii cu muzica data tare si nesimtitii care merg pe linia de tramvai sau se baga in fata la semafor, sau tot ce ati spus mai devreme despre Romania ca este rau. Sigur ca aveti dreptate. Numai ca ideea mea era alta. Nu mi se pare o diferenta colosala intre Romania si restul locurilor de prin Europa. Serviciile sunt mai bune, camerele mai curate - numai ca noi obisnuim sa comparam un hotel de 2 stele din Romania cu unul de 4 din Grecia. Nu vreau decat sa fiti mai indulgenti cu Romania. Atata tot. Clar ca e enervant sa incerce sa te traga in piept la fiecare nota de plata. In Egipt de exemplu cum ne vedeau straini ne spuneau imediat alte preturi, de 10 ori mai mari!! Mult mai rau ca la romani. Fiecare vroia sa te pacaleasca. Pe fata fara niciun fel de jena.
    Prea ne facem tara de cacat, cu bune si rele. Prea scoatem toate relele in evidenta. Si eu vreau o Romanie mai civilizata, fara tupeisti si smecheri la tot pasul.
    Iar daca e campanie pt Romania, sa fie, ca prea ne fac de cacat peste tot in Europa. Daca zic de bine, de ce trebuie sa spunem ca nu e asa? Asta nu inteleg. E frumos la greci. OK. Si mie imi place f mult. Si? In Olimp nu e? Sau la Vama Veche? Tot la marea noastra am dat cele mai tari chefuri.
    Cati nu ati dat chef noaptea in bloc? De ce nu ati plecat acasa, ca probabil faceati parte din cei care deranjau, nu? Unu aici, unu colo. E suficient sa fii de cateva ori pe an nesimtit. Intr-un oras ca Bucurestiul de ex - cu o populatie de 2 mil de locuitori - cel putin 4 milioane de nesimtiri pe an. Sa nu pun si non-rezidentii orasului. Insa cum unii sunt nesimtiti in continuu, numarul nesimtirilor in Buc e astronomic.
    Trec de la o idee la alta. Stiu ca sunt multi nesimtiti in Romania, dar nu e Romania cel mai rau loc de pe pamant, dimpotriva, e acceptabil. Drum bun pe unde mergeti. O singura rugaminte: nu va vorbiti tara de rau. Nici la altii nu e cu mult mai bine. Asta daca ne referim la tarile civilizate. O vara placuta!
  • 0 (0 voturi)    
    riviera (Marţi, 23 iunie 2009, 7:25)

    francezu' [anonim]

    "la neptun suntem rasfatati si toti vorbesc franceza"
    si asta pentru cat? 1047 euro de persoana????
    e o gluma buna.
    anul trecut am fost in franta.
    localitatea se numea sainte marie de la mer.
    am locuit intr-o pensiune de 3 stele, am platit 40 eur pe noapte/camera!!!!mic dejun inclus.din cauza ca in camera mirosea a fum de tigara cand ne-am cazat, am avut reducere de 50 euro si imediat ne-au schimbat si camera.
    la 5 minute pe jos aveam plaja la marea mediterana si la 10 minute cu masina era plaja pustie de vreo 10 km lungime, tot la mediterana.
    drumul pana acolo a fost 380 eur, dus intors, cu loganu'.impartit la 4, va dati seama.si pe vremea aia un litru de benzina era 1, 55 eur.
    am iesit lejer 2 persoane din 1000 eur.am stat 7 nopti.
    si tot ce era mai important, acolo nu se vorbea romaneste, nu erau manele etc. etc.
  • 0 (0 voturi)    
    ati prins ideea? (Marţi, 23 iunie 2009, 10:23)

    hash [anonim]

    ..strainii tb inoculati cum ca litoralul nostru e fantastic. las' sa vina ei la noi, sa-i jumulim (ca ei n-o sa simta, au buzunaru' mai gros). noi merem in alta parte, ca avem buzunaru' mai subtire. s-au terminat vremurile alea cu 'turismul de masa'.
    • 0 (0 voturi)    
      DA, CHIAR ESTE MAI IEFTINA ROMANIA (Marţi, 23 iunie 2009, 12:00)

      nelkes [anonim] i-a raspuns lui hash

      Este adevarat ce au scris in articol. Stau in Franta si mi se pare foarte scump transportul, cazarea cand vrei sa pleci intr-o excursie, si toate astea raportate la calitatea deloc extraordinara. Romania este mult mai ieftina si iti ofera cam de 2-3 ori mai ieftin pretul de cazare,mancare, transport pentru aceleasi servicii. De-asta sunt francezii atat de bucurosi cand sunt tratati cu respect, pe bani mult mai putini.
      NU stiu cati dintre voi ati fost in excursii in Paris, si ati si mancat acolo. Transportul te rupe la bani, cazarea la fel....camerele sunt f mici, nu sunt cine stie ce calitate...iar mancarea....extrem de scumpa si de putina....din punctul meu de vedere, Parisul este un mare bulshit...Scuzati exprimarea....dar chiar asa e...

      Ma bucur ca am gasit si articole care promoveaza litoralul..pentru ca sunt si locuri unde poti fi tratat ca un om normal...trebuie doar sa ai rabdare sa le cauti...

      Vacanta placuta vara asta...
  • 0 (0 voturi)    
    pareri (Marţi, 23 iunie 2009, 23:20)

    ana [anonim]

    Dar la Pais ai ce sa vezi! Pe asta se si bazeaza cei care te jupoaie de bani, ca vei veni din nou oricum.
    Este adevarat ca nu umbla cainii cu covrigi in coada peste tot. Insa din pacate nici peisajul de la noi de la mare nu este fabulos. N-ai ce sa vezi. Italia, Franta, Croatia, Muntenegru, Grecia, Turcia au peisaje de lesini. Ba mai au si cate un orasel dichisit sau situri arheologice bine conservate. In conditiile astea, ca sa atragem turistii in Romania, ar trebui sa investim masiv in servicii, sa aducem ceva in plus. Cam complicat.
  • 0 (0 voturi)    
    de ce oare.... (Miercuri, 24 iunie 2009, 0:33)

    constantin [anonim]

    aproape toti romanii injura Romania?! pt cei sceptici de sus. si turistii astia mint? gasiti comentarii si despre restaurante, pensiuni etc. la linkul de mai jos. aproape fara exceptii toti vorbesc FOARTE FRUMOS despre vacanta in Romania.

    http://www.tripadvisor.fr/ShowUserReviews-g295394-d620698-r5785695-Casa_Rozelor_boutique_hotel-Brasov_Transylvania.html#CHECK_RATES_CONT
  • 0 (0 voturi)    
    Cat a costat? (Vineri, 26 iunie 2009, 14:25)

    Turistul [anonim]

    Cat a costat Ministerul Tur... Pardon, cat ne-a costat articolul asta? Nu de alta, dar daca e pretul bun, poate mai platim si altele... Si in alta ordine de idei, treziti-va fratilor c-avem atata treaba si atatea facturi si datorii aiurea de platit! Nu mai visati cu ochii deschisi!
  • 0 (0 voturi)    
    francezi neptun (Luni, 29 iunie 2009, 15:23)

    mimitza [anonim]

    1 saptamana la Plaja del Carmen-Cancun(Mexico) -tout compris= zbor +hotel5*****+mancare3xzi(bufet +bautura-free-+tot =700Ca$!!!!!!!!!!!!!
    Nu stiu cum e la Neptun dar nu se poate compara!
    Dar ce e trist ca in tara Canada nu pot cumpara de nicari o telemera romaneasca sau un cas de oaie din romanai sau urda , tot e numai
    ""feta grec sau feta bulgar! ce face tara e aia ....de oieri nu stiu sa fac si comert!
    Haideti odata , piata canadiana e libera si va asteapta!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă